abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 augustus 2015 @ 12:07:32 #176
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_155175274
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 11:58 schreef john2406 het volgende:

[..]

Vervuild die dan geen zeewater meer, dat werd toch voor koeling gebrukt, of het nog steeds ervoor gebruikt word weet ik niet?
Wat betreft die bunkers, ik weet het niet een vliegtuig zou toch ook niet naar beneden mogen komen, althans niet vallend, het gebeurd echter toch wel van tijd tot tijd niet?
Overstromingen, neem aan het is beton?
Als het goed overstroomt en het zou onderwater gaan staan, lijkt het me als er lucht inzit dat het kan gaan drijven.
De duitser had in de oorlog betonnen mijnenvegers en die dreven ook!

Ik weet de berekening niet meer hoeveel opwaartse druk water heeft per cm of per meter, of het word opgenomen of het gaat drijven dan.

https://nl.wikibooks.org/(...)ruk/Opwaartse_kracht
9/11
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
pi_155175325
Die bus gaat niet op alle tijdstippen!
De fiets als het mooi weer is, niet te warm of regen dus!
Blijft de auto over niet?
En aangezien men die toch al heeft dan neemt men die ook voor de korte stukjes of niet?
Tenzij ze betalen er niet voor als ze hem niet gebruiken misschien?
pi_155175389
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 12:07 schreef Woods het volgende:

[..]

9/11
Het gebeurd volgens mij wel vaker als alleen 9/11?
  donderdag 13 augustus 2015 @ 12:52:23 #179
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_155176398
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 12:11 schreef john2406 het volgende:

[..]

Het gebeurd volgens mij wel vaker als alleen 9/11?
lekker coke snuiven joh
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
  donderdag 13 augustus 2015 @ 13:50:06 #180
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_155177683
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 10:30 schreef Revolution-NL het volgende:
Die verhaaltjes omtrent kernenergie heb ik vaker gehoord. Fukushima is nog steeds niet onder de controle.
Nee en ik weet niet wie bij Tepco het een goed idee vond om een kerncentrale pal aan zee te bouwen in een aardbevingsgevoelig land met tsunamigevaar, maar die had dus wel een een paar puntjes overgeslagen.
De volkomen hysterische reaktie van Duitsland erna om meteen alle kerncentrales stil te leggen laat wel zien hoe men er tegen aankijkt terwijl het een stuk schoner is dan steenkool.
Het blijft een facking moeilijke discussie, maar zolang zonneenergie niet toereikend is, en ik anti windmolens ben zou ik eerder voor kernenergie kiezen dan stroom opgewekt in gas en kolencentrales...
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_155178161
quote:
14s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 13:50 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Nee en ik weet niet wie bij Tepco het een goed idee vond om een kerncentrale pal aan zee te bouwen in een aardbevingsgevoelig land met tsunamigevaar, maar die had dus wel een een paar puntjes overgeslagen.
De volkomen hysterische reaktie van Duitsland erna om meteen alle kerncentrales stil te leggen laat wel zien hoe men er tegen aankijkt terwijl het een stuk schoner is dan steenkool.
Het blijft een facking moeilijke discussie, maar zolang zonneenergie niet toereikend is, en ik anti windmolens ben zou ik eerder voor kernenergie kiezen dan stroom opgewekt in gas en kolencentrales...
Zo eentje, http://www.google.nl/sear(...)mCpscCFXBH2wodQTMIcw, zou ik niet vies van zijn op mijn dak of in mijn tuin!
Ik wacht dus even af, of het een knaller gaat worden!
pi_155178259
quote:
7s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 12:52 schreef Woods het volgende:

[..]

lekker coke snuiven joh
Kom je er niet meer uit, begin je met beledigingen dan?
Daaraan herken ik de domme, die word kwaad of astrant dan.
pi_155179365
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 02:27 schreef MakkieR het volgende:
Persoonlijk denk ik dat de fiets wel eens het vervoer van de toekomst kan worden met alle elektronische vernuftigheden. Het is nu al mogelijk om harder te rijden dan 70 kilometer per uur met trapondersteuning en het zou mij niks verbazen wanneer de veiligheid het toelaat een fiets straks harder gaat dan een auto.
Je bedoelt een motor?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_155180077
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 14:56 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je bedoelt een motor?
In eerste instantie wel maar de constructie van de fiets kan uiteraard ook veranderen dat meer op een auto lijkt dan een fiets.
pi_155180180
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 15:30 schreef Dven het volgende:

[..]

Nederlanders willen een perfect wegennetwerk maar er absoluut geen geld voor betalen.
Beetje normaal belasting overzicht zou toch leuk zijn. We betaling nu 3 keer belasting over het gebruik van de weg. Eén keer over de brandstof, één keer over de accijns en één keer als daadwerkelijke wegenbelasting :')
No amount of money ever bought a second of time.
pi_155181405
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:26 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Beetje normaal belasting overzicht zou toch leuk zijn. We betaling nu 3 keer belasting over het gebruik van de weg. Eén keer over de brandstof, één keer over de accijns en één keer als daadwerkelijke wegenbelasting :')
Jij gaat daar nog serieus op in?
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 19:02:14 #187
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_155218174
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 14:11 schreef john2406 het volgende:

[..]

Kom je er niet meer uit, begin je met beledigingen dan?
Daaraan herken ik de domme, die word kwaad of astrant dan.
je trollt
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 19:05:05 #188
13456 AchJa
Shut up!!!
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 21:06:28 #189
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_155221800
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 19:05 schreef AchJa het volgende:

[..]

Raar plaatje... Er kunnen wel 60 personen in 1 bus maar geen 5 in 1 auto?

Wees dan ook zo stoer om 60 bussen neer te zetten...
Dat is zo inderdaad. Het nadeel van OV is dat de bus niet precies naar jouw bestemming rijdt en in de praktijk rijden er ook eens bussen met helemaal niemand erin. Iemand suggereerde hier ooit dat het ov verder moet worden geprivatiseerd. Tenminste zonder subsidie. Zeker in combinatie met de droom van het kabinet om minder CO2 uit te stoten.
pi_155223951
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 19:02 schreef nixxx het volgende:
Ik betaal 0.4 riyal per liter, ongeveer 10 euro cent. Zit wel wat bedrijfskorting bij ook. Anders was het 11 eurocent :D
Welke riyal? In Saudi-Arabië, Qatar, Yemen of Oman?
pi_155234267
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 22:37 schreef john2406 het volgende:

[..]

Tesla is toch die sportwagen of niet?
Nee dan eentje erbij waar het hele gezin plezier aan beleeft!
Welke dan? En een Tesla S is geschikt voor het hele gezin. Mijn neef heeft er juist 1 genomen omdat er 3 kinderzitjes achterin kunnen.

Qua elektrische auto's is het verder bagger. De BMW i8 is een echte sportwagen, de i3 is lachwekkend, VAG heeft elektrisch rijden niet onder de knie, bij Renault is de accuhuur duurder dan brandstof. Verder is de actieradius meestal heel erg slecht. Eigenlijk is alleen de Tesla een echt alternatief...
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_155234300
Wat me verder opvalt, sinds dit nieuws is uitgekomen keldert de benzineprijs ineens..
pi_155289075
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 10:38 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Welke dan? En een Tesla S is geschikt voor het hele gezin. Mijn neef heeft er juist 1 genomen omdat er 3 kinderzitjes achterin kunnen.

Qua elektrische auto's is het verder bagger. De BMW i8 is een echte sportwagen, de i3 is lachwekkend, VAG heeft elektrisch rijden niet onder de knie, bij Renault is de accuhuur duurder dan brandstof. Verder is de actieradius meestal heel erg slecht. Eigenlijk is alleen de Tesla een echt alternatief...
Op lease basis of voor de echt eentje aangeschaft?
pi_155299074
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 12:26 schreef john2406 het volgende:

[..]

Op lease basis of voor de echt eentje aangeschaft?
echt aangeschaft. Verder kun je als optie ook achterwaartse zitplaatsen nemen in de kofferbak.. :')
pi_155299584
We zouden de accijnzen Europees moeten regelen. Gewoon in elk Europees land een paar Euro accijns en dan geen andere autobelastingen ^O^

Wel de grenzen pottdicht houden natuurlijk.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_155300748
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 21:56 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

Welke riyal? In Saudi-Arabië, Qatar, Yemen of Oman?
Allemaal waarschijnlijk. :+

quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 10:41 schreef Glijdt_licht het volgende:
Wat me verder opvalt, sinds dit nieuws is uitgekomen keldert de benzineprijs ineens..
Echt niet!!
pi_155302184
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 18:47 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Allemaal waarschijnlijk. :+

[..]

Echt niet!!
Ik zie ineens prijzen voorbijkomen van 1,509 hier in het zuiden hoor. Dat was tot een week geleden nog lang niet het geval.
  maandag 17 augustus 2015 @ 21:03:49 #198
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_155305834
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 10:41 schreef Glijdt_licht het volgende:
Einde vakantie periode. Het patroon van hogere prijzen tijdens de grootte vakantie herhaald zich IEDER jaar.

Let maar eens op.
pi_155305850
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 21:03 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Einde vakantie periode. Het patroon van hogere prijzen tijdens de grootte vakantie herhaald zich IEDER jaar.
Jup, alleen bleef diesel dit jaar wel dalen, en dat was voorheen ook niet zo.

Diesel zat vorige week rond 1,15. Benzine op 1,60

Heb zelf nog een plaatje hier staan van begin dit jaar? Diesel op 1,15. benzine op... 1,40..

Hoe kan het dat de benzine ineens 20ct duurder is, en diesel op hetzelfde niveau staat.. Slaat nergens op.

Volgens mij van 7-1-2015. Foto was gemaakt ivm de fout bij de LPG prijs.
pi_155310130
quote:
19s.gif Op maandag 17 augustus 2015 19:30 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Ik zie ineens prijzen voorbijkomen van 1,509 hier in het zuiden hoor. Dat was tot een week geleden nog lang niet het geval.
Pics??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')