Zou hij misschien niet zo goed zijn?quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die gaat shinen. Waarom staat Siem er niet in?
Daar hoort helemaal geen komma.quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou van die tweede helft, is mijn piemel ernstig gekrompen naar 35 centimeter.
Zo beter?
Dat dacht ik al. Was wel de beste spelers van Ajax voordat hij wegging.quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:21 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zou hij misschien niet zo goed zijn?
Alleen in de zomer ja?quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom vergeet iedereen in de zomer steeds dat Eredivisiewedstrijden altijd alle kanten op kunnen?
Ik vind het onbegrijpelijk dat zo veel mensen zich kunnen opwinden over de kleur van voetbalschoenen.quote:
Voetbalschoenen horen zwart/wit te zijn.quote:Op zondag 9 augustus 2015 15:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het onbegrijpelijk dat zo veel mensen zich kunnen opwinden over de kleur van voetbalschoenen.
Klinkt als Noord-Korea waar iedereen verplicht moet kiezen uit 10 verschillende kapsels.quote:Op zondag 9 augustus 2015 15:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Voetbalschoenen horen zwart/wit te zijn.
quote:Op zondag 9 augustus 2015 15:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Deze man snapt het.quote:Op zondag 9 augustus 2015 15:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
feit is dat spelers tegenwoordig vaak uitglijden. Heb ik Nees, Cruijff en Kromme nooit zien gebeuren. Dus het schoeisel deugt niet.quote:Op zondag 9 augustus 2015 15:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het onbegrijpelijk dat zo veel mensen zich kunnen opwinden over de kleur van voetbalschoenen.
Wat een voorbarige conclusie zeg. Ten eerste gleden spelers vroeger net als nu aan de lopende band uit. Ten tweede waren toen puntige stalen noppen nog toegestaan, die zoals je misschien kunt begrijpen tegenwoordig verboden zijn. Ten derde zijn de velden totaal anders - ook in de Kuip ligt bijvoorbeeld kunstgras.quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
feit is dat spelers tegenwoordig vaak uitglijden. Heb ik Nees, Cruijff en Kromme nooit zien gebeuren. Dus het schoeisel deugt niet.
En?quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:43 schreef Cavaliers het volgende:
Ik heb een nieuwe catchphrase van Mario ontdekt.
Ik kijk de wedstrijd niet.quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij zei weg te zijn tot 23 augustus.
Jammer dat zijn seizoen vorig jaar op een mislukking uitliep.quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:50 schreef Cavaliers het volgende:
Ojo was ooit het grote talent van PSV.
Begon gister al goed, ik ben nu al mad.quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo blup.Leuk dat jij dit seizoen ook weer van de partij bent.
Dat zei davy zeker?quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:51 schreef blup het volgende:
[..]
Begon gister al goed, ik ben nu al mad.
Wat er zit zijn alleen maar mongolen.quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom zit het niet vol in Tilburg?
Ik zal het ze even melden.quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wat er zit zijn alleen maar mongolen.
Dat mag. Logisch dat deze wedstrijd gewoon doorgaat. Als beide clubs het stadion al niet vol krijgen, is er niks aan de hand.quote:
Ik praat ook altijd in mij zelf. Bedankt Hans.quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Even overschakelen naar Stoke-Liverpool
Dat jij een gekkie bent wisten we alquote:Op zondag 9 augustus 2015 17:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik praat ook altijd in mij zelf. Bedankt Hans.
Hoezo?quote:Op zondag 9 augustus 2015 17:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben ontzettend blij dat Janlul ermee gekapt is.
Waren altijd vrij goede streams en altijd in het Nederlands. Plus een app die erg fijn werkte.quote:
nouquote:Op zondag 9 augustus 2015 17:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waren altijd vrij goede streams en altijd in het Nederlands. Plus een app die erg fijn werkte.
Dat wordt nu natuurlijk alleen maar erger, snap niet hoe dat je probleem oplost.quote:Op zondag 9 augustus 2015 17:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat gejank iedere keer in de livetopics over een stream is zum kotzen.
Die stream viel altijd uit manquote:Op zondag 9 augustus 2015 17:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waren altijd vrij goede streams en altijd in het Nederlands. Plus een app die erg fijn werkte.
Dit hele forum wordt inmiddels vergald door bedelende janksnollen om een 10 pixel kutstream. Stop die standaardstreams lekker tussen je bladwijzers of ga lekker buiten fietsen tot het 19u is.quote:Op zondag 9 augustus 2015 17:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat wordt nu natuurlijk alleen maar erger, snap niet hoe dat je probleem oplost.
Dat weet ik. Ik vraag ook niet om streams in topics. Ik bedoel alleen maar dat nu janlul weg is, het vragen om streams alleen maar erger wordt en ik dus niet snap hoe je daar blij mee kunt zijn.quote:Op zondag 9 augustus 2015 17:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit hele forum wordt inmiddels vergald door bedelende janksnollen om een 10 pixel kutstream. Stop die standaardstreams lekker tussen je bladwijzers of ga lekker buiten fietsen tot het 19u is.
Ook dat El Clasico topic is zo schijt schijt schijtvervelend omdat 75% posts is over een stream.
Of houd je bek over die kutstreams als je er naar kijkt (zoals ik bij bepaalde buitenlandse wedstrijden) of ga lekker parasailen op de Mount Everest.
Sinds de invoering van de gulden bestaat daar onderstaande reeks voorquote:Op zondag 9 augustus 2015 17:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat weet ik. Ik vraag ook niet om streams in topics. Ik bedoel alleen maar dat nu janlul weg is, het vragen om streams alleen maar erger wordt en ik dus niet snap hoe je daar blij mee kunt zijn.
Als dat nu al niet werkt wordt het toch niet beter als janlul weg is?quote:Op zondag 9 augustus 2015 17:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sinds de invoering van de gulden bestaat daar onderstaande reeks voor
Topicreeks: Live wedstrijden via internet streams #40
Het gesmeek om streams hoort iig niet in dit topic thuis.quote:Op zondag 9 augustus 2015 17:26 schreef KingRoland het volgende:
of je gebruikt gewoon Google. Na een paar keer zoeken heb je al een werkende stream.
Eens, nutteloze discussie ook. Mensen denken hier te hard over na.quote:Op zondag 9 augustus 2015 17:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het gesmeek om streams hoort iig niet in dit topic thuis.
Daarbij zijn er meer dan zat internationale (Russische) websites die al jarenlang streams aanbieden. Stop 1x tijd in om zo'n site te vinden en dan zit je gebakken.quote:Op zondag 9 augustus 2015 17:26 schreef KingRoland het volgende:
of je gebruikt gewoon Google. Na een paar keer zoeken heb je al een werkende stream.
In het boek dat ik momenteel lees is doodgaan helemaal het einde niet, je kunt gewoon terugkomen door het lichaam van een ander over te nemen. Geniale sci-fi/horror-trilogie van Peter F. Hamiltonquote:
Ontopic graagquote:Op zondag 9 augustus 2015 17:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
In het boek dat ik momenteel lees is doodgaan helemaal het einde niet, je kunt gewoon terugkomen door het lichaam van een ander over te nemen. Geniale sci-fi/horror-trilogie van Peter F. Hamilton
En ja, ik weet dat je het over de reclame hebt![]()
quote:
Uh... jaquote:Op zondag 9 augustus 2015 17:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
In het boek dat ik momenteel lees is doodgaan helemaal het einde niet, je kunt gewoon terugkomen door het lichaam van een ander over te nemen. Geniale sci-fi/horror-trilogie van Peter F. Hamilton
En ja, ik weet dat je het over de reclame hebt![]()
Moet je niet doen joh.quote:Op zondag 9 augustus 2015 17:52 schreef Cavaliers het volgende:
De haarband van Falkenburg is een van de dingen waar ik mij aan ga ergeren het komende seizoen.
twitter:michielteeling twitterde op zondag 09-08-2015 om 17:42:58Assistent scheidsrechter voor Willem II- Vitesse vd Ven is een greppel ingereden en vervangen door Maarten Ketting #seizoenisbegonnen reageer retweet
Apartquote:Op zondag 9 augustus 2015 17:57 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:michielteeling twitterde op zondag 09-08-2015 om 17:42:58Assistent scheidsrechter voor Willem II- Vitesse vd Ven is een greppel ingereden en vervangen door Maarten Ketting #seizoenisbegonnen reageer retweet
Echt matig in zijn acties vandaagquote:Op zondag 9 augustus 2015 18:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Izzy Brown kan er ook geen ene kut van.
Waarom heeft hij een haarband eigenlijk? Die band doet niksquote:Op zondag 9 augustus 2015 18:05 schreef Cavaliers het volgende:
Jammer dat die proleet met z'n haarbandje hem dan moet maken.
Wat een onzin, Vitesse heeft zat kansen gehadquote:Op zondag 9 augustus 2015 18:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Vitesse speelt gewoon een enorme rukwedstrijd. Zelfs Feyenoord speelde beter.
quote:
Zulke kansen missen is schreeuwen om verlies.quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:07 schreef Sked het volgende:
[..]
Wat een onzin, Vitesse heeft zat kansen gehad
quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zivkovic met de assist. Weer zo'n parel uit de Ajax jeugd
Strootman was beter.quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Falkenburg is boos om zijn wissel. Buiten die goal niets goed gedaan.
Speelde beroerdquote:Op zondag 9 augustus 2015 18:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Qazaishvili eruit.
Dit wordt verlies.
nou, dat zegt dan veel zegquote:Op zondag 9 augustus 2015 18:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij is vandaag de beste man van Vitesse
quote:
Probeer het nog een keer.quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:17 schreef tompsv18 het volgende:
Een van de vele vreemdelingen heeft gescoord.
Oliynyk, Oliynyk, wie kent hem niet.quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:17 schreef tompsv18 het volgende:
Een van de vele vreemdelingen heeft gescoord.
`quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waar komt die Olienek nou weer vandaan?
Van Dnijepr in zomer '14.quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Uit zijn moeder. Ontopic blijven he.quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
En weer moet er niemand lachen. Vind je dit niet ongelooflijk frustrerend?quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:18 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Uit zijn moeder. Ontopic blijven he.
quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:21 schreef Joezi het volgende:
Tis net Ajax 2 dat Willem 2, vieze vuile huurclub
Alsof mijn posts draaien om humor.quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En weer moet er niemand lachen. Vind je dit niet ongelooflijk frustrerend?
Bedankt Hansquote:Op zondag 9 augustus 2015 18:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Alsof mijn posts draaien om humor.
Ik moet wel lachen om jouw post, dat je nog nooit een stadion van binnen hebt gezien, en dat je te beroerd bent om daarvoor vroeg uit bed te stappen. #KansenParelOpDeArbeidsmarkt.
Goed zo je hebt het weer voor elkaar.
Ik had het idee dat jij altijd een poging deed ja. Helaas moet werkelijk niemand lachen.quote:
Hier gaat iets misquote:Op zondag 9 augustus 2015 18:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee niet echt.
Al probleem je het wel erg hard.
Probleem?quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee niet echt.
Al probleem je het wel erg hard.
Twee voedelbonnenquote:Op zondag 9 augustus 2015 18:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoeveel heeft hij gekost eigenlijk?
quote:
Was je hier al van op de hoogte?quote:Nicki Minaj: Ik ben zwanger!
9 augustus 2015 om 18:19 door R. Visser
Nicki Minaj heeft gisteren tijdens een concert in het stadje Burgettstown in de Amerikaanse staat Pennsylvania tussen neus en lippen door geopperd dat ze zwanger is. Ze riep het publiek op te juichen voor rapper Meek Mill die ze haar baby father noemde, dus de vader van haar kind.
Nicki retweette na het concert ook een videofragment van dit opmerkelijke onderdeel van de show, voorzien van tal van smileys. Vorige week schreven Amerikaanse media nog dat Nicki (32) en Meek (28) niet langer een stel zijn. In juli was het echter nog dik aan, toen Mill zijn vriendin een diamanten ring cadeau deed.
Vanavond zet Nicki The Pinkprint Tour voort in de plaats Tinley Park in Illinois. Ze beëindigt de tournee woensdag 19 augustus in Edmonton in Canada.
Ja, uiteraard.quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:32 schreef Adames het volgende:
[..]
[..]
Was je hier al van op de hoogte?
De mijne is over 10 min klaarquote:
Dan wordt ze dus nog viezer en lelijker dan ze al isquote:Op zondag 9 augustus 2015 18:32 schreef Adames het volgende:
[..]
[..]
Was je hier al van op de hoogte?
jij zoekt ruzie geloof ikquote:Op zondag 9 augustus 2015 18:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan wordt ze dus nog viezer en lelijker dan ze al is
Wat voor pizza?quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
De mijne is over 10 min klaar
Hans een optie?quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, uiteraard.
We zijn er niet helemaal uit wat de naam wordt.
Volgens mij ben jij niet objectiefquote:Op zondag 9 augustus 2015 18:36 schreef Sked het volgende:
Twee keer W2 geen rood geven maar nu wel haaha
quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:36 schreef Sked het volgende:
Het mag terecht zijn, maar bizar inconsequent
quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan wordt ze dus nog viezer en lelijker dan ze al is
Wil je mij niet meer quoten? Dank.quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tering, jij bent echt niet in staat objectief te zijn he?
Waarschijnlijk komt dat pas bij de vrijdaguitzendingquote:Op zondag 9 augustus 2015 18:39 schreef Cavaliers het volgende:
Wordt er wel een Gillette speler v/d Week gekozen nu we een halve speelronde hebben gehad?
Enfin, ik nomineer bij dezen Bazoer. Maar dat zal wel El Ghazi worden, want hij scoorde twee keer. [/VI redenaties]quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komt dat pas bij de vrijdaguitzending
ADO-PSV en Groningen-Twente is nog wel leukquote:Op zondag 9 augustus 2015 18:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Op naar dinsdag en woensdag
Dinsdag
18:30 ADO Den Haag - PSV
20:45 sc Heerenveen - De Graafschap
Woensdag
18:30 FC Groningen - FC Twente
19:45 PEC Zwolle - SC Cambuur
20:45 NEC - Excelsior
Die moet ik helaas missenquote:Op zondag 9 augustus 2015 18:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Op naar dinsdag en woensdag
Dinsdag
18:30 ADO Den Haag - PSV
20:45 sc Heerenveen - De Graafschap
Woensdag
18:30 FC Groningen - FC Twente
19:45 PEC Zwolle - SC Cambuur
20:45 NEC - Excelsior
Ik nomineer Sanogo.quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:40 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Enfin, ik nomineer bij dezen Bazoer. Maar dat zal wel El Ghazi worden, want hij scoorde twee keer. [/VI redenaties]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |