SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je vergeet 1 belangrijk ding: Wenger is trainer. Kansloos dus.quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:30 schreef Adames het volgende:
[..]
met benzema zijn ze cl titelkandidaat
Pure oogaids inderdaadquote:Op zondag 9 augustus 2015 13:32 schreef BadderHaring het volgende:
Owowow, die shirtjes van Ajax. Dat kan toch gewoon echt niet.
En dan gewoon roze schoenen eronder dragen.quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mensen die de shirts van Ajax niet kunnen handelen
Poeh, ff goed zoeken of dat op het shirt staat..quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie is de sponsor van Feyenoord?
Blijdorpquote:Op zondag 9 augustus 2015 13:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie is de sponsor van Feyenoord?
Ze zijn beide afzichtelijk.quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:36 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Die van Ajax zijn toch echt 40-45 keer lelijker René.
Hoe moet het nu verder met Ricardo van Rhijn?quote:
Dit boeit echt niemandquote:Op zondag 9 augustus 2015 13:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb een nieuwe stream aangezet.
Bank...quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoe moet het nu verder met Ricardo van Rhijn?
Mensen afschaffen? Hoe zie je dat voor je.quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:37 schreef Cavaliers het volgende:
Mensen die kijken via streams moeten afgeschaft worden.
Misschien heeft Feyenoord nog een matige back nodig.quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die moet echt beter presteren dit seizoen.quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Massagrafquote:Op zondag 9 augustus 2015 13:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mensen afschaffen? Hoe zie je dat voor je.
Zoals ome Hitler dat vroeger ook deed.quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mensen afschaffen? Hoe zie je dat voor je.
Haha ja, echt grappig dit dat allesquote:Op zondag 9 augustus 2015 13:38 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Zoals ome Hitler dat vroeger ook deed.
Boerrigter is niet zo slimquote:Op zondag 9 augustus 2015 13:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wisten jullie dat LitmanenAFCA Guus Hupperts de nieuwe Robben vond?
Die van mij hapert ookquote:Op zondag 9 augustus 2015 13:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb een nieuwe stream aangezet.
doodsverwensingquote:
Overmars kreeg behoorlijk wat verwijten dat hij Hupperts niet had gehaald.quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:39 schreef Mani89 het volgende:
De Guus Hupperts hype was wel supergrappig.
welkequote:Op zondag 9 augustus 2015 13:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Johannes heeft mijn topic gesloten
Met een referentie aan Mertens die niet klopt.quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Johannes heeft mijn topic gesloten
Bedankt frozen assassin.quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Haha ja, echt grappig dit dat alles
Ja ongetwijfeld heeft Jan Mulder toen een keer geschreeuwd dat het onbegrijpelijk was dat zo'n jongen bij Roda speelt en dat de topclubs weer hebben zitten slapen.quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Overmars kreeg behoorlijk wat verwijten dat hij Hupperts niet had gehaald.
Dit soort opmerkingen moet e voor het juiste moment bewaren.quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:41 schreef tompsv18 het volgende:
Ze hadden Kishna nu wel kunnen gebruiken.
Pics.quote:
Wat jij ervan vindt, is totaal niet relevant.quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingen moet e voor het juiste moment bewaren.
Nu vindt niemand je grappig.
Wel.quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:43 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wat jij ervan vindt, is totaal niet relevant.
Jammer dat Johannes je dit niet gunt.quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
VBL / Feliciteer hier Ajax met het landskampioenschap 2015/16
Schöne valt op mannen.quote:
Zet je computer / telefoon maar uitquote:Op zondag 9 augustus 2015 13:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is dat het 0-3 staat, anders had ik de TV uitgezet.
Neuh.quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Change deze UI aub.
Smit riep 2 jaar geleden ofzo dat ze voor europees voetbal gaan.quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Geeft niet. Komt goed. Heracles is heel goed. Veel goede spelers.
Dat riep Feyenoord vorig jaar ookquote:Op zondag 9 augustus 2015 13:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Smit riep 2 jaar geleden ofzo dat ze voor europees voetbal gaan.
Ok doeiquote:Op zondag 9 augustus 2015 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik overweeg deze zooi uit te zetten en naar de supermarkt te gaan
Het is toch al gespeeld.quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat een badass ben jijquote:Op zondag 9 augustus 2015 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kaas op?quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, daarom.quote:
Nee, de melk.quote:
word jij hier ook een beetje mad van?quote:
zo 'n saaie pot wel jaquote:Op zondag 9 augustus 2015 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
word jij hier ook een beetje mad van?
Kreeg bij Arsenal vast te horen: ''Je kunt het wel jongen je gaat jezelf binnenkort wel belonen''.quote:
Ik zit nog te wachten op Nikos Machlasquote:Op zondag 9 augustus 2015 13:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar het boek vanavond.
Ik hoop op Ali Ibrahimquote:Op zondag 9 augustus 2015 13:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar het boek vanavond.
Deze postquote:Op zondag 9 augustus 2015 13:55 schreef Scorpie het volgende:
Kuipersarbitrage is dit weekend weer om te janken.
Dat is gif en energie GGMM.quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:55 schreef GGMM het volgende:
Wat overigens niet betekent dat Klaassen zich zo moet aanstellen en zo'n domme kaart moet pakken.
Om 13:55 nogquote:
Wie is Sangogoquote:Op zondag 9 augustus 2015 13:56 schreef GGMM het volgende:
Bazoer moet zelf omdat Sangogo buitenspel liep.
Sangogo maakt vooralsnog geen beste indruk op mij.
Je kan het ook zien als winnaarsmentaliteit.quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:56 schreef Stringer het volgende:
3-0 voor, lekker voorbeeld als aanvoerder
zonde dat Clasie geblesseerd is.quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zometeen Gini, Krul, Janmaat, Anita en Stekelenburg in de basis bij Newcastle-Southampton.
GGMM en ik gaan dat kijken.
http://www.nu.nl/binnenla(...)laste-wedstrijd.htmlquote:NEC-fans leggen verkeer plat in actie tegen afgelaste wedstrijd
Een paar honderd NEC-supporters hebben het verkeer op het Keizer Karelplein plat gelegd. Er zijn rookbommen gegooid.
De fans voeren actie tegen de staking van de politie. Daardoor gaat zondagmiddag de wedstrijd van hun club tegen Excelsior niet door.
Onder het mom van: ''Zij leggen het voetbal plat, wij leggen Nijmegen plat" bezetten de supporters de rotonde, meldt Omroep Gelderland.
NEK supportersquote:Op zondag 9 augustus 2015 13:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/binnenla(...)laste-wedstrijd.html
Hopelijk komt onze Stijn ook opdraven.quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
zonde dat Clasie geblesseerd is.
Maar ik ga absoluut kijken ja.
10 punten in minderingquote:Op zondag 9 augustus 2015 13:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
DOEI!quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, dit geloof ik wel jongens!
Tot over 2 weken
Dat hoop ik ook, anders heb ik voor niks Nibbit-chipjes gekocht.quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hopelijk komt onze Stijn ook opdraven.
Zullen vast weer Feyenoordsupporters geweest zijn.quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
ga je weg?quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, dit geloof ik wel jongens!
Tot over 2 weken
Let maar eens opquote:Op zondag 9 augustus 2015 13:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heitinga kan toch niet minder zijn dan Veltman
Volwassen zegquote:Op zondag 9 augustus 2015 13:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jammer dat hij deze berichten negeert.quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, anders heb ik voor niks Nibbit-chipjes gekocht.
Ik kijk gewoon mee.quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jammer dat hij deze berichten negeert.
Veltmanquote:Op zondag 9 augustus 2015 13:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heitinga kan toch niet minder zijn dan Veltman
Voor schaduw tijdens het douchen.quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:00 schreef Stringer het volgende:
Sanogo is een soort paard van Troje, wat moet je ermee joh?
Mocht het voetballend niet lukken hebben we altijd nog iets te lachen.quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:00 schreef Stringer het volgende:
Sanogo is een soort paard van Troje, wat moet je ermee joh?
Willem II - Vites is nog.quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:02 schreef GGMM het volgende:
Wordt er hierna nog meer gevoetbald of is de rest afgelast?
16:45 Willem II - Vitessequote:Op zondag 9 augustus 2015 14:02 schreef GGMM het volgende:
Wordt er hierna nog meer gevoetbald of is de rest afgelast?
Dan heeft ie zich snel aangepast.quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:02 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Moet wennen aan het Ajax voetbal
Die ga ik zeker kijken.quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
16:45 Willem II - Vitesse
Met Ligeon, Zivkovic en De Sa.
Zou zelfs moeten wennen bij mijn vierde klasse zaterdag elftalquote:Op zondag 9 augustus 2015 14:02 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Moet wennen aan het Ajax voetbal
Zivkovicquote:Op zondag 9 augustus 2015 14:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
16:45 Willem II - Vitesse
Met Ligeon, Zivkovic en De Sa.
En anders?quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
15 goals minstens dit seizoen. Note it.
Ik zou het doen. Krantje erbij, heerlijk manquote:Op zondag 9 augustus 2015 14:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik twijfel om buiten te gaan zitten, want het is best mooi weer.
Ik noteer het evenquote:Op zondag 9 augustus 2015 14:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh dat is dan wel een beetje jammer.quote:
Moet ik wel het fubele missen.quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:05 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Ik zou het doen. Krantje erbij, heerlijk man
Waarom, wat prefereer jij?quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh dat is dan wel een beetje jammer.
Dan ga je om kwart voor 5 weer naar binnenquote:Op zondag 9 augustus 2015 14:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet ik wel het fubele missen.
Jammer dit
Rood heeft iets te weinig smaak ten opzichte van de anderen.quote:
Het smaakt vooral naar zoutquote:Op zondag 9 augustus 2015 14:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Rood heeft iets te weinig smaak ten opzichte van de anderen.
iedereen is aandachtig de wedstrijd aan het volgenquote:
quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga zo even Heatwave uitlachen in het Ajax-topic.
Wat voor domme dingen roept hij nu weer?quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga zo even Heatwave uitlachen in het Ajax-topic.
VBL / AFC AJAX #2542 We smelten de kAZenquote:Op zondag 9 augustus 2015 14:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat voor domme dingen roept hij nu weer?
Waarom vergeet iedereen in de zomer steeds dat Eredivisiewedstrijden altijd alle kanten op kunnen?quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
VBL / AFC AJAX #2542 We smelten de kAZen
Mensen die zich indekken om te jinxenquote:Op zondag 9 augustus 2015 14:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
VBL / AFC AJAX #2542 We smelten de kAZen
quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mensen die zich indekken om te jinxen
Triest zijn dat soort mensen inderdaad.quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mensen die zich indekken om te jinxen
Het balletje kan raar rollen. Binnenkant, buitenkant paal.quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom vergeet iedereen in de zomer steeds dat Eredivisiewedstrijden altijd alle kanten op kunnen?
Nog een paar minuten om een prachtige statistiek in stand te houden.quote:De laatste drie seizoenen kreeg er steeds een Mitchell een rode kaart tijdens de eerste speelronde: Donald in 2012/13, Dijks in 2013/14 en Schet in 2014/15. Ajacied Dijks en Feyenoorder Te Vrede zijn de enige Mitchell's die in 2015/16 deze reeks door kunnen zetten.
Dat zijn statistieken waar je op kan bouwen.quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nog een paar minuten om een prachtige statistiek in stand te houden.
christus sommige mensen en statistieken. Dat je dit uberhaupt gaat bijhoudenquote:Op zondag 9 augustus 2015 14:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Te Vrede speelt nu voor Heerenveen.quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij maakte me ook wijs dat Utrecht genot werd dit jaarquote:Op zondag 9 augustus 2015 14:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mitchell Te Vrede kan het dinsdagavond doen.quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dus als ze een wedstrijd matig spelen, gebeurt het automatisch niet meer voor de rest van het jaar?quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij maakte me ook wijs dat Utrecht genot werd dit jaar
Van dit Feyenoord verliezen belooft weinig goedsquote:Op zondag 9 augustus 2015 14:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dus als ze een wedstrijd matig spelen, gebeurt het automatisch niet meer voor de rest van het jaar?
Wat kan jij ook overhaast concluderen.
Alsof Utrecht later beter kanquote:Op zondag 9 augustus 2015 14:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dus als ze een wedstrijd matig spelen, gebeurt het automatisch niet meer voor de rest van het jaar?
Wat kan jij ook overhaast concluderen.
Wat een ontzettende vreemde conclusie. Misschien heb je de wedstrijd niet gezien, dat vertelt meer.quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Van dit Feyenoord verliezen belooft weinig goeds
Je bent de komma vergetenquote:Op zondag 9 augustus 2015 14:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nou van die tweede helft is mijn piemel ernstig gekrompen naar 35 centimeter
Die gaat shinen. Waarom staat Siem er niet in?quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:19 schreef Cavaliers het volgende:
Gini gaat het helemaal maken in de Premier League.
Pas op nouquote:Op zondag 9 augustus 2015 14:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Alsof Utrecht later beter kanPaar leuke spelers en rukvoetbal, net als vorig seizoen.
Omdat Siem de Jong er geen kut van kanquote:Op zondag 9 augustus 2015 14:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die gaat shinen. Waarom staat Siem er niet in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |