abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154931772
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 17:11 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Inderdaad, dat heeft niets met links of rechts te maken maar met het kiezen van ongeschikte mensen voor politieke functies, daar hebben helaas alle partijen een handje van, de VVD (kneusje Zijlstra, Elias van "Europa, best belangrijk" :')) en het CDA maken het op dat vlak net zo bont als de PvdA en Groenlinks. Op D66 kan je om veel redenen kritiek leveren maar dit lijkt voor D66 minder een probleem te zijn.
Lopen genoeg mensen rond ook van andere partijen. Denk eens aan Henk Bleker bijv. :'). Ik heb nog last van plaatsvervangende schamende als ik de naam Henk Bleker hoor.

Hij is pas getrouwd btw met zijn 32 jaar jongere liefde trouwens: http://www.telegraaf.nl/p(...)_61__getrouwd__.html :|W .
(Vraag me af of Mauro kaartjes heeft gekregen voor de receptie...)

[ Bericht 4% gewijzigd door Ryan3 op 05-08-2015 17:27:22 ]
I´m back.
pi_154931776
Van picnic naar pick a nigger, nice :D
Zie!
pi_154932328
Vast het broertje van Quincy.
Ура для россии
  woensdag 5 augustus 2015 @ 17:52:20 #54
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_154932454
quote:
11s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 17:46 schreef Woestijnvos het volgende:
Vast het broertje van Quincy.
Halfbroertje dan toch zeker? :')
  woensdag 5 augustus 2015 @ 18:10:08 #55
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_154932860
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 16:18 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik vermoed dat hij niet lang meer op deze manier namens de partij zal spreken. Klaver zal ook wel begrijpen dat dit stemmen kost.
Leeuwin spreekt al enige tijd niet meer namens de partij. Hij is een paar weken geleden uit de deelraadsfractie gestapt, en nav zijn uitspraken over het Mandelabeeld vorig jaar was er al 'indringend met hem gesproken' (lees: een spreekverbod opgelegd).

http://www.parool.nl/paro(...)ks-in-Zuidoost.dhtml

https://amsterdam.groenli(...)g-nelson-mandelapark
pi_154932872
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 18:10 schreef freako het volgende:

[..]

Leeuwin spreekt al enige tijd niet meer namens de partij. Hij is een paar weken geleden uit de deelraadsfractie gestapt, en nav zijn uitspraken over het Mandelabeeld vorig jaar was er al 'indringend met hem gesproken' (lees: een spreekverbod opgelegd).

http://www.parool.nl/paro(...)ks-in-Zuidoost.dhtml

https://amsterdam.groenli(...)g-nelson-mandelapark
Het zijn dus geen zachte heelmeesters.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  woensdag 5 augustus 2015 @ 18:12:29 #57
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_154932908
Zeldzaam domme actie dit. Mijn dag is weer goed :)
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_154932955
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 17:20 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Lopen genoeg mensen rond ook van andere partijen. Denk eens aan Henk Bleker bijv. :'). Ik heb nog last van plaatsvervangende schamende als ik de naam Henk Bleker hoor.

Hij is pas getrouwd btw met zijn 32 jaar jongere liefde trouwens: http://www.telegraaf.nl/p(...)_61__getrouwd__.html :|W .
Van der Hoeven vond ik ook een zwakke politica. Van de PvdA kan ik Sharon Dijksma en van Bijsterveldt noemen, zo kunnen we nog even doorgaan.

De allerslechtste politicus uit de laatste decennia is naar mijn mening Mark Rutte. Niet omdat hij niet vaardig is, dat is hij wel op bepaalde vlakken, maar omdat hij het land heel erg veel schade heeft berokkend.
- 1/3de bezuiniging op de universiteiten
- 1/3de bezuiniging op de publieke omroep
- slecht optreden bij de aanslag op de MH-17 (of dat het nu wel of niet een gerichte aanslag was)
- zijn eersteministerstatus gebruiken voor de partijpolitiek (verkiezingsdebatten, in principe hoort de eerste minister daar niet aan deel te nemen, het is echter wel toegestaan)
- geen bindende leider zijn
...
#NoDAPL
  woensdag 5 augustus 2015 @ 18:19:02 #59
365231 Fera
Fire & Blood
pi_154933075
Hij is toch ex-GL? Of ben ik nou zo kippig dat ik het niet goed gelezen heb? :@
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  woensdag 5 augustus 2015 @ 18:23:41 #60
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_154933215
quote:
6s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 18:19 schreef Fera het volgende:
Klopt, hij is niet meer van die partij. AT5 heeft inmiddels de titel van het bericht aangepast.
pi_154933242
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 18:14 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Van der Hoeven vond ik ook een zwakke politica. Van de PvdA kan ik Sharon Dijksma en van Bijsterveldt noemen, zo kunnen we nog even doorgaan.
De Van der Hoeven die artificiële intelligentie ter discussie wilde stellen, die? :').

Bijsterveldt, de verpleegkundige die minister werd.
Dijksma, heeft die überhaupt een studie afgemaakt?
Minister van Milieu, Hans Alders, volgens mij niet eens middelbare school afgemaakt, maar nu wel de man met de meeste bijbanen.
Op zich weinig opleiding, maar als ze hun werk goed doen, à la, denk ik. Het is nu niet zo dat de ervaring van Alders niet opweegt tegen iemand die in 4 jaar paar boekjes geleerd heeft, met 6-jes geslaagd is en nu zijn masters heeft hè. Dat is onzin. Geldt ook voor Bijsterveldt en Dijksma wmb.
Ook een arbeider kan gewoon minister worden, het is gewoon een beroep voor generalisten, kun je je overal uitlullen en je leest je dossiers zelf, waarom is een mastertje met 4 jaar verplicht boeken lezen en tentamens met een 6 je gemiddeld afsluiten plus een scriptie waar je vaak van gaat huilen dan beter?
I´m back.
pi_154933290
quote:
6s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 18:19 schreef Fera het volgende:
Is hij er al uit gelazerd of zelf opgestapt?
I´m back.
  woensdag 5 augustus 2015 @ 18:27:08 #63
365231 Fera
Fire & Blood
pi_154933320
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 18:23 schreef freako het volgende:

[..]

Klopt, hij is niet meer van die partij. AT5 heeft inmiddels de titel van het bericht aangepast.
Ah, oké. Dank je. :)
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_154933347
Het is ook echt weer zo'n huilneger die loopt te huilen daarover :') maarja überhaupt groen links :') wat een battie partij.
  woensdag 5 augustus 2015 @ 18:31:13 #65
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_154933435
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 18:26 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Is hij er al uit gelazerd of zelf opgestapt?
Maakt dat verschil?
pi_154933505
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 18:31 schreef freako het volgende:

[..]

Maakt dat verschil?
Nou tov wat die Janneke zei eerder wel natuurlijk, want zij verdenkt ineens dat heel G-L achter dat standpunt van deze pipo staat. Ik denk dat dat overdreven is en omdat er wel wat meer speelde rondom hem, misschien hebben ze hem verzocht te wieberen? Of misschien is hij uit eigen wijsheid al eerder opgestapt voordat ze bij G-L aan hem konden vragen om te wieberen?
I´m back.
pi_154933509
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 18:24 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

De Van der Hoeven die artificiële intelligentie ter discussie wilde stellen, die? :').
Ik dacht eerder aan LieveMaria. http://www.lievemaria.nl/

quote:
Bijsterveldt, de verpleegkundige die minister werd.
Dijksma, heeft die überhaupt een studie afgemaakt?
Yep. Dijksma heeft geen opleiding afgerond, ze heeft twee gamma-opleidinge gedeeltelijk gevolgd na het VWO te hebben afgerond met een pretpakket.

quote:
Minister van Milieu, Hans Alders, volgens mij niet eens middelbare school afgemaakt, maar nu wel de man met de meeste bijbanen.
Op zich weinig opleiding, maar als ze hun werk goed doen, à la, denk ik. Het is nu niet zo dat de ervaring van Alders niet opweegt tegen iemand die in 4 jaar paar boekjes geleerd heeft, met 6-jes geslaagd is en nu zijn masters heeft hè. Dat is onzin. Geldt ook voor Bijsterveldt en Dijksma wmb.
Ook een arbeider kan gewoon minister worden, het is gewoon een beroep voor generalisten, kun je je overal uitlullen en je leest je dossiers zelf, waarom is een mastertje met 4 jaar verplicht boeken lezen en tentamens met een 6 je gemiddeld afsluiten plus een scriptie waar je vaak van gaat huilen dan beter?
Dat klopt op zich wel maar je wil een bepaalde intelligentie en een bepaald denkniveau bij een minister. In de jaren 50 was studeren gewoon geen optie voor veel mensen uit gewone milieus, dat is al lang niet meer zo. Ik heb er dan ook geen probleem mee dat zo'n Dijksma geen opleiding heeft afgerond, ik heb er wel een probleem mee dat ze ook daarnaast niet heeft bewezen ministerwaardig te zijn en dat ze bovendien ook nog eens erg groen achter de oren was (leeftijd, werkervaring buiten de politiek). Jan Marijnissen had ook geen tertiaire opleiding afgerond maar hij zou wel uitstekend geschikt zijn. Hij is echter in een geheel andere tijd opgegroeid waarin er minder mogelijkheden waren.

Elias en Zijlstra zijn eveneens volkomen ongschikt, Zijlstra omwille van een gebrek aan intelligentie en integiteit en omdat hij veel te veel een slang is, Elias omdat hij de ene domme opmerking na de andere maakt. Hoe ze bij de VVD op het idee kwamen om de verantwoordelijke van de gruwelijk mislukte campagne "Europa best belangrijk" (dat was wat hem bekendheid gaf binnen de partij) zo'n functie te geven zal ik nooit begrijpen.
#NoDAPL
pi_154933568
Is het niet gewoon een schnabbeltje van die gast? Krijgt wat poen toegestopt van dat bedrijf, maakt een tweetje en de stagiaires op verscheidene mediaredacties duiken er op, want komkommertijd. Mooie publiciteit.
  woensdag 5 augustus 2015 @ 18:39:38 #69
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_154933645
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 18:33 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nou tov wat die Janneke zei eerder wel natuurlijk, want zij verdenkt ineens dat heel G-L achter dat standpunt van deze pipo staat. Ik denk dat dat overdreven is en omdat er wel wat meer speelde rondom hem, misschien hebben ze hem verzocht te wieberen? Of misschien is hij uit eigen wijsheid al eerder opgestapt voordat ze bij G-L aan hem konden vragen om te wieberen?
De TT van dit topic is niet helemaal correct.

Leeuwin is een aantal weken geleden uit de fractie gestapt, omdat er een conflict was met de rest van de fractie, waardoor hij zijn steun aan het dagelijks bestuur van het stadsdeel had opgezegd (waarvan GroenLinks deel uitmaakt). Dat zijn over het algemeen geen acties waardoor je fractielid kunt blijven.

Dat GroenLinks niet bepaald achter dit soort uitspraken staat blijkt ook uit het impliciete spreekverbod dat hem vorig jaar was opgelegd na zijn uitspraken over het Mandela-beeld.
pi_154933649
Laat die man eerst maar eens iets doen aan zijn achternaam, die vind ik nogal beladen na alle commotie rondom Cecil.
  woensdag 5 augustus 2015 @ 18:46:23 #71
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_154933846
Wat een onzin zeg
pi_154933904
quote:
11s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 18:33 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik dacht eerder aan LieveMaria. http://www.lievemaria.nl/
WTF is dat? Ik weet nog wel dat leraar wiskunde atheneum bij ons vertelde dat de wiskunde die wij kregen in zijn tijd op 1ste- en 2de-jaar Delft werd gegeven... :{. (eind jaren 70 tot 1980)
quote:
[..]

Yep. Dijksma heeft geen opleiding afgerond, ze heeft twee gamma-opleidinge gedeeltelijk gevolgd na het VWO te hebben afgerond met een pretpakket.

[..]

Dat klopt op zich wel maar je wil een bepaalde intelligentie en een bepaald denkniveau bij een minister. In de jaren 50 was studeren gewoon geen optie voor veel mensen uit gewone milieus, dat is al lang niet meer zo. Ik heb er dan ook geen probleem mee dat zo'n Dijksma geen opleiding heeft afgerond, ik heb er wel een probleem mee dat ze ook daarnaast niet heeft bewezen ministerwaardig te zijn en dat ze bovendien ook nog eens erg groen achter de oren was (leeftijd, werkervaring buiten de politiek). Jan Marijnissen had ook geen tertiaire opleiding afgerond maar hij zou wel uitstekend geschikt zijn. Hij is echter in een geheel andere tijd opgegroeid waarin er minder mogelijkheden waren.

Elias en Zijlstra zijn eveneens volkomen ongschikt, Zijlstra omwille van een gebrek aan intelligentie en integiteit en omdat hij veel te veel een slang is, Elias omdat hij de ene domme opmerking na de andere maakt. Hoe ze bij de VVD op het idee kwamen om de verantwoordelijke van de gruwelijk mislukte campagne "Europa best belangrijk" (dat was wat hem bekendheid gaf binnen de partij) zo'n functie te geven zal ik nooit begrijpen.
Ja, hoe dan ook, ook tegenwoordig ben ik altijd meer onder de indruk van mensen die snel tot de kern van de zaak kunnen komen, zonder veel woorden te gebruiken, dan mensen die emmers woorden en mode-termen gebruiken om eigenlijk gewoon de kern van de zaak een beetje weg te spinnen. En ja, ik zou niet weten waarom juist iemand die wat minder onderwijs heeft genoten, maar wel intelligent is, dat eigenlijk niet beter kan doen dan al die professor-doctorandussen- doctors-meesters.
I´m back.
pi_154933999
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 18:39 schreef freako het volgende:

[..]

De TT van dit topic is niet helemaal correct.

Leeuwin is een aantal weken geleden uit de fractie gestapt, omdat er een conflict was met de rest van de fractie, waardoor hij zijn steun aan het dagelijks bestuur van het stadsdeel had opgezegd (waarvan GroenLinks deel uitmaakt). Dat zijn over het algemeen geen acties waardoor je fractielid kunt blijven.

Dat GroenLinks niet bepaald achter dit soort uitspraken staat blijkt ook uit het impliciete spreekverbod dat hem vorig jaar was opgelegd na zijn uitspraken over het Mandela-beeld.
Daarom ook. Wat Janneke zei is wrs niet accuraat.
I´m back.
pi_154934247
:')
Zonder wrijving geen glans
pi_154934313
quote:
11s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 18:33 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik heb Dijksma toevallig persoonlijk leren kennen, een dikke twintig jaar geleden. Zij was toen al politiek actief en ambitieus wij raakten in gesprek over politiek. En ik dacht jezus wat ben jij dom, die gaat het nooit verder schoppen dan gemeenteraadslid in Ten Boer. Het verbaasde me dan ook dat ze het VWO had gehaald, want pretpakket of niet, het VWO stelde 25 jaar geleden nog wel wat meer voor dan nu.

Maar die intellectuele armoede is een kamerbreed verschijnsel. Nepperus van de VVD bijvoorbeeld, die snapt echt heel erg weinig. Zijlstra is ook een typische HBO-er, van het CDA schuiven soms ook mensen aan om het over softdrugs te hebben waarvan ik me afvraag of ze nou helemaal vals zijn of daadwerkelijk hun drogredeneringen voor een deugdelijk verhaal aanzien.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_154934359
quote:

[..]

quote:
Henk Bleker
Henk Bleker heeft niet de sterkste publieke optredens gehad, maar als staatssecretaris deed hij het beter dan menig collega.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_154934387
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 19:00 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik heb Dijksma toevallig persoonlijk leren kennen, een dikke twintig jaar geleden. Zij was toen al politiek actief en ambitieus wij raakten in gesprek over politiek. En ik dacht jezus wat ben jij dom, die gaat het nooit verder schoppen dan gemeenteraadslid in Ten Boer. Het verbaasde me dan ook dat ze het VWO had gehaald, want pretpakket of niet, het VWO stelde 25 jaar geleden nog wel wat meer voor dan nu.

Maar die intellectuele armoede is een kamerbreed verschijnsel. Nepperus van de VVD bijvoorbeeld, die snapt echt heel erg weinig. Zijlstra is ook een typische HBO-er, van het CDA schuiven soms ook mensen aan om het over softdrugs te hebben waarvan ik me afvraag of ze nou helemaal vals zijn of daadwerkelijk hun drogredeneringen voor een deugdelijk verhaal aanzien.
Ja, gelukkig zijn we allemaal slimmer hier op FOK!, alleen niemand heeft het nog tot minister of staatssecretaris gebracht, en DS4 verdient meer dan welke minister en staatssecretaris dan ook.

1 x in de zoveel tijd gaan ze dan in POL nog bepalen wie ministeriabel is in een topic hè... dat is helemaal een feest. Worden er mensen genoemd waarbij je dan helemaal quadruple facepalm neigingen krijg... ;).

[ Bericht 5% gewijzigd door Ryan3 op 05-08-2015 19:15:51 ]
I´m back.
pi_154934415
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 19:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

[..]

Henk Bleker heeft niet de sterkste publieke optredens gehad, maar als staatssecretaris deed hij het beter dan menig collega.
Ja, ja, tuurlijk.
I´m back.
pi_154934570
Lijkt me toch vervelend, om zwart te zijn en achter ieder dingetje het verleden op te moeten rakelen. Ook al had het waar geweest dan nog normale mensen denken aan eten bij picnic
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_154934753
Hahaha pick a nigger :D stiekem is ie wel leuk bedacht :D :@
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_154934770
quote:
10s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 19:03 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, gelukkig zijn we allemaal slimmer hier op FOK!, alleen niemand heeft het nog tot minister of staatssecretaris gebracht, en DS4 verdient meer dan welke minister en staatssecretaris dan ook.
Het is nou eenmaal het voorrecht van de slimmeren om vast te stellen wie er dom is, andersom werkt dat niet. Vandaar ook waarschijnlijk dat ze zo'n plaat voor hun kop hebben en voor zo'n positie gaan, een tikje slimmer en ze zouden een stuk bescheidener zijn. Het probleem is dat ze met waarchijnlijk sociale intelligentie langs partijlijnen omhoog kunnen klimmen.

Ik heb ook wel eens een debat aangekondigd zien worden waarin minister Donner het moeilijk zou krijgen. Ik kon altijd wel genieten van Donner, maar dan werd het debat eigenlijk meer een kwestie van dat Donner heel geduldig en in Jip en Janneke-taal uitlegt hoe het recht werkt aan een klasje trage leerlingen. Dat is gewoon niet goed voor de controle van de regering door de kamer. Lees maar eens wat oude debatten terug uit de jaren 80 of zelfs nog de vroege jaren 90, dat is een ander niveau. Ook beelden zijn leuk, dan zie je ineens allemaal mensen die uit het hoofd kloppende zinnen weten te formuleren en zonder hakkelen en euhs uit kunnen spreken.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_154934784
Schandalig dat zwarten bij Picnic worden geweigerd :(
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_154934807
Wat is dat dan voor een achterlijke clown? _O-
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_154934974
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 19:15 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Het is nou eenmaal het voorrecht van de slimmeren om vast te stellen wie er dom is, andersom werkt dat niet. Vandaar ook waarschijnlijk dat ze zo'n plaat voor hun kop hebben en voor zo'n positie gaan, een tikje slimmer en ze zouden een stuk bescheidener zijn. Het probleem is dat ze met waarschijnlijk sociale intelligentie langs partijlijnen omhoog kunnen klimmen.
Uiteindelijk schijnt het allemaal heel makkelijk te zijn. Heb een collega gehad die CDA sub-toppertje en boer en ingenieur bij Phillips was, en die legde me het allemaal uit... Misschien ga ik het ook allemaal nog doen, kan altijd in gezelschappen leuk uit de hoek komen. En kan ook wel paar mopjes geleuter te berde brengen. Weet alleen nog steeds niet voor welke partij...
quote:
Ik heb ook wel eens een debat aangekondigd zien worden waarin minister Donner het moeilijk zou krijgen. Ik kon altijd wel genieten van Donner, maar dan werd het debat eigenlijk meer een kwestie van dat Donner heel geduldig en in Jip en Janneke-taal uitlegt hoe het recht werkt aan een klasje trage leerlingen. Dat is gewoon niet goed voor de controle van de regering door de kamer. Lees maar eens wat oude debatten terug uit de jaren 80 of zelfs nog de vroege jaren 90, dat is een ander niveau. Ook beelden zijn leuk, dan zie je ineens allemaal mensen die uit het hoofd kloppende zinnen weten te formuleren en zonder hakkelen en euhs uit kunnen spreken.
Ja, klopt, kan ik me ook wel herinneren idd. Ja, en debatteren toen valt idd niet te vergelijken met nu, je moet gewoon een radde prater hebben (los van inhoud). Verbale intelligentie, en dan kun je de grootst mogelijk nonsense verkopen, zoals ook Pechtold vaak doet. Beetje acteurstalent erbij...
Maar dan nog dan kan iemand die wel zijn dossiers leest en intelligenter is verder komen, denk ik.
I´m back.
pi_154935031
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 19:15 schreef Oud_student het volgende:
Schandalig dat zwarten bij Picnic worden geweigerd :(
In een parallel universum gaan de zwarten paar boterhammen eten in de buitenlucht bij een lynchpartij van een blanke hè.
I´m back.
  woensdag 5 augustus 2015 @ 19:33:02 #86
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_154935366
Hoe verzin je het :').
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_154935379
Ook al zou picnic afstammen van pick a nigger, dan kun je met een heel klein beetje verstand toch wel bedenken dat de boodschappendienst niet daaraan refereert. :') Echt zoeken naar iets om te kunnen janken.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_154935716
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 19:14 schreef TLC het volgende:
Hahaha pick a nigger :D stiekem is ie wel leuk bedacht :D :@
wat is de humor dan ?
pi_154935735
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 19:45 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

wat is de humor dan ?
Wat vind je ervan?
I´m back.
pi_154935820
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 19:45 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

wat is de humor dan ?
de speling met taal, ik had het er niet achter gezocht, ik sta er niet achter maar origineel is het wel
pi_154935898
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 19:46 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wat vind je ervan?
van die vermeende humor ?
Of van Iwan? Iwan zoekt te veel . Mandelastandbeeld, nu dit weer... Het is irrationeel .
Hij moet echt wat emoties leren relativeren.
De topictitel klopt niet. Is hij nog wel partijlid van GL... en wilt hij dat bedrijf opheffen.
Hij heeft dat bedrijf ook niet racistisch genoemd.
https://www.facebook.com/(...)77313267?pnref=story
pi_154935943
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 19:49 schreef TLC het volgende:

[..]

de speling met taal, ik had het er niet achter gezocht, ik sta er niet achter maar origineel is het wel
wat is er origineel aan het gebruik van het woord N, die gekoppeld is aan rassenhaat ?
pi_154936029
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 19:51 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

van die vermeende humor ?
Of van Iwan? Iwan zoekt te veel . Mandelastandbeeld, nu dit weer... Het is irrationeel .
Hij moet echt wat emoties leren relativeren.
De topictitel klopt niet. Is hij nog wel partijlid van GL... en wilt hij dat bedrijf opheffen.
Hij heeft dat bedrijf ook niet racistisch genoemd.
https://www.facebook.com/(...)77313267?pnref=story
Ja, die had ik ook gelezen, maar je bent gewoon een klapjosti als je beweert wat hij beweert wmb. Is toch simpel. Dan wil je problemen niet oplossen, maar juist vergroten, en omdat het gebaseerd is op onjuiste informatie delft hij dus zijn eigen graf. Dat snap je toch ook wel? Het is niet irrationeel, want dan verontschuldig je hem nog in feite, het is rationeel de boel op naaien.
I´m back.
pi_154936083
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 19:53 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

wat is er origineel aan het gebruik van het woord N, die gekoppeld is aan rassenhaat ?
je bedoelt het woord neger of is dat al erg om te schrijven ? het staat gewoon in de dikke van Dale hoor :)

Oh ja, stel je niet zo vreselijk aan, grow up.
pi_154936141
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 19:57 schreef TLC het volgende:

[..]

je bedoelt het woord neger of is dat al erg om te schrijven ? het staat gewoon in de dikke van Dale hoor :)

De meeste mensen gebruiken dat woord toch ook nog?
I´m back.
pi_154936144
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_154936148
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 19:55 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, die had ik ook gelezen, maar je bent gewoon een klapjosti als je beweert wat hij beweert wmb. Is toch simpel. Dan wil je problemen niet oplossen, maar juist vergroten, en omdat het gebaseerd is op onjuiste informatie delft hij dus zijn eigen graf. Dat snap je toch ook wel? Het is niet irrationeel, want dan verontschuldig je hem nog in feite, het is rationeel de boel op naaien.
ik zag op zijn fb diverse fbfriends hem vermanen... doe dit nou niet.
Hij heeft tikken opgelopen in de samenleving en is nu teveel gespitst op gediscrimineerd worden.
Dat is niet rationeel.... Het is emotioneel....wat leidt tot irrationele gedachtes en daden..
Hij kon op zijn klompen aanvoelen dat het woord picnic geen beladen woord is in Nederland, nog een stap verder en je kunt bedenken dat het in Amerika misschien ook niet is en dan moet je googlen.
pi_154936206
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 19:57 schreef TLC het volgende:

[..]

Ik bedoel het woord nigger. Dat is geen normaal woord. Nog steeds niet . Het was vooral in Amerika een minachtend woord voor donkere mensen .
Veel jongeren weten dat niet zo , omdat het sinds de sixties steeds minder gebruikt werd in Amerika en in Nederland.
Daarom is het geen humor
pi_154936303
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 19:59 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

ik zag op zijn fb diverse fbfriends hem vermanen... doe dit nou niet.
Hij heeft tikken opgelopen in de samenleving en is nu teveel gespitst op gediscrimineerd worden.
Dat is niet rationeel.... Het is emotioneel....wat leidt tot irrationele gedachtes en daden..
Hij kon op zijn klompen aanvoelen dat het woord picnic geen beladen woord is in Nederland, nog een stap verder en je kunt bedenken dat het in Amerika misschien ook niet is en dan moet je googlen.
Maar hij doet het toch, en dus krijgt hij bakken over hem heen. Dat hoef je vanuit zijn perspectief niet goed te praten. Gevolg is dat dat hele white privilege ding gewoon geen voet meer aan de grond krijgt hè.

En overigens ik vind het zelf langzamerhand ook een brug te ver, hoor. Ze hebben het verbonden aan moslims, aan Palestina.
Ja, niet aan feminisme, want daar houden de heren niet van natuurlijk... :').
I´m back.
  woensdag 5 augustus 2015 @ 20:06:36 #100
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_154936330
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 20:01 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Ik bedoel het woord nigger. Dat is geen normaal woord. Nog steeds niet . Het was vooral in Amerika een minachtend woord voor donkere mensen .
Veel jongeren weten dat niet zo , omdat het sinds de sixties steeds minder gebruikt werd in Amerika en in Nederland.
Daarom is het geen humor
En omdat ''nigger'' vaste prik is bij hiphop. Het is gewoon een mainstream woord, doe niet zo krampachtig man.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')