SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De huidige aspirantbewoners
http://www.utopiatv.nl/participant/active
Agenda:
Nominatie:
10 augustus: nominatie publiek
11 augustus: nominatie bewoners
12 augustus: 2 nieuwe aspirantbewoners
16 augustus: exit van één aspirantbewoner
17 augustus: exit genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zoiets moet je gewoon verplicht drogerenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:00 schreef HiDiHo het volgende:
De partyanimals zijn er ook....
[ afbeelding ]
Ten goede van de mensheid
Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Voor het eerst bewogen in 25 jaarquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:01 schreef chufi het volgende:
Wat heeft die Stiff genomen..... Ex helemaal hyper....Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
Ze reageert er niet eens op...quote:Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Krijgt hij een harde plasser van.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:02 schreef yvondenise het volgende:
Gina vertelde het net al aan Stif..ik heb gezoend! nu afwachten tot Mark het hoort.
Mark is Cuckold prototype
SLAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Krijgt hij een harde plasser van.
Mark is Cuckold prototype![]()
![]()
Die kwamen voor de Bingoquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Rollators op een dance party ?
🐱![]()
wat is cuckold?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Krijgt hij een harde plasser van.
Mark is Cuckold prototype![]()
Die belegen tiener met die plakplaatjes is volgens mij een lotsopper.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:00 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
Die zal de locker meneer wel mee naar binnen hebben gesmokkeldquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:02 schreef EverHappy het volgende:
Er worden nu pillen uitgedeeld en mogen we niet zien.![]()
Altijd verbazend dat als je mensen vraagt naar hun kennis over vril krachten of de hoofdstad van Andorra... Nietsquote:
Kom je met een sexuele afwijking.... weet iedereen waar het over gaat
Edit: Behalve Joezi uiteraardIk snap alles, begrijp er niets van.![]()
Tis dus wel warm op de vide.....
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Ik was er ff niet.. maareh.. is het nu uit tussen Gina en Mark ?quote:
Of zijn het puur speculums?
Anneke is een beetje dronken.
"Waar ligt mijn Basje?"
SL
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Oudere dame zegt ..waar ligt mijn Basje? ze streamen 16 uur per dag zeiden ze net. nu weer SL..zucht!quote:Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Het is uitquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik was er ff niet.. maareh.. is het nu uit tussen Gina en Mark ?
Of zijn het puur speculums?
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Dit bewijst dusquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:05 schreef GekkePoes het volgende:
Gina: "Als je nu googelt 'Gina zoent' dan gaat het helemaal los op de forums"
A: Aandachtshoer
B: Ze Googlen zichzelf om de reacties te zien op hun eigen gedragIk snap alles, begrijp er niets van.![]()
Ow mijn God .............Oma s aan de topquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:06 schreef Pearlbitch het volgende:
"Waar ligt mijn Basje?"
SL
[ afbeelding ]![]()
Je weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
lol na Paay willen alle anderen bejaarden zich ook wel even door Basje laten likkenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:06 schreef Pearlbitch het volgende:
"Waar ligt mijn Basje?"
SL
[ afbeelding ]![]()
Jazeker....dat hebben we gister uren moeten aanhorenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ah, mooi!
En weet Mark het ook?
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:00 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
Maar deze Oma is fan van Lotje.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:07 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ow mijn God .............Oma s aan de top
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
omgquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:01 schreef rico80 het volgende:
Schuimpje gaat vast opgebaard liggen
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
tsjah....quote:![]()
![]()
![]()
![]()
maar dan wel een erg dommuhhhhhhh
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.![]()
BAM VOL TEGEN DE MUUR
EN EEN STREAMLOCKBilly Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
Ja..maar dringt het ook door?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Jazeker....dat hebben we gister uren moeten aanhoren
Ik vermoed dat Mark het ziet als een "gril" van Gina... en dat hij het uitmaken niet serieus neemt..Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Nog erger kan het nietquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maar deze Oma is fan van Lotje.
is ook weer zo!quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:09 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik vind de SL's vaak verfrissend, even geen gegil![]()
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:09 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik vind de SL's vaak verfrissend, even geen gegil
Jawel hoor..ze heeft het vrij duidelijk gemaaktquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja..maar dringt het ook door?
Ik vermoed dat Mark het ziet als een "gril" van Gina... en dat hij het uitmaken niet serieus neemt..
Deze meneer kende Utopia niet. Zijn moeder wees hem erop.
Gina: Als je een mail stuurt, gewoon Gina vermelden, dan komt alles goed.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
Neee ging goed, oudere dame had wel veel vertrouwen in Steef, had ik niet gehad als ik op zo'n ding had gezeten met de rug naar de kant waar ze heen gingquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:09 schreef markvanrinsum het volgende:
BAM VOL TEGEN DE MUUR
[ afbeelding ]
EN EEN STREAMLOCK
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
De SL's gaan vooral over hoe het daar gaat....
Grappig dat als een reality programma uit legt hoe het gaat.. er een SL nodig is ...
Lees je mee? Lul de Mol ?Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
De SL's gaan vooral over hoe het daar gaat....
Grappig dat als een reality programma uit legt hoe het gaat.. er een SL nodig is ...
Lees je mee? Lul de Mol ?![]()
![]()
CAPSLOCKS ZIJN VEEL LEUKERquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
gisteren was zo erg, zij verweet hem de vreselijkste dingen en hij zei alleen maar: "schatje het is genoeg nu, hou op asjeblieft, schatje geef me een knuffel"quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja..maar dringt het ook door?
Ik vermoed dat Mark het ziet als een "gril" van Gina... en dat hij het uitmaken niet serieus neemt..![]()
TEAM TAFEL![]()
Begin er obstinaat van te worden.....quote:
Zijn dat gasten of zijn dat de rotjochies ?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 17:58 schreef TillyB het volgende:
[..]
Kon het niet zien, was op de trap, precies achter de muur. Met jongen met groen-zwart petje.
[ afbeelding ]
Was wel duidelijk gesmak te horen.![]()
Wat is dat toch met Gina, de FEBO en Friedel?
Het lijkt op Djoon met haar moeder in SST en LaurA met haar moeder.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
Daarstraks ook al ...quote:
Nicole : We hebben hier op de vide airco
Is er dan geen een journalist in Nederland die Talpa eens aanspreekt op de leugens en bedrog ?
Maak af die handel!
Of wees eerlijk... hoe moeilijk is dat? Lamlullen.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Die met rode pet is DJ Badd Dimes, die andere weet ik niet.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:11 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Zijn dat gasten of zijn dat de rotjochies ?TEAM BAKSTEEN![]()
Feestje hoor.....![]()
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:12 schreef TillyB het volgende:
[..]
Die met rode pet is DJ Badd Dimes, die andere weet ik niet.Tnx goed dat jij dat weet , kan ze alle drie niet.
![]()
voelt gek om hier als een alien te cossenGeniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.![]()
Gina houd zich niet aan het script. Dat is duidelijk.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:11 schreef beequeen het volgende:
Het lijkt op Djoon met haar moeder in SST en LaurA met haar moeder.
Gina moest een "net" meisje worden in Utopia...
Resultaat: 90% van Gina's gedrag moet achter een SL anders spat de zeepbel uit elkaar..Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Ze is een medewerkster van de Stemquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:11 schreef beequeen het volgende:
Het lijkt op Djoon met haar moeder in SST en LaurA met haar moeder.
SOONY![]()
wat een klasseverschil trouwens,Joanne vergeleken met Gina,pffff.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:11 schreef beequeen het volgende:
Het lijkt op Djoon met haar moeder in SST en LaurA met haar moeder.![]()
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:13 schreef ericahysterica het volgende:
voelt gek om hier als een alien te cossen
denk dat John ze allemaal in de pocket heeftquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Daarstraks ook al ...
Nicole : We hebben hier op de vide airco
Is er dan geen een journalist in Nederland die Talpa eens aanspreekt op de leugens en bedrog ?
Maak af die handel!
Of wees eerlijk... hoe moeilijk is dat? Lamlullen.![]()
Aankomende nacht zitten ze weer op FOK te lezen , ze weten mij te veel
en weer sl vind het echt belachelijk hoe gina beschermd word door de febo iedere keer als ze iets doet sl niet normaal meer![]()
doet ze wel vaker stiff ookquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:14 schreef Yeszie het volgende:
Blikje drinkt Gina leeg gooit het gewoon in de bosjes achter haarBilly Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:14 schreef lonneberga het volgende:
[..]
denk dat John ze allemaal in de pocket heeftDa system of tha rolling knaken...
Denk dat de meesten daar te zat voor zullen zijn....quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:14 schreef PTLe het volgende:
Aankomende nacht zitten ze weer op FOK te lezen , ze weten mij te veel
Forum Opties Forumhop: Hop naar: