Nee met harde hand creëer je precedenten en dat is nooit goed...Enthousiasme is wat je moet zien te bereiken...quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:46 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Met harde hand gaat nooit lukken je moet samen een ideaal hebben.
Nou ik heb maar op Rolf gestemt, heb geen zin in nog 'n geloofsfanaat (Michaël) of 'n damequote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Net de nieuwe kandidaten gezien. Wat een bagger weer.
Als Mark dat tegen haar had gezegd had ze daar ook geen genoegen meegenomenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:48 schreef BananaPancake het volgende:
Gina zegt: Hij had alleen hoeven zeggen 'vraag er niet naar' dat zijn drie woorden weet je.
Vanaf het begin ging ze al schoorvoetend die relatie in. Ze pakt dit aan om eindelijk van hem af te komen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:47 schreef puzziepie het volgende:
Gina moet dus alles weten : geen geheimen geen eigen gedachten
en een ander wel vertrouwen (Bas) maar haar niet
omg wat een laag wijf
Ik had gina wel eens in gesprek met laaf willen zienquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:48 schreef BananaPancake het volgende:
Gina zegt: Hij had alleen hoeven zeggen 'vraag er niet naar' dat zijn drie woorden weet je.
klopt,ik hou ook van zijn stemgeluid,jammer dat hij dan vaak te lang doorzeikt over dingen,maar hij heeft,voor mij,een prettig stemgeluidquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:45 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Dat vrees ik ook, want volgens mij hebben ze er alles aan gedaan om het mis te laten lopen maar misschien zie ik dat verkeerd.
Ik ga zelf ook heel slecht op Bjorn (z'n oeverloze gepraat)maar blijf hem de meest beschaafde persoon daar vinden!!!
Ja idd. Totaal geen zelfreflectie dat kind.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als Mark dat tegen haar had gezegd had ze daar ook geen genoegen meegenomen
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:50 schreef spapaars het volgende:
Deze keer gekozen voor de intelligentste van de 3
[ [url=
Ik ook niet Puzzie, maar er zit daar bij de bewoners zoveel onderhuidse woede en jaloezie dat het echt niet lang meer gaat duren voor de bom barst...quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik hoop het niet voor ze , ik ben niet zo van het vechten
Ik snap die relatie sowieso al nietquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:49 schreef Voxs het volgende:
[..]
Vanaf het begin ging ze al schoorvoetend die relatie in. Ze pakt dit aan om eindelijk van hem af te komen.
Tenzij script: dan maken ze het goed, trouwen en maken als nog de kindjes die hij nou van haar heeft afgenomen
Mark wist donders goed, dat hij het niet kon delen met Gina, ze had hem het vuur aan de schenen gelegd om er wat van te krijgen, voor haar investeringen en Mark weet heus wel van zichzelf, dat hij dat niet had kunnen weerstaan. Waarmee ik zijn actie niet goedkeur, maar ik begrijp zijn reden wel, dat hij Gina geen deelgenoot heeft gemaakt...quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:50 schreef Voxs het volgende:
Gina zegt dat iedereen geld heeft moeten inleveren, spaargeld etc.
Jawel , de eerste dagenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:49 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Ik had gina wel eens in gesprek met laaf willen zien
Die hebben niet met elkaar gezeten toch?
Klopt .dat was ook niet tof vond ikquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:50 schreef Voxs het volgende:
Gina zegt dat iedereen geld heeft moeten inleveren, spaargeld etc.
Nee ik zag het ook niet. Mark was wel tot over zijn oren.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik snap die relatie sowieso al niet
van het begin af aan klopte er niets van ...
ze zeikt hem af probeert hem pijn te doen
andersom ook trouwens
ze hebben totaal geen klik .behalve dan dat ze beiden Tokkie zijn
Dat waarschijnlijk ook. Die hele actie was verder gewoon achterbaks.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:53 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Mark wist donders goed, dat hij het niet kon delen met Gina, ze had hem het vuur aan de schenen gelegd om er wat van te krijgen, voor haar investeringen en Mark weet heus wel van zichzelf, dat hij dat niet had kunnen weerstaan. Waarmee ik zijn actie niet goedkeur, maar ik begrijp zijn reden wel, dat hij Gina geen deelgenoot heeft gemaakt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |