SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.![]()
De mongool die dat bedacht heeft mogen ze ook vastbinden achter een auto en een paar keer de straat op en neer rijden.quote:Oh.![]()
Lekker na de afterparty nog een potje ajax kijken. Een beter slaapmiddel is er niet
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
quote:Op zondag 9 augustus 2015 10:20 schreef fathank het volgende:
Lekker na de afterparty nog een potje ajax kijken. Een beter slaapmiddel is er niet1-3
![]()
waarom ga je daar al vanuit? Het resultaat was uiteindelijk niet goed tegen Rapid maar het waren best leuke wedstrijden om naar te kijkenquote:![]()
quote:Op zondag 9 augustus 2015 10:20 schreef fathank het volgende:
Lekker na de afterparty nog een potje ajax kijken. Een beter slaapmiddel is er nietFitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
ik vind dit topic ook een beetje jammer worden. Echt bijna iedereen denkt het allemaal beter te weten dan de hele technische staf en spelers bij elkaar. Alles is kut. We gaan naar de verdoemenis en zelfs fc volendam is favoriet als we tegen ze spelen.quote:Op zondag 9 augustus 2015 10:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
waarom ga je daar al vanuit? Het resultaat was uiteindelijk niet goed tegen Rapid maar het waren best leuke wedstrijden om naar te kijken
Tuurlijk baal ik ook van de laatste twee wedstrijden en was vorig seizoen niet het leukste, maar iets meer nuance vind ik wel op z'n plaats.![]()
Eigenlijk waren alle seizoenen onder Frank niet hoogstaand. Eufemistisch gezegd nog eigenlijk. En wanneer je als Ajax zijnde zo diep gezonken bent dat je niet eens van Rapid-fukin-Wien kan winnen, ja dan is het gewoon kut. En ik zie op dit moment geen aanknopingspunten waardoor het dit seizoen wel beter zal gaan.quote:Op zondag 9 augustus 2015 11:01 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
ik vind dit topic ook een beetje jammer worden. Echt bijna iedereen denkt het allemaal beter te weten dan de hele technische staf en spelers bij elkaar. Alles is kut. We gaan naar de verdoemenis en zelfs fc volendam is favoriet als we tegen ze spelen.
Tuurlijk baal ik ook van de laatste twee wedstrijden en was vorig seizoen niet het leukste, maar iets meer nuance vind ik wel op z'n plaats.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
niet met je eens hoor maar men vergeet snel, de laatste 2 seizoenen waren niet best maar daarvoor werd er best aardig gevoetbald.quote:Op zondag 9 augustus 2015 11:08 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Eigenlijk waren alle seizoenen onder Frank niet hoogstaand. Eufemistisch gezegd nog eigenlijk. En wanneer je als Ajax zijnde zo diep gezonken bent dat je niet eens van Rapid-fukin-Wien kan winnen, ja dan is het gewoon kut. En ik zie op dit moment geen aanknopingspunten waardoor het dit seizoen wel beter zal gaan.
En het grootste probleem is dat Ajax wel van Rapid had kunnen winnen maar dit heeft nagelaten![]()
Ajax: Cillessen, Tete, Veltman, Riedewald, Dijks, Bazoer, Klaassen, Gudelj, El Ghazi, Milik, Sinkgraven
Veltman
El Ghazi![]()
![]()
In ieder seizoen met Frank haal je rond de 70/76 punten, nooit hoogstaand geweest dus. De ene keer dat een concurrent niet verzaakt (PSV 88 punten) sta je direct mijlen achter.quote:Op zondag 9 augustus 2015 11:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
niet met je eens hoor maar men vergeet snel, de laatste 2 seizoenen waren niet best maar daarvoor werd er best aardig gevoetbald.
En het grootste probleem is dat Ajax wel van Rapid had kunnen winnen maar dit heeft nagelaten![]()
Blij met Guedelj op LM en Sink LB.quote:Op zondag 9 augustus 2015 11:36 schreef Ooku het volgende:
Ajax: Cillessen, Tete, Veltman, Riedewald, Dijks, Bazoer, Klaassen, Gudelj, El Ghazi, Milik, Sinkgraven
Veltman
El Ghazi![]()
best aardig is wat anders dan top, maar als jij de tijden van 95 terug wil zal je voorlopig wel met een zoutzuur gevoel blijven zitten.quote:Op zondag 9 augustus 2015 11:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
In ieder seizoen met Frank haal je rond de 70/76 punten, nooit hoogstaand geweest dus. De ene keer dat een concurrent niet verzaakt (PSV 88 punten) sta je direct mijlen achter.![]()
Vorig seizoen werd het ook 1-3 waar Ajax de week ervoor van de mat werd gespeeld door Vitesse en AZ bulkte van het zelfvertrouwen.quote:Op zondag 9 augustus 2015 11:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik hoop maar dat ze het waard maken dat ik vroeg mijn nest kom uitrollen
Ik weet genoeg.![]()
Beste seizoen qua voetbal afgelopen jaren was met Jol, toen werd helaas Twente kampioen.quote:Op zondag 9 augustus 2015 11:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
best aardig is wat anders dan top, maar als jij de tijden van 95 terug wil zal je voorlopig wel met een zoutzuur gevoel blijven zitten.![]()
Veltman nog steeds in de basis ja?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Ach zelfs in het seizoen onder Blind was nog meer te beleven dan het afgelopen seizoen.quote:Op zondag 9 augustus 2015 11:46 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Beste seizoen qua voetbal afgelopen jaren was met Jol, toen werd helaas Twente kampioen.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Het is in elk geval mooi weer, dus daar kan het niet aan liggen.quote:Op zondag 9 augustus 2015 11:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vorig seizoen werd het ook 1-3 waar Ajax de week ervoor van de mat werd gespeeld door Vitesse en AZ bulkte van het zelfvertrouwen.
Ik weet genoeg.Oh.![]()
Tja, Van der Hoorn is sowieso veel slechter en Heitinga zal toch ook niet voor niets overal op de bank terecht gekomen zijn.![]()
je gaat niet zo'n jongen meteen banken, hij was de laatste wedstrijd ook niet slechtquote:Op zondag 9 augustus 2015 11:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn "concurrenten" zijn dus blijkbaar nog minder![]()
Heitinga schijnt volgens Keje Molenaar nog niet helemaal fit te zijn.quote:Op zondag 9 augustus 2015 11:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
Tja, Van der Hoorn is sowieso veel slechter en Heitinga zal toch ook niet voor niets overal op de bank terecht gekomen zijn.![]()
Waarom hebben ze hem dan überhaupt gehaald?quote:Op zondag 9 augustus 2015 11:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
Tja, Van der Hoorn is sowieso veel slechter en Heitinga zal toch ook niet voor niets overal op de bank terecht gekomen zijn.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
De hele verdedigingslinie is onzeker. Dat los je niet op door alleen Veltman eruit te halen.quote:Op zondag 9 augustus 2015 11:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
je gaat niet zo'n jongen meteen banken, hij was de laatste wedstrijd ook niet slecht![]()
Ze hebben geluisterd naar de FYSIEK ERVARING ROUTINE hype, voor een klein deel.quote:Op zondag 9 augustus 2015 11:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom hebben ze hem dan überhaupt gehaald?![]()
als de middenvelders hun verdedigende werk ook eens zouden doen, het ligt echt niet alleen aan de verdedigers het is een algeheel gebrek aan alertheid bij balverlies, het is niet 1 speler die in de fout gaat maar meestal een stuk of 3-4 achter elkaar, dat moet eruitquote:Op zondag 9 augustus 2015 11:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De hele verdedigingslinie is onzeker. Dat los je niet op door alleen Veltman eruit te halen.![]()
niet te vergeten de hype 'belangrijk in de kleedkamer'quote:Op zondag 9 augustus 2015 11:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze hebben geluisterd naar de FYSIEK ERVARING ROUTINE hype, voor een klein deel.![]()
Die punt naar voren is ook voor ene groot deel het probleem daarin.quote:Op zondag 9 augustus 2015 11:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
als de middenvelders hun verdedigende werk ook eens zouden doen, het ligt echt niet alleen aan de verdedigers het is een algeheel gebrek aan alertheid bij balverlies, het is niet 1 speler die in de fout gaat maar meestal een stuk of 3-4 achter elkaar, dat moet eruit![]()
voor de breedte hebben ze gewoon aardig ingekochtquote:Op zondag 9 augustus 2015 11:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze hebben geluisterd naar de FYSIEK ERVARING ROUTINE hype, voor een klein deel.![]()
Man, man, man, man. Daar kan ik zo wild van worden.quote:Op zondag 9 augustus 2015 11:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
niet te vergeten de hype 'belangrijk in de kleedkamer'![]()
Klopt. Die fout van Veltman was uiteraard een fout, maar hij wordt ook niet geholpen door de middenvelder die amper aanspeelbaar zijn en medespelers die vervolgens niks herstellen.quote:Op zondag 9 augustus 2015 11:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
als de middenvelders hun verdedigende werk ook eens zouden doen, het ligt echt niet alleen aan de verdedigers het is een algeheel gebrek aan alertheid bij balverlies, het is niet 1 speler die in de fout gaat maar meestal een stuk of 3-4 achter elkaar, dat moet eruit![]()
daar ben ik ook niet zo voor, al begrijp ik nog wel dat Klaassen dan beter tot zijn recht komtquote:Op zondag 9 augustus 2015 11:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die punt naar voren is ook voor ene groot deel het probleem daarin.![]()
Ik zie Klaassen met zijn loopvermogen veel liever als half. Ben ook geen voorstander van de nieuwe formatie.![]()
inderdaad en met 2 middenvelders meer naar voren heb je toch ook meer kans dat je meer spelers in de 16 tegenstander hebt lijkt mequote:Op zondag 9 augustus 2015 11:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik zie Klaassen met zijn loopvermogen veel liever als half. Ben ook geen voorstander van de nieuwe formatie.![]()
Kijk, als je die punt naar voren doet moet je wel beseffen dat Sinkgraven en Bazoer verdedigend ook meer werk moeten verzetten maar wel op de juiste momenten. Er kunnen momenten voorkomen waarin het iets overdreven wordt en je tegen een rode/gele kaart aanloopt.quote:Op zondag 9 augustus 2015 11:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
daar ben ik ook niet zo voor, al begrijp ik nog wel dat Klaassen dan beter tot zijn recht komt
Alleen denken de meeste mensen dat ze dat moet worden ingefluisterd door FYSIEK ERVARING ROUTINE. Dat vind ik het meest krankzinnige. Sinds PSV goed draait, zijn FYSIEK ERVARING ROUTINE WERKLUST de vaste noten die de orgeldraaier speelt. Brrrrr.![]()
Ik word dan ook moe van die mensen die het allemaal op Veltman hebben voorzien.quote:Op zondag 9 augustus 2015 11:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
je gaat niet zo'n jongen meteen banken, hij was de laatste wedstrijd ook niet slecht
De laatste wedstrijd maakte iedereen fouten.Oh.![]()
In Eredivisie zijn zulke woorden van minder belang dan in Sjempions Liekquote:Op zondag 9 augustus 2015 12:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kijk, als je die punt naar voren doet moet je wel beseffen dat Sinkgraven en Bazoer verdedigend ook meer werk moeten verzetten maar wel op de juiste momenten. Er kunnen momenten voorkomen waarin het iets overdreven wordt en je tegen een rode/gele kaart aanloopt.
Alleen denken de meeste mensen dat ze dat moet worden ingefluisterd door FYSIEK ERVARING ROUTINE. Dat vind ik het meest krankzinnige. Sinds PSV goed draait, zijn FYSIEK ERVARING ROUTINE WERKLUST de vaste noten die de orgeldraaier speelt. Brrrrr.![]()
Het leuke is dat Klaassen in de laatste wedstrijd nauwelijks opvielquote:Op zondag 9 augustus 2015 11:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
daar ben ik ook niet zo voor, al begrijp ik nog wel dat Klaassen dan beter tot zijn recht komt
Dus denk dat hij beter als half kan spelen dan als nummer 10Oh.![]()
Ook in de CL vind ik dat de meest gore onzin.quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
In Eredivisie zijn zulke woorden van minder belang dan in Sjempions Liek![]()
Routine en spelers in je as die een goed basisniveau hebben is niks mee. Zoals bij PSV dus met Moreno, Guardado en De Jong. Dat kan wel veel schelen.quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kijk, als je die punt naar voren doet moet je wel beseffen dat Sinkgraven en Bazoer verdedigend ook meer werk moeten verzetten maar wel op de juiste momenten. Er kunnen momenten voorkomen waarin het iets overdreven wordt en je tegen een rode/gele kaart aanloopt.
Alleen denken de meeste mensen dat ze dat moet worden ingefluisterd door FYSIEK ERVARING ROUTINE. Dat vind ik het meest krankzinnige. Sinds PSV goed draait, zijn FYSIEK ERVARING ROUTINE WERKLUST de vaste noten die de orgeldraaier speelt. Brrrrr.
Maar de voorwaarde is dat het goede spelers zijn. Je moet niet iemand gaan halen om zijn ervaring.Oh.![]()
Ik zie niet zo snel posities waar dat FYSIEK ERVARING ROUTINE moet komen. Er is een prima selectie alleen wordt er naar mijn mening niet uitgehaald wat er uitgehaald zou moeten worden. Dat los je echt niet op met dat ROUTINE en ERVARING.quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Routine en spelers in je as die een goed basisniveau hebben is niks mee. Zoals bij PSV dus met Moreno, Guardado en De Jong. Dat kan wel veel schelen.
Maar de voorwaarde is dat het goede spelers zijn. Je moet niet iemand gaan halen om zijn ervaring.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: