SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De huidige aspirantbewoners
http://www.utopiatv.nl/participant/active
Agenda:
Nominatie:
10 augustus: nominatie publiek
11 augustus: nominatie bewoners
12 augustus: 2 nieuwe aspirantbewoners
16 augustus: exit van één aspirantbewoner
17 augustus: exit genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door pullup op 08-08-2015 09:21:23 ]Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Bjorn geeft geen feest voor een eigen feestje..... "Ben benieuwd wat voor vrouwen er komen". Misschien dat hij een 16 jarig meisje weet te inmponeren als organisator, zanger, model, tv sterMake trouble not war![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 08:31 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
en om 9 uur bekend maken nieuwe toch ?Oh ja dat speelt ook nog
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Ze zetten ook de mensen af die komen!Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Daaromquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 08:32 schreef Poezewoes het volgende:
Ze zetten ook de mensen af die komen!
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Iets zegt me dat ze dit podium beter gisteren in elkaar hadden kunnen draaienBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Welnee, voor die man is dat dagelijks werk. Dat is zo gebeurd.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 08:34 schreef pullup het volgende:
Iets zegt me dat ze dit podium beter gisteren in elkaar hadden kunnen draaien![]()
Ze hebben nog genoeg te doen zegt de man met de irritante stem. ze zitten niet om werk verlegenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 08:34 schreef pullup het volgende:
Iets zegt me dat ze dit podium beter gisteren in elkaar hadden kunnen draaienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
3.5 uur te gaanquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 08:34 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Welnee, voor die man is dat dagelijks werk. Dat is zo gebeurd.er zijn vast nog wel klusjes
Die zal hebben opgevangen dat het gros nog op bed ligtquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben nog genoeg te doen zegt de man met de irritante stem. ze zitten niet om werk verlegen![]()
Ivan ligt te friemelen met Nico, Mark ligt in bed met een gebroken hart!quote:Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 08:31 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
en om 9 uur bekend maken nieuwe toch ?![]()
de koning heeft rust nodig na gisterenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 08:40 schreef fenna23 het volgende:
Ivan geeft altijd het goede voorbeeld......... toch?![]()
nu dus nietquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 08:40 schreef fenna23 het volgende:
Ivan geeft altijd het goede voorbeeld......... toch?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: