SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De huidige aspirantbewoners
http://www.utopiatv.nl/participant/active
Agenda:
Nominatie:
10 augustus: nominatie publiek
11 augustus: nominatie bewoners
12 augustus: 2 nieuwe aspirantbewoners
16 augustus: exit van één aspirantbewoner
17 augustus: exit genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door pullup op 08-08-2015 09:21:23 ]Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Bjorn geeft geen feest voor een eigen feestje..... "Ben benieuwd wat voor vrouwen er komen". Misschien dat hij een 16 jarig meisje weet te inmponeren als organisator, zanger, model, tv sterMake trouble not war![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 08:31 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
en om 9 uur bekend maken nieuwe toch ?Oh ja dat speelt ook nog
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Ze zetten ook de mensen af die komen!Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Daaromquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 08:32 schreef Poezewoes het volgende:
Ze zetten ook de mensen af die komen!
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Iets zegt me dat ze dit podium beter gisteren in elkaar hadden kunnen draaienBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Welnee, voor die man is dat dagelijks werk. Dat is zo gebeurd.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 08:34 schreef pullup het volgende:
Iets zegt me dat ze dit podium beter gisteren in elkaar hadden kunnen draaien![]()
Ze hebben nog genoeg te doen zegt de man met de irritante stem. ze zitten niet om werk verlegenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 08:34 schreef pullup het volgende:
Iets zegt me dat ze dit podium beter gisteren in elkaar hadden kunnen draaienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
3.5 uur te gaanquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 08:34 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Welnee, voor die man is dat dagelijks werk. Dat is zo gebeurd.er zijn vast nog wel klusjes
Die zal hebben opgevangen dat het gros nog op bed ligtquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben nog genoeg te doen zegt de man met de irritante stem. ze zitten niet om werk verlegen![]()
Ivan ligt te friemelen met Nico, Mark ligt in bed met een gebroken hart!quote:Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 08:31 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
en om 9 uur bekend maken nieuwe toch ?![]()
de koning heeft rust nodig na gisterenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 08:40 schreef fenna23 het volgende:
Ivan geeft altijd het goede voorbeeld......... toch?![]()
nu dus nietquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 08:40 schreef fenna23 het volgende:
Ivan geeft altijd het goede voorbeeld......... toch?![]()
Ja ook zoiets waaif zo een grote mond over Cees in krotwood huis en nu ligt ze er ook diverse keren om even flink van bil te gaan .quote:![]()
Ja zo dacht ik dus ook....quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 08:34 schreef pullup het volgende:
Iets zegt me dat ze dit podium beter gisteren in elkaar hadden kunnen draaienJe weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
http://www.utopiatv.nl/participant/activequote:Op zaterdag 8 augustus 2015 08:41 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
nieuwe bewoners worden voorgesteld![]()
O,dank jequote:Op zaterdag 8 augustus 2015 08:41 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
nieuwe bewoners worden voorgesteld![]()
![]()
![]()
![]()
Fitnessinstructeur, receptionise, ondernemer.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 08:42 schreef fenna23 het volgende:
[..]
http://www.utopiatv.nl/participant/active
Say no moreBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Dat was gisteren alquote:
rolf dan maar die vrouw is helemaal niksquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 08:42 schreef fenna23 het volgende:
[..]
http://www.utopiatv.nl/participant/active![]()
Ja die wil de akker aanpaken, hebben ze weer zo'n lul, die het voor ze opknapt!quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 08:47 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
rolf dan maar die vrouw is helemaal niksTenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Filmpjes gezien, maar dat is dus weer 3 x niks waarbij die 'ondernemer' nog het minste niks is.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
De man die altijd het goede voorbeeld geeft ligt nog boven op Nicole![]()
Je weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
hoeveel zijn er al niet binnen gekomen voor de akker. Alleen Chris deed het en de rest ging zuipen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 08:49 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja die wil de akker aanpaken, hebben ze weer zo'n lul, die het voor ze opknapt!
Dus nee die praatjes trap ik niet meer in.![]()
je kan niet eens je stem uitbrengenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 08:49 schreef pullup het volgende:
Filmpjes gezien, maar dat is dus weer 3 x niks waarbij die 'ondernemer' nog het minste niks is.![]()
Naomi prepareert de vuilnisbakken
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 08:50 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
je kan niet eens je stem uitbrengenDat was me niet eens opgevallen. Ik was toch niet van plan te stemmen
stom wijf,nu wil ik een tostiquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 08:51 schreef pullup het volgende:
[..]Dat was me niet eens opgevallen. Ik was toch niet van plan te stemmen
![]()
![]()
Helpt ook nietquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 08:51 schreef pullup het volgende:
[..]Dat was me niet eens opgevallen. Ik was toch niet van plan te stemmen
Stemmen op een man, leuk voor Ginaminder leuk voor Mark
![]()
Het is sowieso weer drie keer nietsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Naomi gaat poetsen
Kon jij stemmen ?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 08:53 schreef Dotteke het volgende:
Stemmen op een man, leuk voor Ginaminder leuk voor Mark
![]()
Het is sowieso weer drie keer nietsJe weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
Nog 3 uur te gaan
Het valt me vies tegen dat er op Wim na niemand helpt stelletje luie flikkers zijn het allemaal![]()
Nopequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Naomi heeft ook geholpen buiten en is nu binnen bezigquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 08:56 schreef PTLe het volgende:
Het valt me vies tegen dat er op Wim na niemand helpt stelletje luie flikkers zijn het allemaal![]()
[ afbeelding ]
O": Gina is ook wakkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Gnoom helpt ook, echt!quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 08:56 schreef PTLe het volgende:
[ afbeelding ]Make trouble not war![]()
Ja heel even maar kloptquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 08:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Naomi heeft ook geholpen buiten en is nu binnen bezig
O": Gina is ook wakker
lange reis dan, 12 uur terug, naar sneek, waar in nederland wonen zequote:
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane![]()
Michael, komt erin voor gabri, kan ze verder afvallen
Roelie, komt erin voor Gnoom met spraytannetjes enzo
Dan doe mij maar Rolf, wil de keuken overnemen (leuk voor Stiff) wil leider worden (leuk voor Ivan) en wil de akker aanpakken (eindelijk iemand die dit gaat doen)![]()
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 08:58 schreef renevanlaaren het volgende:
mark ik mis je
ff knuffen
gina
cees is boos
mark rob ook
gina heeft hij dat gezegd
mark nee
Ik ook ,maar is een gokjequote:Op zaterdag 8 augustus 2015 09:01 schreef doodmoe het volgende:
Ik kon wel stemmen hoor, heb op Rolf gestemd dus![]()
![]()
248 mensen met gasten erbij 322Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die denkt heel Utopia te kunnen veranderen of hij gelooft in sprookjes en is voor mij daarom niet geloofwaardigquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 09:00 schreef doodmoe het volgende:
Dan doe mij maar Rolf, wil de keuken overnemen (leuk voor Stiff) wil leider worden (leuk voor Ivan) en wil de akker aanpakken (eindelijk iemand die dit gaat doen)![]()
Ik ook voor Rolf geen idee of het wat is, heeft in ieder geval geen irritante stem, een versierder dus leuk voor Gina en een jaloerse Markquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als hij van blauwe plekken houd!quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 09:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook voor Rolf geen idee of het wat is, heeft in ieder geval geen irritante stem, een versierder dus leuk voor Gina en een jaloerse MarkTenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Maar wil wel dingen veranderen. Dat zal niet gaan lukken mar is wel iemand voor in team Bas/Cees hoop ikquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 09:05 schreef fenna23 het volgende:
[..]
Die denkt heel Utopia te kunnen veranderen of hij gelooft in sprookjes en is voor mij daarom niet geloofwaardig![]()
![]()
![]()
De mannen willen Bjorn blij maken, de tap mag hij zolang houden net zo lang hun leveren of Bjorn daar zit
Maar helaas pindakaas voor de man. Bjorn wist het al, dus geen verrassingWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee een sportinstructeur of een tanmiep is watquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 09:05 schreef fenna23 het volgende:
[..]
Die denkt heel Utopia te kunnen veranderen of hij gelooft in sprookjes en is voor mij daarom niet geloofwaardig
Dat is helemaal niets naar mijn ideeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik weet haar naam niet meer,maar ze heeft wel een goede boodschap over dat bakken in de zon.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee een sportinstructeur of een tanmiep is wat
Dat is helemaal niets naar mijn idee
Melanoom is vaak dodelijk![]()
Cees weer lekker aan de mopper over Gina, die heeft gisteren tegen Cees gezegd dat hij naar een bejaardencentrum moest
Dat horen en lezen we alom en toch blijven mensen bakken in de zon,. Denk echt niet dat zij daar ook maar enige verandering in gaat brengenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 09:13 schreef formule het volgende:
[..]
Ik weet haar naam niet meer,maar ze heeft wel een goede boodschap over dat bakken in de zon.
Melanoom is vaak dodelijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Post voor stef
sorryquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 09:19 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En bedankt kan hier weer 'n doekje over de laptop halen..... overal koffie
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Yeahhh een ballon van papa en mama
Hoe kan het dat hun altijd mooi weer hebben met markten en feestjes?
Als ik iets plan gaat het altijd regenen en waaien![]()
![]()
Bjorn is helemaal blij, hij kan straks het centraal beginnen dat ze niet meer met in de min beginnen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
karma?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 09:25 schreef lonneberga het volgende:
Als ik iets plan gaat het altijd regenen en waaien![]()
![]()
Zijn jullie alweer trouwplannen aan het maken vraagt Stef aan Gina en Mark
Hoor GIna zeggen, had het ook niet zeggen toen ik dronken was, maar wat ze niet had moeten zeggen weet ik nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze rekenen te snel dat ze uit de min zijn, komen vast nog wel rekeningen die er af moeten diequote:Op zaterdag 8 augustus 2015 09:28 schreef lonneberga het volgende:
Björn gun ik wel een succesje,alleen jammer dat dat betekent dat ze weer uit de min komen
Bjorn vergeten is te melden![]()
![]()
Ja ze hebben gezongen voor haar, niet allemaal. En het was echt doodvermoeiendquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 09:29 schreef TillyB het volgende:
GM, is er nog iets gebeurt vannacht na twaalven? Hebben ze nog gezongen voor Stiff?
tot 'n uur of 2 met Gina en Mark....![]()
![]()
![]()
Wie deden er niet mee?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 09:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja ze hebben gezongen voor haar, niet allemaal. En het was echt doodvermoeiend
tot 'n uur of 2 met Gina en Mark....TEAM BAKSTEEN![]()
![]()
Niet praten, zegt Gina, ik praat
Ik was gisteren een beetje dronken
Zolang als Bjorn in Utopia is,heb ik begrepenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 09:34 schreef Ranah het volgende:
de nieuwe bar mogen ze laten staan tot dec, dacht gratis![]()
Wil je zo me nagels doen vraagt Gina aan Mark.
Ja hoor zegt Mark, kom maar.
Eerst even m ijn haren doen, zegt ze.
Doe maar niet zegt Mark, dan krijg je niet zoveel aandacht.
Ik ga me wel mooi maken, zegt Mark
ppfff wat een kinderen zeg
Gina moet 4 euro zoveel betalen voor patat en een snack
Vergeet het maar zegt Gina, Utopia is voor 1/15 deel van mij dusWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
goedemorgen, sorry maar was een beetje schot voor open goalquote:
Daar heeft ze een puntquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 09:38 schreef Dotteke het volgende:
Gina moet 4 euro zoveel betalen voor patat en een snack
Vergeet het maar zegt Gina, Utopia is voor 1/15 deel van mij dus![]()
Terwijl de andere vrouwen niets doen, is Naomi toch al een paar uur aan het helpen
Stef heeft in haar post van haar moeder gehoord dat ze zich geen zorgen hoeft te maken en ze niet op de bank komt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
is goed hoorquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 09:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
goedemorgen, sorry maar was een beetje schot voor open goal![]()
wat een onzin brieven krijgt ze danquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 09:40 schreef Dotteke het volgende:
Terwijl de andere vrouwen niets doen, is Naomi toch al een paar uur aan het helpen
[ afbeelding ]
Stef heeft in haar post van haar moeder gehoord dat ze zich geen zorgen hoeft te maken en ze niet op de bank komt.A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken![]()
Mark blijft maar rondom Gina hangen
laat haar dat maar lekker denken,des te groter de schrikquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 09:40 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
Stef heeft in haar post van haar moeder gehoord dat ze zich geen zorgen hoeft te maken en ze niet op de bank komt.![]()
Cees tegen Mark dat Naomi vanochtend de melk heeft weggegooid want ze had geen zin om te sjouwen.TEAM BAKSTEEN![]()
mark heeft melk nodig voor de pindasaus maar noompje heeft de melk weggegooid.
Gelukkig heeft Cees nog een beetje melk staan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker makkelijkquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 09:44 schreef TillyB het volgende:
Cees tegen Mark dat Naomi vanochtend de melk heeft weggegooid want ze had geen zin om te sjouwen.
Noom mag ook wel naar huis van mijMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 09:25 schreef lonneberga het volgende:
Als ik iets plan gaat het altijd regenen en waaienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is op 8 augustus wel eens onstuimig weer geweest.🐱![]()
Naomi heeft ook de pan niet schoongemaakt, dat heeft Cees dan maar gedaan.
Ze had nog gezegd dat ze niet alleen de pan wilde sjouwen, want er was nog niemand op. Cees zei: En ik dan?
Maarja hè.TEAM BAKSTEEN![]()
Wat een lulletje eerste klas is die vent toch echt
Gina biedt haar excuus aan bij Cees voor vannacht
Loopt hij ook weleens anders dan?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 09:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
Mark loopt er weer bij alsof er 'n handje knikkers in z'n reet zitten en bang is
dat ze eruit vallen![]()
![]()
Gina heeft tegen Cees gezegd dat ie maar aan een bejaardenprogramma mee moet doen?Verstond ik dat goed?
TEAM BAKSTEEN![]()
Gina: Ik wil sowieso mijn excuses aanbieden
Cees: Dat heb je wel vaker gedaan
Gina: Ja dat weet ik, maar toen was het mijn verjaardag
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Yupquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 09:48 schreef TillyB het volgende:
Gina heeft tegen Cees gezegd dat ie maar aan een bejaardenprogramma mee moet doen?Verstond ik dat goed?
Nep excusesquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 09:48 schreef Dotteke het volgende:
Gina biedt haar excuus aan bij Cees voor vannacht
[ afbeelding ]
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ginz zegt ja je geeft je op bij 13 jonge mensen
Kom op zegt Cees het was 2.30 uur, er waren mensen die om 5 uur op moesten staan
Mark zegt tegen Ivan dat hij veel stemmen krijgt
"Ook al kom je er op dan ga je toch niet naar huis", zegt Ivan hinnikendWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Gina gaat op Mark stemmen en Gaby schijnt ook op Mark te gaan stemmen. Volgens Gina komt ie wel op de bank.TEAM BAKSTEEN![]()
Gaby vol op Mark?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 09:49 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Gina gaat op Mark stemmen en Gaby schijnt ook op Mark te gaan stemmen. Volgens Gina komt ie wel op de bank.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Maar de stemming is nog drie dagen weg.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 09:49 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Gina gaat op Mark stemmen en Gaby schijnt ook op Mark te gaan stemmen. Volgens Gina komt ie wel op de bank.
Cees zal wel een opmerking maken dat ze hun eigen spullen op moeten ruimen en dat pikken ze niet dus dan gaan ze vol op hem natuurlijk!![]()
![]()
Dat mens is niet goed snikquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 09:52 schreef Dotteke het volgende:
Gina biedt ook haar excuus aan aan Wim, ze wilde een statement maken
[ afbeelding ]Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Ik heb het niet gezien vannachtquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 09:52 schreef TillyB het volgende:
[..]
Wat heeft ze dan voor liedje opgezet?My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
kan zeggen van naomi wat je wil maar ze is wel goed bezig nu met bjorn te helpen nu weer de bar aan het schoonmaken![]()
Die spoort idd helemaal niet,quote:
Ook Naomi krijgt excuus
Ja, dat is ze zeker en niet alleen de bar ze heeft al heel wat gedaan vanmorgen. Helpen podium opbouwen. Linten spannen, prullenbakken voorzien van een vuilniszak, lege fusten versjouwen en nu de bars schoonmaken,quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 09:52 schreef miertje36 het volgende:
kan zeggen van naomi wat je wil maar ze is wel goed bezig nu met bjorn te helpen nu weer de bar aan het schoonmaken
Er is een kalkoen kuikentje dood volgens MarkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
inderdaad,tovh jammer dat ze die koeien zo afraffelt,ze heeft daar gewoon geen zin in.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 09:52 schreef miertje36 het volgende:
kan zeggen van naomi wat je wil maar ze is wel goed bezig nu met bjorn te helpen nu weer de bar aan het schoonmaken![]()
Gina denkt dat ze heel wat stemmen gaat krijgenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O mark zegt dat Gina en hij beloofd hebben nooit op elkaar te stemmen.
Wil hij hiermee Gina herinneren aan deze afspraakWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Deed hij slimquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 09:58 schreef Dotteke het volgende:
O mark zegt dat Gina en hij beloofd hebben nooit op elkaar te stemmen.
Wil hij hiermee Gina herinneren aan deze afspraakBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Wat een drama zagt Nicole als Gina het hele verhaal afratelt bij Nicole
Ik heb lekker geslapen, zegt Nicole en wel zin in een feestje
Gina aan iedereen vertellen dat ze tegen Cees heeft gezegd van dat bejaardenprogramma. Je hoort gewoon aan haar toon dat ze trots is op haar kinderachtige opmerking.
Gek hè, dat mensen jouw neppe schijt excuses niet met wild enthousiasme ontvangen.Nepwijf
TEAM BAKSTEEN![]()
Dat deed hij zeker, maar Gina lijkt me er wel zo een die zich daar niets van aantrektquote:
Ik denk trouwens dat ze het voor de stemming al lang weer goed hebbenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Naomi moet dat ding van Ivan omdoen, ( ik denk dat hij de tens bedoeld) maar ze wil niet het is een feestje en er moeten nog dingen gebeuren.
Ivan gaat helpen en Noom moet onder de douche van hemWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tokkie strekenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:00 schreef TillyB het volgende:
Gina aan iedereen vertellen dat ze tegen Cees heeft gezegd van dat bejaardenprogramma. Je hoort gewoon aan haar toon dat ze trots is op haar kinderachtige opmerking.
Gek hè, dat mensen jouw neppe schijt excuses niet met wild enthousiasme ontvangen.Nepwijf
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Het is weer zover Naomi heeft last van der arm en Ivan gaat alle werkjes voor haar doen!
Eens kijken als straks het feest begint of ze haar glas dan gewoon hoog kan houden!!!!![]()
Sorry maar als enige meid hij heeft vanaf vanmorgen 7 uur geholpen met opbouwen, sjouwen en schoonmaken terwijl de rest nog op hun nest lag.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:02 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Het is weer zover Naomi heeft last van der arm en Ivan gaat alle werkjes voor haar doen!
Eens kijken als straks het feest begint of ze haar glas dan gewoon hoog kan houden!!!!
Ik heb respect voor haar dat ze ondanks haar pijn toch aan het helpen wasWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dat is het scenario voor morgen toch?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:02 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Eens kijken als straks het feest begint of ze haar glas dan gewoon hoog kan houden!!!!![]()
Naomi: Binnen hoeft het niet schoon te zijn toch, hier komen geen mensen?
Ivan: Uhh, wat zegt onze evenementen organisator?TEAM BAKSTEEN![]()
Ze heeft iig meer gedaan dan domme Gina of die andere mokkelsquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:02 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Eens kijken als straks het feest begint of ze haar glas dan gewoon hoog kan houden!!!!My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja en voor als er evt vanavond nog opgeruimd moet worden!quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:04 schreef lonneberga het volgende:
[..]
dat is het scenario voor morgen toch?![]()
Ivan ziet Naomi met Gabri een tafeltje naar buiten dragen en stopt haar
Ivan: We hadden toch iets afgesproken?
Naomi: Ja iedereen gaat nu douchen
Ivan: Dan ga je even je kleding klaarleggen ofzoTEAM BAKSTEEN![]()
Die beweging gaat haar heel makkelijk afquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:02 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Eens kijken als straks het feest begint of ze haar glas dan gewoon hoog kan houden!!!!
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
ivan zijn fans zijn niet zo gul
Hallo Allemaal,
Allereerst wil ik IEDEREEN bedanken voor alle felicitaties!! Het was een topdag! En Ivan heeft het compleet gemaakt.
Verder wil ik over het vliegtuigje zeggen dat de stand nu staat op 275 euro! Vliegtuigje kost 408 euro.. dit wilt zeggen dat we 125 euro tekort komen. Ik heb zelf een vriendin van me geld in mijn laten storten omdat ik zelf nu in Kurdistan zit. 21 augustus ben ik terug in Nederland en dan pas kan ik zelf de 125 Euro eventueel bijleggen.
Dinsdag zijn de nominaties en we weten niet of Ivan die overleeft en of het vliegtuigje überhaupt wel doorgaat. Zo niet zal ik meteeen daarna al het geld terug storten op jullie rekening.
Super bedankt alvast!!!!
Veel liefs♡♡♡♡♡♡![]()
Ja maar Gina loopt 3 keer zo snel als Naomi dat zie je toch ook wel, dus die kan gewoon later opstaan.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze heeft iig meer gedaan dan domme Gina of die andere mokkels
Trouwens al die andere idioten daar blijven ook gewoon in hun nest liggen he!
Je zou denken dat ze dan met z'n allen vroeg opstaan, maar....... nee dus weer eens!!!!![]()
Gabri is benieuwd of Joey soms even kijkt hoe het met haar gaat en haar kilo's. Volgens Ivan zit ie nog in Bali. (Hij is inmiddels weer in Nederland, te zien op zijn facebook).TEAM BAKSTEEN![]()
Nou, stuk voor stuk gaan ze voor de bijl en ontpoppen zich als de tokkie die ze zijn. Alleen Gaby, Cees, Bjorn en Bas lijken vooralsnog nog een beetje fatsoen in hun body te hebben...En laten nu juist zij de meest aangewezen kandidaten zijn, die op de bank komen te zitten. Wat zegt dat als lichtend voorbeeld en afspiegeling van de maatschappij? Je zou er toch bijna bang van worden...quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:00 schreef TillyB het volgende:
![]()
Dat is nog altijd zo geweest, sta je op 1 dan moet je er aan geloven!!!quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:10 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Nou, stuk voor stuk gaan ze voor de bijl en ontpoppen zich als de tokkie die ze zijn. Alleen Gaby, Cees, Bjorn en Bas lijken vooralsnog nog een beetje fatsoen in hun body te hebben...En laten nu juist zij de meest aangewezen kandidaten zijn, die op de bank komen te zitten. Wat zegt dat als lichtend voorbeeld en afspiegeling van de maatschappij? Je zou er toch bijna bang van worden...![]()
Doe lekker je ding, zegt Ivan tegen Naomi
"Ik weet toch zelf wel hoe ik er mee om moet gaan, ik neem gewoon mijn medicijnen in.
Ivan heeft liever dat noompje niets meer doet, maar noompje wil gewoon helpen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoe nobel van haar!!!!!!quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:11 schreef Dotteke het volgende:
Doe lekker je ding, zegt Ivan tegen Naomi
"Ik weet toch zelf wel hoe ik er mee om moet gaan, ik neem gewoon mijn medicijnen in.
Ivan heeft liever dat noompje niets meer doet, maar noompje wil gewoon helpen.![]()
Waar kijkt die moeder dan naar?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 09:40 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
Stef heeft in haar post van haar moeder gehoord dat ze zich geen zorgen hoeft te maken en ze niet op de bank komt.![]()
Mark: Ga je me missen, als ik wordt weggestemd?
Mark: Ik zit op de bank
Bjorn: Waarom? Wie gaat op je stemmen dan?
Mark: Gina
Bjorn: Je moet het maar zo zien jongen, dan zitten we iig samen op de bank
Mark: ik krijg publieksstemmen, ik krijg stemmen van hier
Bjorn: jij hebt gezegd ik sta in de luifel, doe je dat nog steeds?
Mark: ik ben er altijd
11 uur laatste briefing bij de picnicktafelTEAM BAKSTEEN![]()
nou dat is zeker waarquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze heeft iig meer gedaan dan domme Gina of die andere mokkels![]()
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:16 schreef TillyB het volgende:
Mark: Ga je me missen, als ik wordt weggestemd?
Mark: Ik zit op de bank
Bjorn: Waarom? Wie gaat op je stemmen dan?
Mark: Gina
Bjorn: Je moet het maar zo zien jongen, dan zitten we iig samen op de bank
Mark: ik krijg publieksstemmen, ik krijg stemmen van hier
Bjorn: jij hebt gezegd ik sta in de luifel, doe je dat nog steeds?
Mark: ik ben er altijd
11 uur laatste briefing bij de picnicktafel![]()
![]()
I will do what i must !!![]()
En Mark gaat alvast in de martelaren modus met zijn : ik zit op de bank, ze gaan me wegstemmen en ga je me missen (tegen Bjorn)
Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
maar de waarde van niets... (Oscar Wilde)![]()
Ja, dat kan ik volgen, Bas en Wim zitten dus in de gevarenzone...Maar Gaby, Bjorn en Cees dan? Ik zal niet zeggen, dat ze enorm veel toevoegen, maar hun gedrag is zeker niet kwetsend, integendeel zij beheersen zich, gaan mee met de groep en zetten zich op hun manier in, zonder het liederlijke gedrag, wat anderen vertonen. En dan bedoel met name: Stefanie, Ivan, Nicole, Gina, Mark die daar voortdurend de boel lopen te verstieren. Het kan grappige beelden opleveren, maar in mijn opinie, zou dat ook kunnen, als er op een fijne manier met elkaar omgegaan wordt en iedereen de kar trekt. Ik zou toch nog steeds willen zien, dat 15 mensen een totaal nieuwe samenleving kunnen opbouwen, zonder weerklank en hobbels en valkuilen kunnen omzeilen..Maar ja, de goeden moeten onder de kwaden lijdenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:11 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Dat is nog altijd zo geweest, sta je op 1 dan moet je er aan geloven!!!![]()
sneaky ventje is dat toch,hij straalt het gewoon uitquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:17 schreef Scherzo het volgende:
En Mark gaat alvast in de martelaren modus met zijn : ik zit op de bank, ze gaan me wegstemmen en ga je me missen (tegen Bjorn)![]()
Le Tatquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:17 schreef Scherzo het volgende:
En Mark gaat alvast in de martelaren modus met zijn : ik zit op de bank, ze gaan me wegstemmen en ga je me missen (tegen Bjorn)![]()
![]()
I will do what i must !!![]()
we xijn gewoon weer een illusie armer,jammerquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:18 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik volgen, Bas en Wim zitten dus in de gevarenzone...Maar Gaby, Bjorn en Cees dan? Ik zal niet zeggen, dat ze enorm veel toevoegen, maar hun gedrag is zeker niet kwetsend, integendeel zij beheersen zich, gaan mee met de groep en zetten zich op hun manier in, zonder het liederlijke gedrag, wat anderen vertonen. En dan bedoel met name: Stefanie, Ivan, Nicole, Gina, Mark die daar voortdurend de boel lopen te verstieren. Het kan grappige beelden opleveren, maar in mijn opinie, zou dat ook kunnen, als er op een fijne manier met elkaar omgegaan wordt en iedereen de kar trekt. Ik zou toch nog steeds willen zien, dat 15 mensen een totaal nieuwe samenleving kunnen opbouwen, zonder weerklank en hobbels en valkuilen kunnen omzeilen..Maar ja, de goeden moeten onder de kwaden lijden![]()
Ik heb vanmorgen een paar keer een poging gedaan naar de streams te kijken. Vergeefs. Ik erger me kapot aan die zooi. Met name aan Gina, Mark, Ivan, Nicole, Rob, Steff en Gabs. Wat een arrogante, egocentrische kinderen zijn het. Bah!![]()
Er is een groot evenement en zonder enige schaamte blijven ze lang in hun bed liggen, gaan op hun gemak douchen, halen geintjes uit, lopen het terrein af om waardeloze excuses te maken![]()
No mercy for animal abusers![]()
Je noemt precies degenen op, bah...quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:21 schreef Rhosyn het volgende:
Ik heb vanmorgen een paar keer een poging gedaan naar de streams te kijken. Vergeefs. Ik erger me kapot aan die zooi. Met name aan Gina, Mark, Ivan, Nicole, Rob, Steff en Gabs. Wat een arrogante, egocentrische kinderen zijn het. Bah!![]()
Er is een groot evenement en zonder enige schaamte blijven ze lang in hun bed liggen, gaan op hun gemak douchen, halen geintjes uit, lopen het terrein af om waardeloze excuses te maken![]()
![]()
Dat!quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:10 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Nou, stuk voor stuk gaan ze voor de bijl en ontpoppen zich als de tokkie die ze zijn. Alleen Gaby, Cees, Bjorn en Bas lijken vooralsnog nog een beetje fatsoen in hun body te hebben...En laten nu juist zij de meest aangewezen kandidaten zijn, die op de bank komen te zitten. Wat zegt dat als lichtend voorbeeld en afspiegeling van de maatschappij? Je zou er toch bijna bang van worden...
No mercy for animal abusers![]()
Bjorn is de verpersoonlijking van gejank...quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
Bjorn moet eens ophouden met dat gejank
Allemaal cabaretteketet!![]()
Je zal die zeikerd de hele dag naast je hebben staan...... had 'm allang 'n stuk dukt tape op z'nquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Bjorn is de verpersoonlijking van gejank...
muil geplakt en vastgebonden achter het zwembad gelegd![]()
![]()
Als je iets met 15 mensen op wil bouwen moet je 15 mensen nemen die op z''n minst de neuzen een beetje de zelfde kant op hebben staan.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:18 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik volgen, Bas en Wim zitten dus in de gevarenzone...Maar Gaby, Bjorn en Cees dan? Ik zal niet zeggen, dat ze enorm veel toevoegen, maar hun gedrag is zeker niet kwetsend, integendeel zij beheersen zich, gaan mee met de groep en zetten zich op hun manier in, zonder het liederlijke gedrag, wat anderen vertonen. En dan bedoel met name: Stefanie, Ivan, Nicole, Gina, Mark die daar voortdurend de boel lopen te verstieren. Het kan grappige beelden opleveren, maar in mijn opinie, zou dat ook kunnen, als er op een fijne manier met elkaar omgegaan wordt en iedereen de kar trekt. Ik zou toch nog steeds willen zien, dat 15 mensen een totaal nieuwe samenleving kunnen opbouwen, zonder weerklank en hobbels en valkuilen kunnen omzeilen..Maar ja, de goeden moeten onder de kwaden lijden
In dit geval is er gekozen voor karakters die zo haaks op elkaar staan dat die samenleving er nooit gaat komen!!!
Jammer ik had het ook heel spannend gevonden om te zien dat je van niets iets maakt en langzaam groeit maar in goed overleg en zonder jaloezie, maar ze zijn te verschillend ook wat betreft hun doelen. Ze zouden een gezamenlijk project moeten hebben waaraan ze in ochtend met z'n allen werken. Dus om 8 uur op tot 12 uur.
Na de middag kan iedereen zijn eigen doel nastreven.
Ik denk dat zoiets de groep meer zal binden.![]()
Als totempaal zou hij het ook goed doenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Je zal die zeikerd de hele dag naast je hebben staan...... had 'm allang 'n stuk dukt tape op z'n
muil geplakt en vastgebonden achter het zwembad gelegdMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Niets gaat goed, geen stroom, Gabri, Menno net etc.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zeiken ze op Bjorn dan? ik hoor nietsAllemaal cabaretteketet!![]()
Ja zeker, en ondanks mijn aversie, moet ik het Ivan nageven, dat hij het geprobeerd heeft, weliswaar op de verkeerde manier, want het niveau wat hij nastreefde, was veel te hoog gegrepen voor de meesten, die de spanningsboog van een pinda hebben, maar het had een organisatie kunnen worden. De enige fout, die hij echter gemaakt heeft is met YWC in zee te gaan en het als een waarheid te blijven zien, totaal niet flexibel (Ivan dan) en door mensen geen praktisch doel te geven. Je kunt pas vanuit een basis een organisatie op poten zetten, wanneer je een gezamenlijk doel hebt. En dat het doel is, zoveel mogelijk geld verdienen, is een doel op zich, maar ongrijpbaar. Mensen willen handvaten hebben en structuur...Een simpel project, waaraan ieder een taak heeft, kan altijd uitgebouwd worden, maar dan staan de contouren tenminste vast...quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:31 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Als je iets met 15 mensen op wil bouwen moet je 15 mensen nemen die op z''n minst de neuzen een beetje de zelfde kant op hebben staan.
In dit geval is er gekozen voor karakters die zo haaks op elkaar staan dat die samenleving er nooit gaat komen!!!
Jammer ik had het ook heel spannend gevonden om te zien dat je van niets iets maakt en langzaam groeit maar in goed overleg en zonder jaloezie, maar ze zijn te verschillend ook wat betreft hun doelen. Ze zouden een gezamenlijk project moeten hebben waaraan ze in ochtend met z'n allen werken. Dus om 8 uur op tot 12 uur.
Na de middag kan iedereen zijn eigen doel nastreven.
Ik denk dat zoiets de groep meer zal binden.![]()
En toch hoop ik stiekem dat dit feest een klein succesje voor hem gaat worden al was het alleen al om Markie en Ivan en een paar van die andere grootbekken te jennenquote:![]()
Ik zei het gisteravond nog..... deze dag word 'n fiasco. Wie weet ook nog wel 'n vechtpartij erbijquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zeiken ze op Bjorn dan? ik hoor niets![]()
![]()
Net de nieuwe kandidaten gezien. Wat een bagger weer.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:36 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Niets gaat goed, geen stroom, Gabri, Menno net etc.Stroom is wel een dingetje
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Dat klinkt mooi maar dan moet je stuurbare mensen hebben óf met harde hand orde op zaken stellen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:38 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ja zeker, en ondanks mijn aversie, moet ik het Ivan nageven, dat hij het geprobeerd heeft, weliswaar op de verkeerde manier, want het niveau wat hij nastreefde, was veel te hoog gegrepen voor de meesten, die de spanningsboog van een pinda hebben, maar het had een organisatie kunnen worden. De enige fout, die hij echter gemaakt heeft is met YWC in zee te gaan en het als een waarheid te blijven zien, totaal niet flexibel (Ivan dan) en door mensen geen praktisch doel te geven. Je kunt pas vanuit een basis een organisatie op poten zetten, wanneer je een gezamenlijk doel hebt. En dat het doel is, zoveel mogelijk geld verdienen, is een doel op zich, maar ongrijpbaar. Mensen willen handvaten hebben en structuur...Een simpel project, waaraan ieder een taak heeft, kan altijd uitgebouwd worden, maar dan staan de contouren tenminste vast...
Dit zijn mensen die vooreerst "mijn utopia' roepen.....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Die Roelie gaat het worden denk ik. Die wil een spraytan-salon opzetten. Dus die zit goed bij die wijven daar.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Net de nieuwe kandidaten gezien. Wat een bagger weer.
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Die Michael heeft in ieder geval een schouder om te huilen, zegt ie...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
denk dat hij dan toch niet alle credits krijgt,alleen als alles in de soep loopt,dan welquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:39 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
En toch hoop ik stiekem dat dit feest een klein succesje voor hem gaat worden al was het alleen al om Markie en Ivan en een paar van die andere grootbekken te jennen![]()
Ja dat is nu al niet meer mogelijk, vandaar de moedeloosheid van Ivan....quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat klinkt mooi maar dan moet je stuurbare mensen hebben óf met harde hand orde op zaken stellen.
Dit zijn mensen die vooreerst "mijn utopia' roepen..![]()
Vechtuhhhquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik zei het gisteravond nog..... deze dag word 'n fiasco. Wie weet ook nog wel 'n vechtpartij erbij
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
Ik hoop het niet voor ze , ik ben niet zo van het vechtenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik zei het gisteravond nog..... deze dag word 'n fiasco. Wie weet ook nog wel 'n vechtpartij erbijMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Waar ga je voor???quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Oftewel wie van de drie???![]()
Ik begrijp zijn frustratie helemaal. En ook zijn uitspattingen. Ben er geen fan van maar ik zelfs ik zou tegen een hek aantrappenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:41 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ja dat is nu al niet meer mogelijk, vandaar de moedeloosheid van Ivan....
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
K1 was het tochquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik hoop het niet voor ze , ik ben niet zo van het vechten"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Daarom moeten de Utopianen gaan vechten, niet jij.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik hoop het niet voor ze , ik ben niet zo van het vechten
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
he bah nee he?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:41 schreef notturna het volgende:
[..]
Die Roelie gaat het worden denk ik. Die wil een spraytan-salon opzetten. Dus die zit goed bij die wijven daar.![]()
Bjorn klaagzangt heerlijk verder?...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Roelie klinkt ook al een Tokkie trouwensquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:41 schreef notturna het volgende:
[..]
Die Roelie gaat het worden denk ik. Die wil een spraytan-salon opzetten. Dus die zit goed bij die wijven daar.
Ik heb sinds tijdens weer eens gestemd ,maar dan op de ondernemer
maar het zijn alle drie bagger kandidatenMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik vind ze alle drie niks, maar met die lege trutten daar gaat die het worden.quote:Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Vechten een sport noemenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat vind ik gaaf ,maar dat is sport
Vechten is laag ...quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:42 schreef notturna het volgende:
[..]
Daarom moeten de Utopianen gaan vechten, niet jij.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Dat vrees ik ook, want volgens mij hebben ze er alles aan gedaan om het mis te laten lopen maar misschien zie ik dat verkeerd.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:41 schreef lonneberga het volgende:
[..]
denk dat hij dan toch niet alle credits krijgt,alleen als alles in de soep loopt,dan wel
Ik ga zelf ook heel slecht op Bjorn (z'n oeverloze gepraat)maar blijf hem de meest beschaafde persoon daar vinden!!!![]()
K1 is een sport ... . dus ik snap je probleem nietquote:My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Gina in gesprek met Ivan.
"Ik gaf Bas volledig de schuld, snap je"
'Er zijn al dingen, elke keer zitten er al dingen niet lekker en je eerste gevoel is juist maar je denkt..het is de persoon die het dichts bij je staat" "Het is een principekwestie, hij had het in de groep kunnen gooien"
"ik vind het gewoon niet fair, ik voel me belazerd, voor mij is het over, vriendschap oke"
"Het is gewoon bizar, de persoon die ik het meeste vertrouwde"
enzovoorts.....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Met harde hand gaat nooit lukken je moet samen een ideaal hebben.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:41 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ja dat is nu al niet meer mogelijk, vandaar de moedeloosheid van Ivan....![]()
Ja dat vind ik ook en daarom mag het van mij vandaag als een zonnetje gaan lopen. De generale gaat meestal mis, maar dan komt het goed....Het mag best een paar knaken gaan opleverenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:45 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Dat vrees ik ook, want volgens mij hebben ze er alles aan gedaan om het mis te laten lopen maar misschien zie ik dat verkeerd.
Ik ga zelf ook heel slecht op Bjorn (z'n oeverloze gepraat)maar blijf hem de meest beschaafde persoon daar vinden!!!![]()
Voor niemand. Ik vind geen van allen een aanwinst en bovendien zie ik hier niemand bij van wie ik erop vertrouw dat hij/zij dat gnoomgeval naar huis stuurt als ze op de bank terecht zou komen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:42 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Waar ga je voor???
Oftewel wie van de drie???To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Bjorn is net zo van het dreigen, lullen, en naar beneden trappen als de rest daar.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:45 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Dat vrees ik ook, want volgens mij hebben ze er alles aan gedaan om het mis te laten lopen maar misschien zie ik dat verkeerd.
Ik ga zelf ook heel slecht op Bjorn (z'n oeverloze gepraat)maar blijf hem de meest beschaafde persoon daar vinden!!!"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
dan hoop ik dat ze zich ontpopt dan een nog grotere bitch dan Gina,laat het dan maar helemaal een uienpan worden.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:43 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik vind ze alle drie niks, maar met die lege trutten daar gaat die het worden.![]()
Gina moet dus alles weten : geen geheimen geen eigen gedachten
en een ander wel vertrouwen (Bas) maar haar niet
omg wat een laag wijfMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ivan: Denk je dat hij het met een bepaalde insteek heeft gehad of om iemand te..
Gina: Hij doet het met iemand die ..ehm je weet wel en iemand die het dichts bij je staat vertrouw je dat niet toe.....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Gina zegt: Hij had alleen hoeven zeggen 'vraag er niet naar' dat zijn drie woorden weet je.
My salvation lies in your love..![]()
Nee met harde hand creëer je precedenten en dat is nooit goed...Enthousiasme is wat je moet zien te bereiken...quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:46 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Met harde hand gaat nooit lukken je moet samen een ideaal hebben.![]()
Die nieuwe zijn zoals gewoonlijk weer vleesch noch visch en meer van hetzelde. Die twee gozers al helemaal, dus maar op Roelie gestemd bij gebrek aan beter omdat als er nu weer een gozer bij komt het nog meer een hengstenbal wordt.Allemaal cabaretteketet!![]()
Nou ik heb maar op Rolf gestemt, heb geen zin in nog 'n geloofsfanaat (Michaël) of 'n damequote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:39 schreef Pearlbitch het volgende:
die ons gaat wijzen op het niet zonnen want dat is slecht (Roelie) Dus dan maar Rolf
kan nog wat worden als die de leider wil worden, clash met Ivan![]()
![]()
Als Mark dat tegen haar had gezegd had ze daar ook geen genoegen meegenomenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:48 schreef BananaPancake het volgende:
Gina zegt: Hij had alleen hoeven zeggen 'vraag er niet naar' dat zijn drie woorden weet je.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Vanaf het begin ging ze al schoorvoetend die relatie in. Ze pakt dit aan om eindelijk van hem af te komen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:47 schreef puzziepie het volgende:
Gina moet dus alles weten : geen geheimen geen eigen gedachten
en een ander wel vertrouwen (Bas) maar haar niet
omg wat een laag wijf
Tenzij script: dan maken ze het goed, trouwen en maken als nog de kindjes die hij nou van haar heeft afgenomen
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Ik had gina wel eens in gesprek met laaf willen zienquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:48 schreef BananaPancake het volgende:
Gina zegt: Hij had alleen hoeven zeggen 'vraag er niet naar' dat zijn drie woorden weet je.
Die hebben niet met elkaar gezeten toch?"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
klopt,ik hou ook van zijn stemgeluid,jammer dat hij dan vaak te lang doorzeikt over dingen,maar hij heeft,voor mij,een prettig stemgeluidquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:45 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Gina zegt dat iedereen geld heeft moeten inleveren, spaargeld etc....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Ja idd. Totaal geen zelfreflectie dat kind.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als Mark dat tegen haar had gezegd had ze daar ook geen genoegen meegenomenMy salvation lies in your love..![]()
Gina; "Als je met het spel bezig wil zijn , prima, maar zeg niet tegen mij dat je het niet doet"...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:50 schreef spapaars het volgende:
Deze keer gekozen voor de intelligentste van de 3
[ [url=
gefixt
edit: oh was al gelukt
Ik heb ook op Roelie gestemd.My salvation lies in your love..![]()
Ik ook niet Puzzie, maar er zit daar bij de bewoners zoveel onderhuidse woede en jaloezie dat het echt niet lang meer gaat duren voor de bom barst...quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik hoop het niet voor ze , ik ben niet zo van het vechten![]()
![]()
Ik snap die relatie sowieso al nietquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:49 schreef Voxs het volgende:
[..]
Vanaf het begin ging ze al schoorvoetend die relatie in. Ze pakt dit aan om eindelijk van hem af te komen.
Tenzij script: dan maken ze het goed, trouwen en maken als nog de kindjes die hij nou van haar heeft afgenomen
van het begin af aan klopte er niets van ...
ze zeikt hem af probeert hem pijn te doen
andersom ook trouwens
ze hebben totaal geen klik .behalve dan dat ze beiden Tokkie zijnMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Gina zou ex from hell zijn he?...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Mark wist donders goed, dat hij het niet kon delen met Gina, ze had hem het vuur aan de schenen gelegd om er wat van te krijgen, voor haar investeringen en Mark weet heus wel van zichzelf, dat hij dat niet had kunnen weerstaan. Waarmee ik zijn actie niet goedkeur, maar ik begrijp zijn reden wel, dat hij Gina geen deelgenoot heeft gemaakt...quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:50 schreef Voxs het volgende:
Gina zegt dat iedereen geld heeft moeten inleveren, spaargeld etc.![]()
Jawel , de eerste dagenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:49 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Ik had gina wel eens in gesprek met laaf willen zien
Die hebben niet met elkaar gezeten toch?My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Klopt .dat was ook niet tof vond ikquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:50 schreef Voxs het volgende:
Gina zegt dat iedereen geld heeft moeten inleveren, spaargeld etc.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Nee ik zag het ook niet. Mark was wel tot over zijn oren.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik snap die relatie sowieso al niet
van het begin af aan klopte er niets van ...
ze zeikt hem af probeert hem pijn te doen
andersom ook trouwens
ze hebben totaal geen klik .behalve dan dat ze beiden Tokkie zijn...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Dat waarschijnlijk ook. Die hele actie was verder gewoon achterbaks.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:53 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Mark wist donders goed, dat hij het niet kon delen met Gina, ze had hem het vuur aan de schenen gelegd om er wat van te krijgen, voor haar investeringen en Mark weet heus wel van zichzelf, dat hij dat niet had kunnen weerstaan. Waarmee ik zijn actie niet goedkeur, maar ik begrijp zijn reden wel, dat hij Gina geen deelgenoot heeft gemaakt......from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Mark: "We maken het er het beste van, we praten gewoon en af en toe schelden we elkaar verrot"...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Hmm okquote:
maar wat ik niet begrijp is waarom hij Bas er deelgenoot van maakte,hij had dit toch ook gewoon alleen kunnen doen?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:54 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat waarschijnlijk ook. Die hele actie was verder gewoon achterbaks.![]()
Ja Mark wel leek hetquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:54 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee ik zag het ook niet. Mark was wel tot over zijn oren.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Beter met zijn tweeën zodat mocht het mis gaan de schuld op de ander hevelen?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:56 schreef lonneberga het volgende:
[..]
maar wat ik niet begrijp is waarom hij Bas er deelgenoot van maakte,hij had dit toch ook gewoon alleen kunnen doen?
* ik roep maar wat....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Bas als zondebok gebruiken waarschijnlijkquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:56 schreef lonneberga het volgende:
[..]
maar wat ik niet begrijp is waarom hij Bas er deelgenoot van maakte,hij had dit toch ook gewoon alleen kunnen doen?"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Ziet er goed en professioneel uitquote:
Ook goed op tijd trouwens"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Verbazend hoe mak aan alles daar gaat voor zo'n groot evenement....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
En Iwan de verschrikkelijke tussen de regels maar aan Gina laten doorschemeren dat Mark eigenlijk moet blijven. Sorry, maar die walgelijke kwal mag van mij meteen oprotten. Normaal loopt hij zich altijd uit te sloven om niets maar als het een evenement van een ander betreft ziet hij het liefst dat deze persoon gruwelijk op zijn bek gaat. En dan maar mooi praten, dat stemgeluid van hem zowel als hij kwaad is maar ook als hij niet kwaad is haalt bij mij alle agressie naar boven. Vind dat gewoon heel gek want ik ben bepaald geen agressief persoon.![]()
Je snapt dat deze post veel meer over jou dan over hem zegt?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:58 schreef wyno het volgende:
En Iwan de verschrikkelijke tussen de regels maar aan Gina laten doorschemeren dat Mark eigenlijk moet blijven. Sorry, maar die walgelijke kwal mag van mij meteen oprotten. Normaal loopt hij zich altijd uit te sloven om niets maar als het een evenement van een ander betreft ziet hij het liefst dat deze persoon gruwelijk op zijn bek gaat. En dan maar mooi praten, dat stemgeluid van hem zowel als hij kwaad is maar ook als hij niet kwaad is haalt bij mij alle agressie naar boven. Vind dat gewoon heel gek want ik ben bepaald geen agressief persoon.![]()
![]()
Misschien toch de verdienste van Bjorn.. Die is en blijft erg 'cool' tot nu toe...quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:58 schreef Voxs het volgende:
Verbazend hoe mak aan alles daar gaat voor zo'n groot evenement.Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Waarom stressen ze zich geen ongeluk. Alles op het dooie akkertje. Over een uurtje staan de mensen op de stoep.![]()
Nee, dit zegt niets over mij. Het is een miezerig persoon en dat zal hij ook altijd blijven. Alleen je oogkleppen moeten gewoon een keer afvallen.![]()
Ik ook niet maar sinds ik utopia volg heb ik 500 tramhokjes geslooptquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:58 schreef wyno het volgende:
En Iwan de verschrikkelijke tussen de regels maar aan Gina laten doorschemeren dat Mark eigenlijk moet blijven. Sorry, maar die walgelijke kwal mag van mij meteen oprotten. Normaal loopt hij zich altijd uit te sloven om niets maar als het een evenement van een ander betreft ziet hij het liefst dat deze persoon gruwelijk op zijn bek gaat. En dan maar mooi praten, dat stemgeluid van hem zowel als hij kwaad is maar ook als hij niet kwaad is haalt bij mij alle agressie naar boven. Vind dat gewoon heel gek want ik ben bepaald geen agressief persoon."Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Ik kan me er alles bij voorstellen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 11:01 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Ik ook niet maar sinds ik utopia volg heb ik 500 tramhokjes gesloopt![]()
Zw haalde hem vanochtend wel weer aan. Dat snap ik dan niet.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:49 schreef Voxs het volgende:
[..]
Vanaf het begin ging ze al schoorvoetend die relatie in. Ze pakt dit aan om eindelijk van hem af te komen.
Tenzij script: dan maken ze het goed, trouwen en maken als nog de kindjes die hij nou van haar heeft afgenomen![]()
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 11:01 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Ik ook niet maar sinds ik utopia volg heb ik 500 tramhokjes gesloopt![]()
![]()
jij bent vast een manquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 11:02 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Zw haalde hem vanochtend wel weer aan. Dat snap ik dan niet.![]()
![]()
Volgens mij valt dat allemaal reuze mee, tenzij je iemand wil vastpinnen op een eerste reactiequote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:58 schreef wyno het volgende:
En Iwan de verschrikkelijke tussen de regels maar aan Gina laten doorschemeren dat Mark eigenlijk moet blijven. Sorry, maar die walgelijke kwal mag van mij meteen oprotten. Normaal loopt hij zich altijd uit te sloven om niets maar als het een evenement van een ander betreft ziet hij het liefst dat deze persoon gruwelijk op zijn bek gaat. En dan maar mooi praten, dat stemgeluid van hem zowel als hij kwaad is maar ook als hij niet kwaad is haalt bij mij alle agressie naar boven. Vind dat gewoon heel gek want ik ben bepaald geen agressief persoon.
Want De volgende dag was de situatie al weer heel anders
en dat komt omdat Ivan wel nadenkt en terug durft te komen op iets als het niet klopt
Kan ik van een hoop mensen hier niet zeggenMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Oeps ...volgens mij heb jij ze nog opquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 11:01 schreef wyno het volgende:
Nee, dit zegt niets over mij. Het is een miezerig persoon en dat zal hij ook altijd blijven. Alleen je oogkleppen moeten gewoon een keer afvallen.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Hij is maar een klein radertje in het geheel, ondanks dat hij een centrale positie heeft verworven door het beheer over de financiën.. Maar hoge bomen vangen veel wind... Niet alleen hij kan bepalen of een project kans van slagen heeft of niet...Overigens heeft hij zich gisteren te barsten gewerkt om vandaag een patatje te kunnen bieden. Bij mij wekt hij alleen maar medelijden op, ik vind hem triest, want je hoofd boven het maaiveld uitsteken betekent vaak, dat hij eraf gaat, ook al probeert hij dat te vermijden, door meestal zijn mond te houden...quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:58 schreef wyno het volgende:
En die intelligentie kun jij van dit blote lijf aflezen????quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:50 schreef spapaars het volgende:
Deze keer gekozen voor de intelligentste van de 3
[ afbeelding ]![]()
Rellen om het rellen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 11:07 schreef puzziepie het volgende:
Flauw dat Bas zijn eigen ding door moet drukken nuTo be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Kijk die borsten dan. Duidelijk zaakquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 11:06 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
En die intelligentie kun jij van dit blote lijf aflezen????
Ik denk eerder dat die gekozen heeft voor d'r 2 pluspuntenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 11:06 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
En die intelligentie kun jij van dit blote lijf aflezen????
edit: ik open geen nieuwe tt
Forum Opties Forumhop: Hop naar: