Gnoom helpt ook, echt!quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 08:56 schreef PTLe het volgende:
Het valt me vies tegen dat er op Wim na niemand helpt stelletje luie flikkers zijn het allemaal![]()
[ afbeelding ]
Ja heel even maar kloptquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 08:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Naomi heeft ook geholpen buiten en is nu binnen bezig
O": Gina is ook wakker
lange reis dan, 12 uur terug, naar sneek, waar in nederland wonen zequote:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 08:58 schreef renevanlaaren het volgende:
mark ik mis je
ff knuffen
gina
cees is boos
mark rob ook
gina heeft hij dat gezegd
mark nee
Ik ook ,maar is een gokjequote:Op zaterdag 8 augustus 2015 09:01 schreef doodmoe het volgende:
Ik kon wel stemmen hoor, heb op Rolf gestemd dus
Die denkt heel Utopia te kunnen veranderen of hij gelooft in sprookjes en is voor mij daarom niet geloofwaardigquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 09:00 schreef doodmoe het volgende:
Dan doe mij maar Rolf, wil de keuken overnemen (leuk voor Stiff) wil leider worden (leuk voor Ivan) en wil de akker aanpakken (eindelijk iemand die dit gaat doen)
Ik ook voor Rolf geen idee of het wat is, heeft in ieder geval geen irritante stem, een versierder dus leuk voor Gina en een jaloerse Markquote:
Als hij van blauwe plekken houd!quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 09:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook voor Rolf geen idee of het wat is, heeft in ieder geval geen irritante stem, een versierder dus leuk voor Gina en een jaloerse Mark
Maar wil wel dingen veranderen. Dat zal niet gaan lukken mar is wel iemand voor in team Bas/Cees hoop ikquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 09:05 schreef fenna23 het volgende:
[..]
Die denkt heel Utopia te kunnen veranderen of hij gelooft in sprookjes en is voor mij daarom niet geloofwaardig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |