... Maar geen Giel vanuit de normale studio volgende week. Hij zend dan een week lang uit vanuit het di-rect hotel in scheveningen.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:13 schreef MarijeH het volgende:
Morgen Sunday Sun bij Domien in de ochtendshow.![]()
Ik vind dat Domien het programma van Giel goed overneemt.![]()
Voor de Giel-fans op dit forum: Maandag is hij (Giel dus) weer terug van vakantie.
dat klinkt niet best wmb.... nou luister ik Giel niet 's ochtends, en nu Domien er zit luister ik wel.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... Maar geen Giel vanuit de normale studio volgende week. Hij zend dan een week lang uit vanuit het di-rect hotel in scheveningen.
Ik vind deze vakantie-invalbeurt van Domien ook wwl een welkome afwisseling... maar dat vond ik ook de afgelopen jaren toen Timur en Michiel voor 'm invielen. Geen idee of dat ook zo zou zijn als een van hen vast de ochtendshow zou gaan doen.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat klinkt niet best wmb.... nou luister ik Giel niet 's ochtends, en nu Domien er zit luister ik wel.
Maar ik ben dan ook wel fan van Domien, al vind ik hem meer een avond DJ.
De lunchshow van Sander vind ik erg tof trouwens
Hoi, ik ben Domien, 12 jaar, uit Tilburg en later wil ik bij de radio werken!quote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:51 schreef Sirolf het volgende:
Wat staat er trouwens een prehistorische foto van Domien in de OP-footer...
Nee. Gewoon nee.quote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 07:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Godverdomme. Heeft Coen dat logo met z'n drone gemaakt?
Ik heb een vuilkoker aan laten leggen naar de glasbak.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:53 schreef JDude het volgende:
Ohnoes gauw alle lege wijnflessen verzamelen.
Ik heb het uitgezet na 10 seconden.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 12:18 schreef Pino112 het volgende:
Mensen, dit is een hit in Frankrijk.
Wat vinden jullie ervan?
Ik hoorde op NRJ een of andere Franse edit van Ariana Grande - one last timequote:Op donderdag 6 augustus 2015 12:18 schreef Pino112 het volgende:
Wat vinden jullie ervan?
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 12:18 schreef Pino112 het volgende:
Wat vinden jullie ervan?
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 12:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik hoorde op NRJ een of andere Franse edit van Ariana Grande - one last time
Pure oor aids
FTFYquote:Op donderdag 6 augustus 2015 12:25 schreef wolfrolf het volgende:
Ariana Grande - one last time.
Pure oor aids.
Wat een baggerquote:Op donderdag 6 augustus 2015 12:18 schreef Pino112 het volgende:
Wat vinden jullie ervan?
Dit vind ik wel weer lachwaardigquote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:03 schreef Againzender het volgende:
Vanmiddag Sander aan de telefoon gehad voor Dokter Mop. Wij vonden beiden de mop niet zo leuk, dus buiten de uitzending gebleven
die van mij zijn net vertrokken. Twee busjes met snoeiafval geknipt/gezaagd en weggebracht met mijn vader terwijl mijn moeder met de kinderen waterbalonnengevechten hieldquote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Ouders de deur weer uitgewerkt
Manmanman wat ongemakkelijk om je ouders over de vloer te hebben
Sander is ook wel een toffe gast moet ik zeggen!quote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit vind ik wel weer lachwaardig
Laat hem maar lekker vaak op vakantie gaan dan krijgen we tenminste weer het legendarische duo Frank en Sander weer terug op de radioquote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:37 schreef Pino112 het volgende:
Coen is alweer op vakantie, paar dagen Shanghai. Ben benieuwd wanneer ie bij 538 opeens weer weken weg is.
Hij doet ook totaal geen moeite om heel bescheiden reclame te makenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:28 schreef Pino112 het volgende:
https://www.facebook.com/coenswijnenberg/posts/884192888294728:0
Commerciële boyMet z'n fotocamera van een euro of 4000.
Dit!!!quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 02:24 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Laat hem maar lekker vaak op vakantie gaan dan krijgen we tenminste weer het legendarische duo Frank en Sander weer terug op de radio
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |