Dat bericht is zelfs met inzoomen op de laptop bijna niet te lezenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:47 schreef Tomatenboer het volgende:
http://i58.tinypic.com/4i0p7b.png
Wtf, de Telegraaf meldt dat de transfer van Kramer alsnog rond is
Voor 1,5 miljoen geloof ik, al heb ik nog niet alles gelezen, en kan ik op m'n mobiel dat bericht niet helemaal lekker lezen.
Maar de kop boven het artikel en de strekking is duidelijk.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:54 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat bericht is zelfs met inzoomen op de laptop bijna niet te lezen
Terwijl het ad morgen nog komt met het touwtrekken tussen 2 en 3 miljoen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:47 schreef Tomatenboer het volgende:
http://i58.tinypic.com/4i0p7b.png
Wtf, de Telegraaf meldt dat de transfer van Kramer alsnog rond is
Voor 1,5 miljoen geloof ik, al heb ik nog niet alles gelezen, en kan ik op m'n mobiel dat bericht niet helemaal lekker lezen.
quote:Feyenoord en ADO Den Haag bereiken akkoord over transfer Haagse topscorer, dat meldt De Telegraaf zojuist. ADO verwacht vandaag al de transfer af te ronden van zijn topscorer naar Rotterdam, voor een bedrag van ruim 1,5 miljoen euro. Voor de boomlange spits gaat daarmee een droom in vervulling. De geboren Rotterdammer is een groot fan van de Stadionclub.
deze manquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Pure middelmaat.
Rechterrijtje.
Wanprestaties.
Maarja, ik denk echt dat er geen betere spelers/spitsen naar het huidige Feyenoord willen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Pure middelmaat.
Rechterrijtje.
Wanprestaties.
Wel mooi hoe ver het AD er weer naast zit inderdaad.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:57 schreef K.offie het volgende:
[..]
Terwijl het ad morgen nog komt met het touwtrekken tussen 2 en 3 miljoen.
Ik weet echt niet of ik er blij mee ben. Indien hij ¤1,5 miljoen kost prima. Maar voor alles duurder hebben we al teveel aanvallers..
Zet dan Kazim maar in de spits.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 01:01 schreef Max23 het volgende:
[..]
Maarja, ik denk echt dat er geen betere spelers/spitsen naar het huidige Feyenoord willen.
Anassquote:
Nee joh, Kramer is beter dan Kazim.quote:
Jammer dat er 2 niet van kunnen voetballen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 01:09 schreef Tomatenboer het volgende:
dit gaat onze aanval worden en dat kan best aardig gaan lopen:
Ik snap het sowieso niet. Dat Gio en van Geel hem nu in de voorbereiding goed bezig zien en ze hem dan waarschijnlijk passeren omdat Kramer gehaald moet worden. Dat snap ik echt niet. Kan hij weer jaar verpieteren op de bank.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 01:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee joh, Kramer is beter dan Kazim.
dit gaat onze aanval worden en dat kan best aardig gaan lopen:
Elia - Kramer - Kuyt.
Wel doodzonde van Basacikoglu natuurlijk en dat Achahbar weer een heel seizoen een rol als 3e spits moet accepteren.
Kuyt en Kramer?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jammer dat er 2 niet van kunnen voetballen.
Ja van Basacikoglu vind ik het echt doodzonde.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 01:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik snap het sowieso niet. Dat Gio en van Geel hem nu in de voorbereiding goed bezig zien en ze hem dan waarschijnlijk passeren omdat Kramer gehaald moet worden. Dat snap ik echt niet. Kan hij weer jaar verpieteren op de bank.
Er moet nog een hoop weg ja. Teveel selectiespelers krijg je gezeik meequote:Op vrijdag 7 augustus 2015 01:24 schreef Tomatenboer het volgende:
Een brede selectie en goede bank is juist erg prettig. Dat hebben we jaren niet meer gehad.
Maar Van Geel moet wel nog minimaal 4 spelers verkopen of verhuren.
Te beginnen met Te Vrede.
Schuurman, Dammers en die Nieuwkoop kan je verhuren ja. Maar als we Sleegers op dit moment geen kans gaan gunnen zie ik het somber in wat betreft onze jeugdquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er moet nog een hoop weg ja. Teveel selectiespelers krijg je gezeik mee
Nelom, Manu, te Vrede sowieso.
+ Schuurman, Sleegers,Nieuwkoop en Dammers verhuren want die krijgen toch geen minuten.
Vergeet Vilhena niet.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er moet nog een hoop weg ja. Teveel selectiespelers krijg je gezeik mee
Nelom, Manu, te Vrede sowieso.
+ Schuurman, Sleegers,Nieuwkoop en Dammers verhuren want die krijgen toch geen minuten.
Ik ook hoor, maar dan heb je zoveel middenveldersquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 01:34 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Vergeet Vilhena niet.
Maar ik hoop vooral op Manu, Vilhena en Te Vrede.
Sleegers en Schuurman zie ik wel graag blijven.
Van der Heijden op de bank.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 01:38 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik hoop trouwens echt niet dat Vilhena weer linksback staat tegen FC Utrecht.
Vilhena wil niet weg omdat zijn moeder ernstig ziek isquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 02:05 schreef Henrys het volgende:
En moet Vilhena niet verkocht worden aangezien hij anders transfervrij weggaat?
Gronsveld vergeet je nogquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 02:00 schreef PizzaGeit het volgende:
K: Vermeer, Miazek, Hahn.
V: Karsdorp, Van Beek, Kongolo, Van der Heijden, Woudenberg, Nelom, Dammers, Wilkshire, Verdonk, Cabral.
M: Vejinovic, El Ahmadi, Toornstra, Gustafson, Vilhena, Immers, Nieuwkoop, Schuurman.
A: Kuyt, Kazim, Elia, Bilal. Achahbar, Sleegers, Te Vrede, Manu, Kramer.
30 selectiespelers, lijkt me wat aan de ruime kant![]()
Achahbar 5e spits
31 spelers..quote:
Hij heeft niks te willen als hij niet bijtekentquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vilhena wil niet weg omdat zijn moeder ernstig ziek is
Uh jawel hoorquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 02:18 schreef Henrys het volgende:
[..]
Hij heeft niks te willen als hij niet bijtekent
Dat lijkt me helemaal geen slecht idee, Dirk kan overal spelen da's wel een voordeel.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 07:06 schreef H.FR het volgende:
Wat een tyfuszooi. Nouja, kuyt maar op linksback dan.
Mijn indruk is dat het AD niet goed is geïnformeerd.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 07:09 schreef H.FR het volgende:
AD zegt dat er een nieuwe speler bij is aangeboden. Zal je zien dat Achahbar daar heen gaat.
#Wanbeleid #Bestuurtegendemuur
Anders kan hij altijd nog rechts buiten de lijn. Ik bedoel.. neem aan dat Elia en Bilal straks spelen, Kramer zal ook wel moeten en dan heeft Kazim toch wel dusdanig krediet dat hij als 1 vd eersten mag invallen. Lekker Achahbar verneuken welquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 07:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat lijkt me helemaal geen slecht idee, Dirk kan overal spelen da's wel een voordeel.
Of Immers. Dat zou mooi zijn, toch.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 07:09 schreef H.FR het volgende:
AD zegt dat er een nieuwe speler bij is aangeboden. Zal je zien dat Achahbar daar heen gaat.
#Wanbeleid #Bestuurtegendemuur
Immers is veel te duur voor ADO en bovendien zal Feyenoord hem niet snel willen laten gaan.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 07:29 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Of Immers. Dat zou mooi zijn, toch.
Dat zou het beste nieuws van de dag zijn.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 07:27 schreef Tomatenboer het volgende:
Op FR12 staat dat Feyenoord gisteren trainde met de beoogde basiself voor Utrecht met oa Immers en Kazim.
Maar belangrijker vind ik dat ze melden dat tijdens de training Immers op 10 stond. Zou dat inhouden dat Gio misschien afstapt van het middenveld met de punt naar achteren?
Ik hoop ook dat Feyenoord weer met een 10 gaat spelen ipv met de punt naar achteren.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 07:39 schreef satecl het volgende:
[..]
Dat zou het beste nieuws van de dag zijn.
Ik heb over veel spelers m'n twijfels. Maar m'n meeste twijfels heb ik over Gio.
Ik gok op de Telegraaf omdat die de laatste tijd wel vaker als beste geïnformeerd zijn bij Feyenoord.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 07:40 schreef PIETR het volgende:
Volgens de Telegraaf is Kramer rond met Feyenoord, volgens het AD liggen de vraagprijs en het tweede bod van Feyenoord nog heel ver uit elkaar.
Ben benieuwd wie er gelijk gaat krijgen.
De Telegraafquote:Terwijl Eljero Elia gisteren voor het eerst meetrainde bij Feyenoord, schakelde technisch directeur Martin van Geel razendsnel over naar zijn volgende doelwit. ADO-spits Michiel Kramer staat nu boven aan het lijstje, maar in Den Haag spelen ze het onderhandelingsspel keihard. Terugblik op een bewogen dag voor Feyenoord.
Martin van Geel meldt zich op donderdag in de ochtend in Den Haag en schuift aan bij Jan Willem Wigt, de algemeen directeur van ADO. Het gesprek gaat uiteraard over Michiel Kramer. De spits bereikte afgelopen dinsdag al een persoonlijk akkoord met Feyenoord, alleen voeren de clubs voorlopig een zware strijd over de transfersom.
Feyenoords technisch directeur is niet met lege handen gekomen. Hij doet een nieuw bod: een transferbedrag plus een speler. Het is onduidelijk om welke speler het gaat, maar ADO is resoluut: het aanbod is te laag en in de aangeboden speler hebben ze geen interesse. Vorige week deed Feyenoord al eenzelfde soort aanbieding, waarbij Mitchell te Vrede richting Den Haag zou gaan. ADO sloeg dat bod ook af en de Rotterdammers proberen het nu met een andere speler.
Zonder succes. Van Geel vertrekt teleurgesteld bij Wigt en overlegt tijdens de lunch met de andere beleidsbepalers in de Kuip. Wat is er financieel mogelijk? Welke andere aanbieding kunnen we doen? 's Middags gaat Van Geel weer langs bij Wigt, met een nieuw bod. Maar het komt niet tot een akkoord en de vooruitzichten zijn blijkbaar zo slecht dat ook geen vervolgafspraak wordt gemaakt. Wigt maakt zijn reputatie als keiharde onderhandelaar waar. De selfmade miljonair laat niet met zich sollen.
Baniyas
Half juli leek ADO Kramer al te hebben verkocht aan Baniyas, een club uit Abu Dhabi, maar die deal ketste af. In Den Haag beweren ze dat met die transfer een bedrag van 1,8 miljoen euro was gemoeid. En dat bedrag zou door middel van bonussen kunnen oplopen tot 2,5 miljoen.
Feyenoord denkt aan een soortgelijk bedrag en biedt voorlopig zo'n 2 miljoen euro voor Kramer. Maar ADO wil nu meer vangen voor de spits, omdat de club zo vlak voor de start van het seizoen minder happig is om Kramer, vorig seizoen goed voor 17 doelpunten, te verkopen. In Den Haag denken ze aan een transfersom van zo'n 3 miljoen euro en dus liggen beide partijen ver uit elkaar.
ADO heeft inmiddels wel ingespeeld op een eventueel vertrek van zijn goalgetter. Voormalig Vitesse-spits Mike Havenaar staat klaar om naar Den Haag te komen, mocht Kramer richting de Kuip gaan
quote:
Feyenoord krijgt zijn nieuwe spits: Michiel Kramer. ADO Den Haag verwacht vandaag al de transfer af te ronden van zijn topscorer naar Rotterdam, voor een bedrag van ruim 1,5 miljoen euro. Voor de boomlange spits gaat daarmee een droom in vervulling. De geboren Rotterdammer is een groot fan van de Stadionclub.
Feyenoord had gisteravond bij de leiding van ADO Den Haag een bod liggen dat door voorzitter Jan-Willem Wigt niet meer kan worden geweigerd. ADO heeft weliswaar een veel hoger bedrag in het hoofd gehad, maar daarmee liep de club het risico dat Kramer een transfer door de neus zou worden geboord.
Geen amok
De speler zelf heeft zich de afgelopen weken netjes opgesteld en was niet van plan om amok te maken om een verhuizing af te dwingen, erop vertrouwend dat partijen er netjes zouden uitkomen. Iedereen bij ADO was zich achter de schermen ook bewust van de vertrekwens van de aanvaller.
Soap
Bovendien heeft ADO Den Haag het geld dat Kramer oplevert hard nodig. Het Arabische Baniyas was bereid 1,5 miljoen euro op tafel te leggen. Feyenoord had geen trek om opeens voor véél meer geld zaken te doen. De Rotterdammers willen aan de andere kant ook geen langgerekte soap van de onderhandelingen maken, omdat de speler noch ADO Den Haag daarbij zijn gebaat.
Handreiking
Feyenoord zou nu een extra handreiking naar de Haagse club hebben gedaan door boven het bedrag van de Arabieren te gaan zitten. In De Kuip is eerder gesteld dat er pas zaken konden worden gedaan als er spelers verkocht werden. Door het overhaaste vertrek van vleugelspits Jean-Paul Boëtius weet de club zich verzekerd van 2,5 miljoen euro aan extra inkomsten.
Doodzonde? Pure aids is het. Feyenoord vervalt voor de zoveelste keer in korte termijn denken. Het wordt echt nooit wat met die club.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 01:09 schreef Tomatenboer het volgende:
Wel doodzonde van Basacikoglu natuurlijk en dat Achahbar weer een heel seizoen een rol als 3e spits moet accepteren.
Dit inderdaad. Het verdienmodel van de afgelopen jaren is over boord gegooid. Daarnaast ben ik wel benieuwd naar de tekst en uitleg van Van Geel over de afgelopen transferzomer. Er zijn genoeg opmerkelijke dingen gebeurd.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 08:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Doodzonde? Pure aids is het. Feyenoord vervalt voor de zoveelste keer in korte termijn denken. Het wordt echt nooit wat met die club.
Natuurlijk word je met deze selectie geen kampioen. Prima ingekocht hoor, voor de korte termijn, maar wel gericht op plek 3.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 08:55 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het hangt er vanaf of er gepresteerd word. Als we in mei op de Coolsingel lopen te hossen zul je niemand meer horen over het gebrek aan speelminuten van meneer Achahbar.
Dat is toch altijd zoquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 08:55 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het hangt er vanaf of er gepresteerd word. Als we in mei op de Coolsingel lopen te hossen zul je niemand meer horen over het gebrek aan speelminuten van meneer Achahbar.
Nu nog Botteghin erbij en dan spelers lozen:quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 02:00 schreef PizzaGeit het volgende:
K: Vermeer, Miazek, Hahn.
V: Karsdorp, Van Beek, Kongolo, Van der Heijden, Woudenberg, Nelom, Dammers, Wilkshire, Verdonk, Cabral.
M: Vejinovic, El Ahmadi, Toornstra, Gustafson, Vilhena, Immers, Nieuwkoop, Schuurman.
A: Kuyt, Kazim, Elia, Bilal. Achahbar, Sleegers, Te Vrede, Manu, Kramer.
30 selectiespelers, lijkt me wat aan de ruime kant![]()
Achahbar 5e spits
Zonder Kramer en Botteghin is het voorlopig ook wel op orde hoor. Hou je 5mln in de zak.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 08:55 schreef MPC60 het volgende:
Vorig jaar kwamen ze pas met transfers toen we al lang en breed aan het spelen waren. Toen was het niet goed en nu is het redelijk op orde voor aanvang van het seizoen en is het weer niet goed.
Dan moet Geel wel heel snel aan het verkopen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:00 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Nu nog Botteghin erbij en dan spelers lozen:
K: -
V: Nelom (verkoop), Dammers (verkoop), Cabral (verhuur), Gronsveld (verhuur);
M: Vilhena (verkoop), Nieuwkoop (verhuur);
A: Te Vrede (verkoop), Kazim (verkoop), Manu (verkoop)
Dan heb je flink doorgeselecteerd dit seizoen. Alles dubbel bezet, jeugd bij selectie en in de verhuur.
Je houdt dan over:
--------------------------------------------Vermeer, (Hahn/Miazek)---------------------------------------------------
Karsdorp (Wilkshire), Van Beek (Botteghin), Kongolo (Verdonk), Van der Heijden (Woudenberg).
----------Vejinovic (El Ahmadi), Toornstra (Gustafson), Immers (Schuurman)-----------------------------
-------------------Kuyt (Bilal), Kramer (Achahbar), Elia (Sleegers)----------------------------------------------
Waarbij het middenveld waarschijnlijk anders ingevuld zal worden, met El Ahmadi en Vejinovic, maar dit lijkt met het beste 1op1 vervangbaar binnen de selectie
Want ook Verdonk kan ws beter invallen op CVM dan op de plek van Kongolo, dat Van der Heijden doorschuift en Woudenberg erin komt. Maar al met al wel een behoorlijke selectie hoor.
Voor iedereen die klaagde dat er juist voorin iets moest veranderen en nu loopt te klagen, nu is de hele voorhoede verniewd , plus een extra injectie in het middenveld met 1-2 middenvelders die wel kunenn scoren...
Lekker kromme redenering, toen haalden we Kazim Richards die pas fit was toen de competitie een maand lang onderweg was. Nu haal je iemand vlak voor het begin van de competitie ja, maar nu heb je die zelfde Kazim Richards, Kuyt, Achabar en Tevrede al. En Nelom zonder backup op linksback.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 08:55 schreef MPC60 het volgende:
Vorig jaar kwamen ze pas met transfers toen we al lang en breed aan het spelen waren. Toen was het niet goed en nu is het redelijk op orde voor aanvang van het seizoen en is het weer niet goed.
Bullshit. En hij kan ook prima in 4-3-3 als valse spits. Of met Kuyt op rechts kort ernaast, lekker veel van positie wisselen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:03 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Bottegin hebben we wel nodig hoor en Kramer is een veel completere spits dan Kazim. Achahbar zou goed met een Kuyt kunnen spelen in een 4-4-2 systeem, maar hij is te klein om centrumspits te spelen in een 4-3-3 systeem.
Ja, het zijn allemaal geen directe versterkingen, dus hoef je je ook niet te haasten. De basis staat voorlopig toch al vast. Of er moet echt een verkoop van een fors aantal spelers in de lucht hangen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:05 schreef Cara het volgende:
[..]
Lekker kromme redenering, toen haalden we Kazim Richards die pas fit was toen de competitie een maand lang onderweg was. Nu haal je iemand vlak voor het begin van de competitie ja, maar nu heb je die zelfde Kazim Richards, Kuyt, Achabar en Tevrede al. En Nelom zonder backup op linksback.
Mwah, als Frank de Boer die kneuzenkermis blijft opstellen zou je daar gewoon over heen moeten.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 08:59 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Natuurlijk word je met deze selectie geen kampioen. Prima ingekocht hoor, voor de korte termijn, maar wel gericht op plek 3.
En met veel geluk plek 2.
Ik heb dan ook liever dat Achahbar speelt, ook in deze opstelling, en dan heb je met Kramer een prima stand-in.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:02 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dan moet Geel wel heel snel aan het verkopen.
En het neemt niet weg dat je dan nog steeds een hele middelmatige spits hebt.
Kramer is ook een prima stand-in, maar dat vind ik van Kazim ook. En die heb je al lopen. Dus waarom zou je dan een transfersom neertellen voor een andere, niet bewezen betere, stand-in?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:08 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik heb dan ook liever dat Achahbar speelt, ook in deze opstelling, en dan heb je met Kramer een prima stand-in.
Verkopen/ verhuren is natuurlijk een stuk makkelijker dan inkopen. Ik geloof wel dat je de selectie nog gemakkelijk kunt uitdunnen in augustus hoor. Veel van de kleiner clubs staan natuurlijk te springen om jeugd die bij ons niet aan spelen toekomt, en de overige verkopen, tsja , ze hoeven allemaal niet de hoofdprijs op te leveren, en dan zijn er bijna altijd wel geinteresseerden te vinden, hell, zelfs Te Vrede heeft clubs voor het uitkiezen...
Bullshit. Hoe kun je lange bal spelen als Achahbar in de spits staat? En ga niet zeggen dat Feyenoord dat niet nodig heeft, want het positiespel van Feyenoord is nog lang wat het moet zijn.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:06 schreef H.FR het volgende:
[..]
Bullshit. En hij kan ook prima in 4-3-3 als valse spits. Of met Kuyt op rechts kort ernaast, lekker veel van positie wisselen.
Kazim een prima stand-in? Kom op zeg..... Al moet ik wel zeggen dat ik KrameR ook zeker geen goeie aankoop vind. Te duur. Ga 4-4-2 spelen met Kuyt/Achahbar of 4-3-3 met Kuyt in de punt en Bilal op rechts.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:11 schreef H.FR het volgende:
[..]
Kramer is ook een prima stand-in, maar dat vind ik van Kazim ook. En die heb je al lopen. Dus waarom zou je dan een transfersom neertellen voor een andere, niet bewezen betere, stand-in?
In principe wil je niet de lange bal spelen en anders heb je Immers er nog kort achter staan. Kuyt/Elia/Bilal moeten dat met hun lengte/sprongkracht ook kunnen handelen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:11 schreef satecl het volgende:
[..]
Bullshit. Hoe kun je lange bal spelen als Achahbar in de spits staat? En ga niet zeggen dat Feyenoord dat niet nodig heeft, want het positiespel van Feyenoord is nog lang wat het moet zijn.
[..]
Kazim een prima stand-in? Kom op zeg.....
Vermeer - Karsdorp, Van Beek, Kongolo, Van der Heijden - El Ahmadi, Vejinovic, Toornstra - Kuyt, Achahbar, Eliaquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:11 schreef H.FR het volgende:
[..]
Kramer is ook een prima stand-in, maar dat vind ik van Kazim ook. En die heb je al lopen. Dus waarom zou je dan een transfersom neertellen voor een andere, niet bewezen betere, stand-in?
Nigel?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:00 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zonder Kramer en Botteghin is het voorlopig ook wel op orde hoor. Hou je 5mln in de zak.
Kan je een De Jong voor kopen.
Vorig jaar kostte Luuk de Jong dat bedrag. Neem aan dat er nog wel meer goede spitsen van 5mln rondlopen. En als onze scouting wakker is dan vinden ze die ook wel.quote:
Hij is wel een aanspeelpunt, en behoorlijk balvast, verder is hij niet extreem klein, maar kun je hem wel beter over de grond aanspelen jaquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:15 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Een spits in een 4-3-3 systeem moet een aanspeelpunt zijn. Je zag hoe slecht het ging als Te Vrede erin stond want die man kan geen bal bij zich houden. En Achahbar is veel te klein.
Achahbar is juist heel balvast. Alleen hele hoge ballen wordt hem niet, maar je speelt toch niet op de lange bal. En anders wissel je hem toch van plek met Kuyt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:15 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Een spits in een 4-3-3 systeem moet een aanspeelpunt zijn. Je zag hoe slecht het ging als Te Vrede erin stond want die man kan geen bal bij zich houden. En Achahbar is veel te klein.
Dan zou ik hopen op Achahbar op 10 met Bilal - Kuyt - Elia ervoorquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:14 schreef Max23 het volgende:
Ik hoop maar dat het dit wordt:
Kuyt op 10, aanval met Bilal, Kramer, Elia
1m71 niet extreem klein voor een spits?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:16 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Hij is wel een aanspeelpunt, en behoorlijk balvast, verder is hij niet extreem klein, maar kun je hem wel beter over de grond aanspelen ja
Ja, maar Kramer gaan ze sowieso in de basis zetten. Die zal echt niet komen voor de bank.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:17 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Dan zou ik hopen op Achahbar op 10 met Bilal - Kuyt - Elia ervoor
Voorlopig:quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:14 schreef Max23 het volgende:
Ik hoop maar dat het dit wordt:
Kuyt op 10, aanval met Bilal, Kramer, Elia
quote:Feyenoord speelt zaterdagavond de seizoensopener tegen FC Utrecht. Gisteren trainden de Rotterdammers nog openbaar met aanwinst Eljero Elia en vandaag staat de laatste training (besloten) op het programma.
Elia, die gisteren aangaf dat hij nog niet helemaal wedstrijdfit is, werd tijdens een uitgebreid partijspel bij de reserves ingedeeld, zo meldt het Algemeen Dagblad vandaag. Het basiselftal had veel weg van Feyenoord in de tweede helft tegen Olympiakos, met;
Vermeer op doel; Karsdorp, Van Beek, Kongolo en Nelom in de verdediging; een middenveld met Vejinovic, El Ahmadi en Immers op 'tien'; Kuyt aan de rechterkant, Bilal op links en Kazim-Richards in de spits.
Nee, de laatste training.quote:
fapfapfapquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:18 schreef Scrummie het volgende:
Achahbar als valse spits.. Zakt in zodat Dirkie vanaf rechts op kan duiken in spits, en Elia die de vanaf rechts inlopende Kuyt EN Achahbar kan bedienen vanaf links.
1m71 maakt hem alleen ongeschikt voor het lange halen snel thuis systeem. Dat is niet de enige manier waarop je kunt voetballen hoor? We hebben voldoende kwaliteiten in het elftal dat je hem ook gewoon over de grond kunt bedienen, hij kiest altijd goed positie, is dan balvast, kan uit de kleine ruimte goed schieten en houdt overzicht voor lopende mensen om hem heen, ik zou niet weten waarom dat in een 4-3-3 niet voldoende hoeft te zijn?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:18 schreef Max23 het volgende:
[..]
1m71 niet extreem klein voor een spits?
Ik vind hem prima in een twee-spitsen systeem, maar niet als enige centrumspits.
Als Kuyt echt op rechts gaat spelen en Elia (en wss Kazim/Manu totdat hij fit is), krijg je vooral voorzetten vanaf de achterlijn. Dat zal lastig worden voor hem denk ikquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:20 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
1m71 maakt hem alleen ongeschikt voor het lange halen snel thuis systeem. Dat is niet de enige manier waarop je kunt voetballen hoor? We hebben voldoende kwaliteiten in het elftal dat je hem ook gewoon over de grond kunt bedienen, hij kiest altijd goed positie, is dan balvast, kan uit de kleine ruimte goed schieten en houdt overzicht voor lopende mensen om hem heen, ik zou niet weten waarom dat in een 4-3-3 niet voldoende hoeft te zijn?
En de soap continues!twitter:MikosGouka twitterde op vrijdag 07-08-2015 om 09:21:18Wat veel vragen zo vroeg in ochtend😊 ADO Den Haag wacht volgende bod #Feyenoord op Kramer vandaag af. Wigt zegt letterlijk: er is geen deal reageer retweet
Elia kan beiden en is ook sterk in de combinatie.. Kuyt is toch ook meer hangend en van de lage voorzet. Stel je zet Bilal op rechts dan kan die ook heel goed combineren.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:21 schreef Max23 het volgende:
[..]
Als Kuyt echt op rechts gaat spelen en Elia (en wss Kazim/Manu totdat hij fit is), krijg je vooral voorzetten vanaf de achterlijn. Dat zal lastig worden voor hem denk ik
Ja, je top-3 klassering hangt echt af van middelmaat aantrekken. En alsof dat de enige spelers zijn die rondlopen.quote:''Feyenoord kan gaan meedoen om de titel als de club ook Botteghin en Kramer binnenhaalt. Komen die niet, dan wordt het lastig om de top-3 te halen'', stelt De Wolf in het Algemeen Dagblad.
Is nog afwachten wie er hier hard faalt hé. Maar uiterst vreemd is het wel.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:23 schreef Scrummie het volgende:
Voor het eerst sinds tijden dat de Telegraaf er zo hard naast zit. Ruzie tussen van der Kraan en Gudde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |