abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154958659
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 16:11 schreef mignonne het volgende:
Ik heb net in een hormonale bui al mn uitzet-meuk op een rijtje gelegd :D O+ *O*

maat 56
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En maat 62-68
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voorlopig heb ik wel even genoeg zeg maar :D
En als t manneke een enorme spuger blijkt te zijn dan zijn extra dingen zo bijgekocht.
Qua beddengoed voor wieg en ledikant, hydrofielen en badcapes en weet ik veel ben ik ook (meer dan) compleet dus yay. En nu kraampakket binnen en verzorgingsspul is ook al gekocht. Nu alleen het kamertje nog afmaken en het eerste pakje maken.
Ik heb echt twee keer zoveel :X vooral qua rompers was ik een beetje uitgeschoten (maar die waren heel goedkoop...) ik hou me maar voor dat het uiteindelijk voor een goed doel is, want veel kan straks door naar m'n schoonzusje. En ik zit nog niet op de 100 euro qua totale uitgaven (verspreid over maat 50 tot en met 68) dus dat valt nog mee! Toch?

Saskia, hoe gaat het? Mag je aan het infuus of zit je aan een nieuw tablet?

Fuente, ik hoop dat het bij jou ook opschiet!

Hier vanavond pannenkoeken eten! Zeg al maanden tegen iedereen dat de baby op de 7e komt, maar niks wat erop wijst dus dan maar de bakerpraatjes uitproberen!
pi_154958677
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 15:14 schreef L-E het volgende:
Bloesem, ik heb mijn pakket hier nog staan. Mag je hebben als je wil :)
Lief! O+ Ruilen voor wat moois of lekkers? Ik PM je straks even :)

Fuente, van harte gefeliciteerd met je dochter O+ *O*

Mignonne, wij hebben qua kleertjes echt dezelfde smaak, haha! Startgarderobe komt redelijk overeen :D
pi_154958690
Nu wordt t lijstje boven mij wel erg kort! Brrrr :X

En tweelingmamas, ga gerust jullie gang met de kleertjes hoor ;)
pi_154958733
Gefeliciteerd met je dochter Fuente! Fijn dat ze toch uit zichzelf besloot te komen en dat het zo vlot ging en jullie zelfs alweer thuis zijn! Geniet ervan!
pi_154958757
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 16:25 schreef Fuente het volgende:
Hoi
Ons meisje Berit besloot om toch maar uit zichzelf te komen. Om 5 uur begonnen de weeën, half 6 waren we in het ziekenhuis met 9 cm ontsluiting. Toen even door gepuft zodat ze wat meer zou zakken, 6:20 werden de vliezen gebroken en 6:24 is ze geboren. Echt een droombevalling Heel relaxed en geen weeenstorm ondanks dat het megasnel ging. Om 11 uur waren we weer thuis Ze weegt 4215 gram en is 53 cm lang. Wel volgende week even terug voor een echo van haar nieren en nu preventief antibiotica, maar ze verwachten geen problemen.
We zijn totaal verliefd
O+ O+ O+ Gefeliciteerd!
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_154958758
Fuente gefeliciteerd en wat een snelle droombevalling. *O*
pi_154958875
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 16:38 schreef FlyingFish het volgende:

[..]

Ik heb echt twee keer zoveel :X vooral qua rompers was ik een beetje uitgeschoten (maar die waren heel goedkoop...) ik hou me maar voor dat het uiteindelijk voor een goed doel is, want veel kan straks door naar m'n schoonzusje. En ik zit nog niet op de 100 euro qua totale uitgaven (verspreid over maat 50 tot en met 68) dus dat valt nog mee! Toch?

Saskia, hoe gaat het? Mag je aan het infuus of zit je aan een nieuw tablet?

Fuente, ik hoop dat het bij jou ook opschiet!

Hier vanavond pannenkoeken eten! Zeg al maanden tegen iedereen dat de baby op de 7e komt, maar niks wat erop wijst dus dan maar de bakerpraatjes uitproberen!
Haha ja maar het is mijn derde hè... Bij de eerste had ik enorme bergen kleding. Gewoon alles kopen wat je leuk vindt zeg maar en er dan achter komen dat je heul zoveel niet nodig hebt :+ Hoort er ook een beetje bij I guess.

Saskia hing om twaalf uur aan het infuus toch? Ik hoop dat ze een voorspoedige en vlotte bevalling heeft *O* :% :%
:)
pi_154958880
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 16:38 schreef Bloesem. het volgende:

[..]

Lief! O+ Ruilen voor wat moois of lekkers? Ik PM je straks even :)

Fuente, van harte gefeliciteerd met je dochter O+ *O*

Mignonne, wij hebben qua kleertjes echt dezelfde smaak, haha! Startgarderobe komt redelijk overeen :D
haha leuk! :D
pi_154958942
Gefeliciteerd met jullie meisje Berit!! *O*
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  donderdag 6 augustus 2015 @ 16:51:39 #110
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_154958977
Fuente, gefeliciteerd met jullie meisje! O+ *O*
Wat een heerlijke bevalling! *O*
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_154959101
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 16:11 schreef mignonne het volgende:
Ik heb net in een hormonale bui al mn uitzet-meuk op een rijtje gelegd :D O+ *O*

maat 56
SPOILER
En maat 62-68
SPOILER
Voorlopig heb ik wel even genoeg zeg maar :D
En als t manneke een enorme spuger blijkt te zijn dan zijn extra dingen zo bijgekocht.
Qua beddengoed voor wieg en ledikant, hydrofielen en badcapes en weet ik veel ben ik ook (meer dan) compleet dus yay. En nu kraampakket binnen en verzorgingsspul is ook al gekocht. Nu alleen het kamertje nog afmaken en het eerste pakje maken.
Wha, hebberig word je hiervan! Hele mooie kleertjes :Y. Dat eendjesvestje heb je zelf gemaakt toch? Vind hem heel tof.

Fuente! Gefeliciteerd! O+ En mooie naam!

quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 15:20 schreef LuDann het volgende:

[..]

Ja, beetje sociaal awkward zeg maar. :P Mja, ze heeft wel aangegeven onze opvoedkundige visie over te nemen en niet zomaar dingen te doen zoals zij ze zelf altijd heeft gedaan dus dat vind ik een groot pluspunt. Daar vrees ik bij mijn schoonouders wel voor namelijk, zo'n ''alles mag bij opa en oma'' houding. :X
Ja, snap die angst. Hier is ze zo van 'Ja als jullie van tevoren even alles zeggen dan hou ik mij daar aan hoor!' maar ik zie al dat die kleine van m'n zwager compleet ontregeld wordt als ze bij oma slaapt. Veel te laat eten, als ze gaat dutten erbij liggen en dan gewoon lopen kleppen en daarna zeggen 'Ja jeetje dat kind dat slaapt niet meer hoor!' joh, als jij er tegen gaat liggen praten en giebelen is dat niet erg raar.

Dus ja, even kijken hoe dat aangepakt gaat worden. Is wel een paar keer woordenwisseling ontstaan ook tussen zwager en moeder omdat hij dan iets niet wilde, en zij zoiets had van 'Mijn huis, mijn regels.' ehmmm, zijn kind.

Wij proberen dus zo min mogelijk al zal het niet onontkoombaar zijn gezien we nog studie moeten afronden. Ahja, ff streng zijn en op de strepen staan. Anders pech en niet oppassen.

Heb trouwens ook echt heel veel zin om dingen te kopen, alleen zijn er twee jongetjes in onze kring waarvan wij al alles gaan krijgen. Wil ook geen onnodig geld uitgeven. Wil wel heel graag zelf setjes gaan breien voor in de kamer (dekens, kruikzakken e.d.), kan alleen nog niet breien. O-)
Zo maar even wat naalden en oefenwol kopen.
  donderdag 6 augustus 2015 @ 16:57:53 #112
327807 Mariposas
יה&#14
pi_154959130
Fuente gefeliciteerd! Wat klinkt dat fijn allemaal! En een prachtige naam!

Ik hoop dat Saskia ook vandaag haar baby in haar armen heeft!
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_154959160
Fuente van harte gefeliciteerd!! *O* Veel geluk met jullie meisje! O+
Waar kan ik tekenen voor zo'n bevalling? :D
pi_154959243
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 16:56 schreef Myrr het volgende:

[..]

Wha, hebberig word je hiervan! Hele mooie kleertjes :Y. Dat eendjesvestje heb je zelf gemaakt toch? Vind hem heel tof.

Fuente! Gefeliciteerd! O+ En mooie naam!

[..]

Ja, snap die angst. Hier is ze zo van 'Ja als jullie van tevoren even alles zeggen dan hou ik mij daar aan hoor!' maar ik zie al dat die kleine van m'n zwager compleet ontregeld wordt als ze bij oma slaapt. Veel te laat eten, als ze gaat dutten erbij liggen en dan gewoon lopen kleppen en daarna zeggen 'Ja jeetje dat kind dat slaapt niet meer hoor!' joh, als jij er tegen gaat liggen praten en giebelen is dat niet erg raar.

Dus ja, even kijken hoe dat aangepakt gaat worden. Is wel een paar keer woordenwisseling ontstaan ook tussen zwager en moeder omdat hij dan iets niet wilde, en zij zoiets had van 'Mijn huis, mijn regels.' ehmmm, zijn kind.

Wij proberen dus zo min mogelijk al zal het niet onontkoombaar zijn gezien we nog studie moeten afronden. Ahja, ff streng zijn en op de strepen staan. Anders pech en niet oppassen.

Heb trouwens ook echt heel veel zin om dingen te kopen, alleen zijn er twee jongetjes in onze kring waarvan wij al alles gaan krijgen. Wil ook geen onnodig geld uitgeven. Wil wel heel graag zelf setjes gaan breien voor in de kamer (dekens, kruikzakken e.d.), kan alleen nog niet breien. O-)
Zo maar even wat naalden en oefenwol kopen.
Ja klopt. Dat groene vestje en mutsje en een van de broekjes heb k ook zelf gemaakt. Ik ben nu bezig met beenwarmers voor in de doek strakjes en ik ga nog een jumpsuit maken.

Voor breien, kijk hier eens! http://tincanknits.com/thesimplecollection.html
Ik neem aan dat je Engels verder prima is? Deze dame heeft een hele set van tutorials gemaakt waarbij je ook daadwerkelijk iets maakt ipv alleen maar lapjes breit ;) ze begint echt vanaf het begin, van opzetten van steken enzo tot rechttoe rechtaan breien en afkanten. Later gaat ze ook leren hoe je op rondbrei-naalden breit en hoe je simpele technieken zoals meerdere/minderen/knoopsgaten enz kunt maken.
pi_154959347
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 17:01 schreef mignonne het volgende:

[..]

Ja klopt. Dat groene vestje en mutsje en een van de broekjes heb k ook zelf gemaakt. Ik ben nu bezig met beenwarmers voor in de doek strakjes en ik ga nog een jumpsuit maken.

Voor breien, kijk hier eens! http://tincanknits.com/thesimplecollection.html
Ik neem aan dat je Engels verder prima is? Deze dame heeft een hele set van tutorials gemaakt waarbij je ook daadwerkelijk iets maakt ipv alleen maar lapjes breit ;) ze begint echt vanaf het begin, van opzetten van steken enzo tot rechttoe rechtaan breien en afkanten. Later gaat ze ook leren hoe je op rondbrei-naalden breit en hoe je simpele technieken zoals meerdere/minderen/knoopsgaten enz kunt maken.
Heel handig, dank je! Ga even de stad in en dan heel die site uitpluizen. Zou niet weten waar en hoe ik moet beginnen. Kleertjes die je gemaakt hebt zijn echt heel mooi. O+

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 06-08-2015 17:06:06 ]
pi_154959410
Fuente, wat klinkt dat heerlijk zeg! :o O+
Van harte gefeliciteerd met jullie derde dochter! Mooie naam O+

Geniet van je kraamtijd! En wat een lieve laatste buikfoto was het O+
pi_154959411
Fuente van harte gefeliciteerd met je dochter! Wat ontzettend fijn dat je bevalling zo vlot en fijn ging! Geniet van je gezinnetje nu :).

En voor Saskia: wat balen dat het niet loopt zoals je gehoopt had, ik duim voor je dat je bevalling nu echt snel op gang komt en dat alles goed gaat. Succes!
  donderdag 6 augustus 2015 @ 17:09:45 #118
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_154959438
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 16:25 schreef Fuente het volgende:
Hoi O+
Ons meisje Berit besloot om toch maar uit zichzelf te komen. Om 5 uur begonnen de weeën, half 6 waren we in het ziekenhuis met 9 cm ontsluiting. Toen even door gepuft zodat ze wat meer zou zakken, 6:20 werden de vliezen gebroken en 6:24 is ze geboren. Echt een droombevalling O+ Heel relaxed en geen weeenstorm ondanks dat het megasnel ging. Om 11 uur waren we weer thuis :) Ze weegt 4215 gram en is 53 cm lang. Wel volgende week even terug voor een echo van haar nieren en nu preventief antibiotica, maar ze verwachten geen problemen.
We zijn totaal verliefd O+
Gefeliciteerd!
*O* voor je droombevalling O+
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_154959610
Gefeliciteerd Fuente en man! Ze is kleiner dan je grote 2tal :)
  donderdag 6 augustus 2015 @ 17:19:24 #120
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_154959736
Gefeliciteerd Fuente en collega-buuf! Wat een prachtige naam en een meisje als haar zussen. Veel geluk met elkaar!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_154959737
Gefeliciteerd Fuente!!

Kan ik hier nog een baby eruit rammelen? Wij zijn van dinsdagavond thuis met T.obias en oh, dat is genieten 😍

SPOILER
pi_154959776
Fuente: Wow, gefeliciteerd met jullie dochter *O*. Het klinkt echt als een droombevalling. Mooie naam ook!
pi_154959796
Ggirl: O+ Prachtig mannetje!!
pi_154959832
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 13:35 schreef Wizzy het volgende:
Saskia en Fuente, veel succes :%

Malteser, bellen bij twijfel :* Al is dat makkelijker gezegd dan gedaan.

Jantine, altijd weer fijn om gepijnigd te worden door de baby O+ :@ .

Sillie, volgens mij is er geen weg meer terug :6 . Hier afgelopen week ook het kraampakket opgehaald. Er zat een invulboekje in over het eerste jaar. Verder de doos achter de bank gezet.

Vanmorgen ook een sticker gehaald bij de VK. Alles weer in orde *O* . Wel goed op de klachten letten en mijn rust proberen te pakken.
Ik was het niet deze keer ;). Ik gaf alleen het advies waar ik zelf soms ook beter naar moet luisteren ;). Fijn dat alles goed is!! Heb je veel klachten?
pi_154959951
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 17:19 schreef Ggirl het volgende:
Gefeliciteerd Fuente!!

Kan ik hier nog een baby eruit rammelen? Wij zijn van dinsdagavond thuis met T.obias en oh, dat is genieten 😍

SPOILER
Wat een mooi kereltje O+

En wat fijn om thuis te zijn!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')