Ik zie best alternatieven. Als ik een Tesla kon betalen had ik er al lang 1 gehad. Maar ja, zo vermogend ben ik niet.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 22:28 schreef Revolution-NL het volgende:
Maar jij bent duidelijk een figuur die hier loopt te janken terwijl er gewoon alternatieven zijn. Je WILT ze alleen niet zien.
Tesla is toch die sportwagen of niet?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 22:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik zie best alternatieven. Als ik een Tesla kon betalen had ik er al lang 1 gehad. Maar ja, zo vermogend ben ik niet.
De Tesla S heeft een fatsoenlijke actieradius en daar zou ik me met het gezin wel mee redden. Maar ja, dan ben je bijna een ton verder...quote:Op woensdag 12 augustus 2015 22:37 schreef john2406 het volgende:
[..]
Tesla is toch die sportwagen of niet?
Nee dan eentje erbij waar het hele gezin plezier aan beleeft!
Tja dat is een aternatief niet, een auto maar geen geld meer om de zorgtoeslag te betalen niet?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 22:52 schreef AchJa het volgende:
[..]
De Tesla S heeft een fatsoenlijke actieradius en daar zou ik me met het gezin wel mee redden. Maar ja, dan ben je bijna een ton verder...
Dan kan ik de stroom voor die kar ook niet meer betalen en moet ik wsl ook vrezen voor een dak boven mijn hoofd...quote:Op woensdag 12 augustus 2015 22:55 schreef john2406 het volgende:
[..]
Tja dat is een aternatief niet, een auto maar geen geld meer om de zorgtoeslag te betalen niet?
Of zelfs maar beleg op je brood?
Zou je hem niet kunnen opladen in de kazerne?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 22:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dan kan ik de stroom voor die kar ook niet meer betalen en moet ik wsl ook vrezen voor een dak boven mijn hoofd...![]()
Maar goed, volgens de fan boys is er dus een alternatief...
Oh, absoluut, daar zou ik wel een mouw aan kunnen passen. Als iig niet iedereen dat plotseling gaat doen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 22:58 schreef john2406 het volgende:
[..]
Zou je hem niet kunnen opladen in de kazerne?
Als dan spreek er vooral niet over nog niet tegen je beste vriend!quote:Op woensdag 12 augustus 2015 23:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oh, absoluut, daar zou ik wel een mouw aan kunnen passen. Als iig niet iedereen dat plotseling gaat doen.
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 23:14 schreef john2406 het volgende:
[..]
Als dan spreek er vooral niet over nog niet tegen je beste vriend!
Ahw zo, zonde, ik ben erg pro kern energie, een van de schoonste manieren om eindeloos energie op te wekken, het afval probleem kan in 4e generatie kerncentrales prima getackeld worden en het is zoveel schoner dan de energie die nu door olie, gas en kolen geproduceerd wordt...quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:10 schreef Digi2 het volgende:
De hoge belastingen op electriciteit remmen het gebruik ervan. Veel electriciteit wordt opgewekt en geimporteerd via kerncentrales die kernafval produceren.
Is Duitsland niet aan iets nieuws begonnen iets met waterstof?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 01:18 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Ahw zo, zonde, ik ben erg pro kern energie, een van de schoonste manieren om eindeloos energie op te wekken, het afval probleem kan in 4e generatie kerncentrales prima getackeld worden en het is zoveel schoner dan de energie die nu door olie, gas en kolen geproduceerd wordt...
Kijk vooral deze docu even Pandora's Promise (2013) - IMDbquote:Op donderdag 13 augustus 2015 01:24 schreef john2406 het volgende:
Is Duitsland niet aan iets nieuws begonnen iets met waterstof, hier zou ik voorslaan https://nl.wikipedia.org/wiki/Thoriumreactor, dat kernafval ben je daar ook voor als het bij jou in je achtertuin ligt?
Waarom in de achtertuin. We zijn in staat bunkers te bouwen voor die troep.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 01:24 schreef john2406 het volgende:
[..]
Is Duitsland niet aan iets nieuws begonnen iets met waterstof?
http://www.duurzaambedrij(...)-stroom-in-duitsland
Hier zou ik voorslaan https://nl.wikipedia.org/wiki/Thoriumreactor, dat kernafval ben je daar ook voor als het bij jou in je achtertuin ligt?
Ik kan je standpunt wel begrijpen maar er zijn alternatieven.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 01:30 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Kijk vooral deze docu even Pandora's Promise (2013) - IMDb
[ afbeelding ]
Frankrijk draait sinds de jaren 70 vrijwel volledig op nucleaire reactoren en het afval daarvan beslaat de oppervlakte van n voetbalveld en dan 60 cm hoog, zet dat eens af tegen de rotzooi die steenkoolcentrales toebrengen aan het milieu en je begrijpt mn standpunt misschien iets beter...
Lijkt me sterk.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 01:30 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Kijk vooral deze docu even Pandora's Promise (2013) - IMDb
[ afbeelding ]
Frankrijk draait sinds de jaren 70 vrijwel volledig op nucleaire reactoren en het afval daarvan beslaat de oppervlakte van n voetbalveld en dan 60 cm hoog, zet dat eens af tegen de rotzooi die steenkoolcentrales toebrengen aan het milieu en je begrijpt mn standpunt misschien iets beter...
Yep wat is er dan mis met een kolenbunker?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 01:31 schreef Woods het volgende:
[..]
Waarom in de achtertuin. We zijn in staat bunkers te bouwen voor die troep.
Het afval daarvan zal vele malen meer zijn misschien?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 01:34 schreef john2406 het volgende:
[..]
Yep wat is er dan mis met een kolenbunker?
Zou het net zo slecht zijn dan?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 01:35 schreef Woods het volgende:
[..]
Het afval daarvan zal vele malen meer zijn misschien?
Kernafval wordt in vaten in deze bunker opgeslagen. Bestand tegen vliegtuigen, overstromingen en wat nog meer.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 01:36 schreef john2406 het volgende:
[..]
Zou het net zo slecht zijn dan?
Niet dat ik erheen terug wil hoor, zolang ze het afval maar in een bunker bij jouw achterom plaatsen heb ik er vrede mee.
Als het maar heel ver weg van mijn huis is.
En wie gaat die bunkers dan onderhouden, zelfde wat nou het spoornet onderhouden of noem maar iets op?
Of gaan ze het eerst vanuit het ambtenaren gebeuren regelen en daarnaar privatiseren?
Persoonlijk denk ik dat de fiets wel eens het vervoer van de toekomst kan worden met alle elektronische vernuftigheden. Het is nu al mogelijk om harder te rijden dan 70 kilometer per uur met trapondersteuning en het zou mij niks verbazen wanneer de veiligheid het toelaat een fiets straks harder gaat dan een auto.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:30 schreef ludovico het volgende:
[..]
De overheid moet geen alternatief verzinnen dat moet juist de vrije markt doen.
Daarnaast vind ik OV een basisprincipe en zou naar mijn smaak dus gratis moeten. (scheelt weer poortjes en controles en complete chipkaart systemen etc)
I stand corrected...quote:
Zal hem straks kijken. Borssele bijvoorbeeld produceert al 1m3 kernafval per jaar.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 08:30 schreef YuckFou het volgende:
[..]
I stand corrected...
Het gaat om het nucleaire afval in de verenigde staten, niet Frankrijk, wat op een american football veld past
vanaf 6:02
Die verhaaltjes omtrent kernenergie heb ik vaker gehoord. Fukushima is nog steeds niet onder de controle.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 01:57 schreef Woods het volgende:
[..]
Bestand tegen vliegtuigen, overstromingen en wat nog meer.
[ afbeelding ]
Vervuild die dan geen zeewater meer, dat werd toch voor koeling gebrukt, of het nog steeds ervoor gebruikt word weet ik niet?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 10:30 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Die verhaaltjes omtrent kernenergie heb ik vaker gehoord. Fukushima is nog steeds onder de controle.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |