... Maar geen Giel vanuit de normale studio volgende week. Hij zend dan een week lang uit vanuit het di-rect hotel in scheveningen.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:13 schreef MarijeH het volgende:
Morgen Sunday Sun bij Domien in de ochtendshow.![]()
Ik vind dat Domien het programma van Giel goed overneemt.![]()
Voor de Giel-fans op dit forum: Maandag is hij (Giel dus) weer terug van vakantie.
dat klinkt niet best wmb.... nou luister ik Giel niet 's ochtends, en nu Domien er zit luister ik wel.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... Maar geen Giel vanuit de normale studio volgende week. Hij zend dan een week lang uit vanuit het di-rect hotel in scheveningen.
Ik vind deze vakantie-invalbeurt van Domien ook wwl een welkome afwisseling... maar dat vond ik ook de afgelopen jaren toen Timur en Michiel voor 'm invielen. Geen idee of dat ook zo zou zijn als een van hen vast de ochtendshow zou gaan doen.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat klinkt niet best wmb.... nou luister ik Giel niet 's ochtends, en nu Domien er zit luister ik wel.
Maar ik ben dan ook wel fan van Domien, al vind ik hem meer een avond DJ.
De lunchshow van Sander vind ik erg tof trouwens
Hoi, ik ben Domien, 12 jaar, uit Tilburg en later wil ik bij de radio werken!quote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:51 schreef Sirolf het volgende:
Wat staat er trouwens een prehistorische foto van Domien in de OP-footer...
Nee. Gewoon nee.quote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 07:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Godverdomme. Heeft Coen dat logo met z'n drone gemaakt?
Ik heb een vuilkoker aan laten leggen naar de glasbak.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:53 schreef JDude het volgende:
Ohnoes gauw alle lege wijnflessen verzamelen.
Ik heb het uitgezet na 10 seconden.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 12:18 schreef Pino112 het volgende:
Mensen, dit is een hit in Frankrijk.
Wat vinden jullie ervan?
Ik hoorde op NRJ een of andere Franse edit van Ariana Grande - one last timequote:Op donderdag 6 augustus 2015 12:18 schreef Pino112 het volgende:
Wat vinden jullie ervan?
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 12:18 schreef Pino112 het volgende:
Wat vinden jullie ervan?
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 12:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik hoorde op NRJ een of andere Franse edit van Ariana Grande - one last time
Pure oor aids
FTFYquote:Op donderdag 6 augustus 2015 12:25 schreef wolfrolf het volgende:
Ariana Grande - one last time.
Pure oor aids.
Wat een baggerquote:Op donderdag 6 augustus 2015 12:18 schreef Pino112 het volgende:
Wat vinden jullie ervan?
Dit vind ik wel weer lachwaardigquote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:03 schreef Againzender het volgende:
Vanmiddag Sander aan de telefoon gehad voor Dokter Mop. Wij vonden beiden de mop niet zo leuk, dus buiten de uitzending gebleven
die van mij zijn net vertrokken. Twee busjes met snoeiafval geknipt/gezaagd en weggebracht met mijn vader terwijl mijn moeder met de kinderen waterbalonnengevechten hieldquote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Ouders de deur weer uitgewerkt
Manmanman wat ongemakkelijk om je ouders over de vloer te hebben
Sander is ook wel een toffe gast moet ik zeggen!quote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit vind ik wel weer lachwaardig
Laat hem maar lekker vaak op vakantie gaan dan krijgen we tenminste weer het legendarische duo Frank en Sander weer terug op de radioquote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:37 schreef Pino112 het volgende:
Coen is alweer op vakantie, paar dagen Shanghai. Ben benieuwd wanneer ie bij 538 opeens weer weken weg is.
Hij doet ook totaal geen moeite om heel bescheiden reclame te makenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:28 schreef Pino112 het volgende:
https://www.facebook.com/coenswijnenberg/posts/884192888294728:0
Commerciële boyMet z'n fotocamera van een euro of 4000.
Dit!!!quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 02:24 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Laat hem maar lekker vaak op vakantie gaan dan krijgen we tenminste weer het legendarische duo Frank en Sander weer terug op de radio
zeker. er is weinig mis met de muzieksmaak van Sanderquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind het wel een leuk programma van Sander. Verrassende muziekkeuzes enzo....
Beter te pruimen dan popi jopi Paul Rabbering.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
zeker. er is weinig mis met de muzieksmaak van Sander
realiseerde mij net pas dat die vanaf nu een dag extra dienst heeftquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Beter te pruimen dan popi jopi Paul Rabbering.
Jups. Ik vind Paul op dit moment echt de minste dj.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
realiseerde mij net pas dat die vanaf nu een dag extra dienst heeft
zeker van dagploeg ja. 's nachts heb ik niet zoveel zicht meer op...quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jups. Ik vind Paul op dit moment echt de minste dj.
Ik ook niet, want dan luister ik niet.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
zeker van dagploeg ja. 's nachts heb ik niet zoveel zicht meer op...
Ik ben er ook wel aan toe. 3 weken de hele tent draaiende houden in je eentje is niet echt aan raden.quote:
Ouch. Dat is veel verantwoordelijkheid....quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:20 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ben er ook wel aan toe. 3 weken de hele tent draaiende houden in je eentje is niet echt aan raden.
Zo meteen!quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ouch. Dat is veel verantwoordelijkheid....
Voetjes omhoog en biertje erbij zou ik zeggen
Uhuh ik begrijp.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zo meteen!
En ik ben wel blij dat ik volgende week gewoon weer kan werken terwijl er andere mensen op kantoor zijn. De hele tijd alleen zitten is echt retesaai.
leuk voor zequote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:03 schreef Pino112 het volgende:
https://instagram.com/p/6FTF60zTBj/
Nieuwe C&S-jingle
Het 538-topic is deze kant op.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:03 schreef Pino112 het volgende:
Nieuwe C&S-jingle
Waar slaat het impotent grapje opquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:03 schreef Pino112 het volgende:
Nieuwe C&S-jingle
vraag de clue aan Dr Mop?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Waar slaat het impotent grapje op
Tof!! Een poosje geleden geweest, ik vond het een erg mooie stadquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 17:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Brabant sluit u grenzen! Muis en moeder Muis gaan volgende week Breda op stelten zetten.
Hing er liefde in de lucht, daar op die oude brug?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:48 schreef wolfrolf het volgende:
Trouwens best warm, 40 graden hier in Zuid- Frankrijk.
Gisteren gedanst op de Pont d'Avignon XD
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 17:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Brabant sluit u grenzen! Muis en moeder Muis gaan volgende week Breda op stelten zetten.
Het ging er heet aan toe Sersj!quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:51 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hing er liefde in de lucht, daar op die oude brug?
tofquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:13 schreef Againzender het volgende:
Sander heeft best een geinig lijstje gemaakt (als je voetbalvolger bent)
http://www.3fm.nl/nieuws/(...)gens-onze-Sander%29-
pas op met kano'squote:Op vrijdag 7 augustus 2015 17:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Moet je denk de podcast pakken van het programma wat er na kwam. Hij ging idd een kwartier door na 01:00quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:49 schreef Qunix het volgende:
HELP!!!!!
Podcast van Stenders van vorige week gaat maar tot 2:46:44, maar wat ik begreep is dat hij zelfs door ging!?
Heeft iemand het vervolg?
Ok, thanks!quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 20:00 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Moet je denk de podcast pakken van het programma wat er na kwam. Hij ging idd een kwartier door na 01:00
Klopt, de podcast van de Stenders-uitzending zelf is exact tot 1:00:00, exclusief nieuws en reclame. Het is met het knipsysteem helaas technisch niet mogelijk om tot ná het eind van de show te knippen, dus het vervolg vind je bij de Freaknacht-uitzending.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 20:00 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ok, thanks!
Ik hoor net dat er geen reclame en nieuws is, dus het zal wel precies de 3 uren zijn.
Kano's?quote:
Dat is me de afgelopen weken ook al opgevallen. Heerlijk!quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:31 schreef alwaysonhold het volgende:
Uhm 3FM draait echt heel breed nu. Koerswijziging? Van Nada Surf tot Elton John tot Biffy Clyro. Me like!! Heerlijk divers👌🏻👍👍
je kan daar kanoën en die kunnen omslaanquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 20:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kano's?
We gaan soberso naar een of andere hobbywinkel en voor de rest bekijken we het wel.
De nieuwe generatie is niet bang om wat risicovoller te draaien. Domien, Sander en Frank hebben een goede muziekkeuze. Draaien de hippe plaatjes voor de jeugd, maar ook het alternatieve bandje.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 20:38 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat is me de afgelopen weken ook al opgevallen. Heerlijk!
Ze schreven vorige week in het Limburgs Dagblad (interview met Ekdom) dat 3FM recentelijk een verjonging heeft ondergaan (en dat ze daar nog mee bezig zijn) maar dan lijkt het me toch vooral te gaan om de dj`s,zeker niet om de muziek. Die wordt alleen maar beter
Was het jij of Mint die om viel?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 20:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je kan daar kanoën en die kunnen omslaan
kan ook zijn dat de nieuwe generatie weer meer gebruikt maakt van vrijheid om zelf meer inbreng te hebben en zelf te draaien wat ze willen ipv lijst overnemenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 20:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De nieuwe generatie is niet bang om wat risicovoller te draaien. Domien, Sander en Frank hebben een goede muziekkeuze. Draaien de hippe plaatjes voor de jeugd, maar ook het alternatieve bandje.
geen van beidenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 20:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Was het jij of Mint die om viel?
Al een tijdje niets gehoord van de nichtjes van Mint...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |