Eerste Googlehit.quote:Op maandag 24 augustus 2015 09:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb inmiddels zes verdiepingen en tik na de komende geboortegolf 100 dwellers aan. Dan bouw ik eindelijk die Nuka Cola-fabriek en dan is het denk ik wel klaar.
Alleen nergens kunnen vinden hoe je nou een Mr. Handy maakt of koopt?
Betaalde dlc dus. Dan skip ik m wel.quote:
het hele spel is sowieso niet spannend meer als je eenmaal hebt uitgevogeld hoe je alles moet doen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 09:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Betaalde dlc dus. Dan skip ik m wel.
Zo te lezen is 200 dwellers het 'doel' van de game trouwens. Dat is ook niet heel spannend dan verder.
Zit nu inderdaad op zo'n 60 dwellers en dan is het voornamelijk nog even de wasteland explorers erop uit sturen en hopen dat ze die leuke items vinden en de vrouwtjes roteren in de living om babies te produceren.quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:22 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
het hele spel is sowieso niet spannend meer als je eenmaal hebt uitgevogeld hoe je alles moet doen.
en als je er dan achterkomt wat voor schraals je unlocked als je 100 dwellers hebt dan stop je met spelenquote:Op maandag 24 augustus 2015 11:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zit nu inderdaad op zo'n 60 dwellers en dan is het voornamelijk nog even de wasteland explorers erop uit sturen en hopen dat ze die leuke items vinden en de vrouwtjes roteren in de living om babies te produceren.
Kreeg inderdaad het vermoeden dat er niet echt een end-game was.quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:43 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
en als je er dan achterkomt wat voor schraals je unlocked als je 100 dwellers hebt dan stop je met spelen
Alleen die Nuka Plant toch? Wel handig om verder te groeien omdat die zowel water als eten produceert.quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:43 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
en als je er dan achterkomt wat voor schraals je unlocked als je 100 dwellers hebt dan stop je met spelen
Ik heb er eentje gekocht, om te kijken of het wat is. Op begane grond neergezet, zodat hij kan helpen tegen de Deathclaws. Op die verdieping heb is sowieso de hoogste levels Dwellers staan, met de beste wapens en dat werkt goed, ze komen niet ver. Maar nu is Mr. Handy al redelijk snel zwaar beschadigd en ik heb geen optie kunnen vinden om hem te reparerenquote:Op maandag 24 augustus 2015 09:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Betaalde dlc dus. Dan skip ik m wel.
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:06 schreef Pek het volgende:
[..]
Ik heb er eentje gekocht, om te kijken of het wat is. Op begane grond neergezet, zodat hij kan helpen tegen de Deathclaws. Op die verdieping heb is sowieso de hoogste levels Dwellers staan, met de beste wapens en dat werkt goed, ze komen niet ver. Maar nu is Mr. Handy al redelijk snel zwaar beschadigd en ik heb geen optie kunnen vinden om hem te repareren![]()
Afwachten maar, misschien kan ik hem gewoon reviven als hij dood gaat, maar dat zou wel lame zijn. Ben ik hem echt kwijt, dan is het geldklopperij en kan Bethesda het schudden verder
quote:So Mr. Handy is pretty hardy, but he does have the ability to die and, unfortunately, there is no way to repair him along the way. You just have to wait for his life to give out. When he does die, you have to pay 2000 caps to revive him. This is why I said, when he gets near the end of his life, it might be a good idea to send him into the wastelands.
uiterlijk volgende week is iedereen t al beuquote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:46 schreef Quotidien het volgende:
Topic kan beter Fallout Shelter topicreeks genoemd worden, heel interessant hoeveel dwellers iedereen heeft.
Toch respect voor die mensen. Ik was het na ~10 minuten beu. Het is letterlijk een van de duizenden dezelfde games op android/ios/whatever maar dan in een ander jasjequote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:22 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
uiterlijk volgende week is iedereen t al beu![]()
Ach het Fallout sausje maakt het nog enigszins leuk. Verder vrij standaard recept inderdaad maar ik speel verder helemaal nooit mobiele games, dus voor mij is het nog niet echt meer van hetzelfde.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:34 schreef ems. het volgende:
[..]
Toch respect voor die mensen. Ik was het na ~10 minuten beu. Het is letterlijk een van de duizenden dezelfde games op android/ios/whatever maar dan in een ander jasje
Maargoed, zodra 4 er is weet niemand meer hoe "shelter" geschreven wordt.
Hardcover art book op Amazon: http://www.amazon.com/Art(...)rds=art+of+fallout+4twitter:BethesdaStudios twitterde op woensdag 26-08-2015 om 17:06:16Our artists created 2x the game assets for Fallout 4 than Skyrim, get a taste in our art book. http://t.co/4IJz1zcjwF http://t.co/BMtGDul2xa reageer retweet
Kut dat wordt door sparen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nuka Cola flesopener bij Gamemania als je 100 flesdoppen meeneemt op release
Oooooh die past mooi bij mijn pipboyquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
haha vet, ga ik zeker doenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
4 kratjes en een sixpack speciaalbierquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 00:02 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Oooooh die past mooi bij mijn pipboy![]()
Gamen in style met een biertje erbij![]()
Maakt het uit wat voor een flesdoppen, anders wordt het flink doorzakken tot november.
Ja, dat herken ik wel een beetje van de Elder Scrolls serie. De grote "vijand" is dan immers al verslagen.quote:Op dinsdag 1 september 2015 14:05 schreef Quotidien het volgende:
Speel er rustig doorheen zou ik zeggen. Zoveel mogelijk sidequests doen. Als je eenmaal (en dit geldt voor veel rpg's) de main quest hebt afgerond boeien die sidequests je helemaal niks meer, doodzonde.
Die waren vrij lastig inderdaad, het beste is om ze ergens heen te lokken waar je wat mijnen hebt neergelegd. Ze rennen daar blind in.quote:Op dinsdag 1 september 2015 13:23 schreef Azorius het volgende:
Ik heb veel lol beleefd aan Fallout 3, maar Fallout: New Vegas heb ik nooit gespeeld. Paar dagen geleden mee begonnen (had hem maanden geleden op steam gekocht); wát een gaaf spel!
Alleen die Legionary Assassins...
twitter:Fallout twitterde op donderdag 03-09-2015 om 03:00:58When #Fallout4 monopolizes family time, you can always bust this out (coming soon!) http://t.co/BhTRZkKNVK reageer retweet
Bij mij gaat het altijd juist andersom. Ik doe zoveel sidequests dat ik vaak verveeld ben tegen het einde om nog de main quest te doen.quote:Op dinsdag 1 september 2015 14:05 schreef Quotidien het volgende:
Speel er rustig doorheen zou ik zeggen. Zoveel mogelijk sidequests doen. Als je eenmaal (en dit geldt voor veel rpg's) de main quest hebt afgerond boeien die sidequests je helemaal niks meer, doodzonde.
dat denk ik ook wel, tot de volgende elders scroll.quote:Op vrijdag 4 september 2015 10:56 schreef jankaas020 het volgende:
Bethesda denkt dat Fallout 4 hun meest succesvolle game ooit wordt.
"Exclusief naar xbox1, ps4 en pc"quote:Op vrijdag 4 september 2015 10:56 schreef jankaas020 het volgende:
Fallout 4 heeft meer dialoog dan Skyrim en Fallout 3 gecombineerd
Bethesda heeft verteld dat Fallout 4 meer 'voice lines' zal hebben dan Skyrim en Fallout 3 samen. Dit werd aangekondigd omdat gister het memorabele moment aanbrak waarop alle 110.000 zinnen uit de game opgenomen waren.
Skyrim en Fallout 3 werden zeer goed beoordeeld, maar kregen wel wat kritiek te verduren op de eentonige stemacteurs. Veel NPC's hadden dezelfde stem. Omdat Fallout 4 naast pc exclusief naar Xbox One en PlayStation 4 komt, is het niet zo vreemd dat er zoveel meer dialoog-content komt. De vorige games waren nog beperkt tot de grootte van een DVD-schijf, in tegenstelling tot de Blu-rayschijven waar Fallout 4 op wordt geleverd.
Fallout 4 komt op 10 november uit voor Xbox One, PlayStation 4 en pc. Bethesda denkt dat Fallout 4 hun meest succesvolle game ooit wordt.
Bron
Goede zaak.
Zie de reacties onder het artikelquote:Op vrijdag 4 september 2015 16:56 schreef RickoKun het volgende:
[..]
"Exclusief naar xbox1, ps4 en pc"
Nouja zo exclusief is dat toch niet (vind ik prima hoor daar niet van)?
twitter:Fallout twitterde op zondag 30-08-2015 om 20:30:49Power Armor is coming from @threezeroHK http://t.co/KCXSDTnLlg http://t.co/Dx0sEFIXok reageer retweet
A zemmel joe dom boerkoe joe. Ik heb t artikel niet gelezen (inmiddels wel). Ik ben overigens content over de informatieve wijze waarop je je artikels schrijft, props braj!quote:Op vrijdag 4 september 2015 17:31 schreef 2dope het volgende:
[..]
Zie de reacties onder het artikel
En beter diss je mijn shit niet G ik weet waar je woont á matti
Een echte armor zou ook wel vet zijn. Al zou het voor mij niks doen want ik heb al veel strength.quote:Op vrijdag 4 september 2015 17:34 schreef 2dope het volgende:
Deze gaat ook nice worden trouwens, Power Armor figurine:
[ afbeelding ]twitter:Fallout twitterde op zondag 30-08-2015 om 20:30:49Power Armor is coming from @threezeroHK http://t.co/KCXSDTnLlg http://t.co/Dx0sEFIXok reageer retweet
Niet zo vreemd als het personage dat je speelt nu ook te horen is.quote:Op vrijdag 4 september 2015 10:56 schreef jankaas020 het volgende:
Fallout 4 heeft meer dialoog dan Skyrim en Fallout 3 gecombineerd
Bethesda heeft verteld dat Fallout 4 meer 'voice lines' zal hebben dan Skyrim en Fallout 3 samen. Dit werd aangekondigd omdat gister het memorabele moment aanbrak waarop alle 110.000 zinnen uit de game opgenomen waren.
Skyrim en Fallout 3 werden zeer goed beoordeeld, maar kregen wel wat kritiek te verduren op de eentonige stemacteurs. Veel NPC's hadden dezelfde stem. Omdat Fallout 4 naast pc exclusief naar Xbox One en PlayStation 4 komt, is het niet zo vreemd dat er zoveel meer dialoog-content komt. De vorige games waren nog beperkt tot de grootte van een DVD-schijf, in tegenstelling tot de Blu-rayschijven waar Fallout 4 op wordt geleverd.
Fallout 4 komt op 10 november uit voor Xbox One, PlayStation 4 en pc. Bethesda denkt dat Fallout 4 hun meest succesvolle game ooit wordt.
Bron
Goede zaak.
Amen bruuder. Ik ben ook te nostalgisch wat dat betreft (in b4 The_Substitute, nee ik heb de dlc vn NV nog niet gespeeldquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:22 schreef RickoKun het volgende:
[..]
A zemmel joe dom boerkoe joe. Ik heb t artikel niet gelezen (inmiddels wel). Ik ben overigens content over de informatieve wijze waarop je je artikels schrijft, props braj!
Desalniettemin eens met de strekking. Datzelfde had ik ook met oblivion en inderdaad ook skyrim. Alle night elves bijna de zelfde stem.
Hoewel we nooit zoiets meer terug krijgen, zou het super episch zijn om zulke humoristische en complete dialogen als in fallout 1 en 2 te hebben. Al snap ik dat je dan misschien niet eens aan 500.000 zinnen genoeg hebt.
Misschien ook een beetje te nostalgisch of te cynisch.
Helaas nooit gespeeld met ultra weinig intelligence omdat ik dat juist van belang vond om super episch te worden (skill points). Maar als ik dan inderdaad de filmpjes zie als je dan iemand een laag intelligence gaf zodat diegene hoogstens kon kreunen als reacties op vragen / opmerkingen van npc's, die daarop ook weer droog reageerden (het hele spel lang) dan is dat echt fantastisch vind ik.quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:41 schreef 2dope het volgende:
[..]
Amen bruuder. Ik ben ook te nostalgisch wat dat betreft (in b4 The_Substitute, nee ik heb de dlc vn NV nog niet gespeeld), maar de leipe conversaties in F1 en F2 zijn wat mij betreft ongeëvenaard.
Zelfcorrectiequote:Op vrijdag 4 september 2015 19:41 schreef 2dope het volgende:
Amen bruuder. Ik ben ook te nostalgisch wat dat betreft (in b4 The_Substitute, nee ik heb de dlc vn NV nog niet gespeeld), maar de leipe conversaties in F1 en F2 zijn wat mij betreft ongeëvenaard.
Old World Blues gespeeld?quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:53 schreef RickoKun het volgende:
Even offtopic, kan me niet echt meer een spel hedendaags herinneren waar ik echt even wat lachjes moest geven. Misschien bij South Park: Stick of Truth, maar ik kan me voorstellen dat het voor sommigen ietwat plat of kinderlijk kan overkomen. Hetzelfde geld voor die LEGO spellen, die ik persoonlijk dan weer niets vind, waar anderen dan weer hartelijk om kunnen lachen.
Shit als monkey Island en dergelijke spellen.
Hhmmmm nee volgens mij nietquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:45 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Zelfcorrectie
[..]
Old World Blues gespeeld?
with your strange penishandsquote:
Of als je als vrouwelijke courier...quote:Op dinsdag 8 september 2015 07:38 schreef numero_uno het volgende:
[..]
with your strange penishands
Woooowwoooooo000000ooowwoooooooo, I sanitized it with my soft woowooing my little teddybear
WHO CHANGED MY AUDIOVOLUME AGAIN?
En natuurlijk de alle apparaten in the sink.. Van de gladde tuin tot de destructieve toaster
Geniale DLC
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt briljant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
En wat triggerde bij jou die hoop?quote:Op dinsdag 8 september 2015 08:43 schreef larry_flynt het volgende:
Ik hoop op een xbox one/fallout bundel....
Deze man weet. Ik wil graag een PS4 aanschaffen en het zou mooi zijn als dat voordelig in combinatie met FO4 kan. Maar dan graag wel op 11 november want ik ga geen dag langer wachten om Fallout 4 te kunnen doen.quote:Op dinsdag 8 september 2015 12:44 schreef The_Substitute het volgende:
Gezicht, die hoopte op een PS4/Fallout4 bundel.
Als er al een bundel komt zal dat denk ik eerder met de Xbox zijn, gezien ze daar ook in zee mee zijn gegaan met betrekking tot mods e.d.quote:Op dinsdag 8 september 2015 13:08 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Deze man weet. Ik wil graag een PS4 aanschaffen en het zou mooi zijn als dat voordelig in combinatie met FO4 kan. Maar dan graag wel op 11 november want ik ga geen dag langer wachten om Fallout 4 te kunnen doen.
Dat ik nog een Xbox one moet kopen om hem te kunnen spelen of een nieuwe pc...quote:Op dinsdag 8 september 2015 12:12 schreef Iwanius het volgende:
[..]
En wat triggerde bij jou die hoop?
Wat wil je nog meer weten of zien dan? Ik vind het persoonlijk wel prima zo.quote:Op dinsdag 8 september 2015 20:53 schreef Gezicht het volgende:
Ik vind het al een tijdje stil trouwens, had inmiddels wel wat nieuwe screenshots en/of informatie verwacht.
De hype is gecreëerd, nu houden ze hun mond dicht om straks te knallenquote:
quote:Op dinsdag 8 september 2015 20:53 schreef Gezicht het volgende:
Ik vind het al een tijdje stil trouwens, had inmiddels wel wat nieuwe screenshots en/of informatie verwacht.
http://www.ign.com/articl(...)r-wraps-until-launchquote:To date, Bethesda hasn't given away much regarding Fallout 4's overall narrative. This was no accident, as Bethesda's Pete Hines explains in a new interview that the company doesn't want to give too much away, too early. Don't expect to hear much more about Fallout 4's story between now and launch, he said.
"I would be stunned if we said anything else about the story ever again [prior to launch]," Hines told IGN. "We're going to let everybody experience that in the game as much as possible. But there are certain trade-offs you have to make to build some amount of awareness to what the game is offering, so you're willing to make some sacrifices."
Ah, dat heb ik gemist. An sich vind ik het prima dat ze niks naar buiten brengen, des te leuker is het om alles zelf te ontdekken na de release, maar mede door de hype wil ik natuurlijk ook nu al meer weten.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:07 schreef 2dope het volgende:
[..]
[..]
http://www.ign.com/articl(...)r-wraps-until-launch
Wat is daar mis mee? Elke game krijgt uiteindelijk DLC.quote:Op woensdag 9 september 2015 16:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Toch voor launch al dlc en season pass aankondigingen
http://bethesda.net/?hoot(...)beyond/2015/09/08/22
[ afbeelding ]
30 dollar (euro)
Ik vind het geen goede ontwikkeling. Heb dan het gevoel dat ze de game hebben uitgekleed.quote:Op woensdag 9 september 2015 16:33 schreef studentje7 het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Elke game krijgt uiteindelijk DLC.
Bethesda is nu ongeveer klaar met die game en dan gaan ze nadenken over DLC en daaraan beginnen...
Eerste seasonpass die ik op dag 1 meteen koopquote:Op woensdag 9 september 2015 16:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
30 dollar (euro)
Als je je bedenkt dat Bethesda (sinds Morrowind) bij elk spel uitbreidingen heeft uitgebracht en al die uitbreidingen ca. ¤20,- per stuk kostten, is dit toch zeer redelijk, wat mij betreft. We wisten al dat ze gingen komen, dus dit is toch geen rare ontwikkeling?quote:Op woensdag 9 september 2015 16:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
30 dollar (euro)
Je vindt het niet gek dat ze letterlijk zeggen: "We weten nog niet wat we gaan maken, maar geef ons alvast dertig euro"?quote:Op woensdag 9 september 2015 18:09 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Als je je bedenkt dat Bethesda (sinds Morrowind) bij elk spel uitbreidingen heeft uitgebracht en al die uitbreidingen ca. ¤20,- per stuk kostten, is dit toch zeer redelijk, wat mij betreft. We wisten al dat ze gingen komen, dus dit is toch geen rare ontwikkeling?
It just works!quote:Op woensdag 9 september 2015 18:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je vindt het niet gek dat ze letterlijk zeggen: "We weten nog niet wat we gaan maken, maar geef ons alvast dertig euro"?
Als EA het zou doen dan had ik wel tien keer nagedacht voor ik het zou kopen maar bij fallout 4 doe ik het op blind vertrouwen.quote:Op woensdag 9 september 2015 18:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je vindt het niet gek dat ze letterlijk zeggen: "We weten nog niet wat we gaan maken, maar geef ons alvast dertig euro"?
Meningen ten aanzien van DLC kunnen toch gewoon besproken worden?quote:
Tuurlijk. Ik zal 'm in dit geval ook niet kopen. Alle recentere uitbreidingen van Bethesda zijn losse flodders, dus voor mij niet de moeite waard. Heb Dawnguard (quote:Op woensdag 9 september 2015 18:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hier ookquote:Op woensdag 9 september 2015 18:15 schreef jogy het volgende:
[..]
Als EA het zou doen dan had ik wel tien keer nagedacht voor ik het zou kopen maar bij fallout 4 doe ik het op blind vertrouwen..
Ik snap wel dat je dat gevoel hebt. Maar wat Bethesda betreft maak ik me geen zorgen om eventuele uit de normale game weggesloopte content. Naar mijn idee proberen ze juist zoveel mogelijk in de main game te stoppen en de Expansions zijn ook echt extra.quote:Op woensdag 9 september 2015 17:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind het geen goede ontwikkeling. Heb dan het gevoel dat ze de game hebben uitgekleed.
Eerst de game uitbrengen, weekje aankijken qua bugs en feedback vanuit de community en daarna pas beginnen over dlc.
Dat de ontwikkeling daarvan al eerder begint is logisch, maar zwijg er over.
De enige manier waarop het wel kan is zoals bij The Witcher (16 nietszeggende dlc packs aankondigen die periodiek gratis uitgebracht worden) of zoals bij Splatoon (een basisgame uitbrengen die langzaam uitgebreid wordt zonder kosten).
Klein verschil, maar voor mijn gevoel een belangrijk verschil.
Bethesda staat inderdaad niet bekend om hun buggy games.quote:Op woensdag 9 september 2015 18:15 schreef jogy het volgende:
[..]
Als EA het zou doen dan had ik wel tien keer nagedacht voor ik het zou kopen maar bij fallout 4 doe ik het op blind vertrouwen..
Ik ben zo ver heen dat ik het een deel van de charme vindquote:Op donderdag 10 september 2015 07:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Bethesda staat inderdaad niet bekend om hun buggy games.
Voor mij heeft het nog nooit het spelplezier bedorven.quote:Op donderdag 10 september 2015 07:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Bethesda staat inderdaad niet bekend om hun buggy games.
Het blijven toch iedere keer weer leuke filmpjes om te kijken!quote:
Ik moet wel zeggen dat de Tribunal en Bloodmoon uitbreidingen (voor Morrowind) voor mijn gevoel wat meer om het lijf hadden dan sommige van de Fallout 3 DLCs. Tribunal en Bloodmoon stonden ook min of meer los van het Vanilla spel van Morrowind, maar toch had je nog wel redenen af en toe even terug te gaan naar het Bloodmoon eiland of Mournhould (de stad uit Tribunal waar je alleen door een soort teleport kon komen).. Bij Fallout 3 waren een aantal DLCs wbt te 'los' van de rest van de wereld. Point Lookout bijv vond ik erg geinig, maar in principe ga je er maar 1x heen, doe je alle quests en collectibles en kom je er nooit meer terug. Zelfde verhaal met die simulator DLC, Operation Anchorage ofzo? Ik hoop dat 't bij Fallout 4 meer een geheel vormt. Bij NV ben ik nooit aan de DLC toegekomen, maar volgens mij waren dat ook een soort aparte tripjes die geheel losstaan van de rest van de wereld.quote:Op woensdag 9 september 2015 18:09 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Als je je bedenkt dat Bethesda (sinds Morrowind) bij elk spel uitbreidingen heeft uitgebracht en al die uitbreidingen ca. ¤20,- per stuk kostten, is dit toch zeer redelijk, wat mij betreft. We wisten al dat ze gingen komen, dus dit is toch geen rare ontwikkeling?
Dat hadden ze ook. Tribunal en Bloodmoon pastten wat meer binnen de lore en voelden voor mij daardoor ook meer aan als deel van Morrowind. Ondanks dat het andere gedeeltes waren en wat betreft het verhaal ook niet aansloot.quote:Op donderdag 17 september 2015 14:28 schreef Jeff89 het volgende:
Ik moet wel zeggen dat de Tribunal en Bloodmoon uitbreidingen (voor Morrowind) voor mijn gevoel wat meer om het lijf hadden dan sommige van de Fallout 3 DLCs. Tribunal en Bloodmoon stonden ook min of meer los van het Vanilla spel van Morrowind, maar toch had je nog wel redenen af en toe even terug te gaan naar het Bloodmoon eiland of Mournhould (de stad uit Tribunal waar je alleen door een soort teleport kon komen)..
Alleen The Pitt en Broken Steel deden dat nog ietwat, omdat veel van de slaven uit the Pitt vanuit Paradise Falls doorgestuurd waren en die waterdistributie vanuit de Lincoln Memorial na de MQ. De rest stond inderdaad meer op zichzelf, jammer genoeg.quote:Bij Fallout 3 waren een aantal DLCs wbt te 'los' van de rest van de wereld. Point Lookout bijv vond ik erg geinig, maar in principe ga je er maar 1x heen, doe je alle quests en collectibles en kom je er nooit meer terug. Zelfde verhaal met die simulator DLC, Operation Anchorage ofzo?
Met Fallout 4 zal 't blijkbaar hetzelfde verhaal worden, als, wat Roy ook al zei, Bethesda na de release pas gaat kijken wat ze met de uitbreidingen gaan doen. Maar ik maak daarbij, m.b.t. tot het 'los staan ervan', wel het onderscheid tussen uitbreidingen die zich afspelen in hetzelfde gebied als de MQ (1) en uitbreidingen die zich in een nieuw gebied afspelen, maar wel vanuit verhalend of lore opzicht deel uitmaken van de MQ (2). Bij (1) moet je als je het ook verhalend wil laten aansluiten natuurlijk al van tevoren gaan plannen waar je 't over gaat hebben. Doe je dat niet, zoals Bethesda al aangegeven heeft, en het staat voor de rest compleet los van de MQ, dan maakt het weinig uit of het zich wel of niet afspeelt in hetzelfde, of in een nieuw gebied. Wat betreft (2), waar je ook al van tevoren moet gaan bepalen waar de uitbreidingen over gaan, dat is wat Obsidian met NV erg goed gedaan heeft.quote:Ik hoop dat 't bij Fallout 4 meer een geheel vormt.
Bij NV ben ik nooit aan de DLC toegekomen, maar volgens mij waren dat ook een soort aparte tripjes die geheel losstaan van de rest van de wereld.
SPOILER: hints, geen spoilersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus, nee de uitbreidingen van NV staan niet los van de rest van 't spel. Al zijn het inderdaad allemaal andere gedeeltes. Dead Money, Honest Hearts en Lonesome Road hebben sterke raakpunten met wat er in de Mojave speelt. Dead Money is de enige uitbreiding waarbij je niet terug kunt gaan als je klaar bent. Bij de rest wel. Old World Blues is wat dat betreft goed vergelijkbaar met Tribunal: een druk op de knop en je zit weer in The Sink (je basis in OWB)...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
de NV DLC Old World Blues en Lonesome Road zijn echt tof (Y) Overigens zijn ze alle 4 verbonden met elkaar dmv enkele characters die genoemd worden in de gewone game en die je ook zelf tegenkomt. De laatste DLC gaat vooral ook over de courier zelf.quote:Op donderdag 17 september 2015 14:28 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat de Tribunal en Bloodmoon uitbreidingen (voor Morrowind) voor mijn gevoel wat meer om het lijf hadden dan sommige van de Fallout 3 DLCs. Tribunal en Bloodmoon stonden ook min of meer los van het Vanilla spel van Morrowind, maar toch had je nog wel redenen af en toe even terug te gaan naar het Bloodmoon eiland of Mournhould (de stad uit Tribunal waar je alleen door een soort teleport kon komen).. Bij Fallout 3 waren een aantal DLCs wbt te 'los' van de rest van de wereld. Point Lookout bijv vond ik erg geinig, maar in principe ga je er maar 1x heen, doe je alle quests en collectibles en kom je er nooit meer terug. Zelfde verhaal met die simulator DLC, Operation Anchorage ofzo? Ik hoop dat 't bij Fallout 4 meer een geheel vormt. Bij NV ben ik nooit aan de DLC toegekomen, maar volgens mij waren dat ook een soort aparte tripjes die geheel losstaan van de rest van de wereld.
Ik heb dat niet gehaald, ben gestopt na de Nuka Cola Factory. Daarna was er niets meer om naartoe te werken. Bizar hoe een game die een half jaar na aankondiging al in de winkels gaat liggen toch nog lang op zich laat wachtenquote:Op vrijdag 18 september 2015 16:51 schreef jogy het volgende:
Ik heb zelfs Shelter bijna uitgespeeld. 200 inwoners en elke productiekamer bijna op max..
Neh.quote:Op maandag 21 september 2015 15:33 schreef studentje7 het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd of Obsidian ook weer een Fallout game mag maken van Bethesda.
Ik denk het wel. Ik gok eind 2017 Fallout:LA van Obsidian. Wat denken jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |