9/11quote:Op donderdag 13 augustus 2015 11:58 schreef john2406 het volgende:
[..]
Vervuild die dan geen zeewater meer, dat werd toch voor koeling gebrukt, of het nog steeds ervoor gebruikt word weet ik niet?
Wat betreft die bunkers, ik weet het niet een vliegtuig zou toch ook niet naar beneden mogen komen, althans niet vallend, het gebeurd echter toch wel van tijd tot tijd niet?
Overstromingen, neem aan het is beton?
Als het goed overstroomt en het zou onderwater gaan staan, lijkt het me als er lucht inzit dat het kan gaan drijven.
De duitser had in de oorlog betonnen mijnenvegers en die dreven ook!
Ik weet de berekening niet meer hoeveel opwaartse druk water heeft per cm of per meter, of het word opgenomen of het gaat drijven dan.
https://nl.wikibooks.org/(...)ruk/Opwaartse_kracht
lekker coke snuiven johquote:Op donderdag 13 augustus 2015 12:11 schreef john2406 het volgende:
[..]
Het gebeurd volgens mij wel vaker als alleen 9/11?
Nee en ik weet niet wie bij Tepco het een goed idee vond om een kerncentrale pal aan zee te bouwen in een aardbevingsgevoelig land met tsunamigevaar, maar die had dus wel een een paar puntjes overgeslagen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 10:30 schreef Revolution-NL het volgende:
Die verhaaltjes omtrent kernenergie heb ik vaker gehoord. Fukushima is nog steeds niet onder de controle.
Zo eentje, http://www.google.nl/sear(...)mCpscCFXBH2wodQTMIcw, zou ik niet vies van zijn op mijn dak of in mijn tuin!quote:Op donderdag 13 augustus 2015 13:50 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Nee en ik weet niet wie bij Tepco het een goed idee vond om een kerncentrale pal aan zee te bouwen in een aardbevingsgevoelig land met tsunamigevaar, maar die had dus wel een een paar puntjes overgeslagen.
De volkomen hysterische reaktie van Duitsland erna om meteen alle kerncentrales stil te leggen laat wel zien hoe men er tegen aankijkt terwijl het een stuk schoner is dan steenkool.
Het blijft een facking moeilijke discussie, maar zolang zonneenergie niet toereikend is, en ik anti windmolens ben zou ik eerder voor kernenergie kiezen dan stroom opgewekt in gas en kolencentrales...
Kom je er niet meer uit, begin je met beledigingen dan?quote:
Je bedoelt een motor?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 02:27 schreef MakkieR het volgende:
Persoonlijk denk ik dat de fiets wel eens het vervoer van de toekomst kan worden met alle elektronische vernuftigheden. Het is nu al mogelijk om harder te rijden dan 70 kilometer per uur met trapondersteuning en het zou mij niks verbazen wanneer de veiligheid het toelaat een fiets straks harder gaat dan een auto.
In eerste instantie wel maar de constructie van de fiets kan uiteraard ook veranderen dat meer op een auto lijkt dan een fiets.quote:
Beetje normaal belasting overzicht zou toch leuk zijn. We betaling nu 3 keer belasting over het gebruik van de weg. Eén keer over de brandstof, één keer over de accijns en één keer als daadwerkelijke wegenbelastingquote:Op maandag 10 augustus 2015 15:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Nederlanders willen een perfect wegennetwerk maar er absoluut geen geld voor betalen.
Jij gaat daar nog serieus op in?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:26 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Beetje normaal belasting overzicht zou toch leuk zijn. We betaling nu 3 keer belasting over het gebruik van de weg. Eén keer over de brandstof, één keer over de accijns en één keer als daadwerkelijke wegenbelasting
je trolltquote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:11 schreef john2406 het volgende:
[..]
Kom je er niet meer uit, begin je met beledigingen dan?
Daaraan herken ik de domme, die word kwaad of astrant dan.
Raar plaatje... Er kunnen wel 60 personen in 1 bus maar geen 5 in 1 auto?quote:
Dat is zo inderdaad. Het nadeel van OV is dat de bus niet precies naar jouw bestemming rijdt en in de praktijk rijden er ook eens bussen met helemaal niemand erin. Iemand suggereerde hier ooit dat het ov verder moet worden geprivatiseerd. Tenminste zonder subsidie. Zeker in combinatie met de droom van het kabinet om minder CO2 uit te stoten.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
Raar plaatje... Er kunnen wel 60 personen in 1 bus maar geen 5 in 1 auto?
Wees dan ook zo stoer om 60 bussen neer te zetten...
Welke riyal? In Saudi-Arabië, Qatar, Yemen of Oman?quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:02 schreef nixxx het volgende:
Ik betaal 0.4 riyal per liter, ongeveer 10 euro cent. Zit wel wat bedrijfskorting bij ook. Anders was het 11 eurocent
Welke dan? En een Tesla S is geschikt voor het hele gezin. Mijn neef heeft er juist 1 genomen omdat er 3 kinderzitjes achterin kunnen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 22:37 schreef john2406 het volgende:
[..]
Tesla is toch die sportwagen of niet?
Nee dan eentje erbij waar het hele gezin plezier aan beleeft!
Op lease basis of voor de echt eentje aangeschaft?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 10:38 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Welke dan? En een Tesla S is geschikt voor het hele gezin. Mijn neef heeft er juist 1 genomen omdat er 3 kinderzitjes achterin kunnen.
Qua elektrische auto's is het verder bagger. De BMW i8 is een echte sportwagen, de i3 is lachwekkend, VAG heeft elektrisch rijden niet onder de knie, bij Renault is de accuhuur duurder dan brandstof. Verder is de actieradius meestal heel erg slecht. Eigenlijk is alleen de Tesla een echt alternatief...
echt aangeschaft. Verder kun je als optie ook achterwaartse zitplaatsen nemen in de kofferbak..quote:Op maandag 17 augustus 2015 12:26 schreef john2406 het volgende:
[..]
Op lease basis of voor de echt eentje aangeschaft?
Allemaal waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:56 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Welke riyal? In Saudi-Arabië, Qatar, Yemen of Oman?
Echt niet!!quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 10:41 schreef Glijdt_licht het volgende:
Wat me verder opvalt, sinds dit nieuws is uitgekomen keldert de benzineprijs ineens..
Ik zie ineens prijzen voorbijkomen van 1,509 hier in het zuiden hoor. Dat was tot een week geleden nog lang niet het geval.quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:47 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Allemaal waarschijnlijk.
[..]
Echt niet!!
Einde vakantie periode. Het patroon van hogere prijzen tijdens de grootte vakantie herhaald zich IEDER jaar.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 10:41 schreef Glijdt_licht het volgende:
Wat me verder opvalt, sinds dit nieuws is uitgekomen keldert de benzineprijs ineens..
Jup, alleen bleef diesel dit jaar wel dalen, en dat was voorheen ook niet zo.quote:Op maandag 17 augustus 2015 21:03 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Einde vakantie periode. Het patroon van hogere prijzen tijdens de grootte vakantie herhaald zich IEDER jaar.
Pics??quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:30 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ik zie ineens prijzen voorbijkomen van 1,509 hier in het zuiden hoor. Dat was tot een week geleden nog lang niet het geval.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |