abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154957474
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 15:47 schreef JantinaGr het volgende:

[..]

Je kunt mij er blij mee maken als je 't over hebt! Ik heb ook geen aanvullend pakket, dus zal het grootste deel ook nog zelf moeten kopen.
Oke, nou ik wacht even de bevalling af :P Want wellicht heb ik nog dingen nodig als ik thuis kom uit het zkh, maar zo nee kan die zo naar jou toe.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_154957491
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 15:32 schreef Daui het volgende:
Op de uitzetlijst zag ik dekens staan maar in heel veel winkels verkopen ze baby dekbedden...?
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 15:41 schreef Mineola het volgende:

[..]

Nee joh, wieg-/ledikantdekens zijn overal te vinden toch? Hema, H&M, Zara Home, Prenatal, die talloze babywinkelsites... Denk dat zelfs bol ze nog wel heeft.
Precies. Ze hebben het over katoenen wieg- en of ledikantdekens. Niet dekbedden en ook geen fleece dekentjes. Bijvoorbeeld die van Jollein zijn redelijk geprijsd.
pi_154957509
quote:
7s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 15:49 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Oke, nou ik wacht even de bevalling af :P Want wellicht heb ik nog dingen nodig als ik thuis kom uit het zkh, maar zo nee kan die zo naar jou toe.
Graag!
pi_154957525
Ik heb nog wel twee rode ledikantdekens van jollein te koop.
Ook nog 2 andere grijs en beige maar ik neem aan dat je bij een tweeling het liefst twee dezelfde hebt.
pi_154957542
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 15:47 schreef JantinaGr het volgende:

[..]

Je kunt mij er blij mee maken als je 't over hebt! Ik heb ook geen aanvullend pakket, dus zal het grootste deel ook nog zelf moeten kopen.
Ik heb nog wel wat verband liggen als je in de buurt van (040) woont mag je het zo hebben.
pi_154957578
Als ik bevallen ben, mag iemand de meuk wel overnemen wat mij betreft
pi_154957657
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 15:52 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb nog wel twee rode ledikantdekens van jollein te koop.
Ook nog 2 andere grijs en beige maar ik neem aan dat je bij een tweeling het liefst twee dezelfde hebt.
Waarom? Wil me nergens mee bemoeien :+ :P maar waarom bij een tweeling alles hetzelfde? Het lijkt mij veel handiger om overal 1 v te hebben. Net als kleding. Heb je 1 garderobe nodig, alleen wat meer variatie. Of wel hetzelfde, maar dan een andere kleur ofzo.
pi_154957690
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 15:57 schreef gestreeptestoel het volgende:

[..]

Waarom? Wil me nergens mee bemoeien :+ :P maar waarom bij een tweeling alles hetzelfde? Het lijkt mij veel handiger om overal 1 v te hebben. Net als kleding. Heb je 1 garderobe nodig, alleen wat meer variatie. Of wel hetzelfde, maar dan een andere kleur ofzo.
Ik zie dat veel tweelingmoeders dat zo doen. Net als matchende kleding. Ik heb zelf geen tweeling maar gewoon twee dezelfde dekentjes.
pi_154957706
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 15:41 schreef Mineola het volgende:

[..]

Nee joh, wieg-/ledikantdekens zijn overal te vinden toch? Hema, H&M, Zara Home, Prenatal, die talloze babywinkelsites... Denk dat zelfs bol ze nog wel heeft.
Ik vroeg me meer af of die dekbedden ook mogen
pi_154957796
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 15:59 schreef Daui het volgende:

[..]

Ik vroeg me meer af of die dekbedden ook mogen
Nee.
Het officiële advies is tot 2 jaar geen dekbedden ivm warmtestuwing etc. Vandaar ook dat van die synthethische dekentjes ook niet mogen. Uiteraard moet je zelf weten wat je wel of niet doet, het advies is iig om dat niet te doen en om natuurlijke materialen zoals wol of katoen in de bedjes te hebben.
:)
pi_154957911
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 15:59 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Ik zie dat veel tweelingmoeders dat zo doen. Net als matchende kleding. Ik heb zelf geen tweeling maar gewoon twee dezelfde dekentjes.
Dat weet ik wel ;)

Maar vind dat altijd zo typisch. Niks mis mee overigens..
pi_154957968
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 15:53 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Ik heb nog wel wat verband liggen als je in de buurt van (040) woont mag je het zo hebben.
Thanks. Maar woon in de buurt van 020.
pi_154957977
Ik heb net in een hormonale bui al mn uitzet-meuk op een rijtje gelegd :D O+ *O*

maat 56
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En maat 62-68
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voorlopig heb ik wel even genoeg zeg maar :D
En als t manneke een enorme spuger blijkt te zijn dan zijn extra dingen zo bijgekocht.
Qua beddengoed voor wieg en ledikant, hydrofielen en badcapes en weet ik veel ben ik ook (meer dan) compleet dus yay. En nu kraampakket binnen en verzorgingsspul is ook al gekocht. Nu alleen het kamertje nog afmaken en het eerste pakje maken.
pi_154958019
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 16:08 schreef gestreeptestoel het volgende:

[..]

Dat weet ik wel ;)

Maar vind dat altijd zo typisch. Niks mis mee overigens..
Ter geruststelling Stoel bij ons geen matchende outfits.
pi_154958122
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 16:13 schreef Daui het volgende:

[..]

Ter geruststelling Stoel bij ons geen matchende outfits.
Hier in het begin ook niet O-)
pi_154958173
Ik ga zo even kijken waar de dekentjes die ik heb eigenlijk van gemaakt zijn. Zou best kunnen dat ik nieuwe moet aanschaffen als ik dat zo lees. :@

quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 15:30 schreef mignonne het volgende:

[..]

Ohja dat is wel fijn. Er zit gewoon echt een verschil tussen stelselmatig oppassen en grootouders die dat niet doen.
Als opa en oma structureel oppassen dan is het idd belangrijk dat je ideeën over de opvoeding gewoon gerespecteerd worden en dat je daar over kunt praten met elkaar.

Hier is het juist omgekeerd :') onze ouders passen beiden niet structureel op, afgezien van dat dat niet kon wilden wij dat ook niet. Maar mijn schoonmoeder heeft er een handje van om alles heel verantwoord aan te willen pakken terwijl ik juist zoiets heb van mens... geníet toch gewoon een beetje van je kleinkinderen. Ze zien ze maar 1 keer per maand ofzo, doe niet zo spastisch over van alles.

Dat ze dan zeg maar komen eten omdat dat zo uit komt met mijn werk, en dat ze dan bedacht heeft rijst met sperzieboontjes en weet ik veel te gaan eten. Want "voedzaam en verantwoord" :') Laat dat soort dingen nou maar gewoon aan ons over... Als je 1 keer in de zes tot twaalf maanden een keertje komt eten met de kinderen, maak er dan gewoon een feestje van.
Oh, dat lijkt me ook erg irritant ja. :')

Ben het met je eens hoor, bij opa en oma zijn hoort ook dat gedeelte van verwennen en genieten. Juist als ze de kinderen niet zo vaak zien. Maar stelselmatig is idd anders.

Ik vind het ook wel erg leuk dat ze een band met ons kind willen opbouwen, die heb ik zelf nooit zo gehad met mijn opa's en oma's.
pi_154958199
Oh Mignonne, wat een berg! Supertof! O+
pi_154958314
Hoi O+
Ons meisje Berit besloot om toch maar uit zichzelf te komen. Om 5 uur begonnen de weeën, half 6 waren we in het ziekenhuis met 9 cm ontsluiting. Toen even door gepuft zodat ze wat meer zou zakken, 6:20 werden de vliezen gebroken en 6:24 is ze geboren. Echt een droombevalling O+ Heel relaxed en geen weeenstorm ondanks dat het megasnel ging. Om 11 uur waren we weer thuis :) Ze weegt 4215 gram en is 53 cm lang. Wel volgende week even terug voor een echo van haar nieren en nu preventief antibiotica, maar ze verwachten geen problemen.
We zijn totaal verliefd O+
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_154958346
Fuente, wat tof! Van harte gefeliciteerd met jullie meisje! *O* Leuke naam en wat een droombevalling zeg, idd. :o
pi_154958348
Oooooh Fuente O+ O+
Geweldig!! Prachtige stats en wat een geweldige bevalling!! _O_ daar teken ik voor. Kom lekker bij en veel geluk met je prachtige gezin :*
  donderdag 6 augustus 2015 @ 16:29:39 #96
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_154958441
Wauw Fuente! Wat een droombevalling, fantastisch! *O* Gefeliciteerd met jullie dochter O+
pi_154958452
Gefeliciteerd Fuente!! Dat klinkt heerlijk!
pi_154958541
Gefeliciteerd met jullie dochter Fuente! Wat een snelle bevalling en fijn dat het zo voorspoedig ging. Mooie stats!
pi_154958545
Van harte gefeliciteerd Fuente! Wat een heerlijke bevalling en een prachtige naam! O+
pi_154958643
Dat ging in sneltrein vaart Fuente! Gefeliciteerd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')