Duplanquote:Op zondag 9 augustus 2015 18:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zou trouwens niet weten wie nu de goals moet maken bij Ado.....
Dat is helemaal niet rullevant joh.quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zou trouwens niet weten wie nu de goals moet maken bij Ado.....
groningen 2-0 twentequote:Op zondag 9 augustus 2015 18:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ado - Psv 1-4
Ik vul hem alvast in voor jullie.
Dat gaat niet gebeuren met Ziyech in de ploeg.. Dit jongen gaat een monster seizoen draaien, let maar opquote:
Ja belachelijk hequote:Op zondag 9 augustus 2015 18:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En ze spelen niet eens thuis op een zondag!! KNJB!!!
Kon toch gewoon meedoen tegen PSV?quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die is geblesseerd. Top aankoop!
Derde van het rechterrijtje?quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:46 schreef Slobeend het volgende:
Twente wordt 3e. Hier las je het voor het eerst.
Volgend seizoen in de Jupiter League.quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:46 schreef Slobeend het volgende:
Twente wordt 3e. Hier las je het voor het eerst.
Dan zou die inmiddels weer hersteld moeten zijn maar voor het weekend zag dat er nog niet naar uit.quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:45 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Kon toch gewoon meedoen tegen PSV?
watquote:Op zondag 9 augustus 2015 18:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ze niet beter zijn waarom worden zij dan derde?
Ze hebben een geweldig middenveld, aardig spitsje gehuurd (als we de verhalen mogen geloven) en een paar nieuwe verdedigers. Kunnen weleens verrassen dit seizoen.quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:46 schreef Adames het volgende:
[..]
inderdaad, zijn niet beter of slechter dan een heerenveen, groningen of feyenoord.
heb nog steeds de neiging om obsessief op dit soort plaatjes te klikken,quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:47 schreef GGMM het volgende:
Oh laat maar ik las verkeerd.
hier is een koekje
[ afbeelding ]
Bruno Uvini en Katsikas, Tedgodquote:Op zondag 9 augustus 2015 18:47 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ze hebben een geweldig middenveld, aardig spitsje gehuurd (als we de verhalen mogen geloven) en een paar nieuwe verdedigers. Kunnen weleens verrassen dit seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |