Duplanquote:Op zondag 9 augustus 2015 18:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zou trouwens niet weten wie nu de goals moet maken bij Ado.....
Dat is helemaal niet rullevant joh.quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zou trouwens niet weten wie nu de goals moet maken bij Ado.....
groningen 2-0 twentequote:Op zondag 9 augustus 2015 18:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ado - Psv 1-4
Ik vul hem alvast in voor jullie.
Dat gaat niet gebeuren met Ziyech in de ploeg.. Dit jongen gaat een monster seizoen draaien, let maar opquote:
Ja belachelijk hequote:Op zondag 9 augustus 2015 18:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En ze spelen niet eens thuis op een zondag!! KNJB!!!
Kon toch gewoon meedoen tegen PSV?quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die is geblesseerd. Top aankoop!
Derde van het rechterrijtje?quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:46 schreef Slobeend het volgende:
Twente wordt 3e. Hier las je het voor het eerst.
Volgend seizoen in de Jupiter League.quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:46 schreef Slobeend het volgende:
Twente wordt 3e. Hier las je het voor het eerst.
Dan zou die inmiddels weer hersteld moeten zijn maar voor het weekend zag dat er nog niet naar uit.quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:45 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Kon toch gewoon meedoen tegen PSV?
watquote:Op zondag 9 augustus 2015 18:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ze niet beter zijn waarom worden zij dan derde?
Ze hebben een geweldig middenveld, aardig spitsje gehuurd (als we de verhalen mogen geloven) en een paar nieuwe verdedigers. Kunnen weleens verrassen dit seizoen.quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:46 schreef Adames het volgende:
[..]
inderdaad, zijn niet beter of slechter dan een heerenveen, groningen of feyenoord.
heb nog steeds de neiging om obsessief op dit soort plaatjes te klikken,quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:47 schreef GGMM het volgende:
Oh laat maar ik las verkeerd.
hier is een koekje
[ afbeelding ]
Bruno Uvini en Katsikas, Tedgodquote:Op zondag 9 augustus 2015 18:47 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ze hebben een geweldig middenveld, aardig spitsje gehuurd (als we de verhalen mogen geloven) en een paar nieuwe verdedigers. Kunnen weleens verrassen dit seizoen.
quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:48 schreef Adames het volgende:
[..]
heb nog steeds de neiging om obsessief op dit soort plaatjes te klikken,
bedankt
+ ze zijn af van die blaaskaak Castaignosquote:Op zondag 9 augustus 2015 18:47 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ze hebben een geweldig middenveld, aardig spitsje gehuurd (als we de verhalen mogen geloven) en een paar nieuwe verdedigers. Kunnen weleens verrassen dit seizoen.
Schreuder.quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:47 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dan moet Feyenoord tempo makenquote:Op zondag 9 augustus 2015 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Botteghin speelt niet mee, geef ik je op een briefje.
picsquote:Op zondag 9 augustus 2015 18:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is koud jongens, ik ga in bad
Oei, dat zal ik eens even aan hem vragen.quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mag je mij wel quoten als ik hem quote?
slechtste tafel ooitquote:Op zondag 9 augustus 2015 18:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Straks Studio Sport.
Om 22u10 Studio Voetbal met SJOERD MOSSOU, JAN MULDER, PIERRE VAN HOOIJDONK, ARNO VERMEULEN
Dat wordt weer een lange zitquote:Op zondag 9 augustus 2015 18:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Straks Studio Sport.
Om 22u10 Studio Voetbal met SJOERD MOSSOU, JAN MULDER, PIERRE VAN HOOIJDONK, ARNO VERMEULEN
Er schijnen mensen te zijn die nog elke week naar deze onzin kijken.quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Straks Studio Sport.
Lees eens verder dan je neus lang is. Ik heb vervolgens gezegd dat het terecht is, maar dat ik het vrij inconsequent vind blijven met de overtredingen van Peters en zeker De Sa in het achterhoofd.quote:
NAC Breda beschouwen met Sjoerd en Pierrequote:
Arno gaat eens vertellen dat de Fluwelen Revolutie mislukt is.quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
NAC Breda beschouwen met Sjoerd en Pierre
Ajax-bash van Jan Mulder en Arno Vermeulen
Kuyt-prijzing door Pierre en Sjoerd
Het debuut van Memphis en Gini
Cirkeltje rond.
Misschien beter om niet zulke dingen te roepen voor je de herhaling hebt gezien.quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Lees eens verder dan je neus lang is. Ik heb vervolgens gezegd dat het terecht is, maar dat ik het vrij inconsequent vind blijven met de overtredingen van Peters en zeker De Sa in het achterhoofd.
Beetje kortzichtig om iemand met een ietwat gekleurde bril op iets af te rekenen zonder herhaling te zien.
Ohja, die geforceerde ophemeling van Depay en Wijnaldum zal wel voorbijkomenquote:Op zondag 9 augustus 2015 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
NAC Breda beschouwen met Sjoerd en Pierre
Ajax-bash van Jan Mulder en Arno Vermeulen
Kuyt-prijzing door Pierre en Sjoerd
Het debuut van Memphis en Gini
Cirkeltje rond.
Dat je de hele wedstrijd al liep te huilen om de scheids negeren we maar even.quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Lees eens verder dan je neus lang is. Ik heb vervolgens gezegd dat het terecht is, maar dat ik het vrij inconsequent vind blijven met de overtredingen van Peters en zeker De Sa in het achterhoofd.
Beetje kortzichtig om iemand met een ietwat gekleurde bril op iets af te rekenen zonder herhaling te zien.
Ok, ga je dan ook aan alle andere honderden miljoenen voetbalfans duidelijk maken?quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Misschien beter om niet zulke dingen te roepen voor je de herhaling hebt gezien.
Ik kijk het minst uit naar de lofprijzing van Dirk Kuyt. Dirk Demagoog, die kreeg gisteren de man of the match prijs: een fles champagne van FOX. Kuyt antwoordde :''Dit is een mooie prijs voor het team na de matige voorbereiding''.quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Arno gaat eens vertellen dat de Fluwelen Revolutie mislukt is.
Je bedoelt zoals jij de hele wedstrijd zat te klagen als Vitesse een vrije trap kreeg ofzo?quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat je de hele wedstrijd al liep te huilen om de scheids negeren we maar even.
Moet je de kijkcijfers zien van studio sport en goede tijden slechte tijden. Lachwekkend en een smakeloos land dat we zijn.quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er schijnen mensen te zijn die nog elke week naar deze onzin kijken.
Hij speelde ook helemaal niet goed, vooral in de eerste helft niet. Lachwekkende uitverkiezing.quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk het minst uit naar de lofprijzing van Dirk Kuyt. Dirk Demagoog, die kreeg gisteren de man of the match prijs: een fles champagne van FOX. Kuyt antwoordde :''Dit is een mooie prijs voor het team na de matige voorbereiding''.
Dirk Demagoog, volgende week rond 16:15 weer aan het woord in Leeuwarden.
Feyenoord speelde pas goed na de 1-1, volledig uit het niets.quote:Op zondag 9 augustus 2015 19:00 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hij speelde ook helemaal niet goed, vooral in de eerste helft niet. Lachwekkende uitverkiezing.
Uh, oke.quote:Op zondag 9 augustus 2015 19:00 schreef Sked het volgende:
[..]
Je bedoelt zoals jij de hele wedstrijd zat te klagen als Vitesse een vrije trap kreeg ofzo?
Als ik ze tegenkom zal ik het zeggenquote:Op zondag 9 augustus 2015 18:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Ok, ga je dan ook aan alle andere honderden miljoenen voetbalfans duidelijk maken?
Heeft hij dit echt gezegd?quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk het minst uit naar de lofprijzing van Dirk Kuyt. Dirk Demagoog, die kreeg gisteren de man of the match prijs: een fles champagne van FOX. Kuyt antwoordde :''Dit is een mooie prijs voor het team na de matige voorbereiding''.
Dirk Demagoog, volgende week rond 16:15 weer aan het woord in Leeuwarden.
3 miljoen mensen kijken naar Boer Zoekt Vrouw, dus mij verbaasd niks me meer.quote:Op zondag 9 augustus 2015 19:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Moet je de kijkcijfers zien van studio sport en goede tijden slechte tijden. Lachwekkend en een smakeloos land dat we zijn.
Was inderdaad een aparte keuze. Dan vond ik een Vejinovic beter spelen. Maar schijnbaar paste het beter in het programma om Kuyt te kiezen.quote:Op zondag 9 augustus 2015 19:00 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hij speelde ook helemaal niet goed, vooral in de eerste helft niet. Lachwekkende uitverkiezing.
Is Poulsen overleden?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:31 schreef Cavaliers het volgende:
Zoet; Arias, Bruma, Isimat, Brenet; Propper, Guardado, Maher; Narsingh, de Jong, Lestienne
Hoop het ook, al zal het niet gebeuren tegen een ploeg met Schaken in de basisquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:49 schreef Afhaalchinees het volgende:
Impulsief een ticket gekocht voor deze wedstrijd. Die boeren onderuit zien gaan, altijd leuk
Hoeveel win je?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:28 schreef Brammess het volgende:
Bij winst van PSV is mijn Unibet rijtje ( zo goed als) compleet
come on pesjevee
Een Burnley ofzoquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:28 schreef Downwards het volgende:
Ja.. En als er dan een hele hele grote club komt voor Guardado.
Begint het calimerogedoe nu alweer.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:28 schreef RubenSosa het volgende:
kijk die ajax commentator hopen op ado.... echt triest.
calimero niks mis meequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:29 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Begint het calimerogedoe nu alweer.
kan het ook niet helpen dat die commentator die dingen zegt..quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:29 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Begint het calimerogedoe nu alweer.
Een geblondeerd jochie die een wereldcarriere voor zich heeft en naar qatar gaat om zich in te burgeren voor het WKquote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:30 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
kan het ook niet helpen dat die commentator die dingen zegt..
Erg vreemdquote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:56 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Nog even onrealistisch als altijd.
Vanavond opgeveegd worden door ons aller Den Haag. Sterkte heren!
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:58 schreef De_kromme het volgende:
Verwacht een warm onthaal. PSV'ers trillen op hun benen en staan binnen 5 minuten met 2-0 achter, mark my words.
Meestal 2 minquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Hé, de stream van Drizzt loopt geen kwartier achter
Ik moet nog inkomen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:33 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik had gerekend op 'dan zal het zo wel 1-0 worden'
Zo ken ik je weer.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
ADO blijft maar ontsnappen, dan zal zo wel de 1-0 vallen.
Is wel 25 potjes per jaar geblesseerdquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:36 schreef RijstNatie het volgende:
utrecht heeft serieus duplan naar ado laten gaan...
de beste speler van utrecht
Hier kon Utrecht niets aan doen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:36 schreef RijstNatie het volgende:
Sow.quote:
Wat nog erger is: Duplan kiest ervoor om van Utrecht naar Ado te gaan.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:36 schreef RijstNatie het volgende:
Ik zou dan posten "Pingel ADO ontnomen"quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heb je "ADO penalty ontnomen" als onder copy paste?
kloptquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
RubenSosa en ik vinden dat leuk.
Eerst Strootgod, dan Jetro en nu die Feyenoorder. Wat een clown.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:39 schreef Cavaliers het volgende:
Dit is rood als Blom de scheidsrechter was.
Dat hele tenue is lachwekkend lelijkquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die gele broekjes zien er niet uit
Ik vind het eerlijk gezegd best mooi.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die gele broekjes zien er niet uit
wat is nieuwquote:
hoi dries roelvinkquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd best mooi.
Zwakste man tegen Groningen. En Brenet is veel sneller. Tegen Schaken is dat wel handig.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een ongelofelijk debiele keuze van Cocu om Poulsen op de bank te zetten.
Niet als vaste tactiek. Als het uitkomt om te counteren laten ze de kans niet liggen uiteraard.quote:
PSV voetbalt naar haar mogelijkheden.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet als vaste tactiek. Als het uitkomt om te counteren laten ze de kans niet liggen uiteraard.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet als vaste tactiek. Als het uitkomt om te counteren laten ze de kans niet liggen uiteraard.
Doe niet zo raarquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:43 schreef Tagliano het volgende:
Je zou kunnen zeggen dat het niet al te moeilijk is om hem te maken
Niet minder erg dan Clasie overigens.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:43 schreef GGMM het volgende:
Dat die Narsingh gewoon international is.
Inclusief de nacompetitie?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:43 schreef Nozick het volgende:
Schaken - Havenaar wordt een waanzinnig duo. Goed voor 25 doelpunten.
Ik oordeel ook niet, ik constaeteer.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV voetbalt naar haar mogelijkheden.
Ik hoop maar dat Blind wijs genoeg is om dat meteen de kop in te drukken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:43 schreef GGMM het volgende:
Dat die Narsingh gewoon international is.
Ja want het kwam net niet uit bij PSV.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Juistquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:44 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Niet minder erg dan Clasie overigens.
Okéquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik oordeel ook niet, ik constaeteer.
Wat leuk dat je mee probeert te doen davy.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja want het kwam net niet uit bij PSV.
En Guardo was gewoon geel.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:44 schreef Sked het volgende:
Havenaar had intussen al een hattrick gemaakt
Je kan niks terug zeggen, je verwacht het niet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat leuk dat je mee probeert te doen davy.Ik zal het daar bij laten, ik waardeer de poging te veel om je af te branden.
Is goed davyquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je kan niks terug zeggen, je verwacht het niet.
Ik kan me die elleboog tegen vertonghen nog herinnerenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kan me nog een misser van Toivonen tegen SC Cambuur herinneren.
hey dries doe eens aardig.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is goed davy
Jij hebt gewonnen! Wat een knappe jongen ben jij zeg!
Of die kegel tegen Clasie. Die was drie maanden uit vorm daarna.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:46 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ik kan me die elleboog tegen vertonghen nog herinneren
Nee, geen idee waarom nietquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Speelt Pereiro mee? En zo nee, waarom niet?
Dat komt gewoon omdat Clasie niet zo goed isquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:46 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Of die kegel tegen Clasie. Die was drie maanden uit vorm daarna.
Ik kan me ook nog herinneren dat hij Gudelj rood aannaaide. Dat vond ik heel zielig voor Neno.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:46 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ik kan me die elleboog tegen vertonghen nog herinneren
Volgens mij proef ik sarcasme in deze post.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is goed davy
Jij hebt gewonnen! Wat een knappe jongen ben jij zeg!
Boilesenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:47 schreef Brammess het volgende:
Is Narsingh de meest beperkte speler die ooit voor een kampioen heeft gespeeld?
Ken je Sana?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:47 schreef Brammess het volgende:
Nee, die is nu bondscoachquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:47 schreef Brammess het volgende:
Nee, kijk maar naar de elftallen waarmee Ajax kampioen is gewordenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:47 schreef Brammess het volgende:
Speelde El Ghazi al in 2013/2014? Anders niet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:47 schreef Brammess het volgende:
Bruma zal het moeten doen van afstand.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het is tijd voor de meer dan terechte 0-1.
Dit is ook een klassieker Cavaliers
Nee.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Speelde El Ghazi al in 2013/2014? Anders niet.
PSV speelt net als Chelsea.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:49 schreef GGMM het volgende:
ADO heeft het betere van het spel. Bijzonder dat PSV of het spel niet wil maken of echt puur en alleen op de counter loert.
Dit had ik al verwacht.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:49 schreef GGMM het volgende:
ADO heeft het betere van het spel. Bijzonder dat PSV of het spel niet wil maken of echt puur en alleen op de counter loert.
België, maar stond recent onder contract in Qatar.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:51 schreef GGMM het volgende:
Er staat een speler genaamd Lestienne in. Waar komt die vandaan?
Eigen jeugd? hahahaha nee even serieus.
Was een talent in Belgie, ging vervolgens naar Qatar om in te burgeren voor het WK 2022quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:51 schreef GGMM het volgende:
Er staat een speler genaamd Lestienne in. Waar komt die vandaan?
Eigen jeugd? hahahaha nee even serieus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |