SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.![]()
De mongool die dat bedacht heeft mogen ze ook vastbinden achter een auto en een paar keer de straat op en neer rijden.quote:Oh.![]()
Lekker na de afterparty nog een potje ajax kijken. Een beter slaapmiddel is er niet
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
quote:Op zondag 9 augustus 2015 10:20 schreef fathank het volgende:
Lekker na de afterparty nog een potje ajax kijken. Een beter slaapmiddel is er niet1-3
![]()
waarom ga je daar al vanuit? Het resultaat was uiteindelijk niet goed tegen Rapid maar het waren best leuke wedstrijden om naar te kijkenquote:![]()
quote:Op zondag 9 augustus 2015 10:20 schreef fathank het volgende:
Lekker na de afterparty nog een potje ajax kijken. Een beter slaapmiddel is er nietFitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
ik vind dit topic ook een beetje jammer worden. Echt bijna iedereen denkt het allemaal beter te weten dan de hele technische staf en spelers bij elkaar. Alles is kut. We gaan naar de verdoemenis en zelfs fc volendam is favoriet als we tegen ze spelen.quote:Op zondag 9 augustus 2015 10:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
waarom ga je daar al vanuit? Het resultaat was uiteindelijk niet goed tegen Rapid maar het waren best leuke wedstrijden om naar te kijken
Tuurlijk baal ik ook van de laatste twee wedstrijden en was vorig seizoen niet het leukste, maar iets meer nuance vind ik wel op z'n plaats.![]()
Eigenlijk waren alle seizoenen onder Frank niet hoogstaand. Eufemistisch gezegd nog eigenlijk. En wanneer je als Ajax zijnde zo diep gezonken bent dat je niet eens van Rapid-fukin-Wien kan winnen, ja dan is het gewoon kut. En ik zie op dit moment geen aanknopingspunten waardoor het dit seizoen wel beter zal gaan.quote:Op zondag 9 augustus 2015 11:01 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
ik vind dit topic ook een beetje jammer worden. Echt bijna iedereen denkt het allemaal beter te weten dan de hele technische staf en spelers bij elkaar. Alles is kut. We gaan naar de verdoemenis en zelfs fc volendam is favoriet als we tegen ze spelen.
Tuurlijk baal ik ook van de laatste twee wedstrijden en was vorig seizoen niet het leukste, maar iets meer nuance vind ik wel op z'n plaats.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
niet met je eens hoor maar men vergeet snel, de laatste 2 seizoenen waren niet best maar daarvoor werd er best aardig gevoetbald.quote:Op zondag 9 augustus 2015 11:08 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Eigenlijk waren alle seizoenen onder Frank niet hoogstaand. Eufemistisch gezegd nog eigenlijk. En wanneer je als Ajax zijnde zo diep gezonken bent dat je niet eens van Rapid-fukin-Wien kan winnen, ja dan is het gewoon kut. En ik zie op dit moment geen aanknopingspunten waardoor het dit seizoen wel beter zal gaan.
En het grootste probleem is dat Ajax wel van Rapid had kunnen winnen maar dit heeft nagelaten![]()
Ajax: Cillessen, Tete, Veltman, Riedewald, Dijks, Bazoer, Klaassen, Gudelj, El Ghazi, Milik, Sinkgraven
Veltman
El Ghazi![]()
![]()
In ieder seizoen met Frank haal je rond de 70/76 punten, nooit hoogstaand geweest dus. De ene keer dat een concurrent niet verzaakt (PSV 88 punten) sta je direct mijlen achter.quote:Op zondag 9 augustus 2015 11:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
niet met je eens hoor maar men vergeet snel, de laatste 2 seizoenen waren niet best maar daarvoor werd er best aardig gevoetbald.
En het grootste probleem is dat Ajax wel van Rapid had kunnen winnen maar dit heeft nagelaten![]()
Blij met Guedelj op LM en Sink LB.quote:Op zondag 9 augustus 2015 11:36 schreef Ooku het volgende:
Ajax: Cillessen, Tete, Veltman, Riedewald, Dijks, Bazoer, Klaassen, Gudelj, El Ghazi, Milik, Sinkgraven
Veltman
El Ghazi![]()
best aardig is wat anders dan top, maar als jij de tijden van 95 terug wil zal je voorlopig wel met een zoutzuur gevoel blijven zitten.quote:Op zondag 9 augustus 2015 11:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
In ieder seizoen met Frank haal je rond de 70/76 punten, nooit hoogstaand geweest dus. De ene keer dat een concurrent niet verzaakt (PSV 88 punten) sta je direct mijlen achter.![]()
Vorig seizoen werd het ook 1-3 waar Ajax de week ervoor van de mat werd gespeeld door Vitesse en AZ bulkte van het zelfvertrouwen.quote:Op zondag 9 augustus 2015 11:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik hoop maar dat ze het waard maken dat ik vroeg mijn nest kom uitrollen
Ik weet genoeg.![]()
Beste seizoen qua voetbal afgelopen jaren was met Jol, toen werd helaas Twente kampioen.quote:Op zondag 9 augustus 2015 11:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
best aardig is wat anders dan top, maar als jij de tijden van 95 terug wil zal je voorlopig wel met een zoutzuur gevoel blijven zitten.![]()
Veltman nog steeds in de basis ja?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Ach zelfs in het seizoen onder Blind was nog meer te beleven dan het afgelopen seizoen.quote:Op zondag 9 augustus 2015 11:46 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Beste seizoen qua voetbal afgelopen jaren was met Jol, toen werd helaas Twente kampioen.'Wish I was old and a little sentimental'
Het is in elk geval mooi weer, dus daar kan het niet aan liggen.quote:Op zondag 9 augustus 2015 11:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vorig seizoen werd het ook 1-3 waar Ajax de week ervoor van de mat werd gespeeld door Vitesse en AZ bulkte van het zelfvertrouwen.
Ik weet genoeg.Oh.![]()
Tja, Van der Hoorn is sowieso veel slechter en Heitinga zal toch ook niet voor niets overal op de bank terecht gekomen zijn.![]()
je gaat niet zo'n jongen meteen banken, hij was de laatste wedstrijd ook niet slechtquote:Op zondag 9 augustus 2015 11:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn "concurrenten" zijn dus blijkbaar nog minder![]()
Heitinga schijnt volgens Keje Molenaar nog niet helemaal fit te zijn.quote:Op zondag 9 augustus 2015 11:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
Tja, Van der Hoorn is sowieso veel slechter en Heitinga zal toch ook niet voor niets overal op de bank terecht gekomen zijn.![]()
Waarom hebben ze hem dan überhaupt gehaald?quote:Op zondag 9 augustus 2015 11:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
Tja, Van der Hoorn is sowieso veel slechter en Heitinga zal toch ook niet voor niets overal op de bank terecht gekomen zijn.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
De hele verdedigingslinie is onzeker. Dat los je niet op door alleen Veltman eruit te halen.quote:Op zondag 9 augustus 2015 11:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
je gaat niet zo'n jongen meteen banken, hij was de laatste wedstrijd ook niet slecht![]()
Ze hebben geluisterd naar de FYSIEK ERVARING ROUTINE hype, voor een klein deel.quote:Op zondag 9 augustus 2015 11:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom hebben ze hem dan überhaupt gehaald?![]()
als de middenvelders hun verdedigende werk ook eens zouden doen, het ligt echt niet alleen aan de verdedigers het is een algeheel gebrek aan alertheid bij balverlies, het is niet 1 speler die in de fout gaat maar meestal een stuk of 3-4 achter elkaar, dat moet eruitquote:Op zondag 9 augustus 2015 11:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De hele verdedigingslinie is onzeker. Dat los je niet op door alleen Veltman eruit te halen.![]()
niet te vergeten de hype 'belangrijk in de kleedkamer'quote:Op zondag 9 augustus 2015 11:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze hebben geluisterd naar de FYSIEK ERVARING ROUTINE hype, voor een klein deel.![]()
Die punt naar voren is ook voor ene groot deel het probleem daarin.quote:Op zondag 9 augustus 2015 11:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
als de middenvelders hun verdedigende werk ook eens zouden doen, het ligt echt niet alleen aan de verdedigers het is een algeheel gebrek aan alertheid bij balverlies, het is niet 1 speler die in de fout gaat maar meestal een stuk of 3-4 achter elkaar, dat moet eruit![]()
voor de breedte hebben ze gewoon aardig ingekochtquote:Op zondag 9 augustus 2015 11:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze hebben geluisterd naar de FYSIEK ERVARING ROUTINE hype, voor een klein deel.![]()
Man, man, man, man. Daar kan ik zo wild van worden.quote:Op zondag 9 augustus 2015 11:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
niet te vergeten de hype 'belangrijk in de kleedkamer'![]()
Klopt. Die fout van Veltman was uiteraard een fout, maar hij wordt ook niet geholpen door de middenvelder die amper aanspeelbaar zijn en medespelers die vervolgens niks herstellen.quote:Op zondag 9 augustus 2015 11:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
als de middenvelders hun verdedigende werk ook eens zouden doen, het ligt echt niet alleen aan de verdedigers het is een algeheel gebrek aan alertheid bij balverlies, het is niet 1 speler die in de fout gaat maar meestal een stuk of 3-4 achter elkaar, dat moet eruit![]()
daar ben ik ook niet zo voor, al begrijp ik nog wel dat Klaassen dan beter tot zijn recht komtquote:Op zondag 9 augustus 2015 11:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die punt naar voren is ook voor ene groot deel het probleem daarin.![]()
Ik zie Klaassen met zijn loopvermogen veel liever als half. Ben ook geen voorstander van de nieuwe formatie.![]()
inderdaad en met 2 middenvelders meer naar voren heb je toch ook meer kans dat je meer spelers in de 16 tegenstander hebt lijkt mequote:Op zondag 9 augustus 2015 11:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik zie Klaassen met zijn loopvermogen veel liever als half. Ben ook geen voorstander van de nieuwe formatie.![]()
Kijk, als je die punt naar voren doet moet je wel beseffen dat Sinkgraven en Bazoer verdedigend ook meer werk moeten verzetten maar wel op de juiste momenten. Er kunnen momenten voorkomen waarin het iets overdreven wordt en je tegen een rode/gele kaart aanloopt.quote:Op zondag 9 augustus 2015 11:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
daar ben ik ook niet zo voor, al begrijp ik nog wel dat Klaassen dan beter tot zijn recht komt
Alleen denken de meeste mensen dat ze dat moet worden ingefluisterd door FYSIEK ERVARING ROUTINE. Dat vind ik het meest krankzinnige. Sinds PSV goed draait, zijn FYSIEK ERVARING ROUTINE WERKLUST de vaste noten die de orgeldraaier speelt. Brrrrr.![]()
Ik word dan ook moe van die mensen die het allemaal op Veltman hebben voorzien.quote:Op zondag 9 augustus 2015 11:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
je gaat niet zo'n jongen meteen banken, hij was de laatste wedstrijd ook niet slecht
De laatste wedstrijd maakte iedereen fouten.Oh.![]()
In Eredivisie zijn zulke woorden van minder belang dan in Sjempions Liekquote:Op zondag 9 augustus 2015 12:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kijk, als je die punt naar voren doet moet je wel beseffen dat Sinkgraven en Bazoer verdedigend ook meer werk moeten verzetten maar wel op de juiste momenten. Er kunnen momenten voorkomen waarin het iets overdreven wordt en je tegen een rode/gele kaart aanloopt.
Alleen denken de meeste mensen dat ze dat moet worden ingefluisterd door FYSIEK ERVARING ROUTINE. Dat vind ik het meest krankzinnige. Sinds PSV goed draait, zijn FYSIEK ERVARING ROUTINE WERKLUST de vaste noten die de orgeldraaier speelt. Brrrrr.![]()
Het leuke is dat Klaassen in de laatste wedstrijd nauwelijks opvielquote:Op zondag 9 augustus 2015 11:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
daar ben ik ook niet zo voor, al begrijp ik nog wel dat Klaassen dan beter tot zijn recht komt
Dus denk dat hij beter als half kan spelen dan als nummer 10Oh.![]()
Ook in de CL vind ik dat de meest gore onzin.quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
In Eredivisie zijn zulke woorden van minder belang dan in Sjempions Liek![]()
Routine en spelers in je as die een goed basisniveau hebben is niks mee. Zoals bij PSV dus met Moreno, Guardado en De Jong. Dat kan wel veel schelen.quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kijk, als je die punt naar voren doet moet je wel beseffen dat Sinkgraven en Bazoer verdedigend ook meer werk moeten verzetten maar wel op de juiste momenten. Er kunnen momenten voorkomen waarin het iets overdreven wordt en je tegen een rode/gele kaart aanloopt.
Alleen denken de meeste mensen dat ze dat moet worden ingefluisterd door FYSIEK ERVARING ROUTINE. Dat vind ik het meest krankzinnige. Sinds PSV goed draait, zijn FYSIEK ERVARING ROUTINE WERKLUST de vaste noten die de orgeldraaier speelt. Brrrrr.
Maar de voorwaarde is dat het goede spelers zijn. Je moet niet iemand gaan halen om zijn ervaring.Oh.![]()
Ik zie niet zo snel posities waar dat FYSIEK ERVARING ROUTINE moet komen. Er is een prima selectie alleen wordt er naar mijn mening niet uitgehaald wat er uitgehaald zou moeten worden. Dat los je echt niet op met dat ROUTINE en ERVARING.quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Routine en spelers in je as die een goed basisniveau hebben is niks mee. Zoals bij PSV dus met Moreno, Guardado en De Jong. Dat kan wel veel schelen.
Maar de voorwaarde is dat het goede spelers zijn. Je moet niet iemand gaan halen om zijn ervaring.![]()
Het is wel dat die goals tegen Rapid Wien lieten zien hoe de ploeg keer op keer naïeve fouten maakt. Ik denk dat het beter zou zijn als we in plaats van Gudelj een echte VM hadden gehaald met een goed basisniveau die dus minder snel door de ondergrens zakt. Ook had je een RCV kunnen halen ipv Heitinga, eentje met echt niveau. En dan ipv Sanogo gewoon een meer ervaren aanspeelpunt die wat slimmer is met afmaken, type Pantelic.quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie niet zo snel posities waar dat FYSIEK ERVARING ROUTINE moet komen. Er is een prima selectie alleen wordt er naar mijn mening niet uitgehaald wat er uitgehaald zou moeten worden. Dat los je echt niet op met dat ROUTINE en ERVARING.Oh.![]()
Ik neem de man die ooit verantwoordelijk was voor de 10-0 nederlaag van Feyenoord zeer serieusquote:Op zondag 9 augustus 2015 12:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is Been weer aan het braken bij Fox. Godallemachti.Oh.![]()
Ze letten natuurlijk ook nog steeds op of er niet teveel spelers voor die positie zijn. Zulke jongens moet je niet pijnigen door er nog tig aankopen bij te halen. Kijk, Ajax heeft nu acht verdedigend ingestelde spelers in de selectie vandaag. Dat is iets overdreven.quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is wel dat die goals tegen Rapid Wien lieten zien hoe de ploeg keer op keer naïeve fouten maakt. Ik denk dat het beter zou zijn als we in plaats van Gudelj een echte VM hadden gehaald met een goed basisniveau die dus minder snel door de ondergrens zakt. Ook had je een RCV kunnen halen ipv Heitinga, eentje met echt niveau. En dan ipv Sanogo gewoon een meer ervaren aanspeelpunt die wat slimmer is met afmaken, type Pantelic.
Als je dan doorselecteert en er een juiste speler bijhaalt, scheelt dat meer dan dat je met 1. Tete 2. Van Rhijn 3. Veltman 4. Van der Hoorn 5. Viergever 6. Heitinga 7. Riedewald 8. Dijks. Dat gaat toch helemaal nergens over als je dan ziet dat er voorin veel blessuregevoelige spelers zijn en je vandaag met 'officieel' 1. Milik, 2. Sanago en 3. El Ghazi dus 3 (!!!!) spelers voor de aanvallende linie hebt.![]()
ben ik wel met je eens hoor, je bent scherp of je bent het niet, heeft niets met ervaring te maken, alleen het situaties herkennen is wel een ervarings dingquote:Op zondag 9 augustus 2015 12:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie niet zo snel posities waar dat FYSIEK ERVARING ROUTINE moet komen. Er is een prima selectie alleen wordt er naar mijn mening niet uitgehaald wat er uitgehaald zou moeten worden. Dat los je echt niet op met dat ROUTINE en ERVARING.![]()
Dat is gewoon lachwekkend, echt waar. Dan had je gewoon Andersen er bij moeten halen of Cerny en Muric.quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze letten natuurlijk ook nog steeds op of er niet teveel spelers voor die positie zijn. Zulke jongens moet je niet pijnigen door er nog tig aankopen bij te halen. Kijk, Ajax heeft nu acht verdedigend ingestelde spelers in de selectie vandaag. Dat is iets overdreven.
Als je dan doorselecteert en er een juiste speler bijhaalt, scheelt dat meer dan dat je met 1. Tete 2. Van Rhijn 3. Veltman 4. Van der Hoorn 5. Viergever 6. Heitinga 7. Riedewald 8. Dijks. Dat gaat toch helemaal nergens over als je dan ziet dat er voorin veel blessuregevoelige spelers zijn en je vandaag met 'officieel' 1. Milik, 2. Sanago en 3. El Ghazi dus 3 (!!!!) spelers voor de aanvallende linie hebt.
Sowieso moet er nog een verdediger weg in mijn ogen, en ik hoop dat van der Hoorn eindelijk weggaat. Maar probeer hem maar eens te verpatsen. Niet weg te krijgen, net als Duarte.Oh.![]()
Kijk, ik vind de basiself vandaag volkomen logisch en prima. Maar dan krijg je straks daarachter op de bank Boer, Viergever, Van Rhijn, Van der Hoorn, Heitinga, Sanogo of Schøne. Ik voel aan mijn water dat er bij een eventuele voorsprong rond het laatste kwartier zekerheidjes worden ingebouwd en de deksel alsnog op de neus gedeponeerd wordt.quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is gewoon lachwekkend, echt waar. Dan had je gewoon Andersen er bij moeten halen of Cerny en Muric.
Sowieso moet er nog een verdediger weg in mijn ogen, en ik hoop dat van der Hoorn eindelijk weggaat. Maar probeer hem maar eens te verpatsen. Niet weg te krijgen, net als Duarte.![]()
Het gaat beginnen ! Seizoen aanproberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
De Boer is dan ook een heel verdedigende coachquote:Op zondag 9 augustus 2015 12:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kijk, ik vind de basiself vandaag volkomen logisch en prima. Maar dan krijg je straks daarachter op de bank Boer, Viergever, Van Rhijn, Van der Hoorn, Heitinga, Sanogo of Schøne. Ik voel aan mijn water dat er bij een eventuele voorsprong rond het laatste kwartier zekerheidjes worden ingebouwd en de deksel alsnog op de neus gedeponeerd wordt.Oh.![]()
Dijks doet het toch zeker aanvallend ook niet onaardig.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Het lijkt er ook op dat ze de wegrossen als het moet, opbouwen als het kan aanpak iets meer hanteren.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik vind Cillessen dit seizoen ook nog niet echt heel overtuigend, zeker niet bij hoge ballen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Vermeer syndroom?quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:50 schreef Monolith het volgende:
Ik vind Cillessen dit seizoen ook nog niet echt heel overtuigend, zeker niet bij hoge ballen.“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
ik ben in het buitenland en wil het radio verslag luisteren, maar is er geen langs de lijn? op radio 1 wordt alleen geluld over dingen die gene betrekking hebben op de wedstrijd..
is er ergens een verslag van de wedstrijd?![]()
wat? Welke wedstrijd zit jij te kijken? Zulke goede kansen heeft az nog helemaal niet gehad.quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:58 schreef Scorpie het volgende:
Wat een geluk weerje hoorthier met 4-1 achter te staan
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:58 schreef Scorpie het volgende:
Wat een geluk weerje hoorthier met 4-1 achter te staan
Twitter proberen?quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:51 schreef pahlawan het volgende:
ik ben in het buitenland en wil het radio verslag luisteren, maar is er geen langs de lijn? op radio 1 wordt alleen geluld over dingen die gene betrekking hebben op de wedstrijd..
is er ergens een verslag van de wedstrijd?
https://mobile.twitter.com/ajaxlife
https://mobile.twitter.com/ajaxshowtimecom
https://mobile.twitter.com/afcajax![]()
Heel raar dat hij vandaag niet speelt iddquote:Op zondag 9 augustus 2015 13:07 schreef RijstNatie het volgende:
waarom start Gudelje nooit in de basis?
waarom is hij dan gehaald?![]()
quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:07 schreef RijstNatie het volgende:
waarom start Gudelje nooit in de basis?
waarom is hij dan gehaald?![]()
Deze man.![]()
4-2
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
4-3
Miskoop en hij heeft dit seizoen pas drie keer gespeeld wat moet je er dan meequote:Op zondag 9 augustus 2015 13:10 schreef FritzWepper het volgende:
Tweede helft Gudelj er maar in dan.![]()
Hij's briljantquote:Op zondag 9 augustus 2015 02:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Voor meer ludieke TT's mag je altijd DonRaja DM'en.![]()
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Gefeliciteerd met het kampioenschap.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Dank, dank. Niets zo mooi als de waan van dagquote:Op zondag 9 augustus 2015 13:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gefeliciteerd met het kampioenschap.![]()
![]()
En dan zeggen ze dat de scouting bij Ajax slecht is.quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:04 schreef Vjenne12345 het volgende:
Wat speelt die Bazoer al volwassen altijd zeg.
Beter dan dat opportunistische negatieve gelulquote:Op zondag 9 augustus 2015 13:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nu kunnen we weer opportunistisch lullen dat we de triple gaan pakken![]()
Tweede helft stopt Cilgod een strafschop en schiet Sanogol op doel
Wij worden wereldkampioen, wij worden wereldkampioen!!![]()
Opportunistisch gelul is sowieso onzinquote:Op zondag 9 augustus 2015 13:16 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Beter dan dat opportunistische negatieve gelulOh.![]()
Nu nog een kwartier de 0 houden en het is zeker binnen. Ook wel lekker dat je met Gudelj ook scorend vermogen hebt binnen gehaald.
El Ghazi is en blijft de gevaarlijkste aanvaller bij Ajax, heeft altijd wel dreiging en daarmee ook nog scorend vermogen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Die schijnen bruine broekjes te dragen in de wedstrijden tegen Ajax.quote:
Dit is een referentie naar de Deadpool-trailer die jij gezien hebt.![]()
Milik en Sinkgraven nog niet echt in de wedstrijd maar als je met 0-3 voor staat mag dat.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Gelukkig wel dat hij scoortquote:
Zou er dan toch een aankoop van Marc slagen? #opportunismemodusOh.![]()
Klaassen valt me ook nog tegenquote:Op zondag 9 augustus 2015 13:27 schreef Pedroso het volgende:
Milik en Sinkgraven nog niet echt in de wedstrijd maar als je met 0-3 voor staat mag dat.Oh.![]()
Je verneukt je spel van achteruit als je geen competente 6 hebt. En die zijn nogal schaars. 10 dicht on de spits waardoor je makkelijker een linie over kunt slaan. Voetballen met een 6 is kut, tenzij je daar Pirlo neer kan zetten.quote:Op zondag 9 augustus 2015 11:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
inderdaad en met 2 middenvelders meer naar voren heb je toch ook meer kans dat je meer spelers in de 16 tegenstander hebt lijkt meBehulpzaam als een waterkraan.
Mwah, vind hem wel aanwezig, Speelt niet slecht in ieder geval.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Verwacht meer van hem.quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:30 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Mwah, vind hem wel aanwezig, Speelt niet slecht in ieder geval.Oh.![]()
Veltman tot nu toe ook niets mis mee. Als ie dat maar volhoudt.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dat zagen we tegen Wien jaquote:Op zondag 9 augustus 2015 13:34 schreef Heeinz het volgende:
TeteVerdedigend 100 keer sterker dan Van Rhijn
!
![]()
Ik zie de verdediging ook nog wel groeien in dit seizoen. Er staan in wezen drie nieuwe spelers, die allemaal nog vrij jong zijn. Waar het veelal nog mis gaat is het proberen voetballend uit te verdedigen waar dat eigenlijk niet kan.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Van Milik word ik vooralsnog ook niet echt vrolijk.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Je doet net of dat voetballend uitverdedigen het enige probleem is. Er gaat nog zoveel meer mis. Niet alleen bij Ajax maar bij alle clubs in de eredivisie. Ik heb Tete tegen Wien zelfs een keer een speler aan de buitenkan zien dekken.... Dat kan echt niet.quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:37 schreef Monolith het volgende:
Ik zie de verdediging ook nog wel groeien in dit seizoen. Er staan in wezen drie nieuwe spelers, die allemaal nog vrij jong zijn. Waar het veelal nog mis gaat is het proberen voetballend uit te verdedigen waar dat eigenlijk niet kan.![]()
Jonge spelers zoals ik zei. Speelt net een paar wedstrijdjes in het eerste. Komt vanzelf wel.quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:41 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Je doet net of dat voetballend uitverdedigen het enige probleem is. Er gaat nog zoveel meer mis. Niet alleen bij Ajax maar bij alle clubs in de eredivisie. Ik heb Tete tegen Wien zelfs een keer een speler aan de buitenkan zien dekken.... Dat kan echt niet.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Je mag toch wel verwachten van een speler die uit de jeugd van Ajax komt dat hij weet dat hij aan de binnenkant moet dekken? Jij bent wel erg snel tevreden.quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Jonge spelers zoals ik zei. Speelt net een paar wedstrijdjes in het eerste. Komt vanzelf wel.![]()
Klopt, 0-3.quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:43 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Je mag toch wel verwachten van een speler die uit de jeugd van Ajax komt dat hij weet dat hij aan de binnenkant moet dekken? Jij bent wel erg snel tevreden.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ja we zijn erg snel tevreden, we houden vaak ook een huldiging als we tweede wordenquote:Op zondag 9 augustus 2015 13:43 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Je mag toch wel verwachten van een speler die uit de jeugd van Ajax komt dat hij weet dat hij aan de binnenkant moet dekken? Jij bent wel erg snel tevreden.![]()
Van der Hoorn bakt er vandaag ook niks vanquote:Op zondag 9 augustus 2015 13:44 schreef GGMM het volgende:
Veltman liep tijdens de bekerfinale ook de hele tijd aan de binnenkant te dekken.![]()
Dat Veltman dat doet kijk ik niet eens meer van op.quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:44 schreef GGMM het volgende:
Veltman liep tijdens de bekerfinale ook de hele tijd aan de binnenkant te dekken.![]()
Milik heeft nog geen bal goed geraakt. Zelfs als ie nog 3 keer scoort haalt ie geen voldoende
Behulpzaam als een waterkraan.
Eerste helft wel een paar goede balletjes maar was niet best vandaag neequote:Op zondag 9 augustus 2015 13:49 schreef fathank het volgende:
Milik heeft nog geen bal goed geraakt. Zelfs als ie nog 3 keer scoort haalt ie geen voldoende![]()
Sowieso is het meevoetballend al niet groots, maar als je dan kansen krijgt, dan moet je daar wel meer mee doen dan hij vandaag doet.quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:50 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Eerste helft wel een paar goede balletjes maar was niet best vandaag neeVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik vind hem meevoetballend juist beter dan wat we de afgelopen jaren hebben gezien in de spits. Normaal is hij ook wel iets doelgerichter ja, maar goed hij kan ook een keer een slechte dag hebbenquote:Op zondag 9 augustus 2015 13:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Sowieso is het meevoetballend al niet groots, maar als je dan kansen krijgt, dan moet je daar wel meer mee doen dan hij vandaag doet.![]()
![]()
wat een hoerenjong is die kuipers toch
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Wat is er met schone aan de hand? Die loopt de afgelopen 15 min harder dan het hele vorige seizoen bij elkaar.Behulpzaam als een waterkraan.
Valt goed in inderdaad. Dit in tegenstelling tot onze Franse vriend.quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:01 schreef fathank het volgende:
Wat is er met schone aan de hand? Die loopt de afgelopen 15 min harder dan het hele vorige seizoen bij elkaar.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Meer concurrentie wellicht?quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:01 schreef fathank het volgende:
Wat is er met schone aan de hand? Die loopt de afgelopen 15 min harder dan het hele vorige seizoen bij elkaar.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Die zijn allemaal in Amsterdam gebleven. Frank heeft wel nog een paar centrumverdedigers voor je in de aanbieding.quote:![]()
Ik heb de indruk dat die Sanogo er geen reet van kan. Kan niet koppen (ondanks zijn lengte), heeft geen techniek, is niet snel. Op basis van wat is ie gehaald eigenlijk ?
Andere 2 aankopen doen het wel prima overigens (Dijks en Gudelj).Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Contacten Pedroso. Contacten.quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:07 schreef Pedroso het volgende:
Ik heb de indruk dat die Sanogo er geen reet van kan. Kan niet koppen (ondanks zijn lengte), heeft geen techniek, is niet snel. Op basis van wat is ie gehaald eigenlijk ?
Andere 2 aankopen doen het wel prima overigens (Dijks en Gudelj).![]()
"Hij speelt bij Arsenal, dus zal wel iets kunnen"quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:07 schreef Pedroso het volgende:
Andere 2 aankopen doen het wel prima overigens (Dijks en Gudelj).
Ajax scouting anno 2015Oh.![]()
Hij kan niet omvallenquote:Op zondag 9 augustus 2015 14:07 schreef Pedroso het volgende:
Andere 2 aankopen doen het wel prima overigens (Dijks en Gudelj).
-Louis van GaalRED ONS HENNIEGOD![]()
Denk dat Arsenal wel blij is met die contacten ja. Gelukkig is het maar voor een jaartje.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Die is niet gescoutquote:Op zondag 9 augustus 2015 14:10 schreef Saekerhett het volgende:
Hoe bestaat het dat je als scouting in godsnaam Sanogo goed genoeg vindt?RED ONS HENNIEGOD![]()
Misschien wordt het nog beter, je weet het niet. Beetje vroeg om nu al conclusies te trekkenquote:Op zondag 9 augustus 2015 14:09 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Denk dat Arsenal wel blij is met die contacten ja. Gelukkig is het maar voor een jaartje.![]()
![]()
Ik denk dat het ongeveer zo is gegaan.quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:10 schreef Saekerhett het volgende:
Hoe bestaat het dat je als scouting in godsnaam Sanogo goed genoeg vindt?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
De scouting wordt consequent genegeerd.quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:10 schreef Saekerhett het volgende:
Hoe bestaat het dat je als scouting in godsnaam Sanogo goed genoeg vindt?
Marc weet het beter.Oh.![]()
Nou ja, het blijft voetbal!quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 23:10 schreef HeatWave het volgende:
Het blijft voetbal, maar ik heb Ajax en AZ gezien deze week en AZ kan voetballen. Dus ja...
Het kan raar lopen en opeens wel draaien, maar normaal gesproken zijn het 3 punten voor AZ.![]()
![]()
Hij belde naar Arsenal om te vragen of ze nog een spits hadden en kregen toen Sanogoquote:Op zondag 9 augustus 2015 14:11 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wat dan? Er is een YouTube-filmpje naar Overmars gestuurd?Oh.![]()
Zoiets ja .quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:11 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wat dan? Er is een YouTube-filmpje naar Overmars gestuurd?RED ONS HENNIEGOD![]()
Nee, die werkt aan zijn herstel. Die zal binnenkort Dijks dus wel vervangen in de basisquote:
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Boilessen zn contract loopt toch af?quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:13 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nee, die werkt aan zijn herstel. Die zal binnenkort Dijks dus wel vervangen in de basis![]()
o ja ik was alweer vergeten dat hij geblesseerd wasquote:Op zondag 9 augustus 2015 14:13 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nee, die werkt aan zijn herstel. Die zal binnenkort Dijks dus wel vervangen in de basisZou echt onbegrijpelijk zijn als hij nog minuten gaat krijgen, Dijks doet het nu al beter.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
De tweede helft had ook wel schriftelijk afgekund.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik kijk niet maar eerdere potjes was ie slechtquote:Op zondag 9 augustus 2015 14:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dijks doet het verder prima op linksback dus mag blijven staan.![]()
Yep.quote:
Als ze maar niet de verlengtruc a la Siggy doenBehulpzaam als een waterkraan.
Viel ook wel mee maar we willen graag klagen, zeker over aankopenquote:Op zondag 9 augustus 2015 14:16 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ik kijk niet maar eerdere potjes was ie slecht![]()
![]()
Is gewoon degelijk in de officiële potjes, niet veel bijzonders maar beter dan die gekke Deen vorig jaar.quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:16 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ik kijk niet maar eerdere potjes was ie slechtOh.![]()
Ik ben neutraalquote:Op zondag 9 augustus 2015 14:17 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Viel ook wel mee maar we willen graag klagen, zeker over aankopen![]()
ja zelfs fucking Nelom is beterquote:Op zondag 9 augustus 2015 14:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is gewoon degelijk in de officiële potjes, niet veel bijzonders maar beter dan die gekke Deen vorig jaar.![]()
![]()
Nelom beter dan Dijks?quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:18 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
ja zelfs fucking Nelom is beter
Dat betwist ikOh.![]()
Zo'n materiaal vraagt ook om een bijpassende trainer. Misschien kunnen ze Maaskant paaien?quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nantes gaat ook Lex Immers halen.
Heel VBL gaat dan een seizoenskaart nemen bij Nantes![]()
milik was ook niet veel vandaagquote:Op zondag 9 augustus 2015 14:17 schreef Vjenne12345 het volgende:
Sanogo is ook niet bepaald sterk in de lucht of in duels.![]()
Dan Boilesen hequote:Op zondag 9 augustus 2015 14:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nelom beter dan Dijks?
Dat betwist ik![]()
Nee, onze grote vriend die met Sparta degradeerde.quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:18 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Zo'n materiaal vraagt ook om een bijpassende trainer. Misschien kunnen ze Maaskant paaien?![]()
Nee De Boer mag erheen. Zijn favoriete spelersquote:Op zondag 9 augustus 2015 14:18 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Zo'n materiaal vraagt ook om een bijpassende trainer. Misschien kunnen ze Maaskant paaien?Oh.![]()
Beetje lood om oud ijzer.quote:
Dijks speelt prima, was ook tegen Rapid thuis één van de weinige lichtpuntjes.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Zelfs Boilesen in coma is nog beter dan Boilesen op linksback.quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zelfs een comapatiënt is nog beter dan Boilesen op linksback![]()
Tegen wie zal dat vingertje van El Ghazi bedoeld zijn ? Denk dat er enkele harde woorden zijn gevallen na de uitschakeling tegen Rapid en heb het idee dat El Ghazi daar niet zo goed tegen kan.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
dit telt pas over 33 wedstrijdenquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Prima start van het seizoen had dit niet verwacht eerlijk gezegd. Keeper van AZ was bijzonder slecht, Veltman speelde een goeie wedstrijd vergeleken met z'n laatste twee wedstrijden tegen Rapid. El Ghazi met een echt "Ronaldo'tje" Schöne viel prima in en zorgde voor het nodige gevaar en actie. Op naar Willem II thuis!![]()
Ze zullen het nooit toegeven maar ik denk dat ze wel het één en ander opzoeken over zichzelf/Ajax om te kijken hoe men over ze denktquote:Op zondag 9 augustus 2015 14:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Soms heb ik het gevoel dat spelers meelezen op forums.![]()
Boerrigter en zijn pa lazen wel sowieso al meequote:Op zondag 9 augustus 2015 14:29 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ze zullen het nooit toegeven maar ik denk dat ze wel het één en ander opzoeken over zichzelf/Ajax om te kijken hoe men over ze denkt
Oh.![]()
Boerrigter stelde zichzelf niet eens op bij Online Soccer Manager.quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Boerrigter en zijn pa lazen wel sowieso al meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wil graag Fischer in de basis.
Die scoort ook als hij slecht speelt en doet tenminste niet zo gek.Groot fan van User Wotte![]()
toch had je zo'n type goed kunnen gebruiken de 2e helft dan win je met 0-5quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Boerrigter en zijn pa lazen wel sowieso al mee![]()
Gewoon een echte snelle buitenspeler opstellen.quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
toch had je zo'n type goed kunnen gebruiken de 2e helft dan win je met 0-5
Maar een illusie om te denken dat Ajax gaat uitlopen bij zo'n ruststand. Lekker consolideren, het moet niet te vermakelijk worden hè.Oh.![]()
inderdaad ja, hebben ze nu helemaal geen dravertjes a la Lukoki meer?quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon een echte snelle buitenspeler opstellen.
Maar een illusie om te denken dat Ajax gaat uitlopen bij zo'n ruststand. Lekker consolideren, het moet niet te vermakelijk worden hè.
Verder een prima uitslag![]()
Als we alleen Schöne kunnen inbrengen als buitenspeler is het niveau van Ajax wel heel erg gezakt.quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
inderdaad ja, hebben ze nu helemaal geen dravertjes a la Lukoki meer?
Verder een prima uitslag
Maar dat is wel zo nu ook een Menig verhuurd is. Cerny en Muric worden niet goed genoeg bevonden.
Bij 0-3 waarvan de stand al met rust bereikt is, blijf ik toch altijd wat met een kater achter.Oh.![]()
Stel je voor inderdaad. Terwijl zo'n 0-3 bij rust schreeuwt om een Cerny. Maar nee hoor, Frank speelt dan liever met twee middenvelders op de flanken en een Gabrich 2.0 in de spits.quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon een echte snelle buitenspeler opstellen.
Maar een illusie om te denken dat Ajax gaat uitlopen bij zo'n ruststand. Lekker consolideren, het moet niet te vermakelijk worden hè.
Maar goed, verder een prima overwinning natuurlijk.'Wish I was old and a little sentimental'
nou vind ik na een Europees debacle gewoon een goeie uitslag, maar als je 3-0 voorstaat met nog 20 minuten te gaan zou ik wel een snelle (jeugd)speler inzetten, als die er dan niet zijn klopt er toch iets niet.quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als we alleen Schöne kunnen inbrengen als buitenspeler is het niveau van Ajax wel heel erg gezakt.
Maar dat is wel zo nu ook een Menig verhuurd is. Cerny en Muric worden niet goed genoeg bevonden.
Bij 0-3 waarvan de stand al met rust bereikt is, blijf ik toch altijd wat met een kater achter.![]()
In mijn ogen moet er gewoon nog een vleugelspeler bijquote:Op zondag 9 augustus 2015 14:49 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Stel je voor inderdaad. Terwijl zo'n 0-3 bij rust schreeuwt om een Cerny. Maar nee hoor, Frank speelt dan liever met twee middenvelders op de flanken en een Gabrich 2.0 in de spits.
Maar goed, verder een prima overwinning natuurlijk.
Zou er alles op alles zetten om Sisto alsnog te halenOh.![]()
Spelers niet echt, wel andere mensen binnen de clubquote:Op zondag 9 augustus 2015 14:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Soms heb ik het gevoel dat spelers meelezen op forums.![]()
![]()
Dat er iets niet klopt aan het beleid hadden we al vastgesteld.quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
nou vind ik na een Europees debacle gewoon een goeie uitslag, maar als je 3-0 voorstaat met nog 20 minuten te gaan zou ik wel een snelle (jeugd)speler inzetten, als die er dan niet zijn klopt er toch iets niet.Oh.![]()
Cerny had toch al bij Jong gespeeldquote:Op zondag 9 augustus 2015 14:49 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Stel je voor inderdaad. Terwijl zo'n 0-3 bij rust schreeuwt om een Cerny. Maar nee hoor, Frank speelt dan liever met twee middenvelders op de flanken en een Gabrich 2.0 in de spits.
Maar goed, verder een prima overwinning natuurlijk.Behulpzaam als een waterkraan.
Spelers zullen na een goede wedstrijd ook wel eens willen lezen hoe andere mensen op ze geilen hoorquote:Op zondag 9 augustus 2015 14:51 schreef Class het volgende:
[..]
Spelers niet echt, wel andere mensen binnen de club
Alleen na een fikse oorwassing zullen ze dat minder snel opzoeken.Oh.![]()
Kan je toch rekening mee houden als trainer als je weet dat je weinig fitte buitenspelers hebt. Dat Cerny of Muric dan met het 1e mee mag.quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Cerny had toch al bij Jong gespeeldOh.![]()
muric is kk slechtquote:Op zondag 9 augustus 2015 14:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je toch rekening mee houden als trainer als je weet dat je weinig fitte buitenspelers hebt. Dat Cerny of Muric dan met het 1e mee mag.Groot fan van User Wotte![]()
iets ja, het is niet compleet fout, jammer dat ze dat niet bijsturen maar in plaats daarvan maar naar elkaar zitten te wijzenquote:Op zondag 9 augustus 2015 14:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat er iets niet klopt aan het beleid hadden we al vastgesteld.![]()
Dat valt reuzemee, van wat ik gezien heb.quote:Het is wel compleet fout op het gebied van aankopen. Ze doen te weinig ambitieuze aankopen, alleen maar gokjes en huurlingen. Ook weer zo'n Sanogo, denk je net verlost te zijn van Sigthorsson krijg je zijn neger-equivalent.quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
iets ja, het is niet compleet fout, jammer dat ze dat niet bijsturen maar in plaats daarvan maar naar elkaar zitten te wijzenOh.![]()
Voor t zelfde geld was de situatie er niet geweest om zo'n jonkie in te brengen dan had ie helemaal geen minuten gemaakt. Van bankzitter is nog nooit iemand beter geworden.quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je toch rekening mee houden als trainer als je weet dat je weinig fitte buitenspelers hebt. Dat Cerny of Muric dan met het 1e mee mag.Behulpzaam als een waterkraan.
ja maar dat heeft dus ook met de directie te maken die gewoon zegt dat het voor weinig moet, kan je Overmars ook niet compleet verwijten, maar ze zouden dat hele scoutingsapparaat op de schop moeten gooien want daar komt toch nooit wat interessants uit, het is allemaal bord op schoot.quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat valt reuzemee, van wat ik gezien heb.
[..]
Het is wel compleet fout op het gebied van aankopen. Ze doen te weinig ambitieuze aankopen, alleen maar gokjes en huurlingen. Ook weer zo'n Sanogo, denk je net verlost te zijn van Sigthorsson krijg je zijn neger-equivalent.![]()
Correct. En Ajax was beter dan AZ vandaag, maar AZ was dan ook geen schim van afgelopen week. Prima resultaat verder natuurlijk, maar je weet nu wel dat ze het hierbij laten qua selectie nu. En of dat zo slim is, ik heb mijn twijfels.quote:
Veltman was niet fataal voor de verandering, maar enorm sterk was hij ook niet gewoon.
Die Sanogo heeft niet 1 bal goed behandeld, dat was gewoon genant.
En Kuipers was weer zo warrig en partijdig als te pest, maar daar kan Ajax niets aan doen, maar wat is dat een walgelijke debiel zeg.
Al met al hink ik dus op 2 gedachten, goed uiteraard dat je wint, maar de nare bijsmaak van de afgelopen week is nog niet weg.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Het gaat gewoon om het eerste elftal en je moet op elke situatie voorbereid zijn. Wat heb je nou aan 4 verdedigers op de bank? En dan een trage middenvelder in moeten brengen als vleugelspeler. Is toch pure armoedequote:Op zondag 9 augustus 2015 14:58 schreef fathank het volgende:
[..]
Voor t zelfde geld was de situatie er niet geweest om zo'n jonkie in te brengen dan had ie helemaal geen minuten gemaakt. Van bankzitter is nog nooit iemand beter geworden.Oh.![]()
AZ was slecht zeg.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
In de Volkskrant las ik laatst juist dat de scouting heel veel landen goed in kaart heeft gebracht (ook in Zuid-Amerika) maar dat het TH gewoon het niet aandurft.quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja maar dat heeft dus ook met de directie te maken die gewoon zegt dat het voor weinig moet, kan je Overmars ook niet compleet verwijten, maar ze zouden dat hele scoutingsapparaat op de schop moeten gooien want daar komt toch nooit wat interessants uit, het is allemaal bord op schoot.
Te lastig met zaakwaarnemers, moeten ze teveel moeite doen. Het oogt allemaal zo gemakzuchtig die aankopen
Oh.![]()
Ik vond AZ niet denderend spelen afgelopen weken. Ze hebben die eerste wedstrijd vooral veel geluk dat ze in het zadel geholpen worden.quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Correct. En Ajax was beter dan AZ vandaag, maar AZ was dan ook geen schim van afgelopen week. Prima resultaat verder natuurlijk, maar je weet nu wel dat ze het hierbij laten qua selectie nu. En of dat zo slim is, ik heb mijn twijfels.
Veltman was niet fataal voor de verandering, maar enorm sterk was hij ook niet gewoon.
Die Sanogo heeft niet 1 bal goed behandeld, dat was gewoon genant.
En Kuipers was weer zo warrig en partijdig als te pest, maar daar kan Ajax niets aan doen, maar wat is dat een walgelijke debiel zeg.
Al met al hink ik dus op 2 gedachten, goed uiteraard dat je wint, maar de nare bijsmaak van de afgelopen week is nog niet weg.
Maar wb Ajax; Eens.
Vooral SanogoDamn.
![]()
Blijkbaar niet goed genoeg nog volgens de Boer.quote:Op zondag 9 augustus 2015 15:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het gaat gewoon om het eerste elftal en je moet op elke situatie voorbereid zijn. Wat heb je nou aan 4 verdedigers op de bank? En dan een trage middenvelder in moeten brengen als vleugelspeler. Is toch pure armoede
Maar jij zal het wel beter weten. Jij staat immers dagelijks op het veld met die jongens.Behulpzaam als een waterkraan.
Speelde een uitstekende potquote:Op zondag 9 augustus 2015 14:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Veltman was niet fataal voor de verandering, maar enorm sterk was hij ook niet gewoon.![]()
Uhuh, blinde trappen recht omhoog, domme ballen slap in de voeten van de tegenstander, verkeerd dekken etc. Echt fenomenaal.quote:A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
dat is wel zo maar wat verwacht je van Sanogo als je met 6 middenvelders speelt, was wel een chronisch gebrek aan diepgang de 2e helft en met El Ghazi als enige speler die dat kan brengen is het toch wel magertjes gesteldquote:Op zondag 9 augustus 2015 15:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond AZ niet denderend spelen afgelopen weken. Ze hebben die eerste wedstrijd vooral veel geluk dat ze in het zadel geholpen worden.
Maar wb Ajax; Eens.
Vooral SanogoDamn.
![]()
Dat is echt heel apart hoor, die gast lijkt nog nooit gevoetbald te hebbenquote:Op zondag 9 augustus 2015 15:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond AZ niet denderend spelen afgelopen weken. Ze hebben die eerste wedstrijd vooral veel geluk dat ze in het zadel geholpen worden.
Maar wb Ajax; Eens.
Vooral SanogoDamn.
.
Get woke, go broke!![]()
Tja, uiteindelijk boekt PSV haar succes ook grotendeels met transfers van (ex-)eredivisie spelers en Nederlandse jeugdspelers die vroeg naar het buitenland vertrokken waren.quote:Op zondag 9 augustus 2015 15:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In de Volkskrant las ik laatst juist dat de scouting heel veel landen goed in kaart heeft gebracht (ook in Zuid-Amerika) maar dat het TH gewoon het niet aandurft.
Te lastig met zaakwaarnemers, moeten ze teveel moeite doen. Het oogt allemaal zo gemakzuchtig die aankopenVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dat heeft niks met dagelijks op het veld staan te maken, je gaat toch geen 4 verdedigers op de bank meenemen.quote:Op zondag 9 augustus 2015 15:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Blijkbaar niet goed genoeg nog volgens de Boer.
Maar jij zal het wel beter weten. Jij staat immers dagelijks op het veld met die jongens.Oh.![]()
Yep, goed in de duels ook.quote:
Maar het is mode om Veltman niets te vinden en iedere verdedigende fout op hem af te schuiven.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Die kan er echt niets van he?quote:Op zondag 9 augustus 2015 15:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is echt heel apart hoor, die gast lijkt nog nooit gevoetbald te hebben.
![]()
Het enige goeie wat ik Sanogo tot nu toe heb zien doen is de keeper van Rapid blokken/hinderen bij de goal van Nemo!![]()
Die 'Sanogo' is gewoon een willekeurige neger die per ongeluk in een vrachtwagen naar Schiphol ipv Calais is gekropen en Overmars heeft de verkeerde meegenomen.![]()
Iemand die er blijkbaar niet klaar voor is meenemen zodat ie misschien een kwartiertje kan voetballen bij een flinke voorsprong of vlieguren maken in de Jupiler League. Ik kan die keuze best begrijpen.quote:Op zondag 9 augustus 2015 15:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat heeft niks met dagelijks op het veld staan te maken, je gaat toch geen 4 verdedigers op de bank meenemen.Behulpzaam als een waterkraan.
Hij kan zich nog genoeg ontwikkelen dit jaar, maar er zijn op dit moment gewoon veel blessures bij de buitenspelers dus moet je hem in nood dan maar meenemen. Dat is waar Ajax toch voor staat, gewoon talent de kans geven op de positie als er blessures zijn.quote:Op zondag 9 augustus 2015 15:32 schreef fathank het volgende:
[..]
Iemand die er blijkbaar niet klaar voor is meenemen zodat ie misschien een kwartiertje kan voetballen bij een flinke voorsprong of vlieguren maken in de Jupiler League. Ik kan die keuze best begrijpen.Oh.![]()
Doe normaal man gek ik weet dat het lastig is voor jou om één positief woord over Ajax te zeggen maar nu laat je zien dat je of de wedstrijd niet hebt gezien of dat je er totaal geen kijk op hebtquote:Op zondag 9 augustus 2015 15:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uhuh, blinde trappen recht omhoog, domme ballen slap in de voeten van de tegenstander, verkeerd dekken etc. Echt fenomenaal.
Of je spoort gewoon niet
Ik zou zeggen kijk de wedstrijd nog een keer zonder de gedachte dat alles altijd verschrikkelijk is
Wat moet jij een naar persoon zijn om mee om te gaan zeg![]()
Dijks doet het gewoon uitstekend en boven alle verwachtingen, verdedigend is het allemaal niet 100% maar misschien dat dat nog beter wordt, doet in ieder geval geen gekke dingenquote:Op zondag 9 augustus 2015 15:30 schreef Tjacka het volgende:
Ik vind Dijks goed.
En Gudelj lijkt steeds beter te worden.
Ook Tete verrast mij zeer positief, kan echt goed verdedigen en is pas 19![]()
Sommige media berichten net alsof Ajax het lek weer boven heeft![]()
Blijft drama de vorige 2 wedstrijden![]()
mwah rapid wien is wel een kanshebber voor de eindoverwinning in de CL.quote:Op zondag 9 augustus 2015 15:42 schreef Rickertman96 het volgende:
Blijft drama de vorige 2 wedstrijden[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
zit wat inquote:Op zondag 9 augustus 2015 15:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mwah rapid wien is wel een kanshebber voor de eindoverwinning in de CL.![]()
Het was ook nog niet heel goed maar het viel me in ieder geval niet tegen, dat is al heel watquote:Op zondag 9 augustus 2015 15:42 schreef Rickertman96 het volgende:
Blijft drama de vorige 2 wedstrijden![]()
we hadden een moet blijven moeten doenquote:Op zondag 9 augustus 2015 15:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik ook
Zullen we een "Siggy moet terug"- campagne opzetten?Groot fan van User Wotte![]()
Ja tegen AZ, zijn ook wat belangrijke spelertjes kwijt geraaktquote:Op zondag 9 augustus 2015 15:45 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het was ook nog niet heel goed maar het viel me in ieder geval niet tegen, dat is al heel wat
En wat Frank weer zegt slaat nergens op![]()
Hendriks?quote:Op zondag 9 augustus 2015 15:32 schreef bjanaan het volgende:
Wie is de spits van Jong Ajax op dit moment?![]()
Goede aankoop, erg gecharmeerd van.quote:Op zondag 9 augustus 2015 15:30 schreef Tjacka het volgende:
Ik vind Dijks goed.
En Gudelj lijkt steeds beter te worden.![]()
Hij kan nog teruggekocht worden in de winter.quote:Op zondag 9 augustus 2015 15:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
we hadden een moet blijven moeten doen
Fitter dan ooitOh.![]()
quote:Op zondag 9 augustus 2015 15:40 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Doe normaal man gek ik weet dat het lastig is voor jou om één positief woord over Ajax te zeggen maar nu laat je zien dat je of de wedstrijd niet hebt gezien of dat je er totaal geen kijk op hebt
Of je spoort gewoon niet
Ik zou zeggen kijk de wedstrijd nog een keer zonder de gedachte dat alles altijd verschrikkelijk is
Wat moet jij een naar persoon zijn om mee om te gaan zeg
Oh.![]()
Redelijke wedstrijd, zat in tegenstelling tot de wedstrijd tegen Rapid Wien wel een beetje mee. Mooie goals van El Ghazi en Gudelj. Met Sanago hebben we nog een slechtere versie van Sightrsson![]()
![]()
Uiteraard niet. Maar ik ben een erg geliefd persoon dus krijg wel eens een cadeautjequote:Op zondag 9 augustus 2015 15:49 schreef Rickertman96 het volgende:
Gudelj is baas ja
[..]
heb je betaald voor FOK jr?
Oh.![]()
Die Sanogo lijkt inderdaad wel echt heel erg slecht, maar wacht nog even met het oordeel.quote:Op zondag 9 augustus 2015 15:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
Redelijke wedstrijd, zat in tegenstelling tot de wedstrijd tegen Rapid Wien wel een beetje mee. Mooie goals van El Ghazi en Gudelj. Met Sanago hebben we nog een slechtere versie van Sightrsson![]()
Is ie ookquote:Op zondag 9 augustus 2015 15:51 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Die Sanogo lijkt inderdaad wel echt heel erg slecht, maar wacht nog even met het oordeel.
Bij Arsenal shit
Palace shit
Ajax kan er aan toegevoegd worden![]()
Tja, niveau bij Ajax ligt wel wat lager dan in Engeland natuurlijk. Ik wacht nog even af.quote:Op zondag 9 augustus 2015 15:52 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Is ie ook
Bij Arsenal shit
Palace shit
Ajax kan er aan toegevoegd worden
Vooral bij de verdedigers van de tegenstanders natuurlijk.![]()
quote:Op zondag 9 augustus 2015 15:40 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Doe normaal man gek ik weet dat het lastig is voor jou om één positief woord over Ajax te zeggen maar nu laat je zien dat je of de wedstrijd niet hebt gezien of dat je er totaal geen kijk op hebt
Of je spoort gewoon niet
Wat moet jij een naar persoon zijn om mee om te gaan zeg![]()
![]()
Bojan was ook goed bij julliequote:Op zondag 9 augustus 2015 15:53 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Tja, niveau bij Ajax ligt wel wat lager dan in Engeland natuurlijk. Ik wacht nog even af.
Vooral bij de verdedigers van de tegenstanders natuurlijk.
en Cuenca[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
In de weg naar de fysio vinden ja.quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bojan was ook goed bij jullie
en Cuenca![]()
Och och och, ben je weer beledigd fanboy?quote:Op zondag 9 augustus 2015 15:40 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Of je spoort gewoon niet
Wat moet jij een naar persoon zijn om mee om te gaan zeg.
HIj was lang niet zo dramatisch als van de week, maar speelde gewoon matig. Klaar.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ah, dus als je soms wat positief bent over Ajax ben je direct een fanboy.quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Och och och, ben je weer beledigd fanboy?.
HIj was lang niet zo dramatisch als van de week, maar speelde gewoon matig. Klaar.
Beetje vermoeiend hoor.
Geniet is van het weer joh, doet je misschien is goed.
Veltman speelde goed vandaag. Klaar.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hoezo fanboy? En hoezo 'weer' beledigd?quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Och och och, ben je weer beledigd fanboy?.
HIj was lang niet zo dramatisch als van de week, maar speelde gewoon matig. Klaar.
Ik probeer me altijd in te houden bij alle stront die wordt geplaatst in dit topic maar bij zulke mensonterend domme opmerkingen kan ik me niet meer inhouden
En als je echt vindt dat Veltman matig heeft gespeeld kan ik je helaas niet meer serieus nemen![]()
En dat zou me moeten boeien, hoe precies?quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:08 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hoezo fanboy? En hoezo 'weer' beledigd?
Ik probeer me altijd in te houden bij alle stront die wordt geplaatst in dit topic maar bij zulke mensonterend domme opmerkingen kan ik me niet meer inhouden
En als je echt vindt dat Veltman matig heeft gespeeld kan ik je helaas niet meer serieus nemen.
Get woke, go broke!![]()
Luisteren JR, luisteren.quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jongens doe nou even rustig,
We gaan de halve finale EL halen volgens Frank, dus wees positief!
Frank zegt niks verkeerd in het interview, het is een doel om de halve finale te halen met als opmerking erbij dat het maar afwachten is welke tegenstanders je tegenkomt. Zeker die terugkomen van de CL.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
halve finale EL, dat kan nooit.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Als we nog geen tegenstanders als Dnipro, Rapid Wien en Steaua Boekarest kunnen verslaan is elke loting na de winter zwaar.quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:13 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Luisteren JR, luisteren.
Frank zegt niks verkeerd in het interview, het is een doel om de halve finale te halen met als opmerking erbij dat het maar afwachten is welke tegenstanders je tegenkomt. Zeker die terugkomen van de CL.Oh.![]()
Hij zegt toch ook niet dat het makkelijk zal gaan ?quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als we nog geen tegenstanders als Dnipro, Rapid Wien en Steaua Boekarest kunnen verslaan is elke loting na de winter zwaar.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
De laatste jaren is het onmogelijk gebleken.quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:17 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hij zegt toch ook niet dat het makkelijk zal gaan ?
Eerst Jablonec maar verslaan, dat wordt serieus nog lastig zat
Oh.![]()
zal me verder een worst wezen, kampioenschap is het enige echt interessante, wanneer je in de EL strandt, het zal toch altijd te vroeg zijnquote:Op zondag 9 augustus 2015 16:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De laatste jaren is het onmogelijk gebleken.
Eerst Jablonec maar verslaan, dat wordt serieus nog lastig zat![]()
Niet mee eens. Ik vind de Europese wedstrijden van Ajax altijd veel leuker om te kijken dan de Eredivisiepotjes (op de toppers na).quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
zal me verder een worst wezen, kampioenschap is het enige echt interessante, wanneer je in de EL strandt, het zal toch altijd te vroeg zijn
Ik smacht naar een Europees succesje van Ajaxtegen beter weten in
Oh.![]()
ik vind het ook wel leuk maar ik heb er geen verwachtingen bij, zie dat meer als leermomenten.quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet mee eens. Ik vind de Europese wedstrijden van Ajax altijd veel leuker om te kijken dan de Eredivisiepotjes (op de toppers na).
Ik smacht naar een Europees succesje van Ajaxtegen beter weten in
![]()
Ik baal er toch elke keer weer van als we eruit vliegen tegen Dniproquote:Op zondag 9 augustus 2015 16:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind het ook wel leuk maar ik heb er geen verwachtingen bij, zie dat meer als leermomenten.
Leermomenten is leuk, maar daar hebben wij vaak niks aan. Want als ze ervan geleerd hebben zitten ze in het buitenland.Oh.![]()
inderdaad, ik las een stukje in de krant over de blunders van Vermaelen, Urby en nog een stel, is al bijna een jaar of 10 aan de gangquote:Op zondag 9 augustus 2015 16:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik baal er toch elke keer weer van als we eruit vliegen tegen Dnipro
Leermomenten is leuk, maar daar hebben wij vaak niks aan. Want als ze ervan geleerd hebben zitten ze in het buitenland.![]()
Aanvallend gezien waren het 3 redelijk tot goede wedstrijden, als je dan verdedigend geen gekke dingen doet win je eenvoudig van AZ, in tegenstelling tot de wedstrijden tegen Rapidquote:Op zondag 9 augustus 2015 15:42 schreef Rickertman96 het volgende:
Blijft drama de vorige 2 wedstrijdenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Urby kon er ook wat van met zijn geslaap inderdaad.quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
inderdaad, ik las een stukje in de krant over de blunders van Vermaelen, Urby en nog een stel, is al bijna een jaar of 10 aan de gang
En Vertonghen ook vaak genoeg blunders gemaakt. Eriksen zijn beginnersfouten hier gemaakt.Oh.![]()
wel jammer dat Eriksen nog bij Spurs zit, ik had wel een stapje hoger van hem verwachtquote:Op zondag 9 augustus 2015 16:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Urby kon er ook wat van met zijn geslaap inderdaad.
En Vertonghen ook vaak genoeg blunders gemaakt. Eriksen zijn beginnersfouten hier gemaakt.![]()
Zag gisteren een statistiek dat hij vorig jaar maar 2 assists had. Misschien dat dit jaar omhoog krijgen en dan de stap makenquote:Op zondag 9 augustus 2015 16:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel jammer dat Eriksen nog bij Spurs zit, ik had wel een stapje hoger van hem verwachtOh.![]()
je zag gisteren een statistiek?quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zag gisteren een statistiek dat hij vorig jaar maar 2 assists had. Misschien dat dit jaar omhoog krijgen en dan de stap makenmisschien eens een wedstrijd kijken dan, volgens mij gaat hij voorop in gecreëerde kansen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: