abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154929114
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 15:47 schreef Silverdigger2 het volgende:
lekker de racisme kaart spelen en de media duikt er meteen op :|W
Nou ja... AT5 hè. Daar is het ook nieuws als er een kat de boom niet meer uit durft.
  woensdag 5 augustus 2015 @ 15:52:55 #27
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_154929146
Enerzijds snap ik niet dat iemand zichzelf op deze manier zo voor gek wil zetten. Anderzijds snap ik niet dat iemand de lading van de term 'racisme' nog weer verder zou willen laten verwateren. Mensen reageren er op een gegeven moment niet meer op als die term gebruikt wordt.
pi_154929306
Picnic is dat niet hetzelfde als laag bij de grond eten? of was dat nou picknick lol
  woensdag 5 augustus 2015 @ 16:04:21 #29
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_154929464
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 14:59 schreef HeatWave het volgende:
God wat zijn die mensen fucking dom. Klakkeloos een urban hoax overnemen. Wel fijn dat het weer een GLer is, die kutzooi kan niet slecht genoeg in het daglicht komen te staan :').
_O_
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
  woensdag 5 augustus 2015 @ 16:12:34 #30
443405 BaardaapAd
hasa diga eebowai
pi_154929753
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 15:59 schreef MakkieR het volgende:
Picnic is dat niet hetzelfde als laag bij de grond eten? of was dat nou picknick lol
Picnic is Engels voor Kies Koos.
De tijd is een rivier waarin álles verzuipt.
  woensdag 5 augustus 2015 @ 16:15:06 #31
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_154929829
GroenLinks laat zich weer van zijn beste kant zien hoor.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_154929866
quote:
13s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 14:48 schreef Enchanter het volgende:

[..]

BRON

Sommige mensen hebben echt niks beters te doen :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik sta niet achter deze actie maar die VVD'ers die continue zeuren om belastinverlaging en de D66'ers die de ene na de andere door de EU 'aanbevolen' hervorming erdoor wil jagen nog voordat het moet zijn even kansloos. Just saying.
En inderdaad, het meest verdienen de media die hier aandacht aan besteden de zwarte piet. Niet doen! :|W
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  woensdag 5 augustus 2015 @ 16:17:29 #33
346939 Janneke141
pi_154929908
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 16:16 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik sta niet achter deze actie maar die VVD'ers die continue zeuren om belastinverlaging en de D66'ers die de ene na de andere door de EU 'aanbevolen' hervorming erdoor wil jagen nog voordat het moet zijn even kansloos. Just saying.
En inderdaad, het meest verdienen de media die hier aandacht aan besteden de zwarte piet. Niet doen! :|W
Leg me even uit wat dat in godsnaam met dit topic te maken heeft, want dat ontgaat me.
pi_154929930
quote:
99s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 15:15 schreef bijdehand het volgende:
Wat voor een idiote partij laat zo'n jankkut nou nog namens de partij spreken? _O-
Ik vermoed dat hij niet lang meer op deze manier namens de partij zal spreken. Klaver zal ook wel begrijpen dat dit stemmen kost.
#NoDAPL
pi_154929960
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 16:17 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Leg me even uit wat dat in godsnaam met dit topic te maken heeft, want dat ontgaat me.
Dat de rechtse onderbuikjes weer even gemakkelijk prijsschieten op links, ik wijs er even op dat dat zielige gedrag aan alle kanten van het politieke spectrum plaatsvindt.
#NoDAPL
  woensdag 5 augustus 2015 @ 16:19:09 #36
346939 Janneke141
pi_154929970
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 16:18 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Dat de rechtse onderbuikjes weer even gemakkelijk prijsschieten op links, ik wijs er even op dat dat zielige gedrag aan alle kanten van het politieke spectrum plaatsvindt.
Ah, het hullie-doen-het-ook-argument. Goeie.
  woensdag 5 augustus 2015 @ 16:21:15 #37
14505 OProg
A Life in Music
pi_154930068
Ik denk dat je als ondernemer best gek staat als te kijken als je dacht een sterke naam te hebben gekozen, een verbastering van picknick met een referentie naar 'kiezen' en je ineens deze brief in je handen staat. :')
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  woensdag 5 augustus 2015 @ 16:24:07 #38
321876 Cherna
Fuck the System
pi_154930166
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 14:58 schreef BaardaapAd het volgende:
GroenLinks, de vergaarbak voor gefaalde politieke partijtjes (onder andere de Communistische Partij Nederland) die samensmolten omdat ze anders nooit meer een zeteltje konden halen.
Och hun programma is zo slecht nog niet al kun je het nooit met alle punten eens zijn van een partij. En daar gaat het mij wel om. Dat staat los van deze uitspraak van desbetreffende persoon.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_154930185
quote:
15s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 16:21 schreef OProg het volgende:
Ik denk dat je als ondernemer best gek staat als te kijken als je dacht een sterke naam te hebben gekozen, een verbastering van picknick met een referentie naar 'kiezen' en je ineens deze brief in je handen staat. :')
Even lachen en dan door de shredder, zijn wel belangrijkere zaken te regelen.
pi_154930282
Dan moet ie wikipedia even gaan aanpassen.
https://en.wikipedia.org/wiki/Picnic
  woensdag 5 augustus 2015 @ 16:27:43 #41
446641 Vox_Populi
Stem van het volk.
pi_154930306
Net als je denkt dat het onmogelijk nóg dommer kan, krijg je dit... Ik weet niet zo goed of ik moet lachen of moet huilen :')
pi_154930445
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 16:16 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Hoewel de relevantie in dit topic mij een beetje ontgaat, vind ik pleiten voor een belastingverlaging toch een stuk minder dom dan de uitspraken van deze meneer.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 5 augustus 2015 @ 16:39:12 #43
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_154930645
Blind afgaan op misverstanden, hoaxes en misleidende zooi om met wat gemaakte verontwaardiging makkelijk te scoren bij onderbuikmongooltjes die nooit een bron zullen checken als het maar bij hun wereldbeeld past. Het lijkt wel een politicus.

[ Bericht 8% gewijzigd door Ser_Ciappelletto op 05-08-2015 16:46:26 ]
pi_154931449
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 16:15 schreef Janneke141 het volgende:
GroenLinks laat zich weer van zijn beste kant zien hoor.
Lijkt me niet dat heel Groen-Links hier achter staat, toch? Ik denk dat ze op het partijbureau ook met een double facepalm zaten.
I´m back.
pi_154931459
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 16:39 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Blind afgaan op misverstanden, hoaxes en misleidende zooi om met wat gemaakte verontwaardiging makkelijk te scoren bij onderbuikmongooltjes die nooit een bron zullen checken als het maar bij hun wereldbeeld past. Het lijkt wel een politicus.
Is gewoonlijk rechts idd.
I´m back.
  woensdag 5 augustus 2015 @ 17:09:53 #46
346939 Janneke141
pi_154931550
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 17:05 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Lijkt me niet dat heel Groen-Links hier achter staat, toch? Ik denk dat ze op het partijbureau ook met een double facepalm zaten.
Nee, ik denk ook niet dat iedere Groenlinkser dit standpunt steunt. Maar Leeuwin is niet iemand die toevallig een inschrijfformuliertje heeft ingevuld, het is iemand die door de partij is aangewezen om een bepaalde functie te vervullen (lokale fractievoorzitter) en de partij te vertegenwoordigen. Dan kom je er als partij echt niet mee weg om de handen op te steken en te zeggen "hé, hij spreekt niet namens ons". Dat doet hij dus wel, want ze hebben hem zelf uitgezocht.
pi_154931585
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 17:05 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Inderdaad, dat heeft niets met links of rechts te maken maar met het kiezen van ongeschikte mensen voor politieke functies, daar hebben helaas alle partijen een handje van, de VVD (kneusje Zijlstra, Elias van "Europa, best belangrijk" :')) en het CDA maken het op dat vlak net zo bont als de PvdA en Groenlinks. Op D66 kan je om veel redenen kritiek leveren maar dit lijkt voor D66 minder een probleem te zijn.
#NoDAPL
pi_154931668
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 17:09 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Nee, ik denk ook niet dat iedere Groenlinkser dit standpunt steunt. Maar Leeuwin is niet iemand die toevallig een inschrijfformuliertje heeft ingevuld, het is iemand die door de partij is aangewezen om een bepaalde functie te vervullen (lokale fractievoorzitter) en de partij te vertegenwoordigen. Dan kom je er als partij echt niet mee weg om de handen op te steken en te zeggen "hé, hij spreekt niet namens ons". Dat doet hij dus wel, want ze hebben hem zelf uitgezocht.
Nah, ik denk het niet hoor. Ik denk dat ze het langzamerhand betreuren deze pipo daar aangewezen te hebben. Als de procedure daar al zo verloopt bij G-L. De locale leden hebben hem als lijstaanvoerder gekozen en misschien dat je dan ook automatische als je in de coalitie komt deelraad-wethouder wordt? Nee, ik denk dat meneertje zijn dagen wel geteld zijn als sub-prominent G-L-'er.
I´m back.
  woensdag 5 augustus 2015 @ 17:18:29 #49
346939 Janneke141
pi_154931725
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 17:15 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nah, ik denk het niet hoor. Ik denk dat ze het langzamerhand betreuren deze pipo daar aangewezen te hebben. Als de procedure daar al zo verloopt bij G-L. De locale leden hebben hem als lijstaanvoerder gekozen en misschien dat je dan ook automatische als je in de coalitie komt deelraad-wethouder wordt? Nee, ik denk dat meneertje zijn dagen wel geteld zijn als sub-prominent G-L-'er.
Dat ben ik helemaal met je eens, maar het zegt natuurlijk wel degelijk wat over de types die GroenLinks recruteert als bestuurders. Lokaal of niet, ik zou het toch in gedachten houden als je op die partij zou willen stemmen.
pi_154931745
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 17:18 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Dat ben ik helemaal met je eens, maar het zegt natuurlijk wel degelijk wat over de types die GroenLinks recruteert als bestuurders. Lokaal of niet, ik zou het toch in gedachten houden als je op die partij zou willen stemmen.
Ja, tuurlijk, dat doet ook iedereen, want voor de één is zo'n persoon een nadeel, voor en ander kennelijk een voordeel...
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')