Mee eens, ben een grote fan van Bilalquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als Bilal genoeg kansen krijgt, wordt dat dé openbaring van het seizoen. Let op mijn woorden
Hopelijk kan ie wat leren van Elia.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:41 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Mee eens, ben een grote fan van Bilal
Blijf fan, wat er ook gebeurt... Ben al fan sinds ver voor het laatste kampioenschapquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Er zijn er voor minder de redactie uitgezet he
Nou, want dat is me een succesverhaal geweest. Daar zou ik als jonge speler echt tegen opkijkenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:42 schreef Stringer het volgende:
[..]
Hopelijk kan ie wat leren van Elia.
Ik ookquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:41 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Mee eens, ben een grote fan van Bilal
Bedoel meer dat Bilal in 1 jaar tijd nog niet één keer een mannetje heeft uitgespeeld. Ga er toch vanuit dat Elia in de eerste wedstrijd ff laat zien hoe dat moet.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, want dat is me een succesverhaal geweest. Daar zou ik als jonge speler echt tegen opkijken
Grotere Ajacieden zijn er bijna nietquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:44 schreef RvLaak het volgende:
Lol... Ron de Rijk is verbaasd dat de Kuip is uitverkocht wanneer er gespeeld wordt
Ah, ziet hij ook eens een mooi stadionquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Grotere Ajacieden zijn er bijna niet
Je bent crewquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:46 schreef timmmmm het volgende:
Stel he jongens, puur hypothetisch gezien uiteraard, een lieve jongeman, laten we hem tommmmm noemen, wil illegaal een wedstrijd kijken. Zou je dan een link naar die persoon DMen?
De doelpaal is een betere spits dan Kazimquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:47 schreef TC03 het volgende:
Is Kramert beter dan Kazimt? Lijkt me wel.
Die link wel inderdaad, maar moet eerst nog een accountje maken...quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
http://live.foxsports.nl/live/kanaal/1/
Ze lijken de stream idd te hebben verbetert... Zelfs toen ik op volle snelheid een serie aan het downloaden was voor m'n vrouw, liep RJC-Her vloeiend door.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:48 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik heb nu iig prima beeld en geen haperingen bij fox.
Verschrikkelijk ja die plak schaamhaar aan zn kin.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:48 schreef PizzaGeit het volgende:
Hahaha, wie is die IS baardman bij Utrecht?
En een abo nemenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:48 schreef VanKuikeren het volgende:
[..]
Die link wel inderdaad, maar moet eerst nog een accountje maken...
Barazite geloof ikquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:48 schreef PizzaGeit het volgende:
Barazitequote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:48 schreef PizzaGeit het volgende:
Hier wel, maar ik heb dan ook een abo...quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:50 schreef VanKuikeren het volgende:
[..]
Correct, maar die links werken dus niet
Heb nog nooit binnen 10 seconden zo'n hard godverdomme eruit gegooidquote:
Ach, volgende week speelt ie met Kramerinhoquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:52 schreef Sunri5e het volgende:
Best triest eigenlijk dat Kuijt in de nadagen van zijn carrière met zo'n matige voetballer als Kazim in de spits moet spelen.
kampioen met 102 puntenquote:
Zou best een stunt zijnquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
kampioen met 102 punten
formaliteit
Maar willen wij hem wel als fan er bij???quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Pas op, dan wordt GGMM ineens ook fan
quote:
quote:
Dit! Afschepen naar Suriname gvdquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:54 schreef Wiebeldak het volgende:
NELOMMMMMMM KUT HOER>
Zo die is er alvast uit.
Dat maakt natuurlijk niet uit he, als je succes hebt loop je risicoquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar willen wij hem wel als fan er bij???
Natuurlijk nietquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar willen wij hem wel als fan er bij???
Met 14-1 neem ik ook genoegnequote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:55 schreef RvLaak het volgende:
Nelom gaat nog zeker voor 1 tegentreffer zorgen deze wedstrijd
Klopt ook wel weerquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat maakt natuurlijk niet uit he, als je succes hebt loop je risico
Was inderdaad een mooie aanname, jammer van de afmaakquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:56 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Kazim al twee keer met een heerlijke aanname.
Nelom staat echt keihard te falen.
ooooooooooooooooooooooooooooohquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Jouw moeder ook niet, toch durft ze er geld voor te vragen
Oei.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oei.
Daar heb ik niet van terug.
Maar als ze dan evenveel scoort als Kazim, rekent ze toch te veelquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar als ze dan evenveel scoort als Kazim, rekent ze toch te veel
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar als ze dan evenveel scoort als Kazim, rekent ze toch te veel
Gaat niet gebeuren, Kramer gaat spelenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Binnenkort Elia Kuyt Bilal als aanval.
Commentator schijnt nogal een neus te hebbenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:59 schreef timmmmm het volgende:
Commentator vergeet even dat hij er ook wel eens langskwam met zeer mooie acties vorige week
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:59 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, Kramer gaat spelen
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:59 schreef timmmmm het volgende:
Immers geslachtofferd? Die heeft toch gewoon een klein blessuretje?
Hoeveel maanden gaat het duren voordat die ns fit is?quote:
Hij moet aan het Feyenoord-systeem wennenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoeveel maanden gaat het duren voordat die ns fit is?
Is er wel al een profielschets gemaakt?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij moet aan het Feyenoord-systeem wennen
Over een paar weken tot een maand inzetbaar, in oktober goed genoeg geacht voor een basisplaats. Denk ikquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoeveel maanden gaat het duren voordat die ns fit is?
Tja, goede dingen verzinnen kan ik ook wel, kan er alleen niks vanquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hakje was goed verzonnen, uitvoering was wat minder
Ik begrijp het opzich ook wel. Vind het wel mooiquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:08 schreef Divje het volgende:
Die Kazim mag je na dit juichen ook direct wisselen. Allemachtig wat een mongool
standaardquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En nu, zoals gewoonlijk, billenknijpen tot het laatste fluitsignaal
Karsdorp is lekker bezigquote:
quote:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:10 schreef Wicky15 het volgende:
We zullen wel weer 10 kansen gaan missen en uiteindelijk verliezen.
Mwoah, vingertje richting publiek, dat schietenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik begrijp het opzich ook wel. Vind het wel mooi
Die dachten we vorig jaar met Toornstra binnen te hebben , maar nu hebben we hem echtquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:10 schreef Cara het volgende:
Ik moet even een traantje wegpinken, jongens.
Het ziet er naar uit dat we een speler in het team hebben die een fatsoenlijke corner kan nemen.. dank u, Heer.
Al is dat niet echt moelijkquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:10 schreef TC03 het volgende:
[..]
Idd. Prettiger backje dan Boulahrouz of Wilkshire.
Gaat een uittrap worden, of counter + 1-1quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:11 schreef Merkie het volgende:
Eerste corner van het seizoen, goal. Moet niet gekker worden.
Proberen jullie eerst maar van AZ te winnen.quote:
Vrije trapquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:11 schreef Merkie het volgende:
Dat ze er uit een corner ook eens aan de goede kant invliegen is wel een lekker gevoel jaquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:10 schreef Cara het volgende:
Het ziet er naar uit dat we een speler in het team hebben die een fatsoenlijke corner kan nemen.. dank u, Heer.
Was vrije trapquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:11 schreef Merkie het volgende:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:12 schreef GGMM het volgende:
Feyenoord is dit seizoen erg gevaarlijk uit corners.
Daar is Clasie wel echt slecht in. Haalde met moeite de eerste paal.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:10 schreef Cara het volgende:
Kleintjes hequote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Daar is Clasie wel echt slecht in. Haalde met moeite de eerste paal.
Hij haalde met moeite zijn kop boven het grasquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Daar is Clasie wel echt slecht in. Haalde met moeite de eerste paal.
Wel meer goals dan Messi en Ronaldo samen dit seizoenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:15 schreef Comprehendam het volgende:
Feyenoord heeft een leuk elftal. Nu nog die idioot van een Kazim druit gooien.
Stiekem ben ik fan van Kazim.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:15 schreef Comprehendam het volgende:
Feyenoord heeft een leuk elftal. Nu nog die idioot van een Kazim druit gooien.
Ballon d`Or dit datquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:15 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Wel meer goals dan Messi en Ronaldo samen dit seizoen
En dan nog doen mensen meer over Immers klagenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:18 schreef PizzaGeit het volgende:
Die Nelom heeft gewoon 100 wedstrijden voor Feyenoord 1 gespeeld![]()
En niemand gaat 'm kopenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:18 schreef PizzaGeit het volgende:
Mag hopen dat van der Heijden nog niet wedstrijdfit genoeg was maar volgende week hij gewoon LB hoor.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:18 schreef PizzaGeit het volgende:
Gewoon anaal, horizontaal, inbrengen... Veel leukerquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:20 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Straks wel als ik naar de kuip fiets na de wedstrijd
Nelom eruit & 90% van die fouten komen helemaal niet meer voorquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:22 schreef PizzaGeit het volgende:
Spel loopt redelijk prima, fouten worden goed hersteld vooralsnog.
Wat is daar opvallend aan?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:25 schreef Hazzard het volgende:
Opvallend stil in de kuip volgens de commentator?
Hij heeft stront in zijn oren of hij denkt dat er 90 minuten lang gezongen moet worden ofzo.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:25 schreef Hazzard het volgende:
Opvallend stil in de kuip volgens de commentator?
Hij is natuurlijk de ArenA gewend.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:25 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Hij heeft stront in zijn oren of hij denkt dat er 90 minuten lang gezongen moet worden ofzo.
Plus op zaterdag avond wedstrijden zijn de meeste zo stoned of knetter als de pest.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:26 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hij is natuurlijk de ArenA gewend.
Als ze daar 90 minuten zingen, staat er een CD opquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:26 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Het Philips Stadion, vol kansloze gelukszoekers.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:26 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik snapte het dus ook niet. Vind de sfeer juist wel lekker.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:25 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Hij heeft stront in zijn oren of hij denkt dat er 90 minuten lang gezongen moet worden ofzo.
Niet heel aanwezig. Maakt ook bij lange na geen 15 goals dit seizoenquote:
Die kan echt niet de volle 90 minuten gas geven met zijn leeftijd. Hij spaart dnek ik krachten voor zijn momenten die wel gaan komen.quote:
Nee hoorquote:
Eens.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:28 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Was een paar keer vrij sterk in de combinatie.
Tevens paar hele goede passes gezienquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:28 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Was een paar keer vrij sterk in de combinatie.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:31 schreef Stringer het volgende:
Stand prima, spel redelijk beroerd. Te laag tempo, matig positiespel van het middenveld tov verdediging. Kunnen geen kant op.
Wie moet ik nou geloven???quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:32 schreef Scrummie het volgende:
Prima spel tot nu toe, helemaal in vergelijking met voorbereiding. Zakken goed in op momenten waar dat moet, en gaat eruit wanneer dat moet. Niet geweldig, maar wel prima.
Schitterende vrije trap van Vejinovic.
Het wordt nog 10-0quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:34 schreef Fok-it het volgende:
Godverdomme niet eens bovenaan na vanavond
Roda even 3-1
Met 3-0 sta je alsnog bovenaanquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:34 schreef Fok-it het volgende:
Godverdomme niet eens bovenaan na vanavond
Roda even 3-1
Vejinovic onvoldoende ja?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:33 schreef Kerftminister het volgende:
Wat een drama zeg, alleen Kuyt verdient een voldoende. Ligt vooral aan Utrecht dat we voorstaan.
Tot deze conclusie kwam ik ook. Lekker trollen, gewoon niet gekeken of evenveel verstand van voetbal als Frits Barend vermoed ikquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee hoor, Kerfminster snapt er gewoon geen tyfus van.
Niet Barbara?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tot deze conclusie kwam ik ook. Lekker trollen, gewoon niet gekeken of evenveel verstand van voetbal als Frits Barend vermoed ik
Speelt echt niet goed hoor. Prima vrije trap, maar zorgde er al bijna eigenhandig voor dat Kuyt een doodschop te verwerken kreeg, ziekenhuisbal waar de gemiddelde arts U tegen zegt.quote:
Ik zat gisteren toevallig in de auto waar Opa Frits uiteen aan het zetten was dat Ajax wel van Rapid Wien gewonnen zou hebben als ze hun eigen tas zouden dragenquote:
Whehequote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mij natuurlijk, meeste voetbalverstand en verstand überhaupt.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:29 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Die kan echt niet de volle 90 minuten gas geven met zijn leeftijd. Hij spaart dnek ik krachten voor zijn momenten die wel gaan komen.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zat gisteren toevallig in de auto waar Opa Frits uiteen aan het zetten was dat Ajax wel van Rapid Wien gewonnen zou hebben als ze hun eigen tas zouden dragen
Die Nelomquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:38 schreef Merkie het volgende:
Toornstra en Nelom zijn de slechtste spelers en hebben allebei geen K in hun naam. Coincedence???
Maceo plex, wat een eindbaas..quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:36 schreef Wiebeldak het volgende:
Voor mij een beetje ho o o u seee music in de pauze. HARD. vinden mn buren l
Hou toch op manquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:38 schreef Kerftminister het volgende:
Vejinovic doet me helemaal denken als Vormer, speelt precies hetzelfde. Laat het allemaal heel indrukwekkend en zwaar eruit zien, maar in werkelijkheid doet het niet veel, elke pass naar voren is balverlies.
Oh ja, vandaar dat Vormer tegenwoordig baas speelt bij Club Brugge in de Champions League.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:38 schreef Kerftminister het volgende:
Vejinovic doet me helemaal denken als Vormer, speelt precies hetzelfde. Laat het allemaal heel indrukwekkend en zwaar eruit zien, maar in werkelijkheid doet het niet veel, elke pass naar voren is balverlies.
Kan ie wel CL spelen, maar Vormer kan er geen pepernoot van.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Oh ja, vandaar dat Vormer tegenwoordig baas speelt bij Club Brugge in de Champions League.
Die doet het prima daar ja, itt hij hier zat, kunnen we allemaal beamen denk ik. Het is dat ze geen druk naar voren zetten op het middenveld, dat Utrecht, anders moet ik het nog maar aanzien hoor. Mis Clasie gewoon.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Oh ja, vandaar dat Vormer tegenwoordig baas speelt bij Club Brugge in de Champions League.
Jezusquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:38 schreef Kerftminister het volgende:
Iedereen speelt CL tegenwoordig (Boetius,Rapid Wien), is sooo overrated..quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kan ie wel CL spelen, maar Vormer kan er geen pepernoot van.
Hou plz op met trollen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:38 schreef Kerftminister het volgende:
Hij speelt daar goed hoor. Is één van de belangrijkste mensen in het elftal daar en is daar mateloos populair.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kan ie wel CL spelen, maar Vormer kan er geen pepernoot van.
Binnen no time speelt geen enkele Nederlandse ploeg CL meer hoorquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:44 schreef Stringer het volgende:
[..]
Iedereen speelt CL tegenwoordig (Boetius,Rapid Wien), is sooo overrated..
Dat zal vast, maar dat is Belgie. Nog slechter dan NL voetbal.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:44 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hij speelt daar goed hoor. Is één van de belangrijkste mensen in het elftal daar en is daar mateloos populair.
Vormer was absoluut geen slechte speler.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:38 schreef Kerftminister het volgende:
Betwijfel ik ten zeerste tegenwoordig hoor.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat zal vast, maar dat is Belgie. Nog slechter dan NL voetbal.
Jij hebt er totaal geen kijk op.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:45 schreef Kerftminister het volgende:
Is gewoon hoor, dat hij een goede vrije trap schiet verandert niks aan zijn insignificante rol, komt ook vooral omdat hij amper in het spel voorkomt door die kansloze lange ballen.
Had Clasie voor zich.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:47 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vormer was absoluut geen slechte speler.
Dat zeker niet, zeg ook niet dat Vejinovic slecht is, maar dat het allemaal een stuk indrukwekkender lijkt dan het daadwerkelijk eruitkomt.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:47 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vormer was absoluut geen slechte speler.
O jij vindt zeker dat we fletsend combinatievoetbal spelen? Goed om te weten.quote:
Al halen ze Immers van de tribune af...quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:48 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Wie zou er voor hem in moeten vallen? Vilhena
Leg hem geen woorden in de mond, dit is discussiëren op groep 3 niveau wat je nu doetquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:48 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
O jij vindt zeker dat we fletsend combinatievoetbal spelen? Goed om te weten.
Of ze verneuken Gustafson door een linksback van hem te makenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Al halen ze Immers van de tribune af...
Waar is Gustafson eigenlijk?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:49 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Of ze verneuken Gustafson door een linksback van hem te maken
Hahn zit ook op de bank...quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:49 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Of ze verneuken Gustafson door een linksback van hem te maken
Goeie. Want omdat we geen flitsend combinatievoetbal spelen doet Vejinovic het kut.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:48 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
O jij vindt zeker dat we fletsend combinatievoetbal spelen? Goed om te weten.
Corners nemen ook... Mooi hè, die symmetriequote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:50 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Oké, corners verdedigen is nog voor verbetering vatbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |