Ik weet dat Fermont fotografie bijna ¤1000 kost voor een spontane bevalling.quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:40 schreef pinquit het volgende:
Nou precies dat bloesem!. Daarnaast zullen er echt geen blootbloedpoepfotos gemaakt worden als jij dat niet wil. Mijn Lief, oh ja daar moet ik t ook nog mee bespreken![]()
Maar wat zou zoiets kosten dan?
/ontlurktquote:Op zondag 9 augustus 2015 12:28 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
Nou toevallig spookt dat al een paar dagen door mijn hoofd! Bij mij is het het geld wat me tegenhoudt. Ik overweeg het, omdat ik net als jij graag terug zou willen zien wat er nou precies gebeurt. Dat ik er dan in m'n blootje persend onder de bloed en poep op sta nou ja, dat neem ik dan voor liefDe bevallingsfoto's die ik tot nu toe heb gezien, raken me zo diep. Vind 't zo intiem, bijzonder en echt, dat ik zulke foto's heel graag zou willen hebben. Maar vooralsnog is het voor ons veel te duur en moet lief maar met z'n mobieltje wat kiekjes snappen zo lang dat gaat
quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:55 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ik weet dat Fermont fotografie bijna ¤1000 kost voor een spontane bevalling.
Ohhhh <3 ik woon alleen helaas meer zuidelijk dan noordelijkquote:Op zondag 9 augustus 2015 12:57 schreef Philomijn het volgende:
[..]
/ontlurkt
JufMariska zoekt nog slachtoffers waar ze (gratis?) op mag oefenen schreef ze laatst in het babytopic. Ze woont alleen wel ih noorden...
Wel heel veel geld, heb het er ook niet voor over, maar op zich is de prijs niet gek. Als je uitgaat van ongeveer 8 uur fotografie ofzo? Zoiets kostte mijn trouwfotograaf ook.quote:
Ik zat inderdaad ook al te denken: zon fotograaf moet ook *ineens* op komen draven, en het zou maar net 18u duren ofzoquote:Op zondag 9 augustus 2015 13:12 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Wel heel veel geld, heb het er ook niet voor over, maar op zich is de prijs niet gek. Als je uitgaat van ongeveer 8 uur fotografie ofzo? Zoiets kostte mijn trouwfotograaf ook.
Elamanilo fotografeert ook, die zou je ook kunnen benaderen. Of je moet gewoon een paar weken rond de UD in Groningen verblijven en ook geen bezwaar hebben tegen Groningen als geboorteplaats in het paspoort van je zoon.
quote:Op zondag 9 augustus 2015 09:50 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Dat heb ik maar gedaan.. En daar heb ik spijt van!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil nog steeds graag Ela vragenquote:Op zondag 9 augustus 2015 12:16 schreef pinquit het volgende:
Is er iemand hier die een geboortefotograaf heeft gehad bij een bevalling? Of erover nadenkt?![]()
Ik zit er de laatste tijd steeds vaker over na te denken. Vooral omdat een bevalling zon maffe gebeurtenis is, waar je zelf best weinig van meekrijgt naast de pijn en het harde werken.
Enige wat me tegenhoudt is de prijs (geen idee verder haha) maar ook dat ik me zo bewust ben van mijn lijf en er niet op zit te wachten dat ik zelf op mijn lelijkst (want bevalling) vastgelegd wordt. Aan de andere kant vind ik mezelf in zon intiem moment helemaal niet op zn lelijkst, maar ben bang dat ik me daar toch aan ga storen.
Maar Marry Fermont is ook wel top of her class qua ervaring maar ook qua prijsquote:Op zondag 9 augustus 2015 12:55 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ik weet dat Fermont fotografie bijna ¤1000 kost voor een spontane bevalling.
Je komt hier op bezoekquote:Op zondag 9 augustus 2015 09:17 schreef LuDann het volgende:
''Weeen zijn net buikkrampen.''
Wie zei dat ook alweer? Ik zoek je op en ga je slaan.
Nee, consult daar wordt via verzekering geregeld. Apotheek zit ook elders.quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:47 schreef Kuukske het volgende:
Zit daar niet ook de behandeling bij de HAP bij dan? Dat kost tegenwoordig ook geld toch.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 16:36 schreef Fuente het volgende:
Oh wauw! Van harte!!! En wat een leuke foto's van je meiden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
Mja. Nahjah. Ik zie de factuur wel verschijnen.quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:53 schreef Skittles het volgende:
12 euro apothekerskosten zitten er hoogstwaarschijnlijk ook bij.
Huh? Ik snap de constructie even niet. Je hebt een werkgever die jouw uitzendt naar mensen met een PGB dan? Of met wie heb je een arbeidscontract? Lijkt me dat je werkgever dan toch de aanvraag moet doen?quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:13 schreef Sara82 het volgende:
Go LuDann!![]()
Ai Sillie, wat rot van je aambeien... Hopen dat ze nu wegblijven.
@ Jantina, ben ook erg blij dat ik nog maar zo weinig hoef... Lichamelijk wordt het nu stiekem best zwaar.
Wat ik trouwens wel stom vind: naast mijn baan, werk ik ook nog voor een aantal mensen met een PGB. Niet als zelfstandige, gewoon met een arbeidscontract. En daarvoor moet ik blijkbaar zelf een uitkering aanvragen bij de UWV, als je er minder dan 4 dagen in de week werkt. Is toch raar, daar hoeven andere parttimers toch ook niet zelf voor te bedelen? Niet te doen ook, voor 7 clienten. (Waar ik gemiddeld toch honderden euro's per maand mee verdien, dus zal wel moeten...)
Wat gek... Das wel een hoop gedoe inderdaad..quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:24 schreef Sara82 het volgende:
Nee, heb met al die mensen een los arbeidscontract (0-uren). En ik dacht ook dat zij, omdat ze mijn werkgever zijn, de aanvraag moesten doen. Niet dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |