Zal ik je opvoeden ? Qua muziek ?quote:
Fijne muziek luister je Tong.quote:Op maandag 10 augustus 2015 17:02 schreef tong80 het volgende:
Hier verder.
Post hier het nummer wat je nu aan het luisteren bent!
TS begint:
Wees eerlijk. Je luistert ook wel eens kut-muziek die je halverwege afzet.quote:
Dit is gruwelijkquote:
Ik zet nooit kut-muziek op.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wees eerlijk. Je luistert ook wel eens kut-muziek die je halverwege afzet.
Of ben jij de ideale testesterdetester voor mijn oren ?
Ik ben serieus. Dit trek ik een half uurtje. Ik hoor dat het kwaliteit is. Ieder zijn ding. Smartlappen kunnen ook mooi zijn. Maar met Jeroen van den Boom moet je niet aankomen. Henk Damen echter, dan smelt ik. Ik ben niet cynisch. Ik meen het ik ben zo weg voor vandaaf. Dus effe vertrouwd terein. Hüsker Dü zegt jou niks. De godfathers. Nu Bob Mould solo. Trusten voor straks.....quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:23 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Iets zegt me dat je het niet over de muziek hebt.
Tuurlijk zegt Hüsker Dü me wel iets.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben serieus. Dit trek ik een half uurtje. Ik hoor dat het kwaliteit is. Ieder zijn ding. Smartlappen kunnen ook mooi zijn. Maar met Jeroen van den Boom moet je niet aankomen. Henk Damen echter, dan smelt ik. Ik ben niet cynisch. Ik meen het ik ben zo weg voor vandaaf. Dus effe vertrouwd terein. Hüsker Dü zegt jou niks. De godfathers. Nu Bob Mould solo. Trusten voor straks.....
Ik gaat legge. Door omstandigheden. Mooi hè de universitaliteit. Keep rockin'quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:48 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Tuurlijk zegt Hüsker Dü me wel iets.
Ik ken veel meer muziek dan wat ik luister.
Eet smakelijk Tong!
quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:32 schreef Drieklank het volgende:
[..]![]()
Vertrouwen in vrouwen hersteld.
Dat is weer pure jeugdsentiment.quote:
Slaap lekker alvastquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 04:03 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat is weer pure jeugdsentiment.
Zie in gedachten die gasten voor me, vooral die met die snor.
Ik luister nu naar de rust om me heen voor het slapen gaan.
Duncan Browne!!!quote:
Ik rrrrrrrespece4f444444444444444444444444444f44444444444444444444ffffffffeeeerffrrfquote:
quote:
Killed the MC.quote:
Deze ga ik luisterenquote:
Geweldigquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Deze ga ik luisteren
Hoop voor je dat ik genadig ben....
Ho Tongie stop!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Deze ga ik luisteren
Hoop voor je dat ik genadig ben....
Ik vraag me af wie je bent. Hoe oud en zo. Uit de scene zelf ? Ik ben een gitaarrockert, maar bij jouw dance proef ik kwaliteit en smaak. Dan kruizen muzikale werelden zich. Zeg maar als ik weer te wollig ben. Maar je begrijpt wat ik bedoel, denk ik.....hoop ik.....quote:
Je maakt me aan het lachen op dit late tijdstip,ik vind je schattig zo.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vraag me af wie je bent. Hoe oud en zo. Uit de scene zelf ? Ik ben een gitaarrockert, maar bij jouw dance proef ik kwaliteit en smaak. Dan kruizen muzikale werelden zich. Zeg maar als ik weer te wollig ben. Maar je begrijpt wat ik bedoel, denk ik.....hoop ik.....
Heb vertrouwen Tongie, dan komt het goed.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 02:00 schreef tong80 het volgende:
Geen idee wat je bedoelt en waar je het over hebt.
Ik stond in 1988 al te stuiteren in de Roxy. Serieus.....Wat bedoel je
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 02:03 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Heb vertrouwen Tongie, dan komt het goed.
Ha ha ha Dit zijn de mooie posts.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 02:03 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Heb vertrouwen Tongie, dan komt het goed.
Dan zal je lekker slapen en hopelijk morgen met een lach ontwaken.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 02:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
[..]
Ha ha ha Dit zijn de mooie posts.
Trusten maat.
Ik ga met een glimlach legge.
Dat heeft veel goed gedaan.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:23 schreef ALTER-EGO het volgende:
Dit is wat ik nu even hard nodig heb:
Een stukje muzikale meditatie.
Een juweel voor het gehoor.
En terecht, was er nu wel klaar mee.quote:
FFR luisteren ben benieuwdquote:
God's gruwelijk.quote:
GC / Trusten...Je zal maar van iemand houden....topic tegen het cynisme^quote:Op woensdag 12 augustus 2015 22:52 schreef disasterbutton het volgende:
[..]
Tong, gaat het wel? De afgelopen dagen zie ik je namelijk wat vreemd reageren op mensen...
Ik ben moe, Moet eigenlijk naar bed. You made my day......quote:
Blij dat ik iemand zijn day heb ge-made.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 23:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben moe, Moet eigenlijk naar bed. You made my day......
Dit niet vergeten.......quote:
Speciaal voor jou als next op mijn playlist gezet.quote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 23:30 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Lekker slapen Tongie en dat je maar mag lachen als je gaat legge.
Ken je het album Deconstructed wel?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:23 schreef Dejavu85 het volgende:
[..]
blijf toch liever bij het orgineel.
overigens nu:
En dat als fervent vleeseter.
Moet eerlijk bekennen dat ik dat niet ken nee.(Nog niet, zal eens gaan luisteren.)quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:43 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ken je het album Deconstructed wel?
Allemaal Breakbeat en Drum & Bass remixes van Bush uit '97.
Bush – Deconstructed
Vind ik persoonlijk mooier dan de originelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Pixies - Where is my mind
[ Bericht 15% gewijzigd door Treehut362 op 13-08-2015 02:15:54 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:
Ik hou vooral van combinaties van stemmen, zoals met Neneh maar met zoveel andere nummers. Duo's, ook klassiek en modern, helemaal goedquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |