SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Juist!quote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:16 schreef Pedroso het volgende:
Wie er ook coach wordt bij Ajax na Frank, het zal ook wel niets zijn volgens de vele beroepszeikerds.![]()
Wat heeft Bosz bewezen dan ?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:15 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Liever een coach die wel bewezen heeft een jeugdige ploeg vol talent beter te maken en samen te laten spelen. Dan kom je al snel op Peter Bosz uit.
Zou het overigens geen verkeerde keus vinden.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
cluppie doet het goed, hij is daar toch wel deels verantwoordelijk voorquote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:17 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wat heeft Bosz bewezen dan ?
Zou het overigens geen verkeerde keus vinden.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Als Frank Marc nou ook even mee neemtFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat hij elk jaar weer grotendeels opnieuw kan beginnen en het voor elkaar krijgt om er een team van te maken dat er dan staat.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:17 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wat heeft Bosz bewezen dan ?
Zou het overigens geen verkeerde keus vinden.Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn![]()
vooral het : de juiste mensen op de juiste plek zetten. Is iets wat ik bij Peter Bosz meer zie dan bij onze Frankquote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:24 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Dat hij elk jaar weer grotendeels opnieuw kan beginnen en het voor elkaar krijgt om er een team van te maken dat er dan staat.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Het duurt wel een half seizoen.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:24 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Dat hij elk jaar weer grotendeels opnieuw kan beginnen en het voor elkaar krijgt om er een team van te maken dat er dan staat.![]()
Bij Ajax hoeft hij niet elk seizoen helemaal opnieuw te beginnen.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het duurt wel een half seizoen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Man man man, Mokkiemok
Twee weken geleden had je nog alle vertrouwen in dit seizoen en nu is het allemaal weer kut?![]()
![]()
ja ik probeer mij erg vast te houden aan de eerste helft van de heen wedstrijd tegen wienquote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Man man man, Mokkiemok
Twee weken geleden had je nog alle vertrouwen in dit seizoen en nu is het allemaal weer kut?
maar het is compleet weg
ik vind het verschrikkelijk hoe het nu gaat, en het lijkt wel of ze het spoor compleet bijster zijn en alles dreigt uit te lopen op een waar drama seizoen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Stel je niet zo aan. We hebben een jonge ploeg, dan kan dit gebeuren. Het is even kut, maar ik zie ons gewoon als grote favoriet voor de titel.![]()
Ik had na het zien van de aan en verkopen een erg goede hoop, tot een week of wat geleden. De eerste helft tegen Wien, ik was zo blij om eindelijk weer eens goed spel te zien, ik was vorig seizoen bijna alweer vergeten. maar toen....quote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Man man man, Mokkiemok
Twee weken geleden had je nog alle vertrouwen in dit seizoen en nu is het allemaal weer kut?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
heeft niks met aanstellen te maken, ik zeg zoals ik het nu zie. Geen verbetering met vorig seizoen gezien het spel. Frank die blijkbaar alleen nog maar foute beslissingen maakt en telkens hetzelfde verhaal op hangt maar er niks mee doet.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:32 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Stel je niet zo aan. We hebben een jonge ploeg, dan kan dit gebeuren. Het is even kut, maar ik zie ons gewoon als grote favoriet voor de titel.
vorig seizoen mag je echt blij wezen met een tweede plek, dat is niet te danken aan de tweede seizoenshelft. Als het dit seizoen het hele seizoen gaat zoals de tweede seizoenshelft vorig jaar .....FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
maar we zullen zien, maar ga nou niet na een 2-1 winst zondag mij meteen van alles in mijn gezicht drukken.
Maar mocht ik ongelijk krijgen zal ik zeker mijn ongelijk toegeven, graag zelfsFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ze zijn extra gemotiveerd nu.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:32 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Stel je niet zo aan. We hebben een jonge ploeg, dan kan dit gebeuren. Het is even kut, maar ik zie ons gewoon als grote favoriet voor de titel.![]()
Mindset noemen ze datquote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ze zijn extra gemotiveerd nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:38 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Mindset noemen ze datJa, onderschat dat niet, 11 spelers die leuk kunnen ballen is nog geen team, daar is iets meer voor nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
het gaat mij niet eens zo zeer om de titel. Ik zou graag weer voor een wedstrijd begint het idee willen hebben dat het niet de vraag is of we winnen maar met hoeveel.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:32 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Stel je niet zo aan. We hebben een jonge ploeg, dan kan dit gebeuren. Het is even kut, maar ik zie ons gewoon als grote favoriet voor de titel.
Nu zit je al met geknepen billen naar Ajax- de Graafschap te kijken.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
voetbal slimheid noemen ze dat, ook wel gogme.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja, onderschat dat niet, 11 spelers die leuk kunnen ballen is nog geen team, daar is iets meer voor nodig.
~Frank de BoerFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat woordquote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:41 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
voetbal slimheid noemen ze dat ook wel gogme
~Frank de Boer![]()
.
Amen.![]()
gogmequote:
(Jiddisch-Hebreeuws) spelintelligentie, met name bij het voetballenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
De goede man op de juiste plek en daar gaat het al mis bij Frank.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:41 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
voetbal slimheid noemen ze dat, ook wel gogme.
~Frank de Boer![]()
Precies, we zullen het nooit meer weten, maar ik durf met droge ogen te beweren dat met dit materiaal, maar dan goed gebruikt, Rapid eenvoudig opzij gezet had kunnen worden.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De goede man op de juiste plek en daar gaat het al mis bij Frank.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
daar ga ik in mee.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Precies, we zullen het nooit meer weten, maar ik durf met droge ogen te beweren dat met dit materiaal, maar dan goed gebruikt, Rapid eenvoudig opzij gezet had kunnen worden.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Eindelijk een verstandige uitspraak van je. Gisteren schreeuwde je dat niemand er nog iets van kon.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Precies, we zullen het nooit meer weten, maar ik durf met droge ogen te beweren dat met dit materiaal, maar dan goed gebruikt, Rapid eenvoudig opzij gezet had kunnen worden.![]()
Wat ook gewoon zo is. Maar Rapid kan er ook niet zoveel van, die hebben gewoon een slimmere coach die niet te trots is om zijn speelwijze aan te passen aan de tegenstander. En hij stelt gewoon zijn beste 11 op.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eindelijk een verstandige uitspraak van je. Gisteren schreeuwde je dat niemand er nog iets van kon.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Spelersmateriaal is er wel, nu nog goed gebruiken en de juiste wissels/keuzes maken
als dat niet gebeurd, gaat het gewoon echt niet goed komen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Even voor de duidelijkheid. Jij vindt ook dat Milik, Sinkgraven, Bazoer, Klaassen, Riedewald en Cillessen er niks van kunnen?quote:![]()
Allemaal prima spelers maar de samenhang ontbreekt.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:58 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid. Jij vindt ook dat Milik, Sinkgraven, Bazoer, Klaassen, Riedewald en Cillessen er niks van kunnen?![]()
Absoluut mee eens, als je kijkt naar de voorhoede: zijn allemaal talenten. Middenveld allemaal grote talenten als je het mij vraagt. De verdediging vind ik echter, op Riedewald na (waar ik echt fan van begin te worden), maar matigjes in vergelijking met de restquote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Allemaal prima spelers maar de samenhang ontbreekt.![]()
Wacht watquote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:32 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Stel je niet zo aan. We hebben een jonge ploeg, dan kan dit gebeuren. Het is even kut, maar ik zie ons gewoon als grote favoriet voor de titel.Dit, dus.![]()
Als supporter van je club hoor je zo te denken en dat gaat ook op voor trainer en spelers.quote:
Alleen zo ga je kampioen worden, niet met slap gelul.![]()
Daarom we hebben wel genoeg grote talenten. Alleen normaal gesproken zou je dit moeten aanvullen met aankopen die echt wat toevoegen, ipv allemaal bankzitters. Bijna alles wat gehaald is de laatste jaren zit op de bank of op de tribune.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:58 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid. Jij vindt ook dat Milik, Sinkgraven, Bazoer, Klaassen, Riedewald en Cillessen er niks van kunnen?
Ik ben er trouwens voor om gewoon Andersen ook het vertrouwen te geven op linksbuiten als Viktor nog niet helemaal fit is. Volgens mij kunnen Andersen en Sinkgraven op links een prima tandem worden.Oh.![]()
Mwa, ik denk dat er andere factoren zijn die een meer beslissende rol spelen.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Als supporter van je club hoor je zo te denken en dat gaat ook op voor trainer en spelers.
Alleen zo ga je kampioen worden, niet met slap gelul.Dit, dus.![]()
We zijn natuurlijk wel een grote favoriet, maar niet meer favoriet dan PSV. Die schaal ik nog hoger in eigenlijk.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Als supporter van je club hoor je zo te denken en dat gaat ook op voor trainer en spelers.
Alleen zo ga je kampioen worden, niet met slap gelul.Oh.![]()
Als PSV Moreno van Espanyol binnenhengelt doen ze ook in de verdediging weer een stap vooruit.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We zijn natuurlijk wel een grote favoriet, maar niet meer favoriet dan PSV. Die schaal ik nog hoger in eigenlijk.Dit, dus.![]()
Daarom, al is het afwachten hoe goed Moreno is. Ben hem een beetje uit het oog verloren. En PSV heeft dan toch wel de juiste ervaren spelers in de as met talenten ernaast die kunnen groeien. Een betere samenstelling van de selectie dan bij Ajax, waar de ervaring alleen op de bank zit omdat ze er weinig van kunnen.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als PSV Moreno van Espanyol binnenhengelt doen ze ook in de verdediging weer een stap vooruit.Oh.![]()
Qua ervaring wel maar ook daar kunnen dingen misgaan en dan kan een goed georganiseerd elftal ze zonder probleem oprollen.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We zijn natuurlijk wel een grote favoriet, maar niet meer favoriet dan PSV. Die schaal ik nog hoger in eigenlijk.![]()
Ja ik vond PSV ook niet heel overtuigend tegen Groningen, ondanks de 3-0 overwinning. Maar ze gaan wel stabieler presteren dan Ajax denk ik. Ajax zal wel de ene week van Feyenoord thuis winnen met 4-0 en fantastisch voetbal, en dan een week later verliezen bij Roda.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Qua ervaring wel maar ook daar kunnen dingen misgaan en dan kan een goed georganiseerd elftal ze zonder probleem oprollen.Oh.![]()
Psv pakt de titel met twee vingers in de neus. Ajax is zo ver afgezakt dat we ons oprecht zorgen om Feyenoord moeten gaan maken.![]()
Is de competitie al begonnen dan? Beetje te voorbarig Fritsie!quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:41 schreef FritzWepper het volgende:
Psv pakt de titel met twee vingers in de neus. Ajax is zo ver afgezakt dat we ons oprecht zorgen om Feyenoord moeten gaan maken.![]()
![]()
Ajax wordt gewoon kampioen hoor[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax wordt gewoon kampioen hoor![]()
![]()
Ik zie gewoon niets in dit team waar enige hoop uit te putten valt. En ik ben niet eens van nature heel pessimistisch, maar het is gewoon al anderhalf jaar heel, heel slecht. Dat valt niet meer te ontkennen. Ik hoop van harte dat ik 't mis heb.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:43 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Is de competitie al begonnen dan? Beetje te voorbarig Fritsie!
[ afbeelding ]![]()
Andersen is juist niet goed genoeg als linksbuiten. De weinige wedstrijden waarin hij goed speelde stond hij op het middenveld.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben er trouwens voor om gewoon Andersen ook het vertrouwen te geven op linksbuiten als Viktor nog niet helemaal fit is. Volgens mij kunnen Andersen en Sinkgraven op links een prima tandem worden.![]()
Pas op wat je zegt, ik zei net hetzelfde en werd bijna met pek en veren verdrevenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:50 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Ik zie gewoon niets in dit team waar enige hoop uit te putten valt. En ik ben niet eens van nature heel pessimistisch, maar het is gewoon al anderhalf jaar heel, heel slecht. Dat valt niet meer te ontkennen. Ik hoop van harte dat ik 't mis heb.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Je ziet hoe dat bij Feyenoord heeft uitgewerkt de afgelopen 30 jaar. Gewoon realistisch blijven. Dat is het enige dat een club moet doen. Laat dit soort gebazel (inderdaad) maar aan de supporters over.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Alleen zo ga je kampioen worden, niet met slap gelul.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Forum Opties Forumhop: Hop naar: