abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155028904
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 22:27 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Die vraag kreeg ik dus nooit ;(

Jij bent toch heul niet zo dik, Mignonne? :o
pi_155029180
Hahaha SQ :D
en rond die week maakt je buik vaak al een flinke groeispurt :')

quote:
1s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 22:30 schreef Skittles het volgende:

[..]

Die vraag kreeg ik dus nooit ;(

Jij bent toch heul niet zo dik, Mignonne? :o
Helaasch ;( ik ben best aan de maat maar mijn lijf heeft de neiging alles vast te houden op mn buik. Hoarding like a pro :7 :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:)
pi_155029455
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 22:36 schreef mignonne het volgende:
Hahaha SQ :D
en rond die week maakt je buik vaak al een flinke groeispurt :')

[..]

Helaasch ;( ik ben best aan de maat maar mijn lijf heeft de neiging alles vast te houden op mn buik. Hoarding like a pro :7 :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whehehe :D _O-
  zaterdag 8 augustus 2015 @ 22:44:23 #54
171422 LadyBlack
paint it black
pi_155029557
OMG :') en dat is dan arts...

Ik vertelde het gisteren een paar collega's, en die zeiden dat ze al zoiets dachten. Toen ik zei dat t nog niet (meer dan anders) zichtbaar is qua buik werden ze wel een beetje rood oO<

Toen zeiden ze dat ik er ook wel wat moe en slecht uitzag en veel aan t eten was. En bedankt he :')
pi_155029679
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 22:44 schreef LadyBlack het volgende:
OMG :') en dat is dan arts...

Ik vertelde het gisteren een paar collega's, en die zeiden dat ze al zoiets dachten. Toen ik zei dat t nog niet (meer dan anders) zichtbaar is qua buik werden ze wel een beetje rood oO<

Toen zeiden ze dat ik er ook wel wat moe en slecht uitzag en veel aan t eten was. En bedankt he :')
Hahahahaha that's not making it better. At all... :') :D

En die arts achja. Het was er zo een die met zn ogen dicht sprak de hele tijd. Lieve man wel verder :D daarom voelde ik ook geen behoefte hem enorm op zn gezicht te laten gaan voor zn co. Ik zie die man toch nooit meer dus och.
pi_155031909
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 19:49 schreef Xanteh het volgende:
Welkom Leonietje *O*

Wat een snoepje Fuente, fijn dat het beter gaat en dat de borstvoeding lekker loopt :)

Hier begint het buikje langzaam te komen. Afgelopen zondag een feestje en sommige mensen waren verbaasd te horen dat ik toen al 18 weken zwanger was 'je ziet niks!'

In de avond lijkt de buik boller dan in de ochtend. Meer die dat hebben?

En wat is mola? Iets engs?
Ja heb ik ook (19wkn). 's Avonds zie je dus echt wel dat ik zwanger ben en soms 's ochtends niet (ligt er ook wat ik aan heb natuurlijk). Heb wel dat ik 's ochtends op m'n rug draai en even blijf liggen en dan komt er weleens zo'n bol omhoog ergens. Super freaky om te zien :D.
  zondag 9 augustus 2015 @ 00:03:30 #57
409579 LuDann
All the way
pi_155032567
Ik krijg de tweelingvraag echt de hele tijd. Vaak is het niet eens een vraag meer maar een stelling: "Oh meisje, ik weet nog hoe dat was toen ik zwanger was van mijn tweeling! Sterkte he!"

Als ik dan ontken dat het een tweeling is wordt vervolgens van me verwacht dat ik een andere verklaring heb voor mijn grote buik. Eerst haalde ik dan gewoon mijn schouders op maar de laatste paar dagen zeg ik maar dat ik een enorme baby verwacht. Dan vragen ze tenminste niet door. :')

Ik vind de reacties nu echt bizar worden gewoon. Letterlijk mensen die elkaar aanstoten en me openlijk aangapen. Een terrasje oversteken voelt als een publiek optreden geven zo ongeveer en laatst in de Prenatal een zooitje meiden van in de 20 die letterlijk begonnen te gillen: "Oh kijk die buik!!! Doet dat geen pijn? Mag ik hem aanraken?" Vriendinnen erbij roepen enzo, ik wist niet waar ik moest kijken. :')

Ik bedoel, mijn buik is best groot, maar zo groot? Alsof ik de eerste en enige zwangere persoon ben die ze ooit gezien hebben.

Normaal gesproken ben ik niet verlegen ofzo maar al die aandacht ben ik echt behoorlijk zat inmiddels. Lamemetrust. }:|
  zondag 9 augustus 2015 @ 00:08:08 #58
409579 LuDann
All the way
pi_155032706
Nog een warm welkom voor Leonietje, ik duim voor een plakker! *O*

En Bloesem, wat een gedoe. Heel rot dat ze zo moeilijk doen.

Fuente, wat een schatje heb je gemaakt. , O+

quote:
1s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 22:47 schreef mignonne het volgende:

[..]

Hahahahaha that's not making it better. At all... :') :D

En die arts achja. Het was er zo een die met zn ogen dicht sprak de hele tijd. Lieve man wel verder :D daarom voelde ik ook geen behoefte hem enorm op zn gezicht te laten gaan voor zn co. Ik zie die man toch nooit meer dus och.
Die arme co. :') Geef je groot gelijk, soms kun je dat soort dingen maar beter gewoon zo laten. :P
pi_155033410
Zo ik had eindelijk de tijd en rust om even terug te lezen :)

LuDann, echt enorme spuit 11 en je hebt 't wellicht niet zo bedoeld, maar 't voelt als een enorm compliment dat je leest dat ik zo op mezelf vertrouw O+ Dat vertrouwen in mezelf en mijn lichaam is er ook door schade en schande gekomen ;) dus wat dat betreft hoef je niet jaloers te zijn, haha. Belangrijkste is imho dat jij je prettig voelt bij de keuze die je maakt. Zij het alle begeleiding, geen begeleiding, bevallen in een stal, whatever! En ik vind dat jij daarin de regie mag hebben en wat dat betreft ook helemaal op jezelf mag vertrouwen. Dus dat 'wantrouwen' (ik noem 't even oneerbiedig zo) in je lichaam er voor zorgt dat jij maatregelen neemt waardoor je je veilig, geborgen en op je gemak voelt. Ook als zo'n maatregel is dat je gewoon even flink moet huilen en zwelgen. Dat mag. Een zwangerschap is heel, heel zwaar :* Ik hoop dat vandaag een wat minder zware dag was. Je bent er bijna *O* Hoe gaat het verder met je?

Mignonne, nogmaals bedankt voor je steun en ook voor je uitgebreide antwoord :* Woede-en-verdriet-tijd is voorbij, nu die energie inzetten voor iets heilzaams en daadkrachtigs 8) En daarvan houd ik je op de hoogte :) & die co _O- arm ventje.

LB, daar ben je lekker mee, met zulke collega's haha! Vriendinnetje noemt mijn eerste trimester nog liefkozend "de veenlijkweken", dus het zal wel gemeengoed zijn om eruit te zien als een lijk :')

Leonietje, welkom O+

Buik: ik moet zelf nog erg aan mijn buik wennen. Als ik langs een raam of spiegel loop, denk ik echt regelmatig HOLY SHIT DAT BEN IK :o :o :o Of dat ik al enthousiast op de klustrap ben gesproken en er dan niet meer alleen af kom vanwege de balans :') Maar a la, ondanks die enorme buik ben ik nog geen kilo aangekomen en heb ik echt een soort va-va-voom lichaam met zwangerbuik gekregen, dus ik zal niet klagen O-) OH behalve toen ik me vorige week moest legitimeren. Toen dacht ik wel even: serieus? :|
  zondag 9 augustus 2015 @ 01:03:11 #60
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_155034210
Ik ga als mijn vriendin een buik showt gewoon een kussen onder mijn trui steken, waar zullen ze dan naar gluren? _O-
pi_155037120
Zo, heb ff moeite met bij-reageren! Wat een lading schitterende kindjes, van harte gefeliciteerd! *O*

Hoge bloeddrukken en rustige kindjes, brrrr! Blij dat het voor de meesten (relatief) goed af lijkt te lopen steeds. Vind het steeds zo spannend om te lezen, en ben dan zo dankbaar dat ik er *knocks on wood* zo gezond vanaf kom! Hoop dat het allemaal goed blijft gaan voor jullie! :*

Heerlijk weekje vakantie gehad. Wandelen gaat gelukkig heel erg goed nog. (zelfs van steile bergpaadjes, al was dat niet helemaal de bedoeling :') )

Wel mijn eerste jankbui gehad.
SPOILER
Nog 75 uur en 14 minuten werken, whoop whoop! Kennie wachten...! *O*
pi_155038222
Even een ego-post:

Mijn "aambeien" hebben vannacht besloten iets stoms te doen en zijn nu ineens 2x zo groot (formaat grote knikker zeg maar) en ze doen PIJN!
Ik ben al een week met curanol in de weer maar 't is nu dus echt erg.. Is 't stom om de HAP hiervoor te bellen? :@ Ik kan dus momenteel echt niet zitten of liggen, alles doet ZEER! :X
  zondag 9 augustus 2015 @ 08:03:57 #63
409579 LuDann
All the way
pi_155038297
@ Bloesem: het was een oprecht compliment hoor. :Y

En dank je wel. Gister was een toffe dag, lekker met zijn tweeën naar een pannenkoeken restaurant geweest en naar de bios. Voor de laatste keer denk ik. O+

@mignonne: had jij nog een slakken naam over? :D
pi_155038568
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 07:42 schreef silliegirl het volgende:
Even een ego-post:

Mijn "aambeien" hebben vannacht besloten iets stoms te doen en zijn nu ineens 2x zo groot (formaat grote knikker zeg maar) en ze doen PIJN!
Ik ben al een week met curanol in de weer maar 't is nu dus echt erg.. Is 't stom om de HAP hiervoor te bellen? :@ Ik kan dus momenteel echt niet zitten of liggen, alles doet ZEER! :X
Nee joh gewoon bellen! En veel sterkte, lijkt me echt super kl*te :X ..
pi_155038580
quote:
Even een ego-post:

Je kunt allicht bellen om met ze te overleggen.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  zondag 9 augustus 2015 @ 09:17:21 #66
409579 LuDann
All the way
pi_155038665
''Weeen zijn net buikkrampen.''

Wie zei dat ook alweer? Ik zoek je op en ga je slaan. :(
pi_155038682
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 09:17 schreef LuDann het volgende:

*O*
S. 2014
J. 2016
  zondag 9 augustus 2015 @ 09:19:10 #68
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_155038683
quote:

O+

Ze gaan vanzelf weer weg hoor :P
Maar het is begonnen dus? :% :% :%
KuikenGuppy
  zondag 9 augustus 2015 @ 09:21:27 #69
171422 LadyBlack
paint it black
pi_155038699
quote:

Oh! :o *O*

Succes hoor!!! :%
pi_155038703
quote:

:% :% Zet 'm op Ludann! :% :%
  zondag 9 augustus 2015 @ 09:22:48 #71
409579 LuDann
All the way
pi_155038712
quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2015 09:19 schreef Burdie het volgende:

[..]

O+

Ze gaan vanzelf weer weg hoor :P
Maar het is begonnen dus? :% :% :%
Ik mag het hopen, als dit een valse start is dan zou ik dat bijzonder gemeen vinden en vrees ik voor het echte werk. :P
  zondag 9 augustus 2015 @ 09:25:06 #72
409579 LuDann
All the way
pi_155038728
Mijn telefoon is stukgegaan een uurtje terug. Timing!

Kan mijn schoonmoeder me niet lastig vallen in ieder geval. :')
pi_155038750
Wat is nu de naam van je naaktslak geworden? Heb je 'm bewaard? O+

Succes!! :%
pi_155038762
Succes LuDann!!!
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_155038904
Ik hoor dat de pannekoeken hebben geholpen? Succes LuDann *O* Zet 'm op!! En dat je telefoon stuk is, is gewoon een teken haha ;)
pi_155038940
quote:
14s.gif Op zondag 9 augustus 2015 09:07 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Je kunt allicht bellen om met ze te overleggen.
Dat heb ik maar gedaan.. En daar heb ik spijt van! -O-
SPOILER
  zondag 9 augustus 2015 @ 10:10:23 #77
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_155039140
Iemand nog geen kinderwagen van de (schoon) ouders gekregen? ;) Ik heb een maxi cosi Mura 4 in de aanbieding. Staat in vraag en aanbod, maar dacht breng het hier even onder de aandacht. Daar eventueel reageren lijkt mij het handigst ;)
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_155039235
quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2015 08:03 schreef LuDann het volgende:
@ Bloesem: het was een oprecht compliment hoor. :Y

En dank je wel. Gister was een toffe dag, lekker met zijn tweeën naar een pannenkoeken restaurant geweest en naar de bios. Voor de laatste keer denk ik. O+

@mignonne: had jij nog een slakken naam over? :D
Oeh! Ja volgens mij was Gnorf nog over :D zet hem op O+ O+ :% :% :%
een zondagskindje! ♡
pi_155039263
quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2015 09:50 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Dat heb ik maar gedaan.. En daar heb ik spijt van! -O-
SPOILER
Ga gewoon even langs en laat de dokter ff kijken. Als je niet wilt dat er gesneden wordt dan doet de huisarts heus echt niks. En wellicht vindt de huisarts snijden niet nodig en schrijft ie verdovende zalf voor. Kan ook nog. Succes iig :*
pi_155039288
quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2015 10:20 schreef mignonne het volgende:

[..]

Ga gewoon even langs en laat de dokter ff kijken. Als je niet wilt dat er gesneden wordt dan doet de huisarts heus echt niks. En wellicht vindt de huisarts snijden niet nodig en schrijft ie verdovende zalf voor. Kan ook nog. Succes iig :*
Ga ik ook doen, want deze pijn is om gestoord van te worden.
Ik hoop in ieder geval niet dat dit nu zo door blijft gaan tot bevalling, want dan ga ik héul hard huilen.
}:|
pi_155039353
quote:

:D! Daar ga je!! Succes LD *O*
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_155039389
quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2015 10:22 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ga ik ook doen, want deze pijn is om gestoord van te worden.
Ik hoop in ieder geval niet dat dit nu zo door blijft gaan tot bevalling, want dan ga ik héul hard huilen.
}:|
Sterkte, echt niet leuk zulke dingen :*
pi_155039394
Een slak en weeën voor LuDann *O* Zet 'm op! :%
pi_155039413
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 03:45 schreef Sara82 het volgende:
Zo, heb ff moeite met bij-reageren! Wat een lading schitterende kindjes, van harte gefeliciteerd! *O*

Hoge bloeddrukken en rustige kindjes, brrrr! Blij dat het voor de meesten (relatief) goed af lijkt te lopen steeds. Vind het steeds zo spannend om te lezen, en ben dan zo dankbaar dat ik er *knocks on wood* zo gezond vanaf kom! Hoop dat het allemaal goed blijft gaan voor jullie! :*

Heerlijk weekje vakantie gehad. Wandelen gaat gelukkig heel erg goed nog. (zelfs van steile bergpaadjes, al was dat niet helemaal de bedoeling :') )

Wel mijn eerste jankbui gehad.
SPOILER
Nog 75 uur en 14 minuten werken, whoop whoop! Kennie wachten...! *O*
Ja, klagen mogen we echt niet met dit termijn en er dan nog zo goed vanaf komen zonder verdere kwaaltjes. Hier precies zo. Wel begint er wat liespijn op te spelen, maar ik heb dat inmiddels kunnen toewijzen aan bepaalde activiteiten. :X Gisteren nog de hele dag plafonds & muren staan verven.

Lief dat je vriend zo reageert naar aanleiding van je huilbui.

75 uur :o Beter! Ik moet nog 33 dagen x 8 uur = 264 uur. :')

quote:
Even een ego-post:

AUW! :*
quote:

Zet hem op!
  zondag 9 augustus 2015 @ 10:41:03 #85
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_155039480
LuDann *O* zet hem op!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  zondag 9 augustus 2015 @ 10:41:24 #86
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_155039485
quote:

*O*! Zet 'm op!
pi_155039555
LuDann :% :% :%
  zondag 9 augustus 2015 @ 10:46:41 #88
56471 pinquit
oh my lama!
pi_155039560
LuDann *O* snel kennis maken met je kleine O+
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_155039567
Succes LuDann!
pi_155039894
Zet 'm op Ludann! Dat van de buikkrampen was (oa) ik, dus kom maar op! })
pi_155039979
Hup Hup Ludann!
pi_155040165
Verse baby in aantocht *O*

SPOILER

[ Bericht 82% gewijzigd door #ANONIEM op 09-08-2015 11:36:31 ]
  zondag 9 augustus 2015 @ 11:30:42 #93
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_155040203
Succes LuDann! *O*
Ik denk dat mijn weeën serieus aanvoelden als iemand die een heftige menstruatie beleefde. :@ gok ik, want ik heb ook eigenlijk nooit echt menstruatiekrampen.
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_155040558
Succes LuDann!
pi_155040800
Ludann.. Go go go *O*

Sillie brr aambeien! Laat er maar ff naar kijken.

Ik heb ze nooit gehad gelukkig. (afkloppen)
pi_155040818
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 11:30 schreef Mariposas het volgende:
Succes LuDann! *O*
Ik denk dat mijn weeën serieus aanvoelden als iemand die een heftige menstruatie beleefde. :@ gok ik, want ik heb ook eigenlijk nooit echt menstruatiekrampen.
Dat denk ik ook, maar dan wel held erge krampen.
  zondag 9 augustus 2015 @ 12:16:39 #97
56471 pinquit
oh my lama!
pi_155041095
Is er iemand hier die een geboortefotograaf heeft gehad bij een bevalling? Of erover nadenkt? :)
Ik zit er de laatste tijd steeds vaker over na te denken. Vooral omdat een bevalling zon maffe gebeurtenis is, waar je zelf best weinig van meekrijgt naast de pijn en het harde werken.
Enige wat me tegenhoudt is de prijs (geen idee verder haha) maar ook dat ik me zo bewust ben van mijn lijf en er niet op zit te wachten dat ik zelf op mijn lelijkst (want bevalling :+ ) vastgelegd wordt. Aan de andere kant vind ik mezelf in zon intiem moment helemaal niet op zn lelijkst, maar ben bang dat ik me daar toch aan ga storen.
  zondag 9 augustus 2015 @ 12:26:48 #98
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_155041317
Pinquit: klaprooss heeft dat, door elamanilo. En cassandra en mignonne zijn het ook van plan. Het had mij wel mooi geleken. De foto's die bij mij door het personeel zijn gemaakt zijn technisch gezien heel lelijk maar ik vind ze toch heel mooi en waardevol. Maar echt professionele foto's zouden helemaal fantastisch zijn.
Vind het sowieso een gemiste kans dat het ziekenhuis geen camera's heeft hangen en dat je na afloop de video lan kopen, beetje zoals een attractie in het pretpark idee. Ik zou m graag willen hebbrn! 8-)
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
  zondag 9 augustus 2015 @ 12:28:33 #99
56471 pinquit
oh my lama!
pi_155041354
:D pretparkfotos/film O+ geweldig idee
pi_155041363
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 12:16 schreef pinquit het volgende:
Is er iemand hier die een geboortefotograaf heeft gehad bij een bevalling? Of erover nadenkt? :)
Ik zit er de laatste tijd steeds vaker over na te denken. Vooral omdat een bevalling zon maffe gebeurtenis is, waar je zelf best weinig van meekrijgt naast de pijn en het harde werken.
Enige wat me tegenhoudt is de prijs (geen idee verder haha) maar ook dat ik me zo bewust ben van mijn lijf en er niet op zit te wachten dat ik zelf op mijn lelijkst (want bevalling :+ ) vastgelegd wordt. Aan de andere kant vind ik mezelf in zon intiem moment helemaal niet op zn lelijkst, maar ben bang dat ik me daar toch aan ga storen.
Nou toevallig spookt dat al een paar dagen door mijn hoofd! Bij mij is het het geld wat me tegenhoudt. Ik overweeg het, omdat ik net als jij graag terug zou willen zien wat er nou precies gebeurt. Dat ik er dan in m'n blootje persend onder de bloed en poep op sta nou ja, dat neem ik dan voor lief ;) De bevallingsfoto's die ik tot nu toe heb gezien, raken me zo diep. Vind 't zo intiem, bijzonder en echt, dat ik zulke foto's heel graag zou willen hebben. Maar vooralsnog is het voor ons veel te duur en moet lief maar met z'n mobieltje wat kiekjes snappen zo lang dat gaat :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')