*zwaait*quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:57 schreef Philomijn het volgende:
[..]
/ontlurkt
JufMariska zoekt nog slachtoffers waar ze (gratis?) op mag oefenen schreef ze laatst in het babytopic. Ze woont alleen wel ih noorden...
Fermonts foto's zijn erg mooi. De prijs die ze vraagt vind ik nog wel te begrijpen. Ze moet wel standbye staan. Alleen blijft t een hoop geld.quote:Op zondag 9 augustus 2015 15:04 schreef JufMariska het volgende:
[..]
*zwaait*
Fermont rekent idd geen uurtarief, ze komt bij 5-6 cm en blijft tot een paar uur na de bevalling. Ter vergelijk: voor rond de ¤1000 komt een beetje fotograaf een uur of 4-6 op je bruiloft![]()
Ik woon idd in Groningen, zou het heel mooi vinden om eens te doen!
Edit: er zijn er in het hele land wel meer hoor, prijzen weet ik niet zo, maar Marry Fermont is idd 'de' geboortefotograaf dus kan me voorstellen dat zij ook de hoogste tarieven rekent.
Ik wil het ook heel graag bij nr 2, ik heb zo weinig (mooie) foto's nu![]()
ela was hier na de bevalling van Elva (tijdens hadden we op zich ook wel gewild maar het ging onverwacht sneller dan verwacht) en ik ben nog nooit zo kwetsbaar en onaantrekkelijk geweest als op dat moment. Het was enorm intiem, uitzonderlijk heftig, maar ela heeft het vermogen om in te blenden in de situatie zoals die is, waardoor ze eerder een toevoeging is dan dat je op een vervelende manier last hebt van het feit dat er iemand is die jou vast legt op dat moment. En als ik de foto's nu terug zie denk ik alleen maar: Wat zijn we mooie mensen, wat zijn we een mooi gezin, en wat een rijkdom dat we zo'n waardevol moment vast hebben kunnen (laten) leggen tot in de eeuwigheid. Ik was echt al jaren een shoot voor me uit aan het schuiven (wilde ook een zwangerschapsshoot, maarja.. 'niet zo mooi als alle anderen die door ela worden gefotografeerd'en zo) maar ben echt blij dat we dit toch hebben gedaan. Ik kan het iedereen aanradenquote:Op zondag 9 augustus 2015 12:16 schreef pinquit het volgende:
Is er iemand hier die een geboortefotograaf heeft gehad bij een bevalling? Of erover nadenkt?![]()
Ik zit er de laatste tijd steeds vaker over na te denken. Vooral omdat een bevalling zon maffe gebeurtenis is, waar je zelf best weinig van meekrijgt naast de pijn en het harde werken.
Enige wat me tegenhoudt is de prijs (geen idee verder haha) maar ook dat ik me zo bewust ben van mijn lijf en er niet op zit te wachten dat ik zelf op mijn lelijkst (want bevalling) vastgelegd wordt. Aan de andere kant vind ik mezelf in zon intiem moment helemaal niet op zn lelijkst, maar ben bang dat ik me daar toch aan ga storen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Helemaal geen zin om bezig te gaan met kamertje ofzo op deze manier, t lijkt zo futiel en onbelangrijk nu. Komt wel weer maar voor nu ff totaal onbelangrijk.:)
Jahoor, is goed! Leuk!quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:05 schreef Wizzy het volgende:
[..]
Fermonts foto's zijn erg mooi. De prijs die ze vraagt vind ik nog wel te begrijpen. Ze moet wel standbye staan. Alleen blijft t een hoop geld.
JufMariska, zal ik je vanavond contacten? Een geboortefotograaf zou ik wel bij mijn bevalling willen hebben.
quote:Op zondag 9 augustus 2015 17:05 schreef mignonne het volgende:
haha MM yay voor meer ruimte!
Hier merk ik dat ik minder kracht heb in mn vingers. Zwaar irritant. Ik heb dat vocht liever allemaal in mn voeten zitten ofzo![]()
En mn hoofd is overvol op t moment.Wat naar Migonne! SterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Helemaal geen zin om bezig te gaan met kamertje ofzo op deze manier, t lijkt zo futiel en onbelangrijk nu. Komt wel weer maar voor nu ff totaal onbelangrijk.![]()
Ik heb er nog geen gezien onder de 900 euro.quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:40 schreef pinquit het volgende:
Nou precies dat bloesem!. Daarnaast zullen er echt geen blootbloedpoepfotos gemaakt worden als jij dat niet wil. Mijn Lief, oh ja daar moet ik t ook nog mee bespreken![]()
Maar wat zou zoiets kosten dan?
Welkom terug! De eerste 2 die ik op google bekijk zijn 800 en (aanbieding) 537 of minderquote:Op zondag 9 augustus 2015 17:40 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik heb er nog geen gezien onder de 900 euro.
Hoi trouwensik ben terug uit het warme doch heerlijke Italië
quote:Op zondag 9 augustus 2015 17:09 schreef JufMariska het volgende:
En sterkte Mignonne
En ik kan alleen maar zeggen: wie je ook vraagt/boekt: iedereen is mooi, elke buik kan mooi vastgelegd worden, elk moment is het waard om gefotografeerd te worden. Echt! En geloof je me niet: mijn collega's & ik gaan graag de uitdaging aan, beloofd
In mijn regio danquote:Op zondag 9 augustus 2015 17:52 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Welkom terug! De eerste 2 die ik op google bekijk zijn 800 en (aanbieding) 537 of minderKen beiden niet trouwens
Als het deze ellende voorkomt zou ik 't je van harte aanbevelen! Ik heb nog nooit een aambei gehad verder dus ik ben er meteen goed zoet meequote:Op zondag 9 augustus 2015 17:58 schreef LadyBlack het volgende:
Ah mignonne, naar nieuws
En sillie, auw![]()
Ik heb van mijn vorige zwangerschap wat aambeien overgehouden maar daar heb ik eigenlijk nooit last van gehad. Misschien toch maar eens die curanol kopen voordat t erger wordt!
Klopt! Ze reageerde heel positief, dikke zoen als felicitatiequote:Op zondag 9 augustus 2015 18:02 schreef Malteser het volgende:
Mignonne, wat naar. Sterkte!
Ladyblack, hoe reageerde je manager eigenlijk op je zwangerschap? Had jij vorige week niet een gesprek? En hoe is het met de misselijkheid?
Oh, wat ontzettend fijn! En goed dat je je ietsje beter voelt als je op tijd wat eet.quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Klopt! Ze reageerde heel positief, dikke zoen als felicitatieEn verder alle begrip als ik om misselijkheid wat vaker pauzeer voor eten.
Misselijkheid is nog aanwezig maar goed te doen als ik op tijd de juiste dingen eet, en genoeg afleiding. Zit er dus soms wel een beetje sip bij, maar dat trekt na een broodje / mentos / sultana wel weer bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |