Een echte kampioenskandidaat inderdaadquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:25 schreef PizzaGeit het volgende:
Als je met 10 tegen 12 kan winnen kan je ook de Eredivisie winnen
Dankjewel Hansquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Vriend van mij heeft kUtrecht getipt voor degradatie... Doe met deze info wat je wil
schei uitquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:25 schreef Poepz0r het volgende:
Ik gun als Ajacied dit Feyenoord een titel. Toch een mooie club.
Vriend van mij heeft kUtrecht getipt voor degradatie... Doe met deze info wat je wilquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:25 schreef Paul het volgende:
Dit wordt een lastig seizoennetje vooor Utreg
Alleen qua leeftijdquote:
Iddquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:26 schreef timmmmm het volgende:
Was wel matig toneelspel ja. Hij werd wel geraakt, maar om dan naar je scheen te gaan grijpen...
Gewoon handig gedaan als er eerder een dubieuze rode kaart tegen je is gegevenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:26 schreef Slobeend het volgende:
Bilal werd toch helemaal niet geraakt of wel?
Jawel, volgens mij bleef de schoen van die Utrecht speler wat achter en daar viel Bilal overquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:26 schreef Slobeend het volgende:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:25 schreef Poepz0r het volgende:
Vals spel vind ik dat altijdquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gewoon handig gedaan als er eerder een dubieuze rode kaart tegen je is gegeven
GGMM zou zeggen dat het een schandalige overtreding is van die kerel van Utrecht.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:26 schreef Slobeend het volgende:
Was een schandalige overtreding van die kerel van Utrecht.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:26 schreef Slobeend het volgende:
Homo.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:25 schreef Poepz0r het volgende:
No era penalquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:28 schreef TC03 het volgende:
Hij werd wel geraakt op moment van schieten. Gevalletje Robben/Mexico.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fox knalt eruit.
Morgen viraal.quote:
Is het gezicht van zijn overleden broer.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:34 schreef GGMM het volgende:
Kazim heeft een gezicht op z'n been getatoeëerd
Typisch iets voor een Feyenoordspeler.
Ik blijf er bij dat hij waarschijnlijk "gewoon" de beste speler in de ere is atm.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:35 schreef Sunri5e het volgende:
Kuijt op zijn 40ste gewoon de meeste KM's van de spelers van Feyenoord gelopen.
Ohquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Is het gezicht van zijn overleden broer.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik blijf er bij dat hij waarschijnlijk "gewoon" de beste speler in de ere is atm.
daarom streamquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:37 schreef Slobeend het volgende:
Kut FoxNa schot van Nelom
kapt 'ie er mee.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik blijf er bij dat hij waarschijnlijk "gewoon" de beste speler in de ere is atm.
Ja dat van mij ook eigenlijkquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh
Het was eigenlijk een grapje omdat Gudelj dat ook heeft bij Ajax.
Pingel.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja dat van mij ook eigenlijk. Volgens mij heeft geen broers.
DIRK KUIJT.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Doorzettingsvermogen, strijd en veerkracht.
2e pingel was terecht, blijf maar van de ander af in de 16quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:39 schreef timmmmm het volgende:
Matig gedoe dit. 2 onterechte penalties, 1 onterechte rode kaart. Wat een aanfluiting van de arbitrage
Laatste penal was gewoon terechtquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:39 schreef timmmmm het volgende:
Matig gedoe dit. 2 onterechte penalties, 1 onterechte rode kaart. Wat een aanfluiting van de arbitrage
Dit dus.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:39 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Laatste penal was gewoon terecht
Ik vond het hoogst discutabel. Het gaat wat ver dit een duw te noemen. Ik ken mensen die hun katten harder aaien dan deze 'duw' was.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:39 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Laatste penal was gewoon terecht
2 handen in de rug.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vond het hoogst discutabel. Het gaat wat ver dit een duw te noemen. Ik ken mensen die hun katten harder aaien dan deze 'duw' was.
Ja ja, je verwacht het nietquote:
Klopt, maar de regel is dat je van elkaar af blijft in de 16, ander pingel. Mogen ze wat mij betreft veeeeel vaker toepassen. Nu is Feyenoord de lul, maar goed.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vond het hoogst discutabel. Het gaat wat ver dit een duw te noemen. Ik ken mensen die hun katten harder aaien dan deze 'duw' was.
Blijkbaar lastig en ik had nog goede hoop toen het goed bleef gaan tijdens het downloadenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:41 schreef Wiebeldak het volgende:
En Foxsports ga ik morgen een nette mail sturen. Dat is al de zoveelste keer. Ik betaal er voor dus ik wil gewoon een hele wedstrijd kunnen zien zonder dat die stream eruit valt. Hoe moeilijk is het om een stream online te houden als je zoveel inkomsten hebt.
Besluit bij mij ook net voor de extra tijd er mee te kappen. Idd al zoveelste keerquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:41 schreef Wiebeldak het volgende:
En Foxsports ga ik morgen een nette mail sturen. Dat is al de zoveelste keer. Ik betaal er voor dus ik wil gewoon een hele wedstrijd kunnen zien zonder dat die stream eruit valt. Hoe moeilijk is het om een stream online te houden als je zoveel inkomsten hebt.
Je moet het eens gaan vergelijken met vorig jaar... Toen hadden ze nooit gewonnen in die situatiequote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:43 schreef TC03 het volgende:
Uiteindelijk wel terechte overwining. Tot aan de rode kaart had Feyenoord een duidelijk offensief en vond ik het niet slecht. Het is me tegen gevallen dat dat 180 graden omdraaide na de rode kaart. Daarna werd het (te) slecht.
Al met al erg netjes ja als je het zo bekijkt. Ik kijk uit naar de volgende wedstrijd zonder blom en met 11 man.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:45 schreef Tomatenboer het volgende:
Toch netjes? Van Utrecht en Blom gewonnen met 10 man, uiterst effectief met de kansen omgesprongen en weinig uitgespeelde kansen weggegeven.
Nu werken aan het ingespeeld raken en doorrrr.
Ik ook alquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:46 schreef RvLaak het volgende:
Bij gebrek aan FOX stream, maar ff de NOS aangezet... De commentator vond de Feyenoord pingel terecht
Heb sports go opgezegd aantal maanden geleden, was het helemaal zat. Heb nu fox sports via de tv en dan krijg je go er gratis bij overigensquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:41 schreef Wiebeldak het volgende:
Mag ook wel, is bijna 2 keer zo duur als alleen een Go seizoensaboquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:47 schreef Stringer het volgende:
[..]
Heb sports go opgezegd aantal maanden geleden, was het helemaal zat. Heb nu fox sports via de tv en dan krijg je go er gratis bij overigens
Meeste mensen kunnen niet eens op fox sports go komen inclusief ik, hele FB en twitter staat vol met klachten. Gelukkig wel op TVquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:41 schreef Wiebeldak het volgende:
heb ook maar gelijk international erbij genomen. 25 p/m, op zich niet verkeerd.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mag ook wel, is bijna 2 keer zo duur als alleen een Go seizoensabo
Damn, ik betaal 12 per maand, voor de 10 maanden die het seizoen duurt. Is wel in 1 keer 120 euro aftikkenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:49 schreef Stringer het volgende:
[..]
heb ook maar gelijk international erbij genomen. 25 p/m, op zich niet verkeerd.
Denk dat aanvechten niet gaat lukken.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Indien niet aangevochten (en dan ook nog kwijtgescholden moeten worden)
Nikequote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:51 schreef Collide het volgende:
[..]
Denk dat aanvechten niet gaat lukken.
Lijkt mij niet want gezichtsverlies voor Blom.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:50 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Lijkt mij dat die geseponeerd wordt?
Same here, maar is er nog een reden om te kijken? Maw; hebben ze het nog over de wedstrijd?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:51 schreef Boma het volgende:
Foxsports Go doet het bij mij weer
Mis m'n seizoenskaart nu al.
Een rode kaart is gewoon veel te zwaar bestraft. Hij had totaal niet de intentie om iemand te blesseren maar was gewoon te laat met z'n tackle. Dat is geel. Geen rood.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:52 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Lijkt mij niet want gezichtsverlies voor Blom.
Het was natuurlijk een overtreding en sowieso een gele kaart. Het is niet dat Karsdorp een rode kaart krijgt doordat er een schwalbe wordt gemaakt.
Hij heeft denk ik meer uitstraling dan Van Bronckhorst.quote:
Jawel, maar toch, als ik 'm hoor dan pff..quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ach, hij is de aanvoerder... Schijnt dit te moeten doen... Clasie was imo niet veel beter
Nee joh, Gio heeft een prima uitstraling. Vind ik dan.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:57 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hij heeft denk ik meer uitstraling dan Van Bronckhorst.Eigenlijk een soort trainer-speler.
Ik had altijd hetzelfde bij de dwergquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jawel, maar toch, als ik 'm hoor dan pff..
Fox afgezet, zit Rijnmond te luisteren, zal daar ook nog wel voorbij komen. Nu Jan-Arie. Zijn avond kan niet meer kapot. Vond dat we goed begonnen, veel energie, terechte voorsprong. Utrecht daarna sterker, moeilijk na rust, na rode kaart. Utrecht ging druk zetten, maar kansen die we kregen goed benut.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik had altijd hetzelfde bij de dwerg. Nu Bronckhorst op FOX
Jezelf als volwassen vent TweeGrolsch noemenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 23:00 schreef TweeGrolsch het volgende:
Sowieso jezelf als volwassen vent Gio noemen
Was wel eerlijk geweest als hij had erkent dat Feyenoord mazzelde met de scheidsrechter.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 23:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wat moet die dan zeggen? De scheidsrechter ziet nog minder dan een blind, mongoloïde, paard?
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja dat van mij ook eigenlijk. Volgens mij heeft geen broers.
De scheidsrechter mazzelde met ons.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 23:01 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Was wel eerlijk geweest als hij had erkent dat Feyenoord mazzelde met de scheidsrechter.
Waarop baseer jij dat ik een volwassen vent zou zijn?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 23:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jezelf als volwassen vent TweeGrolsch noemen.
Leuke poging, maar heb betere gezien vanavond.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 23:01 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Was wel eerlijk geweest als hij had erkent dat Feyenoord mazzelde met de scheidsrechter.
Jezelf TweeGrolsch noemenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 23:02 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Waarop baseer jij dat ik een volwassen vent zou zijn?
Haha lekker hoor.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 23:02 schreef Irritatie100 het volgende:
Ok, dit had ik niet aan zien komen. Twijfelde aan de rode kaart en beide penalty's maar al met al een lekkere pot hoor![]()
Goed om te zien dat er 90 minuten lang hard gewerkt is. Natuurlijk zag dat inzakken na de rode kaart er niet uit maar bij elk schot wierp iemand zich er wel weer voor
Ik heb genoten iig, morgen wel met een schorre stem het vliegtuig in maar goed
Nergens op eigenlijk. Zomaar.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 23:02 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Waarop baseer jij dat ik een volwassen vent zou zijn?
Begin nu aub niet.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 23:02 schreef Scorpie het volgende:
Als dit geweldige Feyenoord met 10 man al zo makkelijk over FC Utrecht heen walst, dan zijn jullie gewoonweg kampioenskandidaat #1.
Ja en toen gaf hij zijn verdedigers nog de schuld ook volgens mijquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 23:05 schreef Scrummie het volgende:
Vond de 1-1 trouwens wel weer zwak van Vermeer hoor, verdorie.
Vilhena.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 23:05 schreef Henrys het volgende:
Elia voor Bilal en Kramer voor Kazim
We hebben alleen wel erg hard een vervanger voor Nelom nodig
Dieptriest inderdaad. Begin van de wedstrijd alleen al. Kan me niet 1 goeie actie van 'm voor de geest halen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 23:05 schreef Divje het volgende:
Bilal mag ook blijven staan trouwens. Niks mis met dat ventje.
Eigenlijk, heb ik alleen echt kritiek op Nelom. Dat kan ECHT NIET MEER
Niet alleen Nelom..vind Karsdorp ook een zwakke backquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 23:05 schreef Henrys het volgende:
Elia voor Bilal en Kramer voor Kazim
We hebben alleen wel erg hard een vervanger voor Nelom nodig
Ook nog ja. Al had ie wel veel man voor 'm staan, dat spreekt weer voor Vermeer. Maar goed, zag er niet lekker uit.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 23:06 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ja en toen gaf hij zijn verdedigers nog de schuld ook volgens mij
beter geld stoppen in een lb.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 23:05 schreef Slobeend het volgende:
Misschien moet Bottegod toch maar niet komen, genoeg opties al.
Dit moet hij inderdaad laten zien, die gretigheid om te presteren.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 23:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dieptriest inderdaad. Begin van de wedstrijd alleen al. Kan me niet 1 goeie actie van 'm voor de geest halen.
En credits voor Vilhena ook, viel echt prima in en was lekker fel.
Is toch ergens ook wel erg knap, om direct binnen 15 seconden (of een minuut, weet 't al niet meerquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 23:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dieptriest inderdaad. Begin van de wedstrijd alleen al. Kan me niet 1 goeie actie van 'm voor de geest halen.
En credits voor Vilhena ook, viel echt prima in en was lekker fel.
Ik niet, vind 'm verdedigend steeds beter worden en aanvallend ook goed. Heeft soms een echt heerlijke voorzet, als ie daar constant in word is 't echt een hele goeie.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 23:07 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Niet alleen Nelom..vind Karsdorp ook een zwakke back
Mijn eerste gedachte was "oh kut, daar komt de 0-1"quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 23:08 schreef Divje het volgende:
[..]
Is toch ergens ook wel erg knap, om direct binnen 15 seconden na de aftrap al een kutpass af te leveren die bij een Utrechter belandt.
Ik zag idd een andere Vilhena het veld in stappen dan tijdens die oefenpotjes
*wordtquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 23:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik niet, vind 'm verdedigend steeds beter worden en aanvallend ook goed. Heeft soms een echt heerlijke voorzet, als ie daar constant in word is 't echt een hele goeie.
Elia heeft met hem gebabbeldquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 23:08 schreef Divje het volgende:
[..]
Is toch ergens ook wel erg knap, om direct binnen 15 seconden (of een minuut, weet 't al niet meer)na de aftrap al een kutpass af te leveren die bij een Utrechter belandt.
Je zit er op te wachten iddquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 23:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mijn eerste gedachte was "oh kut, daar komt de 0-1"
3 keer in 30 sec he.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 23:08 schreef Divje het volgende:
[..]
Is toch ergens ook wel erg knap, om direct binnen 15 seconden (of een minuut, weet 't al niet meer)na de aftrap al een kutpass af te leveren die bij een Utrechter belandt.
Er moet toch ergens ter wereld wel een betere back als Nelom te vinden zijn, als hij én Woudenberg niet voldoen. Hij speelt al jaren bij ons nu, maar het kan gewoon niet.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 23:10 schreef Pascalus het volgende:
Wat een kutspeler is die Nelom ook hè. Dan zie ik nog liever Tim de Cler terug.
quote:
We hebben een relatief brede selectie vind ik, zeker als Bottheghin erbij komt. Dan moet gewoon iemand anders zichzelf even omtoveren tot linksback.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 23:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Er moet toch ergens ter wereld wel een betere back als Nelom te vinden zijn, als hij én Woudenberg niet voldoen. Hij speelt al jaren bij ons nu, maar het kan gewoon niet.
Vorig jaar nog uit bij ADO toch? Was niet om aan te gluren. Dan gaf vandaag ondanks alles toch wat meer hoop...quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 23:18 schreef indiaantje89 het volgende:
Ook lekker om een seizoen gewoon weer eens te beginnen met een overwinning.
Wedstrijd 1 is begonnen en hij begint alweer met bonje te maken. Vorig jaar was hij daar iets te vaak mee bezig ipv met voetbal.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 23:36 schreef Scrummie het volgende:
Kazim is boos op Te VredeWanneer ie 'm ziet zal ie het met hem bespreken
Hahaha..
Godsamme wat briljantIk lig in een deuk om die gozer.
Waarom heeft Gudelj de dooie broer van Kazim op z'n been staan?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh
Het was eigenlijk een grapje omdat Gudelj dat ook heeft bij Ajax.
Pingel.
7/10quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 23:56 schreef Keltie het volgende:
[..]
Waarom heeft Gudelj de dooie broer van Kazim op z'n been staan?
http://www.fr12.nl/nieuws(...)iet-meer-dan-ik.htmlquote:
Sowieso Nelomquote:Op zondag 9 augustus 2015 00:19 schreef Lastpost het volgende:
Die pingel door Nelom. Tering zeg hoe opzichtig.
We hebben geen alternatief. Spelers hebben ondertussen zoveel macht dat ze een transfer forceren/weigeren bij te tekenen als ze op een positie willen spelen die ze niet willenquote:Op zondag 9 augustus 2015 00:37 schreef H.FR het volgende:
Tactisch sterk van Gio na die rode kaart. Nelom mag terug naar de Fjes. Wat is die gast treurig dom en slecht.
Dat Te Vrede maar een kutseizoen mag hebben.quote:Op zondag 9 augustus 2015 00:44 schreef H.FR het volgende:
En de goal van Kazim was een hele mooie middelvinger naar Te Vrede
Toornstra heeft wel de 1-0 voorkomen en loopt veel gaten dicht maar aan de bal was hij wel matigquote:Op zondag 9 augustus 2015 00:42 schreef H.FR het volgende:
Hele knappe goal Vilhena trouwens. En met deze drive mag die van mij blijven. Als Immers nog niet dit is volgende week zou ik hem de vookeur geven boven de vandaag weer matige Toornstra.
Dat is waar, maar aan de bal leek hij vaak geen oplossing te weten. Toch niet onbelangrijk voor een aanvallende middenvelder.quote:Op zondag 9 augustus 2015 00:45 schreef Henrys het volgende:
[..]
Toornstra heeft wel de 1-0 voorkomen en loopt veel gaten dicht maar aan de bal was hij wel matig
Ik vond eigenlijk alleen Nelom echt slecht. Verder was het wel aardig met Vejinovic als meest positieve uitschieter maar ook bijv. Bilal vond ik opvallen met wat slimme en goede acties.quote:Op zondag 9 augustus 2015 00:54 schreef Elan het volgende:
Lachwekkend slecht elftal dit zeg.
Alleen maar werkertjes en dravertjes gezien 0 technisch vernuft.
Kazim was ook weer overdreven aanwezig zat op een gegeven moment voor de dugout en constant discussie met Gio op zoeken (zelfs tijdens de rust)
Dirk zal zich wel wezenloos geschrokken zijn. Je zag hem constant coachen maar niemand luisterde.
Gio waardeloze trainer.
Op tv zag je alleen dat praten in de rust, maar dat leek me juist positiefquote:Op zondag 9 augustus 2015 00:54 schreef Elan het volgende:
Kazim was ook weer overdreven aanwezig zat op een gegeven moment voor de dugout en constant discussie met Gio op zoeken (zelfs tijdens de rust)
Dirk zal zich wel wezenloos geschrokken zijn. Je zag hem constant coachen maar niemand luisterde.
Gio waardeloze trainer.
Ik vond die opmerking van Te Vrede niet respectloos richting Kazim en snapte ook niet dat hij daar zo opgefokt over deed. Te Vrede liet gewoon blijken dat hij het raar en jammer vond dat hij geen vertrouwen kreeg nadat hij best vaak gescoord had in de eerste wedstrijden en dat Kazim bij de eerste mogelijkheid zijn plek kreeg, terwijl hij vaker scoorde in minder minuten. Lijkt me niet zo raar of respectloos dat hij dat zegt.quote:Op zondag 9 augustus 2015 00:44 schreef H.FR het volgende:
Vermeer zag er ook niet goed uit hoor bij de 1-1.quote:Op zondag 9 augustus 2015 01:06 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik vond eigenlijk alleen Nelom echt slecht. Verder was het wel aardig met Vejinovic als meest positieve uitschieter maar ook bijv. Bilal vond ik opvallen met wat slimme en goede acties.
Kazim heeft gewoon een aardige pot gespeeld, goed gejaagd en een keer gescoord.. wat wil je nog meer van die jongen? Het mag duidelijk zijn dat het geen echte topper is, maar hij deed het naar behoren.
Nounou, geef het wat tijd. Waarschijnlijk verandert de basis nog op minstens 3 plaatsen en dan moet het team ook nog op elkaar ingespeeld raken. Sowieso is je mening baseren op één wedstrijd, waarin je na 50 minuten al een rode kaart krijgt, iets te kort door de bocht.quote:Op zondag 9 augustus 2015 01:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Vermeer zag er ook niet goed uit hoor bij de 1-1.
Het is gewoon niet Feyenoord-waardig genoeg qua niveau imo. Had gehoopt dat we verder zouden zijn.
Het ergste is dat op misschien Nelom na iedereen 200% gegeven heeft. Dit is het dus. Kazim is tekenend voor het collectief. Gefaal en geklungel euforisch toejuichen alsof je zojuist de CL gewonnen hebt.
Het is dat Utrecht totaal niet bij machte was maar voetballend viel er weinig te genieten op de combinatie die resulteerde in de 2 -1 na dan.
Het tiefte na die rode kaart als vanouds in elkaar lekker met 10 man tegenhouden en daar vervolgens in falen. Waar hebben we dat toch eerder gezien?
Voorbereiding was ook onvoldoendequote:Op zondag 9 augustus 2015 01:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nounou, geef het wat tijd. Waarschijnlijk verandert de basis nog op minstens 3 plaatsen en dan moet het team ook nog op elkaar ingespeeld raken. Sowieso is je mening baseren op één wedstrijd, waarin je na 50 minuten al een rode kaart krijgt, iets te kort door de bocht.
Ik vond het ook allemaal iets te opportunistisch, maar het spel wordt denk ik vanzelf beter. Het belangrijkste is dat er gewoon 3 punten zijn gehaald, zelfs met 10 man. Onder Koeman en Rutten werden dit soort wedstrijden steevast verloren.quote:Op zondag 9 augustus 2015 01:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Voorbereiding was ook onvoldoende
Het is ook niet de inzet maar meer hoe men anticipeert op die rode kaart.
Hopen dat Elia en Kramer wat kunnen toevoegen het ziet er allemaal nogal opportunistisch uit, veel blinde ballen naar voren en loeren op een counter/balverlies van de tegenstander. Vraag me af hoe het zou zijn gelopen in een uitwedstrijd.
Wat een gelul zeg. Gewoon prima gespeeld.quote:Op zondag 9 augustus 2015 01:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Hopen dat Elia en Kramer wat kunnen toevoegen het ziet er allemaal nogal opportunistisch uit, veel blinde ballen naar voren en loeren op een counter/balverlies van de tegenstander. Vraag me af hoe het zou zijn gelopen in een uitwedstrijd.
Wat een zwartgallige kijk heb jij erop zeg.. Ptoeiquote:Op zondag 9 augustus 2015 01:31 schreef Elan het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 augustus 2015 01:41 schreef Tortugal het volgende:
[..]
Wat een gelul zeg. Gewoon prima gespeeld.
Utrecht zette in feite nauwelijks druk ookquote:Op zondag 9 augustus 2015 01:46 schreef Tomatenboer het volgende:
Het was allemaal wat te opportunistisch inderdaad, we creerden nog te weinig kansen, ging in te laag tempo en het is duidelijk dat we nog ingespeeld moeten raken.
Maar feitelijk hebben we niet eens zoveel kansen weggegeven, stond het organisatorisch best aardig en hebben we met 10 man Utrecht verslagen. Dat is gewoon best netjes.
Ene uiterste naar het andere. Dat is natuurlijk veel te positief, maar zo slecht als jij het doet overkomen was het ook weer niet hoorquote:
Was wel matig joh.quote:Op zondag 9 augustus 2015 01:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ene uiterste naar het andere. Dat is natuurlijk veel te positief, maar zo slecht als jij het doet overkomen was het ook weer niet hoor
Na die rode kaart zette Utrecht wel degelijk druk, of had in ieder geval die intentie, want ze slaagden daar maar gedeeltelijk in. Dat is ook gewoon de verdienste van Feyenoord.quote:Op zondag 9 augustus 2015 01:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Utrecht zette in feite nauwelijks druk ookspeelden beetje rond op middenveld minutenlang .
Hoop het.quote:Op zondag 9 augustus 2015 01:56 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Na die rode kaart zette Utrecht wel degelijk druk, of had in ieder geval die intentie, want ze slaagden daar maar gedeeltelijk in. Dat is ook gewoon de verdienste van Feyenoord.
Vermeer heeft verder niet veel hoeven pakken vandaag. Al zag hij er slecht uit bij de 1-1.
Maar ik heb dus alle vertrouwen dat het echt fatsoenlijk gaat draaien als het team beter op elkaar is ingespeeld.
Vindt je overdreven negatief. Met 10 man van Utrecht winnen is gewoon goed en vrijwel niks weggeven ook.
nee wilkshere is een optie...quote:Op zondag 9 augustus 2015 01:02 schreef Tortugal het volgende:
Gio wil Nieuwkoop misschien gebruiken op rechtsback
Nou, gigantischquote:Op zondag 9 augustus 2015 00:44 schreef H.FR het volgende:
ze zijn nu beide eerste spitsen. Leuke strijd.quote:Op zondag 9 augustus 2015 09:11 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nou, gigantisch
Het is ook zo erg wat Te Vrede heeft gezegd. Zo verschrikkelijk. Jammer ook dat het ventje best een punt heeft
Vorige jaren had Feyenoord deze wedstrijd gewoon dik verloren. Er zit zeker heel veel vooruitgang in.quote:Op zondag 9 augustus 2015 00:54 schreef Elan het volgende:
Gio waardeloze trainer.
Misschien omdat het 1 het ander ophefte.quote:Op zondag 9 augustus 2015 10:37 schreef RvLaak het volgende:
Net ff een rondje websites gedaan om een analyse van Blom te kunnen vinden... De media houdt zich angstvallig stil, op een paar "discutabele rode kaart/pingel" uitspraakjes na...
Ben benieuwd waarom dit is. Normaal gesproken worden arbitrale blunders vrij breed uitgemeten. Misschien nieuw media beleid om de scheidsrechters niet meer (te hard) aan te pakken?
Utrecht pingel was imo terecht. Blijf maar van je tegenstander af in de 16. Mogen ze wat mij betreft veeeeeeeel vaker doen. Misschien leren de "heren" voetballers dan eindelijk eens om van elkaar af te blijven.quote:Op zondag 9 augustus 2015 10:42 schreef tja77 het volgende:
[..]
Misschien omdat het 1 het ander ophefte.
De te zwaar bestrafte rode kaart, wat wel degelijk een zware overtreding was, maar ook met geel afgedaan het kunnen worden. Rood kon ook, maar was niet nodig.
De onterechte pingel die Feijenoord kreeg, en het tenenkrommende armzalig stukje theater van Bilal. De pingel van Utrecht die gegeven kon worden, maar te zwaar bestraft was.
Ik denk als de beslissingen de wedstrijd echt hadden beïnvloed, dat het breder uitgemeten zou worden in de pers. Feijenoord had dit toch wel gewonnen. Als Feijenoord 1-0 voor stond, en zou hebben verloren nadat het met 10 man zou komen te staan, dan was er veel meer roering geweest. Ik verwacht ook vrijwel geen schorsing voor Karsdorp, als hij bijv. 3 wedstrijden krijgt, dan zijn ze bij de KNVB echt de weg kwijt.quote:Op zondag 9 augustus 2015 10:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Utrecht pingel was imo terecht. Blijf maar van je tegenstander af in de 16. Mogen ze wat mij betreft veeeeeeeel vaker doen. Misschien leren de "heren" voetballers dan eindelijk eens om van elkaar af te blijven.
Maar ondanks dat Blom's blunders uiteindelijk alles wel middelde, zou dat in voorgaande jaren vrij breed uitgemeten worden in de media. Sowieso online. Kon er bijzonder weinig commentaar over vinden. Viel me gewoon op. Als dit het nieuwe media beleid is, vind ik dat heel jammer. Kritiek is belangrijk imo. Zeker wanneer die kritiek terecht is.
Das een hele goede ja. Afgezien van de uitslag zelf, hebben Blom's beslissingen idd weinig invloed gehad op de uiteindelijke winnaar... We gaan het zien wanneer (helaas in zekerheidje in Nederland) de volgende scheidsrechter weer eens hopeloos blundert in zijn beslissingen.quote:Op zondag 9 augustus 2015 10:50 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik denk als de beslissingen de wedstrijd echt hadden beïnvloed, dat het breder uitgemeten zou worden in de pers. Feijenoord had dit toch wel gewonnen. Als Feijenoord 1-0 voor stond, en zou hebben verloren nadat het met 10 man zou komen te staan, dan was er veel meer roering geweest. Ik verwacht ook vrijwel geen schorsing voor Karsdorp, als hij bijv. 3 wedstrijden krijgt, dan zijn ze bij de KNVB echt de weg kwijt.
Natrappen? Het ventje mag toch gewoon een verklaring geven als hij daar om gevraagd word?quote:Op zondag 9 augustus 2015 09:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
ze zijn nu beide eerste spitsen. Leuke strijd.
Te Vrede heeft wellicht gelijk maar moet je het zeggen? Dat is wat anders. Kijk dat je Fredj belt en zegt dat je hem wel Europees voetbal had gebracht...prima maar in de media natrappen
quote:Op zondag 9 augustus 2015 01:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Was wel matig joh.
Natuurlijk iedereen doet zijn stinkende best maar er lijkt verder niet echt een idee achter te zitten qua tactiek.
Dat bewijst zo'n Kuyt eigenlijk wel door te zeggen dat hij op minstens 3 posities gespeeld heeft gedurende de wedstrijd.
Nou kom je er vanavond lekker mee weg maar tegenstanders met een concreet plan straffen dat oppurtunisme keihard af.
Vraag me ook af of het niet teveel kracht kost anders heb je straks kopie van vorig seizoen waar het 10 wedstrijden voor het einde eigenlijk op is met de koek.
Ik kon ook geen enkele respectloze opmerking richting Kazim vinden. Beetje overdreven reactie van Kazim wmb.quote:Op zondag 9 augustus 2015 10:57 schreef Keltie het volgende:
[..]
Natrappen? Het ventje mag toch gewoon een verklaring geven als hij daar om gevraagd word?
Vind het eigenlijk nog wel knap dat hij zich in het seizoen zo op de vlakte heeft gehouden
volgens mij heeft Kuyt op 2 posities gespeeld..quote:Op zondag 9 augustus 2015 11:02 schreef Hazzard het volgende:
[..]![]()
En vanaf daar ben je niet meer serieus te nemen. Een speler die op 3 posities speelt gedurende een wedstrijd zegt niks over het wel of niet hebben van tactiek.
Eerst werd er verwezen naar zijn gelopen kilometers, Kuyt zei daarop dat hij wilde winnen en misschien wel op drie verschillende posities heeft gelopen om het team te helpen. Deze opmerking had dus helemaal niks met het tactische plan te maken.quote:Op zondag 9 augustus 2015 11:26 schreef Droopie het volgende:
[..]
volgens mij heeft Kuyt op 2 posities gespeeld..
Misschien 2 minuten rechtsback, maar dat was volgens mij omdat de instructies niet duidelijk waren.
Ik dacht dat Bilal rechtsback was en Toornstra moest helpen.
Achabar zal dit seizoen niet meer van de bank afkomen. Hij heeft Kramer en Kazim voor zich en daarnaast kan Dirk als spits spelen.quote:Op zondag 9 augustus 2015 09:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Toch jammer van Woudenberg , Achabar en Sleegers.
Ik had van Gio verwacht dat hij met eigen jeugd aan de slag ging maar het is kopen kopen kopen.
Zolang het resultaat heeft prima.
Toen bilal er uit ging voor manu kwam kuyt ls rechtervleugel verdediger.quote:Op zondag 9 augustus 2015 11:26 schreef Droopie het volgende:
[..]
volgens mij heeft Kuyt op 2 posities gespeeld..
Misschien 2 minuten rechtsback, maar dat was volgens mij omdat de instructies niet duidelijk waren.
Ik dacht dat Bilal rechtsback was en Toornstra moest helpen.
Oja..jullie hebben gelijk.quote:Op zondag 9 augustus 2015 11:40 schreef H.FR het volgende:
[..]
Toen bilal er uit ging voor manu kwam kuyt ls rechtervleugel verdediger.
?quote:Op zondag 9 augustus 2015 11:57 schreef Toekito het volgende:
Btw foto's lijken in Karsdorps nadeel bij evt beroep.
Wat is daar pro-actief aan als het seizoen al begonne nis?quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:47 schreef Tomatenboer het volgende:
Van Geel is wel pro-actief bezig de laatste tijd.
Van Geel heeft zich vandaag weer gemeld bij FC Groningen voor Botteghin. Hij zou 2,5 miljoen moeten kosten. Meldt Mikos Gouka van het AD.
Ik verwacht wel dat ze er uit gaan komen.
Die gaat sowieso hangen, de overtreding was niet zodanig onterecht rood dat ze een scheidsrechter gaan overrulen. Maar hopen dat het 1 pot onvoorwaardelijk en 1 voorwaardelijk gaat worden.quote:Op zondag 9 augustus 2015 11:57 schreef Toekito het volgende:
Btw foto's lijken in Karsdorps nadeel bij evt beroep.
Denk gewoon drie wedstrijden, waarvan 1 voorwaardelijkquote:Op zondag 9 augustus 2015 12:56 schreef Keyos het volgende:
[..]
Die gaat sowieso hangen, de overtreding was niet zodanig onterecht rood dat ze een scheidsrechter gaan overrulen. Maar hopen dat het 1 pot onvoorwaardelijk en 1 voorwaardelijk gaat worden.
Ze zijn al veel langer met Botteghin bezig hé. Maar dat een verkopende club niet meewerkt heb je niet altijd helemaal in de hand.quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat is daar pro-actief aan als het seizoen al begonne nis?
Hopelijk heeft hij ook geleerd van vorig seizoen... Met z'n "we hebben geen spits nodig"quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:58 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ze zijn al veel langer met Botteghin bezig hé. Maar dat een verkopende club niet meewerkt heb je niet altijd helemaal in de hand.
Hij is een stukvpro-actiever bezig dan voorgaande seizoenen. Als Botteghin komende week rondkomt is nog voor half augustus de selectie in principe rond terwijl dit in voorgaande jaren altijd pas eind augustus was.
Hij heeft echt een stuk beter gehandeld dan vorige seizoenen.
Dan zou je nog kunnen aanmerken dat hij eerder had moeten toeslaan, maar eerst moest Clasie verkocht worden voordat er meer aankopen werden verricht.
We hebben nu toch ook een spitsquote:Op zondag 9 augustus 2015 12:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hopelijk heeft hij ook geleerd van vorig seizoen... Met z'n "we hebben geen spits nodig"
Nu wel, vorig seizoen zei meneer in de winterstop doodleuk dat Kazim voldoende wasquote:Op zondag 9 augustus 2015 13:00 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
We hebben nu toch ook een spits
Tjah als er verder geen geld meer is.quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nu wel, vorig seizoen zei meneer in de winterstop doodleuk dat Kazim voldoende was
Kan zijn, maar dan moet je niet zo opzichtig liegen... Een dood en blind paard zag nog dat er een fatsoenlijke spits nodig was. vGeel maar blijven ontkennenquote:Op zondag 9 augustus 2015 13:04 schreef satecl het volgende:
[..]
Tjah als er verder geen geld meer is.
Aan de andere kant bedacht ik me ook weer dat Kazim Richards het eigenlijk helemaal niet slecht gedaan heeft.quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nu wel, vorig seizoen zei meneer in de winterstop doodleuk dat Kazim voldoende was
Dus een td moet gewoon zeggen dat z'n eigen spits er niks van kan. Ja dan kom je er wel...quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kan zijn, maar dan moet je niet zo opzichtig liegen... Een dood en blind paard zag nog dat er een fatsoenlijke spits nodig was. vGeel maar blijven ontkennen
Inderdaad beter dan vorig seizoen alleen nog steeds niet pro-actief. Je had in mei ook al kunnen weten dat je Botteghin wilde hebben.quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:58 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ze zijn al veel langer met Botteghin bezig hé. Maar dat een verkopende club niet meewerkt heb je niet altijd helemaal in de hand.
Hij is een stuk pro-actiever bezig dan voorgaande seizoenen. Als Botteghin komende week rondkomt is nog voor half augustus de selectie in principe rond terwijl dit in voorgaande jaren altijd pas eind augustus was.
Hij heeft echt een stuk beter gehandeld dan vorige seizoenen.
Dan zou je nog kunnen aanmerken dat hij eerder had moeten toeslaan, maar eerst moest Clasie verkocht worden voordat er meer aankopen werden verricht.
In ieder geval zo pro-actief als mogelijk, ook gezien de financiële mogelijkheden.quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
Inderdaad beter dan vorig seizoen alleen nog steeds niet pro-actief. Je had in mei ook al kunnen weten dat je Botteghin wilde hebben.
Hij kon ook gewoon, zoals zo vaak in de voetbal, de vraag ontwijken/niet beantwoordenquote:Op zondag 9 augustus 2015 13:07 schreef satecl het volgende:
[..]
Dus een td moet gewoon zeggen dat z'n eigen spits er niks van kan. Ja dan kom je er wel...
Waren ook een paar mocro's in een auto die ruzie zochten bij het zebrapad bij de tramhaltes. Waren geirriteerd dat iedereen overstak en kwamen even de auto uit.quote:Op zondag 9 augustus 2015 11:51 schreef Droopie het volgende:
Nog wel een paar malloten die bij de ingang nog een relletje schopten bij de groene zijde.. ook nog minimaal 1 arrestant, ze waren helemaal van het padje af door de arrestatie van hun maat
Waarom moet er een volgorde zijn?quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:19 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
In ieder geval zo pro-actief als mogelijk, ook gezien de financiële mogelijkheden.
Dan had hij Botteghin eerder moeten halen en Vejinovic later moeten halen dan. Had ook gekund.
Maar ik denk dat dit de juiste volgorde is omdat Vejinovic gegarandeerd basisspeler is in mijn ogen en Botteghin wellicht toch meer voor de breedte (alhoewel ze misschien een defensie Van Beek - Botteghin - Van der Heijden - Kongolo in gedachten hebben).
Je wou iedereen tegelijkertijd halen dan?quote:
Dat is nu hoogstwaarschijnlijk "we hebben geen linksback nodig, er zijn 3 spelers die daarvoor in aanmerking komen en die moeten het onder elkaar uitvechten, dus nee. Een linksback is NIET nodig."quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hopelijk heeft hij ook geleerd van vorig seizoen... Met z'n "we hebben geen spits nodig"
Frappant dat zo'n slechte voetballer zoveel speelt eigenlijk.quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:42 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat is nu hoogstwaarschijnlijk "we hebben geen linksback nodig, er zijn 3 spelers die daarvoor in aanmerking komen en die moeten het onder elkaar uitvechten, dus nee. Een linksback is NIET nodig."![]()
Zit toch ook wat in? Woudenberg, maar vooral Van der Heijden en Kongolo kunnen daar ook spelen.quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:42 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat is nu hoogstwaarschijnlijk "we hebben geen linksback nodig, er zijn 3 spelers die daarvoor in aanmerking komen en die moeten het onder elkaar uitvechten, dus nee. Een linksback is NIET nodig."![]()
Zit opzich wel wat in jaquote:Op zondag 9 augustus 2015 13:45 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zit toch ook wat in? Woudenberg, maar vooral Van der Heijden en Kongolo kunnen daar ook spelen.
Van Bronckhorst is zelfs van mening dat Vilhena daar kan spelen geloof ik.
Die goal was erg goed ja, verder vond ik het wel meevallen. Zoals gebruikelijk weer te onrustig, hij mist een stukje controle. Wel hard gewerkt.quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:49 schreef Divje het volgende:
[..]
Zit opzich wel wat in jaMaar Nelom raak je aan de straatstenen niet meer kwijt, contract ontbinden na gister lijkt me het beste
Vilhena moet je echt niet verneuken op de LB positie. Zeker niet na gisteren, dat viel me echt 100% mee hoe hij invielknap doelpunt ook.
Onrustig is ie van nature volgens mijquote:Op zondag 9 augustus 2015 13:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die goal was erg goed ja, verder vond ik het wel meevallen. Zoals gebruikelijk weer te onrustig, hij mist een stukje controle. Wel hard gewerkt.
Dat was mooi om te zien inderdaadquote:Op zondag 9 augustus 2015 13:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Onrustig is ie van nature volgens mijmaar hij was iig erg gedreven. En dat heb ik lange tijd niet gezien bij Vilhena.
Die kunnen 'm sowieso niet betalen.quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:56 schreef Sunri5e het volgende:
Ben benieuwd waar Vilhena ergens in de aankomende weken naartoe zal vertrekken. Zie hem wel naar Vitesse gaan eerlijk gezegd.
Ze gaan nu gewoon schuiven met centrumverdedigers. Kongolo lijkt me naar de linksback te gaan bij komst van Botteghin.quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:44 schreef Merkie het volgende:
[..]
Frappant dat zo'n slechte voetballer zoveel speelt eigenlijk.
Snap trouwens niet dat ze eerst wel Dijks wilde halen maar nu kennelijk niemand meer zoeken voor die positie.
Dat was echt bizar. Normaal gesproken overleeft een TD zoiets niet.quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Want Botteghin word gehaald als stand in van Beek, van der Heijden als stand in van Kongolo, en dan gaat Kongolo linksback als Botteghin komt?quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:10 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ze gaan nu gewoon schuiven met centrumverdedigers. Kongolo lijkt me naar de linksback te gaan bij komst van Botteghin.
Ben ik ook bang voor. Zonde van Kongolo. Ik heb liever Botteghin als backup en een echt beest als linksachter. Vandaar ook dat het me eerst niet echt verbaasde dat ze na Dijks niet verder zochten, want verder is er echt weinig van echt niveau te vinden momenteel. (Even los van de discussie of Dijks wel zo goed is).quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:10 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ze gaan nu gewoon schuiven met centrumverdedigers. Kongolo lijkt me naar de linksback te gaan bij komst van Botteghin.
Toen stond Van Beek daar toch al?quote:Op zondag 9 augustus 2015 11:40 schreef H.FR het volgende:
[..]
Toen bilal er uit ging voor manu kwam kuyt ls rechtervleugel verdediger.
Net of dat hij miljoenen moet kosten. Hij heeft nog minder laten zien dan Boetius.quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:07 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Die kunnen 'm sowieso niet betalen.
En de Kong deed het gister toch wel weer goed. Zou zonde zijn als die weer LB komt te staan.quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Want Botteghin word gehaald als stand in van Beek, van der Heijden als stand in van Kongolo, en dan gaat Kongolo linksback als Botteghin komt?
Zou ook nergens op slaan, het duo wat er gister stond werd vorig jaar nog bestempelt als beste duo van de Eredivisie. Dat moet je niet uit elkaar halenquote:Op zondag 9 augustus 2015 14:29 schreef Divje het volgende:
[..]
En de Kong deed het gister toch wel weer goed. Zou zonde zijn als die weer LB komt te staan.
Met Botteghin in het centrum verlies je wel veel snelheid. Die moet echt puur als backup als je het achterin op slot wil gooien bij een 1-0 voorsprong met nog 5 minuten te gaan.
Waarom zou je dat willen? We moeten doorselecteren en de mindere goden lozen.quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vilhena kan ook nog tekenen voor een seizoen natuurlijk.
Vilhena is geen mindere god, Vilhena hoort bij de beste talenten van zijn generatie.quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:32 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen? We moeten doorselecteren en de mindere goden lozen.
Hoorde hij toen hij debuteerde ja. Hij staat nu al 2 jaar stil en ik zie geen verbetering bij hem. Lozen en andere en kans geven.quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vilhena is geen mindere god, Vilhena hoort bij de beste talenten van zijn generatie.
Dan wordt het tijd dat hij Dat eens laat zien.quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vilhena is geen mindere god, Vilhena hoort bij de beste talenten van zijn generatie.
Als hij niet wil bijtekenen wel ja, maar anders verlengen en een echte kans geven op plek Toornstra/Immers. Als hij zijn belofte waar maakt, waar ik alle vertrouwen in heb, levert ie je minimaal 10 miljoen op over 2 jaar. Geen enkele andere speler kan dat nog doen zo'n beetje in de huidige selectie. Maar gooi rustig geld weg, dat schijnt het motto te zijn bij de club.quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:34 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Hoorde hij toen hij debuteerde ja. Hij staat nu al 2 jaar stil en ik zie geen verbetering bij hem. Lozen en andere en kans geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |