Helaaschquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:30 schreef Skittles het volgende:
[..]
Die vraag kreeg ik dus nooit![]()
Jij bent toch heul niet zo dik, Mignonne?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:36 schreef mignonne het volgende:
Hahaha SQ![]()
en rond die week maakt je buik vaak al een flinke groeispurt
[..]
Helaaschik ben best aan de maat maar mijn lijf heeft de neiging alles vast te houden op mn buik. Hoarding like a pro
![]()
WheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hahahahaha that's not making it better. At all...quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:44 schreef LadyBlack het volgende:
OMGen dat is dan arts...
Ik vertelde het gisteren een paar collega's, en die zeiden dat ze al zoiets dachten. Toen ik zei dat t nog niet (meer dan anders) zichtbaar is qua buik werden ze wel een beetje rood
Toen zeiden ze dat ik er ook wel wat moe en slecht uitzag en veel aan t eten was. En bedankt he
Ja heb ik ook (19wkn). 's Avonds zie je dus echt wel dat ik zwanger ben en soms 's ochtends niet (ligt er ook wat ik aan heb natuurlijk). Heb wel dat ik 's ochtends op m'n rug draai en even blijf liggen en dan komt er weleens zo'n bol omhoog ergens. Super freaky om te zienquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:49 schreef Xanteh het volgende:
Welkom Leonietje
Wat een snoepje Fuente, fijn dat het beter gaat en dat de borstvoeding lekker loopt
Hier begint het buikje langzaam te komen. Afgelopen zondag een feestje en sommige mensen waren verbaasd te horen dat ik toen al 18 weken zwanger was 'je ziet niks!'
In de avond lijkt de buik boller dan in de ochtend. Meer die dat hebben?
En wat is mola? Iets engs?
Die arme co.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:47 schreef mignonne het volgende:
[..]
Hahahahaha that's not making it better. At all...![]()
![]()
En die arts achja. Het was er zo een die met zn ogen dicht sprak de hele tijd. Lieve man wel verderdaarom voelde ik ook geen behoefte hem enorm op zn gezicht te laten gaan voor zn co. Ik zie die man toch nooit meer dus och.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog 75 uur en 14 minuten werken, whoop whoop! Kennie wachten...!![]()
Nee joh gewoon bellen! En veel sterkte, lijkt me echt super kl*tequote:Op zondag 9 augustus 2015 07:42 schreef silliegirl het volgende:
Even een ego-post:
Mijn "aambeien" hebben vannacht besloten iets stoms te doen en zijn nu ineens 2x zo groot (formaat grote knikker zeg maar) en ze doen PIJN!
Ik ben al een week met curanol in de weer maar 't is nu dus echt erg.. Is 't stom om de HAP hiervoor te bellen?Ik kan dus momenteel echt niet zitten of liggen, alles doet ZEER!
Je kunt allicht bellen om met ze te overleggen.quote:Op zondag 9 augustus 2015 07:42 schreef silliegirl het volgende:
Even een ego-post:
Mijn "aambeien" hebben vannacht besloten iets stoms te doen en zijn nu ineens 2x zo groot (formaat grote knikker zeg maar) en ze doen PIJN!
Ik ben al een week met curanol in de weer maar 't is nu dus echt erg.. Is 't stom om de HAP hiervoor te bellen?Ik kan dus momenteel echt niet zitten of liggen, alles doet ZEER!
quote:Op zondag 9 augustus 2015 09:17 schreef LuDann het volgende:
''Weeen zijn net buikkrampen.''
Wie zei dat ook alweer? Ik zoek je op en ga je slaan.
Oh!quote:Op zondag 9 augustus 2015 09:17 schreef LuDann het volgende:
Ik mag het hopen, als dit een valse start is dan zou ik dat bijzonder gemeen vinden en vrees ik voor het echte werk.quote:Op zondag 9 augustus 2015 09:19 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ze gaan vanzelf weer weg hoor
Maar het is begonnen dus?![]()
![]()
Dat heb ik maar gedaan.. En daar heb ik spijt van!quote:Op zondag 9 augustus 2015 09:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je kunt allicht bellen om met ze te overleggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeh! Ja volgens mij was Gnorf nog overquote:Op zondag 9 augustus 2015 08:03 schreef LuDann het volgende:
@ Bloesem: het was een oprecht compliment hoor.![]()
En dank je wel. Gister was een toffe dag, lekker met zijn tweeën naar een pannenkoeken restaurant geweest en naar de bios. Voor de laatste keer denk ik.![]()
@mignonne: had jij nog een slakken naam over?
quote:Op zondag 9 augustus 2015 09:50 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Dat heb ik maar gedaan.. En daar heb ik spijt van!
Ga gewoon even langs en laat de dokter ff kijken. Als je niet wilt dat er gesneden wordt dan doet de huisarts heus echt niks. En wellicht vindt de huisarts snijden niet nodig en schrijft ie verdovende zalf voor. Kan ook nog. Succes iigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:)
Ga ik ook doen, want deze pijn is om gestoord van te worden.quote:Op zondag 9 augustus 2015 10:20 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ga gewoon even langs en laat de dokter ff kijken. Als je niet wilt dat er gesneden wordt dan doet de huisarts heus echt niks. En wellicht vindt de huisarts snijden niet nodig en schrijft ie verdovende zalf voor. Kan ook nog. Succes iig
Sterkte, echt niet leuk zulke dingenquote:Op zondag 9 augustus 2015 10:22 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ga ik ook doen, want deze pijn is om gestoord van te worden.
Ik hoop in ieder geval niet dat dit nu zo door blijft gaan tot bevalling, want dan ga ik héul hard huilen.
quote:Op zondag 9 augustus 2015 03:45 schreef Sara82 het volgende:
Zo, heb ff moeite met bij-reageren! Wat een lading schitterende kindjes, van harte gefeliciteerd!![]()
Hoge bloeddrukken en rustige kindjes, brrrr! Blij dat het voor de meesten (relatief) goed af lijkt te lopen steeds. Vind het steeds zo spannend om te lezen, en ben dan zo dankbaar dat ik er *knocks on wood* zo gezond vanaf kom! Hoop dat het allemaal goed blijft gaan voor jullie!![]()
Heerlijk weekje vakantie gehad. Wandelen gaat gelukkig heel erg goed nog. (zelfs van steile bergpaadjes, al was dat niet helemaal de bedoeling)
Wel mijn eerste jankbui gehad.Ja, klagen mogen we echt niet met dit termijn en er dan nog zo goed vanaf komen zonder verdere kwaaltjes. Hier precies zo. Wel begint er wat liespijn op te spelen, maar ik heb dat inmiddels kunnen toewijzen aan bepaalde activiteiten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog 75 uur en 14 minuten werken, whoop whoop! Kennie wachten...!Gisteren nog de hele dag plafonds & muren staan verven.
Lief dat je vriend zo reageert naar aanleiding van je huilbui.
75 uurBeter! Ik moet nog 33 dagen x 8 uur = 264 uur.
AUW!quote:Op zondag 9 augustus 2015 07:42 schreef silliegirl het volgende:
Even een ego-post:
Zet hem op!quote:Op zondag 9 augustus 2015 09:17 schreef LuDann het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 82% gewijzigd door #ANONIEM op 09-08-2015 11:36:31 ]
Dat denk ik ook, maar dan wel held erge krampen.quote:Op zondag 9 augustus 2015 11:30 schreef Mariposas het volgende:
Succes LuDann!
Ik denk dat mijn weeën serieus aanvoelden als iemand die een heftige menstruatie beleefde.gok ik, want ik heb ook eigenlijk nooit echt menstruatiekrampen.
Nou toevallig spookt dat al een paar dagen door mijn hoofd! Bij mij is het het geld wat me tegenhoudt. Ik overweeg het, omdat ik net als jij graag terug zou willen zien wat er nou precies gebeurt. Dat ik er dan in m'n blootje persend onder de bloed en poep op sta nou ja, dat neem ik dan voor liefquote:Op zondag 9 augustus 2015 12:16 schreef pinquit het volgende:
Is er iemand hier die een geboortefotograaf heeft gehad bij een bevalling? Of erover nadenkt?![]()
Ik zit er de laatste tijd steeds vaker over na te denken. Vooral omdat een bevalling zon maffe gebeurtenis is, waar je zelf best weinig van meekrijgt naast de pijn en het harde werken.
Enige wat me tegenhoudt is de prijs (geen idee verder haha) maar ook dat ik me zo bewust ben van mijn lijf en er niet op zit te wachten dat ik zelf op mijn lelijkst (want bevalling) vastgelegd wordt. Aan de andere kant vind ik mezelf in zon intiem moment helemaal niet op zn lelijkst, maar ben bang dat ik me daar toch aan ga storen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |