SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Juist!quote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:16 schreef Pedroso het volgende:
Wie er ook coach wordt bij Ajax na Frank, het zal ook wel niets zijn volgens de vele beroepszeikerds.![]()
Wat heeft Bosz bewezen dan ?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:15 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Liever een coach die wel bewezen heeft een jeugdige ploeg vol talent beter te maken en samen te laten spelen. Dan kom je al snel op Peter Bosz uit.
Zou het overigens geen verkeerde keus vinden.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
cluppie doet het goed, hij is daar toch wel deels verantwoordelijk voorquote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:17 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wat heeft Bosz bewezen dan ?
Zou het overigens geen verkeerde keus vinden.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Als Frank Marc nou ook even mee neemtFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat hij elk jaar weer grotendeels opnieuw kan beginnen en het voor elkaar krijgt om er een team van te maken dat er dan staat.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:17 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wat heeft Bosz bewezen dan ?
Zou het overigens geen verkeerde keus vinden.Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn![]()
vooral het : de juiste mensen op de juiste plek zetten. Is iets wat ik bij Peter Bosz meer zie dan bij onze Frankquote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:24 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Dat hij elk jaar weer grotendeels opnieuw kan beginnen en het voor elkaar krijgt om er een team van te maken dat er dan staat.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Het duurt wel een half seizoen.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:24 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Dat hij elk jaar weer grotendeels opnieuw kan beginnen en het voor elkaar krijgt om er een team van te maken dat er dan staat.![]()
Bij Ajax hoeft hij niet elk seizoen helemaal opnieuw te beginnen.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het duurt wel een half seizoen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Man man man, Mokkiemok
Twee weken geleden had je nog alle vertrouwen in dit seizoen en nu is het allemaal weer kut?![]()
![]()
ja ik probeer mij erg vast te houden aan de eerste helft van de heen wedstrijd tegen wienquote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Man man man, Mokkiemok
Twee weken geleden had je nog alle vertrouwen in dit seizoen en nu is het allemaal weer kut?
maar het is compleet weg
ik vind het verschrikkelijk hoe het nu gaat, en het lijkt wel of ze het spoor compleet bijster zijn en alles dreigt uit te lopen op een waar drama seizoen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Stel je niet zo aan. We hebben een jonge ploeg, dan kan dit gebeuren. Het is even kut, maar ik zie ons gewoon als grote favoriet voor de titel.![]()
Ik had na het zien van de aan en verkopen een erg goede hoop, tot een week of wat geleden. De eerste helft tegen Wien, ik was zo blij om eindelijk weer eens goed spel te zien, ik was vorig seizoen bijna alweer vergeten. maar toen....quote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Man man man, Mokkiemok
Twee weken geleden had je nog alle vertrouwen in dit seizoen en nu is het allemaal weer kut?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
heeft niks met aanstellen te maken, ik zeg zoals ik het nu zie. Geen verbetering met vorig seizoen gezien het spel. Frank die blijkbaar alleen nog maar foute beslissingen maakt en telkens hetzelfde verhaal op hangt maar er niks mee doet.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:32 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Stel je niet zo aan. We hebben een jonge ploeg, dan kan dit gebeuren. Het is even kut, maar ik zie ons gewoon als grote favoriet voor de titel.
vorig seizoen mag je echt blij wezen met een tweede plek, dat is niet te danken aan de tweede seizoenshelft. Als het dit seizoen het hele seizoen gaat zoals de tweede seizoenshelft vorig jaar .....FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
maar we zullen zien, maar ga nou niet na een 2-1 winst zondag mij meteen van alles in mijn gezicht drukken.
Maar mocht ik ongelijk krijgen zal ik zeker mijn ongelijk toegeven, graag zelfsFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ze zijn extra gemotiveerd nu.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:32 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Stel je niet zo aan. We hebben een jonge ploeg, dan kan dit gebeuren. Het is even kut, maar ik zie ons gewoon als grote favoriet voor de titel.![]()
Mindset noemen ze datquote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ze zijn extra gemotiveerd nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:38 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Mindset noemen ze datJa, onderschat dat niet, 11 spelers die leuk kunnen ballen is nog geen team, daar is iets meer voor nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
het gaat mij niet eens zo zeer om de titel. Ik zou graag weer voor een wedstrijd begint het idee willen hebben dat het niet de vraag is of we winnen maar met hoeveel.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:32 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Stel je niet zo aan. We hebben een jonge ploeg, dan kan dit gebeuren. Het is even kut, maar ik zie ons gewoon als grote favoriet voor de titel.
Nu zit je al met geknepen billen naar Ajax- de Graafschap te kijken.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
voetbal slimheid noemen ze dat, ook wel gogme.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja, onderschat dat niet, 11 spelers die leuk kunnen ballen is nog geen team, daar is iets meer voor nodig.
~Frank de BoerFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat woordquote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:41 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
voetbal slimheid noemen ze dat ook wel gogme
~Frank de Boer![]()
.
Amen.![]()
gogmequote:
(Jiddisch-Hebreeuws) spelintelligentie, met name bij het voetballenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
De goede man op de juiste plek en daar gaat het al mis bij Frank.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:41 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
voetbal slimheid noemen ze dat, ook wel gogme.
~Frank de Boer![]()
Precies, we zullen het nooit meer weten, maar ik durf met droge ogen te beweren dat met dit materiaal, maar dan goed gebruikt, Rapid eenvoudig opzij gezet had kunnen worden.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De goede man op de juiste plek en daar gaat het al mis bij Frank.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
daar ga ik in mee.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Precies, we zullen het nooit meer weten, maar ik durf met droge ogen te beweren dat met dit materiaal, maar dan goed gebruikt, Rapid eenvoudig opzij gezet had kunnen worden.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Eindelijk een verstandige uitspraak van je. Gisteren schreeuwde je dat niemand er nog iets van kon.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Precies, we zullen het nooit meer weten, maar ik durf met droge ogen te beweren dat met dit materiaal, maar dan goed gebruikt, Rapid eenvoudig opzij gezet had kunnen worden.![]()
Wat ook gewoon zo is. Maar Rapid kan er ook niet zoveel van, die hebben gewoon een slimmere coach die niet te trots is om zijn speelwijze aan te passen aan de tegenstander. En hij stelt gewoon zijn beste 11 op.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eindelijk een verstandige uitspraak van je. Gisteren schreeuwde je dat niemand er nog iets van kon.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Spelersmateriaal is er wel, nu nog goed gebruiken en de juiste wissels/keuzes maken
als dat niet gebeurd, gaat het gewoon echt niet goed komen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Even voor de duidelijkheid. Jij vindt ook dat Milik, Sinkgraven, Bazoer, Klaassen, Riedewald en Cillessen er niks van kunnen?quote:![]()
Allemaal prima spelers maar de samenhang ontbreekt.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:58 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid. Jij vindt ook dat Milik, Sinkgraven, Bazoer, Klaassen, Riedewald en Cillessen er niks van kunnen?![]()
Absoluut mee eens, als je kijkt naar de voorhoede: zijn allemaal talenten. Middenveld allemaal grote talenten als je het mij vraagt. De verdediging vind ik echter, op Riedewald na (waar ik echt fan van begin te worden), maar matigjes in vergelijking met de restquote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Allemaal prima spelers maar de samenhang ontbreekt.![]()
Wacht watquote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:32 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Stel je niet zo aan. We hebben een jonge ploeg, dan kan dit gebeuren. Het is even kut, maar ik zie ons gewoon als grote favoriet voor de titel.Dit, dus.![]()
Als supporter van je club hoor je zo te denken en dat gaat ook op voor trainer en spelers.quote:
Alleen zo ga je kampioen worden, niet met slap gelul.![]()
Daarom we hebben wel genoeg grote talenten. Alleen normaal gesproken zou je dit moeten aanvullen met aankopen die echt wat toevoegen, ipv allemaal bankzitters. Bijna alles wat gehaald is de laatste jaren zit op de bank of op de tribune.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:58 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid. Jij vindt ook dat Milik, Sinkgraven, Bazoer, Klaassen, Riedewald en Cillessen er niks van kunnen?
Ik ben er trouwens voor om gewoon Andersen ook het vertrouwen te geven op linksbuiten als Viktor nog niet helemaal fit is. Volgens mij kunnen Andersen en Sinkgraven op links een prima tandem worden.Oh.![]()
Mwa, ik denk dat er andere factoren zijn die een meer beslissende rol spelen.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Als supporter van je club hoor je zo te denken en dat gaat ook op voor trainer en spelers.
Alleen zo ga je kampioen worden, niet met slap gelul.Dit, dus.![]()
We zijn natuurlijk wel een grote favoriet, maar niet meer favoriet dan PSV. Die schaal ik nog hoger in eigenlijk.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Als supporter van je club hoor je zo te denken en dat gaat ook op voor trainer en spelers.
Alleen zo ga je kampioen worden, niet met slap gelul.Oh.![]()
Als PSV Moreno van Espanyol binnenhengelt doen ze ook in de verdediging weer een stap vooruit.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We zijn natuurlijk wel een grote favoriet, maar niet meer favoriet dan PSV. Die schaal ik nog hoger in eigenlijk.Dit, dus.![]()
Daarom, al is het afwachten hoe goed Moreno is. Ben hem een beetje uit het oog verloren. En PSV heeft dan toch wel de juiste ervaren spelers in de as met talenten ernaast die kunnen groeien. Een betere samenstelling van de selectie dan bij Ajax, waar de ervaring alleen op de bank zit omdat ze er weinig van kunnen.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als PSV Moreno van Espanyol binnenhengelt doen ze ook in de verdediging weer een stap vooruit.Oh.![]()
Qua ervaring wel maar ook daar kunnen dingen misgaan en dan kan een goed georganiseerd elftal ze zonder probleem oprollen.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We zijn natuurlijk wel een grote favoriet, maar niet meer favoriet dan PSV. Die schaal ik nog hoger in eigenlijk.![]()
Ja ik vond PSV ook niet heel overtuigend tegen Groningen, ondanks de 3-0 overwinning. Maar ze gaan wel stabieler presteren dan Ajax denk ik. Ajax zal wel de ene week van Feyenoord thuis winnen met 4-0 en fantastisch voetbal, en dan een week later verliezen bij Roda.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Qua ervaring wel maar ook daar kunnen dingen misgaan en dan kan een goed georganiseerd elftal ze zonder probleem oprollen.Oh.![]()
Psv pakt de titel met twee vingers in de neus. Ajax is zo ver afgezakt dat we ons oprecht zorgen om Feyenoord moeten gaan maken.![]()
Is de competitie al begonnen dan? Beetje te voorbarig Fritsie!quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:41 schreef FritzWepper het volgende:
Psv pakt de titel met twee vingers in de neus. Ajax is zo ver afgezakt dat we ons oprecht zorgen om Feyenoord moeten gaan maken.![]()
![]()
Ajax wordt gewoon kampioen hoor[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax wordt gewoon kampioen hoor![]()
![]()
Ik zie gewoon niets in dit team waar enige hoop uit te putten valt. En ik ben niet eens van nature heel pessimistisch, maar het is gewoon al anderhalf jaar heel, heel slecht. Dat valt niet meer te ontkennen. Ik hoop van harte dat ik 't mis heb.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:43 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Is de competitie al begonnen dan? Beetje te voorbarig Fritsie!
[ afbeelding ]![]()
Andersen is juist niet goed genoeg als linksbuiten. De weinige wedstrijden waarin hij goed speelde stond hij op het middenveld.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben er trouwens voor om gewoon Andersen ook het vertrouwen te geven op linksbuiten als Viktor nog niet helemaal fit is. Volgens mij kunnen Andersen en Sinkgraven op links een prima tandem worden.![]()
Pas op wat je zegt, ik zei net hetzelfde en werd bijna met pek en veren verdrevenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:50 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Ik zie gewoon niets in dit team waar enige hoop uit te putten valt. En ik ben niet eens van nature heel pessimistisch, maar het is gewoon al anderhalf jaar heel, heel slecht. Dat valt niet meer te ontkennen. Ik hoop van harte dat ik 't mis heb.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Je ziet hoe dat bij Feyenoord heeft uitgewerkt de afgelopen 30 jaar. Gewoon realistisch blijven. Dat is het enige dat een club moet doen. Laat dit soort gebazel (inderdaad) maar aan de supporters over.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Alleen zo ga je kampioen worden, niet met slap gelul.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
nog maar een keer zodat mensen weten dat ik niet alleen negatief blaatquote:Op donderdag 6 augustus 2015 09:47 schreef mokkiemok het volgende:
Ik pleit er nog steeds voor Gudelj en Heitinga vast in de basis voor ten minste 5 wedstrijden, gewoon kijken hoe dat gaat. je hebt ze niet voor niets gehaald blijkbaar, blijf daar dan ook achter staan.
Sink op links was een verademing, houd hem daar dan ook even.
Van Rhijn-Heitinga-Riedewald-Dijks
--------Bazoer--------Gudelj
---------------Klaassen
---Fischer--Milik---Sinkgraven
Tete als tweede keus voor Rhijn
Veltman als tweede keus voor Heitinga
Fischer laten concurreren met Ghazi
Younes als tweede keus voor Sink
Sanogo als tweede keus voor Milik
dat zijn dus al 5 bankspelers
voeg daar bij Hoorn als breekijzer
2e keep
Serero als je verwacht met punt naar achter te gaan spelenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
ligt er maar net aan wat voor instructies je meegeeft.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:51 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Andersen is juist niet goed genoeg als linksbuiten. De weinige wedstrijden waarin hij goed speelde stond hij op het middenveld.
Andersen en Sinkgraven kunnen ook switchen in de wedstrijd. Niet zo honkvast dus allemaalOh.![]()
Ja, succes daarmee. Ik ben geen 15 jarig dekbed-fappertje dat blind idolaat is. Ze zijn op dit moment gewoon kut, klaar. En daarmee wek je weinig vertrouwen op idd.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:51 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Pas op wat je zegt, ik zei net hetzelfde en werd bijna met pek en veren verdrevenA gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Van Rhijn en Heitinga achterin?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:54 schreef mokkiemok het volgende:
nog maar een keer zodat mensen weten dat ik niet alleen negatief blaat
[..]
Nee dankjeOh.![]()
Nja ik zie Andersen het liefst gewoon verhuurd worden. Want ook dit jaar gaat hij geen vaste basisplaats afdwingen met al die nieuwe aankopen die er zijn gedaan (en dus eigenlijk ''verplicht'' opgesteld moeten worden). Lekker een jaartje bij Willem II of PEC voetballen zal veel beter voor hem zijn, hopelijk wordt die zo ook wat volwassener.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ligt er maar net aan wat voor instructies je meegeeft.
Andersen en Sinkgraven kunnen ook switchen in de wedstrijd. Niet zo honkvast dus allemaal![]()
zoals ik eerder al zei, daar zie ik momenteel nog liever tete, maar eerlijk is eerlijk rhijn heeft meer ervaring en is heus niet zo slechtquote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van Rhijn en Heitinga achterin?
Nee dankjeFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Nee, dat hoeft niet maar om nu al te zeggen dat Feyenoord of PSV kampioen wordt terwijl er nog geen 1 wedstrijd is gespeeld slaat als een lul op een drumstel.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:51 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Pas op wat je zegt, ik zei net hetzelfde en werd bijna met pek en veren verdreven![]()
zeg ik toch ook niet, ik concludeer dat Ajax dermate slecht speelt dat het wel eens kan uitlopen op een waar drama seizoenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:58 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft niet maar om nu al te zeggen dat Feyenoord of PSV kampioen wordt terwijl er nog geen 1 wedstrijd is gespeeld slaat als een lul op een drumstel.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
lekker veltmannetje laten spelen als hij twee wedstrijden verzaakt zijn werk goed te doen. Goede motivatie ookquote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dankje
fouten maken fouten maken
en lekker doorspelenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ja, dat zei ik al, wat voor impact heeft het constante gescheld en geklaag van Frank als het alleen bij woorden, die je na verloop van tijd niet meer hoort hoor, blijft?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:59 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
lekker veltmannetje laten spelen als hij twee wedstrijden verzaakt zijn werk goed te doen. Goede motivatie ook
fouten maken fouten maken
en lekker doorspelenA gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Jij niet, maar FritzWepper welquote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:59 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
zeg ik toch ook niet, ik concludeer dat Ajax dermate slecht speelt dat het wel eens kan uitlopen op een waar drama seizoen![]()
Van Rhijn is echt niet minder dan Tete, daarbij meer ervaring.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dankje![]()
Van Rhijn kan er helemaal niks vanquote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:17 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Van Rhijn is echt niet minder dan Tete, daarbij meer ervaring.Oh.![]()
Ik vind Tete een verademing tov Van Rhijnquote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:17 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Van Rhijn is echt niet minder dan Tete, daarbij meer ervaring.
En leuk die ervaring van hem, maar ik krijg niet de indruk dat iemand daar wat aan heeft![]()
Volgens mij was jij die gene die zei dat het mooi was dat Greg weg ging omdat de beter versie (Van Rhijn) al klaar stond.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van Rhijn kan er helemaal niks van![]()
Van Rhijn ging gewoon mee met het niveau van de rest afgelopen seizoen, prima back voor Ajax.![]()
Enige speler die ik heb zien kotsen van inspanning tijdens een wedstrijd, liep de longen uit zijn lijf.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:22 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Volgens mij was jij die gene die zei dat het mooi was dat Greg weg ging omdat de beter versie (Van Rhijn) al klaar stond.![]()
Van Rhijn ging gewoon mee met het niveau van de rest afgelopen seizoen, prima back voor Ajax.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ja Veltman was ook een verademing tov Alderweireld of niet?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:21 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik vind Tete een verademing tov Van Rhijn
En leuk die ervaring van hem, maar ik krijg niet de indruk dat iemand daar wat aan heeft![]()
![]()
Vind tete aanvallend heel matig.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:21 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik vind Tete een verademing tov Van Rhijn
En leuk die ervaring van hem, maar ik krijg niet de indruk dat iemand daar wat aan heeftDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
neequote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:24 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja Veltman was ook een verademing tov Alderweireld of niet?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Zonder Jan was Toby ook maar matigquote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:24 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja Veltman was ook een verademing tov Alderweireld of niet?![]()
Eens, maar kan natuurlijk nog beter wordenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:27 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Vind tete aanvallend heel matig.![]()
Andersom, Vertonghen was afhankelijk van zijn aanvallende kwaliteiten.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:28 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zonder Jan was Toby ook maar matig![]()
in 2012 postte ik nog niet eens actief op FOK!quote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:22 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Volgens mij was jij die gene die zei dat het mooi was dat Greg weg ging omdat de beter versie (Van Rhijn) al klaar stond.![]()
Van Rhijn ging gewoon mee met het niveau van de rest afgelopen seizoen, prima back voor Ajax.
Oh.![]()
Het gaat al vanaf het seizoen 13/14 achteruit, de laatste maanden van 14/15 behoorlijk hard zelfs, dat Ajax zou over een heel seizoen rechterrijtje spelen. Nu, een zomerstop later, zit er nog steeds dezelfde technische staf met dezelfde ideeën en is de selectie niet spectaculair versterkt. Ik zie dan ook niet waar winst geboekt moet worden. Misschien heb ik het mis joh, maar ik verwacht er bitter weinig van.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:11 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Jij niet, maar FritzWepper wel![]()
Orlando Trustfull gaat het verschil maken , Franks goeie vriend .quote:Op donderdag 6 augustus 2015 17:11 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Het gaat al vanaf het seizoen 13/14 achteruit, de laatste maanden van 14/15 behoorlijk hard zelfs, dat Ajax zou over een heel seizoen rechterrijtje spelen. Nu, een zomerstop later, zit er nog steeds dezelfde technische staf met dezelfde ideeën en is de selectie niet spectaculair versterkt. Ik zie dan ook niet waar winst geboekt moet worden. Misschien heb ik het mis joh, maar ik verwacht er bitter weinig van.
huehuehueRED ONS HENNIEGOD![]()
Dit is echt op elke manier belachelijk, er zijn 2 ballen getrapt en je hebt je conclusies al getrokken dat het weer verschrikkelijk slecht en kut is.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 17:11 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Het gaat al vanaf het seizoen 13/14 achteruit, de laatste maanden van 14/15 behoorlijk hard zelfs, dat Ajax zou over een heel seizoen rechterrijtje spelen. Nu, een zomerstop later, zit er nog steeds dezelfde technische staf met dezelfde ideeën en is de selectie niet spectaculair versterkt. Ik zie dan ook niet waar winst geboekt moet worden. Misschien heb ik het mis joh, maar ik verwacht er bitter weinig van.![]()
Waarom? Draai het eens om. Op basis waarom zou het niveau weer in de buurt komen van drie jaar geleden?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 17:14 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dit is echt op elke manier belachelijk, er zijn 2 ballen getrapt en je hebt je conclusies al getrokken dat het weer verschrikkelijk slecht en kut is.![]()
Pecies, dat probeer ik hem ook al een tijdje duidelijk te makenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 17:14 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dit is echt op elke manier belachelijk, er zijn 2 ballen getrapt en je hebt je conclusies al getrokken dat het weer verschrikkelijk slecht en kut is.
Maar misschien heeft Fritsie een glazen bol![]()
![]()
Ik weet dat het seizoen pril is, maar het was ook kut tegen Rapid Wien. Misschien vallen alle puzzelstukjes inderdaad op z'n plaats komende tijd. We zullen zien. Ik heb mijn verwachtingen iig flink bijgesteld.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 17:14 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dit is echt op elke manier belachelijk, er zijn 2 ballen getrapt en je hebt je conclusies al getrokken dat het weer verschrikkelijk slecht en kut is.![]()
Er zijn 2 ballen getrapt en het IS ook kut en slecht. FC Oogaids gaat alweer het 5e seizoen in.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 17:14 schreef Brammess het volgende:
[..]
Waarom al zo speculeren als er nog geen bal geraakt is in de competitiequote:Op donderdag 6 augustus 2015 17:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Waarom? Draai het eens om. Op basis waarom zou het niveau weer in de buurt komen van drie jaar geleden?![]()
![]()
Omdat lullen over voetbal bijna net zo leuk is als voetbal zelf.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 17:19 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Waarom al zo speculeren als er nog geen bal geraakt is in de competitie![]()
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 17:20 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Omdat lullen over voetbal bijna net zo leuk is als voetbal zelf.![]()
![]()
Het was niet kutquote:Op donderdag 6 augustus 2015 17:18 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Ik weet dat het seizoen pril is, maar het was ook kut tegen Rapid Wien. Misschien vallen alle puzzelstukjes inderdaad op z'n plaats komende tijd. We zullen zien. Ik heb mijn verwachtingen iig flink bijgesteld.Zelfs als dat je mening is klopt het niet. Er werden gewoon teveel individuele fouten gemaakt, in het geval dat er mooier, sneller en beter voetbal gespeeld zou moeten worden wordt dat ook gedaan. De fouten moeten uit het spel, dan komt het goed en wordt je met leuk voetbal kampioen.
![]()
Tja, als jij het voetballend verder wel voldoende vond dinsdag ... wat werd er nou daadwerkelijk gecreëerd?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 17:25 schreef Brammess het volgende:
[..]
Het was niet kutZelfs als dat je mening is klopt het niet. Er werden gewoon teveel individuele fouten gemaakt, in het geval dat er mooier, sneller en beter voetbal gespeeld zou moeten worden wordt dat ook gedaan. De fouten moeten uit het spel, dan komt het goed en wordt je met leuk voetbal kampioen.
![]()
Transferperiode is nog niet over toch, nu rap en snel echte kwaliteit kopen en voorkomen dat je voor de winterstop ook kansloos bent voor de titel. Zelfs een blinde ziet waar het mis zit.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Selectie is compleetquote:Op donderdag 6 augustus 2015 17:34 schreef manny het volgende:
Transferperiode is nog niet over toch, nu rap en snel echte kwaliteit kopen en voorkomen dat je voor de winterstop ook kansloos bent voor de titel. Zelfs een blinde ziet waar het mis zit.RED ONS HENNIEGOD![]()
Jammer dat Ajax niet meer tegen Lazio kan. Had wat geweest als hij dan in de 93e minuut de 3-2 scoorde.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 17:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Stiekem vind ik dat toch wel geinig![]()
Ik vrees dat Ajax geen 2 goals kan maken tegen Lazioquote:Op donderdag 6 augustus 2015 17:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer dat Ajax niet meer tegen Lazio kan. Had wat geweest als hij dan in de 93e minuut de 3-2 scoorde.RED ONS HENNIEGOD![]()
We scoorden er ook twee tegen Barcelonaquote:Op donderdag 6 augustus 2015 17:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik vrees dat Ajax geen 2 goals kan maken tegen Lazio.
![]()
Er werd over twee wedstrijden bij elkaar misschien één helft leuk voetbal gespeeld. Dat is niet genoeg, zeker niet als je vijf goals cadeau doet.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 17:25 schreef Brammess het volgende:
[..]
Het was niet kutZelfs als dat je mening is klopt het niet. Er werden gewoon teveel individuele fouten gemaakt, in het geval dat er mooier, sneller en beter voetbal gespeeld zou moeten worden wordt dat ook gedaan. De fouten moeten uit het spel, dan komt het goed en wordt je met leuk voetbal kampioen.
![]()
Ja en in 1995 scoorden we er 3 tegen Grasshoppersquote:Op donderdag 6 augustus 2015 17:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We scoorden er ook twee tegen Barcelona.
RED ONS HENNIEGOD![]()
In de jaren 70' met 12-1 van Vitessequote:Op donderdag 6 augustus 2015 17:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja en in 1995 scoorden we er 3 tegen Grasshoppers![]()
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 17:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de jaren 70' met 12-1 van Sjelsie 3/4RED ONS HENNIEGOD![]()
Uit gvd .quote:Op donderdag 6 augustus 2015 17:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gelukkig treffen we die pas in oktober.RED ONS HENNIEGOD![]()
Grasshoppers geniale clubnaamquote:Op donderdag 6 augustus 2015 17:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja en in 1995 scoorden we er 3 tegen GrasshoppersOh.![]()
Lelijk logo, dat welquote:Op donderdag 6 augustus 2015 17:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Grasshoppers geniale clubnaamRED ONS HENNIEGOD![]()
Zitten we dan nog in Europa? die Euroliek hoeft van mij niet meerquote:Op donderdag 6 augustus 2015 17:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dankzij al het risicotroep zitten we voorgoed vast aan zware uitwedstrijden na Europa.RED ONS HENNIEGOD![]()
De Europa League is prima joh. Gewoon overwinteren en proberen ver te komen.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 17:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zitten we dan nog in Europa? die Euroliek hoeft van mij niet meer
HajahahaOh.![]()
De KNVB maar huilen over die coëfficiënt, maar Ajax jaar in, jaar uit, naaien met het competitieprogramma rond Europese duels.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 17:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dankzij al het risicotroep zitten we voorgoed vast aan zware uitwedstrijden na Europa.![]()
Die hadden we vorig seizoen moeten winnenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Europa League is prima joh. Gewoon overwinteren en proberen ver te komen.
Hajahaha
-Edwin de poeperdRED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wedden doe je maar met tompsv![]()
![]()
Halve finale was mogelijk geweest zelfs met het materiaal van vorig jaarquote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die hadden we vorig seizoen moeten winnen
-Edwin de poeperd
Oh.![]()
Spel was te kansloos daarvoorquote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Halve finale was mogelijk geweest zelfs met het materiaal van vorig jaarRED ONS HENNIEGOD![]()
Veltman die dan gewoon 1-1 maakt daar en thuis afmakenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Spel was te kansloos daarvoor
Want dat kunnen we goed. Thuis potjes afmakenOh.![]()
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wedden doe je maar met tompsv![]()
![]()
Sjon Veltman en gewoonquote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Veltman die dan gewoon 1-1 maakt daar en thuis afmaken
Want dat kunnen we goed. Thuis potjes afmaken
dat gaat nietRED ONS HENNIEGOD![]()
Thuis had je tegen Dnipro gewoon af moeten maken. Alleen apart dat de uitdoelpunten regel nog in verlenging telt, zo is de uitspelende ploeg veel meer in voordeel.![]()
Ajax heeft een "ZWARE BOETE" gekregen van de UEFA, ¤48.000.
Dit komt neer op 0.048% van het vermogen van ¤100.000.000 en 4 weken van Boilesen zijn salaris.![]()
Dat moet ook afgeschaft worden ja. Gewoon op 0-0 beginnen in de verlenging en doelpunten van beide kanten tellen even zwaar.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:41 schreef Brammess het volgende:
Thuis had je tegen Dnipro gewoon af moeten maken. Alleen apart dat de uitdoelpunten regel nog in verlenging telt, zo is de uitspelende ploeg veel meer in voordeel.Oh.![]()
Hebben ze de fonteintjes in de kleedkamer gesloopt?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:44 schreef Brammess het volgende:
Ajax heeft een "ZWARE BOETE" gekregen van de UEFA, ¤48.000.![]()
Met vuurwerkjes gespeeld.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hebben ze de fonteintjes in de kleedkamer gesloopt?[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
pyro bij de opkomst in de uitwedstrijd. Van de UEFA MOET je op je stoel blijven zitten voor 90 minuten, moet je stil zijn en mag je geen plezier hebben.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hebben ze de fonteintjes in de kleedkamer gesloopt?![]()
Uitstekende oplossing!quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Terecht dan, verkeerde tijd van het jaar daarvoor.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
UEFAtwitter:MikeVerweij twitterde op donderdag 06-08-2015 om 19:59:23De @UEFA maakt zich belachelijk. Schwab twee wedstrijden geschorst voor kiezelharde overtreding in Wenen op Jairo Riedewald. #Ajax reageer retweet
![]()
Uberhaupt die hele uitdoelpunten regel afschaffen. Als je toch al uit en thuis speelt is dat toch totaal belachelijke willekeur?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat moet ook afgeschaft worden ja. Gewoon op 0-0 beginnen in de verlenging en doelpunten van beide kanten tellen even zwaar.
Het vergroot alleen het voordeel dat je hebt als je als eerste thuis speelt.![]()
Wat een bullshit. Botteghin kan niets met ruimte in zijn rug.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:55 schreef Joezi het volgende:
De stelling van Spaan: 'Met Botteghin en Van der Heijden had Ajax beslist van Rapid gewonnen'
Bovendien waren het vooral persoonlijke fouten van de middenvelders die Ajax nekte.
En zeldzame tactische fouten van de Boer.![]()
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:55 schreef Joezi het volgende:
De stelling van Spaan: 'Met Botteghin en Van der Heijden had Ajax beslist van Rapid gewonnen'
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Is ooit bedacht zodat ploegen aanvallend zouden gaan spelen, maar nu gaan ploegen juist defensiever spelen om maar uitdoelpunt tegen te krijgen.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:54 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Uberhaupt die hele uitdoelpunten regel afschaffen. Als je toch al uit en thuis speelt is dat toch totaal belachelijke willekeur?
Het vergroot alleen het voordeel dat je hebt als je als eerste thuis speelt.Oh.![]()
Mooi, die nemen we niet meer serieus.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:55 schreef Joezi het volgende:
De stelling van Spaan: 'Met Botteghin en Van der Heijden had Ajax beslist van Rapid gewonnen'Oh.![]()
Heb je die ooit serieus genomen op voetbalgebied dan ?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mooi, die nemen we niet meer serieus.
Van de Heyden en Bottegin
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Voor de rest heb ik nooit echt een mening van hem gelezen.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:40 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Heb je die ooit serieus genomen op voetbalgebied dan ?
Van de Heyden en BotteginOh.![]()
Fuck it, zie Urby net op Ajax TV, gewoon doen, kwaad kan het niet denk ik.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Boilesen weg, Urby erbij. Ik zeg doen !quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:16 schreef HeatWave het volgende:
Fuck it, zie Urby net op Ajax TV, gewoon doen, kwaad kan het niet denk ik.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dat is altijd wel triest na zo'n nederlaag. Dan komen de experts tevoorschijn en komen met dit soort kansloze namen.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
Henk Spaan noemde ook Marten de Roon nog
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Henk is een lollige ventquote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
Henk Spaan noemde ook Marten de Roon nog![]()
![]()
Hahahahahaha wat een idiootquote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:40 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Heb je die ooit serieus genomen op voetbalgebied dan ?
Van de Heyden en Bottegin![]()
![]()
De Nederlandse journalistiek is echt van een bizar laag niveau.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:19 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat is altijd wel triest na zo'n nederlaag. Dan komen de experts tevoorschijn en komen met dit soort kansloze namen.
Ik lees zinnigere dingen op forums van fans dan van zogenoemde voetbalkenners.Oh.![]()
Direct doen man, snap die haat op Urby echt niet.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:16 schreef HeatWave het volgende:
Fuck it, zie Urby net op Ajax TV, gewoon doen, kwaad kan het niet denk ik.![]()
Denk eigenlijk niet dat Urby weer voor die positie wilt tekenen. Aanvallende middenvelder het liefst denk ik, of evt linksbuiten.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:17 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Boilesen weg, Urby erbij. Ik zeg doen !![]()
- Qarabag (Azerbadzjan)
- Molde (Noorwegen)
- Jablonec (Tsjechië)
- Brondby (Denemarken)
- Milsami Orhei (Moldavië)
Uit deze vijf komt onze EL-tegenstander.Gourmetten of steengrillen?![]()
Mogen alle 5 geen probleem zijn, maar dat dacht ik van Rapid Wien ookquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 08:43 schreef Silenus het volgende:
- Qarabag (Azerbadzjan)
- Molde (Noorwegen)
- Jablonec (Tsjechië)
- Brondby (Denemarken)
Uit deze vijf komt onze EL-tegenstander.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Ook bij deze clubs gaan ze onderschatten, let maar op.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 08:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mogen alle 5 geen probleem zijn, maar dat dacht ik van Rapid Wien ookA gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Brondby is de lastigste. De rest zou te doen moeten zijn. Maar ja, Rapid Wien is ook geen hoogvlieger.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 08:43 schreef Silenus het volgende:
- Qarabag (Azerbadzjan)
- Molde (Noorwegen)
- Jablonec (Tsjechië)
- Brondby (Denemarken)
Uit deze vijf komt onze EL-tegenstander.![]()
Blijft stil vanuit transferland. Neem aan dat ze zich de tering zijn geschrokken en nu alsnog echte toegevoegde waarde gaan kopen. Hoop. Tegen beter weten in.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Stiekem gun ik ze wel een strafkamp-expeditie na hun wanprestatiequote:Op vrijdag 7 augustus 2015 08:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hopelijk niet tegen Qarabag, al is het alleen maar uit praktisch oogpunt.>
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Brondby is wel het lastigst.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 08:43 schreef Silenus het volgende:
- Qarabag (Azerbadzjan)
- Molde (Noorwegen)
- Jablonec (Tsjechië)
- Brondby (Denemarken)
Uit deze vijf komt onze EL-tegenstander.
Wanneer is de loting en wanneer zijn de wedstrijden?“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Molde moet je net als Brondby ook niet willen, verwacht ik zo.
Beste is Jablonec te loten, want Moldavie en Azerbadzjan liggen ook niet om de hoek.![]()
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:55 schreef Joezi het volgende:
Kan iemand die man een spuitje geven.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
ik ben het ook 9 van de 10 keer niet met hem eens maar hij schrijft wel leukquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:11 schreef fathank het volgende:
[..]
Kan iemand die man een spuitje geven.![]()
Daar zou hij zomaar eens gelijk in kunnen hebben, hoor.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:55 schreef Joezi het volgende:
De stelling van Spaan: 'Met Botteghin en Van der Heijden had Ajax beslist van Rapid gewonnen'![]()
En PSV trekt vervolgens Moreno binnen, is toch weer een slimme aankoopquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 08:56 schreef manny het volgende:
Blijft stil vanuit transferland. Neem aan dat ze zich de tering zijn geschrokken en nu alsnog echte toegevoegde waarde gaan kopen. Hoop. Tegen beter weten in.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Ach ja, het verbaast niemand toch? Ze zijn er heilig van overtuigd dat deze groep goed genoeg is, alle bewijs die het tegendeel bewijzen ten spijt.
Enorme zelfoverschatting van zowel het spelersmateriaal als het vermogen van de trainers om het zooitje aan het voetballen te krijgen lijkt het.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Zelfs met vastgebonden voeten wordt PSV weer kampioen. Zucht.. wordt een zwaar jaar op het werk in V'hoven.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En PSV trekt vervolgens Moreno binnen, is toch weer een slimme aankoop![]()
![]()
"Zo'n type speler is onhaalbaar voor de eredivisie"quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En PSV trekt vervolgens Moreno binnen, is toch weer een slimme aankoop
Nee domme kut, je probeert het niet eens![]()
![]()
Ze willen gewoon niet, ze weten best wel dat het kan, maar dat kost geld. En ze houden gewoon hun poot stijf qua salaris. Nou dan krijg je dus dit soort kutselecties. Paar spelers die net voldoende scoren, 1 of 2 die echt goed zijn en de rest is pure middelmaat of gewoon echt volkomen kut.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
"Zo'n type speler is onhaalbaar voor de eredivisie"
Nee domme kut, je probeert het niet eens
En daar word je waarschijnlijk dus al nationaal geen kampioen mee, maar europees gezien ben je gewoon een lachertje.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Molde wil je ook niet treffen. Nipt uitgeschakeld ook in CL voorrronde, waren eigenlijk beter dan Dinamo Zagrebquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 08:56 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Brondby is de lastigste. De rest zou te doen moeten zijn. Maar ja, Rapid Wien is ook geen hoogvlieger.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
En misten twee pingels nog, kwamen nog terug van 0-3 tot 3-3 met een man minder. Waar kennen we dat van.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:24 schreef franklop het volgende:
[..]
Molde wil je ook niet treffen. Nipt uitgeschakeld ook in CL voorrronde, waren eigenlijk beter dan Dinamo Zagreb
Milsami Orhei schakelde 'gewoon' Loedogorets uit in de CL-voorronde. Tsjaaa...Gourmetten of steengrillen?![]()
Dieptepuntje dit. Niet willen spelen tegen Molde omdat die eigenlijk beter zijn dan Dinamo Zagreb.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:24 schreef franklop het volgende:
[..]
Molde wil je ook niet treffen. Nipt uitgeschakeld ook in CL voorrronde, waren eigenlijk beter dan Dinamo Zagreb
Aansluiting met de top van Europa was toch het plan. Gewoon fuckin' kapot spelen die paupers van Molde.De waarheid ligt natuurlijk in het midden hè. Spelers als Guardado, Moreno en de Jong (al was dat vooral een gok)zou je ook niet zomaar verwachten in de Eredivisie. Die stonden ook niet direct te springen voor PSV hoor. Maar als je weet hoeveel tijd en energie Brands er in steekt om die jongens binnen te halen. Vele gesprekken, duidelijk maken wat hun rol kan zijn, hoe belangrijk je ze vindt, veren in de reet. Nou ja, ik heb gewoon niet het idee dat Overmars er ook maar een kwart van die energie in steekt. Zelfde met een talent als Pereiro, tuurlijk, hij moet zich nog maar bewijzen, maar hij staat wel internationaal bekend als groot talent en tekent na heel veel gedoe bij PSV.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze willen gewoon niet, ze weten best wel dat het kan, maar dat kost geld. En ze houden gewoon hun poot stijf qua salaris. Nou dan krijg je dus dit soort kutselecties. Paar spelers die net voldoende scoren, 1 of 2 die echt goed zijn en de rest is pure middelmaat of gewoon echt volkomen kut.
En daar word je waarschijnlijk dus al nationaal geen kampioen mee, maar europees gezien ben je gewoon een lachertje.
Bij Overmars blijf ik het gevoel hebben dat hij verwacht dat iedere speler direct maar in de houding moet springen als Ajax interesse toont. En zodra ze niet meteen in het vliegtuig zitten om bij het grote Ajax te tekenen, dan haakt hij af. Kennelijk kunnen ze dit soort jongens niet het gevoel geven dat er voor hun bij Ajax iets te halen is.![]()
Ik schat het Club Brugge van vorig jaar toch eigenlijk wel heel wat hoger in dan het huidige Ajax. Maar evengoed, geen van de potentiele tegenstanders mogen een probleem zijn.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:50 schreef Cavaliers het volgende:
Club Brugge won vorig jaar met speels gemak van Brondby, waarom zou je daar bang voor moeten zijn?![]()
Wat een goede post van jouquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:49 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dieptepuntje dit. Niet willen spelen tegen Molde omdat die eigenlijk beter zijn dan Dinamo Zagreb.
Aansluiting met de top van Europa was toch het plan. Gewoon fuckin' kapot spelen die paupers van Molde.
[..]
De waarheid ligt natuurlijk in het midden hè. Spelers als Guardado, Moreno en de Jong (al was dat vooral een gok)zou je ook niet zomaar verwachten in de Eredivisie. Die stonden ook niet direct te springen voor PSV hoor. Maar als je weet hoeveel tijd en energie Brands er in steekt om die jongens binnen te halen. Vele gesprekken, duidelijk maken wat hun rol kan zijn, hoe belangrijk je ze vindt, veren in de reet. Nou ja, ik heb gewoon niet het idee dat Overmars er ook maar een kwart van die energie in steekt. Zelfde met een talent als Pereiro, tuurlijk, hij moet zich nog maar bewijzen, maar hij staat wel internationaal bekend als groot talent en tekent na heel veel gedoe bij PSV.
Bij Overmars blijf ik het gevoel hebben dat hij verwacht dat iedere speler direct maar in de houding moet springen als Ajax interesse toont. En zodra ze niet meteen in het vliegtuig zitten om bij het grote Ajax te tekenen, dan haakt hij af. Kennelijk kunnen ze dit soort jongens niet het gevoel geven dat er voor hun bij Ajax iets te halen is.![]()
![]()
Hou op manquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:52 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik schat het Club Brugge van vorig jaar toch eigenlijk wel heel wat hoger in dan het huidige Ajax. Maar evengoed, geen van de potentiele tegenstanders mogen een probleem zijn.![]()
Daar is Ruud Vormer één van de betere spelers. Samen met Timmy Simons op het middenveld![]()
![]()
Best wel hè. Realistisch, genuanceerd. En waarschijnlijk aardig in jouw straatje, voor de afwisseling. Je kunt je er in vinden?quote:Maar het is wel een geoliede machine. Mede dankzij Simons. Ongelooflijk dat Simons na al die jaren nog altijd zo wordt onderschat. Net als de hele Belgische competitie trouwens. Brugge, Gent, Anderlecht. Die doen hier gewoon mee voor de top drie hoor. Zijn geen haar minder dan Ajax of Feyenoord.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:53 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Hou op man![]()
Daar is Ruud Vormer één van de betere spelers. Samen met Timmy Simons op het middenveld![]()
Ik onderschat Simons niet. Het is gewoon een redelijke speler en niet meer dan dat. En inmiddels op een bepaalde leeftijd.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:57 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Best wel hè. Realistisch, genuanceerd. En waarschijnlijk aardig in jouw straatje, voor de afwisseling. Je kunt je er in vinden?
[..]
Maar het is wel een geoliede machine. Mede dankzij Simons. Ongelooflijk dat Simons na al die jaren nog altijd zo wordt onderschat. Net als de hele Belgische competitie trouwens. Brugge, Gent, Anderlecht. Die doen hier gewoon mee voor de top drie hoor. Zijn geen haar minder dan Ajax of Feyenoord.
Dat die ploegen niet minder zijn dan Ajax en Feyenoord zegt momenteel meer over Ajax en Feyenoord. Want zo'n Club Brugge is echt niet bijzonder hoor.![]()
Het is te hopen dat Ajax zich gauw weet te herstellen. Liefst komend weekend al natuurlijk. Het is inmiddels voor het eerst sinds jaren dat ik weinig zin heb in het nieuwe voetbalseizoen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:25 schreef Silenus het volgende:
[..]
En misten twee pingels nog, kwamen nog terug van 0-3 tot 3-3 met een man minder. Waar kennen we dat van.
Milsami Orhei schakelde 'gewoon' Loedogorets uit in de CL-voorronde. Tsjaaa...
Vorig jaar had ik het nare voorgevoel dat Ajax tekort zou schieten om de 5e titel op een rij binnen te halen. Dat simpele feit kwam niet alleen uit, we maakten zelfs totaal geen aanspraak op de landstitel. Aan het begin van deze zomer had ik al het gevoel dat PSV nog een keer landskampioen zou worden, maar verwachtte dat wij er kort op zouden zitten. Dat vanwege de transfers en het idee dat de staff wel een beetje wakker was geworden... Ondertussen blijkt niets minder waar.
De Nederlandse competitie is nog niet eens begonnen en bijna alle hoop lijkt al vervlogen. Er is niets veranderd bij Ajax. Helemaal niets. Niet bij de organisatie/staff en niet bij de spelers. Daar staat tegenover dat PSV wel een sterker team heeft dan vorig seizoen. Ze leveren qua goals in door het vertrek van Depay en Wijnaldum, maar tegelijkertijd zijn er daar wel spelers die groeien. Tel daar een aantal interessante aankopen bij op en voilá, daar staat een degelijk elftal met een goede mentaliteit. Met een - vanuit PSV gezien - beetje geluk maakt Maher eindelijk zijn belofte waar en dan missen ze Depay en Wijnaldum niet eens meer..
Ik hoop dat ik niemand de put in praat. Ik krijg echter al flashbacks naar de 5 seizoenseinden '05-'10. Al moet ik ook bekennen dat de staat van het Nederlands elftal ook debet is aan mijn zurigheid over het aankomend seizoen.
Het goede nieuws is dat er ergens aan de horizon altijd nieuw succes gloort voor Ajax.
![]()
Ik zeg toch ook niet dat de Champions League kunnen winnen? Ik zeg alleen dat ze niet minder zijn dan Ajax en Feyenoord.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:01 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ik onderschat Simons niet. Het is gewoon een redelijke speler en niet meer dan dat. En inmiddels op een bepaalde leeftijd.
Dat die ploegen niet minder zijn dan Ajax en Feyenoord zegt momenteel meer over Ajax en Feyenoord. Want zo'n Club Brugge is echt niet bijzonder hoor.
En Simons zou binnen het huidige Ajax van onschatbare waarde kunnen zijn. Hij is wat ouder, maar van zijn snelheid en techniek heeft hij het sowieso nooit moeten hebben. Maar zijn inzicht en loopvermogen is nog prima in orde. Een middenveld met Klaassen-Simons-Gudelj had Rapid kapot gespeeld.![]()
Ik weet niet zo zeker of die Belgische topclubs het in zich hebben om over 34 wedstrijden bovenaan te kunnen staan in de Eredivisie. Normaal gesproken zouden RB Salzburg en Rapid Wien in een volledige competitie ook onder Psv en Ajax eindigen.![]()
Oei.twitter:MikeVerweij twitterde op vrijdag 07-08-2015 om 11:41:39Viktor Fischer verlaat training #Ajax en wijst op rechter hamstring. Wellicht uit voorzorg. Later meer info reageer retweet
![]()
Nou dat moet wel te doen zijn toch..quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 08:43 schreef Silenus het volgende:
- Qarabag (Azerbadzjan)
- Molde (Noorwegen)
- Jablonec (Tsjechië)
- Brondby (Denemarken)
Uit deze vijf komt onze EL-tegenstander.![]()
Ik heb zin in zondag!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:49 schreef Cavaliers het volgende:
Oei.twitter:MikeVerweij twitterde op vrijdag 07-08-2015 om 11:41:39Viktor Fischer verlaat training #Ajax en wijst op rechter hamstring. Wellicht uit voorzorg. Later meer info reageer retweet
robben 2.
Dit, dus.![]()
Ach, na zijn blessure speelt hij de hele Eredivisie weer kapot. Zobgaat dat, hebben we bij Boilesen ook al meegemaakt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:49 schreef Cavaliers het volgende:
![]()
Wees blij, tegen de andere geplaatste clubs hebben ze helemaal geen kans.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:51 schreef Rickertman96 het volgende:
Wat een kut teams waar Ajax tegen kan loten![]()
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:03 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Wees blij, tegen de andere geplaatste clubs hebben ze helemaal geen kans.![]()
![]()
Ja en Veltman is een topperquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ga toch fietsen, Ajax is tegen geen elke club in de EL op dit moment kansloos.![]()
Ach nee, kansloos niet. Daar heb je een sterk punt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ga toch fietsen, Ajax is tegen geen elke club in de EL op dit moment kansloos.![]()
Poulefase komen we ook makkelijk door.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:09 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ach nee, kansloos niet. Daar heb je een sterk punt.![]()
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Poulefase komen we ook makkelijk door.![]()
![]()
Tja, dat werd ook gedacht van Rapid Wien vooraf. Er werd hier al gespeculeerd over de volgende tegenstander.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Poulefase komen we ook makkelijk door.
Accepteer nou maar gewoon dat dit Ajax van elke ploeg in Europa kan verliezen en dat van het merendeel ook zal doen.
En ja, lopende het seizoen zal het wel wat beter worden. Maar nu? Ik denk dat FC Oss er nog 3 inlegt tegen Ajax.![]()
Wie heeft gezegd dat Rapid een eitje is dan? Zou toch graag willen dat je dit even opzoekt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:15 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Tja, dat werd ook gedacht van Rapid Wien vooraf. Er werd hier al gespeculeerd over de volgende tegenstander.
Accepteer nou maar gewoon dat dit Ajax van elke ploeg in Europa kan verliezen en dat van het merendeel ook zal doen.
En ja, lopende het seizoen zal het wel wat beter worden. Maar nu? Ik denk dat FC Oss er nog 3 inlegt tegen Ajax.
Natuurlijk kan Ajax van elke ploeg in Europa verliezen maar dat gaat voor zowat elke club op die in Europa speelt op de top 5 na.
AZ smeren we weer af dit weekend en dan zijn we kampioenkandidaat nummer 1.![]()
Als jij het wilt weten, dan zoek je het toch lekker op?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wie heeft gezegd dat Rapid een eitje is dan? Zou toch graag willen dat je dit even opzoekt.Dat eerste zou kunnen, dat tweede sowieso niet.quote:AZ smeren we weer af dit weekend en dan zijn we kampioenkandidaat nummer 1.![]()
Jij beweert dingen en kan ze daarna weer niet onderbouwenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:22 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Als jij het wilt weten, dan zoek je het toch lekker op?
[..]
Dat eerste zou kunnen, dat tweede sowieso niet.
Wie dan PSV?![]()
![]()
quote:Urby Emanuelson traint vrijdag mee met het eerste van Ajax. De linkspoot houdt momenteel zijn conditie op peil bij de Amsterdammers, maar deed dat de afgelopen dagen alleen bij het belofte-elftal.
De multifunctionale 17-voudig international van Oranje zit na mislukte avonturen bij AS Roma en Atalanta Bergamo zonder club.
„Ik heb de afgelopen weken individueel getraind met Iwan Redan (ex-prof, red.) als personal trainer, maar ik wilde weer in groepsverband werken, dat is toch een stuk prettiger", legde linkervleugelspeler eerder al uit.
"Het contact met Ajax was natuurlijk heel makkelijk gelegd", aldus Emanuelson die tussen 2004 en 2011 al in Amsterdam speelde.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt![]()
Nu ook nietquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:03 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Wees blij, tegen de andere geplaatste clubs hebben ze helemaal geen kans.![]()
Damn, ook gepost vanaf een Windows 95 machine?quote:.
Get woke, go broke!![]()
Common knowledge.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij beweert dingen en kan ze daarna weer niet onderbouwenVanzelfsprekend.quote:Wie dan PSV?![]()
Berichtje van Telegraaf van een minuut of 10 daarvoor en zag hem zo snel niet staan.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Damn, ook gepost vanaf een Windows 95 machine?.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt![]()
oh ja daar lag het aan.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 08:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook bij deze clubs gaan ze onderschatten, let maar op.![]()
Ja, want anders begin je niet met 11 kleuters en denk je de klus daarmee te kunnen klaren. Dan spreek je jezelf gewoon NIET tegen en begin je met ervaren spelers die deze finale iets beter in kunnen schatten.quote:A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
juist ja, want we hebben zo ontzettend veel ervaring.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, want anders begin je niet met 11 kleuters en denk je de klus daarmee te kunnen klaren. Dan spreek je jezelf gewoon NIET tegen en begin je met ervaren spelers die deze finale iets beter in kunnen schatten.![]()
Oh, je hebt de hele tranferperiode gemist, dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
juist ja, want we hebben zo ontzettend veel ervaring.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
als die zeer beperkte ervaring die we hebben beter was haddden ze wel gespeeld.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, je hebt de hele tranferperiode gemist, dat wist ik niet.
Je denkt toch niet dat we 2 wedstijden lang met mindere spelers spelen om ze ervaring op te laten doen?
Wat een domme conclusie zeg.![]()
Nou, dat denk ik precies ja, en dat is ook precies wat Frank heeft gezegd, achteraf.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
als die zeer beperkte ervaring die we hebben beter was haddden ze wel gespeeld.
Je denkt toch niet dat we 2 wedstijden lang met mindere spelers spelen om ze ervaring op te laten doen?
Wat een domme conclusie zeg.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Bron?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, dat denk ik precies ja, en dat is ook precies wat Frank heeft gezegd, achteraf.![]()
Ik ben je PA niet, lees maar gewoon terug.quote:A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
uit je duim dus okequote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben je PA niet, lees maar gewoon terug.![]()
![]()
Wat jij wilquote:. Lekker boeiend ook.
Get woke, go broke!![]()
nou ja nogal. Het is nogal een beschuldiging. Door schreeuwers als jij die niet in staat zijn simpele teksten juist te interpreteren wordt De Boer neergezet als een waardeloze coach. Dat is natuurlijk zeer spijtig.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat jij wil. Lekker boeiend ook.
![]()
![]()
Dan moet ie maar niet zo waardeloos coachenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
nou ja nogal. Het is nogal een beschuldiging. Door schreeuwers als jij die niet in staat zijn simpele teksten juist te interpreteren wordt De Boer neergezet als een waardeloze coach. Dat is natuurlijk zeer spijtig..
Get woke, go broke!![]()
Ajax had Shaktar niet kunnen loten omdat zowel Ajax en Shaktar geplaatst zouden zijn geweest.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:19 schreef opperkleurder het volgende:
Rapid loot Shakhtar, Ajax zou daar ook kansloos geweest zijn.
Ajax had geloot tegen:
- Sporting Lissabon
- CSKA
- Lazio
- Club Brugge
- Monaco"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"![]()
goede onderbouwing wederom!quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan moet ie maar niet zo waardeloos coachen.
![]()
![]()
Nogmaals, ik ben je PA niet, lees maar terug, pagina's vol onderbouwingquote:.
Get woke, go broke!![]()
Ah je kan het weer niet onderbouwen. Rot dan maar gewoon op.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:29 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Common knowledge.
[..]
Vanzelfsprekend.![]()
Ongetwijfeld. De posts van je op deze pagina welke stuk voor stuk uit domme one-liners bestaan nodigen alleen niet bepaald uit hier nog meer moeite in te stoppen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nogmaals, ik ben je PA niet, lees maar terug, pagina's vol onderbouwing.
![]()
![]()
Dan moet Heatwave ook weg.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ah je kan het weer niet onderbouwen. Rot dan maar gewoon op.![]()
![]()
Nou ja, jouw conclusie is ook wat te kort door de bocht. De Boer heeft wel een geschiedenis van vasthouden aan spelers waarvan hij denkt dat het er toch een keer uit moet komen. Misschien is Veltman wel beter dan Heitinga, maar ik denk dat Heitinga en zijn ervaring toch wel iets anders hadden gebracht.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
als die zeer beperkte ervaring die we hebben beter was haddden ze wel gespeeld.
Wat een domme conclusie zeg.
Maar goed, buiten Heitinga is er natuurlijk niet zo gek veel ervaring in de selectie.![]()
Je had dit jaar gewoon een goede kans gehad in de CL te komenFrank
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2015 13:09:06 ]![]()
Je bent echt een teringdebiel als je de flaters van de Boer nu niet inziet. Pure Syntix-taferelen dit.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
nou ja nogal. Het is nogal een beschuldiging. Door schreeuwers als jij die niet in staat zijn simpele teksten juist te interpreteren wordt De Boer neergezet als een waardeloze coach. Dat is natuurlijk zeer spijtig.![]()
Jablonec. Zweten jullie al?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Nee, want:quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:08 schreef Scorpie het volgende:
quote:Ajax had Shaktar niet kunnen loten omdat zowel Ajax en Shaktar geplaatst zouden zijn geweest.
Ajax had geloot tegen:
- Sporting Lissabon
- CSKA
- Lazio
- Club Brugge
- Monaco"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"![]()
Gewonnen van Kopenhagen in de vorige ronde!Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Volgens mij hadden we CSKA gehad als we van Rapid gewonnen zouden hebben. Zaten op de plek van Sporting dan.![]()
Kloptquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:10 schreef Vjenne12345 het volgende:
Volgens mij hadden we CSKA gehad als we van Rapid gewonnen zouden hebben. Zaten op de plek van Sporting dan.![]()
![]()
TsjechiëBehulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Dit gaat een lastige worden ja. Is een aardig ploegje, kunnen reden ballen. Maar als we ze niet onderschatten gaan we hem toch winnenquote:![]()
![]()
Dat was mn punt dus.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:06 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Maar goed, buiten Heitinga is er natuurlijk niet zo gek veel ervaring in de selectie.en van Heitinga heb ik geen hoge pet op.
![]()
goed argument!!quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:08 schreef Scorpie het volgende:
![]()
![]()
Wat maakt het tegenwoordig nog uit tegen wie je loot ?
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Frank maakte natuurlijk wel een tactische blunder na de 2-2. Gelukkig gaf hij dat zelf ook toe. Wat ik wel opvallend vond is dat je de wedstrijd eigenlijk op het middenveld verliest, vooral door individuele fouten van Sinkgraven en Gudelj. Ajax mist daar wat slimheid en hardheid. Misschien dat Gudelj nog uit zijn schulp moet komen, maar anders zie ik het toch als een mispeer.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was mn punt dus.en van Heitinga heb ik geen hoge pet op.
![]()
Eens.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:17 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Frank maakte natuurlijk wel een tactische blunder na de 2-2. Gelukkig gaf hij dat zelf ook toe. Wat ik wel opvallend vond is dat je de wedstrijd eigenlijk op het middenveld verliest, vooral door individuele fouten van Sinkgraven en Gudelj. Ajax mist daar wat slimheid en hardheid. Misschien dat Gudelj nog uit zijn schulp moet komen, maar anders zie ik het toch als een mispeer.![]()
Wel erg jammer. Misschien wilde Frank nog even het momentum van de goal vasthouden en kijken hoe het spel zich, met nog altijd één-op-één, zou ontwikkelen (of we druk konden blijven zetten bijvoorbeeld), maar hij lag er bij de eerste de beste bal aan onze kant alweer in. Zonde.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:17 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Frank maakte natuurlijk wel een tactische blunder na de 2-2. Gelukkig gaf hij dat zelf ook toe. Wat ik wel opvallend vond is dat je de wedstrijd eigenlijk op het middenveld verliest, vooral door individuele fouten van Sinkgraven en Gudelj. Ajax mist daar wat slimheid en hardheid. Misschien dat Gudelj nog uit zijn schulp moet komen, maar anders zie ik het toch als een mispeer.![]()
Jablonec is een goede tegenstander. Met de spitsen Tomas Wagner en Stanislav Tecl hebben ze goed ingekocht. Belangrijkste man blijft echter Tomas Hübschman, een pak aan ervaring brengt die man mee. Daar win je niet zo 1-2-3 van.![]()
Rapid zet 1 minuut aan en het was alweer gedaan, zo naïef.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:21 schreef Fargo het volgende:
[..]
Wel erg jammer. Misschien wilde Frank nog even het momentum van de goal vasthouden en kijken hoe het spel zich, met nog altijd één-op-één, zou ontwikkelen (of we druk konden blijven zetten bijvoorbeeld), maar hij lag er bij de eerste de beste bal aan onze kant alweer in. Zonde.![]()
Dat is wel de slimheid van zo'n ploeg. Want volgens mij zouden veel tegenstanders na zo'n 'dreun', de 2-2, in hun schulp kruipen en uitkijken naar een verlenging. Maar je bent blijkbaar te zwak en te kwetsbaar om lang in zo'n systeem te ballen en Rapid wist dat helaas maar al te goed, want zij roken hun kansen en raakten niet in paniek.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Rapid zet 1 minuut aan en het was alweer gedaan, zo naïef.![]()
Tsjechiequote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Appeltje eitje. (Waar komt het vandaan, Jablonec?)![]()
Nee die houtaine teringtoon van jou maakt het hier altijd zo gezellig.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
erg infantiel hoe jij je hier gedraagt.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ik heb geleerd op het niveau van mijn gesprekspartner mee te praten. Ga nu maar weer ff wieberen, iedereen is je alweer zat.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
erg infantiel hoe jij je hier gedraagt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2015 13:37:31 ]![]()
+1.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb geleerd op het niveau van mijn gesprekspartner mee te praten. Ga nu maar ff wieberen, iedereen is je alweer zat.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Rapid had niet eens kans om in paniek te raken want zo rapid (haha snap je hem?!?) lag de bal alweer in het doel voor de 2-3quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:25 schreef Fargo het volgende:
[..]
Dat is wel de slimheid van zo'n ploeg. Want volgens mij zouden veel tegenstanders na zo'n 'dreun', de 2-2, in hun schulp kruipen en uitkijken naar een verlenging. Maar je bent blijkbaar te zwak en te kwetsbaar om lang in zo'n systeem te ballen en Rapid wist dat helaas maar al te goed, want zij roken hun kansen en raakten niet in paniek.Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn![]()
De boer is ook een waardeloze coach.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
nou ja nogal. Het is nogal een beschuldiging. Door schreeuwers als jij die niet in staat zijn simpele teksten juist te interpreteren wordt De Boer neergezet als een waardeloze coach. Dat is natuurlijk zeer spijtig.Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn![]()
Je moet bij GGMM even door harde stellingnames heen lezen en dan zegt hij eigenlijk best zinnige dingen af en toe.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb geleerd op het niveau van mijn gesprekspartner mee te praten. Ga nu maar weer ff wieberen, iedereen is je alweer zat.![]()
Wat kwam (gaf ie achteraf dus toe) omdat Frank niet ingreep en weer met genoeg verdedigers is gaan spelen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:38 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Rapid had niet eens kans om in paniek te raken want zo rapid (haha snap je hem?!?) lag de bal alweer in het doel voor de 2-3A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
En zijn eeuwige drang om de troll uit te hangen, ook daar moet je doorheen kijken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:39 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Je moet bij GGMM even door harde stellingnames heen lezen en dan zegt hij eigenlijk best zinnige dingen af en toe.
Sinds ie mod af is, prachtuser![]()
![]()
Najah, linksom of rechtsom hoop ik dat een aantal mensen eens even goed in de spiegel kijkt. Zowel vriend Frank met z'n ultrajonge elftallen als Marcie Netto. Iedere keer is er wel een smoes te verzinnen. RB Salzburg was zogezegd nog zo'n sterke ploeg die Europese subtop aankan, wordt nu weggetikt door Malmo FF in de voorronde
Je bent weinig van belang kwijtgeraakt deze zomer, en hebt wel in kunnen kopen. Gewoon een misser als je nu alweer ziet hoe PSV zich heeft versterkt en wij...![]()
nee ik blijf je gewoon confronteren metje debiele postsquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb geleerd op het niveau van mijn gesprekspartner mee te praten. Ga nu maar weer ff wieberen, iedereen is je alweer zat.
Je 'je bent zelf ininfantiel!!!' variant doet me verder niks.![]()
Ik heb jou in de 3 clubtopics waar je posts anders nog nooit op wat zinnigs kunnen betrappen. Beetje gescherm met 'common knowledge' of 'connecties', maar een hoop geblaat en weinig wol.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:39 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Je moet bij GGMM even door harde stellingnames heen lezen en dan zegt hij eigenlijk best zinnige dingen af en toe.![]()
Er moet een spatie tussen met en je.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
nee ik blijf je gewoon confronteren metje debiele posts
Je 'je bent zelf ininfantiel!!!' variant doet me verder niks.![]()
oh hemeltjequote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Er moet een spatie tussen met en je.![]()
En je weet prima dat als je blijft zuigen en mensen persoonlijk aanvallen dat je opeens niet meer kan postenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
nee ik blijf je gewoon confronteren metje debiele posts
Je 'je bent zelf ininfantiel!!!' variant doet me verder niks..
Get woke, go broke!![]()
haha ja succes daarmee.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En je weet prima dat als je blijft zuigen en mensen persoonlijk aanvallen dat je opeens niet meer kan posten.
![]()
Zoals ik eerder vandaag al aangaf:quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:41 schreef Loveless85 het volgende:
Najah, linksom of rechtsom hoop ik dat een aantal mensen eens even goed in de spiegel kijkt. Zowel vriend Frank met z'n ultrajonge elftallen als Marcie Netto. Iedere keer is er wel een smoes te verzinnen. RB Salzburg was zogezegd nog zo'n sterke ploeg die Europese subtop aankan, wordt nu weggetikt door Malmo FF in de voorronde
Je bent weinig van belang kwijtgeraakt deze zomer, en hebt wel in kunnen kopen. Gewoon een misser als je nu alweer ziet hoe PSV zich heeft versterkt en wij...
Bij Overmars blijf ik het gevoel hebben dat hij verwacht dat iedere speler direct maar in de houding moet springen als Ajax interesse toont. En zodra ze niet meteen in het vliegtuig zitten om bij het grote Ajax te tekenen, dan haakt hij af. Kennelijk kunnen ze dit soort jongens niet het gevoel geven dat er voor hun bij Ajax iets te halen is.
Dat is het grote verschil op dit moment tussen PSV en Ajax. Brands gaat er volle bak voor en haalt Moreno binnen. Overmars komt met Heitinga. Brands gaat er volle bak voor en haalt Pereiro binnen (tuurlijk, moet zich nog bewijzen, maar wel internationaal hoog aangeschreven als grootste talent van Uruguay), Overmars komt met de 8e spits van Arsenal B aankakken.
Daar zit het probleem volgens mij grotendeels.![]()
gevat hoor...quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Er moet een spatie tussen met en je.
Ik pas hier verder bij![]()
Mjah, in ieder geval bij dat Overmars nog lijkt te shoppen alsof hij bij GAE zit. En PSV heeft ondertussen ook z'n ongelijk wel bewezen over dat bepaalde types (de Jong, Moreno, Guardado) niet in de ED willen voetballen. Heb het gevoel dat Ajax het niet eens probeert, en gelijk overschakelt op B of C-garnituur. Terwijl, laten we wel wezen, in het algemeen Ajax internationaal echt wel een grotere naam is dan PSV of Feyenoord, en voorgaande jaren het voordeel had van de kampioen zijn en CL spelen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:46 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Zoals ik eerder vandaag al aangaf:
Bij Overmars blijf ik het gevoel hebben dat hij verwacht dat iedere speler direct maar in de houding moet springen als Ajax interesse toont. En zodra ze niet meteen in het vliegtuig zitten om bij het grote Ajax te tekenen, dan haakt hij af. Kennelijk kunnen ze dit soort jongens niet het gevoel geven dat er voor hun bij Ajax iets te halen is.
Dat is het grote verschil op dit moment tussen PSV en Ajax. Brands gaat er volle bak voor en haalt Moreno binnen. Overmars komt met Heitinga. Brands gaat er volle bak voor en haalt Pereiro binnen (tuurlijk, moet zich nog bewijzen, maar wel internationaal hoog aangeschreven als grootste talent van Uruguay), Overmars komt met de 8e spits van Arsenal B aankakken.
Daar zit het probleem volgens mij grotendeels.![]()
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:48 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee, je past er niet lekker bij. Dat is het probleem volgens mij volgens een aantal mensen.![]()
![]()
dan stoppen ze er zelf mee ipv nog ff gevat uit de hoek te willen komen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:48 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee, je past er niet lekker bij. Dat is het probleem volgens mij volgens een aantal mensen.![]()
Dat was ook exact de strekking van mijn verhaal eerder vanmiddag. Als je Brands bezig ziet met zijn sleuren, zeuren, veren steken, nog eens bellen. Die bedrijft echt pure topsport tijdens zo'n transferperiode.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah, in ieder geval bij dat Overmars nog lijkt te shoppen alsof hij bij GAE zit. En PSV heeft ondertussen ook z'n ongelijk wel bewezen over dat bepaalde types (de Jong, Moreno, Guardado) niet in de ED willen voetballen. Heb het gevoel dat Ajax het niet eens probeert, en gelijk overschakelt op B of C-garnituur. Terwijl, laten we wel wezen, in het algemeen Ajax internationaal echt wel een grotere naam is dan PSV of Feyenoord, en voorgaande jaren het voordeel had van de kampioen zijn en CL spelen.
Overmars belt, laat een terugbelverzoek achter en gaat vervolgens zitten wachten. En als er dan na een kwartier niet teruggebeld is, dan gaat hij voor plan B.![]()
Brandsquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:51 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat was ook exact de strekking van mijn verhaal eerder vanmiddag. Als je Brands bezig ziet met zijn sleuren, zeuren, veren steken, nog eens bellen. Die bedrijft echt pure topsport tijdens zo'n transferperiode.
Overmars belt, laat een terugbelverzoek achter en gaat vervolgens zitten wachten. En als er dan na een kwartier niet teruggebeld is, dan gaat hij voor plan B.De man die 4 seizoenen achter elkaar werd uitgekotst en nu eindelijk eens wat succes heeft en dan komt hij alsnog met namen zoals De Jong en Moreno
![]()
![]()
![]()
![]()
Of je houdt gewoon eens de eer aan jezelf.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
dan stoppen ze er zelf mee ipv nog ff gevat uit de hoek te willen komen.![]()
De man doet het gewoon verschrikkelijk goed. Keek in het begin te veel naar alleen de voetballende kwaliteiten van spelers, maar heeft duidelijk geleerd dat er nog iets anders nodig is. En dan heb ik het niet over ervaring, maar vooral over mentaliteit, willen winnen. Spelers met uitstraling.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
BrandsDe man die 4 seizoenen achter elkaar werd uitgekotst en nu eindelijk eens wat succes heeft en dan komt hij alsnog met namen zoals De Jong en Moreno
![]()
![]()
Eigenlijk die dingen die er bij Ajax op dit moment aan ontbreken.![]()
is goed.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Of je houdt gewoon eens de eer aan jezelf.![]()
Ja echt verschrikkelijk goed hoeveel kampioenschappen in de afgelopen jaren?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:05 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
De man doet het gewoon verschrikkelijk goed. Keek in het begin te veel naar alleen de voetballende kwaliteiten van spelers, maar heeft duidelijk geleerd dat er nog iets anders nodig is. En dan heb ik het niet over ervaring, maar vooral over mentaliteit, willen winnen. Spelers met uitstraling.
Eigenlijk die dingen die er bij Ajax op dit moment aan ontbreken.![]()
Heeft natuurlijk wel elke transferperiode een versterking gehaald en gedurfd te investeren. Veel spelers zijn dan ook wel geslaagd, maar ze werden geen kampioen omdat de balans in het elftal niet goed was.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
BrandsDe man die 4 seizoenen achter elkaar werd uitgekotst en nu eindelijk eens wat succes heeft en dan komt hij alsnog met namen zoals De Jong en Moreno
![]()
![]()
De laatste jaren heeft hij dat wat beter op orde. Tuurlijk zullen er miskopen tussen zitten, maar ook genoeg geslaagde aankopen. Hoeveel écht geslaagde aankopen heeft Marc gedaan? Aankopen die later met winst zijn doorverkocht?Oh.![]()
Heb je mijn post gelezen? Zoals reeds aangegeven, hij heeft in de afgelopen jaren teveel op individuele spelers gescout, te weinig naar het team gekeken. Sinds de winter van 2013-2014 is daar een omslag in gekomen en nu staat er voor Eredivisiebegrippen gewoon een goede selectie.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja echt verschrikkelijk goed hoeveel kampioenschappen in de afgelopen jaren?
Bij PSV zit er sinds begin 2014 in ieder geval weer een duidelijke stijgende lijn in de selectie. Dat is bij Ajax een stuk moeilijker te zien. Maar goed, jij staart je alleen maar blind op de kampioenschappen. Dat Ajax jaarlijks slechter is geworden is voor jou waarschijnlijk hocus pocus.![]()
Waar gaat het uiteindelijk om in voetbal?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:18 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Heb je mijn post gelezen? Zoals reeds aangegeven, hij heeft in de afgelopen jaren teveel op individuele spelers gescout, te weinig naar het team gekeken. Sinds de winter van 2013-2014 is daar een omslag in gekomen en nu staat er voor Eredivisiebegrippen gewoon een goede selectie.
Bij PSV zit er sinds begin 2014 in ieder geval weer een duidelijke stijgende lijn in de selectie. Dat is bij Ajax een stuk moeilijker te zien. Maar goed, jij staart je alleen maar blind op de kampioenschappen. Dat Ajax jaarlijks slechter is geworden is voor jou waarschijnlijk hocus pocus.![]()
Continuïteit. Beter worden.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waar gaat het uiteindelijk om in voetbal?
Het gaat niet om prijzen pakken in Nederland. Kennelijk is dat jouw ambitie, maar elk jaar kampioen worden in een competitie die steeds slechter wordt is niet waar het uiteindelijk om gaat.
PSV probeert tenminste om een selectie op de been te brengen die dusdanig in balans is dat je in Europa ook een kansje maakt.![]()
Wow ik moet Badder gewoon gelijk gevenI just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Op dit moment zijn we ver verwijderd van nog een kampioenschapquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waar gaat het uiteindelijk om in voetbal?Oh.![]()
Dat is dan ook gewoon het doel van het plan Cruijff, structureel weer aanhaken bij de subtop in Europa. En dat is op dit moment nog nooit zover weggeweest.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Laten we het maar niet over PSV en Europa hebben in een zin want dat is de laatste jaren al helemaal huilen met de pet op. Dus eigenlijk is al dat harde werk van Brands voor niks.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:22 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Continuïteit. Beter worden.
Het gaat niet om prijzen pakken in Nederland. Kennelijk is dat jouw ambitie, maar elk jaar kampioen worden in een competitie die steeds slechter wordt is niet waar het uiteindelijk om gaat.
PSV probeert tenminste om een selectie op de been te brengen die dusdanig in balans is dat je in Europa ook een kansje maakt.![]()
Ajax brengt een selectie op de been die rond de 73 punten zal pakken in Nederland. Je streven moet natuurlijk zijn dat je als Ajax 85+ punten moet pakken in een matige competitie als de Eredivisie.
En je moet Europese ambities hebben.Oh.![]()
Dat is het frustrerende, omdat het uiteindelijk ook de hele competitie (en PSV dus ook) schaadt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:23 schreef HeatWave het volgende:
Dat is dan ook gewoon het doel van het plan Cruijff, structureel weer aanhaken bij de subtop in Europa. En dat is op dit moment nog nooit zover weggeweest.
Liever dat de hele competitie beter wordt en PSV dan eens in de drie jaar kampioen wordt, dan dat ze elk jaar kampioen worden in de huidige pisbak.![]()
Het is ook ietwat doorgeslagen met het 'overal voetbaljongens'. Daar mag best gewoon iemand bij die écht bewezen technisch manager of marketingmanager of teambuilder of weet ik wat is.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:23 schreef HeatWave het volgende:
Dat is dan ook gewoon het doel van het plan Cruijff, structureel weer aanhaken bij de subtop in Europa. En dat is op dit moment nog nooit zover weggeweest.![]()
Mijn god, wat heb jij een infantiele manier van redeneren. Tering zeg.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Laten we het maar niet over PSV en Europa hebben in een zin want dat is de laatste jaren al helemaal huilen met de pet op. Dus eigenlijk is al dat harde werk van Brands voor niks.![]()
Zijn toch feiten?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:25 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Mijn god, wat heb jij een infantiele manier van redeneren. Tering zeg.![]()
Zeker zaken qua marketing kan je beter iemand hebben die dat bewezen heeft ja.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is ook ietwat doorgeslagen met het 'overal voetbaljongens'. Daar mag best gewoon iemand bij die écht bewezen technisch manager of marketingmanager of teambuilder of weet ik wat is.
Wat weet een Edje daar nou van.Oh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: