Scheelt dat je dan niet kletst hequote:Op woensdag 5 augustus 2015 14:20 schreef Stormqueen het volgende:
ik loop in mijn eentje gemiddeld een halve tot een hele km/u sneller dan met wandelpartner zie ik
Voor de kcal berekening maakt dat helaas dan weer weinig verschil
Welkom, kom gezellig meedoen wandelmaatjequote:Op woensdag 5 augustus 2015 14:26 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Scheelt dat je dan niet kletst he
Enneh... hoi... stiekeme lurker meldt zich
![]()
Al een paar weken bezig met calorieën tellen, opletten met snoepen en meer bewegen. Inmiddels ruim 4 kilo kwijt, 92,7kg gister op de weegschaal. Doel: 80 kg. (Eigenlijk 75, maar met 80 zou ik al heel erg blij zijn)
Ik zou niet extra gaan eten daarvoor, alleen goed veel drinken en niet actief gaan sporten.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 14:41 schreef Shandaly het volgende:
Ik ben vanochtend de dag met een goede daad begonnen: donatie bij Sanquin bloedbank. Hoeveel 'kost' zoiets nu aan kc? Moet natuurlijk niet superstreng doorgaan vandaag, maar moet natuurlijk ook niet mezelf volproppen als 'beloning'...
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 14:18 schreef miss_dynastie het volgende:
Is er een wii u stappentellerding?
Ah, ik heb de oude wii fit, niet de wii u versie, maar als ik het had geweten.... niet dat ik ontevreden ben over de polar loop, al moet ik toegeven dat 'ie beschadigd begint te raken terwijl ik geen hele wilde levensstijl hebquote:Op woensdag 5 augustus 2015 14:53 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]![]()
Zat bij Wii Fit
Gisteren de balance board weer eens ontdaan van de dikke laag stof. En vooral de dansoefeningen zijn best leuk (en intensief) om te doen.
Vanavond ook maar weer eens Just Dance op de XBoxOne aanslingeren. Dat was pas echt hijgen en zweten.
Coolquote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:12 schreef Sunnythesun het volgende:
Iets met doorpakken.. heb de fitbit al om mijn arm hoor![]()
iemand in de buurt verkocht er een op marktplaats en ik kon hem meteen ophalenMooi dingetje en handig dat het met zowel myfitnesspal als endomondo communiceert
![]()
Even wennen weer iets om mijn arm (draag al járen geen horloge meer bijv en ook weinig armbanden of zo), maar het is een mooi subtiel dingetje.
Ik vind het een sportief tempo hoor!! Normaal doorfietsen is rond de 20km/h. Voor een gemiddelde van 26km/h moet je echt wel een trapje harder doenquote:Op woensdag 5 augustus 2015 17:34 schreef mrspoeZ het volgende:
26 km/u is gewoon lekker rondfietsen, je een beetje ergeren aan de toeristen en na een half uur weer thuis zijn. Sportfietsers tellen pas vanaf 35 km/u toch?
Mwahquote:Op woensdag 5 augustus 2015 17:00 schreef Sarabi het volgende:
Hoe gaat het vandaag P? Minder honger?
Welquote:Op woensdag 5 augustus 2015 17:53 schreef Stormqueen het volgende:
Marathonkenianen rennen ook vijf keer zo hard als de gemiddelde amateur hardloper, dat wil niet zeggen dat laatstgenoemde dus maar slentert natuurlijk
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 17:57 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zie nu pas mijn eigen kromme spelfoutensorry. Honger.
Ah das geen fijn gevoelquote:Op woensdag 5 augustus 2015 17:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
MwahIets
Tot ik op de fiets naar huis sprong. Nu op terras met cola en tosti. Mijn beentjes wilden niet meer
Nee. Ach. Als het opgelost kan worden met een colaatje en een tosti...quote:
Garminquote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:17 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb m'n Garmin maar weer omgedaan, dat is mijn stukje technologie
Hardlopen![]()
Mooie stok achter de deur.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:34 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb overigens een jurk gekocht en die wil ik aan eind september. Maar eigenlijk ben ik er nog iets te dik voorDus... (hij past prima, hij is alleen strak en dan zie je mijn buik en dubbele heupen zo goed)
jij fietst 18 kilometer enkele reis toch? Dan is het wel raadzaam om iets bij je te hebben voor als je flauw wordtquote:Op woensdag 5 augustus 2015 17:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
MwahIets
Tot ik op de fiets naar huis sprong. Nu op terras met cola en tosti. Mijn beentjes wilden niet meer
Ja. Tostiquote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij fietst 18 kilometer enkele reis toch? Dan is het wel raadzaam om iets bij je te hebben voor als je flauw wordt
Weet ikquote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik doelde meer op een appel en wat crackers ofzo, en wat te drinken
Jaaaaa!! Fitbitvriendjesquote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:10 schreef Isabeau het volgende:
Sun, leuk dat je ook een fitbit hebt nuWe kunnen fitbitvriendinnetjes worden als je wilt
Ik heb je friendship gerequestquote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:35 schreef Sunnythesun het volgende:
Jaaaaa!! Fitbitvriendjes![]()
Heb je gevonden![]()
heb je wel een fijn schema gekregen?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:20 schreef foetre het volgende:
Voorlopig zullen jullie het hier nog met mij moeten doen.
Vandaag gesprek bij de sportdietist gehad en ik moet nog 16 kg kwijt raken😂😳😱
Dat zou dus betekenen dat ik hiervoor 30 kg te zwaar was😔
nee ik moet mn huidig voedingspatroon nog ff doormailen.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:46 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
heb je wel een fijn schema gekregen?
Isa is ook dikquote:
Dat zie je niet hoor! Alleen hoeveel stappen je hebt gedaan in de afgelopen week en hoeveel gemiddeld per dag (over die afgelopen week). Je ziet ook niet wanneer je precies die stappen hebt gedaanquote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:55 schreef PaarsBeestje het volgende:
Wat zie je allemaal als je vriendjes van elkaar bent? /heeft ook zo'n ding Maar ik geloof niet dat ik m'n gewicht met iemand wil delen![]()
Kunnen we nog reanimeren?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:57 schreef Sunnythesun het volgende:
Mijn armen zijn officieel overleden btw
Oh, dan vind ik het ook wel leuk om vriendjes te worden. Hoe doe ik dat?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat zie je niet hoor! Alleen hoeveel stappen je hebt gedaan in de afgelopen week en hoeveel gemiddeld per dag (over die afgelopen week). Je ziet ook niet wanneer je precies die stappen hebt gedaan
Dan moet je iemand zoekenquote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:00 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Oh, dan vind ik het ook wel leuk om vriendjes te worden. Hoe doe ik dat?
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik mag dat. Ik ben een fitbitvriendje van haar
Oh bahquote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:03 schreef PaarsBeestje het volgende:
Overigens ben ik een aantal maanden terug gevallen en had ik een behoorlijk gekneusde heup. Zitten was al een issue, laat staan sporten. Ik heb van de week helaas mogen constateren dat ik daardoor nog nooit zo zwaar ben geweest. Ik ben er serieus verdrietig van. Maar het is wel een schop onder de nogal aanzienlijke kont. Ik wil dit jaar zeker nog minstens 10 kg afvallen. Dat is een redelijk tempo en niet te debiel.
Dat denk ik ook, geen rare taferelen, maar ik verwacht het eigenlijk makkelijk te halen. Langzaam opbouwen qua bewegenquote:
Nog veel last van de heup?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:16 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, geen rare taferelen, maar ik verwacht het eigenlijk makkelijk te halen. Langzaam opbouwen qua bewegen
Bij langer dan 15 minuten oid lopen wel ja, dan speelt het echt op (het helpt niet dat ik zo zwaar ben natuurlijkquote:
quote:
Waarom doe je dat niet dan?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:43 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Succes met je 10kg
Stiekem zou ik dat ook gewoon als doel moeten hebben voor dit jaar.
Dan hoef je ook niet stiekem dat doel te hebbenquote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Omdat ik niet snel afval.
Waarom haasten?
Mijn doel is -16 kilo voor het eind van volgend jaar.
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dan hoef je ook niet stiekem dat doel te hebben
Alleen als er koffie en madeira-cake isquote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:21 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh.. voor wie wil komen condoleren.. mijn benen zijn inmiddels ook dood
RIP aan de nabestaanden!quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:21 schreef Sunnythesun het volgende:
Jij bent geen fitbitvriendinnetje huhquote:
RIP aan de nabestaande....quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:21 schreef Sunnythesun het volgende:
Ga ik regelenquote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Alleen als er koffie en madeira-cake is
wel DMroddelvriendinnetjequote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jij bent geen fitbitvriendinnetje huh
Wel knap dat we ons aan de lijstjes hebben gehouden op een GBBO avondquote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Alleen als er koffie en madeira-cake is
Dat is ook wat waard.quote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is ook wat waard.
En mijngeenkinderenvriendinnetje
Edit: en dat is sun ook al
Spreek voor jezelfquote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wel knap dat we ons aan de lijstjes hebben gehouden op een GBBO avond
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
En occasional wandelmaatje.. Dat kan Moblo niet óók zijn
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Spreek voor jezelfReep pure chocola met zeezout....compleet op
Was wel lekkerquote:
Ja. Ik zou er wat aan doenquote:
Oops....quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Spreek voor jezelfReep pure chocola met zeezout....compleet op
Ik ga alquote:
Er is er nog eentjequote:
Wanneer kom je hier wandelen Isa?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
En occasional wandelmaatje.. Dat kan Moblo niet óók zijn
Nou, ik zou ergens tussen 20 augustus en 5 september wel moeten kunnenquote:Op woensdag 5 augustus 2015 23:43 schreef motorbloempje het volgende:
Wanneer kom je hier wandelen Isa?
Een onderjurk eronder? Ik heb laatst een rok gepast die ik teveel vond tekenen maar met een onderrok eronder viel dat ineens heel erg mee.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:34 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb overigens een jurk gekocht en die wil ik aan eind september. Maar eigenlijk ben ik er nog iets te dik voorDus... (hij past prima, hij is alleen strak en dan zie je mijn buik en dubbele heupen zo goed)
Stiekem een weekje in de herst dan maar?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 08:10 schreef Sunnythesun het volgende:
ik wil ook daar wandelen.. ik mis GB nogal geloof ik..
en dan zie ik op facebook allemaal leuke foto's uit Cornwall voorbij komen van onze buren.. meh
Hoiquote:Op donderdag 6 augustus 2015 08:41 schreef laiveneertiekje het volgende:
En laat ik ook weer eens wat meer meeposten.
Ongeveer een jaar geleden fanatiek gaan sporten, en dat ging prima. Tot ik mijzelf in december blesseerde (scheefstand bekken), daarna nog wel aan het sporten geweest, maar gewicht ging er niet meer af. Er kroop zelfs langzaam wat bij. Mijn bekken staat alweer een tijd recht, maar de spieren in dat gebied werken niet echt mee. Ik zit nu nog halfziek thuis, maar er staat voor dinsdag een afspraak in de sportschool voor een nieuw schema. Dan moet het toch wel weer eens gaan lukken vind ik.
Dat zit er niet echt in geloof ikquote:Op donderdag 6 augustus 2015 08:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Stiekem een weekje in de herst dan maar?
Hallootjes!quote:Op donderdag 6 augustus 2015 08:41 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ongeveer een jaar geleden fanatiek gaan sporten, en dat ging prima. Tot ik mijzelf in december blesseerde (scheefstand bekken), daarna nog wel aan het sporten geweest, maar gewicht ging er niet meer af. Er kroop zelfs langzaam wat bij. Mijn bekken staat alweer een tijd recht, maar de spieren in dat gebied werken niet echt mee. Ik zit nu nog halfziek thuis, maar er staat voor dinsdag een afspraak in de sportschool voor een nieuw schema. Dan moet het toch wel weer eens gaan lukken vind ik.
Verstappen in een sportzaal waar zo'n judomat ligt. Het was meer het gevoel dat ik door mijn enkel ging. Maar bleef een zere plek in mijn rug houden. Het pijnlijke zijn de spieren er omheen. Die gaan verkorten en compenseren. Ik heb nu nog steeds een spier in mijn onderrug/bil die eigenlijk continu verzuurd lijkt. Al zou ik ook beter op mijn houding moeten letten, ik zit niet altijd helemaal netjes rechtop. Mijn fysio dacht dat het in de vakantie wel beter zou worden, maar ik hou mijn hart vast voor over 2 weken, dan sta ik weer heel veel (werk in het onderwijs).quote:Op donderdag 6 augustus 2015 08:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hallootjes!![]()
Hoe krijg je dat voor elkaar? Een scheef bekken?? Klinkt pijnlijk
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 09:10 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Verstappen in een sportzaal waar zo'n judomat ligt. Het was meer het gevoel dat ik door mijn enkel ging. Maar bleef een zere plek in mijn rug houden. Het pijnlijke zijn de spieren er omheen. Die gaan verkorten en compenseren. Ik heb nu nog steeds een spier in mijn onderrug/bil die eigenlijk continu verzuurd lijkt. Al zou ik ook beter op mijn houding moeten letten, ik zit niet altijd helemaal netjes rechtop. Mijn fysio dacht dat het in de vakantie wel beter zou worden, maar ik hou mijn hart vast voor over 2 weken, dan sta ik weer heel veel (werk in het onderwijs).
Oh, dank je wel voor de tip!quote:Op donderdag 6 augustus 2015 08:37 schreef laiveneertiekje het volgende:
Een onderjurk eronder? Ik heb laatst een rok gepast die ik teveel vond tekenen maar met een onderrok eronder viel dat ineens heel erg mee.
Welkom terugquote:Op donderdag 6 augustus 2015 08:41 schreef laiveneertiekje het volgende:
Alles wat minder is is meegenomen.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 10:06 schreef Sarabi het volgende:
Vanmorgen gaf de weegschaal een halve kilo minder aan
Totaal nu -1.5 gaat niet snel maar zit meer beweging in dan ik had gehoopt
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 10:06 schreef Sarabi het volgende:
Maar je bent toch pas 1 1/2 week weer opnieuw bezig? Of 2 1/2? Hoe dan ook, best snel, vind ikquote:Op donderdag 6 augustus 2015 10:06 schreef Sarabi het volgende:
Vocht misschienquote:Op donderdag 6 augustus 2015 10:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar je bent toch pas 1 1/2 week weer opnieuw bezig? Of 2 1/2? Hoe dan ook, best snel, vind ik![]()
Tiek
1,5 weekquote:Op donderdag 6 augustus 2015 10:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar je bent toch pas 1 1/2 week weer opnieuw bezig? Of 2 1/2? Hoe dan ook, best snel, vind ik![]()
Tiek
Als 'ie wiebelde stond 'ie vast niet waterpas en kan 'ie er zelf ook niet zoveel aan doen dat 'ie onbetrouwbaar isquote:Op donderdag 6 augustus 2015 10:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
Bij mij eerst een halve kilo meer, toen een hele kilo meer, toen maar 200gram meer..(heb hem verplaatst omdat hij wiebelde waar hij stond.. onbetrouwbaar ding
)
Nee, juist niet denk ik, dat zijn meestal die grote resultaten waardoor je -3 of -4 kilo in een week hebt...quote:
Nee, klopt.. (al is het een digitale en vind ik dat ie niet moet zeikenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 10:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Als 'ie wiebelde stond 'ie vast niet waterpas en kan 'ie er zelf ook niet zoveel aan doen dat 'ie onbetrouwbaar is
Ow das niet handigquote:Op donderdag 6 augustus 2015 10:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
Bij mij eerst een halve kilo meer, toen een hele kilo meer, toen maar 200gram meer..(heb hem verplaatst omdat hij wiebelde waar hij stond.. onbetrouwbaar ding
)
als ik het lijstje zie vind ik het niet gek dat kemand 1.5 afvaltquote:Op donderdag 6 augustus 2015 10:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, juist niet denk ik, dat zijn meestal die grote resultaten waardoor je -3 of -4 kilo in een week hebt...
Vertel.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 10:15 schreef Rucola het volgende:
[..]
als ik het lijstje zie vind ik het niet gek dat kemand 1.5 afvaltweinig
Tja, ik kan dat niet zeggen aan de hand van dit lijstje, eerlijk gezegd, dan moet ik de hoeveelheden kennen. Stel dat er 50 gram pasta in de salade gaat (175 kcal), een hele avocado (370 kcal) en een hele mango (105 kcal) dan is het juist een hele forse lunch... ik noem maar watquote:Op donderdag 6 augustus 2015 10:15 schreef Rucola het volgende:
[..]
als ik het lijstje zie vind ik het niet gek dat kemand 1.5 afvaltweinig
Sowieso (de dag) na het sporten weeg ik vaak ook iets meer.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 10:14 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb gisteren overigens wel veel water gedronken (sport) dus dat ik iets zwaarder ben vind ik niet zo gek. Ik schommel altijd als een malle..
O: groene smoothiequote:
Halve avocado, halve mango en pasta wilde ik 35/40gr aan houdenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 10:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Tja, ik kan dat niet zeggen aan de hand van dit lijstje, eerlijk gezegd, dan moet ik de hoeveelheden kennen. Stel dat er 50 gram pasta in de salade gaat (175 kcal), een hele avocado (370 kcal) en een hele mango (105 kcal) dan is het juist een hele forse lunch... ik noem maar watSarabi eet weinig tussendoortjes, maar daaruit kun je niet concluderen dat het hele lijstje weinig is.
Reken het eens voor de grap uit.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 10:19 schreef Rucola het volgende:
[..]
O: groene smoothie
L: salade van pasta, avocado en mango
D: pitabroodje met shoarma, chamipgnons en yoghurtknoflooksausje
Als t eventueel nog berry & nuts of griekse yoghurt.
-------------------------
Vind dat weinig
Ja, ook nog, shoarma is behoorlijk aan de kcal, niks mis mee, verder, maar ik geef je groot gelijk dat je dan de rest van de dag een beetje voorzichtig bentquote:Op donderdag 6 augustus 2015 10:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Halve avocado, halve mango en pasta wilde ik 35/40gr aan houden
Maar daarom weet ik ook nog niet welke T's.
Even kijken wat er past.
Ook even kijken wat mijn D doet, want die tikt ook aan natuurlijk.
En anders gewoon ff een stukje wandelen? Met dit weer best prettigquote:Op donderdag 6 augustus 2015 10:24 schreef Barreltje het volgende:
zo, weer in het gelid!
S: poging to zwemmen als ik niet zo verdomd moe ben
hoeveel? 😜 ziet er idd weinig iuit maar wel lekkerquote:Op donderdag 6 augustus 2015 10:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Reken het eens voor de grap uit.
Dat er weinig woorden staan betekent niet dat er weinig kcal in zitten.
zwemmen is geen probleem verder.. de moeheid is het probleem en dan is eigenlijk ALLES teveelquote:Op donderdag 6 augustus 2015 10:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En anders gewoon ff een stukje wandelen? Met dit weer best prettig
Nou jij roept dat het te weinig is dus ik ga er van uit dat jij het uitgerekend hebt.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 10:35 schreef Rucola het volgende:
[..]
hoeveel? 😜 ziet er idd weinig iuit maar wel lekker
Ik weet niet of je tips wilt, maar aangezien je je lijstje post ga ik er wel van uit.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 10:55 schreef Shandaly het volgende:
Lijstje hier:
O - yoghurt met cruesli
T - sultana
L - sla met komkommer, druifjes en witte-kaas-blokjes
T - fruit (aardbeien, druiven) en/of zakje Mani berry/nuts
D - pasta met tonijn
Geen specifieke S, maar wel op de fiets naar m'n werk, en straks een lunchwandeling met een collegaatje. (en de trappen hier op kantoor voelen ook best als Sprecies 100 treden tot mijn plekkie)
Dan zou je daar misschien op kunnen lettenquote:
Waarom mix je niet? Dus 1/2 portie muesli, 1/2 cruesli?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:12 schreef Shandaly het volgende:
Een gekookt eitje lust ik eigenlijk alleen vers.
Een vervanging voor de cruesli is wel een goede (als dit pak op is).
De sultana is niet standaard, vaak pak ik ook een appel tijdens de ochtendpauze, maar ik had er vandaag alleen één met rotte plekken...
ow vervelend is datquote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:12 schreef Shandaly het volgende:
Een gekookt eitje lust ik eigenlijk alleen vers.
Een vervanging voor de cruesli is wel een goede (als dit pak op is).
De sultana is niet standaard, vaak pak ik ook een appel tijdens de ochtendpauze, maar ik had er vandaag alleen één met rotte plekken...
Goeie!quote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Waarom mix je niet? Dus 1/2 portie muesli, 1/2 cruesli?
je moet even doorklikken. sommige dingen zijn echt plusplussize, maar er zijn ook jurken bij die "gewoon" tot een wat grotere maat gaan vanaf de nog normale maten. Ik had er al een paar te pakken die ik niet paste.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:50 schreef Sarabi het volgende:
Leuk dat TopVintage tegenwoordig een plussize afdeling heeft maar jammer dat het pas echt plusplussize is.
Ik pas bij sommige merken niet in de gewone maten maar de plus size jurken zijn ook weer te groot
Nouja bespaard wel weer geld.
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 12:23 schreef motorbloempje het volgende:
Uiteindelijk pimp ik m'n body ja! En het helpt me wel met rennen. Ben ongemerkt zonder te trainen (door blessure) toch sneller geworden. Liep gisteren op m'n gemakje te ouwehoeren, heuvelop, met wat vrienden, toch met zo'n 5.30min/km, wat neerkomt op ongeveer 11km/uur!Dat had ik niet kunnen denken een paar jaar geleden
X-co is ook niet echt pasjes gelukkig, wel iets meer choreografie dan bodypump, wat weer erg statisch is..quote:Op donderdag 6 augustus 2015 12:29 schreef motorbloempje het volgende:
X-co.. ja, dat soort dingen sla ik overDaar ben ik niet zo goed in. Laatst een les Body Attack gedaan... dat was toch ehm... tsja... en dat waren niet eens echt 'pasjes', maar meer oefeningen vrij snel achter elkaar. Dat kan mijn hoofd niet aan
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 12:52 schreef motorbloempje het volgende:
De 'dikkere' mensen kunnen altijd veel meer liftendaar ben ik wel wat 'jaloers' op
Als die dan afvallen hebben ze nog wel die spierkracht waar ze mee op kunnen bouwen.
Ik moet héél veel switchen met gewichten bij zo'n les, afhankelijk van de spiergroepen, en heb ook nog niet alles door.... maargoed. We komen er wel!
Nja, misschien is dat niet nodig. Wellicht dat zo'n PT je eetlijstjes kan bekijken en op basis daarvan al kan aangeven waar je wellicht een beetje meer van moet eten. Zonder meteen 'gedoe'..quote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:08 schreef motorbloempje het volgende:
Dat is dus een beetje wat ik niet zie zitten. Ik houd van gezond eten, vers eten, koken, probeer een 80 - 20 regime aan te houden van 80% 'clean', 20% rommel (wat vooral op gaat aan bier), maar ik verlies dat plezier op het moment dat ik dingen 'moet' gaan eten, wegen, etc.
Dat doe ik dus ook. Op 300 gram kwark gaat 35 gram muesli voor de vulling, en 5-10 gram cruesli voor de kraak.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Waarom mix je niet? Dus 1/2 portie muesli, 1/2 cruesli?
"Dat soort jurkjes"? Welk soort precies?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 12:11 schreef Sarabi het volgende:
Nah niet de jurken die ik leuk vind. Maar ik ga vanavond even in de stad kijken, is ook nog eens goedkoper
Met zo'n 10 TopVintage jurken in de kast heb ik misschien wel genoeg.
Wel goed hoor dat ze nu die plussize afdeling hebben, want dat soort jurkjes staat juist erg mooi bij de vollere vrouw.
Vooral swingquote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:24 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
"Dat soort jurkjes"? Welk soort precies?![]()
Ik zie namelijk van alles van Pencil Sjirts tot Swing Dresses. En eerlijk is eerlijk, pencil skirts zitten niet mooi als je een buikje hebt.
Wat spelt en volkorenmeel bij elkaar gegooid. En wat waterquote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:26 schreef Sunnythesun het volgende:
Ziet er lekker uit Moblo!!
Waarmee heb je het platbroodgemaakt precies?
Ik heb echt enorm sterke benen! Dat is wel fijnquote:Op donderdag 6 augustus 2015 12:52 schreef motorbloempje het volgende:
De 'dikkere' mensen kunnen altijd veel meer liften daar ben ik wel wat 'jaloers' op Als die dan afvallen hebben ze nog wel die spierkracht waar ze mee op kunnen bouwen.
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wat spelt en volkorenmeel bij elkaar gegooid. En wat water
Ah kijk, ik raak niet moe in mijn benen, maar ben dan bek af qua conditie (ademhaling, hartslag)quote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:34 schreef motorbloempje het volgende:
Dat is dus ook iets waar een PT me hopelijk bij kan adviseren. Op zich heb ik best sterke benen, máár, als ik ren, bijvoorbeeld, of spin, dan verzuurt 't allemaal héél snel waardoor ik alsnog niets met die kracht kan, als 't ware. Kan stukje voeding zijn wellicht, of door blijven bijten.
Een van mijn grootste frustraties bij bijvoorbeeld het spinnen is dat ik nooit écht buiten adem raak, het enige wat me 'terughoudt' is het gebrek aan doorzettingskracht in de benen, zeg maar....
Ga het als ik straks niet meer thuis werk ook als to-go-lunch maken, het is echt ideaal. Afgewisseld met speltpannekoekjes ofzo.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:34 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]easy peasy.. ik heb al heel lang niet meer zelf wraps gemaakt.. best een idee voor de lunch
Ik studeerquote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ga het als ik straks niet meer thuis werk ook als to-go-lunch maken, het is echt ideaal. Afgewisseld met speltpannekoekjes ofzo.
Overigens, thuiswerken is fijn, ook om deze reden, dat ik lekker vers kan lunchen enzo, maar ik kan niet wáchten om buiten de deur aan de slag te gaan![]()
Echt, geen idee wat ik zou moeten met mezelf als ik geen baan zou hebben
Denk dat ik alleen maar zou sporten en solliciteren en zoveel mogelijk buiten de deur zou zijn
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:41 schreef motorbloempje het volgende:
Ik mis sparren met collega's over m'n ideeën en onderzoek. Heb hier wel twitter, maar 't is niet hetzelfde![]()
Oh, gaaf onderwerp voor een onderzoekquote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:46 schreef motorbloempje het volgende:
Het langste wat ik ooit werkloos ben geweest (dus ook geen studie) is 3 maanden, en ondanks dat ik heel goed ben in thuis zijn () was dat wel echt mijn max. Ik voel me dan zo fucking nutteloos.
Wil dan ook niet wéten (nou ja, eignelijk wel, daar gaat m'n onderzoek over) hoe de mensen zich voelen die al járen werkloos zijn, elke dag solliciteren, maar door hun gebrek aan skills en een steeds verder verdwijnende en/of verslechterende (tijdelijk werk, wegwerparbeiders) arbeidsmarkt geen baan kunnen vindenDat lijkt me echt een droevig bestaan, en dat is 't voor velen ook
#geobsedeerdmetmijnonderzoek
Lijkt me echt echt heerlijk. Gewoon even geen verplichtingenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:02 schreef Isabeau het volgende:
Drie maanden niet werken lijkt me wel eens leukMaar dan wel met de zekerheid dat het bij 3 maanden blijft! Alle tijd om aan jezelf te werken, lijkt me echt super
Echt?? Mij duurde die 6 weken altijd te kortquote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:04 schreef mrspoeZ het volgende:
Ik heb dat in de grote vakantie al, zeker als de jongens niet thuis zijn. Wat moet je doen de hele dag? Mijn huis is al gepoetst, de tuin gedaan, alle troep naar het stort gebracht, mijn studie voorbereid voor zover mogelijk... Ik ga nog wel een week wandelen, pijnstillers mee. De fysio zei: gewoon doen, kapot is het toch al. Zo af en toe dagje met een vriendin ofzo, maar verder is het na de derde werk toch echt aftellen tot week 6, als ik het jaar weer kan gaan voorbereiden. Iets met structuur enzo.
Sociology (of work). Deels Business School, deels Sociologie.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:07 schreef mrspoeZ het volgende:
Vanuit welk oogpunt is dat onderzoek? Psychologie? Sociologie? Of iets harders, economie ofzo?
Ja, dan wel ja. Dan zou ik het 'er ook van nemen' (al zou ik dan vooral heel veel sporten denk ikquote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:02 schreef Isabeau het volgende:
Drie maanden niet werken lijkt me wel eens leukMaar dan wel met de zekerheid dat het bij 3 maanden blijft! Alle tijd om aan jezelf te werken, lijkt me echt super
Ik 2 jaar. Eerste jaar grotendeels betaald door de baas. 2 de jaar uitkering.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:46 schreef motorbloempje het volgende:
Het langste wat ik ooit werkloos ben geweest (dus ook geen studie) is 3 maanden, en ondanks dat ik heel goed ben in thuis zijn () was dat wel echt mijn max. Ik voel me dan zo fucking nutteloos.
Wil dan ook niet wéten (nou ja, eignelijk wel, daar gaat m'n onderzoek over) hoe de mensen zich voelen die al járen werkloos zijn, elke dag solliciteren, maar door hun gebrek aan skills en een steeds verder verdwijnende en/of verslechterende (tijdelijk werk, wegwerparbeiders) arbeidsmarkt geen baan kunnen vindenDat lijkt me echt een droevig bestaan, en dat is 't voor velen ook
Herkenbaar, ik legpresste de laatste keer iets van 130 kilo. Na mij kwam zo'n ventje dat zijn benen niet in balans had met zijn opgepompte armpjes en die liet t gewicht staan. Dikke fail. Ik moest stiekem hard lachen.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb echt enorm sterke benen! Dat is wel fijnMaar die moesten misschien ook al heel lang veel gewicht tillen èn waren al behoorlijk gespierd van mijn zwemverleden (maar die had jij ook, toch?).
Ha! Ja daarvoor vul je het dus ook in..quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:33 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik vul sinds kort weer alles in in Fatsecret. Wat lopen die punten toch snel op als je echt eerlijk alles invultExtra plakje kaas op je boterham? Kan best!
Laat de hond nog een keer uitquote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ha! Ja daarvoor vul je het dus ook in..![]()
Ik vind het tegen vallen hoor, de stappen die ik zet op een 'gewone' dag. Zit nu nog niet eens op de 5000
Nee want dit is een 'nul-meting'quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:42 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Laat de hond nog een keer uitIk ben ontzettend actief geweest vanochtend (inclusief wandeltrips naar de doe het zelf winkel vanochtend), maar ben vergeten de fitbit mee te nemen. Nu heb ik wel zere voeten van het lopen maar geen score
Ik moet nog beginnenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:44 schreef kwakz0r het volgende:
Ik vind zes weken aan de ene kant ook te kort, maar aan de andere kant vind ik beginnen ook wel weer fijn.
De tijd vliegt dit jaar door klussen, verhuizen, weekje vakantie, weekje weer ritme vinden... Nog maar twee wekenmijn huis is nog steeds niet schoon, ik heb nog geen letter gelezen, niks geknutseld, nauwelijks afspraken met vrienden gehad
Het viel me in het begin zo tegen wat ik standaard liep. Naar de bushalte, dan een stukje naar de tram, dan naar m'n werk en weer terug plus wat boodschappen doen en een rondje in de pauze als ik er tijd voor had. Aantal stappen gemiddeld was zo'n 3.000. Ging echt serieus nergens over! Als kantoormuis moet ik echt wel bewuster hiermee omgaan /genantquote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee want dit is een 'nul-meting'dus moet nu niet ineens allerlei andere dingen dan normaal gaan doen
![]()
Maar.. omdat ik zo duf ben vandaag ga ik denk ik vanavond nog wel een rondje extra doen. Maar zal daarvoor even registreren op hoeveel ik tot dan zit
Ja, schiet niet op he.. Ik zit nu op 4500 incl hond uitlaten. Kom dus op zich best een eind, maar ik moet wel echt iets bedenken om het verder op te krikken. Ben benieuwd hoeveel ik straks doe op mijn stage.. En hij gaat mee naar Lowlandsquote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:55 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Het viel me in het begin zo tegen wat ik standaard liep. Naar de bushalte, dan een stukje naar de tram, dan naar m'n werk en weer terug plus wat boodschappen doen en een rondje in de pauze als ik er tijd voor had. Aantal stappen gemiddeld was zo'n 3.000. Ging echt serieus nergens over! Als kantoormuis moet ik echt wel bewuster hiermee omgaan /genant
Heb daar ook helemaal geen probleem mee.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:38 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Maar ben erg goed in thuis zijn gelukkig.
Ik zit vandaag al op 7000+quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ha! Ja daarvoor vul je het dus ook in..![]()
Ik vind het tegen vallen hoor, de stappen die ik zet op een 'gewone' dag. Zit nu nog niet eens op de 5000
Jaquote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:02 schreef Isabeau het volgende:
En dan alleen van heen en weer lopen op kantoor EN een lunch wandeling (ongeveer 2000).quote:
Echt?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En dan alleen van heen en weer lopen op kantoor EN een lunch wandeling (ongeveer 2000).
Netjesquote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En dan alleen van heen en weer lopen op kantoor EN een lunch wandeling (ongeveer 2000).
Yup. Langgerekt kantoorquote:
Dat is best handig in dit geval dusquote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Yup. Langgerekt kantoorMet een heeeeeeeeeeele lang gang naar de uitgang
En veel heen en weer lopen vandaag. Normaal zit ik rond de 5000 stappen ongeveer op een dag.
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 17:04 schreef kwakz0r het volgende:
Ik voel me vandaag echt bijzonder ruk.
Eten tot nog toe allemaal netjes binnen de lijntjes
Ik ben alleen en de beebie slaaptquote:Op donderdag 6 augustus 2015 17:29 schreef Sarabi het volgende:
Dus het is gezellig in huis
Nou na het avondeten kom ik op 1400kcal uit.
Dus daar kan nog wel een T bij, zit te denken aan een glaasje wijn of ijsje (ipv nootjes)
Knapquote:Op donderdag 6 augustus 2015 17:15 schreef kwakz0r het volgende:
Geen idee, of ja ik denk gewoon PMS
Ik heb mezelf al tien keer toegesproken vandaag en iets niet gekocht of gegeten. Mag zelfs nog een appel zometeen!
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:17 schreef Sunnythesun het volgende:
ik heb mijn eerste fitbit badge verdiend
![]()
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik zit bij Garmin op de 900.000 stappen badge
Vanaf 13 april.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doe ergens maar wat, 1 van de dingen die ik veranderd heb, is dat ik tegenwoordig (ik maak echt geen grap) in de ochtend een warme maaltijd eet die bestaat uit een flinke lading (diepvries)groente met iets van vlees of vis (meestal vis aangezien het diepvriesvlees voor het grootste deel uit kroketten e.d. bestaat).
Voor de rest eet ik eigenlijk alleen maar fruit en brood met beleg (meestal zo'n salade of houmous oid, zolang het maar zoutig is) en soms nog een maaltijdsalade zonder kip of pasta of een 2e warme maaltijd, bestaande uit nog meer groente). Ik snack/snoep eigenlijk helemaal niet meer, maar drink nog wel 1 a 2 keer per week wat bier.
Ik ben sinds ik ben gestopt met roken 2 1/2 maand geleden 5 kg afgevallen (ben 9kg afgevallen sinds begin dit jaar), dus misschien dat iemand wat aan mijn verhaal heeft ofzo.
Ik heb nog wel een lange weg te gaan, maar hoop dat dit doorzet. Ik was eigenlijk helemaal niet van plan mijn verhaal in dit topic neer te zetten, maar zag dit topic toevallig in de lijst staan en kwam er eergisteren (tot mijn eigen verrassing) achter dat ik was afgevallen.
Het lijkt toch vooral te gaan om meer bewegen en gezonder eten en die 2 dingen zo lang mogelijk volhouden (bij voorkeur een gewoonte van maken. Hoe meer het een gewoonte is om meer te bewegen, hoe minder je er "actief" mee bezig bent en hoe onbewuster het gaat).
Eigenlijk zou dat gewoon zo moeten heten.quote:
Haha, nee hoor, mensen die goeie kritiek geven, kom ik veel te weinig tegen dus by all means, go aheadquote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:28 schreef SummerBreeze het volgende:
Welkom magnetronkoffie. Fijn dat je tegen verwachtingen in bent afgevallen.
Ik weet niet of je op opmerkingen zit te wachten, maar ik ze toch geven.
Je geeft aan voornamelijk water en appelsap te drinken. Helaas is appelsap voornamelijk leukst, en niet zo goed, kcaltechnisch gezien. Er zit veel suiker in. Vaak is dat gelukkig vruchteigen suuker en niet toegevoegdeen geraffineerde suiker, maar dan nog hebben vruchtensappen een gezonder imago dan ze verdienen.
Je zegt dat je ontbijt met diepvriesvis omdat er geen diepvriesvlees is. Maar wat weerhoudt je ervan om zelf vers vlees te kopen en dit in porties in te vriezen?
Sowieso.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eigenlijk zou dat gewoon zo moeten heten.
Ja op papier, in de realiteit zit je drie maanden te fokken en de was te doen tot je weer aan het werk mag #truestoryquote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:02 schreef Isabeau het volgende:
OK, je uitleg schept een hoop duidelijkheid. Vooral de combinatie autisme en koken. Ik vind het dan des te knapper dat je op deze manier houvast kunt vinden.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Haha, nee hoor, mensen die goeie kritiek geven, kom ik veel te weinig tegen dus by all means, go ahead
Je hebt gelijk wat je opmerking van appelsap betreft, het is idd kalorierijk. Maar het ding is ook dat ik soms gewoon zin heb ik iets wat niet water is en gewoon niet zo dol ben op bijvoorbeeld cola of sprite of andere koolzuurhoudende (nep)dranken.
Zuivel consumeer ik eigenlijk heel weinig de laatste tijd (dus geen yoghurt of melk oid).
Ding is ook dat ik niet altijd zin heb ik fruit en dat appelsap dan tenminste een bron van vitamine C is (ik ben echt geen voedselkenner, dus ik weet zeg maar alleen maar wat mij op de basisschool is geleerd)
De reden waarom ik in de ochtend diepvrieseten bereid, is o.a. omdat ik ook in de ochtend mn boodschappen haal (meestal direct nadat ze open gaan (is dan ook nog lekker rustig)) en ik geen goeie vriezer heb.
Ik bereid meestal diepvriesgroente omdat het verse voorgesneden groente ik al zovaak gegeten heb, dat ik dat gewoon zat ben en niet meer lekker vind. Zelf groente snijden is vervelend voor mij (1-persoons huishouden en niet al te makkelijk zijn met wat ik welke dag wil eten) en zo kwam ik eigenlijk automatisch bij de diepvriesgroente terecht.
Maar omdat mijn vriezer dus ook niet goed werkt, kan ik het ook niet lang bewaren. Dat is verder toch geen issue voor mij, want ik stoor me totaal niet aan warm eten in de ochtend.
Als ik diepvriesgroente koop, geef ik trouwens de voorkeur voor diepvriesvlees/diepvriesvis omdat als ik vers koop, de bereidingstijden teveel verschillen (ik ben autistisch en dat het met 2 pannen lukt, is best wel een wonder en enorme inspanning voor mij).
Bedankt voor je directe en eerlijke feedback, met zulke feedback kan ik het meeste
Slimpie limonadesiroop?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:21 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
OK, je uitleg schept een hoop duidelijkheid. Vooral de combinatie autisme en koken. Ik vind het dan des te knapper dat je op deze manier houvast kunt vinden.
Nog even over het drinken. Ik ben water ook wel eens zat en ik ben ook geen frisdra kdrinker. Nooit geweest, mij te zoet. Maar ik heb tegenwoordig verschillende smaken Slimpie limonadesiroop in huis. Bevat geen suiker en dus maar 1 kcal per glas. Grootste voordeel van limonadesiroop is dat je zelf kunt bepalen hoe zoet je het maakt. Dus wellicht is dat wat voor je.
Serieus? Geen idee. Wel een goeie tip wat dat 1e betreft, ik ga hem in mn agenda zetten zodat ik het altijd bij me hebquote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:23 schreef Sarabi het volgende:
En gewoon een kan water met limoen, munt etc (net wat je lekker vindt) in de koelkast zetten.
Appelsap voor de vitamines drinken schiet je volgens mij weinig mee op.
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:16 schreef Stormqueen het volgende:
Ja op papier, in de realiteit zit je drie maanden te fokken en de wa te doen tot je weer aan het werk mag #truestory
Bodypump, eens even zien wat dat is. Ze hebben het bij mij op de sportschool ook, dus als het niet al te zwaar is/ook geschikt is voor beginners zonder enige vorm van conditie.... Wie weetquote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Sowieso.
Les Mills Bodypimp
Heerlijke les...mijn god. Zo even snel douchen terwijl de aardappels staan te koken en de rest in de oven zit.
Mijn planning was ook rond deze tijd een compleet afgetraind lijf te hebben uiteraardquote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]in mijn geval waarschijnlijk wow-spelen, ik snap wat je bedoelt
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:38 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Bodypump, eens even zien wat dat is. Ze hebben het bij mij op de sportschool ook, dus als het niet al te zwaar is/ook geschikt is voor beginners zonder enige vorm van conditie.... Wie weet
Vandaag een nieuw schema krachttraining samengesteld. Instructeur was onder de indruk van wat ik de afgelopen vier weken (waarin ik egenlijk maar 3,5 keer geweest ben) heb bereikt.
Dus bij veel oefeningen een kilo of 10 extra op de lijst, wat nieuwe oefeningen erbij waardoor ik nu in het krachthonk moet zijn en niet meer zo veel op de apparatenvloer.
Dus nu voel ik zowaar mijn spieren moe zijn. Heerlijke training gehad dus.
Maar man wat was het warm. Ik heb lopen zweten als een malle, en dat terwijl ik normaal met warm weer met koppijn rondloop omdat ik niet zweet.
Jij kan je studie nog als excuus aanvoerenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:43 schreef Sunnythesun het volgende:
Mijn planning was ook rond deze tijd een compleet afgetraind lijf te hebben uiteraard
Nou ja dat bleek wel serieus tijd te kosten ja..quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jij kan je studie nog als excuus aanvoeren
Welnee, ik heb namelijk uitgerekend wat jij moet eten om op gewicht te blijven en daar zit je nog way onderquote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:23 schreef kwakz0r het volgende:
Lijstje is gebleven wat de planning al was, met ipv cola zero een glas echte aanmaaklimo als uitspatting en als wilde extra nog twee plakjes kipfilet gesnackt ipv ALLLLL THE COOKIES toen ik in hormonal rage door de keukenkasten en koelkast raasde...
Dus ik zal morgen wel aangekomen zijn![]()
Eerst mijn billen afvegenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Welnee, ik heb namelijk uitgerekend wat jij moet eten om op gewicht te blijven en daar zit je nog way ondergoed gedaan dus!
En ik hoop zó dat je de flow gaat pakken! Het begin is er in ieder geval. En nu tanden poetsen en naar bed!
Er zijn berekeningen die rekening houden met het vetpercentage. Ik moet ff zoeken waar maar als je een iets accuratere berekening wil.....quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:31 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Eerst mijn billen afvegen(ongestoord poepen terwijl de baby slaapt
)
Enneh die berekeningen kloppen niet voor mij hoor, ik zit er uiteraard ruim onder zo, maar hoe dikker Hoe meer vetmassa en dat verbruikt ook minder energie.
Ik hoop t ook, en denk het eigenlijk wel. Ik eet lekker en genoegniet panisch, I like.
Je mag me interviewen voor je onderzoekquote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:46 schreef motorbloempje het volgende:
Je woont alleen niet in Zuid-Yorkshire en bent waarschijnlijk ook niet laag/niet opgeleid met een gebrek aan kennis van het gebruik van internet en digitale communicatie!quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:08 schreef Elvi het volgende:
Je mag me interviewen voor je onderzoek
Damn wat specifiekquote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je woont alleen niet in Zuid-Yorkshire en bent waarschijnlijk ook niet laag/niet opgeleid met een gebrek aan kennis van het gebruik van internet en digitale communicatie!
PhD onderzoek is nu eenmaal vrij specifiek.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:14 schreef Elvi het volgende:
[..]
Damn wat specifiekNee ik voldoe niet aan de eisen
Alweer afgewezen
Verdorie
Is er bijvoorbeeld geen beter plekje in de slaapkamer?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 08:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vertrouw mijn weegschaal in mijn badkamer niet.. Ding kan daar gewoon nergens echt recht staan..
We hebben verder overal tapijt boven dus dat bevorderd de betrouwbaarheid ook niet.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 08:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Is er bijvoorbeeld geen beter plekje in de slaapkamer?
Die van mij riep laatst 69.4.... geen idee waar 'ie het vandaan haalt, maar dat is wel de droom, dat had 'ie dan weer goed begrepenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 07:48 schreef Isabeau het volgende:
Het riempje van mijn rugzak lag onder mijn weegschaal. Dus toen ik er op ging staan bleef ie staan bij een 7maar dat klopte dus niet
Nog even door bikkelen
Op hoeveel kcal mik je? Op zich een heel mager lijstje waarbij dat makkelijk zou moeten kunnen namelijk, imho.....quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 08:11 schreef kwakz0r het volgende:
Als ik aan de verwarming hang kan ik ook mooie getallen toveren
Het gaat best hard hier, maar goed, zal ook wel vocht zijn.
Plan vandaag:
O twee rijstwafels, 100 gram gerookte kipfilet
T- appel
L- verzorgde lunch elders maar neem voor de zekerheid twee boterhammen mee met mager beleg en een gesneden komkommer
T- een eierkoek (40 gram)
D- een wrap met mexicaans gekruide kip en groente.
Ik voer het vanavond bij thuiskomst in, dan kan ik zien of ik me een tweede wrap kan veroorloven
Hmm dat is inderdaad wel jammer.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 08:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
We hebben verder overal tapijt boven dus dat bevorderd de betrouwbaarheid ook niet.
Ik zou hem wel op zolder neer kunnen zetten.. beetje suf maar ok
Ligt het aan mij of heeft iedereen daar op dit moment last van?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:10 schreef laiveneertiekje het volgende:
.Even zien of dat zonder hoestbuien kan.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:10 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik heb sinds gisteren in de slaapkamer laminaat, dus ik ga dat maar als uitgangspunt gebruiken de komende tijd. Was wel even slikken, want er is toch wel wat bij gekomen de laatste maanden. Ik denk dat ik ook maar even weer een paar dagen moet gaan invoeren wat ik eet.
Verwachte beweging vandaag is met twee kinderen naar het consternatiebureau fietsen. Even zien of dat zonder hoestbuien kan.
Ik had er eerst een geprobeerd die daar wel rekening mee kon houden. Maar de fitbit geeft er geen instelling voor volgens mij..quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:22 schreef Shandaly het volgende:
De stappenteller-app die ik laatst had, telde fietsen inderdaad ook mee als stappen. Logisch ook eigenlijk, weet dat ding veel...
Heb 'm er inmiddels weer afgegooid trouwens... vrat me veel te veel batterij
Ik zat al te denken dat je dan waarschijnlijk de app je activiteit moet laten 'tracken' en dat hij dan wel snapt wat je aan het doen bent..quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:25 schreef Sarabi het volgende:
De fitbit van mijn vriend telt volgens mij het fietsen inderdaad ook mee
Ja maar dat is met fietsen ook zo!quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:26 schreef Shandaly het volgende:
Test het uit
Ik denk niet veel, in een auto, want zoveel beweeg je zelf niet dan... toch? Of je moet over een hele hobbelige weg rijden
Die van mij zit om mijn arm..quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:29 schreef Shandaly het volgende:
Basic stappenteller zit in mijn broekzak, dus bij elke keer dat ik de pedalen rondtrap, 'voelt' hij dat als een stap
Ik blijf gewoon zoveel mogelijk zitten vandaagquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:35 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, ik ga vandaag ook mijn stappen es tellen hoor
ik wsl ook.. vandaar dat de aanbieding van kwak mooi komt, kan ik me geen buil aan vallenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:36 schreef Sarabi het volgende:
Was een jaar geleden ofzo ook in dit topic.
Hoe aantrekkelijk het ook klinkt, ik weet dat ik er na een maand niets meer mee doe.
Op 1500. Ik ga ervanuit dat het wel kan ja, al tikken wraos wel hatd aan. Maar kip enzo valt weer mee.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die van mij riep laatst 69.4.... geen idee waar 'ie het vandaan haalt, maar dat is wel de droom, dat had 'ie dan weer goed begrepen
[..]
Op hoeveel kcal mik je? Op zich een heel mager lijstje waarbij dat makkelijk zou moeten kunnen namelijk, imho.....
Lijstje!
O: 4 cracottes, boter, kaas
L: om en nabij de 100 gram zuurdesembrood met boter, kipfilet en een gekookt eitje
T: snackgroente, tomaten of sperziebonen, weet het nog niet (als ik eraan toe kom, want verbouwen)
D: pasta met zalm en pastinaak
T: popcorn (zelfgemaakt, met drupje olie en verder op hete lucht, echt ideaal)
Ik eet er ook maximaal 2 bij een avondmaaltijd, soms 3 als ik ze zelf gemaakt heb, ze dun zijn én ik veel gesport hebquote:
Ik normaliter ook 2, maar dat is eigenlijk gewoon te veel..quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik eet er ook maximaal 2 bij een avondmaaltijd, soms 3 als ik ze zelf gemaakt heb, ze dun zijn én ik veel gesport heb
maarja, ze zijn zo lekkerquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik normaliter ook 2, maar dat is eigenlijk gewoon te veel..Dan kan je er echt bijna niets meer bij doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |