SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
Geen Fallout 4?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:13 schreef MisterJ.Lo het volgende:
FIFA 16 en Metal gear solid, the only remaining buys of the year.
Ben weer terug sinds gisterquote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:34 schreef Jimbo het volgende:
heb ik nog wat gemist de laatste dagen?
mgsquote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:37 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ben weer terug sinds gister
Oh en ik heb besloten dat volgende game Mgs word
Bro je hebt die gameplay gewoon niet gezienquote:
dude alle mgs sinds mgs2 zijn baggerquote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:43 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Bro je hebt die gameplay gewoon niet gezien
Nooit een mgs game gespeeld, maar deze game gaat gewoon next lvl
Leugens, laster.... MGSV GOTY.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dude alle mgs sinds mgs2 zijn bagger
Kan dat niet beoordelen.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee ik koop voorlopig niks meer. heb mn geld even voor andere dingen nodigquote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:45 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Kan dat niet beoordelen.
Ga Yugioh kopen ofzo gaan we duelleren
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zegt diegene die Knack op handen draagtquote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik het eerste deel op de PC en damn wat was die game fantastisch! Daarna nog wel eens die collectie op de Xbox 360 geprobeerd met deel 2, 3 en peace walker maar dat was zo verouderd en toen echt onspeelbaar... echt jammer... Maargoed ik moet Ground Zeroes nog uitproberen of ik de gameplay tof vind of nietquote:
Net ook even bekeken, dat gaat een topper worden.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:15 schreef Rossdale het volgende:
Net de trailer van Ghost Recon: Wildlands nog eens bekeken en damn wat heb ik zin in deze game gekregenSowieso omdat het lekker 4 player co-op ondersteunt
Ik ben ook blij dat ze met Ghost Recon redelijk van dat futuristische zijn afgestapt en deze richting zijn ingeslagenDat zuid-amerikaanse drugscartel sfeertje mag ik wel.
Probeer GZ anders eens. Is nu meer open world stealth en niet echt te vergelijken met de vorige delen.quote:
Ik was er al klaar mee voordat de intro-cutscene was afgelopen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:36 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Probeer GZ anders eens. Is nu meer open world stealth en niet echt te vergelijken met de vorige delen.
The Witcher is gaaf he, ben er al zo lang mee bezig en kan geen quest latten liggen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:14 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Paardenracekoning van Witcherland
Gwent.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:03 schreef Radjan het volgende:
[..]
The Witcher is gaaf he, ben er al zo lang mee bezig en kan geen quest latten liggen.. Verveelt nog steeds niet.
Tip: altijd de potjes gwent spelen voordat je de quests afrond.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:13 schreef Rossdale het volgende:
Ik kan niet alle Gwent kaarten meer verkrijgen omdat de quest met de Baron voorbij is en ik dacht ik speel wel een potje Gwent met hem nádat de missies voorbij zijn
Ja dat snap ik nu ook, maar heb ik weinig meer aanquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Tip: altijd de potjes gwent spelen voordat je de quests afrond.
Gewoon terug gaan naar zijn kamer waar je gesprekken met hem voerde. Kaart pakken, profit.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:13 schreef Rossdale het volgende:
Ik kan niet alle Gwent kaarten meer verkrijgen omdat de quest met de Baron voorbij is en ik dacht ik speel wel een potje Gwent met hem nádat de missies voorbij zijn
En dat baseer je op?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:34 schreef MMaRsu het volgende:
Meh Ghost Recon gaat helemaal geen topper worden. Dit is geen Ghost Recon meer namelijk. Ipv tactisch te werk gaan is het gewoon rushen met zn 4en. Die 'stealth' gameplay is ook niet stealth.
Wat een onzin. Ubisoft maakt er weer een 1 uit een dozijn third person action shooter van.
BOORING
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja dat snap ik nu ook, maar heb ik weinig meer aan
Maar je kunt inderdaad zijn kaart nog wel krijgen, je moet wel de quest hebben.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:29 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Gewoon terug gaan naar zijn kamer waar je gesprekken met hem voerde. Kaart pakken, profit.
Serieus ja? Haha nice, vanavond eens kijken danquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:29 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Gewoon terug gaan naar zijn kamer waar je gesprekken met hem voerde. Kaart pakken, profit.
Gwent iddquote:
Op de gameplay die ze hebben laten zien?quote:
Okquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:43 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Op de gameplay die ze hebben laten zien?.
Jammer. Kan zijn dat 't gewoon niets voor je is natuurlijk, maar ik vond het echt geniaal in elkaar zitten - ondanks de weinige content. Voor mij is het echt een lekkermakertje geweest om zwaar hyped te geraken voor Phantom Pain.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:37 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik was er al klaar mee voordat de intro-cutscene was afgelopen.
Ik ga hem mooi een paar dagen voordat PP uit komt spelenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:16 schreef 2dope het volgende:
[..]
Jammer. Kan zijn dat 't gewoon niets voor je is natuurlijk, maar ik vond het echt geniaal in elkaar zitten - ondanks de weinige content. Voor mij is het echt een lekkermakertje geweest om zwaar hyped te geraken voor Phantom Pain.
Naast de gameplay vond ik de narrative echt heel vet en de paar personages die je kortstondig leert kennen erg interessant. De legio tactische mogelijkheden bij het tackelen van situaties, de guards die voor het eerst in een game (voor mij) daadwerkelijk realistisch lijken te patrouilleren; de AI spreekt me ontzettend aan. En dingen als een opname afluisteren waarin iemand zwaar mishandeld wordt, waarbij je op de achtergrond een zware deur hoort openen zodat je kunt achterhalen waar je moet zoeken![]()
En dan tenslotte nog een hele dikke outro van dope fimpjes, begeleidt door Ennio Morricone met "Here's to you". Goosebumps
Ik kan gewoon niet tegen een overdaad aan niet te skippen cutscenes, en daar heeft MGS nogal een handje van.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:16 schreef 2dope het volgende:
[..]
Jammer. Kan zijn dat 't gewoon niets voor je is natuurlijk, maar ik vond het echt geniaal in elkaar zitten - ondanks de weinige content. Voor mij is het echt een lekkermakertje geweest om zwaar hyped te geraken voor Phantom Pain.
Naast de gameplay vond ik de narrative echt heel vet en de paar personages die je kortstondig leert kennen erg interessant. De legio tactische mogelijkheden bij het tackelen van situaties, de guards die voor het eerst in een game (voor mij) daadwerkelijk realistisch lijken te patrouilleren; de AI spreekt me ontzettend aan. En dingen als een opname afluisteren waarin iemand zwaar mishandeld wordt, waarbij je op de achtergrond een zware deur hoort openen zodat je kunt achterhalen waar je moet zoeken![]()
En dan tenslotte nog een hele dikke outro van dope fimpjes, begeleidt door Ennio Morricone met "Here's to you". Goosebumps
Zestiria!quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:38 schreef Rijst het volgende:
Voor mij
Fifa
Fallout
Tales of blabla
En misschien ac
Ik vind de cutscenes juist geweldig. Al zijn het wel erg veel en als je inderdaad verplicht wordt om ze af te kijken nádat je ze al gezien hebt is wel retarded, al weet ik niet of dat het geval is.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik kan gewoon niet tegen een overdaad aan niet te skippen cutscenes, en daar heeft MGS nogal een handje van.
Maar MGS V ziet er wel tof uit hoor, denk dat ik m later wel eens op zal pikken maar niet bij de release. Teveel andere games die ik wil hebben de komende maanden.
Ook een goede keuze, kun je in één rits doorquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:19 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik ga hem mooi een paar dagen voordat PP uit komt spelenHeb me kunnen bedwingen gelukkig.
Hij was gratis bij Games with Gold dus heb 'm vorige week ook ff gedownload, ondanks dat ik Rogue al had gespeeld (bijna hetzelfde, alleen andere setting). Inmiddels bijna 100%quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:04 schreef Rijst het volgende:
Ac black flag. Die ga ik eindelijk eens uitspelen
Ik heb hem uitgespeeldquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:41 schreef Radjan het volgende:
Heb in een opwelling The Crew gekocht op Ebay voor ¤ 20,—. Kan ik me niet echt een buil aan vallen natuurlijk, hebben mensen ervaring met the Crew trouwens ?
Die beta was zoooooooo slechtquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:41 schreef Radjan het volgende:
Heb in een opwelling The Crew gekocht op Ebay voor ¤ 20,—. Kan ik me niet echt een buil aan vallen natuurlijk, hebben mensen ervaring met the Crew trouwens ?
Ja kan ik Fok weer lekker als uitlaatklep gebruikenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die beta was zoooooooo slechtIk vraag me af of je harder gaat vloeken op The Crew dan op TESO
Sterkte alvast
zegt degene die kwaliteits games zoals knack niet waarderen kanquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 06:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
zegt diegene die Knack op handen draagt
Geen No Man's Sky?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:13 schreef MisterJ.Lo het volgende:
FIFA 16 en Metal gear solid, the only remaining buys of the year.
Hoe kun je nu NIET hyped zijn over No Man's Sky? Lekker Dora the Space Explorer spelen in een eindeloos grote wereld.quote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:15 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Geen No Man's Sky?
Ik verwacht nog wel zo'n 10 games te kopen dit jaar voor de PS4, al zullen daar ook gewoon wat oudere games bij zitten die straks voor 20-30 euro in de winkel liggen, zoals Mordor GOTY, FC4 GOTY, etc etc.
FIFA16 zal ook wel weer een dag 1 worden.
Ik vond Blur op de PS3 ook leuk, kon ik avonden lang online racen en andere van de weg af schieten met allerlei projectielen. Zo nu en dan wil ik een no-brainer spelen voor een tijdje.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:56 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik vond de demo van The Crew nog best leuk, al zag ik toen al dat micro-transacties je wel een beetje door de strot worden geduwd.
Hanzapad het verband voor de spelers gefrustreerd?quote:
Erm...?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:44 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Hanzapad het verband voor de spelers gefrustreerd?
Nopequote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:39 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
die komt volgend jaar toch pas uit?
Ik hou van kleurtjes. Waarom zou ik eindeloos willen rondvliegen in een donkere grijs/blauwe wasteland aan 'universum' wanneer het er niet steeds adembenemend mooi uit ziet?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:23 schreef Pinda555 het volgende:
[..]
Als je toch al zo van het doelloos rondvliegen ben is er nog een game.
Ben alleen even de naam kwijt, maar zal het wel ff zoeken wanneer ik thuis ben. Is ook zo'n ruimte spel, maar dan met betere graphics ipv die felgekleurde NMS wat gewoon pijn doet aan je ogen.
Er. Zit. Wel. Een. Doel. In. No. Mans. Sky.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:23 schreef Pinda555 het volgende:
[..]
Als je toch al zo van het doelloos rondvliegen ben is er nog een game.
Ben alleen even de naam kwijt, maar zal het wel ff zoeken wanneer ik thuis ben. Is ook zo'n ruimte spel, maar dan met betere graphics ipv die felgekleurde NMS wat gewoon pijn doet aan je ogen.
Mensen zijn gewoon dom en vinden het niet interessant genoeg dus gaan ze maar trollenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:08 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Er. Zit. Wel. Een. Doel. In. No. Mans. Sky.
Echt... mensen blijven elkaar gewoon napraten hier.
Je bedoelt steeds een beter schip maken om naar het centrum van het universum te gaan?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:08 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Er. Zit. Wel. Een. Doel. In. No. Mans. Sky.
Echt... mensen blijven elkaar gewoon napraten hier.
Minen, vechten, traden, het craften van wapens, verschillende soorten spaceships (trade/explore/fighter) om uiteindelijk het centrum van het universum te bereiken waar endgame te vinden is. (nog niks over bekend)quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:34 schreef Pinda555 het volgende:
[..]
Je bedoelt steeds een beter schip maken om naar het centrum van het universum te gaan?
Prima, maar omdat jij de doelen in het spel gaat negeren omdat die jou persoonlijk niks lijken dat maakt het spel niet doelloos natuurlijk.quote:En het is nog een SP game aangezien je bijna niemand gaat tegenkomen? Het enige wat mij wel leuk lijkt is om naar al die planeten te gaan, alles kapotmaken, weggaan zodat de ruimtepolitie achter je aan gaat zodat er eens iets gebeurt.
Jammer. Niks mis met goede cutscenes.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:43 schreef MMaRsu het volgende:
MGSV heeft trouwens bijna geen cutscenes, just fyi voor sommigen hier.
Daar lieten ze juist zien dat het kan, het is één van de opties. En bij de 3 of 4 laatste games kon je ook gewoon rushen en full rambo erin gaan als je dat wilde. Wacht wel eerst even af, maar ik denk dat het wel een kleine hit kan worden.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:43 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Op de gameplay die ze hebben laten zien?.
Welke MGS games bedoel je dan?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik kan gewoon niet tegen een overdaad aan niet te skippen cutscenes, en daar heeft MGS nogal een handje van.
Maar MGS V ziet er wel tof uit hoor, denk dat ik m later wel eens op zal pikken maar niet bij de release. Teveel andere games die ik wil hebben de komende maanden.
Rond de 4 uur aan cutscenes vind ik wel veel. Misschien niet voor MGS standaarden. Maar als alles in-game gedaan gaat worden terwijl je speelt is dat wel een leuke vooruitgang. Deel 3 had ook niet veel nu ik er zo aan terug denk, 4 was een rampquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:43 schreef MMaRsu het volgende:
MGSV heeft trouwens bijna geen cutscenes, just fyi voor sommigen hier.
Huh? Alleen een grote in het begin en op het eindquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:48 schreef 2dope het volgende:
Dat is niet wat je zou verwachten na GZ, wat voor een groot deel uit cutscenes bestond.
De algehele bouwkwaliteit is kut van de PS4, dus ja, het heeft wel wat met elkaar te maken ja...quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:14 schreef Keltie het volgende:
Hmm.. Heb een week of 2 geleden maar eens zo'n vertical stand gekocht ivm het terugkerende ejectprobleem.. Het viel mij op dat de fan behoorlijk actiever is, maar dat interesseerde mij niet, wat wel vervelend is dat het apparaat nu haperend opstart en tijdens een game de PS-button gebruiken is ook niet echt aan te raden (haperen, bijna hangen etc). Zou het één en ander verband kunnen hebben?
Ik denk ook nog steeds dat hij volgend jaar gaat komen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:39 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
die komt volgend jaar toch pas uit?
Kan niet anders dan je gelijk gevenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De algehele bouwkwaliteit is kut van de PS4, dus ja, het heeft wel wat met elkaar te maken ja...
ik heb zo'n vermoeden dat het tegelijk komt met morpheus, zou iig wel een slimme zet zijn.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 20:03 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik denk ook nog steeds dat hij volgend jaar gaat komen.
Zegt al genoeg dat er deze week geen speelbare versie is op de gamescom, gaat echt geen 2015 meer worden.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 20:45 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
ik heb zo'n vermoeden dat het tegelijk komt met morpheus, zou iig wel een slimme zet zijn.
check. En het speelt lekker, zeker met monstertrucksquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:44 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik heb hem uitgespeeld.
Grappig spel, de wereld is wel gaaf gemaakt alleen is het grafisch niet hoogstaand.
In november komt er een expansion met nieuwe auto's, nieuwe builds, motoren, monstertucks, een grafische upgrade van de game en een dynamisch weersysteem.
Vind je? Ik heb er echt 0 problemen mee. Beetje jammer dat je ALTIJD de eject knop in drukt als je hem schoon maakt, maar verder prima!quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De algehele bouwkwaliteit is kut van de PS4, dus ja, het heeft wel wat met elkaar te maken ja...
Hier op fok? Zoja welke user was dat? Ja even contact opnemen met een mod en kijken wat die voor je kunnen doen. Ben helaas ook al 2 keer opgelicht hier en helaas mijn geld nooit terug gehad.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 00:08 schreef Gupje het volgende:
Had batman geruild voor God of war remastered, maar die meneer heeft niks opgestuurd. Is nu al een week geleden.
Wat zou ik kunnen doen?
Jij hebt mij ook opgelicht met BF4.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 00:34 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Hier op fok? Zoja welke user was dat? Ja even contact opnemen met een mod en kijken wat die voor je kunnen doen. Ben helaas ook al 2 keer opgelicht hier en helaas mijn geld nooit terug gehad.
Lekker voor jequote:Op zaterdag 8 augustus 2015 00:41 schreef Rijst het volgende:
[..]
Jij hebt mij ook opgelicht met BF4.
Ik ook nog geen enkel probleem. Niet met de console en niet met m'n controllers maar die van mij zijn ook geen day 1.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:36 schreef Cid het volgende:
[..]
Vind je? Ik heb er echt 0 problemen mee. Beetje jammer dat je ALTIJD de eject knop in drukt als je hem schoon maakt, maar verder prima!
Zolang ze maar de japanse anime sem hebben.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 02:40 schreef Yi-Long het volgende:
Fok, ik ben hier gewoon omringd met oplichters...![]()
Fok!-Traditie: Afkomst!? AFKOMST!?
Ik had van de week ook lange downloadtijden bij het binnenhalen van Limbo en een andere kut-indie, maar wanneer je even naar je download-scherm gaat en dan even pauzeert en weer aanzet, dan wil de snelheid nog wel eens opeens omhoog schieten, en dat heb ik dus voor beide games gedaan en toen waren ze binnen een paar minuutjes binnen,quote:
Idem, alleen nadat ik de internetverbinding opnieuw getest heb.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 02:51 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik had van de week ook lange downloadtijden bij het binnenhalen van Limbo en een andere kut-indie, maar wanneer je even naar je download-scherm gaat en dan even pauzeert en weer aanzet, dan wil de snelheid nog wel eens opeens omhoog schieten, en dat heb ik dus voor beide games gedaan en toen waren ze binnen een paar minuutjes binnen,
Vanmiddag ook The Witcher 3 patch gedownload, maar dat heb ik gewoon laten doen in de rust-stand was, terwijl ik buiten aan het fietsen was... dus weet niet hoe lang dat precies heeft geduurd...
Je bent er zelf een.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 02:40 schreef Yi-Long het volgende:
Fok, ik ben hier gewoon omringd met oplichters...![]()
Fok!-Traditie: Afkomst!? AFKOMST!?
Daarom doe ik tegenwoordig ruilen/kopen/verkopen alleen nog maar persoonlijk en in de regio en niet meer per post, zodat ik en/of de andere persoon meteen de game in bezit heb/heeftquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 00:08 schreef Gupje het volgende:
Had batman geruild voor God of war remastered, maar die meneer heeft niks opgestuurd. Is nu al een week geleden.
Wat zou ik kunnen doen?
jij bent hier wel de grootste oplichter, ouwe heler van mequote:
ehm wtfquote:Sony gaat per 1 september de prijzen van zijn PlayStation Plus-abonnement verhogen. In plaats van 15 euro per kwartaal moet er dan 20 euro worden betaald. Het bedrijf wijst 'marktomstandigheden' aan als reden voor de prijsverhoging.
De Italiaanse website VG247 was een van de eersten die de prijsverhoging van PlayStation Plus meldde op basis van een e-mail die door Sony is verstuurd. Tegenover Pushsquare bevestigde het bedrijf dat de prijzen per 1 september omhooggaan. Voor een kwartaalabonnement moet dan 20 euro worden betaald, terwijl voorheen een prijs van 15 euro werd gehanteerd. Er zouden echter geen plannen zijn om de prijs van het jaarabonnement, van momenteel 50 euro, te verhogen.
Voor de prijsverhoging voert Sony geen duidelijke redenen aan. Het bedrijf stelt dat de nieuwe prijs te maken heeft met marktomstandigheden, maar wat daar precies mee wordt bedoeld is onduidelijk. Overigens lijkt de prijsverhoging alleen te gelden voor Europese landen.
Eerder liet Sony nog weten dat klanten die lid zijn van PlayStation Plus de mogelijkheid krijgen om te stemmen op games; degene die de meeste stemmen krijgt wordt de maand daarna gratis aangeboden.
Lees het stukje dan eerst: 50 Euro nu is straks nog steeds 50 Euroquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 08:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hahahaha, als PS+ echt duurder wordt ga ik niet verlengen. Ik vind 50 al teveel voor wat je krijgt qua download snelheid en downtime.
Ik zeg toch ALS. Want ik verwacht dat die ook mee gaat.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 08:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Lees het stukje dan eerst: 50 Euro nu is straks nog steeds 50 Euro
Als Sony in een interne mail aangeeft dat ze de kwartaalprijzen gaan verhogen, maar dat er geen plannen zijn dat het jaarabonnement ook duurder wordt, dan verwacht ik juist niet dat die prijs meegaat.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 08:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zeg toch ALS. Want ik verwacht dat die ook mee gaat.
Je hebt het nooit gespeeldquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zegt degene die kwaliteits games zoals knack niet waarderen kan
jong van geest hequote:Op zaterdag 8 augustus 2015 08:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt het nooit gespeeldMaar misschien past de kinderlijke eenvoud wel bij je
Pauzeer download, hervat. Eventueel herhalen tot het weer heel snel gaat.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 09:36 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Kunnen wat meer mensen de update van The Witcher seeden alstublieft? Het gaat zo tergend langzaam dat laatste GB'tje
Nee is via marktplaats gebeurd, heb wel zijn adres gegevens. Als die kloppen.....quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 00:34 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Hier op fok? Zoja welke user was dat? Ja even contact opnemen met een mod en kijken wat die voor je kunnen doen. Ben helaas ook al 2 keer opgelicht hier en helaas mijn geld nooit terug gehad.
Enig idee hoe je de "weerwolf in de garden" voorgoed dood krijgt ? dat beest blijft terug komen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:14 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Shit, de Claywich merchant die ik ooit heb bevrijd is dus nog steeds niet terug. Dus nog steeds geen compleet Gwent deck
Dat scheve is lelijk. Dat stuk hoogglans is lelijk. Maar 2 USB poorten waarvan geen 1 achterop is lelijk.. Euh.. Kut.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:36 schreef Cid het volgende:
[..]
Vind je? Ik heb er echt 0 problemen mee. Beetje jammer dat je ALTIJD de eject knop in drukt als je hem schoon maakt, maar verder prima!
OK! Ben je er verder wel blij mee? Zo niet dan neem ik hem voor 150 euro wel van je over als je zo ontevreden bent.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:20 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dat scheve is lelijk. Dat stuk hoogglans is lelijk. Maar 2 USB poorten waarvan geen 1 achterop is lelijk.. Euh.. Kut.
De plaatsing van de luchtroosters zijn kut etc
Je moet weerwolvenvlees aan hem voeren.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:19 schreef Radjan het volgende:
[..]
Enig idee hoe je de "weerwolf in de garden" voorgoed dood krijgt ? dat beest blijft terug komen.
Nah maar moet wel ff weer jaartje PS+ regelen, want mijnes verloopt november.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 07:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jij bent hier wel de grootste oplichter, ouwe heler van me
Gematigd tevredenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 11:12 schreef maniack28 het volgende:
[..]
OK! Ben je er verder wel blij mee? Zo niet dan neem ik hem voor 150 euro wel van je over als je zo ontevreden bent.
je kent de pstv?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 11:54 schreef Keltie het volgende:
[..]
Gematigd tevreden
Uiteindelijk doet het ding waarvoor hij gekocht is; spellen afspelen. Maar ik acht de kans groter dat er een Xbox One bijkomt ipv een tweede PS4 (altijd een console op zolder en in de woonkamer gehad)..
Jup.. Twee weken geleden nog over staan te twijfelen bij de Mediamarkt maar door de matige verhalen op internet de gok maar niet genomen.quote:
Je moet de curse liften. Dat doe je door naar de objective te gaan, volgens mij is dat ergens onder een waterval.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:19 schreef Radjan het volgende:
[..]
Enig idee hoe je de "weerwolf in de garden" voorgoed dood krijgt ? dat beest blijft terug komen.
Volgens mij kan het gewoon maar 100% zeker weten doe ik het niet.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:31 schreef Fuszy het volgende:
Nogmaals maar even vragen. Ik heb net een ps4 besteld bij Amazon.de. Krijg ik nog problemen met de adapter/stroom? Ik dacht dat het bij de X1 wel zo was. Of kan ik hem gewoon aansluiten en werkt alles direct?
dit idd.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:34 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Volgens mij kan het gewoon maar 100% zeker weten doe ik het niet.
hey fuszyquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:31 schreef Fuszy het volgende:
Nogmaals maar even vragen. Ik heb net een ps4 besteld bij Amazon.de. Krijg ik nog problemen met de adapter/stroom? Ik dacht dat het bij de X1 wel zo was. Of kan ik hem gewoon aansluiten en werkt alles direct?
Ik lees het ook nergens dus ik vermoed dat het wel goed gaat.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:34 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Volgens mij kan het gewoon maar 100% zeker weten doe ik het niet.
Yo, ja heb al te lang gewacht. Moet nog even kijken naar FIFA. En naar andere gamesquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:35 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dit idd.
En Fuszytoch maar naar de ps4/fifa16?
quote:
The Witcher 3 en Journeyquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:39 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik lees het ook nergens dus ik vermoed dat het wel goed gaat.
[..]
Yo, ja heb al te lang gewacht. Moet nog even kijken naar FIFA. En naar andere games
[..]
Iemand nog wat tips voor games? Wil THE last of us nog spelen
Sowieso TLOU.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:39 schreef Fuszy het volgende:
[..]
[..]
Yo, ja heb al te lang gewacht. Moet nog even kijken naar FIFA. En naar andere games
[..]
Knackquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:39 schreef Fuszy het volgende:
[..]
[..]
[..]
Heb ik ooit gespeeld in een media markt maar ik vond het een rot spel. Besturing + camera ging niet heel soepel.quote:
Laat Jimbo het maar niet horen....quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:46 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Heb ik ooit gespeeld in een media markt maar ik vond het een rot spel. Besturing + camera ging niet heel soepel.
Hij komt je opzoeken. Deed ie bij mij ook!quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:47 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Laat Jimbo het maar niet horen....
Snap ik... hij heeft toch de hele dag niks beters te doen als Koos Werkeloos....quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij komt je opzoeken. Deed ie bij mij ook!
Als je nog iets wil kopen.....quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:39 schreef Fuszy het volgende:
[..]
[..]
[..]
Far Cry 5 in de toekomstquote:
Hmm ja je kan wat roepen misschien dat ik het hebquote:
Wacht maar.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 16:46 schreef Evertjan het volgende:
ik baal er nog altijd van dat er weinig echt leuke platformgames zijn op de PS4
Daarvoor moet je ook gewoon bij Nintendo zijnquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 16:46 schreef Evertjan het volgende:
klopt iddquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 17:05 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Daarvoor moet je ook gewoon bij Nintendo zijn
Far Cry 4, Shadow of Mordor, Dragon Age, The Witcher, Tropico, Garden Warfare, Type-0, Rocket League. Zat te spelenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:39 schreef Fuszy het volgende:
[..]
[..]
[..]
Gewoon een topic openen op het forum opgeletopinternet.nl. Ze verzamelen alle info van oplichters, bundelen dat en helpen users met aangifte doen/ geld terug krijgen van de oplichters.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:12 schreef Gupje het volgende:
[..]
Nee is via marktplaats gebeurd, heb wel zijn adres gegevens. Als die kloppen.....
Ga vandaag wel eens speuren of ik meer dingen te weten kan komen van hem. Misschien zelf maar eens kijken of ik de game niet kan ophalen.
Maar ja hij reageert al 2 dagen niet op mailtjes, dus zie het duister in voor mij. En de politie zal er zelf denk ik ook niks mee doen.
Volgens mij komen deze mensen ook in deze database terecht:quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 17:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Gewoon een topic openen op het forum opgeletopinternet.nl. Ze verzamelen alle info van oplichters, bundelen dat en helpen users met aangifte doen/ geld terug krijgen van de oplichters.
Ja, als genoeg mensen melding hebben gedaan op opgeletopinternet.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 17:27 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Volgens mij komen deze mensen ook in deze database terecht:
https://www.politie.nl/aa(...)r-handelspartij.html
Ik snap nog steeds niet dat Markplaats na meer dan 10 jaar nog geen user feedback systeem heeft. Ik heb rond de 50 bestellingen gedaan op eBay en daar ben ik nog nooit opgelicht. Zelfs als er schade was dan kon ik een deel terug krijgen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 17:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja, als genoeg mensen melding hebben gedaan op opgeletopinternet.
Handig om te checken als je op marktplaats een verkoper vooraf wil checken.
Als je al opgelicht bent, zoals Gupje, dan is melding doen achteraf het beste wat je nog kan doen.
2/3 uurtjes gespeeld en valt tegen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:01 schreef Radjan het volgende:
Ik begrijp het spel Gwent nog steeds niet helemaal, ga ik me maar eens op focussen. Speelt er iemand al Batman Arkham Knight ? En zo ja hoe bevalt die ?
Dat laatste, hoewel het wel hier en daar verweven is met enkele quests. Als je helemaal geen Gwent wil spelen dan kan dat. Het is wel erg vermakelijk, dochquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 17:37 schreef StateOfMind het volgende:
Is Gwent überhaupt nodig voor de game of is het gewoon een in-game spelletje voor de lol?
Heb sowieso een hekel aan kaartspelletjes.
tembo the badass elephant is erg vetquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 16:46 schreef Evertjan het volgende:
Wat zal die koppijn hebbenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:36 schreef Drankster het volgende:
http://funnyjunk.com/movies/5641592/Another+day+in+bloodborne/
Shovel Knightquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 16:46 schreef Evertjan het volgende:
Je bevestigt zijn punt nu.quote:
Ze verdienen er schijnbaar veel geld mee dus geef ze eens ongelijk. De consument krijgt wat hij verdient.quote:Op zondag 9 augustus 2015 01:35 schreef Disker91 het volgende:
http://gamingbolt.com/son(...)remasters-are-coming
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind het niet erg, maar sommige mensen hier denken er anders overquote:Op zondag 9 augustus 2015 01:39 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ze verdienen er schijnbaar veel geld mee dus geef ze eens ongelijk. De consument krijgt wat hij verdient.
Had je een xbox one moeten kopen.quote:Op zondag 9 augustus 2015 01:41 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg, maar sommige mensen hier denken er anders over![]()
Ik wil gewoon mijn Mass Effect verdorie!
Vind ik prima nieuws, hoor. Binenkort komt de 'Remaster'/PS4 port (en Vita ) port van Super Meat Boy uit, en aangezien dat zo'n beetje mijn favoriete game op de 360 was, ben ik daar toch wel verdomd blij mee...quote:Op zondag 9 augustus 2015 01:35 schreef Disker91 het volgende:
http://gamingbolt.com/son(...)remasters-are-coming
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geen originele kleuren, dus kut game.quote:Op zondag 9 augustus 2015 10:31 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Vind ik prima nieuws, hoor. Binenkort komt de 'Remaster'/PS4 port (en Vita ) port van Super Meat Boy uit, en aangezien dat zo'n beetje mijn favoriete game op de 360 was, ben ik daar toch wel verdomd blij mee...
Ja of ik geef hem 2 goede tips oude zuurpruimquote:
The Last of Usquote:Op zondag 9 augustus 2015 15:19 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Overmorgen heb ik hopelijk een PS4. Ik heb al tijden niet gegamed en dit is mijn eerste Playstation.
Welk spel moet ik kopen?
The Last of Us en Bloodbornequote:Op zondag 9 augustus 2015 15:19 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Overmorgen heb ik hopelijk een PS4. Ik heb al tijden niet gegamed en dit is mijn eerste Playstation.
Welk spel moet ik kopen?
The Last of Us en The Witcher 3quote:Op zondag 9 augustus 2015 15:19 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Welk spel moet ik kopen?
quote:Op zondag 9 augustus 2015 15:56 schreef BeyondTheGreen het volgende:
The Last of Us danVeel goeds over gehoord.
V&A / [TR] [PS4] The Last of Us Remasteredquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:55 schreef Kalebatz het volgende:
Iemand nog interesse in The Last Of Us Remastered?
Thx!quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
V&A / [TR] [PS4] The Last of Us Remastered
Ik zou die 2 verkopers tegen elkaar uitspelen om de laagste prijs te halenquote:
Ik doe alleen ruilen, niet verkopenquote:Op zondag 9 augustus 2015 16:31 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik zou die 2 verkopers tegen elkaar uitspelen om de laagste prijs te halen
Je kan je spellen ook ruilen voor geld toch?quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:40 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik doe alleen ruilen, niet verkopen
Die helmet is een tribute aan pyramid headquote:Op zondag 9 augustus 2015 19:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bloodborne![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)n_een_hoge_helm.html
jij bent een kutspelquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:46 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Heb ik ooit gespeeld in een media markt maar ik vond het een rot spel. Besturing + camera ging niet heel soepel.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:47 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Laat Jimbo het maar niet horen....
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij komt je opzoeken. Deed ie bij mij ook!
julliequote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:49 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Snap ik... hij heeft toch de hele dag niks beters te doen als Koos Werkeloos....
olifant , vet...quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:37 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
tembo the badass elephant is erg vet
Hoe is de verbinding? Last van lag of valt het mee? Wat is de afstand tot je PS4 of heb je een bekabelde verbinding?quote:Op zondag 9 augustus 2015 17:37 schreef Keltie het volgende:
Vanmiddag toch eens de gok genomen met zo'n PS TV.. Dikke prima
Grafisch merk je wel dat het wat minder is, viel op de Vita niet op maar dat zal met de schermgrootte te maken hebben.
Scheelt een hoop heen en weer gesleep, ben nu wel blij dat ik het grootste gedeelte van m'n games digitaal heb
Knack en Watch Dogsquote:Op zondag 9 augustus 2015 15:19 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Welk spel moet ik kopen?
Ligt eraan wat je leuk vindt? Vechten, FPS, racen, sport?quote:Op zondag 9 augustus 2015 15:19 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Welk spel moet ik kopen?
Actie of avontuur vooral. RPG's ook wel, maar ik vind spellen al snel repetitief, dus ze moeten variatie hebben. FPS soms, racen zelden en sport nooit.quote:Op maandag 10 augustus 2015 00:08 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je leuk vindt? Vechten, FPS, racen, sport?
The Witcher 3quote:Op maandag 10 augustus 2015 04:05 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Actie of avontuur vooral. RPG's ook wel, maar ik vind spellen al snel repetitief, dus ze moeten variatie hebben. FPS soms, racen zelden en sport nooit.
The Witcher 3 en Bloodbornequote:Op maandag 10 augustus 2015 04:05 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Actie of avontuur vooral. RPG's ook wel, maar ik vind spellen al snel repetitief, dus ze moeten variatie hebben. FPS soms, racen zelden en sport nooit.
sowieso elk spel waar je meer dan 80 uur in moet steken denk ikquote:Op maandag 10 augustus 2015 11:56 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Als je spellen als snel repetitief vindt dan gaat The Witcher 3 wel vervelen op een gegeven moment denk ik.
Ik vind The Witcher 3 nou juist veel variatie hebben.quote:Op maandag 10 augustus 2015 11:56 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Als je spellen als snel repetitief vindt dan gaat The Witcher 3 wel vervelen op een gegeven moment denk ik.
voor een rpg wel, maar na tig uur heb je het meeste wel gedaan en gezien.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:13 schreef Radjan het volgende:
[..]
Ik vind The Witcher 3 nou juist veel variatie hebben.
The Last of Us en The Witcher 3.quote:Op maandag 10 augustus 2015 04:05 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Plus het spel is veeel en veelste makkelijk, dat maakt het ook snel saai voor mij persoonlijk.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:20 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
voor een rpg wel, maar na tig uur heb je het meeste wel gedaan en gezien.
zelfs op de hoogste difficulty?quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:24 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Plus het spel is veeel en veelste makkelijk, dat maakt het ook snel saai voor mij persoonlijk.
Sign-build, cast quen, vijanden slaan je, je krijgt levens terug, repeat.quote:Op maandag 10 augustus 2015 14:23 schreef MMaRsu het volgende:
TW3 the makkelijk.. ja op normal en easy misschien.
Dit. Sowieso als je de sidestep gemastered hebt is alle combat peanuts. Misschien op een enkele vijand na die onberekenbare moves heeft maar die zijn op één hand te tellen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 14:30 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Sign-build, cast quen, vijanden slaan je, je krijgt levens terug, repeat.
In het begin is het moeilijk omdat je geen punten hebt om te spenderen, na level 10 is het erg makkelijk. Ben nu een uurtje of 15 bezig op de hoogste moeilijkheidsgraad en heb hier geen problemen.
Ik heb hem op hard met 2 vingers in mijn neus uitgespeeld.quote:Op maandag 10 augustus 2015 14:23 schreef MMaRsu het volgende:
TW3 the makkelijk.. ja op normal en easy misschien.
In fifa heb je wel 2vs2. En als je met meer mensen wilt spelen moet je Pro clubs gaan doen. Dan kan je zelfs 11 vs 11 spelen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:24 schreef Typisch het volgende:
Gisteren voor het eerst Rocket League gespeeld. Mooi spelletje om op de bank te spelen.
We zaten met zijn drieën online tegen een team van 3 andere. Toen bedacht ik mij dat het echt schandalig is dat dat bij FIFA e.d. niet kan vanaf thuis op de bank.
Vind de verbinding prima. Was er even bang voor omdat ik zoiets voor de PC weleens heb geprobeerd en dat was dramatisch al waren natuurlijk de Vita ervaringen wel goed.quote:Op zondag 9 augustus 2015 23:54 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Hoe is de verbinding? Last van lag of valt het mee? Wat is de afstand tot je PS4 of heb je een bekabelde verbinding?
Ik wil pro clubs spelen op de bank met zijn vieren. Zou toch niet zo ingewikkeld moeten zijn. Of desnoods met zijn vieren in mijn online seasons.quote:Op maandag 10 augustus 2015 16:35 schreef over_hedge het volgende:
[..]
In fifa heb je wel 2vs2. En als je met meer mensen wilt spelen moet je Pro clubs gaan doen. Dan kan je zelfs 11 vs 11 spelen.
Eindelijk weer iets nieuws te spelen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:51 schreef Jungle_Jim het volgende:
Everybody's gone to the rapture, 9/10
http://www.gamespot.com/r(...)review/1900-6416215/
fransen moet je nooit serieus nemenquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Everybody's gone to the rapture, 4/10
http://www.gameblog.fr/te(...)e-to-the-rapture-ps4
¤20,- gaat wel.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:00 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
hij is ook niet full price volgens mij.
Hoe kort The Order ook is, ik heb mij prima vermaakt.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:00 schreef StateOfMind het volgende:
Everybody's gone to the Rapture lijkt me een mooie game om voor 2 tientjes een keer te kopen, net al The Order, mede door de blijkbaar erg korte gameplay.
Hoe gaat het met solliciteren dan? Krijg je uberhaupt reacties terug of helemaal niet?quote:
Ik denk dat Jimbo meteen begint over Knack en hoe geweldig dat is. Elke baas zou zo iemand niet aannemenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 10:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hoe gaat het met solliciteren dan? Krijg je uberhaupt reacties terug of helemaal niet?
Op mijn werk komt iedere week wel een sollicitant langs en nu ook nog extra voor vakantiewerk.
Ook voor een niet gratis game een prima spel hoorquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 08:59 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Gister Tomb Raider van Plus gespeeld. Vind het erg vermakelijk. Simpel en goed te spelen. Voor gratis game erg leukDit soort games mogen wel vaker van me
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 10:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat Jimbo meteen begint over Knack en hoe geweldig dat is. Elke baas zou zo iemand niet aannemen
hij staat nu in de store voor ¤20quote:
Een tientje ofzo is perfect, maar die paar euro maakt me niet zoveel uit.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 12:15 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Voor dat geld heb ik liever Ethan Carter, maar wacht liever totdat ze cheap zijn.... toch een hoop geld voor zo weinig content.
In de shop staan alle skins. Batman is volgens mij gratis, evenals een stuk of 10 andere.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:05 schreef Jungle_Jim het volgende:
Waar kan je skins veranderen in batman?
Bedoelt hij niet gewoon in de game (Arkham Knight) van skin veranderen?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
In de shop staan alle skins. Batman is volgens mij gratis, evenals een stuk of 10 andere.
Veel spelers weten dat nog niet, maar het is een stuk leuker dan alleen maar dat standaard kubus ding te gebruiken.
Ik heb zelf trouwens een hd skin gekocht voor 3 euro van een planeet, bevalt erg goed.
Dan heb ik niets gezegd, over die skins weet ik niks.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:14 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Bedoelt hij niet gewoon in de game (Arkham Knight) van skin veranderen?
Wat betreft die PS4 themes, de meeste vind ik niet echt mooi, dus ik blijf standaard bij de PS4 theme, maar zou wel fijn zijn als we die qua kleur konden veranderen, zoals op PS3 en PSP. Hadden ze niet aangekondigd dat die optie er zou komen?
dit idd.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:14 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Bedoelt hij niet gewoon in de game (Arkham Knight) van skin veranderen?
Ik had dit ookquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:20 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Pfoe, ik had al voor Triss gekozen omdat Yen een bitch was en nu was ze ineens heel lief tijdens "The Last Wish". Toch braaf gezegd dat ik haar stom vind, goedzak dat ik ben![]()
Misschien ooit een 2e keer door het spel heen met wat andere keuzes
weet niet hoe het op de ps3 was maar je kan wel themes downloaden. Meeste gratis themes zijn erg matig, weet niet hoe de betaalde zijn.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:35 schreef Pinda555 het volgende:
Kan je themes downloaden zoals dat bij de ps3 het geval was?
Bedoel letterlijk van het Internet zelf. Had op de 3 namelijk custom Bleach thema en zou dat op de 4 ook wel weer willen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:50 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
weet niet hoe het op de ps3 was maar je kan wel themes downloaden. Meeste gratis themes zijn erg matig, weet niet hoe de betaalde zijn.
dat kan helaas nietquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:02 schreef Pinda555 het volgende:
[..]
Bedoel letterlijk van het Internet zelf. Had op de 3 namelijk custom Bleach thema en zou dat op de 4 ook wel weer willen.
ja gaat lekker, zit met meerdere mensen in diepe vorderingen maar moet binnenkort gaan kiezen, das lastigquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 10:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hoe gaat het met solliciteren dan? Krijg je uberhaupt reacties terug of helemaal niet?
Op mijn werk komt iedere week wel een sollicitant langs en nu ook nog extra voor vakantiewerk.
Wat handel je?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja gaat lekker, zit met meerdere mensen in diepe vorderingen maar moet binnenkort gaan kiezen, das lastig
verder net mn eigen bedrijfje gestart, best leuk eigenlijk!
nee ik zeg dat ik voor FOK! games werk, en word dan aangekeken met plaatsvervangende schaamte, om vervolgens iets te horen van 'Pfoe hey, is het alzo laat...'quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 10:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat Jimbo meteen begint over Knack en hoe geweldig dat is. Elke baas zou zo iemand niet aannemen
nja lastig ditquote:
Oh, raar, bij mij hielp het juistquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee ik zeg dat ik voor FOK! games werk, en word dan aangekeken met plaatsvervangende schaamte, om vervolgens iets te horen van 'Pfoe hey, is het alzo laat...'
jij solliciteerde dan ook naar een stel klappenquote:
Ga nou maar werken jijquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jij solliciteerde dan ook naar een stel klappen![]()
![]()
nee; ik weiger hem te kopenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ga nou maar werken jijDan heb je geld voor Knack
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee ik zeg dat ik voor FOK! games werk, en word dan aangekeken met plaatsvervangende schaamte, om vervolgens iets te horen van 'Pfoe hey, is het alzo laat...'
Ieder jaar toegang hosselen voor de E3, gratis games 'testen'....dit, dat, allesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijkt dat de games gwn staan opgeslagen op de Playstation![]()
Dacht dat ik mn geld kwijt was
Ik ben geil
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:24 schreef defokkingfoker het volgende:
HOLY TIETJES,, HEB MN GAMES NOG![]()
![]()
nooit meer online gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijkt dat de games gwn staan opgeslagen op de Playstation![]()
Dacht dat ik mn geld kwijt was
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
Oef, ik ben 100% voor Yen gegaan. Wat een vrouwquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:20 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Pfoe, ik had al voor Triss gekozen omdat Yen een bitch was en nu was ze ineens heel lief tijdens "The Last Wish". Toch braaf gezegd dat ik haar stom vind, goedzak dat ik ben![]()
Misschien ooit een 2e keer door het spel heen met wat andere keuzes
Kom Maplestory doenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:11 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
nou nou top; pc masterrace hoor
Ik wil die versie installeren; maar nee dat kan niet, want hij is nog niet geīnstalleerd
Gelukkig heb ik mn ps4 nog
ik word nu zo'n 12 jaar later nog door m'n broer uitgelachen omdat ik toen een hoed voor m'n virtuele hond kochtquote:
Haha gayquote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:05 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik word nu zo'n 12 jaar later nog door m'n broer uitgelachen omdat ik toen een hoed voor m'n virtuele hond kochtterecht overigens
Triss. Heb Triss ook lopen ballen in Witcher 1 & 2 maar zodra ik aan NG+ ga beginnen kies ik sowieso voor Yenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oef, ik ben 100% voor Yen gegaan. Wat een vrouw![]()
![]()
Triss was leuk voor tussendoor, toen het geheugen er even niet was. Daarna enkel een klein kusje op een gemaskerd bal, maar verder. Nope.
Enige wat je ook moet kopen zijn auto-loot dingenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:05 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik word nu zo'n 12 jaar later nog door m'n broer uitgelachen omdat ik toen een hoed voor m'n virtuele hond kochtterecht overigens
Welk hoofdeinde had je?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:52 schreef Radjan het volgende:
Het gevoel dat je krijgt als je The Witcher3 hebt uitgespeeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 06:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Welk hoofdeinde had je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond hem geweldig en ik vind het eigenlijk jammer dat ik hem uitgespeel heb. Misschien wachten op wat extra DLC of verder spelen want ik heb nog wat missies en een hoop vraagtekens.PSN: SneakyDutchDude
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 08:00 schreef Radjan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond hem geweldig en ik vind het eigenlijk jammer dat ik hem uitgespeel heb. Misschien wachten op wat extra DLC of verder spelen want ik heb nog wat missies en een hoop vraagtekens.PSN: SneakyDutchDude
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 08:00 schreef Radjan het volgende:
[..]Het eerste stuk is voor iedereen gelijk. De rest hangt af van de keuzes die je gemaakt hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond hem geweldig en ik vind het eigenlijk jammer dat ik hem uitgespeel heb. Misschien wachten op wat extra DLC of verder spelen want ik heb nog wat missies en een hoop vraagtekens.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Lastig...quote:
Waar kun je precies stemmen dan? In de store kan ik niets vinden.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 08:07 schreef Jungle_Jim het volgende:
Poll: Welke?
• Grow Home
• Zombie Vikings
• Armello
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
thanxquote:Op woensdag 12 augustus 2015 08:47 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Stemmen kan vanaf donderdag, volgens mij in de PSN store in de PSplus afdeling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |