Staat quasi iedere vrijdag op het menu als we met de collega's gaan etenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 20:14 schreef Prego het volgende:
[..]
dat staat morgen op de planning hier
OT: acclimatiseren met cider, straks aïoli
Heerlijk hoor, waar?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 15:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo wen Affligem tripel op terras en later bitterballen en vanavond uit eten
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Koud:
Mossels
Oesters
Hele gamba's
Krab
Tonijn
Salades
Sushi
gebakken: zalm, st.jacobsschelpen, zeebaars, garnalen,kipfilet, biefstuk
Wok: 1 x Gon boa saus en knoflooksaus met veel groente en kip
1 x knoflooksaus met oestersaus met groenten en varkenshaas
1 x knoflooksaus met pittige saus met groente en garnalen
Snackje: paar patatten, stukje frikandel, bitterbal, kipkluif,
Na: lange vinger met witte chocolade, vanilleijs met slagroom en lange vinger, slagroomsoesje.
En ja, vol nu wel
Vrouwen die goed etenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Koud:
Mossels
Oesters
Hele gamba's
Krab
Tonijn
Salades
Sushi
Na: lange vinger met witte chocolade, vanilleijs met slagroom en lange vinger, slagroomsoesje.
En ja, vol nu wel
En wat heb je gekozen van deze kaart?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Koud:
Mossels
Oesters
Hele gamba's
Krab
Tonijn
Salades
Sushi
En ja, vol nu wel
Wel licht verteerbaar allemaal zonder nasi/bami/mihoenquote:
Alles denk ik zo.quote:Op zondag 9 augustus 2015 00:44 schreef technofreak86 het volgende:
[..]
En wat heb je gekozen van deze kaart?
Geen kip dus, was een gebraden kippetje van de turk, net willen oppiepen in de oven, uit de verpakking vieze vette vlieg erbij...daar kom ik dus ook nooit meerquote:Op zondag 9 augustus 2015 16:15 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Hele kip uit de oven, stokbroodjes smeersels en ouderwetse salade met slasaus![]()
nu een biertje
Ook Crohn hier.. eet jij nog weleens bonen?quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:21 schreef Skeletor. het volgende:
Huisgemaakte white brownie!
Straks goudgeel gefrituurde aardappelstaafjes en twee Kwekkeboomkroketten. Even de Crohn pesten.
Aah wat zonde van een heerlijk kippetjequote:Op zondag 9 augustus 2015 17:29 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
Geen kip dus, was een gebraden kippetje van de turk, net willen oppiepen in de oven, uit de verpakking vieze vette vlieg erbij...daar kom ik dus ook nooit meer
Italiaan!!quote:Op maandag 10 augustus 2015 16:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Bier brood met smeersels. Straks uit eten bij de Griek of Italiaans? ?
Ik had het na 1 avond wel gezien. Kreeg toen uberzompige kibbeling met worteltjes en doppers. Die overigens wel best te doen waren. Maar toch. Je eet (bent) toch liever thuis.quote:
Ik vind van niet. Zijn maar sommige chips die er in zitten. Maar voor de gemiddelde NL'er zijn die te heet.quote:
Ze hebben een redelijk uitgebreide keuze, vlees vis vegetarisch, paar soorten groenten en/of rijst en aardappels.. maar ze stomen alles en er zit geen smaak of snufje zout aan/inquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:33 schreef Geerd het volgende:
[..]
Heb je keuze uit verschillende dingen? Of hoe moet ik dat zien"
Geen vrienden/familie die een portie eten voor jou mee willen koken? Heb ook een tijdje voor een vriendin in het ziekenhuis gekookt. Ik weet hoe beroerd het eten daar is.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 09:14 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ze hebben een redelijk uitgebreide keuze, vlees vis vegetarisch, paar soorten groenten en/of rijst en aardappels.. maar ze stomen alles en er zit geen smaak of snufje zout aan/inenige dat wonderbaarlijk lekker is is de zalmfilet en de maaltijdsalade kip/gorgonzola.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:43 schreef FutureFairytale het volgende:
Spaanse vleeswaren (seranohammen en chorizo) met meloen.
Toen ik in het ziekenhuis lag hadden mijn kamergenoten hun eigen zout en kruiden meegenomen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 09:14 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ze hebben een redelijk uitgebreide keuze, vlees vis vegetarisch, paar soorten groenten en/of rijst en aardappels.. maar ze stomen alles en er zit geen smaak of snufje zout aan/inenige dat wonderbaarlijk lekker is is de zalmfilet en de maaltijdsalade kip/gorgonzola.
Dat is echt per ziekenhuis verschillend.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 10:31 schreef Myrr het volgende:
[..]
Geen vrienden/familie die een portie eten voor jou mee willen koken? Heb ook een tijdje voor een vriendin in het ziekenhuis gekookt. Ik weet hoe beroerd het eten daar is.
Lekker veel groente, FANNquote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:09 schreef FANN het volgende:
Gebakken aubergine en puntpaprika's in tomatensaus![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
was errug lekkerquote:
Begint jouw naam met een L? Iets met lid van dezelfde FB-groep.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 10:26 schreef deroow het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteravond aten we als avondmaaltijd "hapjes". Allemaal verschillende hapjes met een lekker wijntje. Één van de best gelukte hapjes waren de Thaise visballetjes.
Hoe krijg je het toch voor elkaar iedere keer die schuine foto'squote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:35 schreef Geerd het volgende:
[ afbeelding ]
Burgers voor burgers op Amsterdam cs, laat ik nou net 50 min pauze hebben!!
Niks mee patatjes zat de schil nog een beetje aan geeft toch net wat meer smaak .
Geen flauw idee hij draaide ze zelf om als ik ze heb geuploadquote:Op woensdag 12 augustus 2015 21:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Hoe krijg je het toch voor elkaar iedere keer die schuine foto's
je mag toch gewoon vlees, eieren, kaas en worst?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:30 schreef MutedFaith het volgende:
Rauwe bloemkool, stukje komkommer, handje radijsjes en een eiwitshake.
Ja, zo'n koolhydraatarm dieet is echt een feest.
Kaas wordt afgeraden. Net als eigeel. Vlees en eiwit is geen probleem.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 15:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
je mag toch gewoon vlees, eieren, kaas en worst?
Ik vond het lekker ja! Maar na een bakje had ik wel genoeg van de smaak. Met mayo en pinda had ik maar vind dit met mayo lekkerder.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 16:53 schreef uniekhoorn het volgende:
FFT , hoe vond je raspatat?
Lekker he? Tja, het is feitenlijk niet echt patat maar in die vorm. Soms is het heerlijk, net zoals eierballenof berenhap
Nog nooit van gehoord ziet er lekker uitquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 17:33 schreef FANN het volgende:
Patates me Avga (Potato & Eggs)
[ afbeelding ]
zonder de tomatenketchup, maar wel met tomatensalade
http://kouzinacousins.com/?p=754
Is érg lekker, eten ze in Griekenland vaak... en wij hier ook regelmatig.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 17:36 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord ziet er lekker uit
Lekker!!quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Vanavond: bloemkool, komkommersalade, halve verse kip uit de oven met in kippenvet gegaarde nieuwe aardappelen
is in de aanbiedingquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Lekker!!![]()
Ik ben op verjaardag dus ei in rookvlees, monchoutaart, katjang pedis, komkommer met selderiesalade, worst... dat soort hapjes. Straks groentesoep met veel vlees, ballen en vermicelli. Daarbij homemade slaatje, stokbrood met aioli en kruidenboter en denk ook een kroket.
En dan vnv weer taart, kaas, worst, chips, toastjes en bittergarnituur.
![]()
quote:Op zondag 16 augustus 2015 12:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik wandel over een half uur langs een prachtige bramenstruik, dus dan grote, zoete zwarte bramen
Receptje?quote:Op zondag 16 augustus 2015 15:13 schreef RobinOok het volgende:
Lamscurry met pruimen staat te sudderen.
Je bedoelt patat neem ik aan?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 17:14 schreef banaantjeEE het volgende:
Frietjes, frikandel, mexicano en Jopie saus
Pics van de burgers !!!quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 19:03 schreef Prego het volgende:
[..]![]()
![]()
OT: een blonde Leffe, straks zelfgemaakte hamburgers, sla, aardappels met aoïoli.
quote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:34 schreef Soury het volgende:
Groene aspergers gerookt, lekker ik zou er niet zo opkomen. Griekse worstjes erbij
Berenklauw is gewoon een fucking gehaktbal gesplit met stukjes ui er tussen toch.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 22:38 schreef Geerd het volgende:
Grote Patat Stoofvlees MET BERENKLAUW Saté
Klopt !! Waarom de telefoon hem met hoofdletters doet snap ik ook nietquote:Op woensdag 19 augustus 2015 22:40 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Berenklauw is gewoon een fucking gehaktbal gesplit met stukjes ui er tussen toch.
Geef pic
vreet je dit en je eentje , eetmachine of niet hahahahquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:27 schreef Geerd het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi weer en vrij dus pils en bbq zo
nou sorry dat ik het zeg , maar die zit eruit als kots , gatverdammequote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:53 schreef FANN het volgende:
en een hotdog...
maar zonder brood en al die smurrie zijn de worstjes lekkerder om eerlijk te zijn![]()
vooral bij Spinazie a la créme![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik eet de worstjes liever zonder al die zooi weet ik nu, ik wilde even proberen of het lekkerquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:07 schreef Thezappa het volgende:
[..]
nou sorry dat ik het zeg , maar die zit eruit als kots , gatverdamme
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:06 schreef Thezappa het volgende:
[..]
vreet je dit en je eentje , eetmachine of niet hahahah
Wij gaan vanavond bij jou etenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:06 schreef Thezappa het volgende:
[..]
vreet je dit en je eentje , eetmachine of niet hahahah
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Owwwwwwwww, dan val ik nog meequote:Op zaterdag 22 augustus 2015 10:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Alweer voorbij
Uitgebreid ontbijtbuffet met prossecco, hele gerookte zalm, heerlijk vers warm brood, vers fruit, verse jus, koffie met allerlei zoete cakjes en muffins.
Niet een hele gerookte zalm hoor, die lag er en daar stukjes van af gesnedenquote:
Daar willen we wel fotos van zien..quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 23:30 schreef emmyemmy het volgende:
Drankspelletje met mn vriend
voorraadkast opmaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |