Zou hij misschien niet zo goed zijn?quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die gaat shinen. Waarom staat Siem er niet in?
Daar hoort helemaal geen komma.quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou van die tweede helft, is mijn piemel ernstig gekrompen naar 35 centimeter.
Zo beter?
Dat dacht ik al. Was wel de beste spelers van Ajax voordat hij wegging.quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:21 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zou hij misschien niet zo goed zijn?
Alleen in de zomer ja?quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom vergeet iedereen in de zomer steeds dat Eredivisiewedstrijden altijd alle kanten op kunnen?
Ik vind het onbegrijpelijk dat zo veel mensen zich kunnen opwinden over de kleur van voetbalschoenen.quote:
Voetbalschoenen horen zwart/wit te zijn.quote:Op zondag 9 augustus 2015 15:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het onbegrijpelijk dat zo veel mensen zich kunnen opwinden over de kleur van voetbalschoenen.
Klinkt als Noord-Korea waar iedereen verplicht moet kiezen uit 10 verschillende kapsels.quote:Op zondag 9 augustus 2015 15:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Voetbalschoenen horen zwart/wit te zijn.
quote:Op zondag 9 augustus 2015 15:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Deze man snapt het.quote:Op zondag 9 augustus 2015 15:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
feit is dat spelers tegenwoordig vaak uitglijden. Heb ik Nees, Cruijff en Kromme nooit zien gebeuren. Dus het schoeisel deugt niet.quote:Op zondag 9 augustus 2015 15:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het onbegrijpelijk dat zo veel mensen zich kunnen opwinden over de kleur van voetbalschoenen.
Wat een voorbarige conclusie zeg. Ten eerste gleden spelers vroeger net als nu aan de lopende band uit. Ten tweede waren toen puntige stalen noppen nog toegestaan, die zoals je misschien kunt begrijpen tegenwoordig verboden zijn. Ten derde zijn de velden totaal anders - ook in de Kuip ligt bijvoorbeeld kunstgras.quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
feit is dat spelers tegenwoordig vaak uitglijden. Heb ik Nees, Cruijff en Kromme nooit zien gebeuren. Dus het schoeisel deugt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |