abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 13:13:44 #201
168739 Red_85
'echt wel'
pi_154981880
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 12:56 schreef Loekie1 het volgende:
Kan het niet een keer in de vijf jaar? Het begint een soort tweede Koninginnedag te worden maar dan erger. Doe het anders in West, daar heeft het zin.
Zal goed zijn voor de homo acceptatie inderdaad. Goed idee ^O^

Ik pak popcorn, ga ergens op een flat zitten op een stoel. Watch the show.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_154982017
De grens wordt steeds verder verlegd.. Vind het treurig voor de bewoners, maar ga dan die dag even langs familie ofzo.

Verder vind ik eht de verantwoordelijkheid van de gemeente om het daarna weer schoon en netjes te houden. Alleen vind iedereen hht tegenwoordig normaal om troep achter te laten.
pi_154982056
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 10:53 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Bron: http://www.at5.nl/artikel(...)er-met-die-gay-pride

Tja aan de ene kant weet je dat je drukte kunt verwachten als je daar gaat wonen.
Nee, eigenijk niet. Het is een rustige straat met dure koophuizen en nauwelijks horeca.

quote:
Aan de andere kant loopt dit feest maar ook andere feesten steeds meer uit de hand en word het een enorme commerciële bende, waar de volgende dag een hoop rotzooi en ellende van achterblijft.

Maar heb je als bewoner daar een punt met deze brief?
De vervuiler verdient, en betaalt niet. Ik vind er wel wat voor te zeggen dat ze de of in ieder geval aardig wat geluidsoverlast een paar keer per jaar voor lief nemen, maar de organisatie en de partijen die er zoveel aan verdienen hebben maar te zorgen dat de rotzooi wordt opgeruimd en de overlast beperkt blijft.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_154982086
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 12:13 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Zie de foto's eerder in dit topic en hou dan beschaamd je mond.
No thanx zit op me werk. En heb net geluncht.
5 Ferrari's op videoband!
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 13:20:25 #205
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_154982128
quote:
3s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 11:00 schreef de_boswachter het volgende:
En terecht. De organisatie van de Gay Pride predikt op hun website dat de Pride er is om 'sociale en maatschappelijke gelijkheid' aan te tonen.
Ik begrijp nog steeds niet wat ' sociale en maatschappelijke gelijkheid' te maken heeft met zeiken tegen deuren, mannen en vrouwen in leren pakken, strings etc. , keiharde muziek van Whitney Houston, vervuiling en andere randzaken. Gelukkig ligt het dit keer niet aan mij, want de bewoners van de Prinsengracht zijn het met me eens.
Weg met deze vuilspuierij. Feesten kunnen jullie overal in elke kroeg, daar is geen kanalentocht voor nodig. Weg met de overlast !
Wat een facking troll ben je toch, aangezien je je in je eigen zeiktopic niet maar laat zien omdat je het daar niet kan winnen kom je hier je kortzichtige mening weer ventileren omdat je je gal wilt spuien over een een minderheid die kennelijk bij jou op je netvlies staat gebrand, doe je oogkleppen af man... }:|

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 11:17 schreef Jigzoz het volgende:
Ze hebben wat mij betreft wel gelijk waar het gaat om de rotzooi die het oplevert. Prima zo'n feestje, maar als je daarna nog dagen met de troep zit...
Ik denk dat het gemeentelijk schoonmaak bedrijf doet wat ze kunnen, maar aangezien er dit weekend meer bezoekers in de stad waren dan op een doorsnee Koningsdag kan je jezelf ook indenken dat het even duurt voor al die zoo in weer weg is, of loopt iedereen na een Koningsdag even hard te zeiken dat het minder moet? Oh ja, doen ze..nimby-Amsterdammers :')

quote:
6s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 11:23 schreef Nielsch het volgende:
Echt tieft op naar een dorp ofzo.
Ik woon in een dorp, in t centrum nog wel, met elke ochtend verladende vrachtwagens, braderieën en andere onzin in het weekend en herrie genoeg, maar ik ga d'r niet over zeiken, daar kies je voor...anders moet je gewoon in een rustig stuk gaan wonen en je smoel houden.
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
  roze vrijdag 7 augustus 2015 @ 13:21:14 #206
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_154982146
Als je rust wilt moet je niet in Amsterdam gaan wonen :')
Your beauty never ever scared me.
pi_154982324
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 13:21 schreef Amarantha het volgende:
Als je rust wilt moet je niet in Amsterdam gaan wonen :')
oud zuid is anders heerlijk hoor.
5 Ferrari's op videoband!
pi_154982445
Gewoon Koninginnedag afschaffen

En maar zeiken en zeiken, het was succesvol en drukste GP ooit... nu komt de backlash.
pi_154982538
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 13:20 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Wat een facking troll ben je toch, aangezien je je in je eigen zeiktopic niet maar laat zien omdat je het daar niet kan winnen kom je hier je kortzichtige mening weer ventileren omdat je je gal wilt spuien over een een minderheid die kennelijk bij jou op je netvlies staat gebrand, doe je oogkleppen af man... }:|

[..]

Ik denk dat het gemeentelijk schoonmaak bedrijf doet wat ze kunnen, maar aangezien er dit weekend meer bezoekers in de stad waren dan op een doorsnee Koningsdag kan je jezelf ook indenken dat het even duurt voor al die zoo in weer weg is, of loopt iedereen na een Koningsdag even hard te zeiken dat het minder moet? Oh ja, doen ze..nimby-Amsterdammers :')

[..]

Ik woon in een dorp, in t centrum nog wel, met elke ochtend verladende vrachtwagens, braderieën en andere onzin in het weekend en herrie genoeg, maar ik ga d'r niet over zeiken, daar kies je voor...anders moet je gewoon in een rustig stuk gaan wonen en je smoel houden.
Nou, nou, nou, wat een agressie. Ik en anderen hebben niet dezelfde mening als meneer en dan krijgt hij woede aanvallen. Verschrikkelijk, vooral omdat ik niet troll. Ik vind dat en daar hoef jij het niet mee eens te zijn. Dat je dan vervolgens me gaat beschuldigen van o.a. racisme in een ander topic omdat je je zin niet krijgt zegt meer over jou als over mij. Lekker makkelijk he om de anti-homo kaart te trekken (whehe trekken) als mensen de Canal Pride afkraken vanwege bepaalde redenen.
U MAD?
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 13:36:29 #210
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_154982646
quote:
3s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 13:33 schreef de_boswachter het volgende:
Nou, nou, nou, wat een agressie. Ik en anderen hebben niet dezelfde mening als meneer en dan krijgt hij woede aanvallen. Verschrikkelijk, vooral omdat ik niet troll. Ik vind dat en daar hoef jij het niet mee eens te zijn. Dat je dan vervolgens me gaat beschuldigen van o.a. racisme in een ander topic omdat je je zin niet krijgt zegt meer over jou als over mij. Lekker makkelijk he om de anti-homo kaart te trekken (whehe trekken) als mensen de Canal Pride afkraken vanwege bepaalde redenen.
Je bent gewoon aan het trollen en dat weet je best.
Je mag gerust een andere mening hebben maar als je ergens in je eigen topic op je plek wordt gezet reageer je niet meer omdat je er niks meer tegenover kan zetten en wederom druk je je vooral in zogenaamd leuke doch beledigende woorden uit, en dat is trollen tot en met.
En overigens heb ik jou nergens voor racist uitgemaakt, maar mezelf...
pi_154982763
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 13:36 schreef YuckFou het volgende:
Je mag gerust een andere mening hebben maar als je ergens in je eigen topic op je plek wordt gezet reageer je niet meer omdat je er niks meer tegenover kan zetten
Nee, omdat ik het moe ben mijn standpunten te verdedigen waarom een Gay Pride wel wat gematigder mag. Op het moment dat ik zeg dat ik me stoor aan boten vol met gasten in leren strings, leren broeken en weet ik wat veel meer dan krijg je als reactie; ja maar dat zijn maar 3 van de 80 boten. Ja dus? Dat heeft zoals ik eerder al zei niets te maken met ' het accepteren van homo's in de samenleving' zoals de organisatie op hun website heeft staan. Feestje vieren prima, maar haal dan dit soort boten uit de toch. Net zo zeer als dat ik het niet prettig zou vinden als er tijdens een Hetero Pride een boot voer waar kerels hun lul naar buiten hadden en vrouwen de tieten in de rondte deden zwiepen. Dat vind ik ordinair en niet nodig bij zo'n openbare gelegenheid waar ook veel kinderen etc. staan. Dat doen ze maar lekker op zo'n darkroom beurs in Utrecht.
U MAD?
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 13:46:59 #212
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_154982921
quote:
3s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 13:40 schreef de_boswachter het volgende:
Net zo zeer als dat ik het niet prettig zou vinden als er tijdens een Hetero Pride een boot voer waar kerels hun lul naar buiten hadden en vrouwen de tieten in de rondte deden zwiepen. Dat vind ik ordinair en niet nodig bij zo'n openbare gelegenheid waar ook veel kinderen etc. staan. Dat doen ze maar lekker op zo'n darkroom beurs in Utrecht.
Okee, da's duidelijk, ik zie nu al uit naar je comments op t volgende Rotterdams Zomercarnaval *O*
pi_154983068
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 13:46 schreef YuckFou het volgende:
Okee, da's duidelijk, ik zie nu al uit naar je comments op t volgende Rotterdams Zomercarnaval *O*
Prima.
U MAD?
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 14:12:17 #214
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_154983710
Ik vind dat degenen die een evenement organiseren volledig zelf verantwoordelijk zijn voor dat evenement en het terrein precies zo achter moeten laten zoals het voorheen was. In dit geval dus de grachten schoonmaken en eventueel muren schoonspuiten.

Dat van die muziek, dat moeten de bewoners maar gewoon accepteren voor een dagje.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 14:14:03 #215
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_154983769
quote:

[..]

Nee, omdat ik het moe ben mijn standpunten te verdedigen waarom een Gay Pride wel wat gematigder mag. Op het moment dat ik zeg dat ik me stoor aan boten vol met gasten in leren strings, leren broeken en weet ik wat veel meer dan krijg je als reactie; ja maar dat zijn maar 3 van de 80 boten. Ja dus? Dat heeft zoals ik eerder al zei niets te maken met ' het accepteren van homo's in de samenleving' zoals de organisatie op hun website heeft staan. Feestje vieren prima, maar haal dan dit soort boten uit de toch. Net zo zeer als dat ik het niet prettig zou vinden als er tijdens een Hetero Pride een boot voer waar kerels hun lul naar buiten hadden en vrouwen de tieten in de rondte deden zwiepen. Dat vind ik ordinair en niet nodig bij zo'n openbare gelegenheid waar ook veel kinderen etc. staan. Dat doen ze maar lekker op zo'n darkroom beurs in Utrecht.
De parade was dit jaar behoorlijk gematigd hoor. Volgens mij was er zelfs een regel tegen ontblote onderlichamen.
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 14:22:52 #216
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_154984034
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 14:12 schreef Strani het volgende:
Ik vind dat degenen die een evenement organiseren volledig zelf verantwoordelijk zijn voor dat evenement en het terrein precies zo achter moeten laten zoals het voorheen was. In dit geval dus de grachten schoonmaken en eventueel muren schoonspuiten.

Dat van die muziek, dat moeten de bewoners maar gewoon accepteren voor een dagje.
Het is niet 1 dagje he. Sommige lui wonen daar al jaren en er komt steeds meer bij. Dan Kningsdag, dan bevrijdingsdag, de canal parade, sail, huldiging x of y, ADE enz enz. Dat simpelweg afdoen als "dan mot je er maar niet gaan wonen", is wel heel simplistisch. Zulke mensen doen net alsof die bewoners er net in trekken puur zodat ze kunnen janken.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 14:26:46 #217
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_154984157
quote:

[..]

Je maakt je wel druk daar in KAPOET WIE HUND.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 14:59:25 #218
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_154985154
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 14:22 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Het is niet 1 dagje he. Sommige lui wonen daar al jaren en er komt steeds meer bij. Dan Kningsdag, dan bevrijdingsdag, de canal parade, sail, huldiging x of y, ADE enz enz. Dat simpelweg afdoen als "dan mot je er maar niet gaan wonen", is wel heel simplistisch. Zulke mensen doen net alsof die bewoners er net in trekken puur zodat ze kunnen janken.
Dan moet je er niet gaan wonen zeg ik niet, dat zeggen anderen, leg me aub geen woorden in de mond :) . Koningsdag, bevrijdingsdag, huldigingen zijn allemaal ook niet nieuw trouwens.
pi_154985288
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 14:22 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Klopt ja. Het is ook de Prinsengracht he, niet het Leidse Plein. Je hebt altijd mensen die dat komen bekijken en dan denken 'leuk', en meteen maar aannemen dat het er voor hun plezier is of een decor voor hun feestjes. Nee, dat is gewoon een woonstraat, een rustige, dure woonstraat.
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 15:05:48 #220
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_154985345
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 15:03 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Klopt ja. Het is ook de Prinsengracht he, niet het Leidse Plein. Je hebt altijd mensen die dat komen bekijken en dan denken 'leuk', en meteen maar aannemen dat het er voor hun plezier is of een decor voor hun feestjes. Nee, dat is gewoon een woonstraat, een rustige, dure woonstraat.
Tuurlijk, maar we hebben het hier wel over misschien 5 dagen op een totaal van 365. Dat moeten die mensen toch wel vol kunnen houden, zeker gezien de meeste evenementen gewoon overdag plaatsvinden en je dus niet uit je slaap houden.
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 15:05:48 #221
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_154985347
Grachtengordeldieren.
Willen er op voorstaan dat ze in een "wereldstad" wonen maar klagen over alles wat met dat soort grootstedelijke zaken komt, van vliegtuiglawaai tot straatfeesten
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 15:08:40 #222
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_154985427
quote:

[..]

En daarom heb je een dame met inkijk in de avatar
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_154985481
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 14:59 schreef Strani het volgende:

[..]

Dan moet je er niet gaan wonen zeg ik niet, dat zeggen anderen, leg me aub geen woorden in de mond :) . Koningsdag, bevrijdingsdag, huldigingen zijn allemaal ook niet nieuw trouwens.
Ze zijn niet nieuw, maar wel veranderd.
Koninginnedag in Amsterdam was niet altijd een massaal zuipfeest door hele centrum, maar alleen kindertjes in de parken.
pi_154985521
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 15:05 schreef Strani het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar we hebben het hier wel over misschien 5 dagen op een totaal van 365. Dat moeten die mensen toch wel vol kunnen houden, zeker gezien de meeste evenementen gewoon overdag plaatsvinden en je dus niet uit je slaap houden.
De hele dag muziek kan best erg kut zijn, maar ik vind ook wel dat het een kwestie van geven en nemen is. Maar juist daarom, het nemen gaat sommige partijen nogal makkelijk af en geven ho maar. De overlast en de rotzooi voor anderen wordt zomaar onderdeel van een verdienmodel, of dat nou een bierfiets of een draaiorgel of een botenparade is, het is niet zo dat degene die eraan verdient zomaar alles mag en degene die daarvan het slachtoffer is en er niks aan verdient per definitie zeurt.
pi_154985568
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 15:05 schreef Pietverdriet het volgende:
Grachtengordeldieren.
Willen er op voorstaan dat ze in een "wereldstad" wonen maar klagen over alles wat met dat soort grootstedelijke zaken komt, van vliegtuiglawaai tot straatfeesten
Makkelijk oordelen weer.
Sommige mensen zijn ook gewoon economisch gebonden aan Amsterdam. Of houden meer van historische panden dan triestste nieuwbouw in nw vennep
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')