abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 augustus 2015 @ 12:40:20 #101
56471 pinquit
oh my lama!
pi_155041686
Nou precies dat bloesem!. Daarnaast zullen er echt geen blootbloedpoepfotos gemaakt worden als jij dat niet wil. Mijn Lief, oh ja daar moet ik t ook nog mee bespreken :P
Maar wat zou zoiets kosten dan?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zondag 9 augustus 2015 @ 12:55:25 #102
327807 Mariposas
יה&#14
pi_155042206
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 12:40 schreef pinquit het volgende:
Nou precies dat bloesem!. Daarnaast zullen er echt geen blootbloedpoepfotos gemaakt worden als jij dat niet wil. Mijn Lief, oh ja daar moet ik t ook nog mee bespreken :P
Ik weet dat Fermont fotografie bijna ¤1000 kost voor een spontane bevalling. ;(
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_155042269
quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2015 12:28 schreef Bloesem. het volgende:

[..]

Nou toevallig spookt dat al een paar dagen door mijn hoofd! Bij mij is het het geld wat me tegenhoudt. Ik overweeg het, omdat ik net als jij graag terug zou willen zien wat er nou precies gebeurt. Dat ik er dan in m'n blootje persend onder de bloed en poep op sta nou ja, dat neem ik dan voor lief ;) De bevallingsfoto's die ik tot nu toe heb gezien, raken me zo diep. Vind 't zo intiem, bijzonder en echt, dat ik zulke foto's heel graag zou willen hebben. Maar vooralsnog is het voor ons veel te duur en moet lief maar met z'n mobieltje wat kiekjes snappen zo lang dat gaat :')
/ontlurkt

JufMariska zoekt nog slachtoffers waar ze (gratis?) op mag oefenen schreef ze laatst in het babytopic. Ze woont alleen wel ih noorden...
Dit, dat, alles.
  zondag 9 augustus 2015 @ 13:04:03 #104
56471 pinquit
oh my lama!
pi_155042448
quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2015 12:55 schreef Mariposas het volgende:

[..]

:') okaaaay
  zondag 9 augustus 2015 @ 13:04:42 #105
56471 pinquit
oh my lama!
pi_155042471
quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2015 12:57 schreef Philomijn het volgende:

[..]

/ontlurkt

JufMariska zoekt nog slachtoffers waar ze (gratis?) op mag oefenen schreef ze laatst in het babytopic. Ze woont alleen wel ih noorden...
Ohhhh <3 ik woon alleen helaas meer zuidelijk dan noordelijk ;(
  zondag 9 augustus 2015 @ 13:12:29 #106
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_155042743
quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2015 13:04 schreef pinquit het volgende:

[..]

:') okaaaay
Wel heel veel geld, heb het er ook niet voor over, maar op zich is de prijs niet gek. Als je uitgaat van ongeveer 8 uur fotografie ofzo? Zoiets kostte mijn trouwfotograaf ook.
Elamanilo fotografeert ook, die zou je ook kunnen benaderen. Of je moet gewoon een paar weken rond de UD in Groningen verblijven en ook geen bezwaar hebben tegen Groningen als geboorteplaats in het paspoort van je zoon. :D
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  zondag 9 augustus 2015 @ 13:17:04 #107
56471 pinquit
oh my lama!
pi_155042869
quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2015 13:12 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Wel heel veel geld, heb het er ook niet voor over, maar op zich is de prijs niet gek. Als je uitgaat van ongeveer 8 uur fotografie ofzo? Zoiets kostte mijn trouwfotograaf ook.
Elamanilo fotografeert ook, die zou je ook kunnen benaderen. Of je moet gewoon een paar weken rond de UD in Groningen verblijven en ook geen bezwaar hebben tegen Groningen als geboorteplaats in het paspoort van je zoon. :D
Ik zat inderdaad ook al te denken: zon fotograaf moet ook *ineens* op komen draven, en het zou maar net 18u duren ofzo :+ dan is het niet eens gek nee :) :D
Was mn lief maar fotograaf, dat zou alles makkelijker maken :P heb m wel al een aantal keer de camera in zn handen gedrukt, van: hier ga es oefenen :P
Maar hij heeft t niet echt ;( :')
pi_155042945
quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2015 09:50 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Dat heb ik maar gedaan.. En daar heb ik spijt van! -O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_155043071
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 12:16 schreef pinquit het volgende:
Is er iemand hier die een geboortefotograaf heeft gehad bij een bevalling? Of erover nadenkt? :)
Ik zit er de laatste tijd steeds vaker over na te denken. Vooral omdat een bevalling zon maffe gebeurtenis is, waar je zelf best weinig van meekrijgt naast de pijn en het harde werken.
Enige wat me tegenhoudt is de prijs (geen idee verder haha) maar ook dat ik me zo bewust ben van mijn lijf en er niet op zit te wachten dat ik zelf op mijn lelijkst (want bevalling :+ ) vastgelegd wordt. Aan de andere kant vind ik mezelf in zon intiem moment helemaal niet op zn lelijkst, maar ben bang dat ik me daar toch aan ga storen.
Ik wil nog steeds graag Ela vragen :Y ik zit alleen wat in dubio over of ik het wel kan maken om ela wel vanaf krampje 1 te bellen en de vk pas 2 uur later :+ maar goed ik zou zoiets niet laten alleen maar om mn vk niet voor het hoofd te stoten.

Ik heb er nog altijd spijt van dat ik niet zulke foto's heb van mijn eerste twee. :)
Laatst wel een bevalling begeleidt waar een fotograaf bij was en die dame was mij wel wat too much aanwezig. Maar ik weet dat ela absoluut niet zo is. Ik vind haar foto's prachtig en ik heb er vol vertrouwen in dat zij je ook op je lellikst mooi op de foto weet te zetten.

De foto's van die drukke dame waren wel mooi geworden overigens, dat wel.
:)
pi_155043116
quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2015 12:55 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Maar Marry Fermont is ook wel top of her class qua ervaring maar ook qua prijs :)
  zondag 9 augustus 2015 @ 13:26:37 #111
56471 pinquit
oh my lama!
pi_155043138
Waar moet ela vandaan komen rijden eigk?
Want elafotos O+ O+
  zondag 9 augustus 2015 @ 13:27:44 #112
56471 pinquit
oh my lama!
pi_155043172
Ik ga r wel contacten binnenkort :P
pi_155043240
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 09:17 schreef LuDann het volgende:
''Weeen zijn net buikkrampen.''

Wie zei dat ook alweer? Ik zoek je op en ga je slaan. :(
Je komt hier op bezoek O+
Schudden voor gebruik
pi_155043593
Wat een doffe ellende :'( .

Ik had echt een hele lieve huisarts maar hij deed me pijn. Kennelijk is mijn aambei getromboseerd en moest hij dus inderdaad snijden. Verder een zalfje met iets verdovends en hormonen gehad voor de genezing. Hopelijk ist nu snel over.

Alleen werd het zalfje niet vergoed, of ik even 65 euro kon afrekenen :o . Pinnen kon niet, enkel cash. ja en zoveel zat er dus niet in mn portemonnee . Na wat gedoe zou ze een factuur sturen.
maar nu zat ik te googlen op dat zalfje en kom ik prijzen tegen als 15 euro voor t zelfde zalfje. Nu hoop ik stiekem dak die 65 gewoon verkeerd heb verstaan |:(
pi_155043711
Zit daar niet ook de behandeling bij de HAP bij dan? Dat kost tegenwoordig ook geld toch.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  zondag 9 augustus 2015 @ 13:49:21 #116
56471 pinquit
oh my lama!
pi_155043763
Huh maar wat gek ook dat je niet kan pinnen?
pi_155043819
quote:
5s.gif Op zondag 9 augustus 2015 13:47 schreef Kuukske het volgende:
Zit daar niet ook de behandeling bij de HAP bij dan? Dat kost tegenwoordig ook geld toch.
Nee, consult daar wordt via verzekering geregeld. Apotheek zit ook elders.

En pinq: ja, stom. Is vanwege de zondagsdienst, ze geven je dan alles via een klein loketje en je mag niet de apotheek zelf in. Pinapparaat staat er niet bii dat loketje -O-
pi_155043875
12 euro apothekerskosten zitten er hoogstwaarschijnlijk ook bij.
  zondag 9 augustus 2015 @ 13:55:21 #119
11682 Moonah
Jolie femme
pi_155043922
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 16:36 schreef Fuente het volgende:

SPOILER
Oh wauw! Van harte!!! En wat een leuke foto's van je meiden. O+
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zondag 9 augustus 2015 @ 13:55:50 #120
11682 Moonah
Jolie femme
pi_155043937
En Groof zwanger! :o *O* Gefeliciteerd!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_155044255
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 13:53 schreef Skittles het volgende:
12 euro apothekerskosten zitten er hoogstwaarschijnlijk ook bij.
Mja. Nahjah. Ik zie de factuur wel verschijnen.
pi_155044341
Go LuDann! :%

Ai Sillie, wat rot van je aambeien... Hopen dat ze nu wegblijven.

@ Jantina, ben ook erg blij dat ik nog maar zo weinig hoef... Lichamelijk wordt het nu stiekem best zwaar.

Wat ik trouwens wel stom vind: naast mijn baan, werk ik ook nog voor een aantal mensen met een PGB. Niet als zelfstandige, gewoon met een arbeidscontract. En daarvoor moet ik blijkbaar zelf een uitkering aanvragen bij de UWV, als je er minder dan 4 dagen in de week werkt. Is toch raar, daar hoeven andere parttimers toch ook niet zelf voor te bedelen? Niet te doen ook, voor 7 clienten. (Waar ik gemiddeld toch honderden euro's per maand mee verdien, dus zal wel moeten...)

}:|
pi_155044520
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 14:13 schreef Sara82 het volgende:
Go LuDann! :%

Ai Sillie, wat rot van je aambeien... Hopen dat ze nu wegblijven.

@ Jantina, ben ook erg blij dat ik nog maar zo weinig hoef... Lichamelijk wordt het nu stiekem best zwaar.

Wat ik trouwens wel stom vind: naast mijn baan, werk ik ook nog voor een aantal mensen met een PGB. Niet als zelfstandige, gewoon met een arbeidscontract. En daarvoor moet ik blijkbaar zelf een uitkering aanvragen bij de UWV, als je er minder dan 4 dagen in de week werkt. Is toch raar, daar hoeven andere parttimers toch ook niet zelf voor te bedelen? Niet te doen ook, voor 7 clienten. (Waar ik gemiddeld toch honderden euro's per maand mee verdien, dus zal wel moeten...)

}:|
Huh? Ik snap de constructie even niet. Je hebt een werkgever die jouw uitzendt naar mensen met een PGB dan? Of met wie heb je een arbeidscontract? Lijkt me dat je werkgever dan toch de aanvraag moet doen?
pi_155044601
Nee, heb met al die mensen een los arbeidscontract (0-uren). En ik dacht ook dat zij, omdat ze mijn werkgever zijn, de aanvraag moesten doen. Niet dus.

Hier: minder dan 4 dagen is zelf schooien. Stomme SVB.

https://www.svb.nl/int/nl(...)suitkering/index.jsp

[ Bericht 46% gewijzigd door Sara82 op 09-08-2015 14:32:18 ]
pi_155044674
quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2015 14:24 schreef Sara82 het volgende:
Nee, heb met al die mensen een los arbeidscontract (0-uren). En ik dacht ook dat zij, omdat ze mijn werkgever zijn, de aanvraag moesten doen. Niet dus.
Wat gek... Das wel een hoop gedoe inderdaad..
  Moderator zondag 9 augustus 2015 @ 14:42:43 #126
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155045048
Zet em op LuDann! :%
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_155045130
LuDann: succes! :%
pi_155045745
quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2015 12:57 schreef Philomijn het volgende:

[..]

/ontlurkt

*zwaait*
Fermont rekent idd geen uurtarief, ze komt bij 5-6 cm en blijft tot een paar uur na de bevalling. Ter vergelijk: voor rond de ¤1000 komt een beetje fotograaf een uur of 4-6 op je bruiloft ;)

Ik woon idd in Groningen, zou het heel mooi vinden om eens te doen!

Edit: er zijn er in het hele land wel meer hoor, prijzen weet ik niet zo, maar Marry Fermont is idd 'de' geboortefotograaf dus kan me voorstellen dat zij ook de hoogste tarieven rekent.
Ik wil het ook heel graag bij nr 2, ik heb zo weinig (mooie) foto's nu ;(

[ Bericht 16% gewijzigd door JufMariska op 09-08-2015 15:11:30 ]
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_155047604
quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2015 15:04 schreef JufMariska het volgende:

[..]

*zwaait*
Fermont rekent idd geen uurtarief, ze komt bij 5-6 cm en blijft tot een paar uur na de bevalling. Ter vergelijk: voor rond de ¤1000 komt een beetje fotograaf een uur of 4-6 op je bruiloft ;)

Ik woon idd in Groningen, zou het heel mooi vinden om eens te doen!

Edit: er zijn er in het hele land wel meer hoor, prijzen weet ik niet zo, maar Marry Fermont is idd 'de' geboortefotograaf dus kan me voorstellen dat zij ook de hoogste tarieven rekent.
Ik wil het ook heel graag bij nr 2, ik heb zo weinig (mooie) foto's nu ;(
Fermonts foto's zijn erg mooi. De prijs die ze vraagt vind ik nog wel te begrijpen. Ze moet wel standbye staan. Alleen blijft t een hoop geld.

JufMariska, zal ik je vanavond contacten? Een geboortefotograaf zou ik wel bij mijn bevalling willen hebben.
"Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."
pi_155048590
Succes LuDann!
  zondag 9 augustus 2015 @ 16:43:51 #131
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_155048646
LuDann, woot woot! :%

En Sillie, au :X

Hier is me net iets gelukt wat 3 weken geleden niet meer ging: ik heb mijn eigen teennagels gelakt :D
Blijkbaar ben ik opeens flexibeler dan een tijdje terug, en buik lijkt wel wat lager te zitten idd...
pi_155049213
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 12:16 schreef pinquit het volgende:
Is er iemand hier die een geboortefotograaf heeft gehad bij een bevalling? Of erover nadenkt? :)
Ik zit er de laatste tijd steeds vaker over na te denken. Vooral omdat een bevalling zon maffe gebeurtenis is, waar je zelf best weinig van meekrijgt naast de pijn en het harde werken.
Enige wat me tegenhoudt is de prijs (geen idee verder haha) maar ook dat ik me zo bewust ben van mijn lijf en er niet op zit te wachten dat ik zelf op mijn lelijkst (want bevalling :+ ) vastgelegd wordt. Aan de andere kant vind ik mezelf in zon intiem moment helemaal niet op zn lelijkst, maar ben bang dat ik me daar toch aan ga storen.
ela was hier na de bevalling van Elva (tijdens hadden we op zich ook wel gewild maar het ging onverwacht sneller dan verwacht) en ik ben nog nooit zo kwetsbaar en onaantrekkelijk geweest als op dat moment. Het was enorm intiem, uitzonderlijk heftig, maar ela heeft het vermogen om in te blenden in de situatie zoals die is, waardoor ze eerder een toevoeging is dan dat je op een vervelende manier last hebt van het feit dat er iemand is die jou vast legt op dat moment. En als ik de foto's nu terug zie denk ik alleen maar: Wat zijn we mooie mensen, wat zijn we een mooi gezin, en wat een rijkdom dat we zo'n waardevol moment vast hebben kunnen (laten) leggen tot in de eeuwigheid. Ik was echt al jaren een shoot voor me uit aan het schuiven (wilde ook een zwangerschapsshoot, maarja.. 'niet zo mooi als alle anderen die door ela worden gefotografeerd'en zo) maar ben echt blij dat we dit toch hebben gedaan. Ik kan het iedereen aanraden O+ (weet niet of je de foto's al eens voorbij hebt zien komen, mocht je iets willen zien dan kan dat natuurlijk :) )
pi_155049338
haha MM yay voor meer ruimte!

Hier merk ik dat ik minder kracht heb in mn vingers. Zwaar irritant. Ik heb dat vocht liever allemaal in mn voeten zitten ofzo :X

En mn hoofd is overvol op t moment.
SPOILER
Helemaal geen zin om bezig te gaan met kamertje ofzo op deze manier, t lijkt zo futiel en onbelangrijk nu. Komt wel weer maar voor nu ff totaal onbelangrijk.
pi_155049424
quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2015 16:05 schreef Wizzy het volgende:

[..]

Fermonts foto's zijn erg mooi. De prijs die ze vraagt vind ik nog wel te begrijpen. Ze moet wel standbye staan. Alleen blijft t een hoop geld.

JufMariska, zal ik je vanavond contacten? Een geboortefotograaf zou ik wel bij mijn bevalling willen hebben.
Jahoor, is goed! Leuk!
pi_155049445
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 17:05 schreef mignonne het volgende:
haha MM yay voor meer ruimte!

Hier merk ik dat ik minder kracht heb in mn vingers. Zwaar irritant. Ik heb dat vocht liever allemaal in mn voeten zitten ofzo :X

En mn hoofd is overvol op t moment.
SPOILER
Helemaal geen zin om bezig te gaan met kamertje ofzo op deze manier, t lijkt zo futiel en onbelangrijk nu. Komt wel weer maar voor nu ff totaal onbelangrijk.
Wat naar Migonne! Sterkte :*
pi_155049506
En sterkte Mignonne :*

En ik kan alleen maar zeggen: wie je ook vraagt/boekt: iedereen is mooi, elke buik kan mooi vastgelegd worden, elk moment is het waard om gefotografeerd te worden. Echt! En geloof je me niet: mijn collega's & ik gaan graag de uitdaging aan, beloofd :)
pi_155049648
Ach mignonne wat een schrik zoiets ;(
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_155049722
He bah, mignonne...Kan me voorstellen dat je hoofd daar even vol van zit..
pi_155050620
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 12:40 schreef pinquit het volgende:
Ik heb er nog geen gezien onder de 900 euro.

Hoi trouwens :) ik ben terug uit het warme doch heerlijke Italië
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_155050849
quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2015 17:40 schreef Estrys het volgende:

[..]

Ik heb er nog geen gezien onder de 900 euro.

Hoi trouwens :) ik ben terug uit het warme doch heerlijke Italië
Welkom terug! De eerste 2 die ik op google bekijk zijn 800 en (aanbieding) 537 of minder ;) Ken beiden niet trouwens
  zondag 9 augustus 2015 @ 17:55:53 #141
171422 LadyBlack
paint it black
pi_155050935
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 17:09 schreef JufMariska het volgende:
En sterkte Mignonne :*

En ik kan alleen maar zeggen: wie je ook vraagt/boekt: iedereen is mooi, elke buik kan mooi vastgelegd worden, elk moment is het waard om gefotografeerd te worden. Echt! En geloof je me niet: mijn collega's & ik gaan graag de uitdaging aan, beloofd :)
_O_

Ik weet bijna zeker dat mn vriend het niks vindt, maar ik hou je in gedachten!
  zondag 9 augustus 2015 @ 17:58:38 #142
171422 LadyBlack
paint it black
pi_155051024
Ah mignonne, naar nieuws -O-

En sillie, auw :X
Ik heb van mijn vorige zwangerschap wat aambeien overgehouden maar daar heb ik eigenlijk nooit last van gehad. Misschien toch maar eens die curanol kopen voordat t erger wordt!
pi_155051103
quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2015 17:52 schreef JufMariska het volgende:

[..]

Welkom terug! De eerste 2 die ik op google bekijk zijn 800 en (aanbieding) 537 of minder ;) Ken beiden niet trouwens
In mijn regio dan ;) maar ik vrees dat in mijn geval of iemand intern moet of ik moet de buurman vragen :P dus heb het idee maar uit m'n hoofd gezet.
De kraamhulp kwam ook al twee keer nadat ze een half uur oud waren.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_155051107
Mignonne, wat naar. Sterkte!

Ladyblack, hoe reageerde je manager eigenlijk op je zwangerschap? Had jij vorige week niet een gesprek? En hoe is het met de misselijkheid?
pi_155051267
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 17:58 schreef LadyBlack het volgende:
Ah mignonne, naar nieuws -O-

En sillie, auw :X
Ik heb van mijn vorige zwangerschap wat aambeien overgehouden maar daar heb ik eigenlijk nooit last van gehad. Misschien toch maar eens die curanol kopen voordat t erger wordt!
Als het deze ellende voorkomt zou ik 't je van harte aanbevelen! Ik heb nog nooit een aambei gehad verder dus ik ben er meteen goed zoet mee }:|
  zondag 9 augustus 2015 @ 18:10:52 #146
171422 LadyBlack
paint it black
pi_155051307
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 18:02 schreef Malteser het volgende:
Mignonne, wat naar. Sterkte!

Ladyblack, hoe reageerde je manager eigenlijk op je zwangerschap? Had jij vorige week niet een gesprek? En hoe is het met de misselijkheid?
Klopt! Ze reageerde heel positief, dikke zoen als felicitatie O+ En verder alle begrip als ik om misselijkheid wat vaker pauzeer voor eten.

Misselijkheid is nog aanwezig maar goed te doen als ik op tijd de juiste dingen eet, en genoeg afleiding. Zit er dus soms wel een beetje sip bij, maar dat trekt na een broodje / mentos / sultana wel weer bij ;)
pi_155051552
quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2015 18:10 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Klopt! Ze reageerde heel positief, dikke zoen als felicitatie O+ En verder alle begrip als ik om misselijkheid wat vaker pauzeer voor eten.

Misselijkheid is nog aanwezig maar goed te doen als ik op tijd de juiste dingen eet, en genoeg afleiding. Zit er dus soms wel een beetje sip bij, maar dat trekt na een broodje / mentos / sultana wel weer bij ;)
Oh, wat ontzettend fijn! En goed dat je je ietsje beter voelt als je op tijd wat eet. :)
pi_155052466
Hier een man die langzaamaan wat zenuwen krijgt (dat worden nog zware weken voor hem geloof ik...).
Nadat hij de FamilyFix in beide auto's gemonteerd heeft, vroeg hij of ik niet vast een tas klaar kon maken voor als het begint... "Want stel nou dat het te vroeg begint, wat moet ik dan allemaal meenemen?"

Voor de goede orde, ik was gisteren exact 34 weken zwanger :D.
  zondag 9 augustus 2015 @ 19:01:02 #149
171422 LadyBlack
paint it black
pi_155052598
Koesteren zo'n man!! O+
  zondag 9 augustus 2015 @ 19:02:15 #150
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_155052631
Mannen en zenuwen :D

De mijne heeft nu standaard vluchtkoffer, maxi-cosi en tasje met eten in z'n auto liggen... Vorige week tijdens de wel-of-niet inleiden paniek stond ie bepakt en bezakt in de verloskamer met al mijn spullen O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')