SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je vergeet 1 belangrijk ding: Wenger is trainer. Kansloos dus.quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:30 schreef Adames het volgende:
[..]
met benzema zijn ze cl titelkandidaat
Pure oogaids inderdaadquote:Op zondag 9 augustus 2015 13:32 schreef BadderHaring het volgende:
Owowow, die shirtjes van Ajax. Dat kan toch gewoon echt niet.
En dan gewoon roze schoenen eronder dragen.quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mensen die de shirts van Ajax niet kunnen handelen
Poeh, ff goed zoeken of dat op het shirt staat..quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie is de sponsor van Feyenoord?
Blijdorpquote:Op zondag 9 augustus 2015 13:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie is de sponsor van Feyenoord?
Ze zijn beide afzichtelijk.quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:36 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Die van Ajax zijn toch echt 40-45 keer lelijker René.
Hoe moet het nu verder met Ricardo van Rhijn?quote:
Dit boeit echt niemandquote:Op zondag 9 augustus 2015 13:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb een nieuwe stream aangezet.
Bank...quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoe moet het nu verder met Ricardo van Rhijn?
Mensen afschaffen? Hoe zie je dat voor je.quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:37 schreef Cavaliers het volgende:
Mensen die kijken via streams moeten afgeschaft worden.
Misschien heeft Feyenoord nog een matige back nodig.quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die moet echt beter presteren dit seizoen.quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Massagrafquote:Op zondag 9 augustus 2015 13:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mensen afschaffen? Hoe zie je dat voor je.
Zoals ome Hitler dat vroeger ook deed.quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mensen afschaffen? Hoe zie je dat voor je.
Haha ja, echt grappig dit dat allesquote:Op zondag 9 augustus 2015 13:38 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Zoals ome Hitler dat vroeger ook deed.
Boerrigter is niet zo slimquote:Op zondag 9 augustus 2015 13:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wisten jullie dat LitmanenAFCA Guus Hupperts de nieuwe Robben vond?
Die van mij hapert ookquote:Op zondag 9 augustus 2015 13:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb een nieuwe stream aangezet.
doodsverwensingquote:
Overmars kreeg behoorlijk wat verwijten dat hij Hupperts niet had gehaald.quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:39 schreef Mani89 het volgende:
De Guus Hupperts hype was wel supergrappig.
welkequote:Op zondag 9 augustus 2015 13:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Johannes heeft mijn topic gesloten
Met een referentie aan Mertens die niet klopt.quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Johannes heeft mijn topic gesloten
Bedankt frozen assassin.quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Haha ja, echt grappig dit dat alles
Ja ongetwijfeld heeft Jan Mulder toen een keer geschreeuwd dat het onbegrijpelijk was dat zo'n jongen bij Roda speelt en dat de topclubs weer hebben zitten slapen.quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Overmars kreeg behoorlijk wat verwijten dat hij Hupperts niet had gehaald.
Dit soort opmerkingen moet e voor het juiste moment bewaren.quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:41 schreef tompsv18 het volgende:
Ze hadden Kishna nu wel kunnen gebruiken.
Pics.quote:
Wat jij ervan vindt, is totaal niet relevant.quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingen moet e voor het juiste moment bewaren.
Nu vindt niemand je grappig.
Wel.quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:43 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wat jij ervan vindt, is totaal niet relevant.
Jammer dat Johannes je dit niet gunt.quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
VBL / Feliciteer hier Ajax met het landskampioenschap 2015/16
Schöne valt op mannen.quote:
Zet je computer / telefoon maar uitquote:Op zondag 9 augustus 2015 13:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is dat het 0-3 staat, anders had ik de TV uitgezet.
Neuh.quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Change deze UI aub.
Smit riep 2 jaar geleden ofzo dat ze voor europees voetbal gaan.quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Geeft niet. Komt goed. Heracles is heel goed. Veel goede spelers.
Dat riep Feyenoord vorig jaar ookquote:Op zondag 9 augustus 2015 13:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Smit riep 2 jaar geleden ofzo dat ze voor europees voetbal gaan.
Ok doeiquote:Op zondag 9 augustus 2015 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik overweeg deze zooi uit te zetten en naar de supermarkt te gaan
Het is toch al gespeeld.quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat een badass ben jijquote:Op zondag 9 augustus 2015 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kaas op?quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, daarom.quote:
Nee, de melk.quote:
word jij hier ook een beetje mad van?quote:
zo 'n saaie pot wel jaquote:Op zondag 9 augustus 2015 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
word jij hier ook een beetje mad van?
Kreeg bij Arsenal vast te horen: ''Je kunt het wel jongen je gaat jezelf binnenkort wel belonen''.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |