SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De huidige aspirantbewoners
http://www.utopiatv.nl/participant/active
Agenda:
Nominatie:
10 augustus: nominatie publiek
11 augustus: nominatie bewoners
12 augustus: 2 nieuwe aspirantbewoners
16 augustus: exit van één aspirantbewoner
17 augustus: exit genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zoiets moet je gewoon verplicht drogerenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:00 schreef HiDiHo het volgende:
De partyanimals zijn er ook....
[ afbeelding ]
Ten goede van de mensheid
Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Voor het eerst bewogen in 25 jaarquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:01 schreef chufi het volgende:
Wat heeft die Stiff genomen..... Ex helemaal hyper....Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
Ze reageert er niet eens op...quote:Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Krijgt hij een harde plasser van.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:02 schreef yvondenise het volgende:
Gina vertelde het net al aan Stif..ik heb gezoend! nu afwachten tot Mark het hoort.
Mark is Cuckold prototype
Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
SLAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Krijgt hij een harde plasser van.
Mark is Cuckold prototype![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: