Een echte kampioenskandidaat inderdaadquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:25 schreef PizzaGeit het volgende:
Als je met 10 tegen 12 kan winnen kan je ook de Eredivisie winnen
Dankjewel Hansquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Vriend van mij heeft kUtrecht getipt voor degradatie... Doe met deze info wat je wil
schei uitquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:25 schreef Poepz0r het volgende:
Ik gun als Ajacied dit Feyenoord een titel. Toch een mooie club.
Vriend van mij heeft kUtrecht getipt voor degradatie... Doe met deze info wat je wilquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:25 schreef Paul het volgende:
Dit wordt een lastig seizoennetje vooor Utreg
Alleen qua leeftijdquote:
Iddquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:26 schreef timmmmm het volgende:
Was wel matig toneelspel ja. Hij werd wel geraakt, maar om dan naar je scheen te gaan grijpen...
Gewoon handig gedaan als er eerder een dubieuze rode kaart tegen je is gegevenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:26 schreef Slobeend het volgende:
Bilal werd toch helemaal niet geraakt of wel?
Jawel, volgens mij bleef de schoen van die Utrecht speler wat achter en daar viel Bilal overquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:26 schreef Slobeend het volgende:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:25 schreef Poepz0r het volgende:
Vals spel vind ik dat altijdquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gewoon handig gedaan als er eerder een dubieuze rode kaart tegen je is gegeven
GGMM zou zeggen dat het een schandalige overtreding is van die kerel van Utrecht.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:26 schreef Slobeend het volgende:
Was een schandalige overtreding van die kerel van Utrecht.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:26 schreef Slobeend het volgende:
Homo.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:25 schreef Poepz0r het volgende:
No era penalquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:28 schreef TC03 het volgende:
Hij werd wel geraakt op moment van schieten. Gevalletje Robben/Mexico.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fox knalt eruit.
Morgen viraal.quote:
Is het gezicht van zijn overleden broer.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:34 schreef GGMM het volgende:
Kazim heeft een gezicht op z'n been getatoeëerd
Typisch iets voor een Feyenoordspeler.
Ik blijf er bij dat hij waarschijnlijk "gewoon" de beste speler in de ere is atm.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:35 schreef Sunri5e het volgende:
Kuijt op zijn 40ste gewoon de meeste KM's van de spelers van Feyenoord gelopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |