Klopt. Alleen de pass was mooi. Ik mis Messi van der Streek.quote:Op zondag 31 mei 2015 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat. Dat doelpunt van Berghuis werd overduidelijk vab richting veranderd van een Heerenveenspeler.
En die twee goals van Kramer waren niet z'n mooiste.quote:Op zondag 31 mei 2015 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat. Dat doelpunt van Berghuis werd overduidelijk vab richting veranderd van een Heerenveenspeler.
Dat was echt een sublieme aanval, zonde dat de eindpass wel verneukt werd.quote:Op zondag 31 mei 2015 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt. Alleen de pass was mooi. Ik mis Messi van der Streek.
eerst nog effe 1 tegen 100 en andere tijden sportquote:Op zondag 31 mei 2015 19:51 schreef n1ek- het volgende:
Al met al toch een leuk seizoen. Straks nog effe Jack en Youri kijken, met me pieleke speulen en dan lekker slapen.
O ja, goed dat je het zegt. Andere tijden sport, Jack en Youri kijken, effe met me pieleke speulen en dan slapen.quote:Op zondag 31 mei 2015 19:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
eerst nog effe 1 tegen 100 en andere tijden sport
gooi je tv uit het raamquote:Op zondag 31 mei 2015 19:55 schreef n1ek- het volgende:
Is er trouwens nog een manier om die uitzending van Andere Tijden Sport vanavond te boycotten?
slecht in beeld genomen jaquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:43 schreef Paxcon het volgende:
Die pingel van Feyenoord vind ik nog steeds onduidelijk
Was gewoon 100% onterechtquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:43 schreef Paxcon het volgende:
Die pingel van Feyenoord vind ik nog steeds onduidelijk
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De nederlaag van Utrecht is al geweest
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van Hyfte heeft een lelijk hoofd.
quote:
Hoe deed Haller hetquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Blijkbaar... Onterecht rood, 1 onterechte pingel, 1 terechte
Toeterjan toetert vrijdag weer.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toeterjan heeft dus een lelijk hoofd.
ik ben er komend weekend nietquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toeterjan toetert vrijdag weer.
FC Eindhoven - NAC
Weet ik, ik loop een beetje te dollenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Twee keer gescoord, niks mis mee.
Dan mis je kwaliteit als PSV - Groningen, SCC - Feyenoord, Ajax - Willem II.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik ben er komend weekend niet
Serieusquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:58 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dit is zijn broer Tom van Gelder
JAAAAAAAAAAAquote:Op zondag 9 augustus 2015 17:12 schreef Doublepain het volgende:
ZIJN DE SAMENVATTINGEN WEER OM 7 UUR??!
views op youtube?quote:
Die ook.quote:Op zondag 9 augustus 2015 19:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die had de doelman kunnen hebben.
Hij heeft maniertjesquote:Op zondag 9 augustus 2015 19:10 schreef ForzaMilan het volgende:
Waarom juicht die Anwar El Ghazi niet bij de 1-0 en 2-0? Ik vind dat zo stom.
Heeft een teamgenoot die vorig seizoen nog bij AZ speeldequote:Op zondag 9 augustus 2015 19:10 schreef ForzaMilan het volgende:
Het effect is merkbaar.quote:Op zondag 9 augustus 2015 19:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die is voor de verandering een keer geblesseerd.
Hij is gewoon een baas.quote:Op zondag 9 augustus 2015 19:11 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Speelde toch niet bij AZ vroeger?
Het verband tussenbeide ontgaat me evenquote:Op zondag 9 augustus 2015 19:11 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Speelde toch niet bij AZ vroeger?
Nevermind ik interpreteerde je post verkeerd.quote:Op zondag 9 augustus 2015 19:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het verband tussenbeide ontgaat me even
Iemand heeft lelijk tegen Ajax gedaanquote:Op zondag 9 augustus 2015 19:10 schreef ForzaMilan het volgende:
Haha, neus.quote:
quote:Op zondag 9 augustus 2015 19:15 schreef Cavaliers het volgende:
Ajax gaat de halve finale van de Europa League halen dit jaar.
Wereldspits.quote:Op zondag 9 augustus 2015 19:16 schreef Max23 het volgende:
Is die Sanogo nou echt zo slecht? In de samenvatting is hij niet in beeld geweest maar op alle forums wordt hij helemaal afgemaakt. Velen denken zelfs dat hij het lachertje van VI wordt komend seizoen.
Ja.quote:Op zondag 9 augustus 2015 19:16 schreef Max23 het volgende:
Is die Sanogo nou echt zo slecht? In de samenvatting is hij niet in beeld geweest maar op alle forums wordt hij helemaal afgemaakt. Velen denken zelfs dat hij het lachertje van VI wordt komend seizoen.
Het ziet er allemaal zo onhandig en ongecontroleerd uit.quote:Op zondag 9 augustus 2015 19:16 schreef Max23 het volgende:
Ah dus hier was het sarcasme. Ik moet bijblijven.quote:Op zondag 9 augustus 2015 19:16 schreef Max23 het volgende:
Hij wordt betaald door zijn zus.quote:Op zondag 9 augustus 2015 19:16 schreef Max23 het volgende:
*meninkjequote:Op zondag 9 augustus 2015 19:18 schreef Mani89 het volgende:
Hahaha die interviewer moet zijn persoonlijke meningtje even laten horen.
Vanaf vanmiddag al 4 bladzijdes over hem, ik heb me kostelijk vermaakt met het doorlezenquote:Op zondag 9 augustus 2015 19:17 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ah dus hier was het sarcasme. Ik moet bijblijven.
quote:Op zondag 9 augustus 2015 19:19 schreef Max23 het volgende:
[..]
Vanaf vanmiddag al 4 bladzijdes over hem, ik heb me kostelijk vermaakt met het doorlezen![]()
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum11/3847-27.php
quote:Stephen Hawking kan nog beter timen.
Waren goede vragen. Precies wat iedereen dacht.quote:Op zondag 9 augustus 2015 19:18 schreef Mani89 het volgende:
Hahaha die interviewer moet zijn persoonlijke meningtje even laten horen.
Anderlechtquote:Op zondag 9 augustus 2015 19:23 schreef Slobeend het volgende:
Waar is Armenteros eigenlijk gebleven?
Dat is tegenwoordig het vermelden waard.quote:Op zondag 9 augustus 2015 19:20 schreef Max23 het volgende:
"Brown op zwarte schoenen"
Wat is dat nou voor uitspraak van Tom
Nog bij RSCA.quote:Op zondag 9 augustus 2015 19:23 schreef Slobeend het volgende:
Brussel.quote:Op zondag 9 augustus 2015 19:23 schreef Slobeend het volgende:
Die kan er hélemaal niks vanquote:Op zondag 9 augustus 2015 19:25 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Schiet hem anders ff lekker op de lat.
Havenaar is geen sympathieke jongen.quote:Op zondag 9 augustus 2015 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog bij RSCA.
Eerst wilde ADO hem huren maar nu wordt Mike Havenaar (spreekt geen Nederlands) de nieuwe spits.
Jammer dat andere users hier niet over mogen oordelenquote:Op zondag 9 augustus 2015 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Cavaliers, tijd voor een dilemma: het haarbandje van Falkenburg of Robert ''calma calma'' Braber?
Blijkbaar vond hij dit geen rode kaartquote:
Sked is natuurlijk een beetje biased.quote:Op zondag 9 augustus 2015 19:28 schreef GGMM het volgende:
Toen deze rode kaart viel begon Sked heel hard te lachen.
[..]
Blijkbaar vond hij dit geen rode kaart![]()
![]()
Iedereen ziet toch dat dit een duidelijke elleboogstoot is?
Fijn dat je aan mij blijft denkenquote:Op zondag 9 augustus 2015 19:28 schreef GGMM het volgende:
Toen deze rode kaart viel begon Sked heel hard te lachen.
[..]
Blijkbaar vond hij dit geen rode kaart![]()
![]()
Iedereen ziet toch dat dit een duidelijke elleboogstoot is?
knjbquote:
op twitter?quote:
Nee kwam tijdens een interview ter sprake. Zal dadelijk ook nog wel even komen. Hij zegt alleen niet de naam want zo is hij dan weer niet, aldus Kazim Richards.quote:
Volgens velen hoort Roda jc niet thuis in de eredivisie.quote:Op zondag 9 augustus 2015 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens Hafcfan is Heracles heel goed dus ik verwacht een overwinning.
Roda heeft een team waar je makkelijk 14e of 15e kan worden.quote:Op zondag 9 augustus 2015 19:39 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Volgens velen hoort Roda jc niet thuis in de eredivisie.
Wow.quote:
geen 13e??quote:Op zondag 9 augustus 2015 19:40 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Roda heeft een team waar je makkelijk 14e of 15e kan worden.
Echt precies tegelijkertijd.quote:Op zondag 9 augustus 2015 19:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie is deze commentator eigenlijk?
Nee, dit is Frank Wielaard.quote:Op zondag 9 augustus 2015 19:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dat is Arman Avsaroglu. Normaal altijd bij Langs de Lijn.
Is het m wel? Ik vind hem wat overdreven uitbundig, een beetje een radiocommentator inderdaad.quote:
Ja.quote:Op zondag 9 augustus 2015 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is het m wel? Ik vind hem wat overdreven uitbundig, een beetje een radiocommentator inderdaad.
Hahahaha xDtwitter:_GGM__ twitterde op zondag 09-08-2015 om 19:43:41@arnovermeulen Wat een waardeloos commentaar geef jij zeg.Ik snap niet dat de Chef Sport jou constant wedstrijden geeft. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |