quote:
Killed the MC.quote:
Deze ga ik luisterenquote:
Geweldigquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Deze ga ik luisteren
Hoop voor je dat ik genadig ben....
Ho Tongie stop!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Deze ga ik luisteren
Hoop voor je dat ik genadig ben....
Ik vraag me af wie je bent. Hoe oud en zo. Uit de scene zelf ? Ik ben een gitaarrockert, maar bij jouw dance proef ik kwaliteit en smaak. Dan kruizen muzikale werelden zich. Zeg maar als ik weer te wollig ben. Maar je begrijpt wat ik bedoel, denk ik.....hoop ik.....quote:
Je maakt me aan het lachen op dit late tijdstip,ik vind je schattig zo.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vraag me af wie je bent. Hoe oud en zo. Uit de scene zelf ? Ik ben een gitaarrockert, maar bij jouw dance proef ik kwaliteit en smaak. Dan kruizen muzikale werelden zich. Zeg maar als ik weer te wollig ben. Maar je begrijpt wat ik bedoel, denk ik.....hoop ik.....
Heb vertrouwen Tongie, dan komt het goed.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 02:00 schreef tong80 het volgende:
Geen idee wat je bedoelt en waar je het over hebt.
Ik stond in 1988 al te stuiteren in de Roxy. Serieus.....Wat bedoel je
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 02:03 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Heb vertrouwen Tongie, dan komt het goed.
Ha ha ha Dit zijn de mooie posts.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 02:03 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Heb vertrouwen Tongie, dan komt het goed.
Dan zal je lekker slapen en hopelijk morgen met een lach ontwaken.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 02:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
[..]
Ha ha ha Dit zijn de mooie posts.
Trusten maat.
Ik ga met een glimlach legge.
Dat heeft veel goed gedaan.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:23 schreef ALTER-EGO het volgende:
Dit is wat ik nu even hard nodig heb:
Een stukje muzikale meditatie.
Een juweel voor het gehoor.
En terecht, was er nu wel klaar mee.quote:
FFR luisteren ben benieuwdquote:
God's gruwelijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |