Zal ik je opvoeden ? Qua muziek ?quote:
Fijne muziek luister je Tong.quote:Op maandag 10 augustus 2015 17:02 schreef tong80 het volgende:
Hier verder.
Post hier het nummer wat je nu aan het luisteren bent!
TS begint:
Wees eerlijk. Je luistert ook wel eens kut-muziek die je halverwege afzet.quote:
Dit is gruwelijkquote:
Ik zet nooit kut-muziek op.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wees eerlijk. Je luistert ook wel eens kut-muziek die je halverwege afzet.
Of ben jij de ideale testesterdetester voor mijn oren ?
Ik ben serieus. Dit trek ik een half uurtje. Ik hoor dat het kwaliteit is. Ieder zijn ding. Smartlappen kunnen ook mooi zijn. Maar met Jeroen van den Boom moet je niet aankomen. Henk Damen echter, dan smelt ik. Ik ben niet cynisch. Ik meen het ik ben zo weg voor vandaaf. Dus effe vertrouwd terein. Hüsker Dü zegt jou niks. De godfathers. Nu Bob Mould solo. Trusten voor straks.....quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:23 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Iets zegt me dat je het niet over de muziek hebt.
Tuurlijk zegt Hüsker Dü me wel iets.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben serieus. Dit trek ik een half uurtje. Ik hoor dat het kwaliteit is. Ieder zijn ding. Smartlappen kunnen ook mooi zijn. Maar met Jeroen van den Boom moet je niet aankomen. Henk Damen echter, dan smelt ik. Ik ben niet cynisch. Ik meen het ik ben zo weg voor vandaaf. Dus effe vertrouwd terein. Hüsker Dü zegt jou niks. De godfathers. Nu Bob Mould solo. Trusten voor straks.....
Ik gaat legge. Door omstandigheden. Mooi hè de universitaliteit. Keep rockin'quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:48 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Tuurlijk zegt Hüsker Dü me wel iets.
Ik ken veel meer muziek dan wat ik luister.
Eet smakelijk Tong!
quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:32 schreef Drieklank het volgende:
[..]![]()
Vertrouwen in vrouwen hersteld.
Dat is weer pure jeugdsentiment.quote:
Slaap lekker alvastquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 04:03 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat is weer pure jeugdsentiment.
Zie in gedachten die gasten voor me, vooral die met die snor.
Ik luister nu naar de rust om me heen voor het slapen gaan.
Duncan Browne!!!quote:
Ik rrrrrrrespece4f444444444444444444444444444f44444444444444444444ffffffffeeeerffrrfquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |