Ga niet naar de Chinees! Dat was hier het startsein.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 10:36 schreef Daui het volgende:
Waar komt dat pannenkoeken eten en bevallen verhaal eigenlijk vandaan? Gewoon bijgeloof toch? Ik heb zin in pannenkoeken maar voorlopig wil ik graag het bevallen even uitstellen
Aan mijn voeding ligt het niet, maar het doet gewoon zeer. Niet omdat ik zoveel druk moet zetten, maar gewoon, doordat die stomme aambei er zit.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:13 schreef mousemicky het volgende:
Aambei binnen 2 dagen weg? Optimistische huisarts heb jij...
Ik smeer al weken met curanol, en het wordt wel minder, maar weg is t nog echt niet hoor. Voor je andere probleem: veel vezels, veel water, veel roosvicee laxo
Wat rot. En met kolven? Dan kan je in ieder geval je eigen melk geven en misschien lukt het aanleggen dan over een paar dagen wel? Bij vriendin van mij ging het zo, maar ik heb er verder 0,0 verstand van. Wel goed dat je een LK inschakelt! Kan dat bij jou niet via de kraam ook? Hier hebben zij er verschillende in dienst..quote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:20 schreef LuDann het volgende:
Even een egopost, ik moet het even kwijt.
De BV is aan het mislukken, ik baal zo! Beeb heeft uraten in haar urine en dorstkoorts en met de 10 ℅ afval grens die nadert en nog geen stuwing of productie zie ik geen andere optie dan meer bijvoeden dan ideaal.![]()
Ben er zo moe van, aanleggen lukt gewoon niet. Van de ongeveer 15 mensen die het geprobeerd hebben is het alleen de Lactatiekundige gelukt om haar goed te laten aanhappen. Maar die gooide het vervolgens op 'veel oefenen'.
Nou, dat doen we dus... Soort van. Sinds gisterochtend zijn we thuis en elke 3 uur ofzo gaan we lekker zinloos proberen aan te leggen.
Ik begin er echt volkomen doorheen te raken.Ik merk dat de kraamverzorgster het ook somber in begint te zien. Ga straks de LK bellen of die aan huis kan komen maar...
Ik weet dat zo door gaan geen zin heeft (het lukt haar gewoon niet om goed aan te happen) maar ik weet niet hoe ik dat op kan lossen.
Zo klote dat het zo loopt, want afgezien van het voeden geniet ik volop van haar, ik heb echt de meest geweldige baby op aarde.!
Ik heb geen idee wat weinig is... Vaker dan om de 3 uur de hele worstel partij aangaan lukt me niet in ieder geval. Ik herstel goed hoor, maar tis best zwaar na zo'n keizersnede.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:21 schreef Razztwizzle het volgende:
Wat naar Ludann! Hopelijk kan de LK bij je thuis komen om te helpen. Is elke drie uur trouwens niet wat weinig bij die hele kleintjes?
Ik heb sinds gistermiddag een elektrische kolf in huis (huurding) en ik kolf regelmatig. Elke keer als zij een andere voeding krijgt kolf ik om te proberen de productie op gang te krijgen. Mja, dan hebben we dus wel al eerst geworsteld met poging tot aanleggen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:23 schreef Dot. het volgende:
Oh LuDann, wat vervelend! Vraag anders om een kolf en dat je later het aanleggen nog eens probeert? Even aansterken allebei?
En in het BV topic zitten heel veel ervaringsdeskundigen die heel graag meedenken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |