Ja man, gewoon een mainstream woord waarvoor je in sommige delen van de wereld nog ouderwets een pak slaag krijgt. Zoals voor alle mainstream woorden.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:06 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
En omdat ''nigger'' vaste prik is bij hiphop. Het is gewoon een mainstream woord, doe niet zo krampachtig man.
Ik praat niks goed hoor.... En ik las fbfriends van hem die ook waarschuwden dat de boodschap waar het om gaat door hem beschadigd wordt.. En dat is ook zo.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar hij doet het toch, en dus krijgt hij bakken over hem heen. Dat hoef je vanuit zijn perspectief niet goed te praten. Gevolg is dat dat hele white privilege ding gewoon geen voet meer aan de grond krijgt hè.
ik kan je niet volgen met ditquote:En overigens ik vind het zelf langzamerhand ook een brug te ver, hoor. Ze hebben het verbonden aan moslims, aan Palestina.
Ja, niet aan feminisme, want daar houden de heren niet van natuurlijk....
nigger is geen gewoon woord..... sommige zwarte jongeren gingen het onder elkaar gebruiken als geuzennaam.. Maar vooral voor zwarte ouderen is het nog steeds een uiting van de haat van blanke mensen.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:07 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ja man, gewoon een mainstream woord waarvoor je in sommige delen van de wereld nog ouderwets een pak slaag krijgt. Zoals voor alle mainstream woorden.
Ja, maar daar wil hij niet naar luisteren dus?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:08 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ik praat niks goed hoor.... En ik las fbfriends van hem die ook waarschuwden dat de boodschap waar het om gaat door hem beschadigd wordt.. En dat is ook zo.
Ja, op andere media lopen moslims er ook gretig mee weg: white privilege. Die zijn solidair met de negers, zal ik maar zeggen.quote:[..]
ik kan je niet volgen met dit
waar heb het over...wie zegt wat over moslims ?
Is je sarcasmemeter stuk? Of is het typisch voor SJW's dat ze geen gevoel voor humor hebben?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:10 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
nigger is geen gewoon woord..... sommige zwarte jongeren gingen het onder elkaar gebruiken als geuzennaam.. Maar vooral voor zwarte ouderen is het nog steeds een uiting van de haat van blanke mensen.
Ik vertel je gewoon een stuk geschiedenis. Maar dat snap je niet of dat kun je niet snappen.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:06 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
En omdat ''nigger'' vaste prik is bij hiphop. Het is gewoon een mainstream woord, doe niet zo krampachtig man.
stuk...... de loodgieter komt pas volgende week....quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:12 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Is je sarcasmemeter stuk? Of is het typisch voor SJW's dat ze geen gevoel voor humor hebben?
dus ... gaat hij gewoon door .... of misschien luister hij nog wel eens naar mensen uit zijn omgeving.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, maar daar wil hij niet naar luisteren dus?
het hele begrip "white privilege" is me te vaag ... ik kan er niet veel mee.quote:Ja, op andere media lopen moslims er ook gretig mee weg: white privilege. Die zijn solidair met de negers, zal ik maar zeggen.
Ja, dat weten we nu dus niet.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:17 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
dus ... gaat hij gewoon door .... of misschien luister hij nog wel eens naar mensen uit zijn omgeving.
[..]
Luister we zijn volgens de extreemrechtsjes geïndoctrineerd na WO2 met een soort cultuurrelativisme, toch? Dat nooit meer: antifascisme, antiracisme?quote:het hele begrip "white privilege" is me te vaag ... ik kan er niet veel mee.
of ze bedoelen dat de blanke meerderheid dus meer pro-blanke mensen reageert in het leven.
Wie is wij? Mensen die blank zijn? En wie zegt dat blanke mensen al die tijd racisten zijn?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:22 schreef Ryan3 het volgende:
Maar nu zijn we ineens allemaal toch weer al die tijd racisten geweest? En daar sluiten de moslims zich nu dankbaar bij aan.
Nee, alle mensen die in bepaalde waarden geloofden zoals antifascisme en antiracisme nav WO2 en de moord op meer dan 6 miljoen Joden, toch? Daar zijn we idd mee opgevoed en we staan nog steeds voor die waarden dacht ik. Net als alle Duitsers van nu. Daarom was en ben ik nog steeds faliekant tegen extreemrechts die deze historische feiten willen ontkennen ten einde een bepaald doel, xenofobie, naderbij te brengen.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:27 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Wie is wij? Mensen die blank zijn? En wie zegt dat blanke mensen al die tijd racisten zijn?
En zie je niet dat je generaliseert met "de moslims " dat standpunt in de schoenen te schuiven.
Het is wel duidelijk dat Nederland anti-moslims is. Om etnische en ideologische redenen.
En dat deze aversie zich vermengd met een afkeer van mensen die er minder blank uitziet zie je ook her en der .
Je genuanceerdheid is minder geworden Ryan.....
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 14:59 schreef HeatWave het volgende:
God wat zijn die mensen fucking dom. Klakkeloos een urban hoax overnemen. Wel fijn dat het weer een GLer is, die kutzooi kan niet slecht genoeg in het daglicht komen te staan.
Maar wie zegt dat deze "wij-groep" allemaal racisten zijn . Zelfs Quinsy zegt dat niet.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, alle mensen die in bepaalde waarden geloofden zoals antifascisme en antiracisme nav WO2 en de moord op meer dan 6 miljoen Joden, toch? Daar zijn we idd mee opgevoed en we staan nog steeds voor die waarden dacht ik. Net als alle Duitsers van nu.
Iemand zei dat laatst tegen jou ? Weet je wie? Of is dat jouw idee wat diverse mensen zeiden en schreven ?quote:Maar goed, desondanks ben ik nu dus ook rabiaat racistisch ineens. Kun jij dat verklaren?
Nou ja, als je positief staat tov Sinterklaas en nu picnic?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:41 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Maar wie zegt dat deze "wij-groep" allemaal racisten zijn . Zelfs Quinsy zegt dat niet.
Ik bemoei me niet met die discussies zelf, omdat ik ze echt far-fetched vind, en heel vaak gewoon beledigend.quote:[..]
Iemand zei dat laatst tegen jou ? Weet je wie? Of is dat jouw idee wat diverse mensen zeiden en schreven ?
Je doet hetzelfde als Iwan Leeuwin.... je te druk maken over gediscrimineerd worden.
Vallen en opstaan joh.... vergeet die voorvallen en blijf vertrouwen hebben in mensen.
Volgens wie ben je dan een racist ? Wie zegt dat ?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ja, als je positief staat tov Sinterklaas en nu picnic?
Ik heb die avatars niet gezien, maar als het een stiekeme uiting van racisme is of een uiting van anti anti-racisme ( na die moordpartij) dan deugt het niet. Die users deugen niet ergensi n de moraalquote:Ik weet dat sommige Fok!kers ineens die battle flag van de confederates voeren als avatar, ik vind dat dom en ik sta daar ook helemaal niet achter... maar ergens, heel ergens begrijp ik het wel als je heel erg emotioneel bent. Je krijgt dit soort dingen: mensen worden op oneigenlijke argumenten uit elkaar gespeeld.
Het is de suggestie, die ervan uit gaat, en ga je discussiëren met hen dan ben je sws racist. Is mijn ervaring. We wisten dat alleen nog niet, want zij weten wat racisme is nl, wij als blanke jongens weten alleen te discrimineren, dat idee.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:53 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Volgens wie ben je dan een racist ? Wie zegt dat ?
Quinsy heeft nooit gezegd dat wie positief staat tov Sinterklaas een racist is.
En Iwan Leeuwin heeft niks geschreven dat wie het woord picnic gebruikt een racist is
Zijn verschillende users die het gebruiken iig (dus niet alleen ccs).quote:[..]
Ik heb die avatars niet gezien, maar als het een stiekeme uiting van racisme is of een uiting van anti anti-racisme ( na die moordpartij) dan deugt het niet. Die users deugen niet ergensi n de moraal
Wat is een oneigenlijk argument in die Dylann Roof affaire .. Wie tegen wie wordt er uitgespeeld , en door wie ?
Dat zegt deze debiel.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:53 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Volgens wie ben je dan een racist ? Wie zegt dat ?
Quinsy heeft nooit gezegd dat wie positief staat tov Sinterklaas een racist is.
En Iwan Leeuwin heeft niks geschreven dat wie het woord picnic gebruikt een racist is
[..]
Ik heb die avatars niet gezien, maar als het een stiekeme uiting van racisme is of een uiting van anti anti-racisme ( na die moordpartij) dan deugt het niet. Die users deugen niet ergensi n de moraal
Wat is een oneigenlijk argument in die Dylann Roof affaire .. Wie tegen wie wordt er uitgespeeld , en door wie ?
Ik ben geen kind en ik ben mij bewust van de historische context. Doe maar niet zo uit de hoogte.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:12 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ik vertel je gewoon een stuk geschiedenis. Maar dat snap je niet of dat kun je niet snappen.
Heb jij dan ooit gesproken met Quinsy en Iwan ?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:56 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het is de suggestie, die ervan uit gaat, en ga je discussiëren met hen dan ben je sws racist. Is mijn ervaring. We wisten dat alleen nog niet, want zij weten wat racisme is nl, wij als blanke jongens weten alleen te discrimineren, dat idee.
Ach joh... wat politiek correct.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:12 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Ik ben geen kind en ik ben mij bewust van de historische context. Doe maar niet zo uit de hoogte.
Maar ik weiger bepaalde woorden niet te gebruiken uit principe, en al helemaal niet als het kleurafhankelijk is of je een woord wel of niet mag gebruiken. Dat is ordinair racisme.
Quinsey heeft me nog wel eens geretweet.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:12 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Heb jij dan ooit gesproken met Quinsy en Iwan ?
Doe dat nou eerst en oordeel dan.
Zeker mag je vermoeden dat zij zelf te emotioneel zijn over dit soort onderwerpen. En te snel oordelen dat zij gediscrimineerd worden
Maar kijk ook naar je eigen.
Als Nederlanders mogen zeiken om niks dan mag deze man dat natuurlijk ook.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:44 schreef Elfletterig het volgende:
Sommige mensen zijn op een gegeven moment alleen nog bezig met slachtoffer-zijn. Alles wat ze ook maar enigszins op zichzelf kunnen betrekken, zullen ze aangrijpen om het gekwetste, gepikeerde slachtoffer uit te hangen. Het is echt enorm irritant.
Ik snap deze man ook echt niet. Als Nederland echt zo'n nare hel op aarde is, wees dan mans genoeg en trek je conclusies. Pak je koffers en vertrek. Want je zult je hier in Nederland de rest van je leven blijven ergeren aan dingen die je totaal ten onrechte op jezelf betrekt.
Je neemt aan dat Iwan Leeuwin Nederland een hel op aarde vind ?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:44 schreef Elfletterig het volgende:
Ik snap deze man ook echt niet. Als Nederland echt zo'n nare hel op aarde is, wees dan mans genoeg en trek je conclusies. Pak je koffers en vertrek.
Nederland is toch ook kut, we staan op alle lijstjes bijna bovenaan, bijna hè, maar het is toch niets?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:47 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Als Nederlanders mogen zeiken om niks dan mag deze man dat natuurlijk ook.
Hij suggereert dat toch?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:47 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je neemt aan dat Iwan Leeuwin Nederland een hel op aarde vind ?
Je weet helemaal niet of dat zijn mening is ?
Ik vind Nederland prima.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nederland is toch ook kut, we staan op alle lijstjes bijna bovenaan, bijna hè, maar het is toch niets?
Hij zeikt maar raak voor een 68 eurocent.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:47 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Als Nederlanders mogen zeiken om niks dan mag deze man dat natuurlijk ook.
Waar zegt hij dan " Nederland is een hel op aarde" ?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij zeikt maar raak voor een 68 eurocent.
Zolang ik op mijn beurt dan het recht heb om deze man een welgemeend reisadvies te geven.
Nou ja, dat moet je dan toch aanvoelen. Heb jij ooit gedacht dat picnic een racistisch woord was? Heb je het gebruikt? Indien zo, white privilege, racisme, jij net zo hard als een ander hoor.quote:
Dat blijkt uit alles; zijn houding richting de samenleving. Zie ook hoe hij van een spontane actie van kinderen een "racistische uiting" maakte. Zulke mensen zijn alleen maar bezig om het slachtoffer uit te hangen; zie ook zeurkous Quinsy. Iedereen is per definitie tegen hen.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:52 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Waar zegt hij dan " Nederland is een hel op aarde" ?
In jouw fantasie ?
Nah, ik niet, het is echt pleuris land dat ze zo snel mogelijk zouden moeten opdoeken, geef maar aan België en Duitsland.quote:
Ik vind dat met twee maten meten eigenlijk.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij zeikt maar raak voor een 68 eurocent.
Zolang ik op mijn beurt dan het recht heb om deze man een welgemeend reisadvies te geven.
Je account is gehacked door cempexo zeker.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nah, ik niet, het is echt pleuris land dat ze zo snel mogelijk zouden moeten opdoeken, geef maar aan België en Duitsland.
Hij moet niks. Ik raad het hem alleen aan. Ga lekker naar Suriname of zo. Dan hoef je je ook niet te ergeren aan al dat racisme in de Nederlandse samenleving.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:58 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik vind dat met twee maten meten eigenlijk.
Genoeg Nederlanders voor wie klagen en mopperen om niks. En als een persoon van een andere afkomst zich druk maakt om niks dan moet hij ineens oplazeren?
Dan zou ik Denemarken aanprijzen hè.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:58 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Je account is gehacked door cempexo zeker.
twitter:Koning_NL twitterde op woensdag 05-08-2015 om 21:58:21Mijnheer #Leeuwin! U mag gratis naar Blijdorp! Voor een #picnic! http://t.co/9rnuJmKjJi https://t.co/gXTvQWblRS #groenlinks reageer retweet
En dat terwijl de man het toonbeeld van integratie is. Zeuren over onzin is toch echt een zeer Nederlandse hobby.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij moet niks. Ik raad het hem alleen aan. Ga lekker naar Suriname of zo. Dan hoef je je ook niet te ergeren aan al dat racisme in de Nederlandse samenleving.
Even terug naar het begin gaan.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ja, dat moet je dan toch aanvoelen. Heb jij ooit gedacht dat picnic een racistisch woord was? Heb je het gebruikt? Indien zo, white privilege, racisme, jij net zo hard als een ander hoor.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Stropopredeneringquote:de aanvaller stelt het standpunt van de tegenstander anders voor dan het is, bijvoorbeeld minder genuanceerd, met als doel het gemakkelijker te kunnen bestrijden. De andere voorstelling kan bijvoorbeeld worden bereikt door selectief te citeren;
Het gaat niet over Leeuwin, het gaat over wat de mores is op sociale media mbt deze uit ZP voortgekomen discussie, die derailleert en wordt extremer. Dusdanig dat er discussie meer mogelijk is.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:05 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Even terug naar het begin gaan.
Iemand schriijft " Hij vindt Nederland een hel op aarde"
Het is een fucking stropop
wiki schrijft:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Stropopredenering
Wat moet ik aanvoelen? Tussen de regels doorlezen en denken dat hij dat vind ?
Dat is een gevaarlijke techniek. Dat eindigt vaak met mensen woorden in de mond leggen, standpunten in de schoenen te schuiven.
Rationeel is...even een rust nemen.. Overwegen .. misschien denk ie zo, misschien niet.... Ik weet he niet en ik ga niet te vroeg oordelen vanuit een emotie.
Nooit iets gehoord of gelezen dat er iets mis is met het woord picnic... Als ik het hoor dan denk ik aan buiten eten in het bos..... oeps....kijk uit voor de mieren.
Maar jij overdrijft door te suggereren dat Leeuwin denkt dat als ik het geen racistisch woord vind dat het racisme van mij is. Ook een stropop van jou .
Zo blijft men zwart-wit denken.
Is dit dat white privilege wat ineens een modeterm is ? Iemand van buitenlandse afkomst wordt sneller toegeroepen 'houd je kop of ga terug ' .quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:04 schreef Hexagon het volgende:
[..]
En dat terwijl de man het toonbeeld van integratie is. Zeuren over onzin is toch echt een zeer Nederlandse hobby.
En dat je hem adviseert te vertrekken is voor mij een teken dat het deze man niet gegund is om er aan mee te doen.
Deze man neemt werkelijk aan van alles aanstoot. Kinderen die een pop maken, een supermarkt die PicNic heet, noem maar op. Zwarte Piet vindt -ie vast ook racistisch.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:04 schreef Hexagon het volgende:
[..]
En dat terwijl de man het toonbeeld van integratie is. Zeuren over onzin is toch echt een zeer Nederlandse hobby.
En dat je hem adviseert te vertrekken is voor mij een teken dat het deze man niet gegund is om er aan mee te doen.
Dat deze man totale nonsens raaskalt daar ben ik het mee eens. Maar daar hebben een hoop Nederlanders last van. Gelukkig hebben we in Nederland het recht om te zeiken op wat me maar willen.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Deze man neemt werkelijk aan van alles aanstoot. Kinderen die een pop maken, een supermarkt die PicNic heet, noem maar op. Zwarte Piet vindt -ie vast ook racistisch.
Ik heb deze man te doen. Hij is overal "slachtoffer" van. Dat wens ik hem niet toe. Daarom raad ik hem aan om dit nare land te verlaten.
Waar zeg ik dat hij dat recht niet heeft? Ik heb zelfs expliciet aangegeven dat hij dat recht wél heeft. Op mijn beurt maak ik gebruik van mijn recht om de man een welgemeend reisadvies te geven.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:18 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat deze man totale nonsens raaskalt daar ben ik het mee eens. Maar daar hebben een hoop Nederlanders last van. Gelukkig hebben we in Nederland het recht om te zeiken op wat me maar willen.
Maar omdat een man met een andere afkomst dit doet krijgt hij ineens het verzoek op te donderen. Kennelijk heb je dus geen recht om in dit land ergens over de mogen klagen als immigrant.
Waarom geef je dat reisadvies dan niet in al die topics waar mensen lopen te klagen over onzin?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat hij dat recht niet heeft? Ik heb zelfs expliciet aangegeven dat hij dat recht wél heeft. Op mijn beurt maak ik gebruik van mijn recht om de man een welgemeend reisadvies te geven.
Omdat een dergelijk reisadvies lang niet altijd een oplossing is. Als je van elke mug een olifant maakt en in allerlei onschuldige dingen meteen "discrimatie" ziet, dan heb je in Nederland geen leven.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:38 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Waarom geef je dat reisadvies dan niet in al die topics waar mensen lopen te klagen over onzin?
Alle zeikerds het land uit?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Omdat een dergelijk reisadvies lang niet altijd een oplossing is. Als je van elke mug een olifant maakt en in allerlei onschuldige dingen meteen "discrimatie" ziet, dan heb je in Nederland geen leven.
Biedt niet voor iedereen soelaas. Maar als je overal discriminatie van gekleurde mensen in ziet, dan is het misschien inderdaad een nuttig plan om je koffers te pakken. Je zult je in Nederland namelijk voortdurend groen en geel blijven ergeren.quote:
Er zijn ook mensen die allerlei dingen die ze niet bevallen meteen als complot van "de linkse kerk" of "de neoliberalen" zien. Dan heb je ook geen leven. Waarom krijgen die geen reisadvies?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Omdat een dergelijk reisadvies lang niet altijd een oplossing is. Als je van elke mug een olifant maakt en in allerlei onschuldige dingen meteen "discrimatie" ziet, dan heb je in Nederland geen leven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |