Dat bericht is zelfs met inzoomen op de laptop bijna niet te lezenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:47 schreef Tomatenboer het volgende:
http://i58.tinypic.com/4i0p7b.png
Wtf, de Telegraaf meldt dat de transfer van Kramer alsnog rond is
Voor 1,5 miljoen geloof ik, al heb ik nog niet alles gelezen, en kan ik op m'n mobiel dat bericht niet helemaal lekker lezen.
Maar de kop boven het artikel en de strekking is duidelijk.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:54 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat bericht is zelfs met inzoomen op de laptop bijna niet te lezen
Terwijl het ad morgen nog komt met het touwtrekken tussen 2 en 3 miljoen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:47 schreef Tomatenboer het volgende:
http://i58.tinypic.com/4i0p7b.png
Wtf, de Telegraaf meldt dat de transfer van Kramer alsnog rond is
Voor 1,5 miljoen geloof ik, al heb ik nog niet alles gelezen, en kan ik op m'n mobiel dat bericht niet helemaal lekker lezen.
quote:Feyenoord en ADO Den Haag bereiken akkoord over transfer Haagse topscorer, dat meldt De Telegraaf zojuist. ADO verwacht vandaag al de transfer af te ronden van zijn topscorer naar Rotterdam, voor een bedrag van ruim 1,5 miljoen euro. Voor de boomlange spits gaat daarmee een droom in vervulling. De geboren Rotterdammer is een groot fan van de Stadionclub.
deze manquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Pure middelmaat.
Rechterrijtje.
Wanprestaties.
Maarja, ik denk echt dat er geen betere spelers/spitsen naar het huidige Feyenoord willen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Pure middelmaat.
Rechterrijtje.
Wanprestaties.
Wel mooi hoe ver het AD er weer naast zit inderdaad.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:57 schreef K.offie het volgende:
[..]
Terwijl het ad morgen nog komt met het touwtrekken tussen 2 en 3 miljoen.
Ik weet echt niet of ik er blij mee ben. Indien hij ¤1,5 miljoen kost prima. Maar voor alles duurder hebben we al teveel aanvallers..
Zet dan Kazim maar in de spits.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 01:01 schreef Max23 het volgende:
[..]
Maarja, ik denk echt dat er geen betere spelers/spitsen naar het huidige Feyenoord willen.
Anassquote:
Nee joh, Kramer is beter dan Kazim.quote:
Jammer dat er 2 niet van kunnen voetballen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 01:09 schreef Tomatenboer het volgende:
dit gaat onze aanval worden en dat kan best aardig gaan lopen:
Ik snap het sowieso niet. Dat Gio en van Geel hem nu in de voorbereiding goed bezig zien en ze hem dan waarschijnlijk passeren omdat Kramer gehaald moet worden. Dat snap ik echt niet. Kan hij weer jaar verpieteren op de bank.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 01:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee joh, Kramer is beter dan Kazim.
dit gaat onze aanval worden en dat kan best aardig gaan lopen:
Elia - Kramer - Kuyt.
Wel doodzonde van Basacikoglu natuurlijk en dat Achahbar weer een heel seizoen een rol als 3e spits moet accepteren.
Kuyt en Kramer?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jammer dat er 2 niet van kunnen voetballen.
Ja van Basacikoglu vind ik het echt doodzonde.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 01:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik snap het sowieso niet. Dat Gio en van Geel hem nu in de voorbereiding goed bezig zien en ze hem dan waarschijnlijk passeren omdat Kramer gehaald moet worden. Dat snap ik echt niet. Kan hij weer jaar verpieteren op de bank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |