SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
Geen Fallout 4?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:13 schreef MisterJ.Lo het volgende:
FIFA 16 en Metal gear solid, the only remaining buys of the year.
Ben weer terug sinds gisterquote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:34 schreef Jimbo het volgende:
heb ik nog wat gemist de laatste dagen?
mgsquote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:37 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ben weer terug sinds gister
Oh en ik heb besloten dat volgende game Mgs word
Bro je hebt die gameplay gewoon niet gezienquote:
dude alle mgs sinds mgs2 zijn baggerquote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:43 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Bro je hebt die gameplay gewoon niet gezien
Nooit een mgs game gespeeld, maar deze game gaat gewoon next lvl
Leugens, laster.... MGSV GOTY.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dude alle mgs sinds mgs2 zijn bagger
Kan dat niet beoordelen.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee ik koop voorlopig niks meer. heb mn geld even voor andere dingen nodigquote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:45 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Kan dat niet beoordelen.
Ga Yugioh kopen ofzo gaan we duelleren
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zegt diegene die Knack op handen draagtquote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik het eerste deel op de PC en damn wat was die game fantastisch! Daarna nog wel eens die collectie op de Xbox 360 geprobeerd met deel 2, 3 en peace walker maar dat was zo verouderd en toen echt onspeelbaar... echt jammer... Maargoed ik moet Ground Zeroes nog uitproberen of ik de gameplay tof vind of nietquote:
Net ook even bekeken, dat gaat een topper worden.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:15 schreef Rossdale het volgende:
Net de trailer van Ghost Recon: Wildlands nog eens bekeken en damn wat heb ik zin in deze game gekregenSowieso omdat het lekker 4 player co-op ondersteunt
Ik ben ook blij dat ze met Ghost Recon redelijk van dat futuristische zijn afgestapt en deze richting zijn ingeslagenDat zuid-amerikaanse drugscartel sfeertje mag ik wel.
Probeer GZ anders eens. Is nu meer open world stealth en niet echt te vergelijken met de vorige delen.quote:
Ik was er al klaar mee voordat de intro-cutscene was afgelopen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:36 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Probeer GZ anders eens. Is nu meer open world stealth en niet echt te vergelijken met de vorige delen.
The Witcher is gaaf he, ben er al zo lang mee bezig en kan geen quest latten liggen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:14 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Paardenracekoning van Witcherland
Gwent.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:03 schreef Radjan het volgende:
[..]
The Witcher is gaaf he, ben er al zo lang mee bezig en kan geen quest latten liggen.. Verveelt nog steeds niet.
Tip: altijd de potjes gwent spelen voordat je de quests afrond.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:13 schreef Rossdale het volgende:
Ik kan niet alle Gwent kaarten meer verkrijgen omdat de quest met de Baron voorbij is en ik dacht ik speel wel een potje Gwent met hem nádat de missies voorbij zijn
Ja dat snap ik nu ook, maar heb ik weinig meer aanquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Tip: altijd de potjes gwent spelen voordat je de quests afrond.
Gewoon terug gaan naar zijn kamer waar je gesprekken met hem voerde. Kaart pakken, profit.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:13 schreef Rossdale het volgende:
Ik kan niet alle Gwent kaarten meer verkrijgen omdat de quest met de Baron voorbij is en ik dacht ik speel wel een potje Gwent met hem nádat de missies voorbij zijn
En dat baseer je op?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:34 schreef MMaRsu het volgende:
Meh Ghost Recon gaat helemaal geen topper worden. Dit is geen Ghost Recon meer namelijk. Ipv tactisch te werk gaan is het gewoon rushen met zn 4en. Die 'stealth' gameplay is ook niet stealth.
Wat een onzin. Ubisoft maakt er weer een 1 uit een dozijn third person action shooter van.
BOORING
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja dat snap ik nu ook, maar heb ik weinig meer aan
Maar je kunt inderdaad zijn kaart nog wel krijgen, je moet wel de quest hebben.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:29 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Gewoon terug gaan naar zijn kamer waar je gesprekken met hem voerde. Kaart pakken, profit.
Serieus ja? Haha nice, vanavond eens kijken danquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:29 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Gewoon terug gaan naar zijn kamer waar je gesprekken met hem voerde. Kaart pakken, profit.
Gwent iddquote:
Op de gameplay die ze hebben laten zien?quote:
Okquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:43 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Op de gameplay die ze hebben laten zien?.
Jammer. Kan zijn dat 't gewoon niets voor je is natuurlijk, maar ik vond het echt geniaal in elkaar zitten - ondanks de weinige content. Voor mij is het echt een lekkermakertje geweest om zwaar hyped te geraken voor Phantom Pain.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:37 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik was er al klaar mee voordat de intro-cutscene was afgelopen.
Ik ga hem mooi een paar dagen voordat PP uit komt spelenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:16 schreef 2dope het volgende:
[..]
Jammer. Kan zijn dat 't gewoon niets voor je is natuurlijk, maar ik vond het echt geniaal in elkaar zitten - ondanks de weinige content. Voor mij is het echt een lekkermakertje geweest om zwaar hyped te geraken voor Phantom Pain.
Naast de gameplay vond ik de narrative echt heel vet en de paar personages die je kortstondig leert kennen erg interessant. De legio tactische mogelijkheden bij het tackelen van situaties, de guards die voor het eerst in een game (voor mij) daadwerkelijk realistisch lijken te patrouilleren; de AI spreekt me ontzettend aan. En dingen als een opname afluisteren waarin iemand zwaar mishandeld wordt, waarbij je op de achtergrond een zware deur hoort openen zodat je kunt achterhalen waar je moet zoeken![]()
En dan tenslotte nog een hele dikke outro van dope fimpjes, begeleidt door Ennio Morricone met "Here's to you". Goosebumps
Ik kan gewoon niet tegen een overdaad aan niet te skippen cutscenes, en daar heeft MGS nogal een handje van.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:16 schreef 2dope het volgende:
[..]
Jammer. Kan zijn dat 't gewoon niets voor je is natuurlijk, maar ik vond het echt geniaal in elkaar zitten - ondanks de weinige content. Voor mij is het echt een lekkermakertje geweest om zwaar hyped te geraken voor Phantom Pain.
Naast de gameplay vond ik de narrative echt heel vet en de paar personages die je kortstondig leert kennen erg interessant. De legio tactische mogelijkheden bij het tackelen van situaties, de guards die voor het eerst in een game (voor mij) daadwerkelijk realistisch lijken te patrouilleren; de AI spreekt me ontzettend aan. En dingen als een opname afluisteren waarin iemand zwaar mishandeld wordt, waarbij je op de achtergrond een zware deur hoort openen zodat je kunt achterhalen waar je moet zoeken![]()
En dan tenslotte nog een hele dikke outro van dope fimpjes, begeleidt door Ennio Morricone met "Here's to you". Goosebumps
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |