SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De huidige aspirantbewoners
http://www.utopiatv.nl/participant/active
Agenda:
Nominatie:
10 augustus: nominatie publiek
11 augustus: nominatie bewoners
12 augustus: 2 nieuwe aspirantbewoners
16 augustus: exit van één aspirantbewoner
17 augustus: exit genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zoiets moet je gewoon verplicht drogerenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:00 schreef HiDiHo het volgende:
De partyanimals zijn er ook....
[ afbeelding ]
Ten goede van de mensheid
Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Voor het eerst bewogen in 25 jaarquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:01 schreef chufi het volgende:
Wat heeft die Stiff genomen..... Ex helemaal hyper....Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
Ze reageert er niet eens op...quote:Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Krijgt hij een harde plasser van.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:02 schreef yvondenise het volgende:
Gina vertelde het net al aan Stif..ik heb gezoend! nu afwachten tot Mark het hoort.
Mark is Cuckold prototype
SLAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Krijgt hij een harde plasser van.
Mark is Cuckold prototype![]()
![]()
Die kwamen voor de Bingoquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Rollators op een dance party ?
🐱![]()
wat is cuckold?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Krijgt hij een harde plasser van.
Mark is Cuckold prototype![]()
Die belegen tiener met die plakplaatjes is volgens mij een lotsopper.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:00 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
Die zal de locker meneer wel mee naar binnen hebben gesmokkeldquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:02 schreef EverHappy het volgende:
Er worden nu pillen uitgedeeld en mogen we niet zien.![]()
Altijd verbazend dat als je mensen vraagt naar hun kennis over vril krachten of de hoofdstad van Andorra... Nietsquote:
Kom je met een sexuele afwijking.... weet iedereen waar het over gaat
Edit: Behalve Joezi uiteraardIk snap alles, begrijp er niets van.![]()
Tis dus wel warm op de vide.....
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Ik was er ff niet.. maareh.. is het nu uit tussen Gina en Mark ?quote:
Of zijn het puur speculums?
Anneke is een beetje dronken.
"Waar ligt mijn Basje?"
SL
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Oudere dame zegt ..waar ligt mijn Basje? ze streamen 16 uur per dag zeiden ze net. nu weer SL..zucht!quote:Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Het is uitquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik was er ff niet.. maareh.. is het nu uit tussen Gina en Mark ?
Of zijn het puur speculums?
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Dit bewijst dusquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:05 schreef GekkePoes het volgende:
Gina: "Als je nu googelt 'Gina zoent' dan gaat het helemaal los op de forums"
A: Aandachtshoer
B: Ze Googlen zichzelf om de reacties te zien op hun eigen gedragIk snap alles, begrijp er niets van.![]()
Ow mijn God .............Oma s aan de topquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:06 schreef Pearlbitch het volgende:
"Waar ligt mijn Basje?"
SL
[ afbeelding ]![]()
Je weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
lol na Paay willen alle anderen bejaarden zich ook wel even door Basje laten likkenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:06 schreef Pearlbitch het volgende:
"Waar ligt mijn Basje?"
SL
[ afbeelding ]![]()
Jazeker....dat hebben we gister uren moeten aanhorenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ah, mooi!
En weet Mark het ook?
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:00 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
Maar deze Oma is fan van Lotje.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:07 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ow mijn God .............Oma s aan de top
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
omgquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:01 schreef rico80 het volgende:
Schuimpje gaat vast opgebaard liggen
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
tsjah....quote:![]()
![]()
![]()
![]()
maar dan wel een erg dommuhhhhhhh
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.![]()
BAM VOL TEGEN DE MUUR
EN EEN STREAMLOCKBilly Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
Ja..maar dringt het ook door?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Jazeker....dat hebben we gister uren moeten aanhoren
Ik vermoed dat Mark het ziet als een "gril" van Gina... en dat hij het uitmaken niet serieus neemt..Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Nog erger kan het nietquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maar deze Oma is fan van Lotje.
is ook weer zo!quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:09 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik vind de SL's vaak verfrissend, even geen gegil![]()
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:09 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik vind de SL's vaak verfrissend, even geen gegil
Jawel hoor..ze heeft het vrij duidelijk gemaaktquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja..maar dringt het ook door?
Ik vermoed dat Mark het ziet als een "gril" van Gina... en dat hij het uitmaken niet serieus neemt..
Deze meneer kende Utopia niet. Zijn moeder wees hem erop.
Gina: Als je een mail stuurt, gewoon Gina vermelden, dan komt alles goed.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
Neee ging goed, oudere dame had wel veel vertrouwen in Steef, had ik niet gehad als ik op zo'n ding had gezeten met de rug naar de kant waar ze heen gingquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:09 schreef markvanrinsum het volgende:
BAM VOL TEGEN DE MUUR
[ afbeelding ]
EN EEN STREAMLOCK
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
De SL's gaan vooral over hoe het daar gaat....
Grappig dat als een reality programma uit legt hoe het gaat.. er een SL nodig is ...
Lees je mee? Lul de Mol ?Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
De SL's gaan vooral over hoe het daar gaat....
Grappig dat als een reality programma uit legt hoe het gaat.. er een SL nodig is ...
Lees je mee? Lul de Mol ?![]()
![]()
CAPSLOCKS ZIJN VEEL LEUKERquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
gisteren was zo erg, zij verweet hem de vreselijkste dingen en hij zei alleen maar: "schatje het is genoeg nu, hou op asjeblieft, schatje geef me een knuffel"quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja..maar dringt het ook door?
Ik vermoed dat Mark het ziet als een "gril" van Gina... en dat hij het uitmaken niet serieus neemt..![]()
TEAM TAFEL![]()
Begin er obstinaat van te worden.....quote:
Zijn dat gasten of zijn dat de rotjochies ?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 17:58 schreef TillyB het volgende:
[..]
Kon het niet zien, was op de trap, precies achter de muur. Met jongen met groen-zwart petje.
[ afbeelding ]
Was wel duidelijk gesmak te horen.![]()
Wat is dat toch met Gina, de FEBO en Friedel?
Het lijkt op Djoon met haar moeder in SST en LaurA met haar moeder.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Daarstraks ook al ...quote:
Nicole : We hebben hier op de vide airco
Is er dan geen een journalist in Nederland die Talpa eens aanspreekt op de leugens en bedrog ?
Maak af die handel!
Of wees eerlijk... hoe moeilijk is dat? Lamlullen.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Die met rode pet is DJ Badd Dimes, die andere weet ik niet.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:11 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Zijn dat gasten of zijn dat de rotjochies ?TEAM BAKSTEEN![]()
Feestje hoor.....![]()
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:12 schreef TillyB het volgende:
[..]
Die met rode pet is DJ Badd Dimes, die andere weet ik niet.Tnx goed dat jij dat weet , kan ze alle drie niet.
![]()
voelt gek om hier als een alien te cossenGeniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.![]()
Gina houd zich niet aan het script. Dat is duidelijk.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:11 schreef beequeen het volgende:
Het lijkt op Djoon met haar moeder in SST en LaurA met haar moeder.
Gina moest een "net" meisje worden in Utopia...
Resultaat: 90% van Gina's gedrag moet achter een SL anders spat de zeepbel uit elkaar..Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Ze is een medewerkster van de Stemquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:11 schreef beequeen het volgende:
Het lijkt op Djoon met haar moeder in SST en LaurA met haar moeder.
SOONY![]()
wat een klasseverschil trouwens,Joanne vergeleken met Gina,pffff.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:11 schreef beequeen het volgende:
Het lijkt op Djoon met haar moeder in SST en LaurA met haar moeder.![]()
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:13 schreef ericahysterica het volgende:
voelt gek om hier als een alien te cossen
denk dat John ze allemaal in de pocket heeftquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Daarstraks ook al ...
Is er dan geen een journalist in Nederland die Talpa eens aanspreekt op de leugens en bedrog ?
Maak af die handel!
Of wees eerlijk... hoe moeilijk is dat? Lamlullen.![]()
Aankomende nacht zitten ze weer op FOK te lezen , ze weten mij te veel
en weer sl vind het echt belachelijk hoe gina beschermd word door de febo iedere keer als ze iets doet sl niet normaal meer![]()
doet ze wel vaker stiff ookquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:14 schreef Yeszie het volgende:
Blikje drinkt Gina leeg gooit het gewoon in de bosjes achter haarBilly Turf Award - Grootste Utopia fan
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:14 schreef lonneberga het volgende:
[..]
denk dat John ze allemaal in de pocket heeftDa system of tha rolling knaken...
Denk dat de meesten daar te zat voor zullen zijn....quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:14 schreef PTLe het volgende:
Aankomende nacht zitten ze weer op FOK te lezen , ze weten mij te veel![]()
Gabs rijdt auto zonder rijbewijsquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:15 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
doet ze wel vaker stiff ookAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Als er nu al continu streamlocks zijn. Dan kan dat vanavond nog wat worden.
Het feest duurt nog 4 uur. Maar of we er wat van meekrijgen.![]()
Onbegrijpelijk, maar ik denk dat de Televaag zijn handen er niet aan wil branden, viendjes van JdM en de rest van het journaille zal het een hoef roesten.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Daarstraks ook al ...
Maak af die handel!
Of wees eerlijk... hoe moeilijk is dat? Lamlullen.
Die zij te druk met b.v. een Sylvie Meis.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
En wie je ook ziet daar allemaal onder de tattoo'squote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:15 schreef lonneberga het volgende:
[..]
volgens mij is dit familie van Stef![]()
Ik word plots heel erg agressief... en wens Gina een lesje toe wat ik niet eens durf te typen.
Ben het zo zat dat er tegenwoordig NUL consequenties zitten aan belachelijk gedrag...
Eerder beloningen...
Klote wereld.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Joanna was niet dom maar heel gemeen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:13 schreef lonneberga het volgende:
[..]
wat een klasseverschil trouwens,Joanne vergeleken met Gina,pffff.
Gina is niet gemeen maar wel heel dom.![]()
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk, maar ik denk dat de Televaag zijn handen er niet aan wil branden, viendjes van JdM en de rest van het journaille zal het een hoef roesten.
Je haalt me de woorden uit de mond.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:17 schreef Cir het volgende:
verbinding met Irak loopt soepeler dan
Dance Utopia
SL hopla“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Ik heb het vermoeden dat Gina een deal heeft gemaakt met febo voordat ze naar binnen ging. Ze heeft voorwaarden gesteld, dat ze op bepaalde momenten niet in beeld mag zijn.![]()
Ik erger me de hele dag al kapot aan Gina. Is constant op de stream (als je wisselt Bjornquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Gina weer stoer doen dat ze Cees naar een bejaardenflat wenst.).
Ze heeft de hele dag niets uitgevoerd, schreeuwt en zorgt voor veel streamlocks.
Bjorn durft haar natuurlijk niet aan te spreken op taken, want ze is één van de weinige die nog aardig is tegen hem....
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”![]()
[quote]Op zaterdag 8 augustus 2015 18:15 schreef Yeszie het volgende:
[ afbeelding ]
Zo diep mogelijk weg gedoken in de stal
[/quote![]()
![]()
Van mij mogen ze best airco hoor...quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk, maar ik denk dat de Televaag zijn handen er niet aan wil branden, viendjes van JdM en de rest van het journaille zal het een hoef roesten.
Of geholpen worden... I don't care...
Maar LIEG er niet over
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:17 schreef Joezi het volgende:
Haha net goed voor jullie al die streamlocks
Ik wil Shanna in beeld.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Deze week liep Mark tegen de lamp met dat geld. En zij zal tegen de lamp lopen als snol. Dat zou een mooie karma actie zijn.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik word plots heel erg agressief... en wens Gina een lesje toe wat ik niet eens durf te typen.
Ben het zo zat dat er tegenwoordig NUL consequenties zitten aan belachelijk gedrag...
Eerder beloningen...
Klote wereld.![]()
![]()
Wat is haar taak eigenlijk?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:18 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik erger me de hele dag al kapot aan Gina. Is constant op de stream (als je wisselt Bjorn).
Ze heeft de hele dag niets uitgevoerd, schreeuwt en zorgt voor veel streamlocks.
Bjorn durft haar natuurlijk niet aan te spreken op taken, want ze is één van de weinige die nog aardig is tegen hem....Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Een jongen zegt dat Stefanie goed heeft gedanst. Voor een groentje.
Maar we hebben hier al gelezen dat ze heeft geoefend.![]()
ik vond haar wel grappigquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:17 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Joanna was niet dom maar heel gemeen.
Gina is niet gemeen maar wel heel dom.![]()
Meneer is dansleraar geweest en vond Stiff echt top hoor
Teaserenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat is haar taak eigenlijk?![]()
Zo voorspelbaar ook...quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:19 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Deze week liep Mark tegen de lamp met dat geld. En zij zal tegen de lamp lopen als snol. Dat zou een mooie karma actie zijn.
Nu is Gina's tegenreactie...
Starfucken... Bad boys opgeilen...
Maar goed.. het enige wat Gina zou kunnen temmen is een Bad boy...
Mark heeft verloren omdat Gina 36x per minuut over hem heen walst.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
jij was toch op dat feestje?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:17 schreef Joezi het volgende:
Haha net goed voor jullie al die streamlocks![]()
Niet te verwarren met taserrenquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Geen idee, maar neem aan dat iedereen wel iets moet doen. Bas en Cees hebben moeten zeuren en smeken om aflossing om even naar de toilet te gaan....quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat is haar taak eigenlijk?“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”![]()
Dat dan weer welquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Net zo'n aandachtshoer, samen met haar moeder. Ik hoor mamaDjoon nog schreeuwen op de tribune toen ze hoorde dat Djoon niet gewonnen had.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:13 schreef lonneberga het volgende:
wat een klasseverschil trouwens,Joanne vergeleken met Gina,pffff.
Tokkies komen ook verpakt in nette kleding.
Offtopic, I know. Ben er dan ook even weg van.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:22 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Je gaat mij toch niet vertellen dat zij Dikkie dik leuk vind .![]()
![]()
Vind je dat?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:22 schreef mevrouwdebok het volgende:
Shanna is zelf ook dik , dus waarom niet![]()
Hier kan ik heel slecht tegen... omdat ik weet dat dit weer straffeloos verdwijnt...quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:23 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Geen idee, maar neem aan dat iedereen wel iets moet doen. Bas en Cees hebben moeten zeuren en smeken om aflossing om even naar de toilet te gaan....
Misschien een opmerking .. maar daar blijft het bij.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
welnee,zij wil zo graag op tv dat ze het zelfs met Cees zou aanleggenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:22 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Je gaat mij toch niet vertellen dat zij Dikkie dik leuk vind .![]()
ook bief wil niet meer in beeld
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
dik is ze niet werkelijkquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:22 schreef mevrouwdebok het volgende:
![]()
Die schaamt zich voor haar mede utopianenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:24 schreef markvanrinsum het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Neu, ze vind een TV vriendje leuk, dat is heel wat anders.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:22 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Je gaat mij toch niet vertellen dat zij Dikkie dik leuk vind .
Toevallig is de Wimmanizer nu de enige die hapt.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Moet je Bief eens googlen...gaan ze helemaal los op forumsquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:24 schreef markvanrinsum het volgende:
[ afbeelding ]Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Gina is druk bezig om te regelen dat Haar Bad Boy vaker langs komt...Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:25 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Ik ben het voor een keer eens met het Oostenrijkse standpunt.![]()
![]()
1 kreket zonde vulling
patatje speciaal zonder cyrry en UI
Broodje Hambrger zonder brood
ot
Gina likt de rotjochies verder af
in okt komen ze weer met de modeshow
danweetudat![]()
beste reet die damequote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:22 schreef mevrouwdebok het volgende:
Is dit doorsnee weslands publiek ?
Ik denk dat ik te beschermt woon...
Als ik Gina zo met die jongens bezig zie, dan kan ik me eigenlijk niet voorstellen dat iemand seks met haar wil hebben. Het zou toch zijn alsof je een kind aanrandt.![]()
een plaats in frankrijkquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Moet je Bief eens googlen...gaan ze helemaal los op forums
Daarom mag ik toch nog wel rondkijken?quote:
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Ik zou dat wel een leuk script vinden als ze daar verder mee gaat dan met Mark. Laat hem maar flink te kakken staan.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Gina is druk bezig om te regelen dat Haar Bad Boy vaker langs komt...![]()
Klinkt gezellig..117 inwonersquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:27 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
een plaats in frankrijk
[ afbeelding ]Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Shanna is een beetje mollig, maar da's niks dat niet met een beetje training weg te krijgen is.quote:
Ik speel wel voor Adjuna
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Daarom mag ik toch nog wel rondkijken?Thuis eten
Weer een SL voor Joezi
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Shanna is een beetje mollig, maar da's niks dat niet met een beetje training weg te krijgen is.
Ik speel wel voor Adjuna![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:28 schreef cobain1994 het volgende:
Meisje heeft gesnoven? Gina: Moet je veel drinken..gestoken en advies van Gina "moet je meer zuipen dan voel je het niet"
![]()
Da's echt de schaamte voorbij ja. Als je daar zo gaat liggen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:01 schreef rico80 het volgende:
Schuimpje gaat vast opgebaard liggen
[ afbeelding ]You were caught in the crossfire of childhood and stardom, blown on the steel breeze.
Come on you target for faraway laughter, come on you stranger, you legend, you martyr, and shine!![]()
Een vriend van mij had ooit verkering... en dat meisje wilde maagd blijven tot huwelijk... 5 jaar verkering ofzo.. hij geduldig en begripvol.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:27 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Ik zou dat wel een leuk script vinden als ze daar verder mee gaat dan met Mark. Laat hem maar flink te kakken staan.
Het gaat uit..en een week later ligt ze te doppen met een ander...
Bief in Gennep was dat ding van Stiff en dr vriendjequote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Moet je Bief eens googlen...gaan ze helemaal los op forums![]()
zweepje er bij hasikiedeequote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Shanna is een beetje mollig, maar da's niks dat niet met een beetje training weg te krijgen is.
Ik speel wel voor Adjuna![]()
Dinsdag toch?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:29 schreef Koekiebakkie het volgende:
Ich bin wieder da!
Wanneer is de stemming wie er op de bank komt of is dat al geweest?To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Misschien komen er zo nog gasten die eerst gestreamt hebbenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:29 schreef rowan634 het volgende:
Wat een kutschuimpjes, Mark weet nog niet eens dat Gina gezoend heeft
Geduldquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:29 schreef rowan634 het volgende:
Wat een kutschuimpjes, Mark weet nog niet eens dat Gina gezoend heeft
Euh... Wat? We zitten midden in The Party.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:29 schreef Koekiebakkie het volgende:
Ich bin wieder da!
Wanneer is de stemming wie er op de bank komt of is dat al geweest?![]()
Gelukkig niet....quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:31 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Heeft Ivan het al gewaagd uit het frietkot te komen???????????Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Dat is zuur idd. Zo'n type is Gina ook wel, schat ik in. Eerst de een gebruiken en dan ervandoor gaan met een ander.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Een vriend van mij had ooit verkering... en dat meisje wilde maagd blijven tot huwelijk... 5 jaar verkering ofzo.. hij geduldig en begripvol.
![]()
Gina is weer behoorlijk in de lorum
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Gina tegen Wim: Wat ben je aan het doen?
Wim: Ik heb pauze, maar er moeten mensen naar de luifel
Gina: Mooi, maar ikke niet
Wim : Snap ik.
Dus je kunt niet meer werken als het uit is?
Schop die domme kut dat frietkot in !!Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
![]()
Het wordt steeds triester
volgens mij werd hij net afgelost door benjaminquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:31 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Heeft Ivan het al gewaagd uit het frietkot te komen???????????TEAM TAFEL![]()
Die zit daar vast om alle mensen die kwaad op hem zijn te ontlopen want er zijn veel Bjorn fansquote:![]()
Gina is puur GIF !quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:32 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Dat is zuur idd. Zo'n type is Gina ook wel, schat ik in. Eerst de een gebruiken en dan ervandoor gaan met een ander.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
gaat zuurcutje Flens zelf vandaag melken
hoop dat ze de stal door geslagen wrd
Dierenvrienden daar bij Febo![]()
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Gina tegen Wim: Wat ben je aan het doen?
Wim: Ik heb pauze, maar er moeten mensen naar de luifel
Gina: Mooi, maar ikke niet
Wim : Snap ik.
Dus je kunt niet meer werken als het uit is?
Schop die domme kut dat frietkot in !!ze zou eigenlijk mark moeten overnemen nu
TEAM TAFEL![]()
Hé Nicol takkewijf land verraaier die is echt hartstikke dronken
Jeetje ze kunnen toch overschakelen naar een andere stream ze hebben er zat, inplaats van die streamlocks steeds
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Die hele Vide laat Bjorn vallen hoor...quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:33 schreef rowan634 het volgende:
[..]ze zou eigenlijk mark moeten overnemen nu
Zijn straks allemaal lam en lui...
En morgen wel ff Bjorn aanwrijven wat er allemaal niet klopte ben ik bang..Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Vlinderenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat is haar taak eigenlijk?You were caught in the crossfire of childhood and stardom, blown on the steel breeze.
Come on you target for faraway laughter, come on you stranger, you legend, you martyr, and shine!![]()
Gina or Die !quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:34 schreef Poezewoes het volgende:
Jeetje ze kunnen toch overschakelen naar een andere stream ze hebben er zat, inplaats van die streamlocks steeds
Dat wijf word al vals gepromoot door de Febo vanaf dag één !
nee je vergist je Gina is katjelamquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:34 schreef PTLe het volgende:
Hé Nicol takkewijf land verraaier die is echt hartstikke dronken![]()
Precies....is helemaal niet nodig...doen ze expres voor Joeziquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:34 schreef Poezewoes het volgende:
Jeetje ze kunnen toch overschakelen naar een andere stream ze hebben er zat, inplaats van die streamlocks steedsAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
zijn "vrienden" en voorstanders van het feestje doen minder dan Mark en Ivanquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die hele Vide laat Bjorn vallen hoor...
Zijn straks allemaal lam en lui...
En morgen wel ff Bjorn aanwrijven wat er allemaal niet klopte ben ik bang..
TEAM TAFEL![]()
Ze is starnakel bezopen, dus dat gaat 'm niet worden.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:33 schreef rowan634 het volgende:
[..]ze zou eigenlijk mark moeten overnemen nu
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
de koeien willen naar buiten
Ik vermoed dat ze eindelijk zichzelf is...quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze is starnakel bezopen, dus dat gaat 'm niet worden.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Vind die schreeuwlelijk niet leuk om naar te kijken.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gina or Die !
Dat wijf word al vals gepromoot door de Febo vanaf dag één !Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
zijn we weerAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Het is gewoon treiteren.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:34 schreef Poezewoes het volgende:
Jeetje ze kunnen toch overschakelen naar een andere stream ze hebben er zat, inplaats van die streamlocks steedsTo be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Nee die zitten veilig in de luifel op afstand van de mensen!quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:35 schreef rowan634 het volgende:
[..]
zijn "vrienden" en voorstanders van het feestje doen minder dan Mark en Ivan![]()
Dát...quote:
En ze kunnen niets vinden dat binnen de verhaallijnen past.
Reality uitzenden? Dát is niet de bedoeling
Waarom volg jij alleen Naomi???????????????quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:37 schreef mario390 het volgende:
wat ik niet snap waarom de febo haar altijd volgt?![]()
SENSATIEquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:37 schreef mario390 het volgende:
wat ik niet snap waarom de febo haar altijd volgt?
Geef je snee, kom je vanzelf op TVquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:37 schreef mario390 het volgende:
wat ik niet snap waarom de febo haar altijd volgt?
( Niet te verwarren met Schnee )Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Dan had jij'm moeten uitleggen wat een comfortzone betekendquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Een vriend van mij had ooit verkering... en dat meisje wilde maagd blijven tot huwelijk... 5 jaar verkering ofzo.. hij geduldig en begripvol.
You were caught in the crossfire of childhood and stardom, blown on the steel breeze.
Ze houden een oogje in het zeil, Gina is tenslotte nog een kind.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:37 schreef mario390 het volgende:
wat ik niet snap waarom de febo haar altijd volgt?![]()
Koeien staan nu te vreten. Er is dus iemand van de FEBO daar.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Een ondankbare hebberige kleuter in het lijf van een wijf...quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze houden een oogje in het zeil, Gina is tenslotte nog een kind.
In ieder geval beter als andersom
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:39 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Ter bescherming van Gina, die is weer katjelam![]()
![]()
omdat gaat het nooit omdat naomi is nie slquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:38 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Waarom volg jij alleen Naomi???????????????![]()
De regie beschikt over 100 camera's. Waarom vallen ze ons daar mee lastig?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:38 schreef Disana het volgende:
Ze houden een oogje in het zeil, Gina is tenslotte nog een kind.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze is starnakel bezopen, dus dat gaat 'm niet worden.
TEAM TAFEL![]()
Tja ziekelijk, maar ja ieder zijn ding.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:38 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Waarom volg jij alleen Naomi???????????????Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
quote:Mooi hé
You were caught in the crossfire of childhood and stardom, blown on the steel breeze.
De koeien kabouter.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Koeien staan nu te vreten. Er is dus iemand van de FEBO daar.![]()
De oplettende streamer ziet alles.
― Mark Twain
Dit is toch Bizar... we betalen toch?
Is er dan geen enkele streamer advocaat?
Allemaal tokkies hier?Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Dat heeft niks met Sl te maken!!!!!quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
omdat gaat het nooit omdat naomi is nie sl![]()
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dit is toch Bizar... we betalen toch?
Is er dan geen enkele streamer advocaat?
Allemaal tokkies hier?![]()
![]()
Wat stelt dit voor?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Gina is gewoon Billy II hoor. Alleen denk ik dat Gina heel wat minder slim is.quote:You were caught in the crossfire of childhood and stardom, blown on the steel breeze.
Hij word helemaal ziek als ze niet in beeld is! Bahquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:40 schreef notturna het volgende:
[..]
Tja ziekelijk, maar ja ieder zijn ding.![]()
Ik dacht dat we afgelopen donderdagnacht wel genoeg SL's hadden gehad
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:38 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Waarom volg jij alleen Naomi???????????????![]()
![]()
En minder vies ookquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:41 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Gina is gewoon Billy II hoor. Alleen denk ik dat Gina heel wat minder slim is.![]()
Probeer je eens voor te stellen dat we geen SL 's hadden...quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:41 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Gina is gewoon Billy II hoor. Alleen denk ik dat Gina heel wat minder slim is.
Moet je nagaan.. hoe erg Gina al is met streamlocks...Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Ja natuurlijk. Er wordt echt wel voor die beesten gezorgd hoor.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Koeien staan nu te vreten. Er is dus iemand van de FEBO daar.You were caught in the crossfire of childhood and stardom, blown on the steel breeze.
Zie allemaal caps en ik zie alleen maar koeien en koeien en koeien al een tijdje lang geen streamWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ach ja het is een sneuneus.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:42 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Hij word helemaal ziek als ze niet in beeld is! Bah
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Huubquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
De koeien kabouter.![]()
De oplettende streamer ziet alles.![]()
Het lijkt wel of de FEBO zich wil overtreffen met SLs.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:42 schreef puzziepie het volgende:
Ik dacht dat we afgelopen donderdagnacht wel genoeg SL's hadden gehad
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
quote:quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:33 schreef spapaars het volgende:
Nicole, takkewijf landverajer, Gina met en slok op
Wat een nare dronk heeft zij.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:43 schreef PTLe het volgende:
[..]
Gina riep naar Nicol takketrol en land verraaier
Moeder kan wel briefje over het hek gooien met info van Mark erin.
maar ze had beter haar dochter kunnen zeggen dat ze moet stoppen met drinken omdat ze zichzelf voorschut zet.![]()
Bief is een beetje panisch
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Euh, dat is het? Dat is De Party???quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Weiland redelijk vol:
[ afbeelding ]![]()
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Koop eens breedbeeld !![]()
Welkom terug GOA![]()
![]()
Huh briefjes?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:44 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Wat een nare dronk heeft zij.
Moeder kan wel briefje over het hek gooien met info van Mark erin.
maar ze had beter haar dochter kunnen zeggen dat ze moet stoppen met drinken omdat ze zichzelf voorschut zet.
Zijn er eigenlijk filmpjes van Gina die Mark de bons geeft?Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Bief in opperste paraatheid.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Tuurlijk niet, Bas en Cees zijn de boosdoeners. Gina is lief vinden ze.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:45 schreef lonneberga het volgende:
Ze gaat nu toch zeker wel stemmen krijgen van de anderen?![]()
Vind je het gek met die klere herriequote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
100 man schat ik zo. Maar ik zal het wel verkeerd zien.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Weiland redelijk vol:
[ afbeelding ]
― Mark Twain
Geen idee, ik jatte een cap uit een oud topic... ter zaaing der verwarring en elend.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:45 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Euh, dat is het? Dat is De Party???Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:28 schreef cobain1994 het volgende:
Meisje heeft gesnoven? Gina: Moet je veel drinken..![]()
![]()
lolquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geen idee, ik jatte een cap uit een oud topic... ter zaaing der verwarring en elend.![]()
Gina maakt TV.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:45 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, Bas en Cees zijn de boosdoeners. Gina is lief vinden ze.You were caught in the crossfire of childhood and stardom, blown on the steel breeze.
Moeder had briefje over het hek gegooid en daar stond in dan mark geld achter had gehoudenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Huh briefjes?
Zijn er eigenlijk filmpjes van Gina die Mark de bons geeft?![]()
Bief is zeer alert. Die heeft donders goed in de gaten wat er gaande is.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Die hebben het denk ik niet gezien .quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:45 schreef lonneberga het volgende:
Ze gaat nu toch zeker wel stemmen krijgen van de anderen?Je weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
wat erg hoe zo die verandering ineens ?
![]()
Vaag.... De Febo offert Mark dus gewoon op om TV te maken....quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:46 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Moeder had briefje over het hek gegooid en daar stond in dan mark geld achter had gehouden
Anders was dat briefje namelijk niet aangekomen in beeld.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Niet zo gek met die takkenherrie en misschien gemolken worden door een vreemde.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Karnemelk zo uit de uiers vanavond (kijken of ze het doen) of morgen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Omdat vrouwquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:47 schreef Yeszie het volgende:
[..]wat erg hoe zo die verandering ineens ?
Ik snap alles, begrijp er niets van.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: