SPOILER: Aanbevolen mods Fallout3:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Aanbevolen mods Fallout: New Vegas:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fallout-topicreeksen:
- Fallout3
- Fallout: New Vegas
BECAUSE WAR, WAR NEVER CHANGES!
In Bethesda-stijl betekent dat meestal veel onlogica, geen gebalanceerde gameplay en keuzes zonder merkbare consequenties. Dus neem 't voor wat 't is: makkelijke woorden.quote:
Ook niet vergeten dat na het uitspelen van de main storyline de wereld vaak leeg en doelloos kan aanvoelen, maar toch. Zeker voor de 100% completion idioten zoals ik een goede toevoeging.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:32 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
In Bethesda-stijl betekent dat meestal veel onlogica, geen gebalanceerde gameplay en keuzes zonder merkbare consequenties. Dus neem 't voor wat 't is: makkelijke woorden.
Het niet door kunnen spelen in F3 sloeg nergens op, maar in NV was het verre van een minpunt.
Ben benieuwd hoe lang het duurt om level 9001 te bereikenquote:
Dat ook. Daarom was het einde van NV ook goed met die Point-of-no-Return melding. Even alle sidequests afmaken en alle locaties afgaan. Wat dus mij na het eindgevecht en de epiloog 't gevoel gaf van: nou is 't klaar.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:42 schreef Marsenal het volgende:
Ook niet vergeten dat na het uitspelen van de main storyline de wereld vaak leeg en doelloos kan aanvoelen
Op de volgorde waarop ze zijn uitgekomen, is 't best. DM - HH - OWB - LR.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:47 schreef Quotidien het volgende:
Ben op FNV aan de DLC toe, wat is de goede volgorde om ze in te spelen? Googlen levert wisselende resultaten op.
Kijk, bedankt.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:59 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Op de volgorde waarop ze zijn uitgekomen, is 't best. DM - HH - OWB - LR.
Sowieso Lonesome Road als laatst doen en Dead Money doen vóór OWB. Deze drie hebben namelijk veel raakpunten. Honest Hearts kun je op elk moment doen, maar zoals ik al zei, Lonesome Road heeft wat dat betreft een climax die beter werkt als je tegen 't eind aan zit.
Bij Skyrim had je toch ook geen max level? Alleen duurde het op een begeven moment eeuwen voordat je levelde.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 20:06 schreef Vault-Boy het volgende:
Gisteren was ik heel blij met het nieuws dat je na het einde door kan spelen en door kan levellen, maar nu ik er toch over nadenk is het misschien niet helemaal super. Je kan dus na een tijdje als je de juiste skills heb alle perks nemen en zo weer een god character maken. Het is super dat er geen levelcap is, maar hopelijk zit er wel een beetje balans in zodat je niet super overpowered wordt.
In Fallout 3 was je ook al een god als je level 30 was
Wat? Niet leuk? Moeilijk? Meeslepend?quote:
Dit. Alles klopte gewoon.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:22 schreef TigerXtrm het volgende:
Dead Money had wel een bazen verhaal
Wat ik dan weer vervelend vind in dat punt is level scaling. Maar daar hebben ze vast iets op gevonden.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 20:06 schreef Vault-Boy het volgende:
Gisteren was ik heel blij met het nieuws dat je na het einde door kan spelen en door kan levellen, maar nu ik er toch over nadenk is het misschien niet helemaal super. Je kan dus na een tijdje als je de juiste skills heb alle perks nemen en zo weer een god character maken. Het is super dat er geen levelcap is, maar hopelijk zit er wel een beetje balans in zodat je niet super overpowered wordt.
In Fallout 3 was je ook al een god als je level 30 was
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:29 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ben wel blij met het nieuws dat het gewoon heel verlopen Fallout 3 gaat lijken. Een van mijn favoriete games allertijden.
Dat laatste level met in die kluis komen was gewoon ronduit vervelend, ik heb het geduld niet voor dat soort gameplay. Daarna dat einde 6x opnieuw moeten doen omdat het niet goed ging. Eerste helft was wel echt tof maar van dat 3 uur deuren zoeken moet ik niks hebben.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 23:33 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Wat? Niet leuk? Moeilijk? Meeslepend?
Dat is juist mijn favoriete deel.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 12:24 schreef Quotidien het volgende:
Dat laatste level met in die kluis komen was gewoon ronduit vervelend, ik heb het geduld niet voor dat soort gameplay. Daarna dat einde 6x opnieuw moeten doen omdat het niet goed ging. Eerste helft was wel echt tof maar van dat 3 uur deuren zoeken moet ik niks hebben.
Ik heb die goudstaven nog nooit meegenomen.quote:En dan die gold bars, hoe heb jij dat gedaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Had je geen stealthboy, o.i.d.?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 16:46 schreef Quotidien het volgende:
Ik heb tgm gebruikt
Fuck it, op dat punt heb je het echt gehad en heb je geen zin meer om met glitches aan te kloten.
Wel als je ze gebruikt. Dan ben je ze kwijt.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 16:55 schreef Quotidien het volgende:
Die helpen niet met de weight toch?
Inderdaad, liever 3 dan NV.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:29 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ben wel blij met het nieuws dat het gewoon heel veel op Fallout 3 gaat lijken. Een van mijn favoriete games allertijden.
Als je dan toch gaat cheaten geef jezelf dan gewoon 50k caps. Dat gaat wat snellerquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:44 schreef Mirel het volgende:
Is het probleem niet meer dat je fucking zwaar bent en het vet lang duurt totdat je met je over encumbered ass naar buiten loopt? Geen idee of je gewicht om laag kan doen met een console command maar een trainer lijkt me dan meer geschikt. Of eventjes noclippen naar de ingang, altijd sneller dan alle gangetjes aflopen.
Wat Quotidien zegt: tgm (toggle god mode). Ben geen cheater, maar verrekte handig commando als je ergens vast komt te zitten tussen een paar rotsen ofzo. Gebeurde vooral in Morrowind nogal vaak.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:44 schreef Mirel het volgende:
Geen idee of je gewicht om laag kan doen met een console command
Wat heb je aan godmode als je vastzit tussen rotsen dan? Dan lijkt me een noclip-h4x praktischerquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 23:28 schreef Pek het volgende:
[..]
Wat Quotidien zegt: tgm (toggle god mode). Ben geen cheater, maar verrekte handig commando als je ergens vast komt te zitten tussen een paar rotsen ofzo. Gebeurde vooral in Morrowind nogal vaak.
Je hebt gelijk, ik bedoelde inderdaad tcl, toggle clipping. het is alweer wat jaartjes geledenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 23:36 schreef 2dope het volgende:
[..]
Wat heb je aan godmode als je vastzit tussen rotsen dan? Dan lijkt me een noclip-h4x praktischer
"It just works"quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:26 schreef De_Dakgoot het volgende:
Zie je die skills, je kunt ze unlocken
[ afbeelding ]
Ja, ga vooral in de fanboy reeks vragen of fallout 3 nog de moeite waard is.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:47 schreef duo-penotti het volgende:
Is Fallout 3 nog de moeite waard ?
Heb wat beelden gechecked, maar het ziet er best verouderd uit (gameplay-wise en graphics-wise).
Fallout 3 GOTY kun je voor minder dan een tientje vinden op G2play. Ik zou toch echt voor de PC versie gaan aangezien mods het spel echt beter maken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:14 schreef duo-penotti het volgende:
Voor de 360 wil ik hem halen
Iedereen is zo positief over die game, wil wel eens weten waar al die hype vandaag komt...
Maar goed, ben zelf een beetje een graphics hoertje. Daarom hoopte ik ook dat ze een remaster zouden aankondigen van deel 3 (voor de X1 en PS4). Een game moet wel heel goed zijn wil je mij een titel uit 2008 zien spelen.
Ach ja, de normale versie van Fallout 3 is op mp te vinden voor ¤5 en de GOTY voor ¤10. Zijn die extra DLCs de moeite waard ?
Ga hem misschien toch maar halen. Zo kan ik meteen zien of Fallout 4 een must buy voor mij gaat worden.
Console is het ook leuk hoor, zeker de eerste keer dat je er in stapt. Ondanks dat het uiterlijk gedateerd is word je er redelijk makkelijk in meegesleurd.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:50 schreef duo-penotti het volgende:
Heb helaas een Macbook Pro. Dus dat wordt 'm niet.
Ben daarnaast altijd een console gamer geweest. Maar ik heb idd vaker gelezen dat die mods het spel beter maken.
Nee graphics zien er niet meer uitquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:47 schreef duo-penotti het volgende:
Heb wat beelden gechecked, maar het ziet er best verouderd uit (gameplay-wise en graphics-wise).
Da's je eigen foutquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:50 schreef duo-penotti het volgende:
Heb helaas een Macbook Pro. Dus dat wordt 'm niet.
Ben daarnaast altijd een console gamer geweest. Maar ik heb idd vaker gelezen dat die mods het spel beter maken.
jaquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:47 schreef duo-penotti het volgende:
is 'ja' al gezegd?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:47 schreef duo-penotti het volgende:
Ik zou het zelf zonder dlc doen in eerste instantie. Zodra je eenmaal hooked ben kan je ze altijd nog halen. Plus, vanaf het begin kan je er nog niet zoveel mee, dan verwarren ze alleen maar de quests pagina op je pipboy.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:38 schreef duo-penotti het volgende:
Is de GOTY edition de moeite waard... of is de standaard versie goed genoeg ?
Die GOTY is 2e hands namelijk wat moeilijker te verkrijgen. Zie er op marktplaats maar 1 staan voor ¤15. De standaard versie kost op marktplaats ¤5
Wil best ¤10 extra betalen.
Maar heb geen idee of die extra DLC pakketen echt iets toevoegen aan de ervaring
Ga hem deze week in ieder geval halen. In het weekend lekker mee beginnen.
Ik denk dat een autist zoiets juist bij uitstek goed kan handelen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:35 schreef Vault-Boy het volgende:
Wat voor autist moet je zijn om van 4 nieuwe quests in het begin al verward te raken.
Dit.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:15 schreef Ixnay het volgende:
Ik denk dat een autist zoiets juist bij uitstek goed kan handelen.
Kon niet in Fallout. Je kon alleen maar òf een andere quest aanvinken, of die quest uitspelen, dat dan zorgde dat er even geen actieve quests waren.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 05:10 schreef Mirel het volgende:
Ik herinner me niet meer of je quests uit kan zetten, dat ze in een apart lijstje komen. Het kon in ieder geval in Borderlands.
Pas daarmee op, door een te snelle voortplanting was binnen 2 dagen mijn vault naar de klotequote:Op donderdag 13 augustus 2015 18:38 schreef Pek het volgende:
Fallout Shelter voor Android is leuk![]()
Ze neuken wel als konijnen, na een uurtje al drie zwanger
dat spel gaat echt supersnel vervelen..quote:Op donderdag 13 augustus 2015 18:38 schreef Pek het volgende:
Fallout Shelter voor Android is leuk![]()
Ze neuken wel als konijnen, na een uurtje al drie zwanger
zou knap van je zijnquote:Op donderdag 13 augustus 2015 19:24 schreef Pek het volgende:
Zeik niet zo man, het is gratis.![]()
Ik zie wel hoe het loopt, wellicht kan ik het uitzingen tot 10 november.
duurt volgens mij een halve dag ofzo. Vtv zorgen dat je er klaar voor bent.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, heb inmiddels drie zwangere vrouwen rondlopen (allemaal van dezelfde man), maar wanneer gaan ze bevallen? Duurt een beetje lang
Dat klinkt gewoon als 'you suck'.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 17:39 schreef TigerXtrm het volgende:
Lol shit post ik gewoon in het verkeerde topic net
Godver wat is dat Fallout Shelter een kut spel zeg. 28 dwellers, en ik loop gewoon weer tegen problemen aan. Niet genoeg water, iedereen wordt ziek, iedereen wordt unhappy, productie loopt achteruit, minder water, minder eten, minder stroom, hele vault gaat naar de tering en ik kan er niks aan doen. Proberen te rushen om de boel te redden en de radroaches vermoorden vervolgens 5 van mijn dwellers. Wtf...
Dan snap ik niet wat ik fout doe. Heb een maximaal geupgrade water plant en constant water tekortquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 18:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat klinkt gewoon als 'you suck'.
Radroaches zijn echt super snel dood bij mij. Alleen Raiders zijn kut, hebben ook een dooie veroorzaakt
Verder overal voldoende voorraad van, minimaal 80% happiness en regelmatig nieuwe dwellers.
Hoeveel kamers? Door er meerdere aan elkaar te zetten leveren ze meer op.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 18:55 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Dan snap ik niet wat ik fout doe. Heb een maximaal geupgrade water plant en constant water tekort
Heb ik ook. 3 achter elkaar, volledig geupgrade.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 19:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoeveel kamers? Door er meerdere aan elkaar te zetten leveren ze meer op.
Vreemd, dan weet ik het ook niet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 19:33 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Heb ik ook. 3 achter elkaar, volledig geupgrade.
tja als je m eenmaal lopend hebt gaat er eigenlijk ook niks fout. Had 1x crisis toen de radroaches even huishielden en 5 dwellers omlegden. Gelukkig allemaal low level dus maakte niets uit. Daarna snel aangevuld Door wat vrouwen te bezwangerenquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 19:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vreemd, dan weet ik het ook niet.
Denk overigens wel dat je een Vault die slecht draait ook niet goed meer kunt krijgen. En een goede Vault blijft vanzelf wel goed draaien. Wat dat betreft is het ook niet echt een heel boeiende game eigenlijk. Heb ook weinig zin om mijn Dwellers te gaan trainen in bepaalde special stats bijvoorbeeld.
Dat voortplanten is ook wel mooi. Ik zet er gewoon een gast met hoog charisma neer in z'n pyama en stuur om de beurt vrouwen langsquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:39 schreef numero_uno het volgende:
[..]
tja als je m eenmaal lopend hebt gaat er eigenlijk ook niks fout. Had 1x crisis toen de radroaches even huishielden en 5 dwellers omlegden. Gelukkig allemaal low level dus maakte niets uit. Daarna snel aangevuld Door wat vrouwen te bezwangerenniet echt heel moeilijk spelletje.. wel vermakelijk
die van mij heeft een clownsneus en een bril... Hij heeft de hele vault al gehosseldquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat voortplanten is ook wel mooi. Ik zet er gewoon een gast met hoog charisma neer in z'n pyama en stuur om de beurt vrouwen langsElke vijf minuten produceert hij een kind
Hoeveel dwellers staan erin en hebben ze wel de juiste specs en kleding aan.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 19:33 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Heb ik ook. 3 achter elkaar, volledig geupgrade.
Nou ja ik heb dus totaal geen dwellers met goeie perception en ook geen kleding. Schiet dus niet echt op op die manier...quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:32 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Hoeveel dwellers staan erin en hebben ze wel de juiste specs en kleding aan.
hop wasteland in... Met een uurtje of 3 a 4 komen ze meestal al een radiationsuit tegen die je al een +je op PER geeft. Zelf had ik t geluk dat een dwellers een wasteland surgeon outfit vond die me een +4 gaf.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 23:17 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Nou ja ik heb dus totaal geen dwellers met goeie perception en ook geen kleding. Schiet dus niet echt op op die manier...
als je dat spel wekenlang blijft spelen dan is er iets goed mis met jequote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:52 schreef Monolith het volgende:
Op aanraden van vrienden toch ook maar even fallout shelter geïnstalleerd. M'n laatste weken bij m'n huidige werkgever worden waarschijnlijk iets minder productief.
Neh. Lekker een beetje rondkloten, paar minuten per dag. Geen probleem. Hou ik wel ff vol hoor.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:15 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
als je dat spel wekenlang blijft spelen dan is er iets goed mis met je
Zelfs dat begon me te vervelen..quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:58 schreef jogy het volgende:
[..]
Neh. Lekker een beetje rondkloten, paar minuten per dag. Geen probleem. Hou ik wel ff vol hoor.
Mij ook bijna, tot ik gedecimeerd werd door deathclawsquote:Op donderdag 20 augustus 2015 16:19 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Zelfs dat begon me te vervelen..
Deathclawsquote:Op donderdag 20 augustus 2015 16:21 schreef jogy het volgende:
[..]
Mij ook bijna, tot ik gedecimeerd werd door deathclaws.
Eerste Googlehit.quote:Op maandag 24 augustus 2015 09:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb inmiddels zes verdiepingen en tik na de komende geboortegolf 100 dwellers aan. Dan bouw ik eindelijk die Nuka Cola-fabriek en dan is het denk ik wel klaar.
Alleen nergens kunnen vinden hoe je nou een Mr. Handy maakt of koopt?
Betaalde dlc dus. Dan skip ik m wel.quote:
het hele spel is sowieso niet spannend meer als je eenmaal hebt uitgevogeld hoe je alles moet doen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 09:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Betaalde dlc dus. Dan skip ik m wel.
Zo te lezen is 200 dwellers het 'doel' van de game trouwens. Dat is ook niet heel spannend dan verder.
Zit nu inderdaad op zo'n 60 dwellers en dan is het voornamelijk nog even de wasteland explorers erop uit sturen en hopen dat ze die leuke items vinden en de vrouwtjes roteren in de living om babies te produceren.quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:22 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
het hele spel is sowieso niet spannend meer als je eenmaal hebt uitgevogeld hoe je alles moet doen.
en als je er dan achterkomt wat voor schraals je unlocked als je 100 dwellers hebt dan stop je met spelenquote:Op maandag 24 augustus 2015 11:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zit nu inderdaad op zo'n 60 dwellers en dan is het voornamelijk nog even de wasteland explorers erop uit sturen en hopen dat ze die leuke items vinden en de vrouwtjes roteren in de living om babies te produceren.
Kreeg inderdaad het vermoeden dat er niet echt een end-game was.quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:43 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
en als je er dan achterkomt wat voor schraals je unlocked als je 100 dwellers hebt dan stop je met spelen
Alleen die Nuka Plant toch? Wel handig om verder te groeien omdat die zowel water als eten produceert.quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:43 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
en als je er dan achterkomt wat voor schraals je unlocked als je 100 dwellers hebt dan stop je met spelen
Ik heb er eentje gekocht, om te kijken of het wat is. Op begane grond neergezet, zodat hij kan helpen tegen de Deathclaws. Op die verdieping heb is sowieso de hoogste levels Dwellers staan, met de beste wapens en dat werkt goed, ze komen niet ver. Maar nu is Mr. Handy al redelijk snel zwaar beschadigd en ik heb geen optie kunnen vinden om hem te reparerenquote:Op maandag 24 augustus 2015 09:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Betaalde dlc dus. Dan skip ik m wel.
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:06 schreef Pek het volgende:
[..]
Ik heb er eentje gekocht, om te kijken of het wat is. Op begane grond neergezet, zodat hij kan helpen tegen de Deathclaws. Op die verdieping heb is sowieso de hoogste levels Dwellers staan, met de beste wapens en dat werkt goed, ze komen niet ver. Maar nu is Mr. Handy al redelijk snel zwaar beschadigd en ik heb geen optie kunnen vinden om hem te repareren![]()
Afwachten maar, misschien kan ik hem gewoon reviven als hij dood gaat, maar dat zou wel lame zijn. Ben ik hem echt kwijt, dan is het geldklopperij en kan Bethesda het schudden verder
quote:So Mr. Handy is pretty hardy, but he does have the ability to die and, unfortunately, there is no way to repair him along the way. You just have to wait for his life to give out. When he does die, you have to pay 2000 caps to revive him. This is why I said, when he gets near the end of his life, it might be a good idea to send him into the wastelands.
uiterlijk volgende week is iedereen t al beuquote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:46 schreef Quotidien het volgende:
Topic kan beter Fallout Shelter topicreeks genoemd worden, heel interessant hoeveel dwellers iedereen heeft.
Toch respect voor die mensen. Ik was het na ~10 minuten beu. Het is letterlijk een van de duizenden dezelfde games op android/ios/whatever maar dan in een ander jasjequote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:22 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
uiterlijk volgende week is iedereen t al beu![]()
Ach het Fallout sausje maakt het nog enigszins leuk. Verder vrij standaard recept inderdaad maar ik speel verder helemaal nooit mobiele games, dus voor mij is het nog niet echt meer van hetzelfde.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:34 schreef ems. het volgende:
[..]
Toch respect voor die mensen. Ik was het na ~10 minuten beu. Het is letterlijk een van de duizenden dezelfde games op android/ios/whatever maar dan in een ander jasje
Maargoed, zodra 4 er is weet niemand meer hoe "shelter" geschreven wordt.
Hardcover art book op Amazon: http://www.amazon.com/Art(...)rds=art+of+fallout+4twitter:BethesdaStudios twitterde op woensdag 26-08-2015 om 17:06:16Our artists created 2x the game assets for Fallout 4 than Skyrim, get a taste in our art book. http://t.co/4IJz1zcjwF http://t.co/BMtGDul2xa reageer retweet
Kut dat wordt door sparen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nuka Cola flesopener bij Gamemania als je 100 flesdoppen meeneemt op release
Oooooh die past mooi bij mijn pipboyquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
haha vet, ga ik zeker doenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
4 kratjes en een sixpack speciaalbierquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 00:02 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Oooooh die past mooi bij mijn pipboy![]()
Gamen in style met een biertje erbij![]()
Maakt het uit wat voor een flesdoppen, anders wordt het flink doorzakken tot november.
Ja, dat herken ik wel een beetje van de Elder Scrolls serie. De grote "vijand" is dan immers al verslagen.quote:Op dinsdag 1 september 2015 14:05 schreef Quotidien het volgende:
Speel er rustig doorheen zou ik zeggen. Zoveel mogelijk sidequests doen. Als je eenmaal (en dit geldt voor veel rpg's) de main quest hebt afgerond boeien die sidequests je helemaal niks meer, doodzonde.
Die waren vrij lastig inderdaad, het beste is om ze ergens heen te lokken waar je wat mijnen hebt neergelegd. Ze rennen daar blind in.quote:Op dinsdag 1 september 2015 13:23 schreef Azorius het volgende:
Ik heb veel lol beleefd aan Fallout 3, maar Fallout: New Vegas heb ik nooit gespeeld. Paar dagen geleden mee begonnen (had hem maanden geleden op steam gekocht); wát een gaaf spel!
Alleen die Legionary Assassins...
twitter:Fallout twitterde op donderdag 03-09-2015 om 03:00:58When #Fallout4 monopolizes family time, you can always bust this out (coming soon!) http://t.co/BhTRZkKNVK reageer retweet
Bij mij gaat het altijd juist andersom. Ik doe zoveel sidequests dat ik vaak verveeld ben tegen het einde om nog de main quest te doen.quote:Op dinsdag 1 september 2015 14:05 schreef Quotidien het volgende:
Speel er rustig doorheen zou ik zeggen. Zoveel mogelijk sidequests doen. Als je eenmaal (en dit geldt voor veel rpg's) de main quest hebt afgerond boeien die sidequests je helemaal niks meer, doodzonde.
dat denk ik ook wel, tot de volgende elders scroll.quote:Op vrijdag 4 september 2015 10:56 schreef jankaas020 het volgende:
Bethesda denkt dat Fallout 4 hun meest succesvolle game ooit wordt.
"Exclusief naar xbox1, ps4 en pc"quote:Op vrijdag 4 september 2015 10:56 schreef jankaas020 het volgende:
Fallout 4 heeft meer dialoog dan Skyrim en Fallout 3 gecombineerd
Bethesda heeft verteld dat Fallout 4 meer 'voice lines' zal hebben dan Skyrim en Fallout 3 samen. Dit werd aangekondigd omdat gister het memorabele moment aanbrak waarop alle 110.000 zinnen uit de game opgenomen waren.
Skyrim en Fallout 3 werden zeer goed beoordeeld, maar kregen wel wat kritiek te verduren op de eentonige stemacteurs. Veel NPC's hadden dezelfde stem. Omdat Fallout 4 naast pc exclusief naar Xbox One en PlayStation 4 komt, is het niet zo vreemd dat er zoveel meer dialoog-content komt. De vorige games waren nog beperkt tot de grootte van een DVD-schijf, in tegenstelling tot de Blu-rayschijven waar Fallout 4 op wordt geleverd.
Fallout 4 komt op 10 november uit voor Xbox One, PlayStation 4 en pc. Bethesda denkt dat Fallout 4 hun meest succesvolle game ooit wordt.
Bron
Goede zaak.
Zie de reacties onder het artikelquote:Op vrijdag 4 september 2015 16:56 schreef RickoKun het volgende:
[..]
"Exclusief naar xbox1, ps4 en pc"
Nouja zo exclusief is dat toch niet (vind ik prima hoor daar niet van)?
twitter:Fallout twitterde op zondag 30-08-2015 om 20:30:49Power Armor is coming from @threezeroHK http://t.co/KCXSDTnLlg http://t.co/Dx0sEFIXok reageer retweet
A zemmel joe dom boerkoe joe. Ik heb t artikel niet gelezen (inmiddels wel). Ik ben overigens content over de informatieve wijze waarop je je artikels schrijft, props braj!quote:Op vrijdag 4 september 2015 17:31 schreef 2dope het volgende:
[..]
Zie de reacties onder het artikel
En beter diss je mijn shit niet G ik weet waar je woont á matti
Een echte armor zou ook wel vet zijn. Al zou het voor mij niks doen want ik heb al veel strength.quote:Op vrijdag 4 september 2015 17:34 schreef 2dope het volgende:
Deze gaat ook nice worden trouwens, Power Armor figurine:
[ afbeelding ]twitter:Fallout twitterde op zondag 30-08-2015 om 20:30:49Power Armor is coming from @threezeroHK http://t.co/KCXSDTnLlg http://t.co/Dx0sEFIXok reageer retweet
Niet zo vreemd als het personage dat je speelt nu ook te horen is.quote:Op vrijdag 4 september 2015 10:56 schreef jankaas020 het volgende:
Fallout 4 heeft meer dialoog dan Skyrim en Fallout 3 gecombineerd
Bethesda heeft verteld dat Fallout 4 meer 'voice lines' zal hebben dan Skyrim en Fallout 3 samen. Dit werd aangekondigd omdat gister het memorabele moment aanbrak waarop alle 110.000 zinnen uit de game opgenomen waren.
Skyrim en Fallout 3 werden zeer goed beoordeeld, maar kregen wel wat kritiek te verduren op de eentonige stemacteurs. Veel NPC's hadden dezelfde stem. Omdat Fallout 4 naast pc exclusief naar Xbox One en PlayStation 4 komt, is het niet zo vreemd dat er zoveel meer dialoog-content komt. De vorige games waren nog beperkt tot de grootte van een DVD-schijf, in tegenstelling tot de Blu-rayschijven waar Fallout 4 op wordt geleverd.
Fallout 4 komt op 10 november uit voor Xbox One, PlayStation 4 en pc. Bethesda denkt dat Fallout 4 hun meest succesvolle game ooit wordt.
Bron
Goede zaak.
Amen bruuder. Ik ben ook te nostalgisch wat dat betreft (in b4 The_Substitute, nee ik heb de dlc vn NV nog niet gespeeldquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:22 schreef RickoKun het volgende:
[..]
A zemmel joe dom boerkoe joe. Ik heb t artikel niet gelezen (inmiddels wel). Ik ben overigens content over de informatieve wijze waarop je je artikels schrijft, props braj!
Desalniettemin eens met de strekking. Datzelfde had ik ook met oblivion en inderdaad ook skyrim. Alle night elves bijna de zelfde stem.
Hoewel we nooit zoiets meer terug krijgen, zou het super episch zijn om zulke humoristische en complete dialogen als in fallout 1 en 2 te hebben. Al snap ik dat je dan misschien niet eens aan 500.000 zinnen genoeg hebt.
Misschien ook een beetje te nostalgisch of te cynisch.
Helaas nooit gespeeld met ultra weinig intelligence omdat ik dat juist van belang vond om super episch te worden (skill points). Maar als ik dan inderdaad de filmpjes zie als je dan iemand een laag intelligence gaf zodat diegene hoogstens kon kreunen als reacties op vragen / opmerkingen van npc's, die daarop ook weer droog reageerden (het hele spel lang) dan is dat echt fantastisch vind ik.quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:41 schreef 2dope het volgende:
[..]
Amen bruuder. Ik ben ook te nostalgisch wat dat betreft (in b4 The_Substitute, nee ik heb de dlc vn NV nog niet gespeeld), maar de leipe conversaties in F1 en F2 zijn wat mij betreft ongeëvenaard.
Zelfcorrectiequote:Op vrijdag 4 september 2015 19:41 schreef 2dope het volgende:
Amen bruuder. Ik ben ook te nostalgisch wat dat betreft (in b4 The_Substitute, nee ik heb de dlc vn NV nog niet gespeeld), maar de leipe conversaties in F1 en F2 zijn wat mij betreft ongeëvenaard.
Old World Blues gespeeld?quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:53 schreef RickoKun het volgende:
Even offtopic, kan me niet echt meer een spel hedendaags herinneren waar ik echt even wat lachjes moest geven. Misschien bij South Park: Stick of Truth, maar ik kan me voorstellen dat het voor sommigen ietwat plat of kinderlijk kan overkomen. Hetzelfde geld voor die LEGO spellen, die ik persoonlijk dan weer niets vind, waar anderen dan weer hartelijk om kunnen lachen.
Shit als monkey Island en dergelijke spellen.
Hhmmmm nee volgens mij nietquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:45 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Zelfcorrectie
[..]
Old World Blues gespeeld?
with your strange penishandsquote:
Of als je als vrouwelijke courier...quote:Op dinsdag 8 september 2015 07:38 schreef numero_uno het volgende:
[..]
with your strange penishands
Woooowwoooooo000000ooowwoooooooo, I sanitized it with my soft woowooing my little teddybear
WHO CHANGED MY AUDIOVOLUME AGAIN?
En natuurlijk de alle apparaten in the sink.. Van de gladde tuin tot de destructieve toaster
Geniale DLC
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt briljant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
En wat triggerde bij jou die hoop?quote:Op dinsdag 8 september 2015 08:43 schreef larry_flynt het volgende:
Ik hoop op een xbox one/fallout bundel....
Deze man weet. Ik wil graag een PS4 aanschaffen en het zou mooi zijn als dat voordelig in combinatie met FO4 kan. Maar dan graag wel op 11 november want ik ga geen dag langer wachten om Fallout 4 te kunnen doen.quote:Op dinsdag 8 september 2015 12:44 schreef The_Substitute het volgende:
Gezicht, die hoopte op een PS4/Fallout4 bundel.
Als er al een bundel komt zal dat denk ik eerder met de Xbox zijn, gezien ze daar ook in zee mee zijn gegaan met betrekking tot mods e.d.quote:Op dinsdag 8 september 2015 13:08 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Deze man weet. Ik wil graag een PS4 aanschaffen en het zou mooi zijn als dat voordelig in combinatie met FO4 kan. Maar dan graag wel op 11 november want ik ga geen dag langer wachten om Fallout 4 te kunnen doen.
Dat ik nog een Xbox one moet kopen om hem te kunnen spelen of een nieuwe pc...quote:Op dinsdag 8 september 2015 12:12 schreef Iwanius het volgende:
[..]
En wat triggerde bij jou die hoop?
Wat wil je nog meer weten of zien dan? Ik vind het persoonlijk wel prima zo.quote:Op dinsdag 8 september 2015 20:53 schreef Gezicht het volgende:
Ik vind het al een tijdje stil trouwens, had inmiddels wel wat nieuwe screenshots en/of informatie verwacht.
De hype is gecreëerd, nu houden ze hun mond dicht om straks te knallenquote:
quote:Op dinsdag 8 september 2015 20:53 schreef Gezicht het volgende:
Ik vind het al een tijdje stil trouwens, had inmiddels wel wat nieuwe screenshots en/of informatie verwacht.
http://www.ign.com/articl(...)r-wraps-until-launchquote:To date, Bethesda hasn't given away much regarding Fallout 4's overall narrative. This was no accident, as Bethesda's Pete Hines explains in a new interview that the company doesn't want to give too much away, too early. Don't expect to hear much more about Fallout 4's story between now and launch, he said.
"I would be stunned if we said anything else about the story ever again [prior to launch]," Hines told IGN. "We're going to let everybody experience that in the game as much as possible. But there are certain trade-offs you have to make to build some amount of awareness to what the game is offering, so you're willing to make some sacrifices."
Ah, dat heb ik gemist. An sich vind ik het prima dat ze niks naar buiten brengen, des te leuker is het om alles zelf te ontdekken na de release, maar mede door de hype wil ik natuurlijk ook nu al meer weten.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:07 schreef 2dope het volgende:
[..]
[..]
http://www.ign.com/articl(...)r-wraps-until-launch
Wat is daar mis mee? Elke game krijgt uiteindelijk DLC.quote:Op woensdag 9 september 2015 16:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Toch voor launch al dlc en season pass aankondigingen
http://bethesda.net/?hoot(...)beyond/2015/09/08/22
[ afbeelding ]
30 dollar (euro)
Ik vind het geen goede ontwikkeling. Heb dan het gevoel dat ze de game hebben uitgekleed.quote:Op woensdag 9 september 2015 16:33 schreef studentje7 het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Elke game krijgt uiteindelijk DLC.
Bethesda is nu ongeveer klaar met die game en dan gaan ze nadenken over DLC en daaraan beginnen...
Eerste seasonpass die ik op dag 1 meteen koopquote:Op woensdag 9 september 2015 16:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
30 dollar (euro)
Als je je bedenkt dat Bethesda (sinds Morrowind) bij elk spel uitbreidingen heeft uitgebracht en al die uitbreidingen ca. ¤20,- per stuk kostten, is dit toch zeer redelijk, wat mij betreft. We wisten al dat ze gingen komen, dus dit is toch geen rare ontwikkeling?quote:Op woensdag 9 september 2015 16:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
30 dollar (euro)
Je vindt het niet gek dat ze letterlijk zeggen: "We weten nog niet wat we gaan maken, maar geef ons alvast dertig euro"?quote:Op woensdag 9 september 2015 18:09 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Als je je bedenkt dat Bethesda (sinds Morrowind) bij elk spel uitbreidingen heeft uitgebracht en al die uitbreidingen ca. ¤20,- per stuk kostten, is dit toch zeer redelijk, wat mij betreft. We wisten al dat ze gingen komen, dus dit is toch geen rare ontwikkeling?
It just works!quote:Op woensdag 9 september 2015 18:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je vindt het niet gek dat ze letterlijk zeggen: "We weten nog niet wat we gaan maken, maar geef ons alvast dertig euro"?
Als EA het zou doen dan had ik wel tien keer nagedacht voor ik het zou kopen maar bij fallout 4 doe ik het op blind vertrouwen.quote:Op woensdag 9 september 2015 18:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je vindt het niet gek dat ze letterlijk zeggen: "We weten nog niet wat we gaan maken, maar geef ons alvast dertig euro"?
Meningen ten aanzien van DLC kunnen toch gewoon besproken worden?quote:
Tuurlijk. Ik zal 'm in dit geval ook niet kopen. Alle recentere uitbreidingen van Bethesda zijn losse flodders, dus voor mij niet de moeite waard. Heb Dawnguard (quote:Op woensdag 9 september 2015 18:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hier ookquote:Op woensdag 9 september 2015 18:15 schreef jogy het volgende:
[..]
Als EA het zou doen dan had ik wel tien keer nagedacht voor ik het zou kopen maar bij fallout 4 doe ik het op blind vertrouwen..
Ik snap wel dat je dat gevoel hebt. Maar wat Bethesda betreft maak ik me geen zorgen om eventuele uit de normale game weggesloopte content. Naar mijn idee proberen ze juist zoveel mogelijk in de main game te stoppen en de Expansions zijn ook echt extra.quote:Op woensdag 9 september 2015 17:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind het geen goede ontwikkeling. Heb dan het gevoel dat ze de game hebben uitgekleed.
Eerst de game uitbrengen, weekje aankijken qua bugs en feedback vanuit de community en daarna pas beginnen over dlc.
Dat de ontwikkeling daarvan al eerder begint is logisch, maar zwijg er over.
De enige manier waarop het wel kan is zoals bij The Witcher (16 nietszeggende dlc packs aankondigen die periodiek gratis uitgebracht worden) of zoals bij Splatoon (een basisgame uitbrengen die langzaam uitgebreid wordt zonder kosten).
Klein verschil, maar voor mijn gevoel een belangrijk verschil.
Bethesda staat inderdaad niet bekend om hun buggy games.quote:Op woensdag 9 september 2015 18:15 schreef jogy het volgende:
[..]
Als EA het zou doen dan had ik wel tien keer nagedacht voor ik het zou kopen maar bij fallout 4 doe ik het op blind vertrouwen..
Ik ben zo ver heen dat ik het een deel van de charme vindquote:Op donderdag 10 september 2015 07:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Bethesda staat inderdaad niet bekend om hun buggy games.
Voor mij heeft het nog nooit het spelplezier bedorven.quote:Op donderdag 10 september 2015 07:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Bethesda staat inderdaad niet bekend om hun buggy games.
Het blijven toch iedere keer weer leuke filmpjes om te kijken!quote:
Ik moet wel zeggen dat de Tribunal en Bloodmoon uitbreidingen (voor Morrowind) voor mijn gevoel wat meer om het lijf hadden dan sommige van de Fallout 3 DLCs. Tribunal en Bloodmoon stonden ook min of meer los van het Vanilla spel van Morrowind, maar toch had je nog wel redenen af en toe even terug te gaan naar het Bloodmoon eiland of Mournhould (de stad uit Tribunal waar je alleen door een soort teleport kon komen).. Bij Fallout 3 waren een aantal DLCs wbt te 'los' van de rest van de wereld. Point Lookout bijv vond ik erg geinig, maar in principe ga je er maar 1x heen, doe je alle quests en collectibles en kom je er nooit meer terug. Zelfde verhaal met die simulator DLC, Operation Anchorage ofzo? Ik hoop dat 't bij Fallout 4 meer een geheel vormt. Bij NV ben ik nooit aan de DLC toegekomen, maar volgens mij waren dat ook een soort aparte tripjes die geheel losstaan van de rest van de wereld.quote:Op woensdag 9 september 2015 18:09 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Als je je bedenkt dat Bethesda (sinds Morrowind) bij elk spel uitbreidingen heeft uitgebracht en al die uitbreidingen ca. ¤20,- per stuk kostten, is dit toch zeer redelijk, wat mij betreft. We wisten al dat ze gingen komen, dus dit is toch geen rare ontwikkeling?
Dat hadden ze ook. Tribunal en Bloodmoon pastten wat meer binnen de lore en voelden voor mij daardoor ook meer aan als deel van Morrowind. Ondanks dat het andere gedeeltes waren en wat betreft het verhaal ook niet aansloot.quote:Op donderdag 17 september 2015 14:28 schreef Jeff89 het volgende:
Ik moet wel zeggen dat de Tribunal en Bloodmoon uitbreidingen (voor Morrowind) voor mijn gevoel wat meer om het lijf hadden dan sommige van de Fallout 3 DLCs. Tribunal en Bloodmoon stonden ook min of meer los van het Vanilla spel van Morrowind, maar toch had je nog wel redenen af en toe even terug te gaan naar het Bloodmoon eiland of Mournhould (de stad uit Tribunal waar je alleen door een soort teleport kon komen)..
Alleen The Pitt en Broken Steel deden dat nog ietwat, omdat veel van de slaven uit the Pitt vanuit Paradise Falls doorgestuurd waren en die waterdistributie vanuit de Lincoln Memorial na de MQ. De rest stond inderdaad meer op zichzelf, jammer genoeg.quote:Bij Fallout 3 waren een aantal DLCs wbt te 'los' van de rest van de wereld. Point Lookout bijv vond ik erg geinig, maar in principe ga je er maar 1x heen, doe je alle quests en collectibles en kom je er nooit meer terug. Zelfde verhaal met die simulator DLC, Operation Anchorage ofzo?
Met Fallout 4 zal 't blijkbaar hetzelfde verhaal worden, als, wat Roy ook al zei, Bethesda na de release pas gaat kijken wat ze met de uitbreidingen gaan doen. Maar ik maak daarbij, m.b.t. tot het 'los staan ervan', wel het onderscheid tussen uitbreidingen die zich afspelen in hetzelfde gebied als de MQ (1) en uitbreidingen die zich in een nieuw gebied afspelen, maar wel vanuit verhalend of lore opzicht deel uitmaken van de MQ (2). Bij (1) moet je als je het ook verhalend wil laten aansluiten natuurlijk al van tevoren gaan plannen waar je 't over gaat hebben. Doe je dat niet, zoals Bethesda al aangegeven heeft, en het staat voor de rest compleet los van de MQ, dan maakt het weinig uit of het zich wel of niet afspeelt in hetzelfde, of in een nieuw gebied. Wat betreft (2), waar je ook al van tevoren moet gaan bepalen waar de uitbreidingen over gaan, dat is wat Obsidian met NV erg goed gedaan heeft.quote:Ik hoop dat 't bij Fallout 4 meer een geheel vormt.
Bij NV ben ik nooit aan de DLC toegekomen, maar volgens mij waren dat ook een soort aparte tripjes die geheel losstaan van de rest van de wereld.
SPOILER: hints, geen spoilersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus, nee de uitbreidingen van NV staan niet los van de rest van 't spel. Al zijn het inderdaad allemaal andere gedeeltes. Dead Money, Honest Hearts en Lonesome Road hebben sterke raakpunten met wat er in de Mojave speelt. Dead Money is de enige uitbreiding waarbij je niet terug kunt gaan als je klaar bent. Bij de rest wel. Old World Blues is wat dat betreft goed vergelijkbaar met Tribunal: een druk op de knop en je zit weer in The Sink (je basis in OWB)...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
de NV DLC Old World Blues en Lonesome Road zijn echt tof (Y) Overigens zijn ze alle 4 verbonden met elkaar dmv enkele characters die genoemd worden in de gewone game en die je ook zelf tegenkomt. De laatste DLC gaat vooral ook over de courier zelf.quote:Op donderdag 17 september 2015 14:28 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat de Tribunal en Bloodmoon uitbreidingen (voor Morrowind) voor mijn gevoel wat meer om het lijf hadden dan sommige van de Fallout 3 DLCs. Tribunal en Bloodmoon stonden ook min of meer los van het Vanilla spel van Morrowind, maar toch had je nog wel redenen af en toe even terug te gaan naar het Bloodmoon eiland of Mournhould (de stad uit Tribunal waar je alleen door een soort teleport kon komen).. Bij Fallout 3 waren een aantal DLCs wbt te 'los' van de rest van de wereld. Point Lookout bijv vond ik erg geinig, maar in principe ga je er maar 1x heen, doe je alle quests en collectibles en kom je er nooit meer terug. Zelfde verhaal met die simulator DLC, Operation Anchorage ofzo? Ik hoop dat 't bij Fallout 4 meer een geheel vormt. Bij NV ben ik nooit aan de DLC toegekomen, maar volgens mij waren dat ook een soort aparte tripjes die geheel losstaan van de rest van de wereld.
Ik heb dat niet gehaald, ben gestopt na de Nuka Cola Factory. Daarna was er niets meer om naartoe te werken. Bizar hoe een game die een half jaar na aankondiging al in de winkels gaat liggen toch nog lang op zich laat wachtenquote:Op vrijdag 18 september 2015 16:51 schreef jogy het volgende:
Ik heb zelfs Shelter bijna uitgespeeld. 200 inwoners en elke productiekamer bijna op max..
Neh.quote:Op maandag 21 september 2015 15:33 schreef studentje7 het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd of Obsidian ook weer een Fallout game mag maken van Bethesda.
Ik denk het wel. Ik gok eind 2017 Fallout:LA van Obsidian. Wat denken jullie?
Nja in 2010/2011 was Bethesda zelf ook begonnen met het ontwikkelen van een nieuwe Fallout. Dus dan zou het sowieso vreemd zijn als Obsidian ook aan een nieuwe zou werken.quote:Op maandag 21 september 2015 15:43 schreef Vault-Boy het volgende:
Ze hadden net geen 8,5 gehaald op Metacritic ofzo om bonussen te ontvangen van Bethesda en een nieuw deel te mogen maken. Tenminste dat waren de verhalen destijds.
Bethesda heeft de rechten he van Fallout. Obsidian zou wel willen, maar dan nog moet Bethasda dat ook willen en dat zie ik niet gebeuren.quote:Op maandag 21 september 2015 16:28 schreef studentje7 het volgende:
[..]
Nja in 2010/2011 was Bethesda zelf ook begonnen met het ontwikkelen van een nieuwe Fallout. Dus dan zou het sowieso vreemd zijn als Obsidian ook aan een nieuwe zou werken.
Zoals ik het begrijp was New Vegas financieel gezien een succes voor Bethesda. Na Fallout 4 gaat Bethesda natuurlijk weer aan de Elder Scrolls werken en kan Obsidian mooi aan de slag.
En uit recente interviews blijkt dat Obsidian heel graag wil.
http://m.ign.com/articles(...)d-neverwinter-return
Waarom zou Bethesda het niet willen?quote:Op maandag 21 september 2015 16:51 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Bethesda heeft de rechten he van Fallout. Obsidian zou wel willen, maar dan nog moet Bethasda dat ook willen en dat zie ik niet gebeuren.
De nieuwe main themequote:Op woensdag 23 september 2015 00:22 schreef TigerXtrm het volgende:
Twee stukjes muziek, inclusief het volledige Fallout 4 thema, zijn gepost op Bethesda's blog![]()
http://bethesda.net/#en/e(...)on-zur/2015/09/22/30
Lekker, mensenvleesquote:
Oh ja! Dat had ik alweer verdongen, kies die optie niet. Voel ik me niet goed bijquote:Op woensdag 23 september 2015 22:53 schreef 2dope het volgende:
[..]
Niet nieuw, wel handig.
[ afbeelding ]
Brr, die lelijke blauwe kleur... snap niet dat ze daarvoor gekozen hebben.quote:Op woensdag 23 september 2015 23:05 schreef OMG het volgende:
Heb er zin in. Naast dat de Pipboy Edition al een tijd in de pre-order staat heb ik vandaag ook nog een Fallout 4 Loot Crate besteld. Dan kan ik lekker als stoere man met een vault dweller hoodie aan, een pipboy om, en pluche Dogmeat onder m'n arm de game spelen.
Wat gepauzeerd in het filmpje...quote:
Vaag systeem inderdaad. Had er nog niet echt bij stil gestaan dat Skills zoals we ze kennen er waarschijnlijk helemaal uitgesloopt zijn. Hoe moet ik m'n unarmed nu maxen dan!?quote:
jemig, heb je de eerdere delen niet gespeeldquote:
quote:If you’re a longtime Fallout fan, you’ll notice that the Skills seen in previous games have been folded into this system. The previous Skill system had some confusing parts and ended up spreading your choices too thin. Some of you had questions like: “What’s better, the Charisma SPECIAL, or the Speech Skill? Why are assault rifles in Small Guns?” Additionally many Perks simply raised associated Skills. The Gun Nut Perk in Fallout 3 increased two separate Skills. In Fallout 4, the ranks of Gun Nut act as gates for modifying and crafting weapons. Sneak was a skill in Fallout 3, and you simply increased its value. In Fallout 4 Sneak becomes a Perk that not only makes you harder to detect, but wraps in previous perks like Silent Running and Light Step into its ranks. By wrapping these systems together, it keeps the emphasis on your SPECIALs and the level-up choices more rewarding.
And on top of all that, you also get separate Perks from the many in-game magazines you can find (there are over 100). Some of these grant an individual Perk, while others up the rank of a Perk associated with that magazine. For example, there’s a 10-issue run of Grognak the Barbarian comics that each give you an additional rank of the Barbarian Perk, which raises the critical damage of melee attacks.
T.o.v. F3 is alles gebalanceerder.quote:Op donderdag 24 september 2015 21:40 schreef studentje7 het volgende:
Het lijkt mij eigenlijk dat het nu veel logischer en gebalanceerder is verdeeld allemaal.
Het was al gemeld, maar ik hoopte stiekem nog dat ze niet serieus waren.quote:Op donderdag 24 september 2015 21:40 schreef 2dope het volgende:
Vaag systeem inderdaad. Had er nog niet echt bij stil gestaan dat Skills zoals we ze kennen er waarschijnlijk helemaal uitgesloopt zijn.
Door je strength level 1 perk te verhogen, zo te zien.quote:Hoe moet ik m'n unarmed nu maxen dan!?
Filmpje niet gekeken maar als het is zoals jij het zei koop ik het niet op release. Wacht ik wel op een overhaul mod. Was namelijk een van de grootste redenen waarom ik Skyrim niet zo leuk vond.quote:Op vrijdag 25 september 2015 01:01 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
T.o.v. F3 is alles gebalanceerder.
Maar logischer? Het is in principe hetzelfde systeem; in de vorige games waren de meeste perks ook stat- en skillgebonden. Nu dus zonder skills. Maar wat ik al zei, in New Vegas had je Companion Nerve: hoe hoger je Charisma, hoe effectiever je companions waren. Nu moet je je Charisma tot 8 verhogen om te kunnen kiézen of je Charisma effect heeft op je companions. Alsof het dan pas zou werken, of een lager charisma sowieso geen effect zou hebben.![]()
Dat zou vergelijkbaar zijn, als ze bijvoorbeeld van je carry-weight (hoeveel je kunt dragen) een perk hadden gemaakt. 'Op Strenght-level 8 kun je kiezen of je dingen mee wilt kunnen nemen'. Klinkt onlogisch, toch? Dat zou gewoon een automatisch (passief) gevolg moeten zijn van de hoeveelheid punten die je in strength-stat stopt (zoals het ook altijd geweest is). Datzelfde geldt voor charisma.
[..]
Het was al gemeld, maar ik hoopte stiekem nog dat ze niet serieus waren.
[..]
Door je strength level 1 perk te verhogen, zo te zien.
Ik begrijp het probleem niet echt. Als je een perk wil die best ingrijpend is heb je daar een hoge SPECIAL voor nodig. Voor elke rank van die perk heb je weer een hogere SPECIAL nodig. Best logisch dat je best hoge charisma moet hebben voor zo een perk. Volgens mij willen ze zo zorgen dat je beter nadenkt over je keuzes en minder overpowerd wordt.quote:Op vrijdag 25 september 2015 01:01 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
T.o.v. F3 is alles gebalanceerder.
Maar logischer? Het is in principe hetzelfde systeem; in de vorige games waren de meeste perks ook stat- en skillgebonden. Nu dus zonder skills. Maar wat ik al zei, in New Vegas had je Companion Nerve: hoe hoger je Charisma, hoe effectiever je companions waren. Nu moet je je Charisma tot 8 verhogen om te kunnen kiézen of je Charisma effect heeft op je companions. Alsof het dan pas zou werken, of een lager charisma sowieso geen effect zou hebben.![]()
Dat zou vergelijkbaar zijn, als ze bijvoorbeeld van je carry-weight (hoeveel je kunt dragen) een perk hadden gemaakt. 'Op Strenght-level 8 kun je kiezen of je dingen mee wilt kunnen nemen'. Klinkt onlogisch, toch? Dat zou gewoon een automatisch (passief) gevolg moeten zijn van de hoeveelheid punten die je in strength-stat stopt (zoals het ook altijd geweest is). Datzelfde geldt voor charisma.
[..]
Het was al gemeld, maar ik hoopte stiekem nog dat ze niet serieus waren.
[..]
Door je strength level 1 perk te verhogen, zo te zien.
Dat ligt er aan of je speech checks wil passeren, Companions wil boosten of bepaalde perks wil, Todd.quote:Op donderdag 24 september 2015 21:49 schreef 2dope het volgende:
Todd Howard's verklaring voor weghalen skills:
“What’s better, the Charisma SPECIAL, or the Speech Skill?
Omdat zelfladende geweren in kleine tot gemiddelde kalibers volgens iedere definitie onder 'small arms' vallen, Todd.quote:Why are assault rifles in Small Guns?”
Leuk dat je, zoals altijd, New Vegas compleet negeert Todd.. Daar zaten namelijk wel toffe perks/skills (die meer deden dan alleen +1 dit of dat) in zoals o.a. Hand Loader en Survival.quote:Additionally many Perks simply raised associated Skills. The Gun Nut Perk in Fallout 3 increased two separate Skills.
Lees: We hebben minimaal 2 perks en 1 skill uit het spel gehaald en noemen dat vooruitgang.quote:In Fallout 4 Sneak becomes a Perk that not only makes you harder to detect, but wraps in previous perks like Silent Running and Light Step into its ranks. By wrapping these systems together, it keeps the emphasis on your SPECIALs and the level-up choices more rewarding.
Er schijnt een soort wrijving te zijn tussen het team achter New Vegas en Bethesda.. Er wordt bijvoorbeeld ook geen merchandise verkocht van New Vegas.quote:Op maandag 21 september 2015 17:38 schreef studentje7 het volgende:
[..]
Waarom zou Bethesda het niet willen?
Ze hebben veel geld verdiend aan New Vegas en de fans waren er ook blij mee.
Mijn gevoel van hype balanceert nu ergens tussen 'laat maar' en 'misschien download ik 'm wel'... Ergens wel jammer.quote:Op vrijdag 25 september 2015 12:16 schreef jogy het volgende:
Mijn hypetrain stoomt nu met 350 kilometer per uur over de rails en vliegt bijna uit de bocht.
Ik heb 't voor mijn gevoel duidelijk uitgelegd. Er zat in Fallout-games altijd een bepaalde logica achter de game-mechanics en de gamewereld, wat het zo geloofwaardig maakte. En Bethesda haalt dat dus steeds weg, of is daar simpelweg niet (meer) toe in staat.quote:Op vrijdag 25 september 2015 11:15 schreef studentje7 het volgende:
Ik begrijp het probleem niet echt. Als je een perk wil die best ingrijpend is heb je daar een hoge SPECIAL voor nodig. Voor elke rank van die perk heb je weer een hogere SPECIAL nodig. Best logisch dat je best hoge charisma moet hebben voor zo een perk. Volgens mij willen ze zo zorgen dat je beter nadenkt over je keuzes en minder overpowerd wordt.
Wat trouwens ook cool is; in de wereld zitten 100 magazines verstopt die extra perks/ranks geven (die je niet op een normale manier kan kiezen).
Hangt er vanaf. Als die perks ook terugkomen in de conversatie-opties, misschien. En wellicht wanneer als je bijvoorbeeld CHA 8 hebt (met de Inspirational-perk, m.b.t. je companions), je automatisch het eerste niveau van de perk krijgt, i.p.v. dat je er dan pas punten in kunt stoppen. Dat zou het net wat logischer en beter maken.quote:Op vrijdag 25 september 2015 11:22 schreef Gezicht het volgende:
Ik denk dat dit nieuwe systeem het nog leuker maakt om de game meerdere keren (met verschillende special stats) te spelen.
Daar zat ik gisterenavond ook al aan te denken. Al die dingen had Obsidian er al uit gesloopt, maar hij doet alsof ze zelfkritisch zijn geweest.quote:Op vrijdag 25 september 2015 12:15 schreef Jeff89 het volgende:
Todd Howard![]()
<knip>
Er schijnt een soort wrijving te zijn tussen het team achter New Vegas en Bethesda.. Er wordt bijvoorbeeld ook geen merchandise verkocht van New Vegas.
Toch vind ik het terecht dat je niet alle sloten direct open krijgt als je daar geen vaardigheid in hebt.. Zelfde met hacken. Als je een character speelt met lvl1 intelligence wiens technologische vaardigheden niet verder gaan dan met botte objecten tegen dingen aan slaan, is het toch logisch dat hij geen sloten of computers kan kraken? Het is lullig als je dan net 49 bent, maargoed, daar zijn drugs/tijdschriften voor. En je bent er zelf ook bij als je skillpoints verdeelt.Al kan de grens misschien iets minder rigide zijn.. (was het in Morrowind niet op kansen gebaseerd? dan kon je theoretisch 'hard' sloten openmaken met lage skill, als je 15 picks opofferde..)quote:Op vrijdag 25 september 2015 12:32 schreef TigerXtrm het volgende:
En het skill systeem van Fallout 3 en NV was gewoon niet altijd even geweldig. Hoe vaak ik me wel niet heb dood geërgerd als ik weer eens een slot tegen kwam die ik niet eens kon proberen te breken omdat mijn lockpick skill toevallig net 49 was ofzo Zelfde met hacken of met speech checks. Dat waren harde grenzen die eigenlijk nergens op sloegen.
Dat zou echt meer dan debiel zijn naar mijn mening.. CoD en Battlefield 4 zijn zo'n beetje pure multiplayer games, (Ik heb van BF3 en 4 de campaign niet eens gespeeld) en de perks en unlocks in dat spel zijn 100% gericht op multiplayer shooter actie. Fallout 3 en NV waren veel meer RPG dan FPS, en ik hoop dat dat zo blijft.quote:Zou dus zomaar kunnen dat het nieuwe perk systeem is afgekeken van bestaande succesvolle shooters.
Onnodige complexiteit is nooit goed, maar je kan versimpelen ook te ver door trekken. Alle skills er uit? Dat klinkt inderdaad niet complex.. Maar ik weet niet wat ik er wel van moet vinden.quote:Ik zou het een enorme slechte zet van Bethesda hebben gevonden als ze blindelings waren doorgegaan met het bestaande systeem zonder er iets aan te veranderen. Onnodige complexiteit is nooit goed.
Er zijn nu meer perks dan in 3. En veel perks zijn nu ranks geworden van andere perks.quote:Op vrijdag 25 september 2015 12:15 schreef Jeff89 het volgende:
Todd HowardMisschien begin ik gewoon een bittere oude man te worden hoor, maar ik heb het gevoel dat al sinds Morrowind al die Gamebryo-engine games steeds minder content krijgen. Vervolgens doet Howard dan een persconferentie waarin hij de vermindering van opties als een groot gewin presenteerd
[..]
Dat ligt er aan of je speech checks wil passeren, Companions wil boosten of bepaalde perks wil, Todd.
[..]
Omdat zelfladende geweren in kleine tot gemiddelde kalibers volgens iedere definitie onder 'small arms' vallen, Todd.
[..]
Leuk dat je, zoals altijd, New Vegas compleet negeert Todd.. Daar zaten namelijk wel toffe perks/skills (die meer deden dan alleen +1 dit of dat) in zoals o.a. Hand Loader en Survival.
[..]
Lees: We hebben minimaal 2 perks en 1 skill uit het spel gehaald en noemen dat vooruitgang.
[..]
Het feit dat hij dit spel vergelijkt alleen vergelijkt met 3 is ook iets waar ik 'n beetje jeuk van krijgt. Hij doet net of New Vegas niet bestaat, terwijl New Vegas naar mijn mening veel vermakelijker was. Zowel qua skills/perks als hoe de wereld en het verhaal was opgebouwd..quote:Op vrijdag 25 september 2015 12:40 schreef studentje7 het volgende:
[..]
Er zijn nu meer perks dan in 3. En veel perks zijn nu ranks geworden van andere perks.
Ik vind het nu juist geloofwaardiger. Maar ik zal wel geen Fallout purist zijn en sta te open voor verandering.quote:Op vrijdag 25 september 2015 12:19 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ik heb 't voor mijn gevoel duidelijk uitgelegd. Er zat in Fallout-games altijd een bepaalde logica achter de game-mechanics en de gamewereld, wat het zo geloofwaardig maakte. En Bethesda haalt dat dus steeds weg, of is daar simpelweg niet (meer) toe in staat.
En beter nadenken over je keuzes, daar heb je balans voor nodig, iets wat ook nog steeds een zwak punt is van Bethesda. En met zoveel toegevoegde perks e.a. optionele elementen klinkt het voor mij weer alsof ze weer zo veel mogelijk erin wilden proppen zonder het overzicht te behouden. Zoals in voorgaande games.
Dus dit systeem lijkt op 't eerste gezicht leuk, omdat aan elk niveau van je Special-stats een perk vastzit. Totdat je ziet dat het eigenlijk ongeveer precies hetzelfde systeem was zoals altijd, alleen (wéér) zonder die geloofwaardigheid, omdat skills er nu geen deel meer van uitmaken en perks gebaseerd op derived stats die normaal passief waren. Dus het slaat gewoon nergens op.
3 heb ik al jaren niet gespeeld, maar in NV neemt gaat je dmg/dps omhoog met ieder skillpoint in een respectievelijke wapen-skill. Binnen en buiten V.A.T.S. Volgens mij in 3 net zo..quote:Op vrijdag 25 september 2015 12:43 schreef 2dope het volgende:
Zijdelingse vraag hè. Hadden in Fallout 3/NV de skillpoints die je investeerde in bijv. small guns ook invloed op damage output buiten V.A.T.S. om? Of uitsluitend op de V.A.T.S.-percentages? Even de dialoogopties die je in NV had buiten beschouwing gelaten.
Fallout 3 was inderdaad best matig.. En ik ben niet eens een Fallout purist. 3 was de eerste die ik speelde, en na 1 playthrough was ik daar wel klaar mee. De hele manier waarop de game was opgezet was een beetje flauw. 'Je hebt alle keuze, maar beter kies je wel ff het goede einde, want daar hebben we alles op ingezet'..quote:Op vrijdag 25 september 2015 13:06 schreef Vault-Boy het volgende:
Jullie moeten de game gewoon laten liggen dan. Bij Fallout 3 zaten jullie ook al zo te zeuren. Je weet nu al steeds een beetje hoe het gaat zijn en dat bevalt je niet?
Ik heb nog steeds de ijdele hoop dat Fallout 4 meer in de sfeer van NV gemaakt gaat worden.quote:Laat het lekker liggen dan in plaats van steeds maar weer te zeuren wat Bethesda nu weer verkeerd doet en Obsidian of Fallout 1 en 2 beter deed.
Ik heb deel 1,2 en 3 gespeeld en deel 3 is mijn lievelingsspel aller tijden.quote:Op vrijdag 25 september 2015 13:13 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Fallout 3 was inderdaad best matig.. En ik ben niet eens een Fallout purist. 3 was de eerste die ik speelde, en na 1 playthrough was ik daar wel klaar mee. De hele manier waarop de game was opgezet was een beetje flauw. 'Je hebt alle keuze, maar beter kies je wel ff het goede einde, want daar hebben we alles op ingezet'..
[..]
Ik heb nog steeds de ijdele hoop dat Fallout 4 meer in de sfeer van NV gemaakt gaat worden.
Ik hoop het niet, NV had geen sfeer.quote:Op vrijdag 25 september 2015 13:13 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds de ijdele hoop dat Fallout 4 meer in de sfeer van NV gemaakt gaat worden.
quote:I have seen a lot of scepticism towards Bethesda's choice to remove skills in place of a full perk system, but don't be mad. Not only does it make sense in gameplay logic, it also makes sense in realism logic.
In the earlier games, even Fallout 1 and 2, you could choose whatever skills you want to put your points in. Even if you had perception 1, you could put lockpicking all the way to the max. But this doesn't make sense at all! Why should Ol' Noeyes Mcgee be the best lockpicker in the wasteland if he can't even see a centimeter in front of him? And why should the 18 year old with noodle arms and limp legs hit like a train?
With the new perk system, you don't get these problems anymore, due to your S.P.E.C.I.A.L. stats being tied into your perks/skills. Who you are is what you get, instead of some bulky idiot having science 100.
Now, this might get out of hand due to no level caps, but that is another problem for a different day.
..maar dat maakt het toch niet per se logischer? Wat nu als je wilt "roleplayen" als een slimme dude die graag aan fitness doet? Alsof het onmogelijk is om zowel sterk als slim te zijnquote:Who you are is what you get, instead of some bulky idiot having science 100.
Bulky idiot als in dom persoon met een lage intelligentie,die kan intellectueel gezien science niet op 100 krijgen lijkt me.quote:Op vrijdag 25 september 2015 13:56 schreef ems. het volgende:
[..]
..maar dat maakt het toch niet per se logischer? Wat nu als je wilt "roleplayen" als een slimme dude die graag aan fitness doet? Alsof het onmogelijk is om zowel sterk als slim te zijn
Ik maak me persoonlijk verder niet zo druk om die skills maar de argumenten van die quote vind ik nou niet bijster sterk.
quote:Op vrijdag 25 september 2015 13:56 schreef ems. het volgende:
[..]
..maar dat maakt het toch niet per se logischer? Wat nu als je wilt "roleplayen" als een slimme dude die graag aan fitness doet? Alsof het onmogelijk is om zowel sterk als slim te zijn
Ik maak me persoonlijk verder niet zo druk om die skills maar de argumenten van die quote vind ik nou niet bijster sterk.
Ik snap niet dat je mijn kritiek interpreteert alsof dat ik geen verandering wil. Integendeel.quote:Op vrijdag 25 september 2015 12:42 schreef studentje7 het volgende:
Ik vind het nu juist geloofwaardiger. Maar ik zal wel geen Fallout purist zijn en sta te open voor verandering.
Ik snap echt niet hoe het weghalen van Skills het ongeloofwaardig maakt.
Ik zei 'ongeveer hetzelfde' en ik heb die vraag al beantwoord --> het mist weer die geloofwaardigheid (ik noem het expres geen realisme).quote:Als het zoals je zegt precies hetzelfde is zoals altijd waarom ben je er zo tegen?
'Dus i.p.v. dat we zorgen dat het meer zinvol wordt, door bijvoorbeeld te zorgen voor een goede balans en weer je Tag-skills met 2 punten te verhogen met elke skillpoint die je erin stopt, zodat je spelers op die manier motiveert om te kiezen voor een bepaalde speelstijl, schrappen we het maar compleet, want dat is simpeler.'quote:Op vrijdag 25 september 2015 13:41 schreef studentje7 het volgende:
I have seen a lot of scepticism towards Bethesda's choice to remove skills in place of a full perk system, but don't be mad. Not only does it make sense in gameplay logic, it also makes sense in realism logic.
In the earlier games, even Fallout 1 and 2, you could choose whatever skills you want to put your points in. Even if you had perception 1, you could put lockpicking all the way to the max. But this doesn't make sense at all! Why should Ol' Noeyes Mcgee be the best lockpicker in the wasteland if he can't even see a centimeter in front of him? And why should the 18 year old with noodle arms and limp legs hit like a train?
With the new perk system, you don't get these problems anymore, due to your S.P.E.C.I.A.L. stats being tied into your perks/skills. Who you are is what you get, instead of some bulky idiot having science 100.
Now, this might get out of hand due to no level caps, but that is another problem for a different day.
Ja en je kon je naam gaan kiezen uit iets van duizend namen o.i.d. die je dan ook ingame hoort.quote:Op vrijdag 25 september 2015 15:40 schreef inslagenreuring het volgende:
Is het waar dat de protagonist nu praat, en al een naam enzo heeft?
Supervet toch. Net als in de Witcher.quote:Op vrijdag 25 september 2015 15:40 schreef inslagenreuring het volgende:
Is het waar dat de protagonist nu praat, en al een naam enzo heeft?
Oké, dat is wel jammer. Zonder stem en met je reacties maakt het toch wat meer je 'eigen personage' ofzo. Nu is het dus al preset..hmm jammer.quote:Op vrijdag 25 september 2015 15:44 schreef The_Substitute het volgende:
Ja en je kon je naam gaan kiezen uit iets van duizend namen o.i.d. die je dan ook ingame hoort.
Ja maar fallout is geen Witcher. In Mass effect bijv. dan is je personage Shepard, dat weet je ook. Maar in Fallout ben je het eigenlijk zelf een beetje. Dat had een soort charme vond ikquote:Op vrijdag 25 september 2015 15:50 schreef studentje7 het volgende:
[..]
Supervet toch. Net als in de Witcher.
En in mindere mate Mass Effect, als er goede namen tussen zitten vind ik het een beter dan helemaal niets.quote:Op vrijdag 25 september 2015 15:50 schreef studentje7 het volgende:
[..]
Supervet toch. Net als in de Witcher.
Nja ik snap wel wat je bedoelt. Maar ik vind dat een voiced protagonist niet perse de immersion breekt met je character.quote:Op vrijdag 25 september 2015 15:50 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja maar fallout is geen Witcher. In Mass effect bijv. dan is je personage Shepard, dat weet je ook. Maar in Fallout ben je het eigenlijk zelf een beetje. Dat had een soort charme vond ik![]()
Uiteraard, als de voice acting sterk is kan het zelfs een toegevoegde waarde hebben. Ik ben alleen benieuwd hoe ze dat vormgeven, soms stonden er seksistische of gortdroge reactiekeuzes. Ik dacht dan hoe mijn character dat zou zeggen en lachte hardop ofzo. Nu kan zoiets ook een beetje je eigen fantasie in de weg gaan staan.quote:Op vrijdag 25 september 2015 15:53 schreef studentje7 het volgende:
[..]
Nja ik snap wel wat je bedoelt. Maar ik vind dat een voiced protagonist niet perse de immersion breekt met je character.
Dat is juist het enige waar ik sceptisch over ben. Vind het heel erg gimicky overkomen.quote:Op vrijdag 25 september 2015 15:50 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Alhoewel strongholds bouwen altijd gruwelijk is.
Eens.quote:Op vrijdag 25 september 2015 15:50 schreef inslagenreuring het volgende:
Oké, dat is wel jammer. Zonder stem en met je reacties maakt het toch wat meer je 'eigen personage' ofzo. Nu is het dus al preset..hmm jammer.
Zeggen dat je het tof vindt dat je karakter een stem krijgt, ook. Aangezien niemand weet hoe dat uit gaat pakken.quote:Op vrijdag 25 september 2015 15:57 schreef inslagenreuring het volgende:
Maar dat is allemaal prematuur gelul en gaan we zien
In dat geval vind ik het gewoon kutquote:Op vrijdag 25 september 2015 16:06 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Eens.
[..]
Zeggen dat je het tof vindt dat je karakter een stem krijgt, ook. Aangezien niemand weet hoe dat uit gaat pakken.Maar Bethesda keus in stemacteurs is nou ook niet echt denderend. In Skyrim was het echt te eentonig.
Dus wees gewoon lekker kritisch.
Tjah wordt een beetje een karikatuur van Fallout.quote:Op vrijdag 25 september 2015 16:05 schreef studentje7 het volgende:
[..]
Dat is juist het enige waar ik sceptisch over ben. Vind het heel erg gimicky overkomen.
Gezien de dalende lijn die TES heeft ondergaan om een meer casual publiek aan te spreken en het skillsysteem van Skyrim allicht het slechtste is wat een RPG ooit heeft durven uitpoepen lijkt enige zenuwachtigheid me wel op z'n plaats.quote:Op vrijdag 25 september 2015 18:04 schreef Gezicht het volgende:
Tering heeft iedereen hier z'n fucking hoofd gestoten in de afgelopen 24 uur? Hoe kun je nu twijfels hebben over Fallout 4?!?!
Grote kans dat ik m pas haal met korting / GotY-editie.quote:Op vrijdag 25 september 2015 18:07 schreef ems. het volgende:
[..]
Gezien de dalende lijn die TES heeft ondergaan om een meer casual publiek aan te spreken en het skillsysteem van Skyrim allicht het slechtste is wat een RPG ooit heeft durven uitpoepen lijkt enige zenuwachtigheid me wel op z'n plaats.
Dat het een toffe game gaat worden staat buiten kijf. Wel kan fallout 4 vrij gemakkelijk een slechtere game worden dan 3/NV.
Jij, met je £oadsa Money?quote:Op vrijdag 25 september 2015 18:20 schreef 2Happy4U het volgende:
Grote kans dat ik m pas haal met korting / GotY-editie.
quote:Op vrijdag 25 september 2015 18:57 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Jij, met je £oadsa Money?
Metro Redux om een beetje in de Fallout sfeer te komen. The Last of Us mocht je die nog niet gespeeld hebben.quote:Op zaterdag 26 september 2015 19:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
De PS4 is in huis. Nu nog kijken welke games ik me mee kan vermaken tot Fallout
Dat gaat me dan weer net te verquote:Op dinsdag 29 september 2015 10:45 schreef studentje7 het volgende:
Gaan er nog mensen vrij nemen van hun werk voor Fallout?
Whehe, dat is wel nice als je baas het ook herkent.quote:
de 16de is een maandag. Hij wil wss gewoon een lang weekendquote:Op dinsdag 29 september 2015 11:24 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Maar... Fallout 4 komt uit op 10 november...
Skyrim, heb mij ziek gemeld voor 4 dagen op school.quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:04 schreef 2dope het volgende:
[..]
Whehe, dat is wel nice als je baas het ook herkent.
Heb ook wel eens vrijgenomen voor een game (GTA V)
Cities: Skylinesquote:Op dinsdag 29 september 2015 11:04 schreef 2dope het volgende:
[..]
Whehe, dat is wel nice als je baas het ook herkent.
Heb ook wel eens vrijgenomen voor een game (GTA V)
Waarom? Er zit geen enkele bonus bij en tegenwoordig kunnen spellen toch niet meer uitverkocht worden.quote:Op dinsdag 29 september 2015 14:08 schreef StateOfMind het volgende:
Ik zit er toch heel erg sterk over te denken om hem te pre-orderen.
tegenwoordig is de kans groter dat je hem al 2dagen eerder speelt als je hem gewoon in de winkel kooptquote:Op dinsdag 29 september 2015 14:34 schreef StateOfMind het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk meer dat ik hem op Day One thuis op de deurmat wil hebben liggen![]()
Als je hem pre-ordert dan heb je hem toch gegarandeerd day one?
Ben daar niet zo in thuis.
Wat boik zegt.quote:Op dinsdag 29 september 2015 14:34 schreef StateOfMind het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk meer dat ik hem op Day One thuis op de deurmat wil hebben liggen![]()
Als je hem pre-ordert dan heb je hem toch gegarandeerd day one?
Ben daar niet zo in thuis.
of ze stellen het eventjes uit zoals bij mgsvquote:Op dinsdag 29 september 2015 15:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wat boik zegt.Daarnaast lees ik vaak genoeg dat men het spel pas een paar dagen na release krijgt.
Had die besteld, maar uiteindelijk besloten weer te annuleren. 50 euro voor een miniatuur nuke vond ik teveel van het goede. Die pc-versies ga ik toch niet spelenquote:Op dinsdag 29 september 2015 19:23 schreef Drankster het volgende:
[ afbeelding ]
https://vine.co/v/eQKXU0aAvhe
quote:Op dinsdag 29 september 2015 19:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Had die besteld, maar uiteindelijk besloten weer te annuleren. 50 euro voor een miniatuur nuke vond ik teveel van het goede. Die pc-versies ga ik toch niet spelen
En wat betreft pre-orderen van Fallout 4, ik twijfel ook. Moet gewoon werken die week, dus dan is het makkelijk alsie in de brievenbus ligt
Fuck hey, die moet je niet zomaar ergens in een winkelcentrum leggen.quote:Op dinsdag 29 september 2015 19:23 schreef Drankster het volgende:
[ afbeelding ]
https://vine.co/v/eQKXU0aAvhe
Hmm, daar had ik nog niet aan gedacht. Goed ideequote:Op woensdag 30 september 2015 13:35 schreef Drankster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel een toffe headset stand
Waarom niet? F1 is wat makkelijker (lees: minder gebalanceerd) dan F2. Vooral als je veel steelt, heb je binnen de kortste keren veel stimpaks, ammo e.d.. En als je besluit de vault te helpen en de Master te verslaan, eindig je met, wat mij betreft, een van de sterkere verhalende momenten in games. Echt wel de moeite waard.quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:03 schreef bjorntju het volgende:
De games daarin heb ik al afgezien van FO:1 en Tactics en echt veel interesse om die te spelen heb ik ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |