Staat quasi iedere vrijdag op het menu als we met de collega's gaan etenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 20:14 schreef Prego het volgende:
[..]
dat staat morgen op de planning hier
OT: acclimatiseren met cider, straks aïoli
Heerlijk hoor, waar?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 15:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo wen Affligem tripel op terras en later bitterballen en vanavond uit eten
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Koud:
Mossels
Oesters
Hele gamba's
Krab
Tonijn
Salades
Sushi
gebakken: zalm, st.jacobsschelpen, zeebaars, garnalen,kipfilet, biefstuk
Wok: 1 x Gon boa saus en knoflooksaus met veel groente en kip
1 x knoflooksaus met oestersaus met groenten en varkenshaas
1 x knoflooksaus met pittige saus met groente en garnalen
Snackje: paar patatten, stukje frikandel, bitterbal, kipkluif,
Na: lange vinger met witte chocolade, vanilleijs met slagroom en lange vinger, slagroomsoesje.
En ja, vol nu wel
Vrouwen die goed etenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Koud:
Mossels
Oesters
Hele gamba's
Krab
Tonijn
Salades
Sushi
Na: lange vinger met witte chocolade, vanilleijs met slagroom en lange vinger, slagroomsoesje.
En ja, vol nu wel
En wat heb je gekozen van deze kaart?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Koud:
Mossels
Oesters
Hele gamba's
Krab
Tonijn
Salades
Sushi
En ja, vol nu wel
Wel licht verteerbaar allemaal zonder nasi/bami/mihoenquote:
Alles denk ik zo.quote:Op zondag 9 augustus 2015 00:44 schreef technofreak86 het volgende:
[..]
En wat heb je gekozen van deze kaart?
Geen kip dus, was een gebraden kippetje van de turk, net willen oppiepen in de oven, uit de verpakking vieze vette vlieg erbij...daar kom ik dus ook nooit meerquote:Op zondag 9 augustus 2015 16:15 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Hele kip uit de oven, stokbroodjes smeersels en ouderwetse salade met slasaus![]()
nu een biertje
Ook Crohn hier.. eet jij nog weleens bonen?quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:21 schreef Skeletor. het volgende:
Huisgemaakte white brownie!
Straks goudgeel gefrituurde aardappelstaafjes en twee Kwekkeboomkroketten. Even de Crohn pesten.
Aah wat zonde van een heerlijk kippetjequote:Op zondag 9 augustus 2015 17:29 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
Geen kip dus, was een gebraden kippetje van de turk, net willen oppiepen in de oven, uit de verpakking vieze vette vlieg erbij...daar kom ik dus ook nooit meer
Italiaan!!quote:Op maandag 10 augustus 2015 16:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Bier brood met smeersels. Straks uit eten bij de Griek of Italiaans? ?
Ik had het na 1 avond wel gezien. Kreeg toen uberzompige kibbeling met worteltjes en doppers. Die overigens wel best te doen waren. Maar toch. Je eet (bent) toch liever thuis.quote:
Ik vind van niet. Zijn maar sommige chips die er in zitten. Maar voor de gemiddelde NL'er zijn die te heet.quote:
Ze hebben een redelijk uitgebreide keuze, vlees vis vegetarisch, paar soorten groenten en/of rijst en aardappels.. maar ze stomen alles en er zit geen smaak of snufje zout aan/inquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:33 schreef Geerd het volgende:
[..]
Heb je keuze uit verschillende dingen? Of hoe moet ik dat zien"
Geen vrienden/familie die een portie eten voor jou mee willen koken? Heb ook een tijdje voor een vriendin in het ziekenhuis gekookt. Ik weet hoe beroerd het eten daar is.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 09:14 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ze hebben een redelijk uitgebreide keuze, vlees vis vegetarisch, paar soorten groenten en/of rijst en aardappels.. maar ze stomen alles en er zit geen smaak of snufje zout aan/inenige dat wonderbaarlijk lekker is is de zalmfilet en de maaltijdsalade kip/gorgonzola.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:43 schreef FutureFairytale het volgende:
Spaanse vleeswaren (seranohammen en chorizo) met meloen.
Toen ik in het ziekenhuis lag hadden mijn kamergenoten hun eigen zout en kruiden meegenomen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 09:14 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ze hebben een redelijk uitgebreide keuze, vlees vis vegetarisch, paar soorten groenten en/of rijst en aardappels.. maar ze stomen alles en er zit geen smaak of snufje zout aan/inenige dat wonderbaarlijk lekker is is de zalmfilet en de maaltijdsalade kip/gorgonzola.
Dat is echt per ziekenhuis verschillend.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 10:31 schreef Myrr het volgende:
[..]
Geen vrienden/familie die een portie eten voor jou mee willen koken? Heb ook een tijdje voor een vriendin in het ziekenhuis gekookt. Ik weet hoe beroerd het eten daar is.
Lekker veel groente, FANNquote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:09 schreef FANN het volgende:
Gebakken aubergine en puntpaprika's in tomatensaus![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |