Mee eens, ben een grote fan van Bilalquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als Bilal genoeg kansen krijgt, wordt dat dé openbaring van het seizoen. Let op mijn woorden
Hopelijk kan ie wat leren van Elia.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:41 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Mee eens, ben een grote fan van Bilal
Blijf fan, wat er ook gebeurt... Ben al fan sinds ver voor het laatste kampioenschapquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Er zijn er voor minder de redactie uitgezet he
Nou, want dat is me een succesverhaal geweest. Daar zou ik als jonge speler echt tegen opkijkenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:42 schreef Stringer het volgende:
[..]
Hopelijk kan ie wat leren van Elia.
Ik ookquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:41 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Mee eens, ben een grote fan van Bilal
Bedoel meer dat Bilal in 1 jaar tijd nog niet één keer een mannetje heeft uitgespeeld. Ga er toch vanuit dat Elia in de eerste wedstrijd ff laat zien hoe dat moet.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, want dat is me een succesverhaal geweest. Daar zou ik als jonge speler echt tegen opkijken
Grotere Ajacieden zijn er bijna nietquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:44 schreef RvLaak het volgende:
Lol... Ron de Rijk is verbaasd dat de Kuip is uitverkocht wanneer er gespeeld wordt
Ah, ziet hij ook eens een mooi stadionquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Grotere Ajacieden zijn er bijna niet
Je bent crewquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:46 schreef timmmmm het volgende:
Stel he jongens, puur hypothetisch gezien uiteraard, een lieve jongeman, laten we hem tommmmm noemen, wil illegaal een wedstrijd kijken. Zou je dan een link naar die persoon DMen?
De doelpaal is een betere spits dan Kazimquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:47 schreef TC03 het volgende:
Is Kramert beter dan Kazimt? Lijkt me wel.
Die link wel inderdaad, maar moet eerst nog een accountje maken...quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
http://live.foxsports.nl/live/kanaal/1/
Ze lijken de stream idd te hebben verbetert... Zelfs toen ik op volle snelheid een serie aan het downloaden was voor m'n vrouw, liep RJC-Her vloeiend door.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:48 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik heb nu iig prima beeld en geen haperingen bij fox.
Verschrikkelijk ja die plak schaamhaar aan zn kin.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:48 schreef PizzaGeit het volgende:
Hahaha, wie is die IS baardman bij Utrecht?
En een abo nemenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:48 schreef VanKuikeren het volgende:
[..]
Die link wel inderdaad, maar moet eerst nog een accountje maken...
Barazite geloof ikquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:48 schreef PizzaGeit het volgende:
Barazitequote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:48 schreef PizzaGeit het volgende:
Hier wel, maar ik heb dan ook een abo...quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:50 schreef VanKuikeren het volgende:
[..]
Correct, maar die links werken dus niet
Heb nog nooit binnen 10 seconden zo'n hard godverdomme eruit gegooidquote:
Ach, volgende week speelt ie met Kramerinhoquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:52 schreef Sunri5e het volgende:
Best triest eigenlijk dat Kuijt in de nadagen van zijn carrière met zo'n matige voetballer als Kazim in de spits moet spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |