Die kwamen voor de Bingoquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Rollators op een dance party ?
wat is cuckold?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Krijgt hij een harde plasser van.
Mark is Cuckold prototype
Die belegen tiener met die plakplaatjes is volgens mij een lotsopper.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:00 schreef HiDiHo het volgende:
De partyanimals zijn er ook....
[ afbeelding ]
Die zal de locker meneer wel mee naar binnen hebben gesmokkeldquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:02 schreef EverHappy het volgende:
Er worden nu pillen uitgedeeld en mogen we niet zien.
Altijd verbazend dat als je mensen vraagt naar hun kennis over vril krachten of de hoofdstad van Andorra... Nietsquote:
Ik was er ff niet.. maareh.. is het nu uit tussen Gina en Mark ?quote:
Oudere dame zegt ..waar ligt mijn Basje? ze streamen 16 uur per dag zeiden ze net. nu weer SL..zucht!quote:
Het is uitquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik was er ff niet.. maareh.. is het nu uit tussen Gina en Mark ?
Of zijn het puur speculums?
Dit bewijst dusquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:05 schreef GekkePoes het volgende:
Gina: "Als je nu googelt 'Gina zoent' dan gaat het helemaal los op de forums"
Ow mijn God .............Oma s aan de topquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:06 schreef Pearlbitch het volgende:
Anneke is een beetje dronken.
"Waar ligt mijn Basje?"
SL
[ afbeelding ]
lol na Paay willen alle anderen bejaarden zich ook wel even door Basje laten likkenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:06 schreef Pearlbitch het volgende:
Anneke is een beetje dronken.
"Waar ligt mijn Basje?"
SL
[ afbeelding ]
Jazeker....dat hebben we gister uren moeten aanhorenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ah, mooi!
En weet Mark het ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |